Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:55:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 323   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Izzó, Xenon, LED  (Megtekintve 4816138 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 07:03:00 »

Úgy tudom, hogy a xenonhoz automatikus fényszóróállítás és mosó kell. Mosó hiánya miatt nem veszek én xenont.
A müszaki vizsgán kötelező a fényszórómósó és az automatikus szintszabályzó. De megnézném azt a szintszabályzót amelyik egy kátyut lereagál bármilyen sebességnél!!!!Ha normálisan van beállítva a fénysoró, még annyira sem vakít mint a hagyományos halogén!!!!!!A régi halogént visszatenni pedig kb. 5 percig tart mert nem szüntetnek meg semmit a régi bekötésből, sőt azt használják fel.A fényszórómosót pedig hejetesíti egy rongy a csomiban:))))SZVSZ
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 10:04:00 »

Igen, ledekre-xenonokra-hagyományos halogénekre-stb,és igen itt árulják az XD5 halogént ami neked van. A kedvezményt Baranyai Balázs kollégánk kezdeményezte a cégnél, Én meg megerősítettem ezen feltételt
Oké, köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 10:08:00 »

A müszaki vizsgán kötelező a fényszórómósó és az automatikus szintszabályzó. De megnézném azt a szintszabályzót amelyik egy kátyut lereagál bármilyen sebességnél!!!!Ha normálisan van beállítva a fénysoró, még annyira sem vakít mint a hagyományos halogén!!!!!!A régi halogént visszatenni pedig kb. 5 percig tart mert nem szüntetnek meg semmit a régi bekötésből, sőt azt használják fel.A fényszórómosót pedig hejetesíti egy rongy a csomiban:))))SZVSZ
Dankésőn kedves sütitartó kollega
Akkor lehet, hogy elgondolkodom az egészen Lassan műszakira érett a gép, de utána
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 10:16:00 »

Dankésőn kedves sütitartó kollega
Akkor lehet, hogy elgondolkodom az egészen Lassan műszakira érett a gép, de utána
En az elozo automat is xenonnal muszakiztattam.. persze utolagossal. Ha valakinek segitseg kell, csak szoljon. Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 10:44:00 »

A müszaki vizsgán kötelező a fényszórómósó és az automatikus szintszabályzó. De megnézném azt a szintszabályzót amelyik egy kátyut lereagál bármilyen sebességnél!!!!Ha normálisan van beállítva a fénysoró, még annyira sem vakít mint a hagyományos halogén!!!!!!A régi halogént visszatenni pedig kb. 5 percig tart mert nem szüntetnek meg semmit a régi bekötésből, sőt azt használják fel.A fényszórómosót pedig hejetesíti egy rongy a csomiban:))))SZVSZ
Az automata szintállítás menet közben nem is működik! Elindulásnál beállítja, és annyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 11:18:00 »

Az automata szintállítás menet közben nem is működik! Elindulásnál beállítja, és annyi.
De mukodik! Folyamatosan allitgat menet kozben. En gyari xenonos bmw-vel mentem, ott jol latszott. Parkolohaban lehet a legjobban latni. Elindulasnal rogton lefele, fekezesnel folfele allitja villam gyorsan. Szinte folyamatosan mozgatja a lampakat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 11:20:00 »

De mukodik! Folyamatosan allitgat menet kozben. En gyari xenonos bmw-vel mentem, ott jol latszott. Parkolohaban lehet a legjobban latni. Elindulasnal rogton lefele, fekezesnel folfele allitja villam gyorsan. Szinte folyamatosan mozgatja a lampakat.
Én is így hallottam, ahogy David mondja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 11:28:00 »

Az automata szintállítás menet közben nem is működik! Elindulásnál beállítja, és annyi.
Azt mondja a komám a szervízben kb. 30 másodpercenként korrigál... Ha belegondolsz, hogy minden kátyúnál korrigálna valszeg  a motor nem sokáig bírná...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 11:40:00 »

Azt mondja a komám a szervízben kb. 30 másodpercenként korrigál... Ha belegondolsz, hogy minden kátyúnál korrigálna valszeg  a motor nem sokáig bírná...
Én pedig erősködnék, hogy a III-as mondeo csak álló helyzetben korrigál. Én még soha nem vettem észre menet közben, hogy állított volna. Állóhelyzetben igen. De mintha a Petya is ezt írta volna. Nem lehetne ezt tudományosan alátámasztani?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 11:41:00 »

