Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 02:19:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 911 912 913 914 915 916 917 [918] 919 920 921 922 923 924 925 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19878211 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45850 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:59:14 »

Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ-ban a témáról minden adatot közöltem, cikk szám, beszerzési forrás stb...stb. A szűrővel kapcsolatban. A FAQ-ban megadott cikkszám szerint bármely autóalkatrészt árusitó üzletben megvehető, szinte tömeg cikk.
Tisztelettel László! worship
Köszönöm László!  poigneemain
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45851 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:15:05 »

Köszönöm László!  poigneemain
Nagyon szívesen és sok sikert a beépítéshez. taps
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #45852 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:17:25 »

Erre nincs senkinek tippje? rinya
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg775272#msg775272
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45853 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:17:52 »

Pont 1 m kell, egy centivel sem több. Illetve egészen pontosan 106 cm, mert a tömlőcsatlakozóknak kell 3-3 centi a végén a préseléshez. Smiley

Konzolt csinálok, pár perc, nem ügy. Szűrőtartót is rendelek, ha megvan, hány darab kell.

Bilincs 1 db elég - a szervótartály oldali gyári bilincs újra felhasználható. De veszek azt is, nem ügy.

Hozok akkus fúrót is, úgyhogy otthon furkálni sem kell.

AndyA

eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45854 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:28:42 »

Nagyon szívesen és sok sikert a beépítéshez. taps
Tisztelettel László! worship

Mondjuk nekem eddig nincs bajom a szervóval (és a kocsival sem), pedig 9 éves és 162e km van benne.
Szóval ártani nem árt bele.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45855 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:47:17 »

Mondjuk nekem eddig nincs bajom a szervóval (és a kocsival sem), pedig 9 éves és 162e km van benne.
Szóval ártani nem árt bele.  vigyor3

Tisztelt Fórumtárs!
Örülök, hogy eddig nem volt problémád a szervóval. eljen Megjegyzem, nekem sem.(7év 142.000 Km). wave Remélhetőleg a szűrő beépitése, a várható problémák határ idejét jelentősen eltolja, mert a rendszer kedvezőbb körülmények mellett üzemel az olaj szűrésével. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.29 hétfő, 20:08:21 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45856 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:46:25 »


Amit a fékpedálon érzel az az, hogy dolgozik az ABS. Akkor még a nagyobb érdességet adó rozsdán fog a féked és ezért érzékeli az ABS jeladó, hogy "túl nagy" a fékerő és leszabályoz. Viszont, mikor már mentél valamennyit akkor a fékezéskor ez a rozsda réteg lekopott és simább felületen dolgozik a fék. Valószínű, hogy a fékbetét+tárcsa csere megoldja a gondod. Ha akkor is jelentkezik ez a probléma, akkor kell más irányba elindulni. Szerintem. Tehát első körben fékbetét és ha szükséges tárcsa csere (ha már azt is írtad, hogy kukaérettek).
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #45857 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 21:17:17 »

Szedd szét aztán szilóval ragaszd össze rendesen.
Nekem ez a megoldás működik.
Kiszedtem, kiszáradt, összeraktam.
Megvizsgálva már látom a hiba okát. Az átlátszó búra és a foncsorozott rész között megy be a víz.
Ezt a két részt szét lehet szedni úgy, hogy ne törjön el?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45858 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 21:55:21 »

Amit a fékpedálon érzel az az, hogy dolgozik az ABS. Akkor még a nagyobb érdességet adó rozsdán fog a féked és ezért érzékeli az ABS jeladó, hogy "túl nagy" a fékerő és leszabályoz. Viszont, mikor már mentél valamennyit akkor a fékezéskor ez a rozsda réteg lekopott és simább felületen dolgozik a fék. Valószínű, hogy a fékbetét+tárcsa csere megoldja a gondod. Ha akkor is jelentkezik ez a probléma, akkor kell más irányba elindulni. Szerintem. Tehát első körben fékbetét és ha szükséges tárcsa csere (ha már azt is írtad, hogy kukaérettek).

