Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 14:23:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 882 883 884 885 886 887 888 [889] 890 891 892 893 894 895 896 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13359951 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44400 Dátum: 2018.03.02 péntek, 22:03:17 »

Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a mérési eredményről?  A két mérést egymás után csináltam kb. 2 percen belül FORScan -nal. Most akkor mi van? Melyik porlasztó rossz? Mindig  másik két befecskendezőre dobja ezeket az értékeket. Volt már olyan verzió is, amikor a "C", "D" volt ezen értékeken. Volt valakinek már hasonló tapasztalata? Mi lehet a baj? Lehet nem is a porlasztó a hibás? Hibakód, malacfarok nincs. 3.932 mg érték mindig fixen áll, és nem mozdul se le, se fel? De ez az érték is eltolódik  A, B, C, D, hengerre.

1. mérés:
F_INJ_A  -0.749 mg
F_INJ_B  -2.613 mg
F_INJ_C  3.932 mg
F_INJ_D -0.540 mg

2. mérés:
F_INJ_A  3.932 mg
F_INJ_B  -0.034 mg
F_INJ_C  -0.887 mg
F_INJ_D  -3.080 mg

??
érdekes.A korai tdci-k ICU -sak voltak.Amit csak írni lehet... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44401 Dátum: 2018.03.02 péntek, 22:07:35 »

Ebbe pont beletartozom! eplus2
Van ezzel kapcsolatban tapasztalatod?

Persze, középkorú vagyok, családdal Cheesy
De nincs, az enyém úgy gyári ahogy van, csak trollkodok Smiley
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44402 Dátum: 2018.03.02 péntek, 22:42:14 »

Persze, középkorú vagyok, családdal Cheesy
De nincs, az enyém úgy gyári ahogy van, csak trollkodok Smiley

Értem én a viccet! Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44403 Dátum: 2018.03.02 péntek, 22:49:18 »

 eljen
Értem én a viccet! Wink

Naplózva
Roots
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #44404 Dátum: 2018.03.03 szombat, 14:25:28 »

Sziasztok!

Először is újként üdvözlök mindenkit a fórumon. Másodszor véleményeteket szeretném kikérni egy TDCI motor problémájával kapcsolatban, amire eddig nem sikerült fényt deríteni. Adott egy 2004-es, 115 lovas HJBC motorkódos masina. Injektorhibásan vettem, minden része fel lett újítva a befecskendező rendszernek normális szervizben, Delphi alkatrészekkel. Az autó pöccre indul hidegben-melegben. Az egyik probléma az, hogy üzemi hőfoktól függetlenül alapjáraton elkezd kihagyni egy henger, illetve olyan, mintha össze-vissza járna. Ezres fordulat fölött megy rendesen. A másik nagyon bosszantó hiba, hogy amint felmelegszik 60 fok fölé, elkezd keményen járni a motor, mintha nagy lenne a rail nyomás, de mérve nem az és hibakód sincs. Ez kb 2 ezres fordulatig van, fölötte kezd kisimulni. De olyan is van, hogy olyan simán jár, mint egy benzines. Teljesen hektikus a dolog. Másra más nem tudok gondolni, csak a motorvezérlő hibájára. Volt már valakinek hasonló problémája? Az összes érzékelő volt már cserélve...

Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44405 Dátum: 2018.03.03 szombat, 15:52:39 »

Sziasztok!

Először is újként üdvözlök mindenkit a fórumon. Másodszor véleményeteket szeretném kikérni egy TDCI motor problémájával kapcsolatban, amire eddig nem sikerült fényt deríteni. Adott egy 2004-es, 115 lovas HJBC motorkódos masina. Injektorhibásan vettem, minden része fel lett újítva a befecskendező rendszernek normális szervizben, Delphi alkatrészekkel. Az autó pöccre indul hidegben-melegben. Az egyik probléma az, hogy üzemi hőfoktól függetlenül alapjáraton elkezd kihagyni egy henger, illetve olyan, mintha össze-vissza járna. Ezres fordulat fölött megy rendesen. A másik nagyon bosszantó hiba, hogy amint felmelegszik 60 fok fölé, elkezd keményen járni a motor, mintha nagy lenne a rail nyomás, de mérve nem az és hibakód sincs. Ez kb 2 ezres fordulatig van, fölötte kezd kisimulni. De olyan is van, hogy olyan simán jár, mint egy benzines. Teljesen hektikus a dolog. Másra más nem tudok gondolni, csak a motorvezérlő hibájára. Volt már valakinek hasonló problémája? Az összes érzékelő volt már cserélve...

