Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 09:04:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2901105 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4850 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 19:03:40 »

Gyári felső csavar+anya finis....ez alpján bármelyik fordba, cromaxba rendelnek neked, ha nincs raktáron.
Anya:  1381971   Nut - Hex. - Self-Locking
Csavar: 6732965    Bolt - Hex.Head


köszönöm szépen erre lesz szükségem meg is rendelem  worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4851 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 19:04:16 »

Mikromacskában megvan a méret.

AndyA

mi is az a mikromacsek? vmi ford progi?

szerk: aham megvan már töltöm is. 2011.05. a legújabb ami elérhető most egy olyat szedek.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.13 csütörtök, 19:08:08 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
nemecsek68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #4852 Dátum: 2014.02.14 péntek, 06:20:23 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az illesztőcsapnak legalább a  pontos méretére én is kíváncsi lennék. wow1
Tisztelettel László! worship
Ha tudnám a méretét már régen ki lenne faragva  szomoru1
De meglelesz ha máshogy nem megmérem mekkore kell  Wink
Naplózva

1.8 16V Ghia 2001/11 FL első
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #4853 Dátum: 2014.02.15 szombat, 10:40:48 »

Hello!
Cserelnem a stab. palcakat (anti roll bar) elol-hatul. A jobb elsot ki is csereltem alabakoltam azt az oldalt amelyiket szereltem de mikor nagy nehezen kiszedtem a palcat a stab rud szepen elmaszott es az uj palcat alig birtam berakni. Kerdes a kovetkezo hogy normalisan be tudjam rakni az ujat mind ket oldalt bakoljam ala vagy eleg azt az oldalt bakolni amelyiket szerelem a masikat meg megemelni? Valaszokat koszonom elore is  worship
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4854 Dátum: 2014.02.15 szombat, 11:06:51 »

Hello!
Cserelnem a stab. palcakat (anti roll bar) elol-hatul. A jobb elsot ki is csereltem alabakoltam azt az oldalt amelyiket szereltem de mikor nagy nehezen kiszedtem a palcat a stab rud szepen elmaszott es az uj palcat alig birtam berakni. Kerdes a kovetkezo hogy normalisan be tudjam rakni az ujat mind ket oldalt bakoljam ala vagy eleg azt az oldalt bakolni amelyiket szerelem a masikat meg megemelni? Valaszokat koszonom elore is  worship

Én megemeltem az autót, kivettem a régit, aztán a lengőkar alá tettem egy emelőt, és addig emeltem, ameddig szépen be nem lehetett akasztani az új kutyacsontot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #4855 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 13:26:55 »

Üdvözlet!

Gyönyörű vasárnap lévén ma alá tudtam feküdni az újdonsült szerzeménynek és utánanézni néhány zaj forrásának. Az egyik zaj a bal első futóműből jött, ahol az alábbi látvány fogadott:



Ha jól sejtem, annak a fém tányérnak, ami az első képen van, fönt kéne lenni és középen tartani a rugót, ugye? Vagy más a gond? Ez a tányér menetes és csak úgy fel kell cuppantani, majd az előzőleg összenyomott rugót szépen visszaengedni rá, vagy komolyabb a gond?
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4856 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 13:32:35 »

Üdvözlet!

Gyönyörű vasárnap lévén ma alá tudtam feküdni az újdonsült szerzeménynek és utánanézni néhány zaj forrásának. Az egyik zaj a bal első futóműből jött, ahol az alábbi látvány fogadott:



Ha jól sejtem, annak a fém tányérnak, ami az első képen van, fönt kéne lenni és középen tartani a rugót, ugye? Vagy más a gond? Ez a tányér menetes és csak úgy fel kell cuppantani, majd az előzőleg összenyomott rugót szépen visszaengedni rá, vagy komolyabb a gond?

Ejha....
Ezzel így jártál?  Shocked Amennyire a képekből kiderül.....  rugótörés és toronycsapágy törés.
Keress fel egy bontóst és vegyél egy bontott komplett elejét.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #4857 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 19:16:49 »

Ejha....
Ezzel így jártál?  Shocked Amennyire a képekből kiderül.....  rugótörés és toronycsapágy törés.
Keress fel egy bontóst és vegyél egy bontott komplett elejét.
Jártam az túlzás, tegnap került hozzám a kocsi.
A komplett eleje alatt mit értesz? Futómű, vagy tűzfal előtt minden? Smiley
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4858 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 19:21:51 »

Jártam az túlzás, tegnap került hozzám a kocsi.
A komplett eleje alatt mit értesz? Futómű, vagy tűzfal előtt minden? Smiley

Lengéscsillapító, szerelve a rugóval és toronycsapággyal, toronygumival.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #4859 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:21:14 »

Lengéscsillapító, szerelve a rugóval és toronycsapággyal, toronygumival.
Köszönöm szépen a tippet! Smiley
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4860 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 10:16:53 »

No, erre varrjatok gombot. Mi lehet az, ami jobbos kanyarban (és csak jobbosban) a jobb első futómű felől elkezd morogni, de mindezt csak 70-80 körüli tempónál, városban nem. Pár tíz km után valahogy "bemelegszik", és utána nem csinálja.

