Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:13:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 427 428 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 6564963 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #21000 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 08:30:14 »

Ha az inside van kívül, az baj?   falbav falbav

Baxott béna gumis... Ebből nagy muri lesz...

Mindig szólni kell, mert simán felteszik fordítva, és még akkor is ott ellenőrizni...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21001 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 09:21:47 »

Mindig szólni kell, mert simán felteszik fordítva, és még akkor is ott ellenőrizni...

Már tudom, viszont az vicc, hogy már erre is figyelni kell(ene)...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21002 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 10:02:46 »

Most hívtak a Michelin Hungáriától!!
(Írtam egy emailt, és kb 15 perc múlva hívtak is telefonon.  eljen)

Szóval, Primacy 3 asszimetrikus gumi (ezt eddig is tudtuk), viszont a lényeg:

Asszimetrikus gumik esetében nagy tévhit, hogy a forgásirányt nem szabad változtatni, SŐT javasolják pl. kombi autók esetében, hogy a bal első kerék jobb hátra, míg a jobb első bal hátra kerüljön!

Azaz a megoldás, hogy rendesen szereljék fel a gumit és ennyi.

Az a gumi, ami a forgásirány miatt megváltoztatja a szerkezetét, az rossz/hibás szerintük és azt ki kell dobni, garanciába ki kell cserélni!

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21003 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 10:06:57 »

Most hívtak a Michelin Hungáriától!!
(Írtam egy emailt, és kb 15 perc múlva hívtak is telefonon.  eljen)

Szóval, Primacy 3 asszimetrikus gumi (ezt eddig is tudtuk), viszont a lényeg:

Asszimetrikus gumik esetében nagy tévhit, hogy a forgásirányt nem szabad változtatni, SŐT javasolják pl. kombi autók esetében, hogy a bal első kerék jobb hátra, míg a jobb első bal hátra kerüljön!

Azaz a megoldás, hogy rendesen szereljék fel a gumit és ennyi.

Az a gumi, ami a forgásirány miatt megváltoztatja a szerkezetét, az rossz/hibás szerintük és azt ki kell dobni, garanciába ki kell cserélni!



És nagyon örülnek, hogy ilyen gumit vettem és jó gumit vettem (bla-bla) és ősszel jön az Alpin5 , amit próbáljak majd ki!  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #21004 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 11:08:14 »

És nagyon örülnek, hogy ilyen gumit vettem és jó gumit vettem (bla-bla) és ősszel jön az Alpin5 , amit próbáljak majd ki!  laugh

de ha ezt megcsinálod az inside felirat még nem lesz kívül fejvakaras
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #21005 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 11:17:10 »

de ha ezt megcsinálod az inside felirat még nem lesz kívül fejvakaras

Ha a másik oldalra jó volt úgy, hogy a másik oldalon van az inside felirat, akkor nem mindegy...? nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21006 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 11:24:00 »

de ha ezt megcsinálod az inside felirat még nem lesz kívül fejvakaras

Hát ez a lényeg, az inside feliratnak belül kell lennie...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #21007 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 11:35:08 »

Hát ez a lényeg, az inside feliratnak belül kell lennie...

azt én értem, de akkor az ügyfélszolgálat válaszával nem vagy kisegítve, lehet változtatni a forgásirányt, de nálad még mindig szarul van.
szóval ezért nem értem mit örülsz a válaszuknak vigyor eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #21008 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 12:15:42 »

Hát ez a lényeg, az inside feliratnak belül kell lennie...

No, de ha mindkét oldalra felteheted úgy, hogy az inside belül van, akkor tökmindegy a forgásirány, nem? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21009 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 12:16:14 »

azt én értem, de akkor az ügyfélszolgálat válaszával nem vagy kisegítve, lehet változtatni a forgásirányt, de nálad még mindig szarul van.
szóval ezért nem értem mit örülsz a válaszuknak vigyor eplus2

Ha jobb első keréken megváltoztatom a forgásirányt, akkor az inside felirat belülre kerül, és nekem az kell!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21010 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 12:17:16 »

No, de ha mindkét oldalra felteheted úgy, hogy az inside belül van, akkor tökmindegy a forgásirány, nem? Smiley

AndyA


Így van, de a legenda szerint ez csak az első felszerléskor lehet így, utána bekopik és nem szabad, na ezt cáfolta a Michelin Hungária.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21011 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 12:24:32 »

Így van, de a legenda szerint ez csak az első felszerléskor lehet így, utána bekopik és nem szabad, na ezt cáfolta a Michelin Hungária.

