Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.21 kedd, 15:23:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 503 504 505 506 507 508 509 [510] 511 512 513 514 515 516 517 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19984594 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25450 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 19:46:22 »

Ááá, a bőség zavara.
Emléxem a tempomatnál is minden ott volt, éppen csak a kapcsolók hiányoztak
Végülis van remény, míg meg nem néztem. help

Nekem szerencsém volt, a biztosítékok, relék, kábelek, csövek mind a helyükön voltak. Két összetoldott csövet kellett széthúzni, és rátolni a fűtőbetét két végére, helyére csavarozni és összedugni a csatlakozót.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25451 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 19:47:51 »

nnna.ilyen is van! eljen
nekem zéró
Az enyém francia. Az mediterrán? smile

Egyébként tényleg egy tízcentis alucsövet, három izzítógyertyát és húszcenti kábelt spóroltak ki belőle, miközben minden mást beépítettek. Ez a gazdasági racionalitás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #25452 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 19:56:41 »

Az enyém francia. Az mediterrán? smile

Egyébként tényleg egy tízcentis alucsövet, három izzítógyertyát és húszcenti kábelt spóroltak ki belőle, miközben minden mást beépítettek. Ez a gazdasági racionalitás?
más van ott a háttérben.más más területre más más felszereltséget építettek be alapból.A bőrős gyiákba dukálna a fűtés is,mégsenincsen.de ilyenaz elsőszélvédőfűtés is.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25453 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 20:01:38 »

Az enyém francia. Az mediterrán? smile

Egyébként tényleg egy tízcentis alucsövet, három izzítógyertyát és húszcenti kábelt spóroltak ki belőle, miközben minden mást beépítettek. Ez a gazdasági racionalitás?


Az enyém német kocsi és abban diesel üzemű vízmelegítő kályha van.(első+hátsó ülésfűtés is eplus2). TIS-ben azt olvastam, hogy ilyet a skandináv piacra építenek bele, de a múltkor be akartam kötni az DRL(Daytime Running Lamp) funkciót - ami mellesleg a svéd piacon kötelező alap funkció, de nem volt behúza neki a kb. 4-5 vezeték a műszerfal mögé mire a relét kéne kötni. Szóval Fordéknél a ilyeneken sprolnak.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25454 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 21:12:52 »


Az enyém német kocsi és abban diesel üzemű vízmelegítő kályha van.(első+hátsó ülésfűtés is eplus2). TIS-ben azt olvastam, hogy ilyet a skandináv piacra építenek bele, de a múltkor be akartam kötni az DRL(Daytime Running Lamp) funkciót - ami mellesleg a svéd piacon kötelező alap funkció, de nem volt behúza neki a kb. 4-5 vezeték a műszerfal mögé mire a relét kéne kötni. Szóval Fordéknél a ilyeneken sprolnak.
jó neked. A hátsó ülésfűtés nem eladó?  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25455 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 21:20:10 »

más van ott a háttérben.más más területre más más felszereltséget építettek be alapból.A bőrős gyiákba dukálna a fűtés is,mégsenincsen.de ilyenaz elsőszélvédőfűtés is.....
Barátom kocsija Franciországból való GHIA és nincs benne ülés fűtés!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #25456 Dátum: 2010.11.19 péntek, 12:06:47 »

Zörej-zaj forrás keresés újabb eredménye: a kalaptartó.
Elhárítás módja itt, avagy miből lehet gyorsan jó gumialátétet gyártani?
http://web.t-online.hu/incent93/klptrt.htm
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25457 Dátum: 2010.11.19 péntek, 14:12:25 »

Zörej-zaj forrás keresés újabb eredménye: a kalaptartó.
Elhárítás módja itt, avagy miből lehet gyorsan jó gumialátétet gyártani?
http://web.t-online.hu/incent93/klptrt.htm
ez akár mehetne főoldalra cikk formájában
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25458 Dátum: 2010.11.19 péntek, 16:03:21 »

Nos én nem bánom azt a racionalitást.
Ott a gumicső, két gyorsbilinccsel fog valami alucsővet...

Jöhet a kísérletező kedv, meg annyi jóidő, hogy alámerészkedjek. Villanykábelt nem láttam, de remélem ott van az is.