Köszönöm.
érdemes sw frissítéssel próbálkozni.szakszervízben IDS-el megkell nézetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44406 Dátum: 2018.03.03 szombat, 18:36:53 »

Sziasztok!

Először is újként üdvözlök mindenkit a fórumon. Másodszor véleményeteket szeretném kikérni egy TDCI motor problémájával kapcsolatban, amire eddig nem sikerült fényt deríteni. Adott egy 2004-es, 115 lovas HJBC motorkódos masina. Injektorhibásan vettem, minden része fel lett újítva a befecskendező rendszernek normális szervizben, Delphi alkatrészekkel. Az autó pöccre indul hidegben-melegben. Az egyik probléma az, hogy üzemi hőfoktól függetlenül alapjáraton elkezd kihagyni egy henger, illetve olyan, mintha össze-vissza járna. Ezres fordulat fölött megy rendesen. A másik nagyon bosszantó hiba, hogy amint felmelegszik 60 fok fölé, elkezd keményen járni a motor, mintha nagy lenne a rail nyomás, de mérve nem az és hibakód sincs. Ez kb 2 ezres fordulatig van, fölötte kezd kisimulni. De olyan is van, hogy olyan simán jár, mint egy benzines. Teljesen hektikus a dolog. Másra más nem tudok gondolni, csak a motorvezérlő hibájára. Volt már valakinek hasonló problémája? Az összes érzékelő volt már cserélve...

Köszönöm.

Na az első akinek ugyanaz a hibája mint nekem Cheesy
De még mi sem jöttünk rá.
Nekem N7BA motorkód, ugyanúgy teljes üzemanyag felújítás.

Mondjuk nekem 1000-es fordulat alatt jó. A mintha kihagyna a motor is megvolt, csak az első injektor kódját írták be, a többit nem. Ezeket beírtam és jó lett.
De melegen erős a hangja nekem is, hidegen viszont mint egy benzines.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44407 Dátum: 2018.03.03 szombat, 18:38:44 »

érdemes sw frissítéssel próbálkozni.szakszervízben IDS-el megkell nézetni.

Nekem a tempomat bekapcsolásnál csináltak, az teljes szoftver frissítés lehetett? Mert az erős járás maradt

Nekem ugyanez a hibám, 60 fok felett erős, csörgős hangja van, 2000 felett kisimul. Hidegen tökéletes.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roots
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #44408 Dátum: 2018.03.03 szombat, 19:06:10 »

A kódok benne vannak és jók. Teljesen bemelegedve csökken az említett csörgés - inkább kopogás - de 60-70 fok közt nagyon kellemetlen. 1750-es fordulaton annyira rossz, hogy néha visszaváltok, vagy lassítok...
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44409 Dátum: 2018.03.03 szombat, 19:10:27 »

A kódok benne vannak és jók. Teljesen bemelegedve csökken az említett csörgés - inkább kopogás - de 60-70 fok közt nagyon kellemetlen. 1750-es fordulaton annyira rossz, hogy néha visszaváltok, vagy lassítok...

Írtam e-mailt.
Hasonló nekem is
Hol újíttattad fel? Miket csináltatok eddig? EGR le van dugózva?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roots
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #44410 Dátum: 2018.03.03 szombat, 19:26:32 »

Írtam e-mailt.
Hasonló nekem is
Hol újíttattad fel? Miket csináltatok eddig? EGR le van dugózva?