"#20916 Dátum: Tegnap - 15:02:25 »

Ennyi idő alatt hogyhogy nem vetted észre?
Tudod, időnkénti nyomásellenőrzés...gumi szemrevételezés...stb.
Kárenyhítési kötelezettségről nem hallottál?  vigyor3
Amúgy nem forgásirányos az ilyen gumi, csak a vízelvezetés miatt van a megkülönböztetés, elvileg. Mert általában aszimmetrikus a mintázat.

Nem lett semmi baj(od), nyugi.
"


Tudom, hogy én nem egy Michelin Hungária vagyok....... Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21012 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 12:30:22 »

"#20916 Dátum: Tegnap - 15:02:25 »

Ennyi idő alatt hogyhogy nem vetted észre?
Tudod, időnkénti nyomásellenőrzés...gumi szemrevételezés...stb.
Kárenyhítési kötelezettségről nem hallottál?  vigyor3
Amúgy nem forgásirányos az ilyen gumi, csak a vízelvezetés miatt van a megkülönböztetés, elvileg. Mert általában aszimmetrikus a mintázat.

Nem lett semmi baj(od), nyugi.
"


Tudom, hogy én nem egy Michelin Hungária vagyok....... Cool

Persze, nem forgásirányos, az tiszta sor volt, de az, hogy az eddigi forgásirányt meg lehet-e változtatni, az nyitott kérdés volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21013 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 12:35:43 »

Persze, nem forgásirányos, az tiszta sor volt, de az, hogy az eddigi forgásirányt meg lehet-e változtatni, az nyitott kérdés volt.

Tisztelt jogász úr!

Neked.
Ha valaminek nincs meghatározott forgás iránya, akkor a forgás irány megváltoztatása ellentmond-e valamilyen nem meghatározott dolognak?  Cool




ui: Mi még motoroknál a slick pályagumit is megforgatjuk a hátsó keréken, pedig azon még nyíl is mutat forgásirányt.
    Aztán nem történik semmi, sőt jobb lesz, mivel olyan nincs, hogy egy pályán egyformán vannak a bal és jobb kanyarok, tehát egyik oldal
    mindig jobban kopik, terhelődik. Megforgatva pedig kiegyenlítjük ezt.  (ezt a nagyok is így csinálják.....)
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.05 hétfő, 12:39:20 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #21014 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 14:18:53 »

amúgy mitől tudna bekopni a gumi a forgásirány szerint, vagy bármilyen módon változni az alakja a forgásirány alapján, mikor egy kerék jó esetben kör alakú?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #21015 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 14:26:11 »

amúgy mitől tudna bekopni a gumi a forgásirány szerint, vagy bármilyen módon változni az alakja a forgásirány alapján, mikor egy kerék jó esetben kör alakú?

Korántsem kör alakú, de legalábbis nem szabályos kör.

A lamellák elülső éle az úttal való találkozáskor másképp kopik, mint a hátsó. Minimális gyakorlattal végigsimítva rajta a "fűrészfogasság" alapján bárki meg tudja mondani, merre forgott a gumi, amíg az autón volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #21016 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 14:32:27 »

Korántsem kör alakú, de legalábbis nem szabályos kör.

A lamellák elülső éle az úttal való találkozáskor másképp kopik, mint a hátsó. Minimális gyakorlattal végigsimítva rajta a "fűrészfogasság" alapján bárki meg tudja mondani, merre forgott a gumi, amíg az autón volt.

AndyA

ez igaz, de ez alapján ha megfordítod nincs gáz, sőt lényegében "új" gumit kapsz
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #21017 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 14:54:54 »

ez igaz, de ez alapján ha megfordítod nincs gáz, sőt lényegében "új" gumit kapsz

Azért ez így túl egyszerű lenne, azt te is tudod, ugye...? vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21018 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 15:04:53 »

Korántsem kör alakú, de legalábbis nem szabályos kör.

A lamellák elülső éle az úttal való találkozáskor másképp kopik, mint a hátsó. Minimális gyakorlattal végigsimítva rajta a "fűrészfogasság" alapján bárki meg tudja mondani, merre forgott a gumi, amíg az autón volt.