Az enyém francia. Az mediterrán? smile

Egyébként tényleg egy tízcentis alucsövet, három izzítógyertyát és húszcenti kábelt spóroltak ki belőle, miközben minden mást beépítettek. Ez a gazdasági racionalitás?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25459 Dátum: 2010.11.19 péntek, 16:26:45 »

Nos én nem bánom azt a racionalitást.
Ott a gumicső, két gyorsbilinccsel fog valami alucsővet...

Jöhet a kísérletező kedv, meg annyi jóidő, hogy alámerészkedjek. Villanykábelt nem láttam, de remélem ott van az is.


Akkor v.szeg nálad is elő van készítve minden. A beépítési hely felett, a tűzfalon van két relé, amiről egy kábelköteg indul lefelé. Ez a köteg egy levakolt csatlakozóban végződik, valahol az alvázkeret fölött. Ha bontott fűtőpatront veszel, vedd meg hozzá azt a rövid kábelt, amelyik felfut a csatlakozóig. Szereld be, dugd össze és élvezd a meleget...

Szerk:

Ha alucsövet látsz, akkor lehet, hogy a fűtőpatron is be van építve? Vezetékek mennek az alucsőre? Nálam csak egy műanyag összekötő volt a két csővég között, ott nem látszott alumínium.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.19 péntek, 16:29:32 írta arrabonus » Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #25460 Dátum: 2010.11.19 péntek, 17:16:19 »

Faceliftes-nek az első ködlámpájában való izzócserének mi a módja, sajnos az útmutatóm, csak ráncfelvarott előtti
Alulról nem igazán férek hozzá a burkolattól.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25461 Dátum: 2010.11.19 péntek, 17:20:03 »

Faceliftes-nek az első ködlámpájában való izzócserének mi a módja, sajnos az útmutatóm, csak ráncfelvarott előtti
Alulról nem igazán férek hozzá a burkolattól.
Vagy megbontod a keréknél a műanyag burkolatot,vagy a lökhárító alsófelén pont a ködlámpa alattti vonalban van egy lyuk ahol hosszabb csavarhúzóval kitudod tekerni a csavart.Aztán kikell pattintani és cserélheted az égőt.Nekem felvolt emelve úgy könnyebb volt kiszedni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25462 Dátum: 2010.11.19 péntek, 18:22:17 »

Faceliftes-nek az első ködlámpájában való izzócserének mi a módja, sajnos az útmutatóm, csak ráncfelvarott előtti
Alulról nem igazán férek hozzá a burkolattól.

Hi,

A lokhárító alján, a ködlámpa alatt lesz egy kb. háromszög alaku luk, abban lesz egy kereszthornyú csavar. Ezt a csavart kell meglazítani, de nem kell kicsavarni teljesen. Miután meglazítottad a csavart akkor a ködlámpa teteje és a lokhárító közötti résen egy vékony csavarhúzoval be kell nyúlni és az ott lévő müanyag füleket (2 db) kipattintani.( a csavarhúzó fejét felfelé kell emelni) A lökhárító pöckei vannak a ködlámpa pöckei előtt ezeket kell felnyomni, hogy kijöjjön a ködlámpa. Mitán kipattantak akkor előrébbhúzod a ködlámpát és lefelé kifordítod. Aztán izzócsere és vissza az egész Wink
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #25463 Dátum: 2010.11.19 péntek, 20:18:17 »

Köszi mindenkinek a válaszokat, holnap rá is nézek vigyor3
Megy bele ledes lámpa vigyor3 vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25464 Dátum: 2010.11.19 péntek, 20:25:51 »

Köszi mindenkinek a válaszokat, holnap rá is nézek vigyor3
Megy bele ledes lámpa vigyor3 vigyor3
pikcsörz!!! wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25465 Dátum: 2010.11.19 péntek, 20:53:37 »

Sziasztok!
Hátsó futóműnél mi szokott kopogni?? mindent végig cibáltunk... semmit nem találtunk.. Ötlet? elképzelés?
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25466 Dátum: 2010.11.19 péntek, 20:57:18 »

Sziasztok!
Hátsó futóműnél mi szokott kopogni?? mindent végig cibáltunk... semmit nem találtunk.. Ötlet? elképzelés?
 worship
Keresztstabilizátor, vagy kutyacsont, vagy szilentek, vagy kézifék kötél....az első kettőnek van a legnagyobb esélye, ha még nem cserélted őket. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25467 Dátum: 2010.11.19 péntek, 22:46:32 »

