Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 19:53:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10911471 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12800 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 21:08:16 »

Inkább beállok a garázsba.  vigyor3
én meg vettem egy ultrafasza síkabit...  hehe hehe
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12801 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 22:34:31 »

Helyzetjelző probléma megoldva, kiszáradt, vagy kiolvadt valami és már jó is Smiley
Ülés befűzés kb 5 perc, csak egy befűző kábel kell hozzá és kész is!
Azt hittem bonyolultabb feladat lesz.
Szóval happy minden.

Ma a 10esen álltam a dugóban jött szembe egy facelift titanium-s fekete Mondeo, atta kúva de szép az az autó!!!
Utána pedig egy nem facelift titanium-s, hát mondom ez nem igaz Smiley


Most nézem a Fordéknál és van J.B design csomag, szóval a múltkor tévedtem, hogy nem tudják mi a szitu Smiley
Naplózva
gorcsev
Vendég
« Új hozzászólás #12802 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 02:30:19 »


Sziasztok

Új Mondeo vásárlása előtt állunk. 160 lovas powershift dízel kombi lesz, és az extrákról szeretnék érdeklődni.

Xenon v. kanyarodós halogént ajánlotok?
állítható futómű igen v. nem?
radaros tempomat igen v. nem?

aki rendelt ilyen extrákat kérem írja meg, hogy úgy működnek e ahogy elvárja tőlük vagy nem? az autó nagy navis (de nem mélynyomós hifi-s lesz)
milyen a navigáció? érdemes érte annyi pénzt adni?

köszönöm előre is.

Bármi ötlet, tipp jöhet. Örülünk neki!

Péter
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12803 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 10:08:51 »

tavaly kesztyűztem én is  smile    4x4 minek ide?   +1-2 liter, és sose használod ki.Ha elromlik akkor meg jó drága lehet.   inkább lóerő+nyomaték kéne még  hehe

dehogy fogyasztana 1-2 literrel többet
tömegnövekedésből adódóan pár dl -rel többet fogyasztana az biztos
ezek nem állandó összkerék hajtások, azok csak a régi vágású terepjárókban kapcsolhatóak

pl haldex és torsen rendszereknél csak 2 kerék az állandóan hajtott
amennyiben azok megcsúsznak, úgy azonnal bekapcsolódik a hajtásban a 2 másik kerék

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #12804 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 10:14:50 »

Sziasztok

Új Mondeo vásárlása előtt állunk. 160 lovas powershift dízel kombi lesz, és az extrákról szeretnék érdeklődni.

Xenon v. kanyarodós halogént ajánlotok?
állítható futómű igen v. nem?
radaros tempomat igen v. nem?

aki rendelt ilyen extrákat kérem írja meg, hogy úgy működnek e ahogy elvárja tőlük vagy nem? az autó nagy navis (de nem mélynyomós hifi-s lesz)
milyen a navigáció? érdemes érte annyi pénzt adni?

köszönöm előre is.

Bármi ötlet, tipp jöhet. Örülünk neki!

Péter
Nekem ez az első xenonos autóm és azt kell mondjam, sokkal többet vártam tőle. Izzócsere után sem érzem különösebben erősnek a fényét. Talán távolsági módban az igazi.
Azért vedd inkább a xenont, kanyarba bevilágító segédlámpákkal. Az enyém is ilyen.

Az állítható futóművet felejtsd el. Haszna nem sok, de ha meghibásodik, akkor nagyon drága a csere.

Radaros tempomat szerintem nagyon jó lehet, azt hiányolom. Ha jól tudom városban ütközés megelőző funkciója is van. Ha csak egyszer segít már megérte.

A gyári navigáció jó nagy lehúzás. Arcátlanul drága a térképfrissítés hozzá. Inkább sima Sony fejegységet vegyél és utólagos navit, Létezik Mondeo specifikus utángyártott.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12805 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 10:42:58 »

Nekem ez az első xenonos autóm és azt kell mondjam, sokkal többet vártam tőle. Izzócsere után sem érzem különösebben erősnek a fényét. Talán távolsági módban az igazi.
Azért vedd inkább a xenont, kanyarba bevilágító segédlámpákkal. Az enyém is ilyen.

Az állítható futóművet felejtsd el. Haszna nem sok, de ha meghibásodik, akkor nagyon drága a csere.

Radaros tempomat szerintem nagyon jó lehet, azt hiányolom. Ha jól tudom városban ütközés megelőző funkciója is van. Ha csak egyszer segít már megérte.

A gyári navigáció jó nagy lehúzás. Arcátlanul drága a térképfrissítés hozzá. Inkább sima Sony fejegységet vegyél és utólagos navit, Létezik Mondeo specifikus utángyártott.

Adaptiv tempomathoz meg egy kis adalek: azt azert erdemes figyelembe venni, hogy az ember azert joval elorelatobb mint a szamitogep. gondolok arra, hogy ha varosban hasznalod a tempomatot, akkor az joval gyakrabban fog fekezni, a varatlan manoverek miatt, igy pedig elegge no a fogyasztas. Mig ha kikapcsolod, lehet, hogy egy motorfekkel megoldottad volna a helyzetet. Szerintem a palyan erdemes hasznalni, vagy meg esetleg lakott teruleten kivul. Teny, hogy elvezi az ember, ahogy az auto donteseket hoz, de erdemes merlegelni, hogy ennek megvan az ara.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12806 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 11:08:17 »

Sziasztok

Új Mondeo vásárlása előtt állunk. 160 lovas powershift dízel kombi lesz, és az extrákról szeretnék érdeklődni.

Xenon v. kanyarodós halogént ajánlotok?
állítható futómű igen v. nem?
radaros tempomat igen v. nem?

aki rendelt ilyen extrákat kérem írja meg, hogy úgy működnek e ahogy elvárja tőlük vagy nem? az autó nagy navis (de nem mélynyomós hifi-s lesz)
milyen a navigáció? érdemes érte annyi pénzt adni?

köszönöm előre is.

Bármi ötlet, tipp jöhet. Örülünk neki!

Péter

szia,

- xenon - igen, de szinte csak design szerepe van, nagyok a lámpák, nagy fénye van egy sima emelt fényű halogénnel is
- futómű - ha van rá pénz és tényleges igény van rá,  pl neked a kemény futómű, a családnak viszont puha kell....de számolni kell hogy 150e - 180e km körül ezek a rendszerek meg szoktak halni (legalább is más márkák tapasztalat alapján)
- radaros tempomat - igen, ha sokat pályázol
- a nagy navi jó, nekem is van, de tényleg túl drága
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12807 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 11:50:30 »

Xenont ki ne hagyd, tetesd bele. Sokkal jobb a fénye, mint a halogénnek. Persze lehet ilyen utólagos xenon hatású ratyikat beletenni a halogén helyére de az tuning öcsis.

Állítható futómű, enyémbe nincs, de ismerősébe van, szerintem kamu az egész, semmi értelme. Én nem vettem észre változást mikor kapcsolgattam.

Adaptív tempomat, ha sokat pályázol akkor kell, ha nem akkor felesleges, én nagyon hiányolom.

Nagy navi, egy rakás ***, egyszerű mint a faék, szarul néz ki, nem tud semmit, műhold hol van hol nincs, nem tudod firssen tartani, de cserébe jó drága és még fejegységet se tudsz cserélni ha netán rájönnél,hogy minőségibb navira lenne szükséged, mert a beépítő kerete más. Tehát csere azt is, az meg már drága, illetve drágább.