AndyA
egyrészt.. másrészt a gumikat forgásirányra fejlesztik és tesztelik, nem fordítva.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #21019 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 15:14:13 »

Azért ez így túl egyszerű lenne, azt te is tudod, ugye...? vigyor3

AndyA

tisztában vagyok vele, hogy ez nem olyan mint az alsógatya  hehe azért is tettem az újat idézőjelbe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #21020 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 19:50:11 »

Most kínáltak nekem 4 db vadiúj Kormoran Gamma B2-t, W94-ben, peremvédős.
Valaki futott már vele? Vajon jó gumi, prémium közeli?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21021 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 19:53:19 »

egyrészt.. másrészt a gumikat forgásirányra fejlesztik és tesztelik, nem fordítva.

Amelyiknek van meghatározott forgásiránya, de ott is azért belejátszik rendesen a mintázat kialakítása miatt is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21022 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 20:03:10 »

Most kínáltak nekem 4 db vadiúj Kormoran Gamma B2-t, W94-ben, peremvédős.
Valaki futott már vele? Vajon jó gumi, prémium közeli?
a prémiumtól nagyon messze van!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #21023 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:12:21 »

 integet2

Michelin energy savert használok, terjengenek olyan legendák, hogy esőben annyira nem jó. Ezt alátámasztja hogy papíron, nem annyira jó esős körülmények közötti teszteredménye "csak" 10/7 egész valamennyi. Ehhez képest a hétvégi 400 km-es túrát Bp- Kecskemét - Szeged térségében jól teljesítette annak ellenére, hogy néhol ömlött az eső és állt sok helyen a nyomvályúban az esővíz. Semmi csúszkálás, felúszás, tette a dolgát.

Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #21024 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:30:53 »

a prémiumtól nagyon messze van!

Hát ez elszomorít, csak 2 ezerrel olcsóbb darabja, mint a Vredestein Sportrac 5-nek. A gumis váltig állította, hogy a Kormoran meg a Michelin között (mivel lányvállalata franciáknak) alig van különbség. Sőt, a Kormoran tartósabb lesz, rá akar beszélni.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21025 Dátum: 2014.05.06 kedd, 10:06:44 »

Hát ez elszomorít, csak 2 ezerrel olcsóbb darabja, mint a Vredestein Sportrac 5-nek. A gumis váltig állította, hogy a Kormoran meg a Michelin között (mivel lányvállalata franciáknak) alig van különbség. Sőt, a Kormoran tartósabb lesz, rá akar beszélni.

háppersze hogy rá akar beszélni. kereskedő vazze.
kormoran az kábé a kínai gumi után a lista alja. inkább egy hankook vredi, semperit. ha megnézed a semperit például rendre jól teljesít, a continental másodmárkája. jó árakon hozzá lehet jutni. hankook szintén, van eko verziója, van sportos-tapadós verzió, minden elérhető elég jó áron, a hankook lassan utóléri a prémiumokat, amit bizonyít hogy teszteken rendszeresen hasonlóan jól teljesít a nyári (téli még sajnos nem annyira vagány) és sok gyári szerelésként is látható.
ez a kormoran, barum, matador és hasonló harmadik/negyedik vonalbeli gumi inkább szükségmegoldás.

szerintem egy mondeon legyen normális gumi. ez nem egy suzuki vagy egy chevrolet lacetti.  Wink
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21026 Dátum: 2014.05.06 kedd, 17:20:34 »

Hát ez elszomorít, csak 2 ezerrel olcsóbb darabja, mint a Vredestein Sportrac 5-nek. A gumis váltig állította, hogy a Kormoran meg a Michelin között (mivel lányvállalata franciáknak) alig van különbség. Sőt, a Kormoran tartósabb lesz, rá akar beszélni.

nézz körül a neten nagyon sokat tudsz sprórolni az árgép a barátod hidd el!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21027 Dátum: 2014.05.06 kedd, 19:42:02 »

Na szóval voltam a gumisnál. Tulaj főnök ott volt.

Szlovák rendszámos, x5 bmw, mondjuk a kultúráltabb fajtája, de ilyenekkel részben kudarcot szoktam vallani, mert nincs érv, ellenérv, hanem sokszor személyeskedésbe átcsapó ""diskurzus"".

Szóval a lényeg:

Elnézést kért, sajnálja, gumit megfordították, és jár még mellé 10 teljes külső, belső mosás...

Hát ennyi.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21028 Dátum: 2014.05.06 kedd, 20:35:32 »

Na szóval voltam a gumisnál. Tulaj főnök ott volt.

Szlovák rendszámos, x5 bmw, mondjuk a kultúráltabb fajtája, de ilyenekkel részben kudarcot szoktam vallani, mert nincs érv, ellenérv, hanem sokszor személyeskedésbe átcsapó ""diskurzus"".