Keresztstabilizátor, vagy kutyacsont, vagy szilentek, vagy kézifék kötél....az első kettőnek van a legnagyobb esélye, ha még nem cserélted őket. wave
A keresztstabilizátort azt fogó szilentekkel érdemes cserélni.. Roll Eyes
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25468 Dátum: 2010.11.20 szombat, 06:24:48 »

A keresztstabilizátort azt fogó szilentekkel érdemes cserélni.. Roll Eyes
 worship
Csak úgy.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25469 Dátum: 2010.11.20 szombat, 12:53:21 »

Csak úgy.
köszi... worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25470 Dátum: 2010.11.20 szombat, 12:57:30 »

Tisztelt Forumtársak! Homályositson fel valaki a következö dologban. Olaj csere után beinditottam a gépet semmi rendellenesség kiváloan müködik aióta megvettem. Beinditott állapotban levettem az olajbetőltő fedelet (amióta meg van még nem vettem le üzemi állapotban) és meglepődve tapasztalom hogy egy halvány szürke füst csapot ki a motorból a szelep nyitás zárás ütemében majd lassan elmúlt. A fedelet rátéve megismételve a folyametot a jelenség megismétlődőtt. Mi lehet a probléma? Én szelepre vagy szelepszárszimeringre gondolok. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre és arra hogy mennyire komly ez a jelenség.Mégegyszer leirom a gép kifogástalanul müködik 5.8-6.5 l/100 on. Várom a válaszokat Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25471 Dátum: 2010.11.20 szombat, 14:07:55 »

Tisztelt Forumtársak! Homályositson fel valaki a következö dologban. Olaj csere után beinditottam a gépet semmi rendellenesség kiváloan müködik aióta megvettem. Beinditott állapotban levettem az olajbetőltő fedelet (amióta meg van még nem vettem le üzemi állapotban) és meglepődve tapasztalom hogy egy halvány szürke füst csapot ki a motorból a szelep nyitás zárás ütemében majd lassan elmúlt. A fedelet rátéve megismételve a folyametot a jelenség megismétlődőtt. Mi lehet a probléma? Én szelepre vagy szelepszárszimeringre gondolok. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre és arra hogy mennyire komly ez a jelenség.Mégegyszer leirom a gép kifogástalanul müködik 5.8-6.5 l/100 on. Várom a válaszokat Tisztelettel László!

Nyugodj meg. Ez teljesen normális, a forró olajpárának a "füstje" az. Hiszen ott a hengerfejben olajkenés van.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25472 Dátum: 2010.11.20 szombat, 15:10:49 »

Tisztelt Forumtársak! Homályositson fel valaki a következö dologban. Olaj csere után beinditottam a gépet semmi rendellenesség kiváloan müködik aióta megvettem. Beinditott állapotban levettem az olajbetőltő fedelet (amióta meg van még nem vettem le üzemi állapotban) és meglepődve tapasztalom hogy egy halvány szürke füst csapot ki a motorból a szelep nyitás zárás ütemében majd lassan elmúlt. A fedelet rátéve megismételve a folyametot a jelenség megismétlődőtt. Mi lehet a probléma? Én szelepre vagy szelepszárszimeringre gondolok. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre és arra hogy mennyire komly ez a jelenség.Mégegyszer leirom a gép kifogástalanul müködik 5.8-6.5 l/100 on. Várom a válaszokat Tisztelettel László!
Amit írsz az a kartergáz, minden autónál van...új motornál, és nagyon kopott motornál több, normál motornál kevesebb...de van mindnél. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #25473 Dátum: 2010.11.20 szombat, 15:11:46 »

Tisztelt Forumtársak! Homályositson fel valaki a következö dologban. Olaj csere után beinditottam a gépet semmi rendellenesség kiváloan müködik aióta megvettem. Beinditott állapotban levettem az olajbetőltő fedelet (amióta meg van még nem vettem le üzemi állapotban) és meglepődve tapasztalom hogy egy halvány szürke füst csapot ki a motorból a szelep nyitás zárás ütemében majd lassan elmúlt. A fedelet rátéve megismételve a folyametot a jelenség megismétlődőtt. Mi lehet a probléma? Én szelepre vagy szelepszárszimeringre gondolok. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre és arra hogy mennyire komly ez a jelenség.Mégegyszer leirom a gép kifogástalanul müködik 5.8-6.5 l/100 on. Várom a válaszokat Tisztelettel László!
normál!kartelgáz
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25474 Dátum: 2010.11.20 szombat, 15:24:36 »

