Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:20:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 323   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Izzó, Xenon, LED  (Megtekintve 4816100 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2007.12.29 szombat, 13:40:35 »

Tehát mindenkinek ilyen a foncsora? Jó lenne tudni, mert akkor nem sok értelme lenne az új lámpatestnek (eltekintve a karcos üvegtől). Légyszi aki teheti nézze meg, hogy a sajátja milyen előre is kösz mindenkitől. Kösz a választ Scratch neked is.

Én vettem az karcok miatt egy új utángyártott lámpatestet (egyébként ezt NE tegye senki, mert nagyon sz..!!!) és fél év után XD5-ösöket használva látszik már egy halvány mattulás.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2007.12.29 szombat, 14:05:55 »

Tehát mindenkinek ilyen a foncsora? Jó lenne tudni, mert akkor nem sok értelme lenne az új lámpatestnek (eltekintve a karcos üvegtől). Légyszi aki teheti nézze meg, hogy a sajátja milyen előre is kösz mindenkitől. Kösz a választ Scratch neked is.

Én vettem az karcok miatt egy új utángyártott lámpatestet (egyébként ezt NE tegye senki, mert nagyon sz..!!!) és fél év után XD5-ösöket használva látszik már egy halvány mattulás.
Kösz az infót és választ ticu.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2007.12.29 szombat, 14:27:58 »


Én továbbra is azt mondom, hogy normális, nekem mind a halogén, mind a Xenon ilyen lett, a gyári izzótól is. Ez a korral jár. Az Osram meg az egyik legjobb izzó!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2007.12.29 szombat, 14:29:29 »

Nálam simán jó az R-es, Scratch is úgy írta tegnap az optikai tuning topikban, hogy S=vetítőlencséshez, R=normál foncsoroshoz! Nem tudom talán próbáld ki mindkettővel és kiderül. Tapasztalatom 4300 - 6000-ig amivel legjobban látni, 8 - 10K csak frenkizni való....

Tegyetek bele D2C-t, erre azt mondják jó S és az R helyett is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2007.12.29 szombat, 14:33:34 »


Én továbbra is azt mondom, hogy normális, nekem mind a halogén, mind a Xenon ilyen lett, a gyári izzótól is. Ez a korral jár. Az Osram meg az egyik legjobb izzó!
Ezért vettem Osram-ot  Wink. Elfogadom, hogy a korral jár de szerintem sokat ront a világítás minőségén. Szóval nálam emiatt (és a karcos búra miatt is) csereérett a lámpatest.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2007.12.29 szombat, 15:28:00 »

Ezért vettem Osram-ot  Wink. Elfogadom, hogy a korral jár de szerintem sokat ront a világítás minőségén. Szóval nálam emiatt (és a karcos búra miatt is) csereérett a lámpatest.
Akkor nézz be a Pesten a Sztárai M. téren lévő bontóba. Szerintem nincs olyan Ford lámpabura ami nekik ne lenne
20 9234844
Naplózva
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2007.12.29 szombat, 15:40:21 »

Ezért vettem Osram-ot  Wink. Elfogadom, hogy a korral jár de szerintem sokat ront a világítás minőségén. Szóval nálam emiatt (és a karcos búra miatt is) csereérett a lámpatest.
Akkor nézz be a Pesten a Sztárai M. téren lévő bontóba. Szerintem nincs olyan Ford lámpabura ami nekik ne lenne
20 9234844
Kösz az infót. Megkérdezem.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2007.12.29 szombat, 16:02:34 »

Ezért vettem Osram-ot  Wink. Elfogadom, hogy a korral jár de szerintem sokat ront a világítás minőségén. Szóval nálam emiatt (és a karcos búra miatt is) csereérett a lámpatest.

