Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 13:50:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 906 907 908 909 910 911 912 [913] 914 915 916 917 918 919 920 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19883143 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #45600 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:57:26 »

Sziasztok!
Tudnátok nekem linkelni egy olyan oldalt ahol le van írva, hogy mi mit jelent a computer szervízmenüjében (mikor gyújtás ráadásánál hosszan nyomom a napiszámláló nullázó gombját..)??
Vagy esetleg valaki elmagyarázná nekem...? angel
A másik kérdésem, hogy az üzemanyag szintjelzőt lehet valahogy kallibrálni? Mert kb. 3/4-et mutat mikor már csak félig van a tank!
Előre is köszönöm! worship
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45601 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 22:00:10 »

Sziasztok!
Tudnátok nekem linkelni egy olyan oldalt ahol le van írva, hogy mi mit jelent a computer szervízmenüjében (mikor gyújtás ráadásánál hosszan nyomom a napiszámláló nullázó gombját..)??
Vagy esetleg valaki elmagyarázná nekem...? angel

http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0

A másik kérdésem, hogy az üzemanyag szintjelzőt lehet valahogy kallibrálni? Mert kb. 3/4-et mutat mikor már csak félig van a tank!
Előre is köszönöm! worship

Az előző mondimnál kb 200 km után indult el a mutató, 500 km körül járt a felénél majd 670-720 km környékén jelzett, hogy kevés van benne. A legegyszerűbb megoldás az, hogy minden tankolásnál nullázod a napi számlálót és nézed az állását. Ha tudod, hogy nagyjából mennyit fogyaszt, abból ki tudod számolni, hogy mennyi lehet a tankban. Asszem 57 literes a tank, bár ez benne van a kezelési könyvben.

« Utoljára szerkesztve: 2013.04.18 csütörtök, 22:04:45 írta Lacika71 » Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #45602 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 22:13:09 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0

Az előző mondimnál kb 200 km után indult el a mutató, 500 km körül járt a felénél majd 670-720 km környékén jelzett, hogy kevés van benne. A legegyszerűbb megoldás az, hogy minden tankolásnál nullázod a napi számlálót és nézed az állását. Ha tudod, hogy nagyjából mennyit fogyaszt, abból ki tudod számolni, hogy mennyi lehet a tankban. Asszem 57 literes a tank, bár ez benne van a kezelési könyvben.


Köszönöm! worship
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #45603 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 22:26:20 »


Az előző mondimnál kb 200 km után indult el a mutató, 500 km körül járt a felénél majd 670-720 km környékén jelzett, hogy kevés van benne. A legegyszerűbb megoldás az, hogy minden tankolásnál nullázod a napi számlálót és nézed az állását. Ha tudod, hogy nagyjából mennyit fogyaszt, abból ki tudod számolni, hogy mennyi lehet a tankban. Asszem 57 literes a tank, bár ez benne van a kezelési könyvben.


58 és fél literes a tank. Szerk.: bár benzinesnél lehet, hogy máshogy van.

én amikor pallóra állva tankolok, akkor szokott 62;63 ( nyes )liter belecsorogni, és még 2-3 liter van a kocsiban.

és így szokott 300-340 megtett km után, megmozdulni a mutató. de onnan már tényleg mondhatni, hogy rohan.  nyes

Ez a számláló nullázás tényleg nagyon hasznos, 2-3 tank után már jobban meg lehet saccolni a végét.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.18 csütörtök, 22:35:41 írta zolas » Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45604 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 22:28:45 »

Érdekes és nem is értem miért ilyen a dízel.
A benzinesen teljesen arányosan mutat.....nekem.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45605 Dátum: 2013.04.19 péntek, 00:01:59 »

Érdekes és nem is értem miért ilyen a dízel.
A benzinesen teljesen arányosan mutat.....nekem.  Cool

Amit leírtam, az a benzines volt. Ami most van, az ~ pontosan mutat. Ez is 220-240 körül indul el és onnan szépen arányosan. Olyan 500 körül van a felénél és mentem már vele úgy 940 km-t vegyesbe (akkor tankoltam meg), hogy nem világított a nyomorjelző és az utolsó előtti vonal körül járt a mutató. A fed komp a hátralevő km-t pontosan mutatja, de az átlagfogyit és a pill fogyit nem. Ki érti ezt??
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #45606 Dátum: 2013.04.19 péntek, 00:38:28 »

