Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.11 szombat, 15:20:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 901 902 903 904 905 906 907 [908] 909 910 911 912 913 914 915 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19874603 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #45350 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:20:14 »

Elértünk egy fontos mérföldkövet ma a kocsival.
Bízok benne az elkövetkező km -en is ugyan úgy fogja tenni a dolgát ahogy eddig tette.


taps eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45351 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:25:03 »

Igen, talán Lacika71 írta valakinek, akinek hasonló problémája volt, hogy szét kell szedni a zárat és valami menetes kis kallantyún tekerni valamerre 1-2-3 menetet, ami nyitja a zárat, de pontosan nem emlékszem, majd jön Ő erre.  integet2

Szerintem neki nem a kilinccsel van a gondja, hanem előjött az a hiba, ami a fl előttieknél szokott.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26664


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #45352 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:27:33 »

Szerintem neki nem a kilinccsel van a gondja, hanem előjött az a hiba, ami a fl előttieknél szokott.

Csak az övé faceliftes...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45353 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:31:19 »

Szerintem neki nem a kilinccsel van a gondja, hanem előjött az a hiba, ami a fl előttieknél szokott.

Igen, közben megtaláltam.  Smiley
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg751088#msg751088

Akkor WD40, esetleg zárcsere?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #45354 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:33:08 »

Csak az övé faceliftes...
Akkor ő most cserélje FL2-es zárra?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45355 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:44:28 »

Csak az övé faceliftes...

Tudom. Akkor is az a hiba jött elő, ami a fl előttieknél szokott.  vigyor3
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45356 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:58:59 »

Tudom. Akkor is az a hiba jött elő, ami a fl előttieknél szokott.  vigyor3

Jössz a nagytalira? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45357 Dátum: 2013.04.09 kedd, 12:04:43 »

Jössz a nagytalira? Smiley

Valószínű. 98%. Már jelentkeztem, sőt Joe írta is, hogy a lé is megérkezett. Miért?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #45358 Dátum: 2013.04.09 kedd, 12:37:46 »

Úgy látszik, ez nem lesz az én évem. :/ Délután nyitom ki az autót, villan az index, de a zár nem nyílik. 5-6x ki-be zárom-nyitom, semmi. Az összes ajtót tudom nyitni, csak a vezetőoldalit nem. Az anyós oldalon bemászva belülről ki tudtam nyitni, de kívülről továbbra sem. Otthon leengedve az ablakot tovább játszottam vele, bentről nyílik gond nélkül, kívülről nem. Befújogattam este WD40-el kívül, belül, reggel mikor indultam dolgozni működött, de gyanítom nem ez lesz a végleges megoldás. Valakinek volt már hasonló?

Cserébe jó hír, hogy péntek óta ismét van kormány szervom. Úgy néz ki az új olaj megoldotta a pumpa letapadását. Azért még újra át lesz mosva a rendszer, hogy mindent kinyomjon. Szerencsére már nem is engedi el az olajat.
Szerintem most míg nyillik cseréld mert V.Tamás járt úgy hogy aztán sehogy nem nyillott ki és csukott állapotban kellett szétszedni ami nemkönnyü dolog.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #45359 Dátum: 2013.04.09 kedd, 16:46:52 »

Bocs, hogy a megoldást nem írtam, de nekem még szerencsére nem volt ilyen, gondom. Másik fogaskerék problémám volt már MKII-nél.

Ez az ember jól dolgozik a szakmájában (nem szerelő). Fogaskereket megcsinálja f@szán.
Régi bérházjellegű házban lakik, emeleti lakásban.

Mit vártál, hogy azt mondja vidd oda az ülést? Vagy, hogy odaszalad hozzád?
Hozzá mindenki viszi a mintát, ő még kis pénzért megcsinálja, jól.

