Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 07:02:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 818 819 820 821 822 823 824 [825] 826 827 828 829 830 831 832 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13357434 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #41200 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 10:11:00 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy a nyomásszabályzó szelep (SCV) milyen hibákat képes okozni? Okozhat időszakos teljesen véletlenszerűen előjövő hibát, amit egy motor restart teljesen megszűntet? Okozhat olyat, hogy csak 6. sebességben 1500-2000 es fordulat között jön elő a villogó izzítás jelző? Esetleg okozhat olyat,hogy alapjáraton járatva a motort bedobja a villogó izzításjelzőt és a motor járása egyenetlenné válik?
Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.:
Bence
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #41201 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 10:39:54 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy a nyomásszabályzó szelep (SCV) milyen hibákat képes okozni? Okozhat időszakos teljesen véletlenszerűen előjövő hibát, amit egy motor restart teljesen megszűntet? Okozhat olyat, hogy csak 6. sebességben 1500-2000 es fordulat között jön elő a villogó izzítás jelző? Esetleg okozhat olyat,hogy alapjáraton járatva a motort bedobja a villogó izzításjelzőt és a motor járása egyenetlenné válik?
Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.:
Bence
nem.
ha elektromos a turbód,az dobhat malacfarkot,illetve üza rendszeri hiba és vagy elektromos jeladó(MAP,CMP...)
De ha a korábbi kopogásérzékelő hibakód fenn áll,az is villogtatja,és az üza rendszeri hiba.
Mindenképpen akkor kell hibakódot olvasni amikor villog.Ha knock szenzor,akkor mehetsz vissza a porlasztó felújítóhoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #41202 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 11:08:10 »

nem.
ha elektromos a turbód,az dobhat malacfarkot,illetve üza rendszeri hiba és vagy elektromos jeladó(MAP,CMP...)
De ha a korábbi kopogásérzékelő hibakód fenn áll,az is villogtatja,és az üza rendszeri hiba.
Mindenképpen akkor kell hibakódot olvasni amikor villog.Ha knock szenzor,akkor mehetsz vissza a porlasztó felújítóhoz.

Igazából a mondeom története elég kusza. Megpróbálom összefoglalni:

Idén júniusban vásároltam egy 2004-es Ford mondeo-t 2.0 tdci motorral. Az autó szimpatikus volt, az előző tulaj besétált a tatbányai For-Top márkakereskedésbe és vásárolt egy új mondeót, a régit pedig beadta a kereskedésbe, hogy bizományi értékesítéssel értékesítsék azt. Az autót 200.000 km-en keresztül ott szervizelték, így a futott 310.000 km is reálisnak tűnt szemben a külföldről hozott 200.000 km-t futott társaival. Így a próbakör és az autó tüzetes átvizsgálása után úgy döntöttem elhozom.
Az első tank kiautózásáig minden rendben is volt, örültem, mint majom a farkának...viszont utána egy hosszabb út során autópályán 6. sebességben elkezdett villogni az izzításjelző miközben próbáltam felkaptatni egy emelkedőn, és a villogás után az autó vészüzembe kapcsolt, leállt. Félrehúzódtam, leállítottam, majd próba szerencse újraindítottam, és mint aki jól végezte dolgát gyönyörűen duruzsolt és mentünk tovább. A 180 km-es út során ezt 4-5 alkalommal produkálta...Kiolvastattam a hibakódokat, melyek üzemanyagrendszeri problémára utaltak, közben már próbáltam felvenni a kapcsolatot az előző tulajjal a márkaszervizen keresztül, ám ők nem votlak hajlandók kiadni a tulaj elérhetőségét. Kitartóan próbálkoztam, hívogattam őket, mire egyszer váratlanul a tulaj jelentkezett telefonon. Ám eddigre már elvittem egy dízeles szakszervizbe - akit a munkahelyemen az autószerelők ajánlottak - mégpedig a Gombár Dieselhez(18.ker Rózsa utca). A porlasztók kiszerelése és próbapadra tétele után kiderült, hogy felújításukra szükség van (Delphi rendszer), de Gombár úr felkészített arra, hogy lehetséges, hogy a magasnyomású szivattyút is törődést igényel. A szivattyú leszerelése után Gombár úr jelezte, hogy menjek el a szervizükbe, megnézni a szivattyút, mert kívülről úgy tűnik nemrég volt felújítva, addig nem szedik szét, míg nem láttam. A szemem láttára szétszerelt szivattyú belseje teljesen újnak bizonyult, kiderült, hogy az eladás előtt javították, gyakorlatilag null kilométeres. Ezután Gombárék kitisztították a teljes rendszert, a szivattyút a tömítések cseréje után összerakták lepróbálták és mivel minden klappolt az autót összerakták, így gondoltam van egy teljesen felújított üzemanyag rendszerem....az autóval ilyen téren a következő 100-150 ezer kilométer megtétele során nem lehet probléma.
Közben az előző tulajjal sikerült beszélnem, kiderült, hogy ő az eladás előtt 250 ezer forintért a For Top-nál az autót megcsináltatta, mert neki ugyanez a hibajelenség már 2015 december óta fenn állt, de nem akart már vele nagyon foglalkozni az eladás előtt, mert nem sokat járt 6. sebességben és nem zavarta a dolog. Ám az eladás előtte megcsináltatta, mert gondolta, így az autó annyival többet fog érni, mintha hibásan nyomott áron értékesítené. A For Top-t kérdeztem arról, hogy mit tudnak az üzemanyag rendszerről, volt e felújítva mostanában...ők nem tudtak ilyesmiről. Ám ezt a tulaj cáfolta, és igazolni is tudta a For Top által kiállított számlával.
Az autót elhoztam Gombártól, érezhetően jobb erőben volt, a fekete füst megszűnt. Ám a legelső 50 km -es úton a villogó izzítás jelző probléma újra előjött 6. sebességben, gázadásra le is állt, egyébként csak leszabályzott és 2000-2500 as fordulat főlé nem engedett.
Visszavittem Gombárhoz, kicserélték a nyomásszabályzó szelepet egy másik bontott szelepre próbálkozás képen...ezután a probléma jelentezése továbbra is fenn állt, ám másképen jelentkezett. Ezután már szinte bármelyik sebességben, sőt a lámpánál állva alapjáraton is elkezd villogni az izzításjelző.
Közben a For-Top márkakereskedésben megszerveztünk egy találkozót az előző tulaj, a szervízfőnök és az értékesítő jelenlétében a kirendeltségvezető lektorálásával. Megállapodás született, miszerint ők biztosítanak számomra egy ingyenes csereautót, ameddig a mondeo hibaokát feltárják. Az autót átadtam, a csereautóval eljöttem. Cseréltek kopogásérzékelőn szenzort, főtengelyjeladót, kimérték a kábelköteget...mentek egy gyors próbakört (ez 1 nap alatt történt) én az autó átvettem, mert azt állították most jó lett. Hazafelé jövet ismét előjött a hiba így másnap az első dolgom volt, hogy visszavittem, és ismét elhoztam a csereautót. Következő körben kivették a porlasztókat (amiket Gombár megcsinált) és bevizsgáltatták Győrben a Turbo-Tec HU Kft-nél, ahonnan az alábbi válasz jött vissza:
"Az injektorok csúcs hibásak, a "Slope drift" mérési pontban max 15% lehetne az érték és ezt mindegyiknél átlépi. A gép nem tud kódot adni az injektoroknak, mert azok nem jók.
Csúcsot kell cserélni mindegyiken, akkor lennének jók."  (Itt megjegyezném, hogy a porlasztókat a régi kódokkal vizsgálták be, nem vették figyelembe azt, hogy azok a Gombár Dieselnél új kódokat kaptak.)
Itt eléggé el kezdett fájni a fejem, de végül a Gombár Diesel garanciában kicserélte a csúcsokat, ám jelezte, hogy azok megégtek (kb 1000 km megtétele után), ezután a másodjára felújított porlasztók visszakerültek a For-Top-hoz, összerakták az autót és a hiba újra jelentkezett. A szervizfőnökkel egyeztettem, megállapodtunk abban, hogy megpróbálnak felszerelni egy másik magasnyomású szivattyút, ebben azért maradtunk mert a szivattyú többszöri próbapadi mérés során is jónak bizonyult, ám abból kiindulva, hogy a hiba csak időnként jelentkezik teljesen véletlen időpontokban, így Gombár úr javaslatára egy másik szivattyúval való próba mellett döntöttünk.
A megegyezés ellenére az adott hét második felében kaptam egy e-mailt, hogy a porlasztókat ismét bevizsgálták (a jegyzőkönyvek alapján kiderült, hogy ebben az esetben az első felújítás után kapott kódokhoz viszonyították a porlasztókat, annak ellenére, hogy azok a második felújításnál ismét új kódokat kaptak - itt ezen már csak röhögni tudtam kínomban) és kettő közülük a Slop Drift értékben nem volt megfelelő, tehát a cseréjüket javasolták, ám ezért már fizetnem kellett volna. Eddigra már sokszorosan átverve éreztem magam, így úgy döntöttem lezárom a For-Top-al kezdett feleslegesnek bizonyult köröket, és más útra térek. Annyira szabadulni kívántak tőlem,hogy még csak az autóért sem kellett elmennem, az anyagbeszerzőjük lábon felhozta nekem pestre, és a csereautó elvitte. Szerencsére a For-Top márka-képviselettel szőtt viszonyom nem került pénzbe, viszont 1,5 hónap kárba ment.
Az autót visszavittem a Gombár Dieselhez, viszont sajnálatos módon Gombár úr családja egészségügyi problémával küzd, így nem tud foglalkozni az autóval. Az autó 3 hete nála áll, de nem tudott vele érdemben foglalkozni.