Amit leírtam, az a benzines volt. Ami most van, az ~ pontosan mutat. Ez is 220-240 körül indul el és onnan szépen arányosan. Olyan 500 körül van a felénél és mentem már vele úgy 940 km-t vegyesbe (akkor tankoltam meg), hogy nem világított a nyomorjelző és az utolsó előtti vonal körül járt a mutató. A fed komp a hátralevő km-t pontosan mutatja, de az átlagfogyit és a pill fogyit nem. Ki érti ezt??
azért a hátralévő km engem volt, hogy párszor megszorongatta a tökömet. egy eset a sokból: indítok kiír 110 km-t. ó mondom remek, ezzel ki kell érnem ukránba. (mert a kút ahol tankolni szoktam és a házunk között kereken 100 km van) szépen megszokott tempóban csipegeti a km-eket. 10km után felvettem nővéremet. [tehát papírforma szerint 100 km körüli érték volt várható] várni kellett rá, mint azt a nőkre rendszerint kell  nyes, tehát motor leáll.
aztán indítok, és kiír valami 184 km-re elegendő naftát. áh mondom ez nem az a környék, ahol ha nem elég körültekintő az ember, akkor megtankolják a kocsiját. de egye fene elindulok.
aztán ahogy figyelgettem a saccolt értéket és a megtett távot, 1 km valós megtett táv alatt a komputer lecsípett 3at. mondom valami nem okés.
álljunk meg a benzinkútnál amúgy is keréknyomást akarok checkolni. így is tettünk. motor leáll.
újraindításnál, (beeeeeep) + az általad említett nyomorjelző világít, 54 km-re elegendő. úgy, hogy még legalább 80km-re volt a célkút.
felb4sztam magam, mondom engem nem érdekel, majd lesz valami.
és ezután megfordult a helyzet. 2; 2,5km valós táv után csökkent eggyel a saccolt érték.
a konklúzió az, hogy végülis simán elértük a kívánt célt. csak vagy 2 liter vizet kiizadtam, mert hallgattam fed compra. nem szabad. vigyor3
pillanatnyi fogyiról nem tudok szólni.
átlag fogyi van hogy fél litert hazudik nekem.

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #45607 Dátum: 2013.04.19 péntek, 07:48:06 »

Sziasztok.

Csak érdekességképp.

Tegnap egy cimborám cserélte volna a hátsó teleszkópokat, és a jobb oldali annyira be van rohadva, hogy nem lehet a csonkállványban lévő csavart kicsavarni. falbav
Már mindennel probálkoztak, levegőskulcs, crowa 1 méteres szárral, megütögették kalapáccsal, fújtak rá minden félét, és lánggal vörösre hevítették, de semmi, meg se mozdul.
Azt mondta, már majdnem lerántották a kocsit a szervizes emelőről, de nem megy. gun
Megoldás:
mk2-től rendeltem egy bontott üres csonkállványt  email, és az lesz beszerelve.

Szép napot mindegy kinek. Smiley
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #45608 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:34:18 »

azért a hátralévő km engem volt, hogy párszor megszorongatta a tökömet. egy eset a sokból: indítok kiír 110 km-t. ó mondom remek, ezzel ki kell érnem ukránba. (mert a kút ahol tankolni szoktam és a házunk között kereken 100 km van) szépen megszokott tempóban csipegeti a km-eket. 10km után felvettem nővéremet. [tehát papírforma szerint 100 km körüli érték volt várható] várni kellett rá, mint azt a nőkre rendszerint kell  nyes, tehát motor leáll.
aztán indítok, és kiír valami 184 km-re elegendő naftát. áh mondom ez nem az a környék, ahol ha nem elég körültekintő az ember, akkor megtankolják a kocsiját. de egye fene elindulok.
aztán ahogy figyelgettem a saccolt értéket és a megtett távot, 1 km valós megtett táv alatt a komputer lecsípett 3at. mondom valami nem okés.
álljunk meg a benzinkútnál amúgy is keréknyomást akarok checkolni. így is tettünk. motor leáll.
újraindításnál, (beeeeeep) + az általad említett nyomorjelző világít, 54 km-re elegendő. úgy, hogy még legalább 80km-re volt a célkút.
felb4sztam magam, mondom engem nem érdekel, majd lesz valami.
és ezután megfordult a helyzet. 2; 2,5km valós táv után csökkent eggyel a saccolt érték.
a konklúzió az, hogy végülis simán elértük a kívánt célt. csak vagy 2 liter vizet kiizadtam, mert hallgattam fed compra. nem szabad. vigyor3
pillanatnyi fogyiról nem tudok szólni.
átlag fogyi van hogy fél litert hazudik nekem.

 integet2 integet2


Én tettem meg úgy kb. 20 km-t, hogy a fedcomp 0 megtehető km-t írt. De a szintjelző szerint még volt anyag, így mentem én is Ukrajnába tankolni. határon leállítás-indítás többször, de nem állt meg az autó, a szintjelzőt figyeltem, az pontos volt.
De érdekes helyzet volt, mert apukám fókusza szinten 0 megtehető km-t írt, de ő is simán kért.

Tanulság ebből nekem, hogy a komp sokszor mutat nem valós adatokat, míg nálam a szintjelzőre lehet hagyatkozni.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45609 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:37:29 »

mentem már vele úgy 940 km-t vegyesbe (akkor tankoltam meg), hogy nem világított a nyomorjelző és az utolsó előtti vonal körül járt a mutató.
wow, az szép... nekem 750km körül szokott...
EGR dugózás nem tudom változtathat-e ezen... mióta le lett dugózva még nem tudtam fogyit nézni...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #45610 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:44:05 »

wow, az szép... nekem 750km körül szokott...
EGR dugózás nem tudom változtathat-e ezen... mióta le lett dugózva még nem tudtam fogyit nézni...