Tisztelt Forumtársak ! Nagyon köszönom a gyors és megnyugtató választ. Egy kicsit megvoltam zizzenve! Mégegyszer köszönöm.Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #25475 Dátum: 2010.11.20 szombat, 16:43:09 »

Én úgy próbálkoznék, hogy először az analóg óra paneljét pattintom ki, de tovább még egyelőre nem néztem. Mögötte viszont van 2 db T15-ös csavar, ami gondolom a konzolt rögzíti...
Próba szerencse. Holnap megnézem, hogy lehet még bontani, aztán jelentkezem, mert nekem is van ott egy kis dolgom.  eplus2
Szia!

Volt időd tovább bontani? Ha igen nagyon kiváncsi lennék a következő lépésekre.

Üdv:
Laci
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #25476 Dátum: 2010.11.20 szombat, 18:08:50 »

Ma kivágtam a kárpitot az isofix rögzítések előkerítése érdekében mivel tegnap kaptam egy használt Römer gyerekülést. Miután kitapogattam hol is vannak azt fedeztem fel, hogy a kárpitban volt 2 luk mundkét rögzítőnél, gondolom ezzel akarták megjelölni mettől meddig kell kivágni, de nálam ez el volt csúszva. Mindenesetre kivágtam, majd összevarrom nehogy tovább tépődjön. Ráadásul az ülésnek van fent egy öve amin egy "horgony" van amivel le lehet még + rögzíteni. Ét mit találtam a csomagtartó oldalában??? Egy rögzítő vasat amibe bele lehet akasztani!!! WOW  taps
Igaz az ülés gyártó weboldalán a jóváhagyott autók listáján Mondeo nem létezik, csak fóka, c-max és transit connect?!?!?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25477 Dátum: 2010.11.20 szombat, 18:37:40 »

Ma kivágtam a kárpitot az isofix rögzítések előkerítése érdekében mivel tegnap kaptam egy használt Römer gyerekülést. Miután kitapogattam hol is vannak azt fedeztem fel, hogy a kárpitban volt 2 luk mundkét rögzítőnél, gondolom ezzel akarták megjelölni mettől meddig kell kivágni, de nálam ez el volt csúszva. Mindenesetre kivágtam, majd összevarrom nehogy tovább tépődjön. Ráadásul az ülésnek van fent egy öve amin egy "horgony" van amivel le lehet még + rögzíteni. Ét mit találtam a csomagtartó oldalában??? Egy rögzítő vasat amibe bele lehet akasztani!!! WOW  taps
Igaz az ülés gyártó weboldalán a jóváhagyott autók listáján Mondeo nem létezik, csak fóka, c-max és transit connect?!?!?


Légyszi csinálj képeket mert majd he lesz gyerek én is elő akarom varázsolni az Isofixet. Már kitapogattam de még nem vágtam ki az üléseket. Előre is köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #25478 Dátum: 2010.11.20 szombat, 19:28:48 »

Légyszi csinálj képeket mert majd he lesz gyerek én is elő akarom varázsolni az Isofixet. Már kitapogattam de még nem vágtam ki az üléseket. Előre is köszi.

holnap lefotózom varrás előtt és után
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #25479 Dátum: 2010.11.20 szombat, 20:31:59 »

nem az ellenálás csatlakózójával van a gond hanem, a kábelköteg felöli csatival....egy sz@r.
ha rávan dugva azért megy maxon a venti mert összevan égve, ha lehúzod akkor meg azért mert nincs ami vezérelje....
de ha egy kábellel összezárod az ellenálás csatiját úgyanúgy maxon fog pörögni a klima venti,mintha összelenne égve.
az ellenálásal vezérli a ventilátor sebességét a klima nyomás függvényében, neked összevan égve a csati ezért csak ki betud kapcsolni és nem tudja vezérelni......a klima bekapcsol nem megy a venti mert összevan égve,felmegy a nyomás a klima kompresszorban és lefuj, meg bekapcsolja ventiket amik maxon mennek....majd lemegy a nyomás kikapcsolja a ventit,felmegy a nyomás bekapcsolja......és ez igy megy.
a csattogás meg a klimakompresszorod ami szintén kikapcsol ha felmegy a nyomás és lefuj egyben leis old, védelem....
ennyit tudok segiteni...