Egy olyan gépjavító műhelyben doglozom, ahol minden szerszám rendelkezésre áll, így bármit szét tudunk szedni és összerakni, viszont kifogytunk az ötletekből. Sajnos speciális műszerek nem állnak rendelkezésre, így komolyabb méréseket nem tudunk végezni, melyek alapján szűkíteni lehetne a hibalehetőségeket.
Bárkinek bármilyen építő jellegű gondolata van azt szíves örömest fogadom.
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #41203 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 11:09:59 »

nem.
ha elektromos a turbód,az dobhat malacfarkot,illetve üza rendszeri hiba és vagy elektromos jeladó(MAP,CMP...)
De ha a korábbi kopogásérzékelő hibakód fenn áll,az is villogtatja,és az üza rendszeri hiba.
Mindenképpen akkor kell hibakódot olvasni amikor villog.Ha knock szenzor,akkor mehetsz vissza a porlasztó felújítóhoz.

P0251 és P1211 szokott előjönni általánosan.
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #41204 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 13:47:29 »

P0251 és P1211 szokott előjönni általánosan.

update

Ma próbáltam az autót..5. és 6. sebességben is sikerült megfigyelni a hibát....autopályán araszolva levettem a lábam a gázról 1500 as fordulatig visszaengedtem majd telegázzal gyorsítottam.. 1700 és 1750 es fordulat között jön a malacfarok....a kiolvasott hibakódok pedig : p1211 és p0251
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #41205 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 14:06:03 »

update

Ma próbáltam az autót..5. és 6. sebességben is sikerült megfigyelni a hibát....autopályán araszolva levettem a lábam a gázról 1500 as fordulatig visszaengedtem majd telegázzal gyorsítottam.. 1700 és 1750 es fordulat között jön a malacfarok....a kiolvasott hibakódok pedig : p1211 és p0251

update 2

ezután alapjáraton is elöjött a malacfarok, egyenetlen motorjárást okozott( miközben a müszerrel olvastam hibát) és ekkor a p0325 kopogásérzékelö hibát dobta
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #41206 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 15:15:08 »

update 2

ezután alapjáraton is elöjött a malacfarok, egyenetlen motorjárást okozott( miközben a müszerrel olvastam hibát) és ekkor a p0325 kopogásérzékelö hibát dobta

A kopogásérzékelőhöz mondott egy hengert is, hogy melyik kopog. Annak az injektorát kell megnézni. Elég nagy eséllyel kuka.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #41207 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 15:22:08 »

A kopogásérzékelőhöz mondott egy hengert is, hogy melyik kopog. Annak az injektorát kell megnézni. Elég nagy eséllyel kuka.