Szerintem, csak ideges voltál, mert nem tudtad szétszedni.  wave

Fogalmam sincs, hogy milyen körülmények között dolgozik. De ilyen fogaskereket már gyártott nem egyet, gondoltam tudja milyen kell. Feltételeztem, hogy egy telepen/műhelyben/stb. van, fogja a fogaskerekét, odaül az ülés mellé és ráapplikálja. De mint írtam is, mindegy, mert már kiszedtem és elviszem neki. Azóta megnéztem, hogy a belvárosban lakik. Azt nem vonom kétségbe, hogy jól dolgozik, de akkor sem volt barátságos. Mindegy, nem barátkozni akarok, csak egy fogaskereket.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #45360 Dátum: 2013.04.09 kedd, 17:08:58 »

Elértünk egy fontos mérföldkövet ma a kocsival.
Bízok benne az elkövetkező km -en is ugyan úgy fogja tenni a dolgát ahogy eddig tette.


bizony 10 ezer és nekem is meglesz
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #45361 Dátum: 2013.04.09 kedd, 17:36:52 »

Elértünk egy fontos mérföldkövet ma a kocsival.
Bízok benne az elkövetkező km -en is ugyan úgy fogja tenni a dolgát ahogy eddig tette.


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #45362 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:27:55 »

Ezt így olvasva aligha lehet megállapítani.
Halli kellene azt a "puttyogó" hangot.  vigyor3
Szia!
Megtaláltam a problémát, le volt csúszva a vákuum cső a légszűrőről.
Köszönettel. Csoki bácsi  Grin
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45363 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:52:06 »

Valószínű. 98%. Már jelentkeztem, sőt Joe írta is, hogy a lé is megérkezett. Miért?

Segítesz beállítani nekem ezt a zárat? Én még nem szedtem soha szét.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45364 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:52:42 »

Szerintem most míg nyillik cseréld mert V.Tamás járt úgy hogy aztán sehogy nem nyillott ki és csukott állapotban kellett szétszedni ami nemkönnyü dolog.

Azt írtátok nem kell cserélni, csak beállítani.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45365 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:59:25 »

Azt írtátok nem kell cserélni, csak beállítani.

Az attól függ, hogy mit értesz az alatt, hogy nem nyílik. Kilinccsel nem tudod nyitni vagy a távirányítóval nem nyílik ki a bal első ajtód?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #45366 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:59:51 »

Elértünk egy fontos mérföldkövet ma a kocsival.
Bízok benne az elkövetkező km -en is ugyan úgy fogja tenni a dolgát ahogy eddig tette.



Nálad....előző tulaj is beletett 400-at.... eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45367 Dátum: 2013.04.09 kedd, 19:02:04 »

Segítesz beállítani nekem ezt a zárat? Én még nem szedtem soha szét.

Ha csak kilincses gondja van, akkor persze. Lehet, hogy nem is kell annyira szétszedni, csak a rudazatot kell kicsit egyengetni, mert elhajlott.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45368 Dátum: 2013.04.10 szerda, 08:43:06 »

Az attól függ, hogy mit értesz az alatt, hogy nem nyílik. Kilinccsel nem tudod nyitni vagy a távirányítóval nem nyílik ki a bal első ajtód?

Kívülről nem mindig nyílik, belülről tökéletes. Tegnap befújtam WD40-el azóta jó folyamatosan. Mondjuk tegnap mikor nem nyílt ki, sütött rá a nap, lehet összegfügg a hőtágulással.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45369 Dátum: 2013.04.10 szerda, 08:43:47 »

Ha csak kilincses gondja van, akkor persze. Lehet, hogy nem is kell annyira szétszedni, csak a rudazatot kell kicsit egyengetni, mert elhajlott.

 worship
Remélem! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
escse
Vendég
« Új hozzászólás #45370 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:13:19 »

Sziasztok!
A kis cukikával újabb gondok adódtak...
1. az ablakmosó tartály -vagy a rendszer- az a gyanúm, hogy vhol ereszt. Ha teletöltöm, max 1 hét után ( és max 2x-i használat után) megint kigyullad a lámpa, és tényleg hamarosan el is fogy.
2. a kormány amig hideg az autó, balra tekerés előtt akad. Olyan érzés, mintha álló helyzetben a kerék beragadt volna vmibe és egy aránylag kicsi ám már érzékelhető feszítés hatására kipattanna. Csak hidegen csinálja, csak balra, és menetközben is. Aztán ha bemelekszik már nem. Kb 2 hete kezdődött...
Bármilyen értékelhető hozzászólást szívesen vennék!
Köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45371 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:15:18 »

Kívülről nem mindig nyílik, belülről tökéletes. Tegnap befújtam WD40-el azóta jó folyamatosan. Mondjuk tegnap mikor nem nyílt ki, sütött rá a nap, lehet összegfügg a hőtágulással.