Ülés fűtés-hűtés legyen inkább benne elöl-hátul, az jó dolog. + park radar elöl-hátul, és ha még belefér az árba rendeld kulcsnélkülire jó dolog az is, de csak akkor ha van gomb a kilincsen, nem úgy,mit a ghiaknál, ahol nem lehet a krómos kilincs miatt, aztán nyúlkálhatok a zsebbe, nesze neked kulcsnélküli teljes nyitás zárás Smiley
Ennek ellenére jó cucc.

« Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 12:33:36 írta tomeed » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12808 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 12:39:55 »

Sziasztok
Új Mondeo vásárlása előtt állunk. 160 lovas powershift dízel kombi lesz, és az extrákról szeretnék érdeklődni.
A 2 literes 160 lovas TDCi ugyanaz mint a 140 lovas csak gyárilag meg van húzva, nagy differencia nincs közöttük sokat ne várj tőle. Ha tényleg dinamikusan vezetsz akkor inkább 2.2-est rendelj (igaz azt a nyomatéka miatt csak buta automatával lehet rendelni)

Xenon v. kanyarodós halogént ajánlotok?
Szigorúan xenon. a.) van hozzá statikus kanyarfény b.)sokkal jobb a fénye c.) hát elég lehangoló látvány a DRL felett halogén lámpa


állítható futómű igen v. nem?
Nem. Csak játék ugyanúgy mint a kapcsolható 4x4 (mondjuk ezt nem is lehet rendelni a mondeohoz)


radaros tempomat igen v. nem?
Ha szeretsz játszani berendelheted, de csak pályán van értelme

aki rendelt ilyen extrákat kérem írja meg, hogy úgy működnek e ahogy elvárja tőlük vagy nem? az autó nagy navis (de nem mélynyomós hifi-s lesz)
milyen a navigáció? érdemes érte annyi pénzt adni?
A navit felejtsed el. Nem az baj hogy drága és a szűk magyar piac miatt sose lesz olyan szintű mint pl az Igo hanem az hogy a frissítése is drága és ritka
(Bár mostanában sok új autópályát nem fognak átadni  Undecided )


Bármi ötlet, tipp jöhet. Örülünk neki!
Péter
Amit ne hagyjál ki semmiképpen:  a kocsi mérete miatt az első hátsó toltatóradar a  hűthető-fűthető ülések, kulcsnélküli bejutás és indítás, teljes méretű pótkerék, ja és egy kemény áralku. Extrázd bőven és engedjenek belőle 20%-ot  vigyor3 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12809 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 12:45:27 »

Nekem ez az első xenonos autóm és azt kell mondjam, sokkal többet vártam tőle. Izzócsere után sem érzem különösebben erősnek a fényét. Talán távolsági módban az igazi.
Azért vedd inkább a xenont, kanyarba bevilágító segédlámpákkal. Az enyém is ilyen.
Szerintem be lehet mattulva a lencséd

Az állítható futóművet felejtsd el. Haszna nem sok, de ha meghibásodik, akkor nagyon drága a csere.
Igaz. Tovább megyek, csak játék. El kell dönteni milyen célból vesz valaki autót és arra való járgányt kell venni. Olyan nincs hogy valami mindenre jó, ha ezt álítják róla akkor semmit se ér.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12810 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:46:27 »

Xenont ki ne hagyd, tetesd bele. Sokkal jobb a fénye, mint a halogénnek. Persze lehet ilyen utólagos xenon hatású ratyikat beletenni a halogén helyére de az tuning öcsis.

Nagy navi, egy rakás ***, egyszerű mint a faék, szarul néz ki, nem tud semmit, műhold hol van hol nincs, nem tudod firssen tartani, de cserébe jó drága és még fejegységet se tudsz cserélni ha netán rájönnél,hogy minőségibb navira lenne szükséged, mert a beépítő kerete más. Tehát csere azt is, az meg már drága, illetve drágább.


nekem is előzőleg 2 xenon -os vasam volt, ez most nem az
nagyon jó fényereje van ennek a halogén lámpának, abszolút nem hiányzik a xenon
éppen tegnap állt be mellé a tesóm A6 -tal, jót csodálkoztam hogy a földre/falra vetített képe nem erősebb mint az enyém cool blue -val, csak a színhőmérséklet más

tény hogy gagyi a kinézete és drága a navi
DE...szinte minden héten használom, pillanat alatt megvan a műhold és soha nem vesztette még el, míg utólagos naviknál számtalanszor szívtam már ezzel
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12811 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:29:17 »

tudtok abban segiteni, hogy a fenyszoromoso, hogyan lep mukodesbe? ablaktorlo milyen allasba kacsolando? hanyadik mosasra kapcsol? Vilagitast fel kell-e kapcsolni stb?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12812 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:56:45 »

tudtok abban segiteni, hogy a fenyszoromoso, hogyan lep mukodesbe? ablaktorlo milyen allasba kacsolando? hanyadik mosasra kapcsol? Vilagitast fel kell-e kapcsolni stb?
világításon nyomod az ablakmosót és azzal együtt megy
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12813 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:05:21 »

tudtok abban segiteni, hogy a fenyszoromoso, hogyan lep mukodesbe? ablaktorlo milyen allasba kacsolando? hanyadik mosasra kapcsol? Vilagitast fel kell-e kapcsolni stb?
Felkapcsolt lámpa mellett 5ik mosásra mos 2őt a lámpa mosó
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #12814 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:34:29 »

A 2 literes 160 lovas TDCi ugyanaz mint a 140 lovas csak gyárilag meg van húzva, nagy differencia nincs közöttük sokat ne várj tőle. Ha tényleg dinamikusan vezetsz akkor inkább 2.2-est rendelj (igaz azt a nyomatéka miatt csak buta automatával lehet rendelni)
Szigorúan xenon. a.) van hozzá statikus kanyarfény b.)sokkal jobb a fénye c.) hát elég lehangoló látvány a DRL felett halogén lámpa

Nem. Csak játék ugyanúgy mint a kapcsolható 4x4 (mondjuk ezt nem is lehet rendelni a mondeohoz)

 Ha szeretsz játszani berendelheted, de csak pályán van értelme
 A navit felejtsed el. Nem az baj hogy drága és a szűk magyar piac miatt sose lesz olyan szintű mint pl az Igo hanem az hogy a frissítése is drága és ritka
(Bár mostanában sok új autópályát nem fognak átadni  Undecided )

Amit ne hagyjál ki semmiképpen:  a kocsi mérete miatt az első hátsó toltatóradar a  hűthető-fűthető ülések, kulcsnélküli bejutás és indítás, teljes méretű pótkerék, ja és egy kemény áralku. Extrázd bőven és engedjenek belőle 20%-ot  vigyor3 wave
Én még az elektromos kiegészítő fűtést javasolnám, mert nagyon nagy találmány, hogy beindítod a motort, a vízhőfok mérő még nem tér ki, de a fűtéseden már langyos levegő jön be. Főleg azoknak tudom ajánlani, akiknek nincs garázsuk, (mint nekem) de sokat közlekednek városban, vagy olyan rövid távokat, amikor a motor nem éri el az üzemi hőfokot. Nekem ülésfűtésem még nincs, de szerintem azt is érdemes kérni bele, valamint egy fűtött szélvédőre is szívesen be neveznék.
Az MK-2-esben volt, nagyon szerettem.  A parkolás segítő rendszer is nagyon jó, mert kicsi a hátsó szélvédő, ráadásul az enyém még sötétítve is van és emiatt  mindenképpen azt kell, hogy mondjam, hogy hasznos.
Mindenkinek békés boldog karácsonyt kívánok !!!
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12815 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:48:07 »