Szóval a lényeg:

Elnézést kért, sajnálja, gumit megfordították, és jár még mellé 10 teljes külső, belső mosás...

Hát ennyi.

Adsz egy külső-belsőt?  Enyém autó úgyis kisebb!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21029 Dátum: 2014.05.06 kedd, 20:38:15 »

Adsz egy külső-belsőt?  Enyém autó úgyis kisebb!  vigyor3

Nem hiszem, hogy ki fogom használni, annál büszkébb vagyok.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21030 Dátum: 2014.05.06 kedd, 20:44:44 »

Nem hiszem, hogy ki fogom használni, annál büszkébb vagyok.  vigyor3

Szerinted én odaadnám nekik a kocsit, hogy "átkutassák" ?  Shocked   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21031 Dátum: 2014.05.06 kedd, 20:52:26 »

Szerinted én odaadnám nekik a kocsit, hogy "átkutassák" ?  Shocked   vigyor3

mivan, féltek hogy megtalálják a homokpornó dvd-ket?  duhos2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #21032 Dátum: 2014.05.06 kedd, 22:31:19 »

nézz körül a neten nagyon sokat tudsz sprórolni az árgép a barátod hidd el!

Meg kérdezd meg Kulani mestert. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #21033 Dátum: 2014.05.07 szerda, 08:18:08 »

Na szóval voltam a gumisnál. Tulaj főnök ott volt.

Szlovák rendszámos, x5 bmw, mondjuk a kultúráltabb fajtája, de ilyenekkel részben kudarcot szoktam vallani, mert nincs érv, ellenérv, hanem sokszor személyeskedésbe átcsapó ""diskurzus"".

Szóval a lényeg:

Elnézést kért, sajnálja, gumit megfordították, és jár még mellé 10 teljes külső, belső mosás...

Hát ennyi.

 wow1

kemény, gondolom ez a büntije a hanyag kollégának eplus2

egyébként hol is van ez a gumis? hátha én is nyerek néhány mosást vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.07 szerda, 08:20:41 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21034 Dátum: 2014.05.07 szerda, 08:58:23 »

wow1

kemény, gondolom ez a büntije a hanyag kollégának eplus2

egyébként hol is van ez a gumis? hátha én is nyerek néhány mosást vigyor3


Fót.

http://www.boxudvar.hu/
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21035 Dátum: 2014.05.07 szerda, 08:59:00 »

wow1

kemény, gondolom ez a büntije a hanyag kollégának eplus2

egyébként hol is van ez a gumis? hátha én is nyerek néhány mosást vigyor3


Egyébként a hanyag kolléga ebben az esetben pont a főnök volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #21036 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:02:16 »

Sziasztok!
Ide írom, mert nem találtam hozzá illő topikot.
Szerintetek normális, hogy így kopik a hátsó féktárcsa?
Mindkét oldalon ilyen.

Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21037 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:03:23 »

Sziasztok!
Ide írom, mert nem találtam hozzá illő topikot.
Szerintetek normális, hogy így kopik a hátsó féktárcsa?
Mindkét oldalon ilyen.



Nem nem normális. Sokat áll az autó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #21038 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:05:24 »

Nem nem normális. Sokat áll az autó?
Nálam nem, mielőtt megvettük igen.
Kb 2 évig nem volt rendszeresen használva.
Mi a megoldás rá?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21039 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:06:06 »

Nálam nem, mielőtt megvettük igen.
Kb 2 évig nem volt rendszeresen használva.
Mi a megoldás rá?

Vagy bekopik, vagy nem és akkor csere.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #21040 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:08:22 »

Sziasztok!
Ide írom, mert nem találtam hozzá illő topikot.
Szerintetek normális, hogy így kopik a hátsó féktárcsa?
Mindkét oldalon ilyen.

[img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images4/2014/5/7/a1_2014_5_7_v8g77s1zsp.jpg[/img

Olyankor szokott, ha beállt a kézifékkarod, és a belső oldali betét már erősen elkopott, nem tudja rendesen odanyomni a másik oldalit a tárcsához. A másik lehetőség, hogy a nyereg nem mozog rendesen, ki kellene pucolni és bezsírozni (lásd László kolléga alapvető művét a műveletről).

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.07 szerda, 09:28:24 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #21041 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:21:02 »

Olyankor szokott, ha beállt a kézifékkarod, és a belső oldali betét már erősen elkopott, nem tudja rendesen odanyomni a másik oldalit a tárcsához. A másik lehetőség, hogy a nyereg nem mozog rendesen, ki kellene pucolni és bezsírozni (lásd László kolléga alapvető művét a műveletről).