AndyA

A kopogásérzékelö mellé mást nem adott csak a szokásos p1000et...
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #41208 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 17:23:20 »

A kopogásérzékelö mellé mást nem adott csak a szokásos p1000et...
Szia!
Ha úgy érzed mindjárt feladod, előtte keresd meg a Matyóka dieselt Csomádon. A szerelőm az enyémet is hozzájuk vitte, mint minden nagynyomású diesel rendszerű autót, ha baj volt velük.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #41209 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 19:06:58 »

Sziasztok,

 vízpumpa cseréhez le kellett engednem a hűtővizet, mert sajnos sehol sem találtam rajta leengedőt, TIS pedig mututja... A menet irány szerint jobb oldali műanyag könyököt húztam le, melyben az O-gyűrű található. Sajna miután összeraktam azóta csöpög belőle. Véletlenül nem tudjátok mekkora O-gyűrű megy bele? Addig nem akarom szétszedni még nem szereztem bele.


Köszi a segítséget!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #41210 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 19:47:08 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani a hosszbordás szíj (generátor oldali) 2db vezetőgörgőjének a cikkszámát? A feszítő-konzolon lévő 2db kellene.
Gates, SKF, vagy Valeo szám érdekelne.

Köszönöm előre is!  worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #41211 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 20:10:22 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani a hosszbordás szíj (generátor oldali) 2db vezetőgörgőjének a cikkszámát? A feszítő-konzolon lévő 2db kellene.
Gates, SKF, vagy Valeo szám érdekelne.

Köszönöm előre is!  worship worship worship


A feszítőn lévő sima görgőre egy Magneti Marellit találtam: MM331316170162

Ez a blokk oldalán lévő sima: Gates GAT36124
Elvileg ebből is ki lehet venni a támaszt, és olyan lesz, mint a feszítőn lévő. Ezt nem próbáltam, csak hallottam, hogy így van.

Ez meg a generátor konzolján lévő bordás vezetőgörgő: SKF MVKM34031, INA532047110

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #41212 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 20:38:36 »

A feszítőn lévő sima görgőre egy Magneti Marellit találtam: MM331316170162

Ez a blokk oldalán lévő sima: Gates GAT36124
Elvileg ebből is ki lehet venni a támaszt, és olyan lesz, mint a feszítőn lévő. Ezt nem próbáltam, csak hallottam, hogy így van.

Ez meg a generátor konzolján lévő bordás vezetőgörgő: SKF MVKM34031, INA532047110

AndyA

Nagyon köszönöm!

Sokat segítettél!

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41213 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 21:47:38 »

Az alapjáratom hidegen ingadozik, sőt inkább ugrál de annyira hogy a kasztni is mozog tőle! Aztán ahogy bemelegszik a motor elmúlik! Porlasztó(im) egyike kezdi megadni magát nagyon vagy esetleg lehet köze az izzítókhoz?
Ha alapjáraton jár a motor indítás után akkor nincs baj, de ha hozzáérek a gázpedálhoz egyből ugrál! Mostmár ott tartok hogy hidegen piroslámpáknál tartom a fordulatot hogy ne csinálja mert elég gáz Cheesy
Amióta ez a jelenség igazán előjött a hűtővíz sem melegszik üzemire autópálya tempónál sem hiába vagyunk az autóban öten és csomagokkal tele!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #41214 Dátum: 2016.10.22 szombat, 16:59:34 »

Üdv: Gyors ötlete valakinek ?

Kollegám 2006-os 2.0 TDci mondeójában elment a gyújtás menet közben , és megállt mint a szög ! Tehát ha ráadja a gyújtást se kép se hang.

Csak az elakadásjelzőt lehet használni, illetve a hátsó csomagtérajtót nyitja elektromosan.

Mi a fene lehet ez ?

Köszönöm előre is a segítséget !

Megoldódott!

Valami idióta 7,5 A-es biztosítékot rakott a gyújtás helyre, 20 A helyett.......................
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.22 szombat, 17:20:39 írta Krissz31 » Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #41215 Dátum: 2016.10.22 szombat, 19:56:44 »

 wow1
Üdv: Gyors ötlete valakinek ?

Kollegám 2006-os 2.0 TDci mondeójában elment a gyújtás menet közben , és megállt mint a szög ! Tehát ha ráadja a gyújtást se kép se hang.

Csak az elakadásjelzőt lehet használni, illetve a hátsó csomagtérajtót nyitja elektromosan.

Mi a fene lehet ez ?

Köszönöm előre is a segítséget !

Megoldódott!

Valami idióta 7,5 A-es biztosítékot rakott a gyújtás helyre, 20 A helyett.......................

wow1
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
laszzso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #41216 Dátum: 2016.10.22 szombat, 20:57:33 »

Sziasztok! Nekem van egy problémám hátha tudtok segíteni tanáccsal. 2.0 TDCI Első indítás napközben világos füst szabálytalan motorjárás kb. 1 perc és minden megszűnt szépen jár a motor.
Következő indításkor nincs probléma. Izzítógyertya lehet?  Karbantartott Német autó. Köszönöm!!!
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41217 Dátum: 2016.10.22 szombat, 21:13:23 »

Sziasztok! Nekem van egy problémám hátha tudtok segíteni tanáccsal. 2.0 TDCI Első indítás napközben világos füst szabálytalan motorjárás kb. 1 perc és minden megszűnt szépen jár a motor.
Következő indításkor nincs probléma. Izzítógyertya lehet?  Karbantartott Német autó. Köszönöm!!!

Kérdésben a válasz  Wink
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
laszzso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #41218 Dátum: 2016.10.22 szombat, 23:15:31 »

Kérdésben a válasz  Wink

Nagyon köszönöm!  Wink
Naplózva
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #41219 Dátum: 2016.10.25 kedd, 15:50:54 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném a következő hibával kapcsolatban. Alább leírtam a hibajelenséget és az eddigi javításokat.