Én még az elektromos kiegészítő fűtést javasolnám, mert nagyon nagy találmány, hogy beindítod a motort, a vízhőfok mérő még nem tér ki, de a fűtéseden már langyos levegő jön be. Főleg azoknak tudom ajánlani, akiknek nincs garázsuk, (mint nekem) de sokat közlekednek városban, vagy olyan rövid távokat, amikor a motor nem éri el az üzemi hőfokot. Nekem ülésfűtésem még nincs, de szerintem azt is érdemes kérni bele, valamint egy fűtött szélvédőre is szívesen be neveznék.
Az MK-2-esben volt, nagyon szerettem.  A parkolás segítő rendszer is nagyon jó, mert kicsi a hátsó szélvédő, ráadásul az enyém még sötétítve is van és emiatt  mindenképpen azt kell, hogy mondjam, hogy hasznos.
Mindenkinek békés boldog karácsonyt kívánok !!!
Ha a 163 lovat rendeli akkor azt csak Titaniumtól felfele van. Abban meg alap a fűtött szélvédő. A faceliftel meg bejött hogy az összes dizelnek már van kiegészítő villamos fűtése alapból.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12816 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 23:23:49 »

 integet2
Békés Karácsonyt Minden Kedves MK4 (és egyéb mondeo) tulajdonosnak!

itt kint a bajor alpokban már olvad a hó, de szép fehér még minden. holnap megsíeltetem a mondeot...  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12817 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 23:25:09 »

integet2
Békés Karácsonyt Minden Kedves MK4 (és egyéb mondeo) tulajdonosnak!

itt kint a bajor alpokban már olvad a hó, de szép fehér még minden. holnap megsíeltetem a mondeot...  eplus2
Itt a dél dunántúlon pedig 6fok van  vigyor3 lassan nyitnak a strandok
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #12818 Dátum: 2012.12.25 kedd, 09:28:15 »

integet2
Békés Karácsonyt Minden Kedves MK4 (és egyéb mondeo) tulajdonosnak!

itt kint a bajor alpokban már olvad a hó, de szép fehér még minden. holnap megsíeltetem a mondeot...  eplus2
OFF: A gasteini völgybe szilveszterre 8fokot mondd a bergfax... na az frd-s lécek itthon maradnak  Angry, ja és hóláncot sem kell szerelni ... ON.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #12819 Dátum: 2012.12.26 szerda, 00:35:18 »

Sziasztok

Új Mondeo vásárlása előtt állunk. 160 lovas powershift dízel kombi lesz, és az extrákról szeretnék érdeklődni.

Xenon v. kanyarodós halogént ajánlotok?
állítható futómű igen v. nem?
radaros tempomat igen v. nem?

aki rendelt ilyen extrákat kérem írja meg, hogy úgy működnek e ahogy elvárja tőlük vagy nem? az autó nagy navis (de nem mélynyomós hifi-s lesz)
milyen a navigáció? érdemes érte annyi pénzt adni?

köszönöm előre is.

Bármi ötlet, tipp jöhet. Örülünk neki!

Péter
készülj rá hogy sokat fog fogyasztani, de egyébként jó a xeon  kanyarodó fénnyel nagyon jó az automata fényszóró is jó a radar kötelező de a kamera az igazi az meg a navival együtt van
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12820 Dátum: 2012.12.26 szerda, 10:03:57 »

Az MKIII 2.2TDCI 400Nm-el sokkal jobban ki van élezve mint az MKIV a 450-el. Szerintem a IV-esnél a kicsit nagyobb tömeg meg gondolom a fűtómű is segít azon hogy még ilyenkor is sokkal kevesebbet vannak "demokratikus idők" = amikor az autó legnagyobb ellenfele a saját nyomatéka, alig tudok leelőzni valakit mert ketten vezetünk Én (nyomom) meg az Elektronika (ami meg visszafogja) szomoru1

Mekkora gumik voltak azon a 400Nm-es MK3-on? Mert sztem egy minimum 235ös (esetleg 245) gumit bár nem rángatott volna el.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12821 Dátum: 2012.12.26 szerda, 10:04:21 »

4x4 nekem se  kellene mert  többlet fogyi nem éri azt az előnyt amit én kanyargok autopályán. Tény kanyarban vagy elinduláskor áldás a 4x4 de nem segít ha jeges az út. Igazából már többlet teljesímény és nyomaték se nagyon kellene több. Maradnék a kormányfűtésnél meg mondjuk kisebb fogyasztásnál (de start-stop rendszer nélkül!)


Kormányfűtés nekem is hiányzik, meg jó lett volna a napelemes napfénytető, ami a kint hagyott autót szellőzteti folyamatosan.
Ja, és sperr.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12822 Dátum: 2012.12.26 szerda, 10:05:54 »

Sziasztok

Új Mondeo vásárlása előtt állunk. 160 lovas powershift dízel kombi lesz, és az extrákról szeretnék érdeklődni.

Xenon v. kanyarodós halogént ajánlotok?
állítható futómű igen v. nem?
radaros tempomat igen v. nem?

aki rendelt ilyen extrákat kérem írja meg, hogy úgy működnek e ahogy elvárja tőlük vagy nem? az autó nagy navis (de nem mélynyomós hifi-s lesz)
milyen a navigáció? érdemes érte annyi pénzt adni?

köszönöm előre is.

Bármi ötlet, tipp jöhet. Örülünk neki!

Péter

Szia,

sztem xenont rendelj. Nekem az van, s ég és föld a sima halogénhez, vagy a lencséskanyarodós halogénhez képest.

Állítható futómű: nem rendeltem ilyet, mert feleslegesnek tartottam. Eddig csak panaszkodtak róla, vezetéktörések, stb. sztem pénzkidobás.

Radaros tempomat: én rendeltem anno ilyet a kocsiba, mert úgy voltam vele, mint most azok is akik feljebb válaszoltak (nem mindegyikőjüknek van

egyébként), hogy pályára milyen jó lesz. Nos: pályára nem jó, országútra nem jó (ha sűrű a forgalom, akkor talán), városba nem jó. Ha ezen kívül

használod még vhol a kocsit, csak akkor rendeld Smiley
Több baj van vele: 1: nem tudod a tempomatot a radar nélkül használni (sokszor van az, hogy a külsőben kezdek utolérni vkit, de belül meg jönnek,

megvárnám a belsőt, hogy elmenjen, s én még pont ki tudnék jönni az addigi sebességemmel az előttem lévő mögül, de nem tudok, mert akkorára az a szhar

befékez. 2: ha mégis rászánom magam, hogy vigyen a radar, akkor 1 pálcikánál is akkora távolságot (0,6sec) tart, hogy abba vmi gyökér biztosan bejön a

jobb oldali sávból, ekkor az autó lefékez. 3: ha szeretsz veezetni, egy idő után rájössz, hogy a Mondeo az nem az a típus, ami követ vkit. Én mostanéban

elöl szoktam menni mindenhol, szóval nincs értelme sehogy. Összességében: sajnos ha autók közé kerülök, akkor ki kell kapcsolnom a tempomatot, hogy az

idióta radar ne fékezgessen. Ma már reflexből nyomom a canc-ot, ha autók közé érek.
Egy dologban lenne értelme: a FA funkció. Ez eddig 1-2x jól jött, hogy besípolt hamarabb, mint ahogyan én visszanéztem az útra.
Figyelj, mert keveredik feljebb a tolatóRADAR, meg a követőRADAR is. Szóval a tolatóradar az tényleg kötelező.
Sajnos a mondeo radaros tempomatja a leggagyibb. Ami pl a bömbikben van, az már jó (az pl tud olyat, hogy az előtted lévő mögül ha indexelsz kifelé, már akkor elkezdi nyomni a gázt, ha előzőleg gyorsabban mentél. A Mondi ilyenkor vár még 2-3-4mp-et, hogy tiszta-e előtte minden, s akkor kezdi el nyomni)
Ja: ha vmi beszarik benne, egy vagyon: csak a szenzor egy ST200-as árában van...