Az ABS jeladó sebességet mér. Fékerőt nem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #45859 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 22:12:21 »

Kiszedtem, kiszáradt, összeraktam.
Megvizsgálva már látom a hiba okát. Az átlátszó búra és a foncsorozott rész között megy be a víz.
Ezt a két részt szét lehet szedni úgy, hogy ne törjön el?

Inkább csöpögtesd be pillanatragasztóval a rést és felejtsd el.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45860 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 23:00:59 »

Inkább csöpögtesd be pillanatragasztóval a rést és felejtsd el.

AndyA

Aha, utána  meg nézegesse a cián ködöt a foncsoron
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #45861 Dátum: 2013.04.30 kedd, 06:58:33 »

Kiszedtem, kiszáradt, összeraktam.
Megvizsgálva már látom a hiba okát. Az átlátszó búra és a foncsorozott rész között megy be a víz.
Ezt a két részt szét lehet szedni úgy, hogy ne törjön el?

Szét lehet szedni.....az, hogy ne törjön el Rajtad múlik. Az a baj, hogy nem olyan "takony" van ott, mint a fényszóróknál inkább olyan mintha pill.ragasztóval lenne összerakva.
Nekem nem tört el.  Wink 
Kelleni fog egy jó snitzer meg pár darab órás csavarhúzó....keress egy olyan pontot ahol már elengedte magát a ragasztás ott tolj alá egy csavárhúzót és a snitzerrel kezdheted vágni....közben kicsit "ropog" majd a műanyag, de (remélhetőleg) nem törik el.....ahogy haladsz mindig tolj alá másik csavarhúzót...kitakarítod és jöhet a sziló(én összeszorítottam a két részt asztalos szorítóval és hagytam 1 napot száradni).
Ha kell van itthon f1-es foncsor részem, ha eltörne akkor az fog törni, mert az a gyengébb. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #45862 Dátum: 2013.04.30 kedd, 07:18:38 »

Aha, utána  meg nézegesse a cián ködöt a foncsoron

Akkor kétkomponensű epoxy műgyantával, nem mindegy?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #45863 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:21:23 »

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de:

Ha a kocsi bezárt állapotában kinyitom a motorháztetőt, akkor elkezd szirénázni a kocsi. Ha beülök és magamra zárom távirányitóval az ajtókat, aztán belülről kinyitom, szintén szirénázik. Ezek szerint van benne riasztó vagy ez valami más? A lámpa nem térérzékelős. 2006-os Trend. Csak azért kérdezem, mert azt monta a kereskedő, hogy nincs riasztó benne.

üdv.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #45864 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:27:40 »

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de:

Ha a kocsi bezárt állapotában kinyitom a motorháztetőt, akkor elkezd szirénázni a kocsi. Ha beülök és magamra zárom távirányitóval az ajtókat, aztán belülről kinyitom, szintén szirénázik. Ezek szerint van benne riasztó vagy ez valami más? A lámpa nem térérzékelős. 2006-os Trend. Csak azért kérdezem, mert azt monta a kereskedő, hogy nincs riasztó benne.

üdv.

Ezek szerint van benne, gyári...   vigyor3 Wink
A szirénázás inkább a kürt működtetése, ugye?
Ez egy alap cucc, csak nyitást érzékel, üvegtörést, belső teret nem.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45865 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:31:09 »

Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de:

Ha a kocsi bezárt állapotában kinyitom a motorháztetőt, akkor elkezd szirénázni a kocsi. Ha beülök és magamra zárom távirányitóval az ajtókat, aztán belülről kinyitom, szintén szirénázik. Ezek szerint van benne riasztó vagy ez valami más? A lámpa nem térérzékelős. 2006-os Trend. Csak azért kérdezem, mert azt monta a kereskedő, hogy nincs riasztó benne.

üdv.

Nekem is ugyanaz a véleményem, mint takiattinak. Vedd ki a belső világítást és nézd meg, hogy van-e ott egy "fölösleges" csatlakozó. Az egy pici csati asszem 3 érintkezővel. Ha van, akkor az a riasztóérzékelős belső világítás térérzékelőjének a csatlakozója. Akkor nincs más hátra, mint szerezni egy olyan lámpát. De az is lehet, hogy olyan nincs benne, de attól függetlenül van benne riogató.
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #45866 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:32:03 »

Ezek szerint van benne, gyári...   vigyor3 Wink
A szirénázás inkább a kürt működtetése, ugye?
Ez egy alap cucc, csak nyitást érzékel, üvegtörést, belső teret nem.