Válaszoltam. Igen, le van dugózva.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44411 Dátum: 2018.03.03 szombat, 20:02:39 »

Alf!
Láttam egy leírást a wiki-ben (ami Te irtál ha jól emlékszem)
miszerint leduhózott egr-nél lezártad a cső másik végét is és kivetted a csövet! Megnéztem ma de úgy láttam, hogy a motor felőli végén ahova kellene tenni a 2. dugót, hogy utána még van egy csatlakozó! Nem jelent hibát, akadályt? Az mit mér?
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44412 Dátum: 2018.03.03 szombat, 22:35:58 »

Alf!
Láttam egy leírást a wiki-ben (ami Te irtál ha jól emlékszem)
miszerint leduhózott egr-nél lezártad a cső másik végét is és kivetted a csövet! Megnéztem ma de úgy láttam, hogy a motor felőli végén ahova kellene tenni a 2. dugót, hogy utána még van egy csatlakozó! Nem jelent hibát, akadályt? Az mit mér?
Köszi
az az egr hűtő.A hűtővíz kering benne,mintt egy hőcserélő.Hűti a kipuff gázt,ergo melegíti a hűtővizet.Azért nincs szerepe,mert ahogy az egr dugó bekerül,onnantól kezdve nem áramlik a gáz a csőben,így annak a szerepe is megszűnt azonnal.A hűtővíz csöveit simán rövidre kell zárni a hőcserélő helyén,a lemezt az öntvénycsonkra is kell felrakni.Így már a cső sem kell.

Azóta amúgy sok víz lefolyt a dunán.Egyre bátrabb dolog úgy műszakira vinni az autót....

Ha neked van rajta elektromos csati,szerintem az a DPF miatt van.Talán hőfokot mér,de nem tudom biztosan,az enyémen nem volt.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.03 szombat, 22:38:03 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44413 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 06:48:47 »

Alf!
Láttam egy leírást a wiki-ben (ami Te irtál ha jól emlékszem)
miszerint leduhózott egr-nél lezártad a cső másik végét is és kivetted a csövet! Megnéztem ma de úgy láttam, hogy a motor felőli végén ahova kellene tenni a 2. dugót, hogy utána még van egy csatlakozó! Nem jelent hibát, akadályt? Az mit mér?
Köszi

A DPFes autón nem teljesen elektromos az EGR szelep?
Azt nem érdemes ledugózni, folyamatosan hibát fog adni.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44414 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 07:23:32 »

A DPFes autón nem teljesen elektromos az EGR szelep?
Azt nem érdemes ledugózni, folyamatosan hibát fog adni.

Dugózva vettem már!
Szerintem is elektromos, nem jelez a műszerfalon de kiolvasásnál dobja az egr hibát!
A fura, hogy a dpf-es és anélküli is szintén csak eur4 besorolású!?
Olvastam itt olyat, hogy akinél dugózva van kicsit kopogósabban jár... mivel nincs összehasonlításom így ezt nem tudom megmondani!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44415 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 07:35:45 »


Azóta amúgy sok víz lefolyt a dunán.Egyre bátrabb dolog úgy műszakira vinni az autót....

Ha neked van rajta elektromos csati,szerintem az a DPF miatt van.Talán hőfokot mér,de nem tudom biztosan,az enyémen nem volt.

Mire gondoltál a műszakival kapcsolatban?
Pont aktuális lesz nemsoká a vizsga!

Ha a dpf miatt méri a hőfokot akkor az nem lesz probléma, hogy mindig keveset mér? Hogyan reagál a hőfokra a dpf vagy a rendszer?
Az egr dugónak az a lényege, hogy nem vezeti vissza a motorba a kipufogó gázt!? De akkor hol marad/távozik az ilyen gáz?
Cseszegetnek érte a műszakin?

A hátránya, hogy visszavezeti a gázt, kormolódik az egr és akkor gondolom a turbó is valamint a teljes levegő rendszer!?
Ezt csak takarítani kell vagy meg is szokott hibásodni?
Viszont ha működik az egr akkor tisztább levegő kerülne a dpf-hez?
Mitől megy tönkre az egr szelep? Csak a korom vagy hamar el is használódik?
Köszi
Lacko
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44416 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 09:01:14 »

Sziasztok!

Mk3 tdci hez le lehet tölteni a Technical Service Bulletin TSB pdfet? Vagy hol lehet megnézni, miből?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44417 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 09:30:18 »

Mire gondoltál a műszakival kapcsolatban?
Pont aktuális lesz nemsoká a vizsga!

Ha a dpf miatt méri a hőfokot akkor az nem lesz probléma, hogy mindig keveset mér? Hogyan reagál a hőfokra a dpf vagy a rendszer?
Az egr dugónak az a lényege, hogy nem vezeti vissza a motorba a kipufogó gázt!? De akkor hol marad/távozik az ilyen gáz?
Cseszegetnek érte a műszakin?