Nagynavi: felesleges. bele van bonyolítva a klíma is, stb. Inkább sima sony-sat rendelj, s akkor utána egy remek kis Androidos 7collos cuccot. Sztem

simán veri a gyári nagynavit. (tolatókamera, iGO, DVB-T, internet, stb)

TPMS-t nehogy vegyél! Smiley

Kombi: lehet ma már én is azt vennék. Kasztni: ha vhogy belefér, rendeld meg a JB szettet.

2.0 Powershift: ha többet használod városban, akkor ez jó, ha inkább autópályázol: 2.2TDCi legyen M6-tal, az keveset is fogyaszt, s egyébként nekem

városba is jó, mert van benne annyi nyomaték alul is, hogy 3.ban végig lehet vele csalingázni a városon.

Első üléshűtést azt inkább rendelj. Hűtés (szellőztetés) csak előre létezik.
Kulcsnélküli nyitás jópofa dolog, de én üldözésimániás vagyok, szóval nem mertem berendelni, cserében lett egy vakgomb a BE ajtón, amitől a falnak megyek.

Én berendeltem majdnem minden extrát anno, de mára rájöttem, hoyg van benne jó pár dolog feleslegesen.
Ha ma vennélk kocsit: 2.2, M6, JB szett, elablak, eltükör, üléshűtés, USB, utólagos navi a Sony helyére, nagykerék (235)

Ha új autót rendelsz, akkor tudok esetleg Neked jóárasított megoldást, írj privit ha érdekel.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12823 Dátum: 2012.12.26 szerda, 11:14:22 »

Szia,

sztem xenont rendelj. Nekem az van, s ég és föld a sima halogénhez, vagy a lencséskanyarodós halogénhez képest.

Állítható futómű: nem rendeltem ilyet, mert feleslegesnek tartottam. Eddig csak panaszkodtak róla, vezetéktörések, stb. sztem pénzkidobás.

Radaros tempomat: én rendeltem anno ilyet a kocsiba, mert úgy voltam vele, mint most azok is akik feljebb válaszoltak (nem mindegyikőjüknek van

egyébként), hogy pályára milyen jó lesz. Nos: pályára nem jó, országútra nem jó (ha sűrű a forgalom, akkor talán), városba nem jó. Ha ezen kívül

használod még vhol a kocsit, csak akkor rendeld Smiley
Több baj van vele: 1: nem tudod a tempomatot a radar nélkül használni (sokszor van az, hogy a külsőben kezdek utolérni vkit, de belül meg jönnek,

megvárnám a belsőt, hogy elmenjen, s én még pont ki tudnék jönni az addigi sebességemmel az előttem lévő mögül, de nem tudok, mert akkorára az a szhar

befékez. 2: ha mégis rászánom magam, hogy vigyen a radar, akkor 1 pálcikánál is akkora távolságot (0,6sec) tart, hogy abba vmi gyökér biztosan bejön a

jobb oldali sávból, ekkor az autó lefékez. 3: ha szeretsz veezetni, egy idő után rájössz, hogy a Mondeo az nem az a típus, ami követ vkit. Én mostanéban

elöl szoktam menni mindenhol, szóval nincs értelme sehogy. Összességében: sajnos ha autók közé kerülök, akkor ki kell kapcsolnom a tempomatot, hogy az

idióta radar ne fékezgessen. Ma már reflexből nyomom a canc-ot, ha autók közé érek.
Egy dologban lenne értelme: a FA funkció. Ez eddig 1-2x jól jött, hogy besípolt hamarabb, mint ahogyan én visszanéztem az útra.
Figyelj, mert keveredik feljebb a tolatóRADAR, meg a követőRADAR is. Szóval a tolatóradar az tényleg kötelező.
Sajnos a mondeo radaros tempomatja a leggagyibb. Ami pl a bömbikben van, az már jó (az pl tud olyat, hogy az előtted lévő mögül ha indexelsz kifelé, már akkor elkezdi nyomni a gázt, ha előzőleg gyorsabban mentél. A Mondi ilyenkor vár még 2-3-4mp-et, hogy tiszta-e előtte minden, s akkor kezdi el nyomni)
Ja: ha vmi beszarik benne, egy vagyon: csak a szenzor egy ST200-as árában van...

Nagynavi: felesleges. bele van bonyolítva a klíma is, stb. Inkább sima sony-sat rendelj, s akkor utána egy remek kis Androidos 7collos cuccot. Sztem

simán veri a gyári nagynavit. (tolatókamera, iGO, DVB-T, internet, stb)

TPMS-t nehogy vegyél! Smiley

Kombi: lehet ma már én is azt vennék. Kasztni: ha vhogy belefér, rendeld meg a JB szettet.

2.0 Powershift: ha többet használod városban, akkor ez jó, ha inkább autópályázol: 2.2TDCi legyen M6-tal, az keveset is fogyaszt, s egyébként nekem

városba is jó, mert van benne annyi nyomaték alul is, hogy 3.ban végig lehet vele csalingázni a városon.

Első üléshűtést azt inkább rendelj. Hűtés (szellőztetés) csak előre létezik.
Kulcsnélküli nyitás jópofa dolog, de én üldözésimániás vagyok, szóval nem mertem berendelni, cserében lett egy vakgomb a BE ajtón, amitől a falnak megyek.

Én berendeltem majdnem minden extrát anno, de mára rájöttem, hoyg van benne jó pár dolog feleslegesen.
Ha ma vennélk kocsit: 2.2, M6, JB szett, elablak, eltükör, üléshűtés, USB, utólagos navi a Sony helyére, nagykerék (235)

Ha új autót rendelsz, akkor tudok esetleg Neked jóárasított megoldást, írj privit ha érdekel.
nem ugy van, hogy adaptiv tempomat mellett kulon kapcsolhato a hagyomanyos is?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12824 Dátum: 2012.12.26 szerda, 11:59:23 »

Mekkora gumik voltak azon a 400Nm-es MK3-on? Mert sztem egy minimum 235ös (esetleg 245) gumit bár nem rángatott volna el.
Mindegyik MKIII 2.2TDCi gyárilag 400Nm és mindegyiket elrángatja rakhatsz alá bármilyen (akár szöges) gumit is  havas latyakos úton, mert én ezt nevezem  a demokratikus időknek.  De javasolnám egyszer próbál ki egy MKIII-as 2.2-est est ami lehet hogy papíron 20 lóval kevesebb mint a tied de ennek ellenére lazán lelép egy 175lovast bármilyen fogalmi helyzetbe (kivéve a demokratikus időket) mert könnyebb , kisebb a kasznija. Akkor majd, megérted, hogy miért kritizálom állandóan a IV-es 175 lovas verzióját amit egész egyszerűen csak kényszerből dobott ki a ford a konkurencia miatt, mert az eredeti fejlesztési ütemhez képest elvoltak maradva, valamit meg fel kellett mutatni a piacnak.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12825 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:12:44 »

nem ugy van, hogy adaptiv tempomat mellett kulon kapcsolhato a hagyomanyos is?