Állítólag a kartergáz-olajleválasztó is segít a fogyasztáson egy picit. Hétvégén berakom végre, utána meg tudom majd mondani ezt is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #45611 Dátum: 2013.04.19 péntek, 09:51:12 »

Én tettem meg úgy kb. 20 km-t, hogy a fedcomp 0 megtehető km-t írt. De a szintjelző szerint még volt anyag, így mentem én is Ukrajnába tankolni. határon leállítás-indítás többször, de nem állt meg az autó, a szintjelzőt figyeltem, az pontos volt.
De érdekes helyzet volt, mert apukám fókusza szinten 0 megtehető km-t írt, de ő is simán kért.

Tanulság ebből nekem, hogy a komp sokszor mutat nem valós adatokat, míg nálam a szintjelzőre lehet hagyatkozni.


A pillanatnyi fogyasztás is ilyen
Ezzel http://mondeo.hu/index.php?topic=12394.0 1-ben induláskor a pillanatnyi fogyasztást nagoyn könnyű 200l/100km-re felvinni, de a fedcomp nem mutat ilyen értéket, mert megijesztené a vezetőt  Smiley
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #45612 Dátum: 2013.04.19 péntek, 12:00:50 »

Én tettem meg úgy kb. 20 km-t, hogy a fedcomp 0 megtehető km-t írt. De a szintjelző szerint még volt anyag, így mentem én is Ukrajnába tankolni. határon leállítás-indítás többször, de nem állt meg az autó, a szintjelzőt figyeltem, az pontos volt.
De érdekes helyzet volt, mert apukám fókusza szinten 0 megtehető km-t írt, de ő is simán kért.

Tanulság ebből nekem, hogy a komp sokszor mutat nem valós adatokat, míg nálam a szintjelzőre lehet hagyatkozni.

hát igen. irányadónak jó a fedkomp. de messzemenő következtetéseket nem szabad belőle levonni.

wow, az szép... nekem 750km körül szokott...
EGR dugózás nem tudom változtathat-e ezen... mióta le lett dugózva még nem tudtam fogyit nézni...
én olyan 1080-1110 kmeket szoktam vegyesben menni általában egy tankkal. de ez még mindig messze van Ervin teljesítményétől.  vigyor3 falbav
tudtommal, csökkenti a fogyasztást egy picit a dugózás.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #45613 Dátum: 2013.04.19 péntek, 12:04:09 »

hát igen. irányadónak jó a fedkomp. de messzemenő következtetéseket nem szabad belőle levonni.
én olyan 1080-1110 kmeket szoktam vegyesben menni általában egy tankkal. de ez még mindig messze van Ervin teljesítményétől.  vigyor3 falbav
tudtommal, csökkenti a fogyasztást egy picit a dugózás.

Hogyan tudtok ilyen sokat elmenni egy tankkal?  wow1 Nálunk a max amit a fedcomp kiírt eddig az 1050 volt...és mire kifogyott a tank lett kb. 850-900 km...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #45614 Dátum: 2013.04.19 péntek, 12:10:11 »

Hogyan tudtok ilyen sokat elmenni egy tankkal?  wow1 Nálunk a max amit a fedcomp kiírt eddig az 1050 volt...és mire kifogyott a tank lett kb. 850-900 km...

Nekem is pontosan így jön ki...  Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #45615 Dátum: 2013.04.19 péntek, 12:19:49 »

Nekem is pontosan így jön ki...  Wink

Akkor valamit "rosszul" csinálunk...Mondjuk a múltkor amikor 70es átlagot írt ki a computer,akkor nem csodálkozom a nagy fogyin... eplus2
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #45616 Dátum: 2013.04.19 péntek, 12:22:06 »

Akkor valamit "rosszul" csinálunk...Mondjuk a múltkor amikor 70es átlagot írt ki a computer,akkor nem csodálkozom a nagy fogyin... eplus2

Hát nem tudom, a nagy fogyi az nekem 6,3-as átlag!
Én elégedett vagyok ezzel. Nem taposom, de nem is szoktam kímélni sem...
Mondjuk úgy, hogy szoktam használni (nem kihasználni) a lehetőségeket!  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #45617 Dátum: 2013.04.19 péntek, 12:51:22 »

Hogyan tudtok ilyen sokat elmenni egy tankkal?  wow1 Nálunk a max amit a fedcomp kiírt eddig az 1050 volt...és mire kifogyott a tank lett kb. 850-900 km...
Ők a vitorlázók! Mindig hátszéllel és lehetőleg lejtőn lefelé közlekednek. Ilyenkor készülnek a pill. fogy mérő képek.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45618 Dátum: 2013.04.19 péntek, 12:59:07 »

Ők a vitorlázók! Mindig hátszéllel és lehetőleg lejtőn lefelé közlekednek. Ilyenkor készülnek a pill. fogy mérő képek.