Ne azt nézd! Jól világít, jól látsz vele? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2007.12.29 szombat, 17:38:20 »



Molnar, a D2R-el elégedett vagy? HA kevésbé szórja a fényt és rendesen világít akkor áttérek az R-es csőre én is.  wave
Nálam simán jó az R-es, Scratch is úgy írta tegnap az optikai tuning topikban, hogy S=vetítőlencséshez, R=normál foncsoroshoz! Nem tudom talán próbáld ki mindkettővel és kiderül. Tapasztalatom 4300 - 6000-ig amivel legjobban látni, 8 - 10K csak frenkizni való....
Köszi!  integet2 Az R-es csövet hogyan rakod be? Nem arra vagyok kiváncsi, hogy hátulról,  eplus2 mert a lámpa ki-, beszerelés már csak kb.  3-4 perc xenonról izzóra, hanem, hogy a takaró lemez az R-es csövön alul, vagy felül kell, hogy legyen?  wave
Kiváncsi lennék arra, hogy akinek volt már beszerelve mindkettő fajta xenon (R-es és S-es is), melyik világított határozottab sávot az úton,  szórta szét a fényt kevésbé?  miaz
Amúgy én is a fényerőre hajtok,  wow1 ezért van 5300K-s xenonom! A csőre legalábbis GE Xensation, D2S, és  53500 van írva. Ez most 5300K?
Naplózva
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2007.12.29 szombat, 18:31:03 »

Ezért vettem Osram-ot  Wink. Elfogadom, hogy a korral jár de szerintem sokat ront a világítás minőségén. Szóval nálam emiatt (és a karcos búra miatt is) csereérett a lámpatest.

Ne azt nézd! Jól világít, jól látsz vele? Smiley
Nem voltam vele megelégedve ezért vettem +50%-os izzókat. De mivel úgy véltem ennek tudható be a homályosodás ezért gyorsan ki is vettem belőle. Kicsit többet vártam az 50%-os izzóktól legalább is amilyen tapasztalatokat írtak róla, amit nem az izzó hibájának tudok be hanem a matt foncsornak és karcos lámpabúrának. Most újra bekerül és a megtisztított foncsorral újra megpróbálom, ennek a lámpának már úgyis mindegy alapon.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
molnar
Vendég
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2007.12.29 szombat, 19:45:56 »



Molnar, a D2R-el elégedett vagy? HA kevésbé szórja a fényt és rendesen világít akkor áttérek az R-es csőre én is.  wave
Nálam simán jó az R-es, Scratch is úgy írta tegnap az optikai tuning topikban, hogy S=vetítőlencséshez, R=normál foncsoroshoz! Nem tudom talán próbáld ki mindkettővel és kiderül. Tapasztalatom 4300 - 6000-ig amivel legjobban látni, 8 - 10K csak frenkizni való....
Köszi!  integet2 Az R-es csövet hogyan rakod be? Nem arra vagyok kiváncsi, hogy hátulról,  eplus2 mert a lámpa ki-, beszerelés már csak kb.  3-4 perc xenonról izzóra, hanem, hogy a takaró lemez az R-es csövön alul, vagy felül kell, hogy legyen?  wave
Kiváncsi lennék arra, hogy akinek volt már beszerelve mindkettő fajta xenon (R-es és S-es is), melyik világított határozottab sávot az úton,  szórta szét a fényt kevésbé?  miaz
Amúgy én is a fényerőre hajtok,  wow1 ezért van 5300K-s xenonom! A csőre legalábbis GE Xensation, D2S, és  53500 van írva. Ez most 5300K?
hi!
Az izzó melletti szál lefele van, a kitakarás felül. integet2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2007.12.29 szombat, 21:50:19 »