Sajnos a radar funkciót nem lehet kikapcsolni.
A tempomat csak a radarral megy.
Ja és itt jut eszembe, hogy van még egy nagyon rossz dolga: nagy esőben vagy hóban ha kellő mennyiségű mocsokban megyek (pl 110-130 autópálya kis eső is elég, ha sokan verik fel a vizet), akkor néha a radar nem lát kellőképpen előre, s ilyenkor kiírja: ACC unavailable. S innentől nem tudod használni a sima tempomatot sem...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12826 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:18:24 »

Sajnos a radar funkciót nem lehet kikapcsolni.
A tempomat csak a radarral megy.
Ja és itt jut eszembe, hogy van még egy nagyon rossz dolga: nagy esőben vagy hóban ha kellő mennyiségű mocsokban megyek (pl 110-130 autópálya kis eső is elég, ha sokan verik fel a vizet), akkor néha a radar nem lát kellőképpen előre, s ilyenkor kiírja: ACC unavailable. S innentől nem tudod használni a sima tempomatot sem...

akkor ez pont semmire nem jó, és nem ér 1 forintot se  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12827 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:19:25 »

Mindegyik MKIII 2.2TDCi gyárilag 400Nm és mindegyiket elrángatja rakhatsz alá bármilyen (akár szöges) gumit is  havas latyakos úton, mert én ezt nevezem  a demokratikus időknek.  De javasolnám egyszer próbál ki egy MKIII-as 2.2-est est ami lehet hogy papíron 20 lóval kevesebb mint a tied de ennek ellenére lazán lelép egy 175lovast bármilyen fogalmi helyzetbe (kivéve a demokratikus időket) mert könnyebb , kisebb a kasznija. Akkor majd, megérted, hogy miért kritizálom állandóan a IV-es 175 lovas verzióját amit egész egyszerűen csak kényszerből dobott ki a ford a konkurencia miatt, mert az eredeti fejlesztési ütemhez képest elvoltak maradva, valamit meg fel kellett mutatni a piacnak.

MK3 2.2 TDCi az csak 155Le/360Nm-t tudott.
400Nm is kijött belőle átmeneti túltöltéssel (3.tól felfelé padlógáznál)
A 2.2 az MK4ben 175Le/400Nm fixen és túltöltéssel 420Nm-t tud.

Gyári adatok:

MK3 2.2TDCi 5a
végseb: 223km/h
0-100: 8,9sec
50-100: 7,2sec


MK4 2.2TDCi 5a
végseb: 223km/h
0-100: 8,7sec
80-120: 6,9sec

Próbáltam MK3 2.2-t. Többször is, mert 2008ban elsőre nagyon azt akartam venni.
Nekem az MK4 2.2 nem csak papíron tűnt erősebbnek, így végül ezért is lett ez.

Igazából mára megszoktam az erejét, s az a baj, hogy amire vágyom az ebbő még csippel sem jön elő.
Szóval lehet, hogy legközelebb másfelé kacsingatok.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12828 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:21:12 »

akkor ez pont semmire nem jó, és nem ér 1 forintot se  smile

Hát ja, én is ezt mondom...
300E-ért vehettem volna vmi értelmesebb dolgot bele, de már nem tudtam volna mit, mert majdnem mindent berendeltem, amit meg nem, azt meg akkor sem rendeltem volna meg, mert nem akartam több súlyt a kocsiba (adaptív lengéscsillapítás, állófűtés, nagynavi)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12829 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:36:47 »

Hát ja, én is ezt mondom...
300E-ért vehettem volna vmi értelmesebb dolgot bele, de már nem tudtam volna mit, mert majdnem mindent berendeltem, amit meg nem, azt meg akkor sem rendeltem volna meg, mert nem akartam több súlyt a kocsiba (adaptív lengéscsillapítás, állófűtés, nagynavi)
3 kiló volt? inkább nyaraltad volna el  smile   abban a fordban sokáig mulathattak, nemsokan vehetnek/tek fullos mondeot  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12830 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:40:31 »

abban a fordban sokáig mulathattak, nemsokan vehetnek/tek fullos mondeot  vigyor3

ezt hogy érted?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12831 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:44:34 »

ezt hogy érted?

ritkaságszámba megy az ha valaki fullos új kocsit vesz+nem keveset kereshetnek 1 olyanon. bár akkor még lehet többen vettek.  fönt van még? közbe látom, h fönt
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 13:54:57 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12832 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:54:45 »

ritkaságszámba megy az ha valaki fullos új kocsit vesz+nem keveset kereshetnek 1 olyanon. bár akkor még lehet többen vettek.  fönt van még?

Ja, értem.
Hát Fordék nem nagyon mulattak: 50E-t kerestek ezen a kocsin.  eplus2
Egyéb okokból még fent tartom, de lehet megmarad most már nekem még egy ideig, vagy a család vmely nőtagjának.  smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12833 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:03:00 »

Egyéb okokból még fent tartom, de lehet megmarad most már nekem még egy ideig, vagy a család vmely nőtagjának.  smile
Nemhiszem, h lesz valaki rajtad kívül aki értékeli a sok extrát+fizet annyi hitelt ami van még hátra. Meg szerintem nem is érdemes eladni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12834 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:06:26 »

Nemhiszem, h lesz valaki rajtad kívül aki értékeli a sok extrát+fizet annyi hitelt ami van még hátra. Meg szerintem nem is érdemes eladni.

Én sem értékelem már a sok extrát...  vigyor3 + nem is azért van fent, mert el kell adnom...  vigyor3
Ja, jókisótó, de már megszoktam. Nagyságrendileg többre vágyom most powerben.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12835 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:41:29 »

MK3 2.2 TDCi az csak 155Le/360Nm-t tudott.
400Nm is kijött belőle átmeneti túltöltéssel (3.tól felfelé padlógáznál)
A 2.2 az MK4ben 175Le/400Nm fixen és túltöltéssel 420Nm-t tud.

Gyári adatok:

MK3 2.2TDCi 5a
végseb: 223km/h
0-100: 8,9sec
50-100: 7,2sec


MK4 2.2TDCi 5a
végseb: 223km/h
0-100: 8,7sec
80-120: 6,9sec

Próbáltam MK3 2.2-t. Többször is, mert 2008ban elsőre nagyon azt akartam venni.
Nekem az MK4 2.2 nem csak papíron tűnt erősebbnek, így végül ezért is lett ez.

Igazából mára megszoktam az erejét, s az a baj, hogy amire vágyom az ebbő még csippel sem jön elő.
Szóval lehet, hogy legközelebb másfelé kacsingatok.