Nagy hegytetőn laknak és lefele gurulnak, így csak felfele kell nyomni neki. A távolság meg ugye a duplája.... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #45619 Dátum: 2013.04.19 péntek, 13:26:46 »

Hogyan tudtok ilyen sokat elmenni egy tankkal?  wow1 Nálunk a max amit a fedcomp kiírt eddig az 1050 volt...és mire kifogyott a tank lett kb. 850-900 km...
Nem mindenki jár padlógázzal, és 90 felett.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #45620 Dátum: 2013.04.19 péntek, 13:29:25 »

Hogyan tudtok ilyen sokat elmenni egy tankkal?  wow1 Nálunk a max amit a fedcomp kiírt eddig az 1050 volt...és mire kifogyott a tank lett kb. 850-900 km...
az elején mindig 7 literes fogyasztásokat produkáltam, mert hajtott a vérem. de aztán rájöttem, hogy hiába gyorsulgatok le másokat vagy másokkal, rajtam kívül senki nem fogja tankolni a kocsit. az se akit lehagytál az se aki lehagy.
továbbá, hozzászoktattam magam a motorfék használatához. ha látom messziről, hogy már piros, akkor leveszem a lábam a gázról. vagy ha ismerem a hullámot és tudom, hogy nem érem el, akkor is.

továbbá, városban max 60-nal megyek, minimum 59-cel  eplus2 ,de azt szigorúan tartom ahol tudom.
városon kívül pedig 100 tempomat, ha előzők akkor 120-130ig megküldöm max.
mindemellett, főleg nyíregy és debrecen között járok. és mivel az M35ös elkerülőt megcsinálták debrecen határáig, így újfehértótól debrecenig (ez a nyíregy-debrecen közti táv nagy része) általában nem kell a pedálhoz érnem, mert nincs lassító település, kitapasztaltam mikor kisebb a forgalom és akkor még azok se tartanak fel.
városban, pedig olyan 30%-ot járok. azt meg okosan. dinamikusan, de okosan.
ha megyek is általában a városban valahova, úgy választom meg az útvonalat, hogy a lehető legtöbbet menjek anélkül, hogy megtörném az autó dinamikáját. (pl.: körutak) km-ben lehet több, de időben általában kedvezőbb.  smile

szóval, az én nagy titkom, a környezet.  vigyor3 ha javarészt városban járkálnék, akkor tuti nem mennék ennyit.  szomoru1

Nagy hegytetőn laknak és lefele gurulnak, így csak felfele kell nyomni neki. A távolság meg ugye a duplája.... eplus2
itt az alföldön képzelheted mennyi hegy van Cheesy a legnagyobb lejtő amit a kocsim errefelé lát, az a garázslejáróm.  eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.19 péntek, 13:31:29 írta zolas » Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45621 Dátum: 2013.04.19 péntek, 13:56:17 »

városban max 60-nal megyek,
városon kívül pedig 100 tempomat, ha előzők akkor 120-130ig megküldöm max.

Így érthető... én javarészt autópálya + város
autópálya 142 km/h, város 50-55 km/h. sok lámpa, sok utca. Ha várnom kell valahol (max 5 percet), javarészt járatom a motort is.
Nekem így fogyaszt 7 litert. +/- 3 deci
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45622 Dátum: 2013.04.19 péntek, 16:09:06 »

wow, az szép... nekem 750km körül szokott...
EGR dugózás nem tudom változtathat-e ezen... mióta le lett dugózva még nem tudtam fogyit nézni...

Azt elfelejtettem leírni,hogy 52 lityit tankoltam erre a km-re és számolással 5,8-ra jött ki a fogyi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45623 Dátum: 2013.04.19 péntek, 16:10:15 »

A pillanatnyi fogyasztás is ilyen
Ezzel http://mondeo.hu/index.php?topic=12394.0 1-ben induláskor a pillanatnyi fogyasztást nagoyn könnyű 200l/100km-re felvinni, de a fedcomp nem mutat ilyen értéket, mert megijesztené a vezetőt  Smiley

A fedkomp 55 litert ír ki max., annál többet soha és azt is csak elinduláskor.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45624 Dátum: 2013.04.19 péntek, 16:12:50 »


átlag fogyi van hogy fél litert hazudik nekem.

 integet2 integet2


Csak? Nekem az 5,8-as számoltnál írt ki a fedkomp 4,7-es átlagot. Volt,hogy a számolt 6,4-esre is. Úgy tűnik teszik neki az a szám.  eplus2
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #45625 Dátum: 2013.04.19 péntek, 16:16:16 »

Csak? Nekem az 5,8-as számoltnál írt ki a fedkomp 4,7-es átlagot. Volt,hogy a számolt 6,4-esre is. Úgy tűnik teszik neki az a szám.  eplus2
vigyor3 az igen.  wow1
gondolom igen, de azért megkérdezem. a fedkompot is szoktad nullázni?  vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45626 Dátum: 2013.04.19 péntek, 16:19:34 »

vigyor3 az igen.  wow1
gondolom igen, de azért megkérdezem. a fedkompot is szoktad nullázni?  vigyor3

Nem. Mostanában rá van állítva a pill fogyira oszt jónapot. Érdekességnek jó. Ott tudok produkálni 2,9-es fogyit, gyorsításkor meg akár 30-at is. Tempomatos haladáskor meg kumjúter szabályozza a cuccot. Akkor olyan 2,9-9 l között mozog attól függően, hogy emelkedőn megyek vagy lejtőn. Lejtőn mondjuk konkrétan nulla a fogyasztás. Van mikor sík úton is.
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #45627 Dátum: 2013.04.19 péntek, 16:47:14 »

Sziasztok!