Kerékcsapágy nem lehet, mert nemrég cserélték, nem futott még tízezret azóta.

Féltengelycsukló? Vagy a féltengely támasztócsapágya?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4861 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 16:16:25 »

No, erre varrjatok gombot. Mi lehet az, ami jobbos kanyarban (és csak jobbosban) a jobb első futómű felől elkezd morogni, de mindezt csak 70-80 körüli tempónál, városban nem. Pár tíz km után valahogy "bemelegszik", és utána nem csinálja.

Kerékcsapágy nem lehet, mert nemrég cserélték, nem futott még tízezret azóta.

Féltengelycsukló? Vagy a féltengely támasztócsapágya?

AndyA
Vagy a kerékcsapágy vagy a féltengely csapágy... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4862 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 16:18:12 »

Vagy a kerékcsapágy vagy a féltengely csapágy... vigyor3

A támcsapágynak tök mindegy, hogy kanyar, vagy sem, és inkább országúti körülmények között hallható de akkor nagyon, mint egy villamos, olyan.

Ja és nem vagyok Tibcsi, szóval tévedhetek.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4863 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 16:34:15 »

A támcsapágynak tök mindegy, hogy kanyar, vagy sem, és inkább országúti körülmények között hallható de akkor nagyon, mint egy villamos, olyan.

Ja és nem vagyok Tibcsi, szóval tévedhetek.  nyes
azt a támcsapágyat mi most cseréltük, de nem hangja volt, hanem rázott tőle az autó. kivéve csörgött már rettenetesen, de a helyén előtte még pályatempónál sem volt hangja, csak nagy terhelésnél elkezdett berázni.

ha már itt vagyunk vigyor3 a fent említett remegést, csak részben oldotta meg a csere, egy kicsit még mindig rá. mi lehet még a gond?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4864 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 14:02:35 »

Sziasztok!

Engem is utolért a korosodás  szomoru1 jobb első rugótörés, toronycsapágy széthullás - már szervizben.Motorcraft küldi az alkatrészeket és mehet a műtét.
Kérdés: futómű beállítás ellenőrzése szükséges ilyenkor? Célszerű párban cseréltetnem, vagy várjam meg míg a másik is eltörik  szomoru1
Üdv  integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4865 Dátum: 2014.02.21 péntek, 15:54:49 »

Sziasztok!

Engem is utolért a korosodás  szomoru1 jobb első rugótörés, toronycsapágy széthullás - már szervizben.Motorcraft küldi az alkatrészeket és mehet a műtét.
Kérdés: futómű beállítás ellenőrzése szükséges ilyenkor? Célszerű párban cseréltetnem, vagy várjam meg míg a másik is eltörik  szomoru1
Üdv  integet2

Én a helyedben párban cserélném a rugókat.
 wave
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4866 Dátum: 2014.02.21 péntek, 16:39:19 »

Sziasztok!

Engem is utolért a korosodás  szomoru1 jobb első rugótörés, toronycsapágy széthullás - már szervizben.Motorcraft küldi az alkatrészeket és mehet a műtét.
Kérdés: futómű beállítás ellenőrzése szükséges ilyenkor? Célszerű párban cseréltetnem, vagy várjam meg míg a másik is eltörik  szomoru1
Üdv  integet2

Nekem is volt rugótörési problémám és azt tanácsolták itt a klubtagok, hogy célszerű mindkét oldalon csrélni. Nem bántam meg hogy párban lett cserélve.
Ezért bátram ajánlom, hogy te is cseréltesd minkét oldalon.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4867 Dátum: 2014.02.21 péntek, 20:57:05 »

Én a helyedben párban cserélném a rugókat.
 wave

Igen az van tervben, úgy rendeltem rugókat  worship Fűtóművet kell utána állíttatni?
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4868 Dátum: 2014.02.21 péntek, 21:01:10 »

Igen az van tervben, úgy rendeltem rugókat  worship Fűtóművet kell utána állíttatni?