Köszi!  integet2 Az R-es csövet hogyan rakod be? Nem arra vagyok kiváncsi, hogy hátulról,  eplus2 mert a lámpa ki-, beszerelés már csak kb.  3-4 perc xenonról izzóra, hanem, hogy a takaró lemez az R-es csövön alul, vagy felül kell, hogy legyen?  wave
Kiváncsi lennék arra, hogy akinek volt már beszerelve mindkettő fajta xenon (R-es és S-es is), melyik világított határozottab sávot az úton,  szórta szét a fényt kevésbé?  miaz
Amúgy én is a fényerőre hajtok,  wow1 ezért van 5300K-s xenonom! A csőre legalábbis GE Xensation, D2S, és  53500 van írva. Ez most 5300K?
hi!
Az izzó melletti szál lefele van, a kitakarás felül. integet2
worship
Addig is betettem a rózsaszínen világító helyére egy Tungsram Megalight-ot. Most a jobbos xenon, a balos meg a tungsram. wow1 Erőlködik a +50%-al a tungsram, magában jól nézne ki, de a xenon rendesen lealázza! eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2007.12.29 szombat, 22:12:11 »

Nem voltam vele megelégedve ezért vettem +50%-os izzókat. De mivel úgy véltem ennek tudható be a homályosodás ezért gyorsan ki is vettem belőle. Kicsit többet vártam az 50%-os izzóktól legalább is amilyen tapasztalatokat írtak róla, amit nem az izzó hibájának tudok be hanem a matt foncsornak és karcos lámpabúrának. Most újra bekerül és a megtisztított foncsorral újra megpróbálom, ennek a lámpának már úgyis mindegy alapon.
wave A lámpabúrát tudják polírozni is, de szerintem a kavicsos pöttyök és karcok nem befolyásolják a fényerőt, csak a szórása lesz nagyobb.
+50%-os izzókból a tungsramot használom ( használtam), az ára nagyon jó! 2,5eFt párban! Minimális fényerőben csak a külömbség szerintem  a hagyományos halogénhez képest, nem úgy mint a xenon vs. halogén!
Naplózva
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2007.12.29 szombat, 22:17:56 »

Nem voltam vele megelégedve ezért vettem +50%-os izzókat. De mivel úgy véltem ennek tudható be a homályosodás ezért gyorsan ki is vettem belőle. Kicsit többet vártam az 50%-os izzóktól legalább is amilyen tapasztalatokat írtak róla, amit nem az izzó hibájának tudok be hanem a matt foncsornak és karcos lámpabúrának. Most újra bekerül és a megtisztított foncsorral újra megpróbálom, ennek a lámpának már úgyis mindegy alapon.
wave A lámpabúrát tudják polírozni is, de szerintem a kavicsos pöttyök és karcok nem befolyásolják a fényerőt, csak a szórása lesz nagyobb.
+50%-os izzókból a tungsramot használom ( használtam), az ára nagyon jó! 2,5eFt párban! Minimális fényerőben csak a külömbség szerintem  a hagyományos halogénhez képest, nem úgy mint a xenon vs. halogén!
Kösz a a választ. Még érdekelne az is, hogy más is tapasztalja-e a foncsor mattulását az égő felett vagy csak én és scratch?
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2007.12.29 szombat, 22:40:34 »

a Xenoizzo.hu-n van valami olyan izó, ami teljesen ugyanaz, mint a h1 halogén, izzószálas, de állítólag spéci gázzal van feltöltve, és nem kell hozzá trafó meg ilyenek csak csere azt kész http://xenonizzo.hu/termek_xizzo.php
ezek jók, vagy olyan mint a tescos ultra fényerejű kékre festett üvegű gagyik. Nem tűnik drágának
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2007.12.29 szombat, 22:58:34 »

Kösz a a választ. Még érdekelne az is, hogy más is tapasztalja-e a foncsor mattulását az égő felett vagy csak én és scratch?
Szerintem előtte, v.ki 100w-os izzóval használta és nem lehet, hogy csak a cserénél vetted észre a mattulást. A gépem szintén 2001-es gyártású és semmi mattulás a foncsoron pedig 1,5 év xenonnal. wave
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.29 szombat, 23:02:37 írta Zsiri » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2007.12.29 szombat, 22:58:45 »