Az autómba szerelt tolató radar mostanában rosszalkodik. Van mikor tökéletesen működik, de van mikor nem. Eddig nem tudtam rájönni hogy mi lehet a baj. Remélem mint mindíg most is hallok tőletek valami okosat.
A jelenség a következő:
Normál esetben ha berakom lukvercbe sípol egy magas rövid hangot (gondolom ez jelzi hogy a rendzser működik) és utánna ha közelit valami külső tárgy a távolságtól függően sűrűsödik a csipogások száma, majd a végén folyamatos mély sípolás. Ez igy üzemszerű.
Amikor rosszalkodik egyből a mély folyamatos sípoló hangot adja, mintha valamihez negyon közel lennék. Olyankor próbáltam már hogy ujra berakom lükvercbe, esetleg 1es és gurulok picit előre, de semmi...

Nem tudok rájönni miért rosszalkodik néha.. Sad
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
kirchner
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #45628 Dátum: 2013.04.19 péntek, 17:04:55 »

Sziasztok!

Az autómba szerelt tolató radar mostanában rosszalkodik. Van mikor tökéletesen működik, de van mikor nem. Eddig nem tudtam rájönni hogy mi lehet a baj. Remélem mint mindíg most is hallok tőletek valami okosat.
A jelenség a következő:
Normál esetben ha berakom lukvercbe sípol egy magas rövid hangot (gondolom ez jelzi hogy a rendzser működik) és utánna ha közelit valami külső tárgy a távolságtól függően sűrűsödik a csipogások száma, majd a végén folyamatos mély sípolás. Ez igy üzemszerű.
Amikor rosszalkodik egyből a mély folyamatos sípoló hangot adja, mintha valamihez negyon közel lennék. Olyankor próbáltam már hogy ujra berakom lükvercbe, esetleg 1es és gurulok picit előre, de semmi...

Nem tudok rájönni miért rosszalkodik néha.. Sad
Hali!

Lehet h beázott vmelyik érzékelő. Nekem is hasonló  a problémám azzal a különbséggel hogy amikor "rossz"  akkor egy hoszzút és 2 rövidet csipog.
Ez főleg télen,párásidőbe meg automosás után jelentkezik.
Ilyenkor mikor már jóidő van és éri a nap elég rendesen, kiszárad  és müködik rendesen. 
Próbálj napra állni az autóval és nézd meg h utánna is rossz-e.
wave
Naplózva

2005 Ford Mondeo 1.8i 16V 125LE 5ajtós GHIA| Black Eye | Tempomat | Xenon |Tolatóradar |SkyFol 5% fólia körbe |
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45629 Dátum: 2013.04.19 péntek, 17:40:23 »

Én tettem meg úgy kb. 20 km-t, hogy a fedcomp 0 megtehető km-t írt. De a szintjelző szerint még volt anyag, így mentem én is Ukrajnába tankolni. határon leállítás-indítás többször, de nem állt meg az autó, a szintjelzőt figyeltem, az pontos volt.
De érdekes helyzet volt, mert apukám fókusza szinten 0 megtehető km-t írt, de ő is simán kért.

Tanulság ebből nekem, hogy a komp sokszor mutat nem valós adatokat, míg nálam a szintjelzőre lehet hagyatkozni.


Nekem a mutató fekszik ki először,aztán kiírja hogy mehetek 40-et.Aztán meg gondolja magát (vagy haragszik) és hirtelen csak 20at.Aztán csökken 19re,18ra  vigyor3 Aztán mikor már csak pár km volt hátra elértem a benzinkutat.Ebben a pillanatban elöntött a boldogság,meg hogy már nem kell izzadjak többet feleslegesen.Mert bitang nehéz a vas,nem könnyű tólni....
Naplózva
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #45630 Dátum: 2013.04.19 péntek, 17:53:18 »

Halli Mindenki!
Valaki tudna segíteni ?! Kellene Vik-nel a telefonszáma . Várom a PÜ -t  party0038
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45631 Dátum: 2013.04.19 péntek, 18:15:14 »

Nekem a mutató fekszik ki először,aztán kiírja hogy mehetek 40-et.Aztán meg gondolja magát (vagy haragszik) és hirtelen csak 20at.Aztán csökken 19re,18ra  vigyor3 Aztán mikor már csak pár km volt hátra elértem a benzinkutat.Ebben a pillanatban elöntött a boldogság,meg hogy már nem kell izzadjak többet feleslegesen.Mert bitang nehéz a vas,nem könnyű tólni....