Ahány katalógus annyi elírás, általában hajszálra ugyanannyi a katalogus adat mind a kettőnél. De a katalógussal inkább ne is foglalkozzál mert a végsebességen meg a rugalmassági teszten kívül úgysem tudja még megközelíteni halandó a gyári értékeket. Az overboost meg pont azért van hogy akkor legyene nyomaték amikor kell , előzéskor. Amiből annyi van hogy gyakorlatilag máskor egyáltalán nem is használod. A valóságba meg egyértelműen a III-as a dinamikusabb. Tudom mert jó párszor erőlködtek anno velem 175lovas IV-esek.  Wink Akikre azt kell mondanom hogy ritka öntudatosak mert egyszer kétszer még a mostani ps200-al is leálltak kötekedni. Nem kell elhinned de azért ne inkább kötekedj egy MKIII 2.2-vel mert ott hagy mint eb a szaharát bármely sebesség fokozatban.  Igazság szerint 30-40-ig még velem szemben is szokott lenni egy fél orhossz előnye mert nehezebb a IV-es meg nem is olyan hirtelen jön meg a nyomaték mint a III-asnak, igaz utána nagyon  letúrom az útból. 
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12836 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:32:08 »

Ahány katalógus annyi elírás, általában hajszálra ugyanannyi a katalogus adat mind a kettőnél. De a katalógussal inkább ne is foglalkozzál mert a végsebességen meg a rugalmassági teszten kívül úgysem tudja még megközelíteni halandó a gyári értékeket. Az overboost meg pont azért van hogy akkor legyene nyomaték amikor kell , előzéskor. Amiből annyi van hogy gyakorlatilag máskor egyáltalán nem is használod. A valóságba meg egyértelműen a III-as a dinamikusabb. Tudom mert jó párszor erőlködtek anno velem 175lovas IV-esek.  Wink Akikre azt kell mondanom hogy ritka öntudatosak mert egyszer kétszer még a mostani ps200-al is leálltak kötekedni. Nem kell elhinned de azért ne inkább kötekedj egy MKIII 2.2-vel mert ott hagy mint eb a szaharát bármely sebesség fokozatban.  Igazság szerint 30-40-ig még velem szemben is szokott lenni egy fél orhossz előnye mert nehezebb a IV-es meg nem is olyan hirtelen jön meg a nyomaték mint a III-asnak, igaz utána nagyon  letúrom az útból. 

Hát, lehet így van.
Igazából nem szoktam kiélezett harcokat vívni ha közlekedem.
Alapjában véve nekem az a bajom a Mondeoval, mint Mondeoval, hogy nem tisztelik annyira, mint amennyire bírna menni.
Hiába JB szett, meg szemöldök meg anyámkínja, úgy kezelik, mint ha 1.6 benzin lenne benne -> ha egy kicsit sietősebbre veszem, az utolsó pillanatban is bevágnak elém a külső sávból, a leggagyibb fhosokkal,leszharva, h satuznom kell, egyebek, s ha megyek utánuk, a végén még nekik áll feljebb. Kedvenc történetem, amikor egy 2.2 CR-V behúz elém kb 110-zel, (én jövök kb 140-nel), majd nyomja neki, kimehetne vagy 10x, de nem, aztán 180nál fogja és inkább beleáll a fékbe, pedig: nem tolom, nem villogok rá, nem dudálok rá, nem húzom a kocsit a balpadkára, stb.
Sokszor az az érzéem, hogy egy 714i-vel hamarabb eljutnék A-ból B-be.
Az a baj, hogy a hülyemagyar az irigy: még az sem tetszik neki, hogy vki gyorsabban megy nála.
A belső sávba születettekről meg nem is beszélek. Ha úgy megyek el mellettük, hogy km-ekkel mögöttük én a külsőben jövök, akkor miután elmentem mellette, mi a fhaszér villog? Smiley
Legközelebb olyan pályakocsit veszek, ami megkapja a kellő tiszteletet mindenhol...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12837 Dátum: 2012.12.26 szerda, 16:00:22 »

Hát, lehet így van.
Igazából nem szoktam kiélezett harcokat vívni ha közlekedem.
Alapjában véve nekem az a bajom a Mondeoval, mint Mondeoval, hogy nem tisztelik annyira, mint amennyire bírna menni.
Hiába JB szett, meg szemöldök meg anyámkínja, úgy kezelik, mint ha 1.6 benzin lenne benne -> ha egy kicsit sietősebbre veszem, az utolsó pillanatban is bevágnak elém a külső sávból, a leggagyibb fhosokkal,leszharva, h satuznom kell, egyebek, s ha megyek utánuk, a végén még nekik áll feljebb. Kedvenc történetem, amikor egy 2.2 CR-V behúz elém kb 110-zel, (én jövök kb 140-nel), majd nyomja neki, kimehetne vagy 10x, de nem, aztán 180nál fogja és inkább beleáll a fékbe, pedig: nem tolom, nem villogok rá, nem dudálok rá, nem húzom a kocsit a balpadkára, stb.
Sokszor az az érzéem, hogy egy 714i-vel hamarabb eljutnék A-ból B-be.
Az a baj, hogy a hülyemagyar az irigy: még az sem tetszik neki, hogy vki gyorsabban megy nála.
A belső sávba születettekről meg nem is beszélek. Ha úgy megyek el mellettük, hogy km-ekkel mögöttük én a külsőben jövök, akkor miután elmentem mellette, mi a fhaszér villog? Smiley
Legközelebb olyan pályakocsit veszek, ami megkapja a kellő tiszteletet mindenhol...


akármilyen autót veszel, idióták mindig lesznek az úton
annyi különbség lesz ha erősebbet veszel, hogy hamarabb utoléred őket, hamarabb kell fékezned és nagyobbat Smiley

engem az utóbbi időben a sima előzéseknél dudáltak, meg villogtak le sokan...de miért!?
indexelek, nem tolom le az útról, nem villogtatok, nem centizek, nem veszélyeztetek...nem értem. már otthon megnéztem hogy esetleg lámpám ***-e, vagy az indexem, de egyik sem
önkéntes  police
Naplózva
Andrej29
Vendég
« Új hozzászólás #12838 Dátum: 2012.12.26 szerda, 16:23:30 »

Sziaztok!
Érdekelne mk4 2.2tdci (175le)chipelt már meg valaki(mondjuk Bunyek segitségével)tapasztalat?Illetve erre a mk4 re kellene szemöldök honnan lehetne szerezni az e-bay-en kivűl? Kösz
Naplózva
gorcsev
Vendég
« Új hozzászólás #12839 Dátum: 2012.12.26 szerda, 17:03:50 »

Nagyon köszönök minden segítő hozzászólást, holnap megyünk élőben is megnézni.

13 éve csak automata autó volt a családban, ezért kizárt a manuális váltó. Az erősebb (2.0 benzines turbo) pedig a "luxusado" miatt felejtős sajnos. (több ugyanolyan autó kerül beszerzésre, 4 autónál pedig már jelentős összeg a "luxus"adó)

Jól értem, hogy a Xenon-ban is van kiegészítő kanyarfény? (tehát nem a lencse fordul, hanem egy kis lámpa kapcsol fel a főfény mellett a kanyarodási irányba?)

Pont abban a két kérdésben erősítettétek meg az aggodalmam amiben leginkább választ vártam: radaros tempomat + állítható futómű. Mindekettőt kihúzom a listáról, köszönöm!! Fűthető/hűthető ülés az jön, meg az első-hátsó radar. A navigációban is elbizonytalanodtam, egyedül a tolatókamera miatt lenne igazán érdekes. Csak amiatt pedig nagyon drága. Nagy pótkerék is lesz, volt már, hogy felnitöréssel végződött egy országúti manőver, akkor jól jött, hogy komplett felni van a csomagtartóban.