Köszi!  integet2 Az R-es csövet hogyan rakod be? Nem arra vagyok kiváncsi, hogy hátulról,  eplus2 mert a lámpa ki-, beszerelés már csak kb.  3-4 perc xenonról izzóra, hanem, hogy a takaró lemez az R-es csövön alul, vagy felül kell, hogy legyen?  wave
Kiváncsi lennék arra, hogy akinek volt már beszerelve mindkettő fajta xenon (R-es és S-es is), melyik világított határozottab sávot az úton,  szórta szét a fényt kevésbé?  miaz
Amúgy én is a fényerőre hajtok,  wow1 ezért van 5300K-s xenonom! A csőre legalábbis GE Xensation, D2S, és  53500 van írva. Ez most 5300K?

Ha fényerőre hajtasz, akkor a 4300K a legerősebb. A GE-nek nincs 5300K-es csöve, csak 4300, 5100, 8000K.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:00:22 »

Kösz a a választ. Még érdekelne az is, hogy más is tapasztalja-e a foncsor mattulását az égő felett vagy csak én és scratch?

Én kétszer, mert a TDDi, és a TDCi is ilyen volt, ez meg projektoros.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:01:14 »

ezek jók, vagy olyan mint a tescos ultra fényerejű kékre festett üvegű gagyik. Nem tűnik drágának

Olyasmik, az XD5 szerintem jó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:06:30 »


Ha fényerőre hajtasz, akkor a 4300K a legerősebb. A GE-nek nincs 5300K-es csöve, csak 4300, 5100, 8000K.
Akkor ez most 5100-as? "A csőre legalábbis GE Xensation, D2S, és  53500 van írva" Bemelegedés után fehér lesz, minimális lilás árnyalattal.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:27:22 »

a Xenoizzo.hu-n van valami olyan izó, ami teljesen ugyanaz, mint a h1 halogén, izzószálas, de állítólag spéci gázzal van feltöltve, és nem kell hozzá trafó meg ilyenek csak csere azt kész http://xenonizzo.hu/termek_xizzo.php
ezek jók, vagy olyan mint a tescos ultra fényerejű kékre festett üvegű gagyik. Nem tűnik drágának

Az xd5 lehet én kipróbáltam a teheratóban kékes-fehér fénye van száraz uton még elmegy de,ha vizes az út rosszabb mint a sima halogén.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:39:43 »



Az xd5 lehet én kipróbáltam a teheratóban kékes-fehér fénye van száraz uton még elmegy de,ha vizes az út rosszabb mint a sima halogén.
[/quote]


minél nagyobbak ezek a számok (4300k 8000k) annál kékebb?
Naplózva
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:45:29 »

Kösz a a választ. Még érdekelne az is, hogy más is tapasztalja-e a foncsor mattulását az égő felett vagy csak én és scratch?
Szerintem előtte, v.ki 100w-os izzóval használta és nem lehet, hogy csak a cserénél vetted észre a mattulást. A gépem szintén 2001-es gyártású és semmi mattulás a foncsoron pedig 1,5 év xenonnal. wave
Egyre inkább lehetséges vagy 100W-os izzó vagy a sok üzemidő miatt mattult. Sajnos ugye az évjárat nem biztos, hogy mérvadó inkább a megtett kilóméter de hát azt meg ki tudja mennyi lehet a valóságos.
Szerintem a xenonnal kisebb az esélye, hogy ilyen történjen, nem melegszik fel annyira, gondolom én de kiváncsi vagyok a véleményetekre.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:45:35 »






minél nagyobbak ezek a számok (4300k 8000k) annál kékebb?
[/quote]

nem emlékszem,hogy volt rajta k érték de holnap megnézem a dobozát.
Naplózva
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:46:51 »

Kösz a a választ. Még érdekelne az is, hogy más is tapasztalja-e a foncsor mattulását az égő felett vagy csak én és scratch?