Bunyek igazad volt amikor a fűtéskapcsolók felé tereltél a hiba keressésel. worship
Végre volt egy egész napom az autó rendbe rakására!
Annyira szeretem ezt a verdát,annyira jó,és annyira igénytelen! vigyor3
Teljesen pitiáner hibái voltak.
-A klímám azért ment egyfolytában,mert a motortérbiztidobozban a relé össze éget.
Még csak cserélni se kellett,csak egy kicsit megtornáztattam árammal,és teljesen jó.
-A Ventilátoraim is egyfolytában mentek,már rég óta mind a kettő.KIszereltem a fűtéskapcsoló panelt,és szinte a csatlakozók lehúzása után azonnal megszűnt a hiba.Azért még szét szedtem és kitisztítottam a kapcsolót,de azóta vazze szinte egyáltalán nem megy a ventilátor.
Az biztos hogy teljesen csendes lett az autó.Az meg lehet hogy csak placebo,de szerintem erősebb is lett.Nem tudom hogy a két hütő venti mennyi LE vessz le,de szerintem érezhető a különbség.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25480 Dátum: 2010.11.20 szombat, 21:29:37 »

Bunyek igazad volt amikor a fűtéskapcsolók felé tereltél a hiba keressésel. worship
Végre volt egy egész napom az autó rendbe rakására!
Annyira szeretem ezt a verdát,annyira jó,és annyira igénytelen! vigyor3
Teljesen pitiáner hibái voltak.
-A klímám azért ment egyfolytában,mert a motortérbiztidobozban a relé össze éget.
Még csak cserélni se kellett,csak egy kicsit megtornáztattam árammal,és teljesen jó.
-A Ventilátoraim is egyfolytában mentek,már rég óta mind a kettő.KIszereltem a fűtéskapcsoló panelt,és szinte a csatlakozók lehúzása után azonnal megszűnt a hiba.Azért még szét szedtem és kitisztítottam a kapcsolót,de azóta vazze szinte egyáltalán nem megy a ventilátor.
Az biztos hogy teljesen csendes lett az autó.Az meg lehet hogy csak placebo,de szerintem erősebb is lett.Nem tudom hogy a két hütő venti mennyi LE vessz le,de szerintem érezhető a különbség.

Hát szerinted feleslegesen koptatom a billentyűzetet?  eplus2
Persze hogy szereted,ki nem? Egyszerű mint a faék...nincs teleb+szva minden fölös majomsággal,mint tdci,cdti,hdi,jtdi...meg mitomén milyen ipari hulladékok.... eplus2 eplus2
na ezért biztos kapok most a fejemre... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25481 Dátum: 2010.11.20 szombat, 22:04:38 »

na ezért biztos kapok most a fejemre... szomoru1

tőlem biztos nem. tegnap beszéltem le egy srácot tdci-ről eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25482 Dátum: 2010.11.20 szombat, 22:44:20 »

Hát szerinted feleslegesen koptatom a billentyűzetet?  eplus2
Persze hogy szereted,ki nem? Egyszerű mint a faék...nincs teleb+szva minden fölös majomsággal,mint tdci,cdti,hdi,jtdi...meg mitomén milyen ipari hulladékok.... eplus2 eplus2
na ezért biztos kapok most a fejemre... szomoru1

Te kis segítő ősellenség.A tietek lehet,hogy egyszerü,de a mienk csiszolva van.Aki ismer egy kicsit tudja milyen vagy.Neked a tied nekünk meg a mienk.Ez így jó. wave wave wave beka3
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25483 Dátum: 2010.11.20 szombat, 23:29:47 »

tőlem biztos nem. tegnap beszéltem le egy srácot tdci-ről eplus2

Juj ilyet ne csinálj, mert nem lessz melójuk a szervizeknek,meg nem lessz miről beszélgetni itt.... eplus2
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25484 Dátum: 2010.11.20 szombat, 23:40:33 »

Szia!

Volt időd tovább bontani? Ha igen nagyon kiváncsi lennék a következő lépésekre.