Kutyarács kell még a kutya miatt, meg az utastéri kiegészítők. A gyári sötétítés mennyire sötét, van valaknek? Kilátni este hátrafelé, belátni nappal az autóba? (a kettő valósznűleg üti egymást)

Állófűtést rendelt valaki? Abban gondolkodom még. Kevés igazán téli nap van Mo.-n. de ha 8-9 évre veszel autót, talán jó lehet, hogy ha soha nem működik hideg üzemben. Utána is családban marad valószínűleg, ezért gondolkodom benne. Növelheti a motor élettartamát.

Egyébként Citroen C5 indul a Mondeo ellen. Kipróbáltam, és bár 97-óta Mondeot használ a cég: meggyőző autó az új C5, sőt árban is jobb. A hydro okoz némi parát, nem szeretnék később millókat költeni az autóra.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12840 Dátum: 2012.12.26 szerda, 17:04:18 »

akármilyen autót veszel, idióták mindig lesznek az úton
annyi különbség lesz ha erősebbet veszel, hogy hamarabb utoléred őket, hamarabb kell fékezned és nagyobbat Smiley

engem az utóbbi időben a sima előzéseknél dudáltak, meg villogtak le sokan...de miért!?
indexelek, nem tolom le az útról, nem villogtatok, nem centizek, nem veszélyeztetek...nem értem. már otthon megnéztem hogy esetleg lámpám ***-e, vagy az indexem, de egyik sem
önkéntes  police
Mert már az is fura, ha valaki nem 80-al megy(esőbe 60, de ha felhős az ég akkor is csak 70).   Meg ők azt hiszik nem fogsz beférni és atyaúristenmileszmost   wave 120-130 normál tempoval az olyan mintha száguldoznál.  De gázt nem veszik el, és nem segítenek semmiben sem.  mutogatás, villogás ha kell ha nem, ez megy nálunk.  Engem már nem érdekelnek, megyek ahogy szoktam, én tudom, h elférek,  azt kész.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12841 Dátum: 2012.12.26 szerda, 17:12:56 »

Nagyon köszönök minden segítő hozzászólást, holnap megyünk élőben is megnézni.

Egyébként Citroen C5 indul a Mondeo ellen. Kipróbáltam, és bár 97-óta Mondeot használ a cég: meggyőző autó az új C5, sőt árban is jobb. A hydro okoz némi parát, nem szeretnék később millókat költeni az autóra.

Na ezen gondolkozz el még komolyan! Ezt jó értelembe mondom!  smile  Haveromnak van 1,  2011-es, kicsi km, kombi, full, 163-ló annyi h kézis. Nekem jobban teccik mint 1 mondeo. Szép is, jó is. A hidractiv futóműtől ne féljél ki van az találva. Nagyon jó a futóművük, kényelmes és jól áll az úton. Mentem automatával is, és nagyon jól vált!   És a C5-be van kanyarkövető  xenon.

Árba nemtom hogy vannak, de a citrom lehet még olcsóbb is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 17:30:42 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12842 Dátum: 2012.12.26 szerda, 18:24:27 »

Hát, lehet így van.
Igazából nem szoktam kiélezett harcokat vívni ha közlekedem.
Alapjában véve nekem az a bajom a Mondeoval, mint Mondeoval, hogy nem tisztelik annyira, mint amennyire bírna menni.
Hiába JB szett, meg szemöldök meg anyámkínja, úgy kezelik, mint ha 1.6 benzin lenne benne -> ha egy kicsit sietősebbre veszem, az utolsó pillanatban is bevágnak elém a külső sávból, a leggagyibb fhosokkal,leszharva, h satuznom kell, egyebek, s ha megyek utánuk, a végén még nekik áll feljebb. Kedvenc történetem, amikor egy 2.2 CR-V behúz elém kb 110-zel, (én jövök kb 140-nel), majd nyomja neki, kimehetne vagy 10x, de nem, aztán 180nál fogja és inkább beleáll a fékbe, pedig: nem tolom, nem villogok rá, nem dudálok rá, nem húzom a kocsit a balpadkára, stb.
Sokszor az az érzéem, hogy egy 714i-vel hamarabb eljutnék A-ból B-be.
Az a baj, hogy a hülyemagyar az irigy: még az sem tetszik neki, hogy vki gyorsabban megy nála.
A belső sávba születettekről meg nem is beszélek. Ha úgy megyek el mellettük, hogy km-ekkel mögöttük én a külsőben jövök, akkor miután elmentem mellette, mi a fhaszér villog? Smiley
Legközelebb olyan pályakocsit veszek, ami megkapja a kellő tiszteletet mindenhol...
Városon keresztül idő spórólás miatt próbálom lehetőleg keveset használni . (A város nálam hungária körút délután 5-6 fele  Undecided) Manuális váltóval általában 7,6-7,8 a fogyasztásom. Ez szinte tiszta autópályán. Ez feltételez egy tempot. Igazábol én azt szeretem ha ráállok egy tempora és úgy megyek végig ha lehet fékezés nélkül. Egy tempo felett már nem általános hogy kiugranak eléd. Meg szerintem segit a DRL meg  a xenon is bár olyanok akik a tükört max csak pipere célokra használják olyanok mindig lesznek, de azok előbb utóbb kiugranának egy tehervonat elé is. Azt meg ki ne tojja le, hogy van-e vagy nincs tekintélye egy autónak. Nem az autónak van tekintélye hanem max annak aki vezeti. Az autó csak egy használati tárgy ami eljuttat A-ból B-be. Baj van ha valaki ilyen tárgyakon akar bármit is kinyilvánítani. Én pont azt szeretem a mondeoban hogy egy tökéletesen cégautónak beskatulyázott  flotta autó. A cégautó. Erről nem feltételezik hogy valaki  újonnan saját zsebből kicsengeti az árát. Nyugodtan be tudsz állni bármelyik parkolóba. Se nem sajnálnak le, se nem lógsz ki a sorból. Nem kelti fel senkinek az érdeklődését. Jó ez egy így. Ez csak egy kényelmes biztonságos és ésszerűen fenntartható használati tárgy és nem státusz szimbólum. Meg azért abba is gondolj bele ha mondjuk egy un premiumot ugyanezzel a szolgáltatással teljesítménnyel konfigurálnál akkor miért kellene majdnem a dupláját kicsengetni.? Csak azért hogy legyen egy propeller vagy egy csillag az autó elején? Miért attól nagyobbat köszönnek előre a benzinkútnál? ( Bár a propelelres dizelek mint előremutató technika nagyon izgalmasak, de 3-4 évvel lemaradva a ford is "lekoppintja" és nyilván premium felár nélkül adja.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12843 Dátum: 2012.12.26 szerda, 18:37:35 »

Nagyon köszönök minden segítő hozzászólást, holnap megyünk élőben is megnézni.

13 éve csak automata autó volt a családban, ezért kizárt a manuális váltó. Az erősebb (2.0 benzines turbo) pedig a "luxusado" miatt felejtős sajnos. (több ugyanolyan autó kerül beszerzésre, 4 autónál pedig már jelentős összeg a "luxus"adó)
braking news: nincs luxusadó 170ló felett meghót eltörölték, azt hiszem talán az utolsó nagy fülkeforradalom  kivételesen megérdemelt áldozata lett. Viszont az ecoboost kihuzása jó ötlet mert benzinben elég szomjasak ezek is.