Ford Mondeo 2.0 tdci 96kW , FMBA motórkód , 2004
HIBAJELENSÉG:
-   az üzemi hőmérséklet elérése után 5. és 6. sebességben 1500 as fordulatról gyorsítva(tele gázzal) 1700 és 1750 es fordulat között az autó megtorpan, elkezd villogni az izzításjelző, a gáz visszavétele esetén az autó csak leszabályoz és a motor működik tovább, ha a gázt nem veszem el akkor az elektronika le is állítja a motort
-   az autót leállítva és újraindítva a hiba teljesen megszűnik ( a tárolt hibakódok p1211,p0251, és p1000)
-   miután az előző hibajelenség már legalább egyszer fellépett, előfordul, hogy az autó motorja alapjáraton (pl. piros lámpánál várakozás közben) elkezd egyenetlenül járni és villogni kezd az izzítás jelző, ezt a hibát is megszűnteti egy újraindítás
-   ilyen esetben a következő hibakódokat adja: p0325,p1000
-   az autót hidegen indítva a vízhőmérséklet ~70 fokig egyenletesen melegszik, viszont utána ingadozik, felmegy 90fokig aztán vissza 70 re, az ingadozás kb 15 percig tart, utána beáll 90 fokra
HIBAJELENSÉG A MÚLTBAN:
-   a magasnyomású szivattyú hátulján található nyomásszabályzó szelep cseréje előtt a jelenleg fenn álló hibák közül csak egy volt jellemző: 6. sebességben gyorsításnál vagy emelkedőre való kaptatásnál 1750es fordulat között villogni kezdett az izzításjelző és az elektronika leszabályzott vagy le is állította a motort
-   a hibakódok a következők voltak: p1211,p0251, és p1000
A MEGVÉTEL(2016.06) óta cserélve lettek:
-   2016.06. olajcsere, szűrők cseréje, gázolajszűrő csere
-   2016.06. hosszbordásszíj csere, görgők cseréje, főtengely szíjtárcsa csere - S
-   2016.07. porlasztók komplett felújítása, üzemanyag rendszer teljes kitisztítása, gázolajszűrő csere, a magasnyomású szivattyúról ekkor kiderült, hogy az eladó az eladás előtt felújítatta(próbapadon tesztelve lett) – Gombár Diesel
-   2016.07. nyomásszabályzó szelep cseréje egy másik bontott szelepre, ezután változott a hibajelenség a fent megírtak szerint – Gombár Diesel
-   2016.08. kopogásérzékelő csere   - For-Top Tatabánya
-   2016.08. porlasztók vizsgálata próba padon – Slope Drift érték nem  megfelelő– a porlasztók vizsgálatát elszúrták, nem az aktuális kódokhoz viszonyították a porlasztók karakterisztikáját - For-Top Tatabánya
-   2016.08. porlasztók újboli felújítása garanciában- A porlasztócsúcsok fura módon égettek – Gombár Diesel
-    2016.08. a porlasztók visszaszerelése – For –Top Tatabánya
-   2016.09. a porlasztókat ismét kiszerelték, mert a hiba továbbra is fenn állt – két porlasztó esetében a slope drift érték nem stimmelt – viszont a porlasztók próbapadon való tesztelését ismét rossz kódokkal végezték, gyakorlatilag a porlasztók karakterisztikáját az egyel előbbi kódokhoz viszonyították – ezután összeszereltettem az autót és elhoztam – For Top Tatabánya
-   2016.10. az hosszbordásszíj vezető görgő eltört – hosszbordás szíj csere, görgők cseréje, generátor teljes felújítása a Fer-Vill nél
-       2016.10. a motorvezérlő kiolvasása, a szoftver a gyári rajta, menet közbeni teszt során hasonló módon produkálta a hibát....a rail nyomás leesett egy pillanatra és ezért leszabályzott - Rigo Tech Szekszárd


Jelenleg ott tartok, hogy a Rigo-Tech azt mondta ők a nyomásszabályzó szeleppel próbálkoznának, de mivel nem biztosak benne, hogy az okozza a hibát, ezért ők nem vállalják.
Az autó motorja szépen jár, jól húz, csak annyit füstöl amennyit el is várok tőle...A hibát véleményem szerint nem a porlasztókban és nem a magasnyomású szivattyúban kell keresni.

Abban reménykedem, van köztünk olyan aki hasonló problémával már találkozott valaha és tud rajtam segíteni. Köszi előre is...

Bence

Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #41220 Dátum: 2016.10.25 kedd, 18:57:18 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném a következő hibával kapcsolatban. Alább leírtam a hibajelenséget és az eddigi javításokat.

Ford Mondeo 2.0 tdci 96kW , FMBA motórkód , 2004
HIBAJELENSÉG:
-   az üzemi hőmérséklet elérése után 5. és 6. sebességben 1500 as fordulatról gyorsítva(tele gázzal) 1700 és 1750 es fordulat között az autó megtorpan, elkezd villogni az izzításjelző, a gáz visszavétele esetén az autó csak leszabályoz és a motor működik tovább, ha a gázt nem veszem el akkor az elektronika le is állítja a motort
-   az autót leállítva és újraindítva a hiba teljesen megszűnik ( a tárolt hibakódok p1211,p0251, és p1000)
-   miután az előző hibajelenség már legalább egyszer fellépett, előfordul, hogy az autó motorja alapjáraton (pl. piros lámpánál várakozás közben) elkezd egyenetlenül járni és villogni kezd az izzítás jelző, ezt a hibát is megszűnteti egy újraindítás
-   ilyen esetben a következő hibakódokat adja: p0325,p1000
-   az autót hidegen indítva a vízhőmérséklet ~70 fokig egyenletesen melegszik, viszont utána ingadozik, felmegy 90fokig aztán vissza 70 re, az ingadozás kb 15 percig tart, utána beáll 90 fokra
HIBAJELENSÉG A MÚLTBAN:
-   a magasnyomású szivattyú hátulján található nyomásszabályzó szelep cseréje előtt a jelenleg fenn álló hibák közül csak egy volt jellemző: 6. sebességben gyorsításnál vagy emelkedőre való kaptatásnál 1750es fordulat között villogni kezdett az izzításjelző és az elektronika leszabályzott vagy le is állította a motort
-   a hibakódok a következők voltak: p1211,p0251, és p1000
A MEGVÉTEL(2016.06) óta cserélve lettek:
-   2016.06. olajcsere, szűrők cseréje, gázolajszűrő csere
-   2016.06. hosszbordásszíj csere, görgők cseréje, főtengely szíjtárcsa csere - S
-   2016.07. porlasztók komplett felújítása, üzemanyag rendszer teljes kitisztítása, gázolajszűrő csere, a magasnyomású szivattyúról ekkor kiderült, hogy az eladó az eladás előtt felújítatta(próbapadon tesztelve lett) – Gombár Diesel
-   2016.07. nyomásszabályzó szelep cseréje egy másik bontott szelepre, ezután változott a hibajelenség a fent megírtak szerint – Gombár Diesel
-   2016.08. kopogásérzékelő csere   - For-Top Tatabánya
-   2016.08. porlasztók vizsgálata próba padon – Slope Drift érték nem  megfelelő– a porlasztók vizsgálatát elszúrták, nem az aktuális kódokhoz viszonyították a porlasztók karakterisztikáját - For-Top Tatabánya
-   2016.08. porlasztók újboli felújítása garanciában- A porlasztócsúcsok fura módon égettek – Gombár Diesel
-    2016.08. a porlasztók visszaszerelése – For –Top Tatabánya
-   2016.09. a porlasztókat ismét kiszerelték, mert a hiba továbbra is fenn állt – két porlasztó esetében a slope drift érték nem stimmelt – viszont a porlasztók próbapadon való tesztelését ismét rossz kódokkal végezték, gyakorlatilag a porlasztók karakterisztikáját az egyel előbbi kódokhoz viszonyították – ezután összeszereltettem az autót és elhoztam – For Top Tatabánya
-   2016.10. az hosszbordásszíj vezető görgő eltört – hosszbordás szíj csere, görgők cseréje, generátor teljes felújítása a Fer-Vill nél
-       2016.10. a motorvezérlő kiolvasása, a szoftver a gyári rajta, menet közbeni teszt során hasonló módon produkálta a hibát....a rail nyomás leesett egy pillanatra és ezért leszabályzott - Rigo Tech Szekszárd