Úgy, úgy, a dudát működteti.

Köszi.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #45867 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:34:01 »

Úgy, úgy, a dudát működteti.

Köszi.

Akkor az gyári riasztó.
Nagyon toppon volt a kereskedő...  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45868 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:40:40 »

Úgy, úgy, a dudát működteti.

Köszi.

Nekem úgy rémlik annak külön dudája van valahol a csomagtartóban.
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #45869 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:52:11 »

Nekem úgy rémlik annak külön dudája van valahol a csomagtartóban.

Pontosítok! Duda hangon szól, de nem nagyon füleltem, mert próbáltam kikapcsolni, hogy ne hangoskodjon a lakópark közepén! Mindenesetre a gyári kulcson kívül nincs hozzá távirányító vagy egyéb bizgentyű. Váltózár van, de azt egyből láttam.  nyes
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45870 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:56:44 »

Pontosítok! Duda hangon szól, de nem nagyon füleltem, mert próbáltam kikapcsolni, hogy ne hangoskodjon a lakópark közepén! Mindenesetre a gyári kulcson kívül nincs hozzá távirányító vagy egyéb bizgentyű. Váltózár van, de azt egyből láttam.  nyes

A gyárinak nincs is. A kulcs vezérli. Azért írtam, hogy külön dudája van a csomitartóban. Majd legközelebb hallgasd meg, hogy hátulról jön a hang.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #45871 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:51:15 »

Amit a fékpedálon érzel az az, hogy dolgozik az ABS. Akkor még a nagyobb érdességet adó rozsdán fog a féked és ezért érzékeli az ABS jeladó, hogy "túl nagy" a fékerő és leszabályoz. Viszont, mikor már mentél valamennyit akkor a fékezéskor ez a rozsda réteg lekopott és simább felületen dolgozik a fék. Valószínű, hogy a fékbetét+tárcsa csere megoldja a gondod. Ha akkor is jelentkezik ez a probléma, akkor kell más irányba elindulni. Szerintem. Tehát első körben fékbetét és ha szükséges tárcsa csere (ha már azt is írtad, hogy kukaérettek).

Köszi, a fékcserét mindenképpen megejtem a közeljövőben. A leírtak logikusnak tűnnek, de fékezéskor a koppanásra egyenlőre nincs magyarázat. Mechanikusan ér össze a tárcsa és a betét, ez szerintem nem okozhat koppanást. Esetleg a fékezéskor a teher miatt nem lehet valami egyéb futómű alkatrész? Pl szilentek? Én akárhányszor használtam az ABS-t, mindig többször, folyamatosan éreztem a morgását amikor dolgozott, most viszont ahogy koppan jobb hátul valami, egyszer érzek egy mozgást a talpammal, mintha pattanna valami, aztán utána minden normálisnak tűnik.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #45872 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:52:19 »

Úgy, úgy, a dudát működteti.

Köszi.

Szerintem a gyári riasztónak bal-hátul, a kárpit mögött van egy külön dudája. Nem könnyű hozzáférni még úgy sem, ha tudod, hol van...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45873 Dátum: 2013.04.30 kedd, 13:02:16 »

Szerintem a gyári riasztónak bal-hátul, a kárpit mögött van egy külön dudája. Nem könnyű hozzáférni még úgy sem, ha tudod, hol van...

AndyA

Nem véletlen....
Néhány márka kirakja az első sárvédő alá, felülre a sarokba.....hátsó vészhárító alá, oldalra........ marhák  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45874 Dátum: 2013.04.30 kedd, 17:31:54 »

Akkor kétkomponensű epoxy műgyantával, nem mindegy?!?!

AndyA

a 2k gyanta az jó, mert nem hagy nyomot Smiley
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #45875 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:01:51 »

Kérdés hátha valaki tud vagy hallotta valakitől aki már ismert olyan embert.... Klíma milyen gázzal van töltve 2001 tddi? mert a FordEtis nem írja.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #45876 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:03:43 »

Kérdés hátha valaki tud vagy hallotta valakitől aki már ismert olyan embert.... Klíma milyen gázzal van töltve 2001 tddi? mert a FordEtis nem írja.