Ez alapján szinte biztos, hogy az a rudazat van meghajolva, amelyik a kilincstől megy a zárhoz. Egy egyengetés vagy szétszedés-állítás segíteni fog.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #45372 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:18:16 »

Sziasztok!
A kis cukikával újabb gondok adódtak...
1. az ablakmosó tartály -vagy a rendszer- az a gyanúm, hogy vhol ereszt. Ha teletöltöm, max 1 hét után ( és max 2x-i használat után) megint kigyullad a lámpa, és tényleg hamarosan el is fogy.
2. a kormány amig hideg az autó, balra tekerés előtt akad. Olyan érzés, mintha álló helyzetben a kerék beragadt volna vmibe és egy aránylag kicsi ám már érzékelhető feszítés hatására kipattanna. Csak hidegen csinálja, csak balra, és menetközben is. Aztán ha bemelekszik már nem. Kb 2 hete kezdődött...
Bármilyen értékelhető hozzászólást szívesen vennék!
Köszi!

A mosótartályhoz elég nehéz hozzáférni. Meg kellene lesni, hogy folyik, valahol csak van nyoma. Ha a tartálynál, a szivattyú tömítése ereszt, azt nehéz lesz kilesni is, meg kicserélni is - kb. le kell szedni az első lökhárítót hozzá.

Az akadó kormány viszont rosszabb hír. Berágódott, és minél előbb meg kellene gyógyíttatni, mielőtt egyszer úgy marad, és már nem tudod egyáltalán odébbtekerni. Nem a legolcsóbb mulatság, és kiszedni sem egy leányálom...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45373 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:36:35 »

Ez alapján szinte biztos, hogy az a rudazat van meghajolva, amelyik a kilincstől megy a zárhoz. Egy egyengetés vagy szétszedés-állítás segíteni fog.

Szuper lenne, ha megtudnánk csinálni.
Egyedül nem szivesen állnék neki, nehogy nagyobb kárt csináljak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #45374 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:40:56 »

Ez alapján szinte biztos, hogy az a rudazat van meghajolva, amelyik a kilincstől megy a zárhoz. Egy egyengetés vagy szétszedés-állítás segíteni fog.
az a 3-4mm-es acélrúd?? kizártnak tartom, hogy az elhejlott volna csak úgy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45375 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:45:21 »

az a 3-4mm-es acélrúd?? kizártnak tartom, hogy az elhejlott volna csak úgy

Nekem ugyanezt csinálta (hol nyíl, hol nem) csak a jobb oldalon. Beállítottam és hallelujah, működik. Meg azért az nem egyszer kapja ugyanazt a terhelést, főleg a bal oldalon. Amúgy sem egy teljesen egyenes rúdról beszélünk. Ha lehet annyit egyenesíteni rajta (szerintem lehet, az az 1-2 mm, amit ezzel nyersz, sokat jelenthet), hogy működjön, akkor nem kell kiszedni a zárat, elég leszedni a kárpitot meg azt a polifoam-szerű izét.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 09:49:28 írta Lacika71 » Naplózva
escse
Vendég
« Új hozzászólás #45376 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:59:19 »

A mosótartályhoz elég nehéz hozzáférni. Meg kellene lesni, hogy folyik, valahol csak van nyoma. Ha a tartálynál, a szivattyú tömítése ereszt, azt nehéz lesz kilesni is, meg kicserélni is - kb. le kell szedni az első lökhárítót hozzá.

Az akadó kormány viszont rosszabb hír. Berágódott, és minél előbb meg kellene gyógyíttatni, mielőtt egyszer úgy marad, és már nem tudod egyáltalán odébbtekerni. Nem a legolcsóbb mulatság, és kiszedni sem egy leányálom...

