Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.22 szerda, 12:43:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MKIII komplett motort keresek  (Megtekintve 1530 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
una038
Vendég
« Dátum: 2011.04.04 hétfő, 12:14:13 »

Sziasztok

Mondeo III TDCi-be való komplett, jó állapotú motort keresnék. Az autó 2005. 08. havi,  1998 ccm, 130 LE, Euro IV változat, lehetőleg mindennel együtt (legfontosabb a nagynyomású szivattyú, a CR cső és a csúcsok megléte). Ha valakinek van ilyen, netán tud fellelhetőt, kérem ne habozzék akár egy privát üzenet formájában tudatni velem.

Előre is köszönöm

Tamás

« Utoljára szerkesztve: 2011.04.04 hétfő, 12:21:12 írta una038 » Naplózva
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 12:58:51 »

Sziasztok

Mondeo III TDCi-be való komplett, jó állapotú motort keresnék. Az autó 2005. 08. havi,  1998 ccm, 130 LE, Euro IV változat, lehetőleg mindennel együtt (legfontosabb a nagynyomású szivattyú, a CR cső és a csúcsok megléte). Ha valakinek van ilyen, netán tud fellelhetőt, kérem ne habozzék akár egy privát üzenet formájában tudatni velem.

Előre is köszönöm

Tamás



Szia.

Biztosan eu IV-es a motor tehát N7BA motorkódos.??
Mert ha netán FMBA akkor olyanom van.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
una038
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 14:03:33 »

Szia.

Biztosan eu IV-es a motor tehát N7BA motorkódos.??
Mert ha netán FMBA akkor olyanom van.

A jármű eredetileg német rendszámú, német forgalmi engedéllyel. A motorkód helyén - érthetetlen okból - sajnos csak egy vonal szerepel, viszont az Euro IV biztos, több helyen is fel van tüntetve. Az emissziós matricája is Euro IV-re szól. Ezért - kizárásos alapon - csak az jó.

Egyébként mi a különbség a kettő között?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:23:59 »

A jármű eredetileg német rendszámú, német forgalmi engedéllyel. A motorkód helyén - érthetetlen okból - sajnos csak egy vonal szerepel, viszont az Euro IV biztos, több helyen is fel van tüntetve. Az emissziós matricája is Euro IV-re szól. Ezért - kizárásos alapon - csak az jó.

Egyébként mi a különbség a kettő között?
az nem eu4.....asszem
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2011.04.05 kedd, 08:43:52 »

quote author=una038 link=topic=5405.msg550739#msg550739 date=1301918613]
A jármű eredetileg német rendszámú, német forgalmi engedéllyel. A motorkód helyén - érthetetlen okból - sajnos csak egy vonal szerepel, viszont az Euro IV biztos, több helyen is fel van tüntetve. Az emissziós matricája is Euro IV-re szól. Ezért - kizárásos alapon - csak az jó.

Egyébként mi a különbség a kettő között?
[/quote]

Ha elektromos a turbója akkor eu4- es, ha vákumos akkor eu3-as.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
una038
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2011.04.06 szerda, 19:37:55 »

quote author=una038 link=topic=5405.msg550739#msg550739 date=1301918613]
A jármű eredetileg német rendszámú, német forgalmi engedéllyel. A motorkód helyén - érthetetlen okból - sajnos csak egy vonal szerepel, viszont az Euro IV biztos, több helyen is fel van tüntetve. Az emissziós matricája is Euro IV-re szól. Ezért - kizárásos alapon - csak az jó.

Egyébként mi a különbség a kettő között?


Ha elektromos a turbója akkor eu4- es, ha vákumos akkor eu3-as.

Több helyen is utánakérdeztem, N7BA kellene. Valakinek esetleg?
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.