Jelenleg ott tartok, hogy a Rigo-Tech azt mondta ők a nyomásszabályzó szeleppel próbálkoznának, de mivel nem biztosak benne, hogy az okozza a hibát, ezért ők nem vállalják.
Az autó motorja szépen jár, jól húz, csak annyit füstöl amennyit el is várok tőle...A hibát véleményem szerint nem a porlasztókban és nem a magasnyomású szivattyúban kell keresni.

Abban reménykedem, van köztünk olyan aki hasonló problémával már találkozott valaha és tud rajtam segíteni. Köszi előre is...

Bence


szia.keresd fel a filepdiesel-t fehérváron vagy pesten.  www.filepdiesel.hu
Továbbra is üza rendszeri hibád van.Valszeg a nagynyomású szivattyút kellene próbapadon bevizsgáltatni,de a csúcsokkal sincs rendben a dolog,mert a kopogás szenzor azt jelzi,hogy rosszkor van robbanás a hengerben,ergo nemjó a porlasztás sem.Ha sokáig így használod,kilukad(hat) a dugattyú.
P1210 befecskendező vezérlő nyomás magasabb, mint a kívánt (motor ki)
P0325 Knock Sensor 1 Circuit (Bank 1)
A vízhőfok a termosztát(ok) miatt van.a csere megoldhatja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #41221 Dátum: 2016.10.25 kedd, 20:57:51 »

Bakker, ma este próbára tettem kicsit a Mondit és húzott mint állat. Cheesy Iszonyat jó volt a gyorsulása. Kormolt is meg minden, de bánta a franc, sötét volt, senki nem látta, csak én voltam meg ő. Cheesy Legalább megszabadult némi koromtól. Cheesy Ráfért már, leginkább városban használom, napi 20-28 km-t. Szegény motorjának kínszenvedés lehetett már.  Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.25 kedd, 21:09:50 írta Baker » Naplózva
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41222 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 19:29:10 »

Sziasztok! Sürgős segítséget szeretnék kérni. Ma du. munkából jövet az autó nem indult. Semmi előzménye nem volt. Minden reggel szépen indult. Egy hete cseréltettem kettőstömegüt+kuplungot. Hibakód nincs. Egy dolog ami nem megszokott. Izzitó lampa villog inditózás közben. És az eddigi két zizegő hang közül az egyik nem hallgat el, pedig a légzsák visszajelző elalvása utan csend szokott lenni. Ötlet?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #41223 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 20:15:17 »

Sziasztok! Sürgős segítséget szeretnék kérni. Ma du. munkából jövet az autó nem indult. Semmi előzménye nem volt. Minden reggel szépen indult. Egy hete cseréltettem kettőstömegüt+kuplungot. Hibakód nincs. Egy dolog ami nem megszokott. Izzitó lampa villog inditózás közben. És az eddigi két zizegő hang közül az egyik nem hallgat el, pedig a légzsák visszajelző elalvása utan csend szokott lenni. Ötlet?
nagynyomásúról nem esett le csati? vagy a porlasztókról?vagy a kábelköteget nem rágra meg nyest?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
halpásztor
Vendég
« Új hozzászólás #41224 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 21:33:40 »

Üdvözlöm a fórumozókat! Csak mától lettem tag, számomra sok dolog itt újszerű. Kérdésem lenne hogy tud-e valaki viszonylag olcsón egy külső hőmérséklet jeladót? A villamossági szerelőm szerint csak azonos kódszámút lehet beépíteni: GPT004741-06/ 1SF-10K936-AA - vagy másik azonos csatlakozójú is jó bele?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #41225 Dátum: 2016.10.28 péntek, 07:51:02 »

Sziasztok! Sürgős segítséget szeretnék kérni. Ma du. munkából jövet az autó nem indult. Semmi előzménye nem volt. Minden reggel szépen indult. Egy hete cseréltettem kettőstömegüt+kuplungot. Hibakód nincs. Egy dolog ami nem megszokott. Izzitó lampa villog inditózás közben. És az eddigi két zizegő hang közül az egyik nem hallgat el, pedig a légzsák visszajelző elalvása utan csend szokott lenni. Ötlet?

Villogó izzító = hibakód.

Azt kell kiolvasni, amikor villog. Utána lehet tovább okoskodni.

Addig meg annyi van, amit már írtak: végig kell nézni a csatlakozókat, kábelkötegeket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41226 Dátum: 2016.10.28 péntek, 08:22:46 »

Villogó izzító = hibakód.

Azt kell kiolvasni, amikor villog. Utána lehet tovább okoskodni.

Addig meg annyi van, amit már írtak: végig kell nézni a csatlakozókat, kábelkötegeket.

AndyA

Akkor kell a hibakódot kiolvasnom miközben iditózok? mert sima gyújtás alatt nem villog a malacfarok és az is csak akkor jelenik meg ha hosszasabban inditózok utána eltünik. Tárolni nem tárol semmit..
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #41227 Dátum: 2016.10.28 péntek, 08:34:36 »

Akkor kell a hibakódot kiolvasnom miközben iditózok? mert sima gyújtás alatt nem villog a malacfarok és az is csak akkor jelenik meg ha hosszasabban inditózok utána eltünik. Tárolni nem tárol semmit..