Üdv:
Laci

Kiszereltem a rádiót, de most nem nagyon volt időm. A rádió mögött is vannak rögzítőcsavarok, de még nem szereltem tovább. De nem kell soká várnod, hétfőn befejezem.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25485 Dátum: 2010.11.20 szombat, 23:41:05 »

Juj ilyet ne csinálj, mert nem lessz melójuk a szervizeknek,meg nem lessz miről beszélgetni itt.... eplus2

lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25486 Dátum: 2010.11.20 szombat, 23:43:31 »

Kiszereltem a rádiót, de most nem nagyon volt időm. A rádió mögött is vannak rögzítőcsavarok, de még nem szereltem tovább. De nem kell soká várnod, hétfőn befejezem.
legfelül patentok tartják, szóval ne lepődj meg, ha nem akarja egyből engedni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #25487 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 11:41:36 »

tőlem biztos nem. tegnap beszéltem le egy srácot tdci-ről eplus2
Szegény Embarrassed. Most mehet majd ő is chippelni a "faéket", ahogy ti, hogy legyen benne paci  eplus2
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #25488 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 12:04:48 »

Hi,

A lokhárító alján, a ködlámpa alatt lesz egy kb. háromszög alaku luk, abban lesz egy kereszthornyú csavar. Ezt a csavart kell meglazítani, de nem kell kicsavarni teljesen. Miután meglazítottad a csavart akkor a ködlámpa teteje és a lokhárító közötti résen egy vékony csavarhúzoval be kell nyúlni és az ott lévő müanyag füleket (2 db) kipattintani.( a csavarhúzó fejét felfelé kell emelni) A lökhárító pöckei vannak a ködlámpa pöckei előtt ezeket kell felnyomni, hogy kijöjjön a ködlámpa. Mitán kipattantak akkor előrébbhúzod a ködlámpát és lefelé kifordítod. Aztán izzócsere és vissza az egész Wink

Köszi
Ez alapján nagyon könnyen sikerült cserélni, először még felemeltem az egyik oldalt, de utána, hogy kb. tudtam, hogy kell csinálni, már a jobb oldalt könnyedén, emelés nélkül tudtam cserélni
Kis érdekesség számomra, hogy például a ködlámpa magassága is állítható, nem is gondoltam volna erre, a másik meg, hogy a fordnál tervezték volna, egy T5-s "rizsszem" izzó helyét a ködlámpába?
Egy érdekes lyuk van hagyva, aminek a hátulja egy gumi tömítéssel van lezárva, érdekes.
Egy kép a végeredményről:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ha minden jól megy, akkor beépítünk egy irányjelzőről levett jel alapján egy kanyarfényt.
Ennek viszont, csak optikai haszna lesz, sajnos a ez a szimpla ködlámpa, nem igazán világít kanyarban...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25489 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 12:54:54 »

ezt meglátja egy fakabát tuti kivesz a sorból.... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #25490 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 12:55:51 »

Hát szerinted feleslegesen koptatom a billentyűzetet?  eplus2
Persze hogy szereted,ki nem? Egyszerű mint a faék...nincs teleb+szva minden fölös majomsággal,mint tdci,cdti,hdi,jtdi...meg mitomén milyen ipari hulladékok.... eplus2 eplus2
na ezért biztos kapok most a fejemre... szomoru1

néha bedobsz 1-1 polgárpukkasztó dumát,de azért vígan feszítenél egy 525d vagy 530d-ben-ami persze ugyan erre a rendszerre épült.... beka3
láncos moci,cr rendszer,stb,meg a sok fölös majomság... eplus2

az 520d-t azért nem soroltam,mert bár 177Le,de szerintem a mondim legyorsulja 100ig..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #25491 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 12:59:13 »

ezt meglátja egy fakabát tuti kivesz a sorból.... szomoru1
Menet közben nem használom, nem azért tettem bele.
A kanyarfényt, biztos, ami biztos kapcsolhatóra csináljuk, ha gáz van akkor gyorsan ki tudom nyomni, még mielőtt indexelnék.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25492 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 13:21:37 »

Köszi
Ez alapján nagyon könnyen sikerült cserélni, először még felemeltem az egyik oldalt, de utána, hogy kb. tudtam, hogy kell csinálni, már a jobb oldalt könnyedén, emelés nélkül tudtam cserélni
Kis érdekesség számomra, hogy például a ködlámpa magassága is állítható, nem is gondoltam volna erre, a másik meg, hogy a fordnál tervezték volna, egy T5-s "rizsszem" izzó helyét a ködlámpába?
Egy érdekes lyuk van hagyva, aminek a hátulja egy gumi tömítéssel van lezárva, érdekes.
Egy kép a végeredményről:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ha minden jól megy, akkor beépítünk egy irányjelzőről levett jel alapján egy kanyarfényt.
Ennek viszont, csak optikai haszna lesz, sajnos a ez a szimpla ködlámpa, nem igazán világít kanyarban...