Azt mondja a komám a szervízben kb. 30 másodpercenként korrigál... Ha belegondolsz, hogy minden kátyúnál korrigálna valszeg  a motor nem sokáig bírná...
Ha 30 másodpercenként tenné, az jó nagy baj lenne. Mondjuk egy kátyúban felfelé állítja, aztán 30 másodpercig a csillagokat világítja. Nem lenne ez jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 13:36:00 »

De mukodik! Folyamatosan allitgat menet kozben. En gyari xenonos bmw-vel mentem, ott jol latszott. Parkolohaban lehet a legjobban latni. Elindulasnal rogton lefele, fekezesnel folfele allitja villam gyorsan. Szinte folyamatosan mozgatja a lampakat.
Mi az a BMW???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 14:33:00 »

Mi az a BMW???
Benyovszki Móric ViVatja!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 14:55:00 »

Benyovszki Móric ViVatja!
Zsoel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 15:18:00 »

A müszaki vizsgán kötelező a fényszórómósó és az automatikus szintszabályzó. De megnézném azt a szintszabályzót amelyik egy kátyut lereagál bármilyen sebességnél!!!!Ha normálisan van beállítva a fénysoró, még annyira sem vakít mint a hagyományos halogén!!!!!!A régi halogént visszatenni pedig kb. 5 percig tart mert nem szüntetnek meg semmit a régi bekötésből, sőt azt használják fel.A fényszórómosót pedig hejetesíti egy rongy a csomiban:))))SZVSZ
Bácsi!
Neked van mosód, neeeeeeem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 16:05:00 »

Mi az a BMW???
BMW=busz,metro,willamos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 16:15:00 »

BMW=busz,metro,willamos
BMW=Bayerische Mist Wagen (mint Bajor TrágyázóGép)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 16:25:00 »

Mi az a BMW???
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 16:28:00 »

Bácsi!
Neked van mosód, neeeeeeem?
Nekem van, csak az alternatívákat ecseteletem!
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 17:27:00 »

Na emberek, en is xenonos lettem. Nem birtam ki! Kicsit tovabb mentem, es a refi helyere is azt rakattam! Mellesleg kiprobaltam, es gyorsabban villant, mint a halogen. Nem kellett allitani a fenyszorot, egyaltalan nem vakit.. persze a reflektor az igen, dehat annak ugy kell. Mar alig varom, hogy teljesen sotetben is kiprobalhassam. Smiley) A helyzetjelzot pedig 5 ledesre csereltem. Igy mar nagyon szepen illeszkedik a xenonhoz.
A Villanyi uton vettem a cuccot, be is szereltek, sot, a klubos kedvezmeny felett plusz engedtek az arbol: 2x Xenon szett+2 db 5 ledes helyzetjelzo+szereles+2 ev gari=95e
ITT lehet megvasarolni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 17:30:00 »

Na emberek, en is xenonos lettem. Nem birtam ki! Kicsit tovabb mentem, es a refi helyere is azt rakattam! Mellesleg kiprobaltam, es gyorsabban villant, mint a halogen. Nem kellett allitani a fenyszorot, egyaltalan nem vakit.. persze a reflektor az igen, dehat annak ugy kell. Mar alig varom, hogy teljesen sotetben is kiprobalhassam. Smiley) A helyzetjelzot pedig 5 ledesre csereltem. Igy mar nagyon szepen illeszkedik a xenonhoz.
A Villanyi uton vettem a cuccot, be is szereltek, sot, a klubos kedvezmeny felett plusz engedtek az arbol: 2x Xenon szett+2 db 5 ledes helyzetjelzo+szereles+2 ev gari=95e
ITT lehet megvasarolni
David, Te is MK2-be szereltetted?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 17:35:00 »

David, Te is MK2-be szereltetted?
Nem, faceliftbe. 6000K-s, es a biztositekokat is ki kellett cserelni a tompitottnal es a reflektornal is.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 18:35:00 »

Nem, faceliftbe. 6000K-s, es a biztositekokat is ki kellett cserelni a tompitottnal es a reflektornal is.
Milyet is vettél pontosan?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 19:46:00 »

Ha valaki akar görcsölni a mosóval: 1 db magasnyomású mosó motor+ 2 mosófej (1-1 db patentfül hiányzik a fedélhez) ---- 15 eft sajnos tartályom (Mondeo) nincs ---de, Opelé igen, bár nem tudom azt hova lehetne tenni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 20:01:00 »

Milyet is vettél pontosan?
Msxluxot. Ezek az ujabbak, 2 ev garival.
 