A hátránya, hogy visszavezeti a gázt, kormolódik az egr és akkor gondolom a turbó is valamint a teljes levegő rendszer!?
Ezt csak takarítani kell vagy meg is szokott hibásodni?
Viszont ha működik az egr akkor tisztább levegő kerülne a dpf-hez?
Mitől megy tönkre az egr szelep? Csak a korom vagy hamar el is használódik?
Köszi
Lacko
ez mind kérdés?Talán egyszerűbb visszaolvasnod... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44418 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 09:31:00 »

Sziasztok!

Mk3 tdci hez le lehet tölteni a Technical Service Bulletin TSB pdfet? Vagy hol lehet megnézni, miből?
2004TIS. gugli a barátod
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44419 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 09:31:47 »

A DPFes autón nem teljesen elektromos az EGR szelep?
Azt nem érdemes ledugózni, folyamatosan hibát fog adni.
attól még érdemes.az csak egy jelzőlámpa.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44420 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 10:08:55 »

2004TIS. gugli a barátod

Ja hogy a TISből vannak a TSB-k?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44421 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 10:15:14 »

Ja hogy a TISből vannak a TSB-k?
minden abban van.az a szentírás... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44422 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 10:16:14 »

ez mind kérdés?Talán egyszerűbb visszaolvasnod... nyes

Nem tudok ennyit olvasni egyszerre! eplus2 eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44423 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 10:18:15 »

2004TIS. gugli a barátod

Nekem erre a kereső nem hoz semmi ilyesmit! rinya
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44424 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 10:19:25 »

Nekem erre a kereső nem hoz semmi ilyesmit! rinya
erősen warez,úgyhogy csak óvatosan.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.04 vasárnap, 10:58:49 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #44425 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 13:11:09 »

A DPFes autón nem teljesen elektromos az EGR szelep?
Azt nem érdemes ledugózni, folyamatosan hibát fog adni.

Attól még érdemes ledugózni. Smiley

A hibakódot beírja, hogy alacsony az EGR nyomás, de amúgy nincs hatással az autó működésére, vészüzemet nem okoz, lehet normálisan használni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #44426 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 13:18:39 »

Mire gondoltál a műszakival kapcsolatban?
Pont aktuális lesz nemsoká a vizsga!

Ha a dpf miatt méri a hőfokot akkor az nem lesz probléma, hogy mindig keveset mér? Hogyan reagál a hőfokra a dpf vagy a rendszer?
Az egr dugónak az a lényege, hogy nem vezeti vissza a motorba a kipufogó gázt!? De akkor hol marad/távozik az ilyen gáz?
Cseszegetnek érte a műszakin?

A hátránya, hogy visszavezeti a gázt, kormolódik az egr és akkor gondolom a turbó is valamint a teljes levegő rendszer!?
Ezt csak takarítani kell vagy meg is szokott hibásodni?
Viszont ha működik az egr akkor tisztább levegő kerülne a dpf-hez?
Mitől megy tönkre az egr szelep? Csak a korom vagy hamar el is használódik?
Köszi
Lacko

Nem okoz semmilyen gondot a beírt hibakódon kívül a dugózás. Műszaki előtt vedd ki, nehogy ott legyen a hibakód, ennyi.

Meglepő módon a kipufogóban marad a kipufogógáz, mert nem vezeti vissza egy részét a szívóoldalra. Smiley

Az EGR-szelep közvetlenül a szívósor előtt van, így csak azt tudja elkoszolni (de azt el is koszolja rendesen...).

Ha dugózás előtt kitakarítod (a szeleppel együtt), az jó ötlet. Utána többé nem fog elkoszolódni.

Az EGR mozgó alkatrészt tartalmaz, így akármikor tönkremehet természetes úton, kopás által. Más kérdés, hogy gyakoribb ok az elkormolódás, és hogy emiatt megszorul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44427 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 14:54:00 »

Nem okoz semmilyen gondot a beírt hibakódon kívül a dugózás. Műszaki előtt vedd ki, nehogy ott legyen a hibakód, ennyi.

Meglepő módon a kipufogóban marad a kipufogógáz, mert nem vezeti vissza egy részét a szívóoldalra. Smiley

Az EGR-szelep közvetlenül a szívósor előtt van, így csak azt tudja elkoszolni (de azt el is koszolja rendesen...).