AndyA

Köszönöm a gyors választ! Mit jelent a "berágódott"? (szervó, vagy futómű? és miért szűnik meg ha bemelegszik?)
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45377 Dátum: 2013.04.10 szerda, 11:29:36 »

Köszönöm a gyors választ! Mit jelent a "berágódott"? (szervó, vagy futómű? és miért szűnik meg ha bemelegszik?)
Tisztelt Fórumtárs!
A forgó, mozgó, egymáson csúszó, alkatrészekre jellemző a nagy kopás miatti, berágodás megszorulás. A jelenség oka, a mikron nagyságu fém törmelék, mely a kenőanyaggal az elmozduló alkatrészek közé kerülve nagy hőfejlődést, és mechanikai terhelést okoz, ami tovább növeli a rendszer kopását. A kormány művednél is ez a helyzet. A probléma végleges megoldása, a kormánymű teljes felújitása. De mielőtt ezt megtennéd, megéri megpróbálni a következőket.
Teljes szervó rendszer tisztitás olajcserével, és a friss olajba belenyomni, egy 9 ml-es XADO szervokormány revitalizáló gélt. Többen arról számoltak be a fórumon, hogy ez a művelet sor megoldotta a problémát. Természetesen a végleges megoldás a teljes felújitás!!! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45378 Dátum: 2013.04.10 szerda, 12:03:05 »

a friss olajba belenyomni, egy 9 ml-es XADO szervokormány revitalizáló gélt.

Ilyet még én is veszek! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
escse
Vendég
« Új hozzászólás #45379 Dátum: 2013.04.10 szerda, 12:11:55 »

Tisztelt Fórumtárs!
A forgó, mozgó, egymáson csúszó, alkatrészekre jellemző a nagy kopás miatti, berágodás megszorulás. A jelenség oka, a mikron nagyságu fém törmelék, mely a kenőanyaggal az elmozduló alkatrészek közé kerülve nagy hőfejlődést, és mechanikai terhelést okoz, ami tovább növeli a rendszer kopását. A kormány művednél is ez a helyzet. A probléma végleges megoldása, a kormánymű teljes felújitása. De mielőtt ezt megtennéd, megéri megpróbálni a következőket.
Teljes szervó rendszer tisztitás olajcserével, és a friss olajba belenyomni, egy 9 ml-es XADO szervokormány revitalizáló gélt. Többen arról számoltak be a fórumon, hogy ez a művelet sor megoldotta a problémát. Természetesen a végleges megoldás a teljes felújitás!!! wave
Tisztelettel László! worship

KÖSZÖNÖM!!!  worship worship worship
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45380 Dátum: 2013.04.10 szerda, 12:43:51 »

Teljes szervó rendszer tisztitás olajcserével, és a friss olajba belenyomni, egy 9 ml-es XADO szervokormány revitalizáló gélt.
Tisztelettel László! worship
A csere folyamatarol volt is egy cikk a wiki-n.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45381 Dátum: 2013.04.10 szerda, 12:51:10 »

A csere folyamatarol volt is egy cikk a wiki-n.
Tisztelt Fórumtárs!
 eljen eljen
A  szervó nagytakaritásáról meg a FAQ-ban. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 12:55:36 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
escse
Vendég
« Új hozzászólás #45382 Dátum: 2013.04.10 szerda, 13:11:56 »

Na, én is utána olvastam, már csak egy kérdés:
a mosóolajnak bármilyenolaj jó (persze nem napraforgó, hanem mondjuk motorolaj), vagy csak hidraulika olajjal oldható meg?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45383 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:08:47 »

Na, én is utána olvastam, már csak egy kérdés:
a mosóolajnak bármilyenolaj jó (persze nem napraforgó, hanem mondjuk motorolaj), vagy csak hidraulika olajjal oldható meg?

Nekem azt mondták, csak hajóműolaj, vagy automata váltó olaj jó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45384 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:17:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
 eljen eljen
A  szervó nagytakaritásáról meg a FAQ-ban. wave
Tisztelettel László! worship

Igaz, arra gondoltam!!!   eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #45385 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:19:22 »

valaki tudna nekem írni egy szervóolaj specifikációt, hogy milyet vegyek?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #45386 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:43:59 »

valaki tudna nekem írni egy szervóolaj specifikációt, hogy milyet vegyek?? vigyor3
A 2001-es és 2002-es gépezetekbe szerintem még a piros olaj kell. WSA-M2C-195A valami ilyesmi szerintem a gyári specifikáció. Annak meg a WSS-M2C-938A helyettesítője.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45387 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:58:51 »

valaki tudna nekem írni egy szervóolaj specifikációt, hogy milyet vegyek?? vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford által hasznát olajok WSA-M2C 195 piros, WSS-M2 919-E, és a WSS-M"C 204-A2 zöld részletes specifikációját, nem találtam sehol. Annyi tudható, hogy ezen olajok megfelelnek a nemzetközi ATF III minősitésnek. Valamiben mégiscsak kűlönböznek egymástól, erre utal a kölönbözö megnevezés. Én ragaszkodnék a benne levőhöz. A szin különbség Pl piros, zöld  alapszin sokat segithet. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45388 Dátum: 2013.04.10 szerda, 15:01:46 »