Ha nem is konkrétan a rugó csere miatt, hanem a futómű szét- összeszerelés miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4869 Dátum: 2014.02.21 péntek, 21:01:25 »

Igen az van tervben, úgy rendeltem rugókat  worship Fűtóművet kell utána állíttatni?
igen.pláne ha nem volt mostanában.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4870 Dátum: 2014.02.22 szombat, 12:01:48 »

Ha nem is konkrétan a rugó csere miatt, hanem a futómű szét- összeszerelés miatt.

Kösz, akkor ez is be lesz tervezve  worship
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4871 Dátum: 2014.02.22 szombat, 19:02:41 »

Sziasztok!

Fékezéskor nagyon beráz a kormány. Cseréltem, tárcsát, betét. Gondoltam ez lehet a bibi. Jó is lett, úgy 2000 km-ig. Most még brutálisabb. Lehet megint "hullámos" a tárcsa?Huh? Valami okozza ezt, ha csak nem alapból rossz volt az új tárcsa?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4872 Dátum: 2014.02.22 szombat, 19:23:31 »

Sziasztok!

Fékezéskor nagyon beráz a kormány. Cseréltem, tárcsát, betét. Gondoltam ez lehet a bibi. Jó is lett, úgy 2000 km-ig. Most még brutálisabb. Lehet megint "hullámos" a tárcsa?Huh? Valami okozza ezt, ha csak nem alapból rossz volt az új tárcsa?
felni,gumi,féktárcsa,szilentek.ezek mind okozhatják.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4873 Dátum: 2014.02.22 szombat, 20:29:38 »

Sziasztok!

Fékezéskor nagyon beráz a kormány. Cseréltem, tárcsát, betét. Gondoltam ez lehet a bibi. Jó is lett, úgy 2000 km-ig. Most még brutálisabb. Lehet megint "hullámos" a tárcsa?Huh? Valami okozza ezt, ha csak nem alapból rossz volt az új tárcsa?

Nagyon fontos, hogy a tárcsa ahol felfekszik a kerékagyra ott ne legyen semmi, azaz sík, sima legyen a felület. Nekem pl az is okozott rázást, hogy lefestettem ezt a részt és néhol vastagabb volt a festék. Miután síkba csiszoltam eltünk a kerékrázás fékezéskor. Én itt kezdeném a vizsgálódást általában itt rozsda szokott lenni.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4874 Dátum: 2014.02.22 szombat, 21:18:48 »

Nagyon fontos, hogy a tárcsa ahol felfekszik a kerékagyra ott ne legyen semmi, azaz sík, sima legyen a felület. Nekem pl az is okozott rázást, hogy lefestettem ezt a részt és néhol vastagabb volt a festék. Miután síkba csiszoltam eltünk a kerékrázás fékezéskor. Én itt kezdeném a vizsgálódást általában itt rozsda szokott lenni.

Azzal fogom kezdeni, bár szerintem szilent gondok is vannak.
Köszi!
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #4875 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 21:08:41 »

Sziasztok!

A belső kormányösszekötőim nagyon kopognak. Az lenne e kérdés, hogy nagyon macerás cserélni. Elég szűkösnek tűnik a hely. Akna nélkül megoldható?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #4876 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:27:57 »

Bal hátsó kerekemnél tőbe letört az egyik tőcsavar, így elveszítvén az mozgókúpos kerékanyám is.
2 kérdés:

- ki lehet-e operálni a tőcsavart, v fix? Mert az kicsit olcsóbb megoldás lenne, ha csak a tőcsavart kellene cserélni, mint az egész hátsó agyat.
- 1 keréknél 5 helyett 4 csavarral mennyire vészes furikázni?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4877 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:30:23 »

Bal hátsó kerekemnél tőbe letört az egyik tőcsavar, így elveszítvén az mozgókúpos kerékanyám is.
2 kérdés:

- ki lehet-e operálni a tőcsavart, v fix? Mert az kicsit olcsóbb megoldás lenne, ha csak a tőcsavart kellene cserélni, mint az egész hátsó agyat.
- 1 keréknél 5 helyett 4 csavarral mennyire vészes furikázni?