Ha dugózás előtt kitakarítod (a szeleppel együtt), az jó ötlet. Utána többé nem fog elkoszolódni.

Az EGR mozgó alkatrészt tartalmaz, így akármikor tönkremehet természetes úton, kopás által. Más kérdés, hogy gyakoribb ok az elkormolódás, és hogy emiatt megszorul.

AndyA

Danke schöne! worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44428 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 17:30:31 »

Mire gondoltál a műszakival kapcsolatban?
Pont aktuális lesz nemsoká a vizsga!

Ha a dpf miatt méri a hőfokot akkor az nem lesz probléma, hogy mindig keveset mér? Hogyan reagál a hőfokra a dpf vagy a rendszer?
Az egr dugónak az a lényege, hogy nem vezeti vissza a motorba a kipufogó gázt!? De akkor hol marad/távozik az ilyen gáz?
Cseszegetnek érte a műszakin?

A hátránya, hogy visszavezeti a gázt, kormolódik az egr és akkor gondolom a turbó is valamint a teljes levegő rendszer!?
Ezt csak takarítani kell vagy meg is szokott hibásodni?
Viszont ha működik az egr akkor tisztább levegő kerülne a dpf-hez?
Mitől megy tönkre az egr szelep? Csak a korom vagy hamar el is használódik?
Köszi
Lacko
Tisztelt Fórumtárs!
Minden olyan beavatkozás amely megváltoztatja a gépjármű környezetvédelmi előírásaiknak megfelelő értékeket, az szerkezeti módosításnak minősül. Innentől kezdve nincs miről vitatkozni. Ha nincs meg az EGR-re menő cső, akkor az már a rendszer megváltoztatását jelenti. Ugyanilyen gond, ha a hibakód listában benne van az EGR-re utalás. Tavaly októberben vizsgázott a kocsim és mondhatom nagyon alaposan mindenre kiterjedően megvizsgáltak, mindent. Ezt értsd szó szerint. Az utóbbi években a vizsgáztatás egyre szigorodott, annak ellenére hogy az NKH most nem vizsgáztat csak behozott gépjárműveket. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy minden kiskapu bezárult volna. "Egy szó mint száz" érdemes a gépjárművet megfelelően felkészíteni a vizsgára, önmagad és mások biztonsága érdekében. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #44429 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 19:25:19 »

Danke schöne! worship

Az "e" nélkül a végén. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44430 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 19:51:07 »

Az "e" nélkül a végén. Smiley

AndyA

 worship worship Wink Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44431 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 14:37:43 »

Ma bele öntöttem a gépbe a protec p2101 nevű tisztító és kenőt!
Lehet, hogy halkabbnak hallom a járását a motornak vagy ez csak placebó?
Valaki használta már?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44432 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 14:40:17 »

Ma bele öntöttem a gépbe a protec p2101 nevű tisztító és kenőt!
Lehet, hogy halkabbnak hallom a járását a motornak vagy ez csak placebó?
Valaki használta már?
selymesebb lett a hangja mint a tdi-nek.jól hallod. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44433 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 15:06:05 »

Ma bele öntöttem a gépbe a protec p2101 nevű tisztító és kenőt!
Lehet, hogy halkabbnak hallom a járását a motornak vagy ez csak placebó?
Valaki használta már?

Milyen arányba használtad?
-Ahogy írva vagyon a termékre
-Ahogy itt javasolták: Tank utolsó negyedébe és addig menni vele, amig már nagyon kell tankolni?

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44434 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 15:14:25 »

Milyen arányba használtad?
-Ahogy írva vagyon a termékre
-Ahogy itt javasolták: Tank utolsó negyedébe és addig menni vele, amig már nagyon kell tankolni?