A homlokfaladon nincs egy sárga matrica amin rajta van?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #45877 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:05:20 »

Kérdés hátha valaki tud vagy hallotta valakitől aki már ismert olyan embert.... Klíma milyen gázzal van töltve 2001 tddi? mert a FordEtis nem írja.

R134a
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #45878 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:08:53 »

R134a
Köszi a gyors választ! integet2 worship worship
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45879 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:12:21 »

Kérdés hátha valaki tud vagy hallotta valakitől aki már ismert olyan embert.... Klíma milyen gázzal van töltve 2001 tddi? mert a FordEtis nem írja.

Figyelj, mert a feltöltési mennyiség függ attól is, hogy a kondenzátor csövezésem mekkora mm-ben.  Cool

820g a feltöltési mennyiség.

1.2 mm-es kondenzátor csövezéssel:  700g
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #45880 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:21:36 »

A homlokfaladon nincs egy sárga matrica amin rajta van?
A zárhídon van a sárga cetli.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45881 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:38:30 »

Figyelj, mert a feltöltési mennyiség függ attól is, hogy a kondenzátor csövezésem mekkora mm-ben.  Cool

820g a feltöltési mennyiség.

1.2 mm-es kondenzátor csövezéssel:  700g

Az holan kell mérni? Csak mert nekünk a dízelen nincs meg a cetli, mert zárhíd cserés volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45882 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:45:48 »

Az holan kell mérni? Csak mert nekünk a dízelen nincs meg a cetli, mert zárhíd cserés volt.

Ahogy írtam, a kondenzátor csövezésén.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #45883 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:47:17 »

Az holan kell mérni? Csak mert nekünk a dízelen nincs meg a cetli, mert zárhíd cserés volt.
A gázt úgy szokták feltölteni bele, hogy először levákuumolják a rendszert, majd aztán töltik fel a kívánt mennyiségű gázzal.

Kérdezz meg más klubtársat, hogy mérje meg azt a bizonyos csövet. Ha neki meg van a cetli a zárhídján, akkor így nyert ügyed van. Ha egyezik a cső mérete akkor egyezhet a töltési mennyiség is. Ha meg nem egyezik akkor értelemszerűen a másik töltési mennyiség kell, mivel csak két lehetőség van.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45884 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:58:42 »

Ahogy írtam, a kondenzátor csövezésén.

Bent a hűfő-fűtő-mátrix-vektor-doboz-miafenében, vagy a tűzfalnál lehet ezt mérni? Ha tűzfalnál, akkor melyik cső?

A gázt úgy szokták feltölteni bele, hogy először levákuumolják a rendszert, majd aztán töltik fel a kívánt mennyiségű gázzal.

Kérdezz meg más klubtársat, hogy mérje meg azt a bizonyos csövet. Ha neki meg van a cetli a zárhídján, akkor így nyert ügyed van. Ha egyezik a cső mérete akkor egyezhet a töltési mennyiség is. Ha meg nem egyezik akkor értelemszerűen a másik töltési mennyiség kell, mivel csak két lehetőség van.

Azért van két mondeo, hogy az ilyesmit tudjam külső segítség nélkül is megnézni  vigyor3
Már csak azt kell tudnom, hogy hol melyik csövet hasonlítsam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45885 Dátum: 2013.04.30 kedd, 22:03:31 »

Bent a hűfő-fűtő-mátrix-vektor-doboz-miafenében, vagy a tűzfalnál lehet ezt mérni? Ha tűzfalnál, akkor melyik cső?

Azért van két mondeo, hogy az ilyesmit tudjam külső segítség nélkül is megnézni  vigyor3
Már csak azt kell tudnom, hogy hol melyik csövet hasonlítsam.

Nem tudom jobban leírni.
A kondenzátor csövezése.  vigyor3

A kondenzátor, hétköznapi nyelven a klímahűtő és a csövezése a vízszintes vékony csövek.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #45886 Dátum: 2013.04.30 kedd, 22:26:00 »

Sziasztok!