INdítózol, elkezd villogni, és akkor, a gyújtás levétele nélkül, amíg még villog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #41228 Dátum: 2016.10.28 péntek, 18:36:28 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném a következő hibával kapcsolatban. Alább leírtam a hibajelenséget és az eddigi javításokat.

Ford Mondeo 2.0 tdci 96kW , FMBA motórkód , 2004
HIBAJELENSÉG:
-   az üzemi hőmérséklet elérése után 5. és 6. sebességben 1500 as fordulatról gyorsítva(tele gázzal) 1700 és 1750 es fordulat között az autó megtorpan, elkezd villogni az izzításjelző, a gáz visszavétele esetén az autó csak leszabályoz és a motor működik tovább, ha a gázt nem veszem el akkor az elektronika le is állítja a motort
-   az autót leállítva és újraindítva a hiba teljesen megszűnik ( a tárolt hibakódok p1211,p0251, és p1000)
-   miután az előző hibajelenség már legalább egyszer fellépett, előfordul, hogy az autó motorja alapjáraton (pl. piros lámpánál várakozás közben) elkezd egyenetlenül járni és villogni kezd az izzítás jelző, ezt a hibát is megszűnteti egy újraindítás
-   ilyen esetben a következő hibakódokat adja: p0325,p1000
-   az autót hidegen indítva a vízhőmérséklet ~70 fokig egyenletesen melegszik, viszont utána ingadozik, felmegy 90fokig aztán vissza 70 re, az ingadozás kb 15 percig tart, utána beáll 90 fokra
HIBAJELENSÉG A MÚLTBAN:
-   a magasnyomású szivattyú hátulján található nyomásszabályzó szelep cseréje előtt a jelenleg fenn álló hibák közül csak egy volt jellemző: 6. sebességben gyorsításnál vagy emelkedőre való kaptatásnál 1750es fordulat között villogni kezdett az izzításjelző és az elektronika leszabályzott vagy le is állította a motort
-   a hibakódok a következők voltak: p1211,p0251, és p1000
A MEGVÉTEL(2016.06) óta cserélve lettek:
-   2016.06. olajcsere, szűrők cseréje, gázolajszűrő csere
-   2016.06. hosszbordásszíj csere, görgők cseréje, főtengely szíjtárcsa csere - S
-   2016.07. porlasztók komplett felújítása, üzemanyag rendszer teljes kitisztítása, gázolajszűrő csere, a magasnyomású szivattyúról ekkor kiderült, hogy az eladó az eladás előtt felújítatta(próbapadon tesztelve lett) – Gombár Diesel
-   2016.07. nyomásszabályzó szelep cseréje egy másik bontott szelepre, ezután változott a hibajelenség a fent megírtak szerint – Gombár Diesel
-   2016.08. kopogásérzékelő csere   - For-Top Tatabánya
-   2016.08. porlasztók vizsgálata próba padon – Slope Drift érték nem  megfelelő– a porlasztók vizsgálatát elszúrták, nem az aktuális kódokhoz viszonyították a porlasztók karakterisztikáját - For-Top Tatabánya
-   2016.08. porlasztók újboli felújítása garanciában- A porlasztócsúcsok fura módon égettek – Gombár Diesel
-    2016.08. a porlasztók visszaszerelése – For –Top Tatabánya
-   2016.09. a porlasztókat ismét kiszerelték, mert a hiba továbbra is fenn állt – két porlasztó esetében a slope drift érték nem stimmelt – viszont a porlasztók próbapadon való tesztelését ismét rossz kódokkal végezték, gyakorlatilag a porlasztók karakterisztikáját az egyel előbbi kódokhoz viszonyították – ezután összeszereltettem az autót és elhoztam – For Top Tatabánya
-   2016.10. az hosszbordásszíj vezető görgő eltört – hosszbordás szíj csere, görgők cseréje, generátor teljes felújítása a Fer-Vill nél
-       2016.10. a motorvezérlő kiolvasása, a szoftver a gyári rajta, menet közbeni teszt során hasonló módon produkálta a hibát....a rail nyomás leesett egy pillanatra és ezért leszabályzott - Rigo Tech Szekszárd


Jelenleg ott tartok, hogy a Rigo-Tech azt mondta ők a nyomásszabályzó szeleppel próbálkoznának, de mivel nem biztosak benne, hogy az okozza a hibát, ezért ők nem vállalják.
Az autó motorja szépen jár, jól húz, csak annyit füstöl amennyit el is várok tőle...A hibát véleményem szerint nem a porlasztókban és nem a magasnyomású szivattyúban kell keresni.

Abban reménykedem, van köztünk olyan aki hasonló problémával már találkozott valaha és tud rajtam segíteni. Köszi előre is...

Bence



Az én tippem neked az, hogy add el a csába az autót!!! Szívjon vele az akinek van idegrendszere hozzá meg pénze...mit erőlködsz?
Annyi hibája van az autódnak, amennyiből veszel egy fiatalabbat, és ha szerencséd van, ott nincs ennyi hiba...
Én az enyémmel ennyi idő után úgy voltam, hogy eltolom a szelektív szemeteshez...de onnan sem vitte volna el senki!
Ezért eladtam gyorsan egy madárnak, aki valószínűleg szidja a kereskedőt, akinek a szegény édesanyja csuklik éjjel-nappal  nyes nyes
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #41229 Dátum: 2016.10.28 péntek, 18:43:31 »

Az én tippem neked az, hogy add el a csába az autót!!! Szívjon vele az akinek van idegrendszere hozzá meg pénze...mit erőlködsz?
Annyi hibája van az autódnak, amennyiből veszel egy fiatalabbat, és ha szerencséd van, ott nincs ennyi hiba...
Én az enyémmel ennyi idő után úgy voltam, hogy eltolom a szelektív szemeteshez...de onnan sem vitte volna el senki!
Ezért eladtam gyorsan egy madárnak, aki valószínűleg szidja a kereskedőt, akinek a szegény édesanyja csuklik éjjel-nappal  nyes nyes
 ..a teljesség kedvéért Petike  :  Neked Jaguar X-type volt nem pedig Mondeo....  vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #41230 Dátum: 2016.10.28 péntek, 18:45:02 »