BM

Ahogy AndyA is írta, kúraszerűen!Piros felett volt a mutató, 95km-t írt még hátralévő km-nek!
Beszéltem a forgalmazóval, azt mondta nyugodtan mehet ilyen arányba, mert nem csak leoldja hanem molekulára feloldja a szennyet!
Toyota márkaszervíz ilyet használ. gondolom kárt nem teszek vele, elvileg tisztít és keni is a rendszert.
Amit alá tudok támasztani, hogy ken is, mert a kezemről lemosva éreztem valami "zsíros" réteget!
Bár lehet gyakrabban kellene kezet mosnom! nyes nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44435 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 15:17:42 »

selymesebb lett a hangja mint a tdi-nek.jól hallod. vigyor3

Mindig is selymesebb volt egy TDI-nél! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
ajzelt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #44436 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 20:17:51 »

Sziasztok! A napokban jelentkezett egy olyan probléma, hogy csak menet közben van fűtésem. Várakozás közben alapjáraton egyre langyosabb lesz, majd pár perc múlva már hideget fúj. Tudom, menni kell az autóval, ne álljak vele percekig Smiley A határon sok autó volt előttem, várakozni kellett, kint meg -7 fok... Menet közben a mutató középen van, ahol mindig is volt, az olajköri termosztát kb fél éves, a másik meg kb 2 éves. Az volt az előzmény, hogy a lábra alapjáraton meleg levegő jött, viszont az ablakra sokkal langyosabbat fújt. Találkozott esetleg valaki ilyen problémával? A válaszokat előre is köszönöm! Mondeo TDCI, 115le, 2006 évj.
 
Naplózva

2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44437 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 21:41:05 »

Sziasztok! A napokban jelentkezett egy olyan probléma, hogy csak menet közben van fűtésem. Várakozás közben alapjáraton egyre langyosabb lesz, majd pár perc múlva már hideget fúj. Tudom, menni kell az autóval, ne álljak vele percekig Smiley A határon sok autó volt előttem, várakozni kellett, kint meg -7 fok... Menet közben a mutató középen van, ahol mindig is volt, az olajköri termosztát kb fél éves, a másik meg kb 2 éves. Az volt az előzmény, hogy a lábra alapjáraton meleg levegő jött, viszont az ablakra sokkal langyosabbat fújt. Találkozott esetleg valaki ilyen problémával? A válaszokat előre is köszönöm! Mondeo TDCI, 115le, 2006 évj.
 

Lehet cserélgetni a termosztátokat 2-3 évente, László fórumtársnak van egy elég korrekt leírása az olajköri átalakításáról plusz, hogy melyik másik ford típusnak a magasabb hőfokú főkörije jó még a mondeóba. Én részemről elengedném ezt őszig, lassan itt a tavasz Smiley
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44438 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 22:17:04 »

Sziasztok! A napokban jelentkezett egy olyan probléma, hogy csak menet közben van fűtésem. Várakozás közben alapjáraton egyre langyosabb lesz, majd pár perc múlva már hideget fúj. Tudom, menni kell az autóval, ne álljak vele percekig Smiley A határon sok autó volt előttem, várakozni kellett, kint meg -7 fok... Menet közben a mutató középen van, ahol mindig is volt, az olajköri termosztát kb fél éves, a másik meg kb 2 éves. Az volt az előzmény, hogy a lábra alapjáraton meleg levegő jött, viszont az ablakra sokkal langyosabbat fújt. Találkozott esetleg valaki ilyen problémával? A válaszokat előre is köszönöm! Mondeo TDCI, 115le, 2006 évj.
 

Ha a mutató nem kúszik vissza, akkor szerintem nem a termosztátok a ludasak.
Vízpumpát lenne talán érdemes ellenőrizni. Lehet, hogy már a határán van, fordulaton még keveri a vizet, de alapjáraton már nem áramoltatja rendesen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ajzelt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #44439 Dátum: 2018.03.06 kedd, 01:16:09 »

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat! Ha pályáról bemegyek a városi közlekedésbe és mondjuk egy lámpánál többet kell várni, akkor máris hideg levegőt fúj, attól függetlenül, hogy a mutató még középen van. Viszont ha pálya után még sokat autózok a városban, akkor a mutató is visszamegy a kezdethez.
Naplózva

2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #44440 Dátum: 2018.03.06 kedd, 07:44:49 »

Ma bele öntöttem a gépbe a protec p2101 nevű tisztító és kenőt!
Lehet, hogy halkabbnak hallom a járását a motornak vagy ez csak placebó?
Valaki használta már?