Jól értem, hogy a Xenon-ban is van kiegészítő kanyarfény? (tehát nem a lencse fordul, hanem egy kis lámpa kapcsol fel a főfény mellett a kanyarodási irányba?)
Nem annyira kicsi lámpa a xenon mellett amit kapcsol, mert konkrétan a ködlápát kapcsolgatja és halványítja utána mint statikus kanyarkövető

Állófűtést rendelt valaki? Abban gondolkodom még. Kevés igazán téli nap van Mo.-n. de ha 8-9 évre veszel autót, talán jó lehet, hogy ha soha nem működik hideg üzemben. Utána is családban marad valószínűleg, ezért gondolkodom benne. Növelheti a motor élettartamát.
A dizelekben eleve van kiegészítő villamos fűtés. kivétel nélkül mindegyikben. Ez plusz egy fűthető ülés már a legnagyobb hidegben is elég. Ezen túl még van a  ténylegesen kiegészítő fűtésnek nevezett plusz olajkályha, de az meg (ha csak nem tervezel gyakori sarköri utakat Svédország Finnország Szibéria irányba ) erre fele nincs rá szükség mert a dizelek eleve -25 C-os hidegindítási képességgel jönnek ki.

Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12844 Dátum: 2012.12.26 szerda, 18:38:55 »

Nagyon köszönök minden segítő hozzászólást, holnap megyünk élőben is megnézni.

13 éve csak automata autó volt a családban, ezért kizárt a manuális váltó. Az erősebb (2.0 benzines turbo) pedig a "luxusado" miatt felejtős sajnos. (több ugyanolyan autó kerül beszerzésre, 4 autónál pedig már jelentős összeg a "luxus"adó)

Jól értem, hogy a Xenon-ban is van kiegészítő kanyarfény? (tehát nem a lencse fordul, hanem egy kis lámpa kapcsol fel a főfény mellett a kanyarodási irányba?)

Pont abban a két kérdésben erősítettétek meg az aggodalmam amiben leginkább választ vártam: radaros tempomat + állítható futómű. Mindekettőt kihúzom a listáról, köszönöm!! Fűthető/hűthető ülés az jön, meg az első-hátsó radar. A navigációban is elbizonytalanodtam, egyedül a tolatókamera miatt lenne igazán érdekes. Csak amiatt pedig nagyon drága. Nagy pótkerék is lesz, volt már, hogy felnitöréssel végződött egy országúti manőver, akkor jól jött, hogy komplett felni van a csomagtartóban.

Kutyarács kell még a kutya miatt, meg az utastéri kiegészítők. A gyári sötétítés mennyire sötét, van valaknek? Kilátni este hátrafelé, belátni nappal az autóba? (a kettő valósznűleg üti egymást)

Állófűtést rendelt valaki? Abban gondolkodom még. Kevés igazán téli nap van Mo.-n. de ha 8-9 évre veszel autót, talán jó lehet, hogy ha soha nem működik hideg üzemben. Utána is családban marad valószínűleg, ezért gondolkodom benne. Növelheti a motor élettartamát.

Egyébként Citroen C5 indul a Mondeo ellen. Kipróbáltam, és bár 97-óta Mondeot használ a cég: meggyőző autó az új C5, sőt árban is jobb. A hydro okoz némi parát, nem szeretnék később millókat költeni az autóra.

- nekem gyári sötétítés van, ugyanezekkel az aggodalmakkal voltam mint Te, egy autóm se volt sötétítve
nem túl sötét, pont jó, ebben a szürke időszakban is kilátni hátra/oldal hátra

- én utólag vettem 1db felnit+gumit, nekem is volt felnisérülésem

- ha ennyire hosszú távra tervezel, akkor semmiképp ne vegyél C5 -öt, franciáknak nagyon gyenge az elektronikájuk, az idegesítő kontakt hibáktól kezdve a komolyabb elektronikai gondokig
amúgy szép belsőt csinálnak, baromi kényelmes is
csak együtt élni egy hisztis francia kurvával nem a legjobb dolog

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12845 Dátum: 2012.12.26 szerda, 18:43:49 »

csak együtt élni egy hisztis francia kurvával nem a legjobb dolog
Nem lenne azzal baj ha még nem lekötelezett az ember és nem hosszútávú kapcsolatban gondolkozik valaki  Roll Eyes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12846 Dátum: 2012.12.26 szerda, 19:44:00 »

- ha ennyire hosszú távra tervezel, akkor semmiképp ne vegyél C5 -öt, franciáknak nagyon gyenge az elektronikájuk, az idegesítő kontakt hibáktól kezdve a komolyabb elektronikai gondokig
amúgy szép belsőt csinálnak, baromi kényelmes is
csak együtt élni egy hisztis francia kurvával nem a legjobb dolog
Ezek a citromok már nem a régi citromok. mint ahogy a fordok sem a régi fordok. motor is ugyanaz a mind a kettőbe. idegesítő hibák meg mindegyiken vannak, ezért kell a fészliftest venni mint ahogy a Stealt csinálja.

mondjuk a 2.7-est nemtom miért nem teszik a fordba
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 19:47:50 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12847 Dátum: 2012.12.26 szerda, 20:44:00 »

Ezek a citromok már nem a régi citromok. mint ahogy a fordok sem a régi fordok. motor is ugyanaz a mind a kettőbe. idegesítő hibák meg mindegyiken vannak, ezért kell a fészliftest venni mint ahogy a Stealt csinálja.

mondjuk a 2.7-est nemtom miért nem teszik a fordba
Hát mert egész európában 1 év alatt kb 147 db-ot adnának el belőle..van eszük, megfelelő kategóriás motorhoz megfelelő kategóriás kaszni kell...értsd úgy egy 5-ös bmw-t könnyű eladni 3 literes dízellel...képzelj el egy mondeót egy 2,7-el 13-ért biztosan tolonganának érte a 147 fanatikuson kívül... hehe
Ráfizetés lenne ennyi.
A pug és a citroen meg ez miatt volt kénytelen lebutítani a 2.2-es hdi-t 170-le-re pedig a biturbóval a 220-is lazán menne annak a mocinak, mert a 2.7-es csak 204le és ha a közelébe vitték volna a 2.2-est akkor egy darab 2.7-et nem adtak volna el 2 milla felárral...bár szerintem így sem sokat.. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 20:47:49 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12848 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 08:48:54 »

A pug és a citroen meg ez miatt volt kénytelen lebutítani a 2.2-es hdi-t 170-le-re pedig a biturbóval a 220-is lazán menne annak a mocinak, mert a 2.7-es csak 204le és ha a közelébe vitték volna a 2.2-est akkor egy darab 2.7-et nem adtak volna el 2 milla felárral...bár szerintem így sem sokat.. vigyor3

jaaaj, a jó kis HDI motorok
nekem 60.000 km-nél hullott szét a 2.2, persze amikor a garancia már lejárt
ismerősömnek a 2.0 HDI 80.000 km-nél hulott szét ugyanígy
típushiba volt a 2002 utáni gyártottaknak a szíjtárcsa gyenge felfogatása, így a vezérlés széthullot és szétverte szelepeket, hengerfejet, stb...
"olcsó" volt a javítás
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12849 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 10:06:47 »

jaaaj, a jó kis HDI motorok
nekem 60.000 km-nél hullott szét a 2.2, persze amikor a garancia már lejárt
ismerősömnek a 2.0 HDI 80.000 km-nél hulott szét ugyanígy
típushiba volt a 2002 utáni gyártottaknak a szíjtárcsa gyenge felfogatása, így a vezérlés széthullot és szétverte szelepeket, hengerfejet, stb...
"olcsó" volt a javítás

az gondolom 1 régebbi motor volt. a mostanikról úgytudom jók. pár kocsiba a pözsó motor van, biztos nem azért mert nem jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.