Én kétszer, mert a TDDi, és a TDCi is ilyen volt, ez meg projektoros.
Gondolom te sem tudod a lámpáid előéletét a TDDI és TDCI gépedben, értem ez alatt, hogy ha használtan vetted őket lehet az előző tulaj nagyobb teljesítményűt használt?
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:59:04 »

Akkor ez most 5100-as? "A csőre legalábbis GE Xensation, D2S, és  53500 van írva" Bemelegedés után fehér lesz, minimális lilás árnyalattal.

Szerintem akkor az, nekem is GE 5100K-es van, és ilyen a szine, mint amit leírsz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2007.12.29 szombat, 23:59:49 »

Az xd5 lehet én kipróbáltam a teheratóban kékes-fehér fénye van száraz uton még elmegy de,ha vizes az út rosszabb mint a sima halogén.

Vizes úton tényleg roszabb, de szárazon, és hóba szerintem jobb mint a halogén.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 00:00:26 »

minél nagyobbak ezek a számok (4300k 8000k) annál kékebb?

Igen, kékebb, aztán lilább, majd UV. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.30 vasárnap, 00:03:03 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 00:01:31 »

Szerintem a xenonnal kisebb az esélye, hogy ilyen történjen, nem melegszik fel annyira, gondolom én de kiváncsi vagyok a véleményetekre.

Én szétszedtem a Xenon-t is, a projektor itt is nagyon poros volt (fehér por), és a foncsor is matt lett ahol tükrözte a fényt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 00:02:40 »

Gondolom te sem tudod a lámpáid előéletét a TDDI és TDCI gépedben, értem ez alatt, hogy ha használtan vetted őket lehet az előző tulaj nagyobb teljesítményűt használt?

Nem nem! Mindkettő 0km-es első tulajos volt, és csak hagyomásnyos 12V 55W izzóval mentek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 10:17:34 »

Gondolom te sem tudod a lámpáid előéletét a TDDI és TDCI gépedben, értem ez alatt, hogy ha használtan vetted őket lehet az előző tulaj nagyobb teljesítményűt használt?

Nem nem! Mindkettő 0km-es első tulajos volt, és csak hagyomásnyos 12V 55W izzóval mentek.
Bocs csak feltételezés volt, hogy nem az első tulaj voltál, viszont akkor tudod pontossan, hogy mennyi idő (kilóméter) után lett ilyen a foncsor  vagy legalább is mennyit raktál bele az autókba? Ez érdekelne, köszi.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 10:20:48 »

Szerintem a xenonnal kisebb az esélye, hogy ilyen történjen, nem melegszik fel annyira, gondolom én de kiváncsi vagyok a véleményetekre.

Én szétszedtem a Xenon-t is, a projektor itt is nagyon poros volt (fehér por), és a foncsor is matt lett ahol tükrözte a fényt.
Nekem nem fehér hanem fekete por volt a foncsorokon. Már arra is gondoltam, hogy az izzó végét borító (álltalában) fekete bevonat "párolog" és az kerül a foncsorra.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 13:39:13 »

Bocs csak feltételezés volt, hogy nem az első tulaj voltál, viszont akkor tudod pontossan, hogy mennyi idő (kilóméter) után lett ilyen a foncsor  vagy legalább is mennyit raktál bele az autókba? Ez érdekelne, köszi.

Hát pontosan meg nem mondom Neked mikor kezdett mattulni, talán olyan 200 000 km körül. A TDDi 257e km-el lett eladva a TDCi 227e km-el.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 13:40:09 »

Nekem nem fehér hanem fekete por volt a foncsorokon. Már arra is gondoltam, hogy az izzó végét borító (álltalában) fekete bevonat "párolog" és az kerül a foncsorra.