 ..a teljesség kedvéért Petike  :  Neked Jaguar X-type volt nem pedig Mondeo....  vigyor3

Ugyanolyan szutyok...csak az enyém jól nézett ki, a másik meg nem  nyes nyes
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #41231 Dátum: 2016.10.28 péntek, 18:48:09 »

Ugyanolyan szutyok...csak az enyém jól nézett ki, a másik meg nem  nyes nyes

..ha Te mondod valószinüleg igaz ! integet2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41232 Dátum: 2016.10.28 péntek, 19:25:17 »

Ugyanolyan szutyok...csak az enyém jól nézett ki, a másik meg nem  nyes nyes

biztos a jaguar fórumon is szebb és okosabb emberek vannak...  nyes nyes nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #41233 Dátum: 2016.10.28 péntek, 21:02:51 »

Ugyanolyan szutyok...csak az enyém jól nézett ki, a másik meg nem  nyes nyes
dehogy.a a jag sokkal xarabb! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41234 Dátum: 2016.10.28 péntek, 21:41:27 »

biztos a jaguar fórumon is szebb és okosabb emberek vannak...  nyes nyes nyes
na, azért ebből az 1ből ne álltalánosíts vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #41235 Dátum: 2016.10.29 szombat, 11:24:54 »

dehogy.a a jag sokkal xarabb! eplus2

Szidhatod a Jaguart pajtás, ugyanis nekem sincs már  nyes

Egy valami biztos, ez a konstrukció most már kalap sz*rt sem ér!! Minden baja van, minden sz*r rajta...és ne gyere azzal, hogy másnak is van baja, más autó sem jobb...ez régi, elavult kosz!!
Nem hiába gondolja úgy a tervező is, hogy ez egy baklövés volt...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41236 Dátum: 2016.10.29 szombat, 11:35:33 »

Szidhatod a Jaguart pajtás, ugyanis nekem sincs már  nyes

Egy valami biztos, ez a konstrukció most már kalap sz*rt sem ér!! Minden baja van, minden sz*r rajta...és ne gyere azzal, hogy másnak is van baja, más autó sem jobb...ez régi, elavult kosz!!
Nem hiába gondolja úgy a tervező is, hogy ez egy baklövés volt...

1. Nem vagyok a pajtásod!
2. Nem szidtam a Jaguart, csak a te megnyilvánulásodra reagáltam. Kár, hogy nem érezted benne az iróniát!
3. Ez egy Mondeo fórum, neked sem Mondeod, sem Jaguarod nincs. Eddig csak infót kértél itt és panaszkodtál (hozzáteszem, most is azt csinálod), érdemlegeset még nem tettél. Megkérlek, az ostoba véleményed tartsd meg magadnak, és menj el egy másik fórumra, ott azt szidhatsz akit csak akarsz.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #41237 Dátum: 2016.10.29 szombat, 11:52:16 »

1. Nem vagyok a pajtásod!
2. Nem szidtam a Jaguart, csak a te megnyilvánulásodra reagáltam. Kár, hogy nem érezted benne az iróniát!
3. Ez egy Mondeo fórum, neked sem Mondeod, sem Jaguarod nincs. Eddig csak infót kértél itt és panaszkodtál (hozzáteszem, most is azt csinálod), érdemlegeset még nem tettél. Megkérlek, az ostoba véleményed tartsd meg magadnak, és menj el egy másik fórumra, ott azt szidhatsz akit csak akarsz.

1, ezek szerint te sem érezted az iróniát  nyes
2, Sajnos nekem szinte csak rossz tapasztalataim vannak a 2.0 TDCi motorral, ezért ne várd, hogy dicsérjem Smiley
3, Sok segítséget kaptam hála isten, bár jobb lett volna ha nem kérek-nem kapok lett volna Smiley
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41238 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 13:49:57 »

Sziasztok ....Lenne egy kérdésem mielött szét szedetem a motort darabokra   vigyor3
Az a gondom hogy Kb. 1 éve volt csúcs  felújításom volt és rá nemsokára az autó azt produkálta hogy gyorsításkor izzító villogni kezd és elveszi az erőt .
Ha nem padlózásnál van akkor elmegy talán a világ végére is de ha tovább nyomom neki leáll. Ha kényelmesen gyorsítok akkor szintén megy simán az autó és nem produkál hibát sem.
A saját kijelzője nem ír semmi kódot. De az delphi az a magasnyomásút írja hibának.
A villogás erős padlónál jelentkezik  és ha leveszem egy pillanatra gyujtásról meg vissza akkor mehetek tovább persze csak mintha himes tojás lenne a talpam alatt . Remélem tudtok valami tanáccsal szolgálni  help
Előre is kössz.

Zoli
Naplózva

Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #41239 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 18:32:44 »

Üdv. Urak!
Valaki esetleg nem tudja megmondani nekem a szervószivattyú csapágyának és szimeringjének a méreteit?köszi a választ
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
gazember77
Vendég
« Új hozzászólás #41240 Dátum: 2016.11.01 kedd, 12:53:41 »

Sziasztok ....Lenne egy kérdésem mielött szét szedetem a motort darabokra   vigyor3
Az a gondom hogy Kb. 1 éve volt csúcs  felújításom volt és rá nemsokára az autó azt produkálta hogy gyorsításkor izzító villogni kezd és elveszi az erőt .
Ha nem padlózásnál van akkor elmegy talán a világ végére is de ha tovább nyomom neki leáll. Ha kényelmesen gyorsítok akkor szintén megy simán az autó és nem produkál hibát sem.
A saját kijelzője nem ír semmi kódot. De az delphi az a magasnyomásút írja hibának.
A villogás erős padlónál jelentkezik  és ha leveszem egy pillanatra gyujtásról meg vissza akkor mehetek tovább persze csak mintha himes tojás lenne a talpam alatt . Remélem tudtok valami tanáccsal szolgálni  help
Előre is kössz.