Kiprobaltam sotetben is: eszmeletlen jo a fenyero, es a teritese sem hagy kivannivalot maga utan. Az 5 ledes helyzetjelzok sem rosszak, csak egy picit lennenek erosebbek, es szembol nezve(ahol a nagyitos resze van) akar tompitottnak is elmennenek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 20:01:00 »

Ha valaki akar görcsölni a mosóval: 1 db magasnyomású mosó motor+ 2 mosófej (1-1 db patentfül hiányzik a fedélhez) ---- 15 eft sajnos tartályom (Mondeo) nincs ---de, Opelé igen, bár nem tudom azt hova lehetne tenni...
ezt bele lehetne gyógyítani valahogy szerinted egy mondiba?
a vasszert nem jó ha a központi ablakmosótartályból szedem?
 
amúgy tényleg jó ha van mosó a xenon előtt? vagy egyáltalán miért előírás?
nálam a sima lámpára is úgy rá szokott gyógyulni a retek, hogy alig pislákol valami fény.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 20:05:00 »

Na emberek, en is xenonos lettem. Nem birtam ki! Kicsit tovabb mentem, es a refi helyere is azt rakattam! Mellesleg kiprobaltam, es gyorsabban villant, mint a halogen. Nem kellett allitani a fenyszorot, egyaltalan nem vakit.. persze a reflektor az igen, dehat annak ugy kell. Mar alig varom, hogy teljesen sotetben is kiprobalhassam. Smiley) A helyzetjelzot pedig 5 ledesre csereltem. Igy mar nagyon szepen illeszkedik a xenonhoz.
A Villanyi uton vettem a cuccot, be is szereltek, sot, a klubos kedvezmeny felett plusz engedtek az arbol: 2x Xenon szett+2 db 5 ledes helyzetjelzo+szereles+2 ev gari=95e
ITT lehet megvasarolni
a kutya mindenit! tegnap még együtt akartunk menni! állva hagytál!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 20:09:00 »

a kutya mindenit! tegnap még együtt akartunk menni! állva hagytál!
Sajnalom! Nem birtam ki. Arra jartam, es mar nem volt vissza ut!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 20:10:00 »

A nagyobb tartály azért kell, mert seperc alatt kiürül a water... Az Opelé pedig nem 8 l-es.!.. beszerelni minden további nélkül lehet, mert a homlokfalon gyárilag rajta van a helye a fúvokatartónak - csak fel kell csavarozni..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 20:12:00 »

Ja, a felszerelésre írtak, csak MK-III-ra tuti a többire nem tudom.... és a tartály persze közös az ablakmosóéval.
Naplózva
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 20:30:00 »

Sajnalom! Nem birtam ki. Arra jartam, es mar nem volt vissza ut!
Nohát....ezt éreztem én is. Azóta látok
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 22:26:00 »

Na emberek, en is xenonos lettem. Nem birtam ki! Kicsit tovabb mentem, es a refi helyere is azt rakattam! Mellesleg kiprobaltam, es gyorsabban villant, mint a halogen. Nem kellett allitani a fenyszorot, egyaltalan nem vakit.. persze a reflektor az igen, dehat annak ugy kell. Mar alig varom, hogy teljesen sotetben is kiprobalhassam. Smiley) A helyzetjelzot pedig 5 ledesre csereltem. Igy mar nagyon szepen illeszkedik a xenonhoz.
A Villanyi uton vettem a cuccot, be is szereltek, sot, a klubos kedvezmeny felett plusz engedtek az arbol: 2x Xenon szett+2 db 5 ledes helyzetjelzo+szereles+2 ev gari=95e
ITT lehet megvasarolni
David,
 
ködlámpába is lesz? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 22:32:00 »

David,
 
ködlámpába is lesz? Smiley
Nem fer el annyi trafo! Smiley Utanam jott valaki, aki oda is akart rakatni. Elso kodlampat ugysem hasznalok soha, meg aztan az mar tenyleg tulzas lett volna.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 23:09:00 »

Nem fer el annyi trafo! Smiley Utanam jott valaki, aki oda is akart rakatni. Elso kodlampat ugysem hasznalok soha, meg aztan az mar tenyleg tulzas lett volna.
David,
 
csak a feeling miatt, tri-xenon! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2006.02.07 kedd, 10:24:00 »

Na emberek, en is xenonos lettem. Nem birtam ki! Kicsit tovabb mentem, es a refi helyere is azt rakattam! Mellesleg kiprobaltam, es gyorsabban villant, mint a halogen. Nem kellett allitani a fenyszorot, egyaltalan nem vakit.. persze a reflektor az igen, dehat annak ugy kell. Mar alig varom, hogy teljesen sotetben is kiprobalhassam. Smiley) A helyzetjelzot pedig 5 ledesre csereltem. Igy mar nagyon szepen illeszkedik a xenonhoz.
A Villanyi uton vettem a cuccot, be is szereltek, sot, a klubos kedvezmeny felett plusz engedtek az arbol: 2x Xenon szett+2 db 5 ledes helyzetjelzo+szereles+2 ev gari=95e
ITT lehet megvasarolni
David!
 