Ha fekete, akkor elképzelhető, hogy az.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 13:54:54 »

Bocs csak feltételezés volt, hogy nem az első tulaj voltál, viszont akkor tudod pontossan, hogy mennyi idő (kilóméter) után lett ilyen a foncsor  vagy legalább is mennyit raktál bele az autókba? Ez érdekelne, köszi.

Hát pontosan meg nem mondom Neked mikor kezdett mattulni, talán olyan 200 000 km körül. A TDDi 257e km-el lett eladva a TDCi 227e km-el.
Akkor lehet igaza egy cromax-os szakinak aki a Ford majálison megnézte az autót egy ingyenes WDS diagnosztika elvégzése közben és azt mondta, hogy legalább 260000 kilóméter van szerinte benne a kormány és váltó gomb kopása alapján. Én 90000 ezerrel vettem persze én is tudtam, hogy nem ennyi bár kb. 160000-re gondltam. Talán igaza volt. Lényeg, hogy motorikusan hibátlan és nem volt törve.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2008.01.01 kedd, 14:18:48 »

Sziasztok!

Tud vki olyan helyet mondani itt Pesten, ahol lehet gyári xenonba izzót venni. Lehetetőleg olcsón, márkásat.
Köszi.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2008.01.01 kedd, 22:56:26 »

Sziasztok!

Tud vki olyan helyet mondani itt Pesten, ahol lehet gyári xenonba izzót venni. Lehetetőleg olcsón, márkásat.
Köszi.

Legolcsóbban Net-en kapsz, Aprónet, Vatera, stb...
Csak márkásat vegyél, Osram, Philips, GE okék, a többi felejtős. D2S kell bele. A 4300K a legerősebb, max. 6000K amivel lehet még látni, de esőbe ez már gyengébb.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2008.01.02 szerda, 13:09:53 »



Molnar, a D2R-el elégedett vagy? HA kevésbé szórja a fényt és rendesen világít akkor áttérek az R-es csőre én is.  wave
Nálam simán jó az R-es, Scratch is úgy írta tegnap az optikai tuning topikban, hogy S=vetítőlencséshez, R=normál foncsoroshoz! Nem tudom talán próbáld ki mindkettővel és kiderül. Tapasztalatom 4300 - 6000-ig amivel legjobban látni, 8 - 10K csak frenkizni való....
Köszi!  integet2 Az R-es csövet hogyan rakod be? Nem arra vagyok kiváncsi, hogy hátulról,  eplus2 mert a lámpa ki-, beszerelés már csak kb.  3-4 perc xenonról izzóra, hanem, hogy a takaró lemez az R-es csövön alul, vagy felül kell, hogy legyen?  wave
Kiváncsi lennék arra, hogy akinek volt már beszerelve mindkettő fajta xenon (R-es és S-es is), melyik világított határozottab sávot az úton,  szórta szét a fényt kevésbé?  miaz
Amúgy én is a fényerőre hajtok,  wow1 ezért van 5300K-s xenonom! A csőre legalábbis GE Xensation, D2S, és  53500 van írva. Ez most 5300K?
Nem. Ez a szám ez egy belső (GEs) azonosító. Most nézem az adatlapját, ez 4100K-es, ez 3200Lm-es.
A következő lépcső a GE-nél az 53550 számú, és az 5100K-es, ez 2500Lm-es.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2008.01.02 szerda, 15:10:48 »

Ilyen lett a fehérled hátra
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2008.01.02 szerda, 15:14:01 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu    Elől meg ilyen kék led
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2008.01.02 szerda, 15:39:58 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu    Elől meg ilyen kék led
Ezt imádni fogják a zsaruk... igaz, addig alig látszik, amig ég mellette a tompított, de ha netán nem...no akkor van ciki...akkor virít a kék rendesen
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2008.01.02 szerda, 15:42:14 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu    Elől meg ilyen kék led
Ezt imádni fogják a zsaruk... igaz, addig alig látszik, amig ég mellette a tompított, de ha netán nem...no akkor van ciki...akkor virít a kék rendesen
ma este csinálok olyan képet amin a tompitottal együtt van
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:26:01 »