Zoli
A turbo lesz az valószínűleg...
Nekem ugyanezeket a tüneteket produkálta tavasszal. Ha szerencséd van, csak az elektronika, ha nincs, akkor a középrész is... Mint nekem... Smiley
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #41241 Dátum: 2016.11.01 kedd, 17:32:51 »

Sziasztok ....Lenne egy kérdésem mielött szét szedetem a motort darabokra   vigyor3
Az a gondom hogy Kb. 1 éve volt csúcs  felújításom volt és rá nemsokára az autó azt produkálta hogy gyorsításkor izzító villogni kezd és elveszi az erőt .
Ha nem padlózásnál van akkor elmegy talán a világ végére is de ha tovább nyomom neki leáll. Ha kényelmesen gyorsítok akkor szintén megy simán az autó és nem produkál hibát sem.
A saját kijelzője nem ír semmi kódot. De az delphi az a magasnyomásút írja hibának.
A villogás erős padlónál jelentkezik  és ha leveszem egy pillanatra gyujtásról meg vissza akkor mehetek tovább persze csak mintha himes tojás lenne a talpam alatt . Remélem tudtok valami tanáccsal szolgálni  help
Előre is kössz.

Zoli

Nekem is ez volt...

Csúcs csere!!!
Naplózva
krisz21074rs
Vendég
« Új hozzászólás #41242 Dátum: 2016.11.02 szerda, 13:00:44 »

Sziasztok. Eladó Nagynyomású Szivattyú 2001-es autóról lett leszedve!
Nekem is ez volt...

Csúcs csere!!!

Szia. Szerintem Nagynyomású Szivattyút kell cserélni. Mert ha padló gázt nyomsz Már NEM szállit annyi üzemanyagot a szivattyú és letilt. Egyébként Ha rádugjátok a gépet akkor kitudjátok mér hány bárral szállit a szivattyú. Nekem most lett felujitva és 3ezres fordulaton 1100 bárral nyomja Smiley Remélem tudtam segiteni. 
Naplózva
krisz21074rs
Vendég
« Új hozzászólás #41243 Dátum: 2016.11.02 szerda, 13:04:25 »

Sziasztok. Eladó Nagynyomású Szivattyú Mk3  2.0L TDCI FMBA motorkód. Ára 48.000.-

Tel.: +36205711866
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41244 Dátum: 2016.11.02 szerda, 13:05:15 »

A turbo lesz az valószínűleg...
Nekem ugyanezeket a tüneteket produkálta tavasszal. Ha szerencséd van, csak az elektronika, ha nincs, akkor a középrész is... Mint nekem... Smiley
Ez az egyik amire gondolok én is a másik meg esetleg lehet a rail nyomásérzékelő ?  Hibakódnak a P1211 P0251 jön ki amit lehet törölni és csak gyorsításkor írja ki ismét
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41245 Dátum: 2016.11.02 szerda, 13:08:09 »

Sziasztok. Eladó Nagynyomású Szivattyú 2001-es autóról lett leszedve!
Szia. Szerintem Nagynyomású Szivattyút kell cserélni. Mert ha padló gázt nyomsz Már NEM szállit annyi üzemanyagot a szivattyú és letilt. Egyébként Ha rádugjátok a gépet akkor kitudjátok mér hány bárral szállit a szivattyú. Nekem most lett felujitva és 3ezres fordulaton 1100 bárral nyomja Smiley Remélem tudtam segiteni. 
Az volt cserélve egy éve kb Igaz a csúcsok felújítva a nagynyomású meg használtan lett betéve mert jobb volt mint a régi csak azért.
Naplózva

AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #41246 Dátum: 2016.11.02 szerda, 13:46:34 »

Sziasztok. Eladó Nagynyomású Szivattyú Mk3  2.0L TDCI FMBA motorkód. Ára 48.000.-

Tel.: +36205711866


Nyiss neki a keres-kínálban egy saját témát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41247 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 09:29:17 »

Hali.
Nah szóval az van, hogy szerintem mocsok sokat eszik az autó... Kb 500-550km-t ment el egy tank gázolajjal (bár lövésem sincs arról, hogy hány literes, de biztos nem 50..) nah meg a malacfarok is bevillant menet közben is meg indításkor is néha...   rinya
Mint tudjuk nyáron újíttattam fel a porlasztóit, de gyanús, hogy még is azokkal van baj... Bár szoktam úgy tesztelni, hogy 100-120-ról lelassítok 50-re ötödik sebességbe hagyva az autót, akkor lepadlózom, hogy mit csinál, de semmit, megy tovább az autó, persze mocsok lassan kap erőre, de nem fullad le,nem villan a spirál, szóval semmi.
Vissza kéne vinnem a porlasztóshoz, vagy elég lenne gy szakszervizes kódkiolvasás?  help
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41248 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 09:43:20 »

Hali.
Nah szóval az van, hogy szerintem mocsok sokat eszik az autó... Kb 500-550km-t ment el egy tank gázolajjal (bár lövésem sincs arról, hogy hány literes, de biztos nem 50..) nah meg a malacfarok is bevillant menet közben is meg indításkor is néha...   rinya
Mint tudjuk nyáron újíttattam fel a porlasztóit, de gyanús, hogy még is azokkal van baj... Bár szoktam úgy tesztelni, hogy 100-120-ról lelassítok 50-re ötödik sebességbe hagyva az autót, akkor lepadlózom, hogy mit csinál, de semmit, megy tovább az autó, persze mocsok lassan kap erőre, de nem fullad le,nem villan a spirál, szóval semmi.
Vissza kéne vinnem a porlasztóshoz, vagy elég lenne gy szakszervizes kódkiolvasás?  help

mi lett csinálva a csúcsok felújításakor?
üzemanyag rendszer tisztítás?
pumpa felújítás?
szűrő csere?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #41249 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 09:45:14 »

Hali.
Nah szóval az van, hogy szerintem mocsok sokat eszik az autó... Kb 500-550km-t ment el egy tank gázolajjal (bár lövésem sincs arról, hogy hány literes, de biztos nem 50..) nah meg a malacfarok is bevillant menet közben is meg indításkor is néha...   rinya
Mint tudjuk nyáron újíttattam fel a porlasztóit, de gyanús, hogy még is azokkal van baj... Bár szoktam úgy tesztelni, hogy 100-120-ról lelassítok 50-re ötödik sebességbe hagyva az autót, akkor lepadlózom, hogy mit csinál, de semmit, megy tovább az autó, persze mocsok lassan kap erőre, de nem fullad le,nem villan a spirál, szóval semmi.
Vissza kéne vinnem a porlasztóshoz, vagy elég lenne gy szakszervizes kódkiolvasás?  help


Kódolvasás mindenképpen, de az is esélyes, hogy félmunkát végeztek a felújítás során...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 818 819 820 821 822 823 824 [825] 826 827 828 829 830 831 832 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.