Mondeod hozott a xenonos csapatba!-:))
Gratula hozzá.Egész jó árat kaptál.
És mennyivel jobban látsz vele!
Használd egészséggel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2006.02.07 kedd, 10:38:00 »

Tegnap este motoszkált bennem egy kérdés. Mondtátok ugye, hogy biztosítékot is kellett cserélni. Akkor áramnövekedéssel jár a beszerelés. MKIII nem gond, de MKII esetében nem viseli meg fölöslegesen a biztosíték táblát? Nem égnek át a biztosítékok? Lehet, hogy láma kérdés, de tegnap este ez elég sokat foglalkoztatott.Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:00:00 »

Tegnap este motoszkált bennem egy kérdés. Mondtátok ugye, hogy biztosítékot is kellett cserélni. Akkor áramnövekedéssel jár a beszerelés. MKIII nem gond, de MKII esetében nem viseli meg fölöslegesen a biztosíték táblát? Nem égnek át a biztosítékok? Lehet, hogy láma kérdés, de tegnap este ez elég sokat foglalkoztatott.Smiley
Áramnövekedés? A halogén 55W, a xenon 35W.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:06:00 »

Áramnövekedés? A halogén 55W, a xenon 35W.
begyújtáshoz szükséges a nagy áram
szerintem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:07:00 »

Áramnövekedés? A halogén 55W, a xenon 35W.
Akkor miért cserélik a biztosítékot? Csak nem kisebbre? Lehet, hogy az ízzó csak 35w-ot vesz fel, de a trafó?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:08:00 »

ms02,
 
Hat ez jo kerdes. A tempomat kapcsan megneztem par kapcs rajzot, es pl. MKIII eseteben a sima izzokhoz .5mm2 a xenonhoz 1mm2-es kabel kell a megnovekedett aramfelvetel miatt. A kerdes az, hogy pl. MKIII no xenon kivitelt 0.5-os vagy gyarilag mar 1-es kabellel szereltek. Gyanitom, hogy nem
Persze ettol meg mukodhet, max. nem mindig gyujt be a lampa, ami mar itt tobbszor is szoba kerult, bar azt nemtom, hogy csak az utolagos xenonokkal volt ilyen gond, vagy a gyariakkal is. Masodsorban melegedhet a vekonyabb keresztmetszetu kabel, ami talan nagyobb problema. Persze lehet hogy nem melegszik, de ugye nem hulyesegbol van 1mm2-es kabel a xenon lampakhoz.
A biztositek tablaval szerintem nem lehet gond, ha MKII-nel mar letezett xenon.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:10:00 »

ms02,
 
Hat ez jo kerdes. A tempomat kapcsan megneztem par kapcs rajzot, es pl. MKIII eseteben a sima izzokhoz .5mm2 a xenonhoz 1mm2-es kabel kell a megnovekedett aramfelvetel miatt. A kerdes az, hogy pl. MKIII no xenon kivitelt 0.5-os vagy gyarilag mar 1-es kabellel szereltek. Gyanitom, hogy nem
Persze ettol meg mukodhet, max. nem mindig gyujt be a lampa, ami mar itt tobbszor is szoba kerult, bar azt nemtom, hogy csak az utolagos xenonokkal volt ilyen gond, vagy a gyariakkal is. Masodsorban melegedhet a vekonyabb keresztmetszetu kabel, ami talan nagyobb problema. Persze lehet hogy nem melegszik, de ugye nem hulyesegbol van 1mm2-es kabel a xenon lampakhoz.
A biztositek tablaval szerintem nem lehet gond, ha MKII-nel mar letezett xenon.
A nagyobb áram csak a begyújtáshoz kell. A trafó hatásfoka 95-98%, ott minimális a veszteség.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:10:00 »