Ugyan Mk4-el kapcsolatos a kérdésem, de talán nektek több tapasztalan gyűlt már össze és eddig sehol sem kaptam választ (Mesteremberes, Generáció független felni,gumi és MK4 futómű topic-ban sem érkezett válasz).
Szóval kormánymű felújítással kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi. Valamint tudtok-e ajánlani esetleg valakit Bp-en?
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45887 Dátum: 2013.04.30 kedd, 22:34:46 »

Nem tudom jobban leírni.
A kondenzátor csövezése.  vigyor3

A kondenzátor, hétköznapi nyelven a klímahűtő és a csövezése a vízszintes vékony csövek.  wave


Basszus, leesett, én végig a csövekre gondoltam, amik ide-oda mennek. Mekkora láma vagyok  falbav vigyor3

Na így már oké, köszönöm  worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45888 Dátum: 2013.04.30 kedd, 22:39:17 »

Basszus, leesett, én végig a csövekre gondoltam, amik ide-oda mennek. Mekkora láma vagyok  falbav vigyor3

Na így már oké, köszönöm  worship

1.2 mm ..... az ide-oda menő csöveknél? Kárcsú lenne nagyon... Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45889 Dátum: 2013.04.30 kedd, 22:41:42 »

1.2 mm ..... az ide-oda menő csöveknél? Kárcsú lenne nagyon... Wink

Nem is nagyon értettem a dolgot  wilting
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #45890 Dátum: 2013.04.30 kedd, 22:45:27 »

Figyelj, mert a feltöltési mennyiség függ attól is, hogy a kondenzátor csövezésem mekkora mm-ben.  Cool

820g a feltöltési mennyiség.

1.2 mm-es kondenzátor csövezéssel:  700g
Köszi most nem vagyok a szekér közelébe de mgenézegetem.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #45891 Dátum: 2013.05.01 szerda, 17:11:03 »

Sziasztok!

Ugyan Mk4-el kapcsolatos a kérdésem, de talán nektek több tapasztalan gyűlt már össze és eddig sehol sem kaptam választ (Mesteremberes, Generáció független felni,gumi és MK4 futómű topic-ban sem érkezett válasz).
Szóval kormánymű felújítással kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi. Valamint tudtok-e ajánlani esetleg valakit Bp-en?

http://www.kormanymu.hu/

Van már másnak is tapasztalata ezzel a céggel  wave
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #45892 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 21:17:15 »

Csak szólok, hogy én is létezem, de nagyon nincs időm most a fórumon csüngeni.
Ha tőlem kellene valami, akkor PÜ most egy darabig.
Később többet kontárkodom errefele ... ha nem leszek annyira elhavazva.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45893 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 21:21:20 »

Csak szólok, hogy én is létezem, de nagyon nincs időm most a fórumon csüngeni.
Ha tőlem kellene valami, akkor PÜ most egy darabig.
Később többet kontárkodom errefele ... ha nem leszek annyira elhavazva.

Pedig lassan elborítják a fórumot az olajzabáló benzinesek, akiknek a Te tapasztalataid kellenének  vigyor3
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #45894 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 22:19:36 »

Pedig lassan elborítják a fórumot az olajzabáló benzinesek, akiknek a Te tapasztalataid kellenének  vigyor3

Szerinted mért menekültem el? Smiley

A benzineseknek: amikor elkezdi zabálni az olajat, akkor felesleges pénz a gyűrű letapadás elleni adalék meg a vastagabb olaj.
Az olajlehúzó gyári hibás és ellágyul. (Főleg, ha termosztát hiba volt előtte)
Ha elindul, akkor azonnal motorgenerál vagy bontott motor, nem érdemes/szabad kisérletezni.

A legegyszerűbb mód az ellenőrzésre, hogy lebontjátok a pillangószelepet és benéztek a szívósor aljába. Ha ott lötykölődik az olaj, akkor a kocsit már nem nagyon szabad mozgatni, elő kell készülni a motorgenerálra.