Mi meg 1 hétig ki-be állogattunk egy 0-át mutatóval. Azért nem lehet azt hajszálpontosan meghatározni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #45632 Dátum: 2013.04.19 péntek, 19:12:33 »

Óriási segítségre lenne szükségem!
Hogy kell kivenni a motorháztető zár betétet a homlokfalból?
Tönkrement a zárbetét és ne tudjátok meg mivel járt a géptetőt kinyitni.......

2 szegecs szerű rögzítést látok, ezt hogy kell kivenni?
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #45633 Dátum: 2013.04.19 péntek, 19:17:18 »

Ugyanitt: ma kezdődött szintén....
ha a kormányt végállásba tekerem, erős üvöltő zúgó hang hallatszik a motorból.
inkább a kormánymű felől hallani.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #45634 Dátum: 2013.04.19 péntek, 19:29:29 »

Óriási segítségre lenne szükségem!
Hogy kell kivenni a motorháztető zár betétet a homlokfalból?
Tönkrement a zárbetét és ne tudjátok meg mivel járt a géptetőt kinyitni.......

2 szegecs szerű rögzítést látok, ezt hogy kell kivenni?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #45635 Dátum: 2013.04.19 péntek, 19:30:03 »

Ugyanitt: ma kezdődött szintén....
ha a kormányt végállásba tekerem, erős üvöltő zúgó hang hallatszik a motorból.
inkább a kormánymű felől hallani.
szervószivattyú-szíjfeszítő...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #45636 Dátum: 2013.04.19 péntek, 19:31:50 »

szervószivattyú-szíjfeszítő...
köszi, ránézek.
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45637 Dátum: 2013.04.19 péntek, 19:55:19 »

Hali emberek!
Az injektorokat mivel tudnám letesztelni? Milyen progi kell hozzá? Van laptop+1-2 progim,de elég alapnak tűnnek.
Jelenleg szemezek 1 ilyennel is.Ez jó lenne?
Jó lenne az üzemanyag ellátást is csekkolni.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #45638 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:10:48 »

Alsó klímacsövet cserélt már valaki?Ami a kompresszorra megy,a rövidebbik.Vasárnap derül ki,hogy vagy ott, vagy a kompresszornál elfossa a gázt.Amúgy a kompresszor tömítetlenség jellemző hiba?Köszönöm a válaszokat
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #45639 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:20:49 »

Alsó klímacsövet cserélt már valaki?Ami a kompresszorra megy,a rövidebbik.Vasárnap derül ki,hogy vagy ott, vagy a kompresszornál elfossa a gázt.Amúgy a kompresszor tömítetlenség jellemző hiba?Köszönöm a válaszokat
Nem jellemző a kompresszor tömítetlenség.
Van viszont egy cső, ami a kompresszor tetejéről 2 irányba megy: a klímahűtőre, és a lecsapatóra.
A kompresszor tetején egy vastag alu "tömbbel" csatlakozik.
Erre a csőre jellemzőbb a hiba.
Más kb nem is lehet, max a hűtő.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #45640 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:26:59 »

Nem jellemző a kompresszor tömítetlenség.
Van viszont egy cső, ami a kompresszor tetejéről 2 irányba megy: a klímahűtőre, és a lecsapatóra.
A kompresszor tetején egy vastag alu "tömbbel" csatlakozik.
Erre a csőre jellemzőbb a hiba.
Más kb nem is lehet, max a hűtő.
[img width=800 height=600]http://p2.vatera.hu/photos/d2/90/e276_1_big.jpg[/img
Ahha,értem. Sokat segítettél.Vasárnap megkeresem a hibát nyomás alatt(nem lesz nehéz mert nagyon fújja)aknáról.Mennyiért adsz ilyet,ha van?köszi
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.19 péntek, 22:53:25 írta AndyA » Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #45641 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:53:47 »

2 féle van, 2 féle hosszban. 5 ezer Ft-ért dobálom, ha kell.
csak azonosítsuk be, melyikre van szükséged,amennyiben kiderül, h ez a hiba.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45642 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:55:30 »

Hali emberek!
Az injektorokat mivel tudnám letesztelni? Milyen progi kell hozzá? Van laptop+1-2 progim,de elég alapnak tűnnek.
Jelenleg szemezek 1 ilyennel is.Ez jó lenne?
Jó lenne az üzemanyag ellátást is csekkolni.
[img]http://www.kc-kwan.com/online/pics/o_Car_Engine_Fault_Reader_D900_01.jpg[/img

Tesztelni kiszerelt állapotban, próbapadon lehet csak.
Mit akarsz "csekkolni" az üzemanyag ellátáson?
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.19 péntek, 22:53:34 írta AndyA » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #45643 Dátum: 2013.04.19 péntek, 21:23:32 »

Ma voltam a gumisnál. Múlt héten felrakták a nyári papucsokat és pár darab kerékanya króm kupakja leesett. Most túrtam a pincében három darabot, pont annyit amennyinek a kupakja leesett. Gyorsan le is cseréltettem a jó anyákra.