AndyA

Köszi a válaszokat!
Megnézetem, hogy mi a hiba.
Lehet ugyanakkora féktárcsát rakni rá mint az elsők?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #21042 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:30:06 »

Köszi a válaszokat!
Megnézetem, hogy mi a hiba.
Lehet ugyanakkora féktárcsát rakni rá mint az elsők?


Persze. Mindent lehet, csak győzd kifizetni.

Amúgy minek? A fékerő 90+%-a az első fékeken és az első kerekeken hat. Ez a méret több, mint elegendő. Én beragadt kézifékkar miatt autóztam úgy vagy 4000 km-t, hogy gyakorlatilag nem volt hátsó fékem, rommá kopott az egész. Észre sem vettem, amíg egyszer utána nem néztem, hogy miért nem fog a kézifék, hogy az üzemi fék sem igazán fog hátul, sőt...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21043 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:30:29 »

Köszi a válaszokat!
Megnézetem, hogy mi a hiba.
Lehet ugyanakkora féktárcsát rakni rá mint az elsők?

szerintem a legalapvetőbb webshopban is van st-re való méretjelzés, szerintem jobban jársz ha nem mókolsz és azt teszed be ami belevaló.  Roll Eyes
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #21044 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:34:48 »

Oké! Marad az eredeti méret.
A kézifék jól fog. Mindegy, megnézetem egy szakival.
Még egyszer köszi!
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #21045 Dátum: 2014.05.07 szerda, 23:06:34 »

Persze. Mindent lehet, csak győzd kifizetni.

Amúgy minek? A fékerő 90+%-a az első fékeken és az első kerekeken hat.
AndyA

Inkább olyan 70-30 %-ban oszlik meg első-hátsó fék között a fékerő.  Nagyobb hátsó fék nem indokolt szerintem se. Többet számít hogy figyelsz e út közben, vagy elmerülsz egy sms írásában...
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #21046 Dátum: 2014.05.07 szerda, 23:35:59 »

Egyébként a hanyag kolléga ebben az esetben pont a főnök volt.

az a kemény nyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #21047 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 06:26:30 »

 hehe azért jársz ide,mert a honlapjukon minden ingyenes? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21048 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 13:26:03 »

Egyébként a hanyag kolléga ebben az esetben pont a főnök volt.
Akkor azért ajánlotta fel a 10 mosást, mert nem ő fogja elvégezni. hehe
Naplózva
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #21049 Dátum: 2014.05.09 péntek, 21:37:19 »

Ha valaminek nincs meghatározott forgás iránya, akkor a forgás irány megváltoztatása ellentmond-e valamilyen nem meghatározott dolognak?  Cool

A helyzet az, hogy minden guminak VAN forgásiránya, még az elvileg nem forgásirányosnak is, legalábbis amint feltesszük az autóra és egyetlen métert is gurulunk vele.

Az azonos irányú terhelés módosítja az anyag kristályszerkezetét, és miután "beállt" az anyag az egyik irányba, utána sokkal érzékenyebb lesz az ellenkező irányból érkező terhelésre.

Arra gondoljatok, hogy egy fém gémkapcsot hogyan lehet a leggyorsabban eltörni. Ha csak összehajtjuk az egyik irányban, majd visszahajtjuk az eredeti állapotba, sokáig tart (ha jó minőségű a cucc). Viszont ha párszor meghajtjuk az egyik irányban, majd egyszercsak hirtelen az ellenkező irányban, akkor már el is tört.

Régebben egyértelműen úgy tanultuk (és ezt a tapasztalat is megerősítette), hogy a korábbi forgásirányhoz képest fordítva felszerelt abroncs esetén magasabb kockázata van a szálszakadásnak.

Ma valóban lehet azt hallani, amit a michelines kolléga elmondott a telefonba, hogy a mai technológiák bla bla bla, de én úgy vagyok ezzel, hogy inkább nem szereljük fel a gumit a forgásiránnyal szemben - nyerni egészen biztosan nem nyerünk semmit, viszont valamennyi kockázata marad a dolognak, hiszen a fizika azért nem változik meg...

Összefoglalva: a gumit már először is jól kell felszerelni, ha forgásirányos, aztán az első leszereléskor fel kell jegyezni a pozícióját, és onnantól kezdve abba az irányba szerelni. Ez egészen biztosan a legkorrektebb megoldás.
 
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 427 428 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.