Örülök, hogy sikerült könnyen +szerelni, az amit te a T5 izzó helyének gondolnál sajnos nem az, hanem a szellőzője a lámpának, hogy ne páráljon be. Én is azt néztem mert pont oda akartam nappali menetfénynek izzót betenni, de aztán elvetettem az ötlete mert nem akartam szétcseszni a ködlámpát. Viszont a kanyarfény nem hülyeség, ha kész összd meg az eszmét.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25493 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 14:42:20 »

néha bedobsz 1-1 polgárpukkasztó dumát,de azért vígan feszítenél egy 525d vagy 530d-ben-ami persze ugyan erre a rendszerre épült.... beka3
láncos moci,cr rendszer,stb,meg a sok fölös majomság... eplus2

az 520d-t azért nem soroltam,mert bár 177Le,de szerintem a mondim legyorsulja 100ig..... hehe

Ki monta neked hogy nekem kell BMW?  Ezt hol hallotad? Annál szevizigényesebb autó nincs is....ezek a BMW-k már nem azok az autók.
Semmi polgárpukkasztót nem mondtam csak tényeket....És ha pl BOSCH rendszert tettek volna a TDCI-be akkor még azt is mondanám hogy bakker talán ez a legjobb autó a piacon, de beltettek egy f+st igy tönkrevágtták az összképet....
láncos motorral semmi bajom...
És mi a problémád azzal ha benyomok ilyen dumákat?  nem lehet?
Én tuti nem sértődők be ha valaki lefikázza a kocsimat....Egy sz+r!!! legyen igy.... eplus2
attól függetlenül aki kért segitséget és ha tudtam segitettem neki ,akármilyen autója volt és inkább ez a lényeg.




« Utoljára szerkesztve: 2010.11.21 vasárnap, 14:44:11 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #25494 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 16:49:50 »

Ki monta neked hogy nekem kell BMW?  Ezt hol hallotad? Annál szevizigényesebb autó nincs is....ezek a BMW-k már nem azok az autók.
Semmi polgárpukkasztót nem mondtam csak tényeket....És ha pl BOSCH rendszert tettek volna a TDCI-be akkor még azt is mondanám hogy bakker talán ez a legjobb autó a piacon, de beltettek egy f+st igy tönkrevágtták az összképet....
láncos motorral semmi bajom...
És mi a problémád azzal ha benyomok ilyen dumákat?  nem lehet?
Én tuti nem sértődők be ha valaki lefikázza a kocsimat....Egy sz+r!!! legyen igy.... eplus2
attól függetlenül aki kért segitséget és ha tudtam segitettem neki ,akármilyen autója volt és inkább ez a lényeg.





Grin nekem semmi problémám!véleményem nekem is van,csak nem hangoztatom-már....és az sem érdekel  ha lefikázod a cr-t..... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25495 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 17:08:28 »

Ki monta neked hogy nekem kell BMW?  Ezt hol hallotad? Annál szevizigényesebb autó nincs is....ezek a BMW-k már nem azok az autók.
Semmi polgárpukkasztót nem mondtam csak tényeket....És ha pl BOSCH rendszert tettek volna a TDCI-be akkor még azt is mondanám hogy bakker talán ez a legjobb autó a piacon, de beltettek egy f+st igy tönkrevágtták az összképet....
láncos motorral semmi bajom...
És mi a problémád azzal ha benyomok ilyen dumákat?  nem lehet?
Én tuti nem sértődők be ha valaki lefikázza a kocsimat....Egy sz+r!!! legyen igy.... eplus2
attól függetlenül aki kért segitséget és ha tudtam segitettem neki ,akármilyen autója volt és inkább ez a lényeg.
Sógi C-max 1,6 TDCi-je(hdi eplus2) az bosch rendszerű, én cserélem a szűrőket, olajat meg ilyeneket rajta és láttam a porlasztókon, hogy bosch-ok, hát az nagyon finom-csendes eljen ahhoz képest hogy 1,6-os nagyon jól is megy(110 lovas)és még semmi problémája nem volt semmivel...és nem egyedi esetről van szó, állítólag a legjobb 1,6-os a piacon.
De az tényleg igaz, hogy a 4-es mondeo befecskendező rendszere(2,0-2,2TDCi) DENSO gyártmányú??
Mert akkor megint szopacs....Lásd Toyota D-CAT dízelek szintén DENSO rendszer...eléggé fikázzák őket a tulajok-szervízek.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #25496 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 17:14:48 »