A nem mozgatás amiatt van, mert ilyenkor képes 100 km alatt az összes olajat felzabálni az autó. Annyi marad benne, hogy az olajnyomás fennmaradjon, de ugyanaz az 1 liter olaj kering benne, hatalmas koksz képződéssel.

Naplózva
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #45895 Dátum: 2013.05.03 péntek, 15:11:08 »

2 féle van, 2 féle hosszban. 5 ezer Ft-ért dobálom, ha kell.
csak azonosítsuk be, melyikre van szükséged,amennyiben kiderül, h ez a hiba.

Tisztelt Fórumtársak!

Nekem is hasonló jellegű problémám akadt. A szerviz szerint az a csöve van kidörzsölődve az klímának, amelyik a szárító szűrőhöz megy. Kaptam egy javítási ajánlatot, ami 94.000 ft lenne. Ezt kicsit sokallom. Egy barátom, aki hidraulika tömlőkkel foglalkozik, azt találta ki, hogy a kidörzsölődött részt kivágni és egy fém csövet betoldani. Vagy az egész gumi részt kicserélni, csak nem roppantós megoldással, hanem hollanderrel. Erről mi a véleményetek?

Gondolkodtam bontott alkatrészben is. Ezek közül valamelyik jó lenne nekem?

http://kepfeltoltes.hu/130503/kl_ma_cs__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130503/kl_ma_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszi a segítséget.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45896 Dátum: 2013.05.03 péntek, 16:35:46 »

Tisztelt Fórumtársak!

Nekem is hasonló jellegű problémám akadt. A szerviz szerint az a csöve van kidörzsölődve az klímának, amelyik a szárító szűrőhöz megy. Kaptam egy javítási ajánlatot, ami 94.000 ft lenne. Ezt kicsit sokallom. Egy barátom, aki hidraulika tömlőkkel foglalkozik, azt találta ki, hogy a kidörzsölődött részt kivágni és egy fém csövet betoldani. Vagy az egész gumi részt kicserélni, csak nem roppantós megoldással, hanem hollanderrel. Erről mi a véleményetek?

Gondolkodtam bontott alkatrészben is. Ezek közül valamelyik jó lenne nekem?

http://kepfeltoltes.hu/130503/kl_ma_cs__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130503/kl_ma_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszi a segítséget.


Ők bármit legyártanak.
Mi ide járunk. Klíma, szervó....fékcső....bármi...

http://www.hefal.hu/index.php/hu/
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #45897 Dátum: 2013.05.03 péntek, 18:55:50 »

Tisztelt Fórumtársak!

Nekem is hasonló jellegű problémám akadt. A szerviz szerint az a csöve van kidörzsölődve az klímának, amelyik a szárító szűrőhöz megy. Kaptam egy javítási ajánlatot, ami 94.000 ft lenne. Ezt kicsit sokallom. Egy barátom, aki hidraulika tömlőkkel foglalkozik, azt találta ki, hogy a kidörzsölődött részt kivágni és egy fém csövet betoldani. Vagy az egész gumi részt kicserélni, csak nem roppantós megoldással, hanem hollanderrel. Erről mi a véleményetek?

Gondolkodtam bontott alkatrészben is. Ezek közül valamelyik jó lenne nekem?

http://kepfeltoltes.hu/130503/kl_ma_cs__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130503/kl_ma_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszi a segítséget.

Az első kép az a mi neked kell,3ezerért vettem bontva.Aknáról kb.1óra kicserélni.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #45898 Dátum: 2013.05.03 péntek, 19:07:13 »

Kaptam egy javítási ajánlatot, ami 94.000 ft lenne. Ezt kicsit sokallom.
Bizony az rettentő sok. Bontottan gombokért tudsz szerintem ilyen csövet venni. Először le kell majd vákuumolni a rendszert, majd csőcsere és gázzal feltölteni. Harmadából megvan. eljen
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #45899 Dátum: 2013.05.03 péntek, 19:26:52 »

Ők bármit legyártanak.
Mi ide járunk. Klíma, szervó....fékcső....bármi...

http://www.hefal.hu/index.php/hu/


turbáó csövet is készítenek, vagy csak javítanak?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 911 912 913 914 915 916 917 [918] 919 920 921 922 923 924 925 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.