ms02,
 
Hat ez jo kerdes. A tempomat kapcsan megneztem par kapcs rajzot, es pl. MKIII eseteben a sima izzokhoz .5mm2 a xenonhoz 1mm2-es kabel kell a megnovekedett aramfelvetel miatt. A kerdes az, hogy pl. MKIII no xenon kivitelt 0.5-os vagy gyarilag mar 1-es kabellel szereltek. Gyanitom, hogy nem
Persze ettol meg mukodhet, max. nem mindig gyujt be a lampa, ami mar itt tobbszor is szoba kerult, bar azt nemtom, hogy csak az utolagos xenonokkal volt ilyen gond, vagy a gyariakkal is. Masodsorban melegedhet a vekonyabb keresztmetszetu kabel, ami talan nagyobb problema. Persze lehet hogy nem melegszik, de ugye nem hulyesegbol van 1mm2-es kabel a xenon lampakhoz.
A biztositek tablaval szerintem nem lehet gond, ha MKII-nel mar letezett xenon.
Hát ez az, MKII-nél még nem volt xenon. Szerintem az MKIII-at mindenhol vastagabb kábellel szereltek.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:10:00 »

Ha csak a begyujtashoz kell nagyobb aram, akkor nem kell felni attol, hogy tulmelegszik, netan leeg a kabelezes, de ha csak .5mm2-es kabelen kap tapot, akkor biza ez megmagyarazhatja, hogy miert nem gyujt be mindig a xenon.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:11:00 »

ms02,
 
nemtom, mindenesetre a leiras alapjan nem ugy tunik !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:13:00 »

nem kell újrakábelezni, csak egy pótlólagos 5mm2-es vezetéket kell behúzni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:34:00 »

Csak begyujtasnal van gond. Ha jol emlekszem 7.5-es biztik voltak, 20-asra lettek cserelve, mert kulonben nem ment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:26:00 »

ms02,
 
Hat ez jo kerdes. A tempomat kapcsan megneztem par kapcs rajzot, es pl. MKIII eseteben a sima izzokhoz .5mm2 a xenonhoz 1mm2-es kabel kell a megnovekedett aramfelvetel miatt. A kerdes az, hogy pl. MKIII no xenon kivitelt 0.5-os vagy gyarilag mar 1-es kabellel szereltek. Gyanitom, hogy nem
Persze ettol meg mukodhet, max. nem mindig gyujt be a lampa, ami mar itt tobbszor is szoba kerult, bar azt nemtom, hogy csak az utolagos xenonokkal volt ilyen gond, vagy a gyariakkal is. Masodsorban melegedhet a vekonyabb keresztmetszetu kabel, ami talan nagyobb problema. Persze lehet hogy nem melegszik, de ugye nem hulyesegbol van 1mm2-es kabel a xenon lampakhoz.
A biztositek tablaval szerintem nem lehet gond, ha MKII-nel mar letezett xenon.
Inkább az akksiról húznék tápot a lámpához és relé kapcsolná az eredeti lámpakábelről. (persze ennek kell külön bizti is) Sztem ez még nem olyan barkács és könnyen visszaállítható az eredeti állapot... sztem.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2006.02.07 kedd, 17:12:00 »

Hát ez az, MKII-nél még nem volt xenon. Szerintem az MKIII-at mindenhol vastagabb kábellel szereltek.
Nem! A nem Xenon -os vékonyabb!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2006.02.07 kedd, 17:13:00 »

Inkább az akksiról húznék tápot a lámpához és relé kapcsolná az eredeti lámpakábelről. (persze ennek kell külön bizti is) Sztem ez még nem olyan barkács és könnyen visszaállítható az eredeti állapot... sztem.
Ez a jó ötlet! Nekem is lehet így kellene!
Petya, megoldható? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2006.02.07 kedd, 19:17:00 »

kedves klubtársak! a no xenongyári vezetéke valóban jóval vékonyabb, mint a gyári xenoné. Ráadásul a gyári már direktben kapcsol és a biztije is izmosabb... DE: a drót keresztmetszettől még illene gyújtani a xenonnak mert az enyém most ilyen...
Már 2 garnitúra megfordult az autómba, most van benne a 3. az első kettőnél nem gyújtott be csak ha ment a motor.... A mostani - igaz vadiúj lámpa - álló motor mellett is gyújt mindig a xenon. Petya szerint a vadiúj trafó és gyújtómodul miatt.. Tehát a vékony drót nem mindig okoz gyújtási hibát..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2006.02.07 kedd, 19:32:00 »

Volt alkalmam összehasonlitani xenon-no xenont már értem Zsoel kezdeti lelkesedését lehet én is be nevezek
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 323   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.