Sógi C-max 1,6 TDCi-je(hdi eplus2) az bosch rendszerű, én cserélem a szűrőket, olajat meg ilyeneket rajta és láttam a porlasztókon, hogy bosch-ok, hát az nagyon finom-csendes eljen ahhoz képest hogy 1,6-os nagyon jól is megy(110 lovas)és még semmi problémája nem volt semmivel...és nem egyedi esetről van szó, állítólag a legjobb 1,6-os a piacon.
De az tényleg igaz, hogy a 4-es mondeo befecskendező rendszere(2,0-2,2TDCi) DENSO gyártmányú??
Mert akkor megint ***acs....Lásd Toyota D-CAT dízelek szintén DENSO rendszer...eléggé fikázzák őket a tulajok-szervízek.
...az hadján,de a jól bevált lánczososkat is ismét szíjasokra váltották....  Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25497 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 18:11:42 »

...az hadján,de a jól bevált lánczososkat is ismét szíjasokra váltották....  Undecided
Sajna igen, gondolom költség csökkentés miatt, az egyik íróasztalnál eldőlt, hogy " a 4-es mondiba megvesszük a pug motort oszt kész" leegyszerűsítve talán ez lehetett..  hehe
De az is csakk vicc, hogy mire a delphi megtanulna épkézláb porlasztót gyártani,(bocs.. vigyor3 ezeket a sorokat olvasók porlasztóira nem vonatkozik vigyor3 worship)  akkor meg átpártolnak egy másikhoz.. Huh? Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #25498 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 20:22:42 »

Sógi C-max 1,6 TDCi-je(hdi eplus2) az bosch rendszerű, én cserélem a szűrőket, olajat meg ilyeneket rajta és láttam a porlasztókon, hogy bosch-ok, hát az nagyon finom-csendes eljen ahhoz képest hogy 1,6-os nagyon jól is megy(110 lovas)és még semmi problémája nem volt semmivel...és nem egyedi esetről van szó, állítólag a legjobb 1,6-os a piacon.
De az tényleg igaz, hogy a 4-es mondeo befecskendező rendszere(2,0-2,2TDCi) DENSO gyártmányú??
Mert akkor megint ***acs....Lásd Toyota D-CAT dízelek szintén DENSO rendszer...eléggé fikázzák őket a tulajok-szervízek.

A mi 120 000km-t futott es ujkoratol nalunk levo kokusz kombink is ugyanilyen, csak 90lovas. Megy mint allat (persze mihez kepest) es SEMMIt nem kellett meg rajta cserelni olajon kivul
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25499 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 20:53:14 »

A mi 120 000km-t futott es ujkoratol nalunk levo kokusz kombink is ugyanilyen, csak 90lovas. Megy mint allat (persze mihez kepest) es SEMMIt nem kellett meg rajta cserelni olajon kivul
Tudjátok ez nagy öröm.De ez örökös téma mitől jó-rossz egy kocsi.Megvettem a mondeot TDCI mindenki mondott mindent mielőtt megvettem.Beleszerettem ezt akartam és bármi elromlik rajta kicserélem és megyek tovább.Nehogy azthiggyük más tipus olyan tuti.Ami elakar romlani el is fog!!!!!Mindenki annak örülne,hogy kevés javítással többet menjen a kocsival.Az enyémmel is volt már gond,de letudtam és akkor is ez kell FORD MONDEO!!!!!!!!Nekem ez a hozzá állásom.Én a saját szakmámban is és az egész világ hozzá állásával figyelembe vettem,hogy fogyasztó társadalom lettünk és már semmi sem úgy készül mint régen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 503 504 505 506 507 508 509 [510] 511 512 513 514 515 516 517 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.