A szerelő viszont azt mondta, hogy tud utángyártott kerékanyákat szerezni és az áruk nem lesz ezer forint sem. Kértem három darabot. Ha meglesz leírom milyenek. Volt már valakinek tapasztalat utángyártott kerékanyákkal? Ha jó minőségű és olcsó akkor kell másnak is ilyen anya?
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45644 Dátum: 2013.04.19 péntek, 22:02:17 »

Tesztelni kiszerelt állapotban, próbapadon lehet csak.
Mit akarsz "csekkolni" az üzemanyag ellátáson?

Hirtelen erőtlen lett a gép olyan mintha "levegős" lenne a benzin és a levegős rész után újra életre kellt,de aztán később vészre leállt engine check lámpával.A következő indításkor eltünt az engine check,de később megint leállt.Szerelő azt mondja a tuning box miatt volt,kiszedték,azóta megy az autó de nem az igazi.Most valami üzemanyag nyomás szenzort vagy mit cseréltek,a hiba még mindig fennáll,erőtlen a gép és a fogyi is duplája a megszokottnak.Most továbbo dolgokat akarnak cserélgetni,de rá akarnék én is nézni,mert ez csak az első lépés volt.A faszi azzal riogat a végső lépés az injektorok cseréje.Ez nem olcsó buli.Csekkolnám,hogy tényleg injektor vagy mezei lehúzás,lévén hogy az alsó spoileremet szarrá zúzta a tréler autó a vontatáskor azt nekik kell zsebből fedezni,de a gyanum,hogy azt is én fizetem...
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #45645 Dátum: 2013.04.19 péntek, 22:23:05 »

Urak!
Kellene egy kis segítség. Mióta beköszöntött ez a kellemes jó idő, valamiféle nyikorgást, nyöszörgést hallok a műszerfal közepe felől. Vagy pedig a kesztyűtartó környékéről.
Valamiféle műanyag hangja van az egésznek.
Van valakinek ötlete, hogy mit kellene megnézni, cserélni vagy javítani?
Elég idegesítő és zavaró a hang amit produkál.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.20 szombat, 00:07:06 írta Feco66 » Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45646 Dátum: 2013.04.19 péntek, 22:23:56 »

Hirtelen erőtlen lett a gép olyan mintha "levegős" lenne a benzin és a levegős rész után újra életre kellt,de aztán később vészre leállt engine check lámpával.A következő indításkor eltünt az engine check,de később megint leállt.Szerelő azt mondja a tuning box miatt volt,kiszedték,azóta megy az autó de nem az igazi.Most valami üzemanyag nyomás szenzort vagy mit cseréltek,a hiba még mindig fennáll,erőtlen a gép és a fogyi is duplája a megszokottnak.Most továbbo dolgokat akarnak cserélgetni,de rá akarnék én is nézni,mert ez csak az első lépés volt.A faszi azzal riogat a végső lépés az injektorok cseréje.Ez nem olcsó buli.Csekkolnám,hogy tényleg injektor vagy mezei lehúzás,lévén hogy az alsó spoileremet szarrá zúzta a tréler autó a vontatáskor azt nekik kell zsebből fedezni,de a gyanum,hogy azt is én fizetem...

Az probléma lenne ha a dízel autóban levegős lenne a benzin..... vigyor3

Okozhatta a tuninbox is, de mivel nem múlt el így nem gondolom, hogy CSAK az volt a probléma.



A nyomás szenzort, mint írod is felesleges volt kicserélni. Nem tudom mi alapján gondolták ezt....
"e rá akarnék én is nézni,"
Na és hogyan és mit akarnál nézni? Szerintem nem is tudod..... ( de olcsó, gagyi műszerrel nem igen lehet)

"A faszi azzal riogat a végső lépés az injektorok cseréje.Ez nem olcsó buli"
Könnyen előfordulhat pedig. Ez benne a cr rendszerben..... tisztába kell vele lenni, nem csak örülni az alacsony fogyasztásnak.

"Csekkolnám,hogy tényleg injektor "
Ezt kifejtenéd?


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45647 Dátum: 2013.04.19 péntek, 23:59:56 »

Az probléma lenne ha a dízel autóban levegős lenne a benzin..... vigyor3

Okozhatta a tuninbox is, de mivel nem múlt el így nem gondolom, hogy CSAK az volt a probléma.



A nyomás szenzort, mint írod is felesleges volt kicserélni. Nem tudom mi alapján gondolták ezt....
"e rá akarnék én is nézni,"
Na és hogyan és mit akarnál nézni? Szerintem nem is tudod..... ( de olcsó, gagyi műszerrel nem igen lehet)

"A faszi azzal riogat a végső lépés az injektorok cseréje.Ez nem olcsó buli"
Könnyen előfordulhat pedig. Ez benne a cr rendszerben..... tisztába kell vele lenni, nem csak örülni az alacsony fogyasztásnak.

"Csekkolnám,hogy tényleg injektor "
Ezt kifejtenéd?