Néhányan, ja... Smiley

Ártani biztosan nem használt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44441 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:05:25 »

Reggeli első beindítás után néhány másodpercig dadog!
Utána indításnál nem csinálja! Lehet ez izzító is gondolom!
A nyomás rail szabályzó is csinálhat ilyet amíg nem épül fel a nyomás? Ennek meg kellene tartani a nyomást leállítás után?
Ha üresben gáz adok szépen beáll az alapjárat  hidegen is! De van, hogy amikor kinyomom a kuplungot akkor kicsit visszaesik!
Ilyet csinálhat a nyomásszabályzó miatt?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #44442 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:19:11 »

Reggeli első beindítás után néhány másodpercig dadog!
Utána indításnál nem csinálja! Lehet ez izzító is gondolom!
A nyomás rail szabályzó is csinálhat ilyet amíg nem épül fel a nyomás? Ennek meg kellene tartani a nyomást leállítás után?
Ha üresben gáz adok szépen beáll az alapjárat  hidegen is! De van, hogy amikor kinyomom a kuplungot akkor kicsit visszaesik!
Ilyet csinálhat a nyomásszabályzó miatt?

A dadogáson logopédus tud segíteni... Smiley

Elég lesz valamivel kevesebb felkiáltójel is, nem kell ennyire izgalomba jönni, ha valami baja van a vasnak, csak nyugi.

Leállítás után nem tartja meg a nyomást a rendszer, minek is tenné? Lassan, de biztosan leépül. Az alapjáratnak viszont gáz nélkül kellene beállnia. Meg kéne nézni diaggal, mit csinál a rail nyomás indításkor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44443 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:32:49 »

A dadogáson logopédus tud segíteni... Smiley

Elég lesz valamivel kevesebb felkiáltójel is, nem kell ennyire izgalomba jönni, ha valami baja van a vasnak, csak nyugi.

Leállítás után nem tartja meg a nyomást a rendszer, minek is tenné? Lassan, de biztosan leépül. Az alapjáratnak viszont gáz nélkül kellene beállnia. Meg kéne nézni diaggal, mit csinál a rail nyomás indításkor.

AndyA

Bocs a jelekért! Csak a logopédus szabin van.
Az alapjárat beáll gáz nélkül néhány sec után. A héten szerintem megjön a diag, akkor utána megnézem.
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #44444 Dátum: 2018.03.06 kedd, 19:22:09 »

Hali!
A gázolajszűrő csatiknál mindhárom o-gyűrű mérete 4x1,5mm(belsőátmérő x vastagság)?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44445 Dátum: 2018.03.06 kedd, 19:33:05 »

Hali!
A gázolajszűrő csatiknál mindhárom o-gyűrű mérete 4x1,5mm(belsőátmérő x vastagság)?
a méretét nem tudom,de egyformák.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44446 Dátum: 2018.03.06 kedd, 21:54:06 »

Néhányan, ja... Smiley

Ártani biztosan nem használt.

AndyA
Azaz csak a pénztárcánkon segít? Könnyebb lesz tőle....
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
halaszlaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #44447 Dátum: 2018.03.07 szerda, 10:51:06 »

Üdv mindenkinek!   S E G I T S É G E T  kérnék, van egy imádott Ford Mondeo Mk3 130 lovas sedean TDCI-m. Úgy néz ki megadta magát a nagynyomású üzemanyagszívattyúúú. ez szivattyú. Tud valaki  segíteni, hogy ezt lehet e felújjítani és ha igen akkor hol és mennyiben fáj ez a manőver. kÖSZÖNÖM ELŐRE IS !
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44448 Dátum: 2018.03.07 szerda, 11:08:37 »

Üdv mindenkinek!   S E G I T S É G E T  kérnék, van egy imádott Ford Mondeo Mk3 130 lovas sedean TDCI-m. Úgy néz ki megadta magát a nagynyomású üzemanyagszívattyúúú. ez szivattyú. Tud valaki  segíteni, hogy ezt lehet e felújjítani és ha igen akkor hol és mennyiben fáj ez a manőver. kÖSZÖNÖM ELŐRE IS !

Filep Diesel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44449 Dátum: 2018.03.07 szerda, 11:19:48 »

Néhányan, ja... Smiley

Ártani biztosan nem használt.

AndyA

Bocsi ha tegnap nem volt tiszta a fogalmazásom.
Szerinted nincs haszna ilyen kegyszerek használatának?
Mások véleménye is érdekel.

Köszönöm,
BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Oldalak: 1 ... 882 883 884 885 886 887 888 [889] 890 891 892 893 894 895 896 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.