Én is most ezeket nézegetem, hogy melyikkel mossam át a rendszert:
http://www.olajwebshop.hu/termek-kategoria-Hajtóműolajok+automataváltókhoz/

Náluk van még Xado adalék is, lehetne egy helyről rendelni:
http://www.olajwebshop.hu/adalekok/Olajadalékok/XADO%20olajadalék%20kormányszervohoz/

A végén meg, gyári Ford (én piros) folyadékkal töltöm fel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45389 Dátum: 2013.04.10 szerda, 15:03:53 »

Rákattintva nem megy, csak kijelölve a link.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45390 Dátum: 2013.04.10 szerda, 15:07:39 »

Na, én is utána olvastam, már csak egy kérdés:
a mosóolajnak bármilyenolaj jó (persze nem napraforgó, hanem mondjuk motorolaj), vagy csak hidraulika olajjal oldható meg?
Tisztelt Fórumtárs!
Takarékossági okok miatt, a teljes nagy takaritás megoldható silányabb olcsóbb szervo vagy hidraulika olajjal. A tisztitást követően, a mosoolajat teljesen leeresztve, ajánlott a gyári olajjal feltölteni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
escse
Vendég
« Új hozzászólás #45391 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:03:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
Takarékossági okok miatt, a teljes nagy takaritás megoldható silányabb olcsóbb szervo vagy hidraulika olajjal. A tisztitást követően, a mosoolajat teljesen leeresztve, ajánlott a gyári olajjal feltölteni. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm ezt is!!  worship worship
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45392 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:19:23 »

Tisztelt Fórumtárs!
Takarékossági okok miatt, a teljes nagy takaritás megoldható silányabb olcsóbb szervo vagy hidraulika olajjal. A tisztitást követően, a mosoolajat teljesen leeresztve, ajánlott a gyári olajjal feltölteni. wave
Tisztelettel László! worship

Az a baj, hogy teljesen nem tudod leereszteni, valamennyi marad benne, viszont két különbözőt se jó összekeverni, még kis arányban sem, nem?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #45393 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:25:00 »

Engem a nyíregyi Fordnál egyszer úgy világosítottak fel, hogy a zöld és piros szervóolaj között az a különbség, hogy a piros csak magában használható.
És így csak a teljes lefejtéskor lehet használni.

A zöldet pedig oda boríthatod bármilyen, már a rendszerben lévő olajhoz.

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45394 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:31:00 »

Ez:
http://www.olajwebshop.hu/termek-Ford%2075W-90%20BO/5458/

és ez:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670691-szervoolaj/223962-szervo-es-automata-valtoolaj-ford-piros-1l

Ugyan az lehet?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #45395 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:34:57 »

tudtommal nem. az egyik szervóolaj, a másik pedig váltóolaj.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #45396 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:36:31 »

Engem a nyíregyi Fordnál egyszer úgy világosítottak fel, hogy a zöld és piros szervóolaj között az a különbség, hogy a piros csak magában használható.
És így csak a teljes lefejtéskor lehet használni.

A zöldet pedig oda boríthatod bármilyen, már a rendszerben lévő olajhoz.

 integet2 integet2

Tényleg nem érzed itt az ellentmondást...? Smiley

A piroshoz nem keverhetsz semmit, de a zöldet bármihez hozzáöntheted...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #45397 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:37:22 »

tudtommal nem. az egyik szervóolaj, a másik pedig váltóolaj.

A Ford által a szervóba ajánlott FINIS kód automata váltóba való olajé.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #45398 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:48:24 »

Akkor mégis ugyanaz?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #45399 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:08:08 »

Akkor mégis ugyanaz?

FINIS 1496116.

Ez a zöld kormányszervó folyadék, ami valóban csak oda jó. De mivel ez nem volt raktáron, kaptam helyette pirosat, automata váltóba való olajat. Annak nem tudom a FINIS-ét, mert lenn van az autóban a maradék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 901 902 903 904 905 906 907 [908] 909 910 911 912 913 914 915 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.21 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.