Az hogy levegős csak próbáltam a hibát leírni.Nyílván nem levegős.
Korábban azt mondta a szerelő,hogy a tuning box miatt a 2es meg a 4es injektorban más-magas az érték.
Ha lenne egy fasza programom vagy egy műszerem,mint amit belinkeltem(mondjuk azt nem tudom,hogy az képes-e kimutatni az injektorok nyomás és egyéb adatait) akkor láthatnám,hogy a 4 injektor teljesen azonos értékeken megy és át akarnak ba*zni,vagy tény hogy az a kettő hibás és akkor jogosan cserélné.
Azon kaptam fel a vizet,hogy egy komoly technikai háttérel rendelkező szervíz,miért nem tudja megmondani,hogy konkrétan mi a gond,miért kell apránként kicserélni a fél autót.Ha valami hibás azt azért szerintem az ő komoly gépük,(vagy tudásuk) alapján meg tudná mondani.
Következő lépésnek a benzin pumpát akarják cserélni,de ezzel úgy vagyok,hogy ez is zsákutcának néz ki,mert egy pumpa vagy működik vagy nem.Köztes állapot szerintem nincs.
Nincs kedvem ($$$$) felújítani az autót,azért mert nem tudják vagy nem akarják megmondani a hibát.
Abba már nem is akarnék belemenni,hogy ha még úgy is néz ki, hogy injektor akkor is lehet a hozzájuk vezető cső is eldugulva,amit esetleg ki lehet tisztítani,nem csak injektor csere létezik.
Valaki mondta,hogy nem ártana csekkolni az izzító gyertyát vagy mi a pontos neve dízelnél (glow plugs) vagy éppen a részecske szűrőt,de úgy gondolom nem nekem kellene tippeket adni a szerelőnek hanem azért van ott ő,hogy megjavítsa.
Alaphangon a lökős javítása és színre fújása minimum 100 font,amit jó lenne ha nem én fizetnék ki a kamu alkatrészek cseréjével.
Már az gyanús volt,hogy amikor rendelték az alkatrészt nem tudta a szerelő tanonc gyerek hogy most szelep vagy szenzor kell.Úgy volt vele mind1,"cserélik" oszt jóvan.Úgyse az a gond.Csak perkáljak. falbav
Nah,jó hosszúra sikeredett a sztorim.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45648 Dátum: 2013.04.20 szombat, 00:23:19 »

Az hogy levegős csak próbáltam a hibát leírni.Nyílván nem levegős.
Korábban azt mondta a szerelő,hogy a tuning box miatt a 2es meg a 4es injektorban más-magas az érték.
Ha lenne egy fasza programom vagy egy műszerem,mint amit belinkeltem(mondjuk azt nem tudom,hogy az képes-e kimutatni az injektorok nyomás és egyéb adatait) akkor láthatnám,hogy a 4 injektor teljesen azonos értékeken megy és át akarnak ba*zni,vagy tény hogy az a kettő hibás és akkor jogosan cserélné.
Azon kaptam fel a vizet,hogy egy komoly technikai háttérel rendelkező szervíz,miért nem tudja megmondani,hogy konkrétan mi a gond,miért kell apránként kicserélni a fél autót.Ha valami hibás azt azért szerintem az ő komoly gépük,(vagy tudásuk) alapján meg tudná mondani.
Következő lépésnek a benzin pumpát akarják cserélni,de ezzel úgy vagyok,hogy ez is zsákutcának néz ki,mert egy pumpa vagy működik vagy nem.Köztes állapot szerintem nincs.
Nincs kedvem ($$$$) felújítani az autót,azért mert nem tudják vagy nem akarják megmondani a hibát.
Abba már nem is akarnék belemenni,hogy ha még úgy is néz ki, hogy injektor akkor is lehet a hozzájuk vezető cső is eldugulva,amit esetleg ki lehet tisztítani,nem csak injektor csere létezik.
Valaki mondta,hogy nem ártana csekkolni az izzító gyertyát vagy mi a pontos neve dízelnél (glow plugs) vagy éppen a részecske szűrőt,de úgy gondolom nem nekem kellene tippeket adni a szerelőnek hanem azért van ott ő,hogy megjavítsa.
Alaphangon a lökős javítása és színre fújása minimum 100 font,amit jó lenne ha nem én fizetnék ki a kamu alkatrészek cseréjével.
Már az gyanús volt,hogy amikor rendelték az alkatrészt nem tudta a szerelő tanonc gyerek hogy most szelep vagy szenzor kell.Úgy volt vele mind1,"cserélik" oszt jóvan.Úgyse az a gond.Csak perkáljak. falbav
Nah,jó hosszúra sikeredett a sztorim.

Nincs benne benzin pumpa.
Van köztes állapot.
izzító gyertyát "csekkolhatod" nem nem sokat ér az esetedben.
Injektorhoz vezető cső eldugulva? Ott akár 1600 bar feletti nyomás is van..... Eldugulhat?

Sok esetben egy ilyen hiba megállapítása nem olyan könnyű, mint egy defektes kerék kiszűrése. Persze a műhely/szerelők diagnosztikai hozzáértése nagyon fontos....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45649 Dátum: 2013.04.20 szombat, 00:31:10 »

Nincs benne benzin pumpa.

Akkor üzemanyag pumpa...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 906 907 908 909 910 911 912 [913] 914 915 916 917 918 919 920 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.