Ki lehet venni a törött tőcsavart és lehet kapni külön.
A cseréig kibírja 4 csavarral is. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #4878 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:31:49 »

Ki lehet venni a törött tőcsavart és lehet kapni külön.
A cseréig kibírja 4 csavarral is. 

ha ez így van, akkor megkönnyebbültem!  taps
megy pü!
 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4879 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:32:23 »

Üdv!
Sajnos nekünk is eltört a bal első rugó. Az előző hozzászólásokat olvasva párban veszek mk2-től elvileg holnap komplettet.
Ezek a cseréje mennyire macerás és időigényes?
Aknával vagy mehet akna nélkül is (tudom, hogy magas labda Smiley ) van valahol egy mit hogy képes útmutató mint más dolgokról?
Köszi.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4880 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:39:00 »

Üdv!
Sajnos nekünk is eltört a bal első rugó. Az előző hozzászólásokat olvasva párban veszek mk2-től elvileg holnap komplettet.
Ezek a cseréje mennyire macerás és időigényes?
Aknával vagy mehet akna nélkül is (tudom, hogy magas labda Smiley ) van valahol egy mit hogy képes útmutató mint más dolgokról?
Köszi.

Nem macerás, ha csináltál már ilyet....ha nem akkor macerás és időigényes is.  Smiley
Akna nélkül is meglehet csinálni....de azért kellenek hozzá szerszámok. Jobban jársz, ha elviszed szerelőhöz....utána érdemes futóművet állíttatni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4881 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:49:03 »

Nem macerás, ha csináltál már ilyet....ha nem akkor macerás és időigényes is.  Smiley
Akna nélkül is meglehet csinálni....de azért kellenek hozzá szerszámok. Jobban jársz, ha elviszed szerelőhöz....utána érdemes futóművet állíttatni.
Tudod, ha csináltam volna már ilyet, akkor tudnám, hogy mennyire macerás.  vigyor3
Viszont így megint a haver segítsége kell hozzá.  rinya ha nem akarok sokat szívni vele.
Mennyire kell szétkapni? a féltengely-szimeringhez hozzá fogok jobban férni?, mert azt is cserélnem kellene, mert olajos az az oldal.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4882 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:57:56 »

Tudod, ha csináltam volna már ilyet, akkor tudnám, hogy mennyire macerás.  vigyor3
Viszont így megint a haver segítsége kell hozzá.  rinya ha nem akarok sokat szívni vele.
Mennyire kell szétkapni? a féltengely-szimeringhez hozzá fogok jobban férni?, mert azt is cserélnem kellene, mert olajos az az oldal.


Ki kell venni a gólyalábat....utána rugó összehúz és kicserél. A gólyaláb kiszedése azért nem olyan egyszerű....jobb, ha lesz tapasztalt segítséged főleg, ha a féltengely szimeringet is cserélni akarod. A szimering cserénél annyiban lesz könnyebb dolgod, hogy gólyaláb nélkül könnyen ki tudod húzni a féltengelyt.
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #4883 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:03:08 »

Üdv.milyen kézifék rendszer van az mk3-ba?nem fog és cserélni szeretném.köszi.egy kis infót kérek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4884 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:28:45 »

Üdv.milyen kézifék rendszer van az mk3-ba?nem fog és cserélni szeretném.köszi.egy kis infót kérek.

Olyan tárcsás-fékbetétes...

Vagy mire is gondolsz? Mit nem értesz? Mit szeretnél tudni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4885 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:29:55 »

Üdv.milyen kézifék rendszer van az mk3-ba?nem fog és cserélni szeretném.köszi.egy kis infót kérek.

Milyen kézifék rendszer?
Mechanikus. Kézzel működteted és a hátsó kerekekre hat.  vigyor3

Sok oka lehet, hogy nem fog.
Először a hibát kell feltárni, mert egyébként mit akarsz cserélni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4886 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 19:30:24 »

Üdv.milyen kézifék rendszer van az mk3-ba?nem fog és cserélni szeretném.köszi.egy kis infót kérek.
cseréld le 2005 utáni-ra meg a kézifékkart manuális állításúra!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4887 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 21:27:55 »

Ki kell venni a golyalabat....utána rugó összehúz és kicserél. A gólyaláb kiszedése azért nem olyan egyszerű....jobb, ha lesz tapasztalt segítséged főleg, ha a féltengely szimeringet is cserélni akarod. A szimering cserénél annyiban lesz könnyebb dolgod, hogy gólyaláb nélkül könnyen ki tudod húzni a féltengelyt.
 
Köszi. Már be is szerveztem a havert hétvégére. :-).
Lehet, hogy még szilent csere is lesz belőle.
 worship
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #4888 Dátum: 2014.02.26 szerda, 13:31:09 »

Sziasztok!

Cserélt már valaki ilyet? Speciális célszerszám kell hozzá?

Köszi, joe


Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4889 Dátum: 2014.02.26 szerda, 13:40:00 »

Sziasztok!

Cserélt már valaki ilyet? Speciális célszerszám kell hozzá?