Ilyen lett a fehérled hátra


Ez elég jó lett taps ! Én is most vettem meg a cuccokat hozzá! Az itt található leírás alapján készítetted? Az első LED-ek szerintem kicsit erősek, de azért jól néz ki hehe !
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:28:34 »

Ilyen lett a fehérled hátra


Ez elég jó lett taps ! Én is most vettem meg a cuccokat hozzá! Az itt található leírás alapján készítetted? Az első LED-ek szerintem kicsit erősek, de azért jól néz ki hehe !

Abba is sofita van nem? Akkor legegyszerűbb olyan ledet venni.Amikor a cikk készült, még nem voltak ilyenek sztem
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:33:39 »

Abba is sofita van nem? Akkor legegyszerűbb olyan ledet venni.Amikor a cikk készült, még nem voltak ilyenek sztem

Az a baj, hogy a LED-ek nem szeretik az ingadozó feszültséget ezért kell elé kötni "vmit" nyes. A sofitákban pedig nincs ilyen. Mármint én nem találtam sehol!
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:36:58 »

Abba is sofita van nem? Akkor legegyszerűbb olyan ledet venni.Amikor a cikk készült, még nem voltak ilyenek sztem

Az a baj, hogy a LED-ek nem szeretik az ingadozó feszültséget ezért kell elé kötni "vmit" nyes. A sofitákban pedig nincs ilyen. Mármint én nem találtam sehol!

És a kilincsnál, meg a tetőn nincs ingadizás? vagy hogy van?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:41:11 »

És a kilincsnál, meg a tetőn nincs ingadizás? vagy hogy van?

Már hogyne lenne, de oda tettem egy ellenállást és egy kondenzátort! A tető világításhoz kaphato sofita 170 Ft., így az nem érdekel ha havonta vagy két havonta kimegy teszek bele egy másikat, de a kilincs világítást ne kelljen cserélni egy ideig!
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:48:27 »

Már hogyne lenne, de oda tettem egy ellenállást és egy kondenzátort! A tető világításhoz kaphato sofita 170 Ft., így az nem érdekel ha havonta vagy két havonta kimegy teszek bele egy másikat, de a kilincs világítást ne kelljen cserélni egy ideig!

A tetőbe is ledes a sofita és 170ft? Az ajtót én sem szeretném 2 hetente megbontani. Milyen ellenállást és kondit tettél bele?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:56:42 »

A tetőbe is ledes a sofita és 170ft? Az ajtót én sem szeretném 2 hetente megbontani. Milyen ellenállást és kondit tettél bele?

Ez a LED-től függ! Az ellenállás mérete 470 Ohm, a kondiét most nem tudom mert azokat apám hozta, h ez kell bele, de ha érdekel megkérdezem.

A Sofita a Homasitában 340 Ft., de én találtam a Tescoban 170 Ft-ért ami szintén LEDes bár nem olyan szép és erős, de oda ez tökéletesen elég.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.02 szerda, 18:21:54 írta gyengek » Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2008.01.02 szerda, 17:59:02 »

A tetőbe is ledes a sofita és 170ft? Az ajtót én sem szeretném 2 hetente megbontani. Milyen ellenállást és kondit tettél bele?

Ez a LED-től függ! Én

A Sofita a Homasitában 340 Ft., de én találtam a Tescoban 170 Ft-ért ami szintén LEDes bár nem olyan szép és erős, de oda ez tökéletesen elég. Az ellenállás mérete 470 Ohm, a kondiét most nem tudom mert azokat apám hozta, h ez kell bele, de ha érdekel megkérdezem.

Megköszönném ha megtudnád. ellenállás sorba, kondi párhuzamosan ugye?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 323   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.