Köszi, joe


[img]http://alkatreszek.hu/cikkkepek/0089/dlp_ta1586_p_delphi_axialis_csuklo_delphi---ta1586.jpg[/img

Ez mi és hol van az autóban?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #4890 Dátum: 2014.02.26 szerda, 13:50:26 »

Ez mi és hol van az autóban?

AndyA

Belső kormányösszekötő vagy axiál csukló néven is van. A kormányműből jön ki és erre csatlakozik a külső kormányösszekötő.
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #4891 Dátum: 2014.02.26 szerda, 18:58:12 »

Milyen kézifék rendszer?
Mechanikus. Kézzel működteted és a hátsó kerekekre hat.  vigyor3

Sok oka lehet, hogy nem fog.
Először a hibát kell feltárni, mert egyébként mit akarsz cserélni?
Fékpofa vagy bowden gondolom a ludas.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4892 Dátum: 2014.02.26 szerda, 19:02:26 »

Ez mi és hol van az autóban?

AndyA
axiális csukló
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4893 Dátum: 2014.02.26 szerda, 19:06:51 »

Fékpofa vagy bowden gondolom a ludas.

Fékpofa biztos nem, mert nincs.  Smiley  Az a dobféknél van.
Ellenőrizni kell....
A fékbetét miatt nem valószínű. 
A bowdent leakasztod a nyeregről és akkor megtudod nézni, hogy rendesen mozog -e vagy be van rohadva. A nyergen ugyanúgy meg kell mozgatni a kis kallantyút amiből kiakasztod a bowdent.
Lehet a kézifékkar is rossz....valószínű még automata állítású van az autódba.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #4894 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 20:47:50 »

Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni, mert az autóm jobb első futóművénél kopog valami, de nem tudom eldönteni, hogy melyik futómű elem lehet. Hogyan tudnám kinyomozni, hogy mi zajforrás?
A hang rosszabb minőségü úton jön elő, 90-100nál a legzavaróbb. Jó minőségű úton nincs kopogás. Egyébként a kocsi egy hónapja volt műszakin, jól megrángatták a rázópadon, nem mondtak rà rosszat.
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4895 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 20:53:25 »

Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni, mert az autóm jobb első futóművénél kopog valami, de nem tudom eldönteni, hogy melyik futómű elem lehet. Hogyan tudnám kinyomozni, hogy mi zajforrás?
A hang rosszabb minőségü úton jön elő, 90-100nál a legzavaróbb. Jó minőségű úton nincs kopogás. Egyébként a kocsi egy hónapja volt műszakin, jól megrángatták a rázópadon, nem mondtak rà rosszat.
Köszi a segítséget előre is!
stabilizátor pálca?vagy lengéscsillapító kuka
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4896 Dátum: 2014.02.28 péntek, 16:17:08 »

Ma megcseréltettem az első-hátsó kerekeket, és láttam hogy a bal hátsó lengéscsillapító elkezdte engedni az olajat. Még nem tűnik vészesnek, de nyilvánvalóan hamarosan cserélni kell. Érdekes, ahogy felnéztem az ütköző gumi is olajos volt. Ez csak attól lehet hogy felviszi oda is az olajat, vagy esetleg a toronycsapágy? Bár hátul talán csak sima gumi van...

A kérdés hogy párban érdemes újra, vagy megpróbálhatom csak azt az egyet cserélni valami bontott darabra?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4897 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:21:10 »

Ma megcseréltettem az első-hátsó kerekeket, és láttam hogy a bal hátsó lengéscsillapító elkezdte engedni az olajat. Még nem tűnik vészesnek, de nyilvánvalóan hamarosan cserélni kell. Érdekes, ahogy felnéztem az ütköző gumi is olajos volt. Ez csak attól lehet hogy felviszi oda is az olajat, vagy esetleg a toronycsapágy? Bár hátul talán csak sima gumi van...

A kérdés hogy párban érdemes újra, vagy megpróbálhatom csak azt az egyet cserélni valami bontott darabra?

Tegyél be bontottat. Nekem van egy hátsó bontott.....csak úgyse jössz el érte.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4898 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:32:50 »

Tegyél be bontottat. Nekem van egy hátsó bontott.....csak úgyse jössz el érte.

Milyen állapotú? Folyik belőle az olaj? nyes

Holnap megyek Pest(enát)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4899 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:39:06 »

Milyen állapotú? Folyik belőle az olaj? nyes

Holnap megyek Pest(enát)

Teljesen rendben van. Rugótörés miatt cseréltem az egész hátsó komplettet.
Viszont nincs itthon...... Olyan helyen van, ahonnan hétköznap tudom elhozni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.