Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 08:10:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 377 378 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4764367 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18500 Dátum: 2013.11.01 péntek, 10:27:45 »

Rést megszüntettem az eredeti szivaccsal, próbakör alkalmával tűzforró a levegő!

Probléma kipipálva!
királyság
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18501 Dátum: 2013.11.01 péntek, 11:23:15 »

Rést megszüntettem az eredeti szivaccsal, próbakör alkalmával tűzforró a levegő!

Probléma kipipálva!
eljen   milyen rést?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18502 Dátum: 2013.11.01 péntek, 11:41:22 »

királyság
Köszönöm! wave

eljen   milyen rést?

GinJoy rávilágított, hogy a radiátor jobb oldalán a radiátor mellett,a résen, átáramolhat a levegő anélkül, hogy átmelegedne. Ezt a rést a régi radiátor oda való szivacsával tömítettem. Most úgy fűt mint valaha.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18503 Dátum: 2013.11.01 péntek, 11:42:15 »

Köszönöm! wave
GinJoy rávilágított, hogy a radiátor jobb oldalán a radiátor mellett,a résen, átáramolhat a levegő anélkül, hogy átmelegedne. Ezt a rést a régi radiátor oda való szivacsával tömítettem. Most úgy fűt mint valaha.
Aham.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18504 Dátum: 2013.11.01 péntek, 21:22:31 »

Köszönöm! wave
GinJoy rávilágított, hogy a radiátor jobb oldalán a radiátor mellett,a résen, átáramolhat a levegő anélkül, hogy átmelegedne. Ezt a rést a régi radiátor oda való szivacsával tömítettem. Most úgy fűt mint valaha.
taps ne ennek tényleg örülök ,hogy jó lett  taps
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18505 Dátum: 2013.11.02 szombat, 02:40:43 »

Köszönöm! wave
GinJoy rávilágított, hogy a radiátor jobb oldalán a radiátor mellett,a résen, átáramolhat a levegő anélkül, hogy átmelegedne. Ezt a rést a régi radiátor oda való szivacsával tömítettem. Most úgy fűt mint valaha.

No, akkor csak sikerült !  nyes eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18506 Dátum: 2013.11.02 szombat, 08:08:42 »

taps ne ennek tényleg örülök ,hogy jó lett  taps
Én is örvendek, hogy a végére értem és végre meleget érzek.  integet2

No, akkor csak sikerült !  nyes eljen

Sikerült!  integet2

Tudtam, hogy fog sikerülni, csak azt nem tudtam, hogy mikor.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18507 Dátum: 2013.11.02 szombat, 19:48:31 »

Levehető a vonóhorog a kocsin, de eltűnt a kulcs, ami oldja a zárat. Hol lehet pótolni?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18508 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 16:47:07 »

Rést megszüntettem az eredeti szivaccsal, próbakör alkalmával tűzforró a levegő!
Probléma kipipálva!
A fűtés feljavulásával a motor hőmérsékletének változása is stabilizálódott. Előtte a hőmérséklet növekedett és az A betűig is felemelkedett. Ott bekapcsolt a ventilátor és visszahűtötte. Most nem észleltem ezt a "túlmelegedést" stabilan a függőleges közvetlen közelében állapodott meg és ott is maradt, a ventilátor nem kapcsolt be. Mondhatni stabilabbá vált.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18509 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 16:56:57 »

A fűtés feljavulásával a motor hőmérsékletének változása is stabilizálódott. Előtte a hőmérséklet növekedett és az A betűig is felemelkedett. Ott bekapcsolt a ventilátor és visszahűtötte. Most nem észleltem ezt a "túlmelegedést" stabilan a függőleges közvetlen közelében állapodott meg és ott is maradt, a ventilátor nem kapcsolt be. Mondhatni stabilabbá vált.
lehet lemaradtam milyen radiator van benne?
mit vettel vegül?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18510 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 17:04:08 »

lehet lemaradtam milyen radiator van benne?
mit vettel vegül?
Igen, amikor írtam, akkor az önindítód volt az előtérben. Azzal sikerült dűlőre jutni?

Ezt vettem.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18511 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 17:08:29 »

Igen, amikor írtam, akkor az önindítód volt az előtérben. Azzal sikerült dűlőre jutni?

Ezt vettem.
sajnos nem tudom meg nezni mert a mobilon
nem latszik a link.az indito meg nem! Sajnos...
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #18512 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 18:33:04 »

Sziasztok!

Tudja-e valaki,hogy van-e különbség az automata,és a manuális váltós kocsikon lévő alsó,holtponti jeladó foglalatuk között?Illetve,nem mindegy,hogy automata váltósra teszek manuális váltót,vagy fordítva? Ezt csak azért kérdezem,esetleg a blokk oldalán másképp van kialakítva a jeladó foglalata? Mert ugye ami a kipufogó mellet van jeladó,annak van szerepe a szikránál?
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18513 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 18:45:46 »

Sziasztok!

Tudja-e valaki,hogy van-e különbség az automata,és a manuális váltós kocsikon lévő alsó,holtponti jeladó foglalatuk között?Illetve,nem mindegy,hogy automata váltósra teszek manuális váltót,vagy fordítva? Ezt csak azért kérdezem,esetleg a blokk oldalán másképp van kialakítva a jeladó foglalata? Mert ugye ami a kipufogó mellet van jeladó,annak van szerepe a szikránál?
hali.az ECU biztosan más!
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #18514 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 18:59:59 »

hali.az ECU biztosan más!

  Ha más,akkor miért működött felújítás előtt a kocsi? Amit vettem mocit,az automata váltós volt,beraktam az enyémbe és ment,most felújítás után nem...  falbav
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18515 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 19:12:13 »

  Ha más,akkor miért működött felújítás előtt a kocsi? Amit vettem mocit,az automata váltós volt,beraktam az enyémbe és ment,most felújítás után nem...  falbav
amiről én tudok,hogy az autómata ECU ja, leszabályozza a motor fordulatát,,4000 nél többet nem forog!
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #18516 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 19:18:31 »

amiről én tudok,hogy az autómata ECU ja, leszabályozza a motor fordulatát,,4000 nél többet nem forog!

Ja bocsi az ECU az az eredeti mociból van...azt nem kaptam hozzá!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18517 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 19:19:44 »

......,nem mindegy,hogy automata váltósra teszek manuális váltót,vagy fordítva? ....
Volt valaha automata váltós?
Ha az eredeti automata volt ez meg manuális, vagy fordítva, akkor az ECU nem egyezik.

Nálam a váltócsere után, amikor beraktam egy manuális kocsi ECU-jét, akkor se, hang se kép nem volt. Kábelköteget is kellett cserélni, hogy mukodjon.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.03 vasárnap, 19:23:50 írta legyozo » Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #18518 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 20:56:29 »

Volt valaha automata váltós?
Ha az eredeti automata volt ez meg manuális, vagy fordítva, akkor az ECU nem egyezik.

Nálam a váltócsere után, amikor beraktam egy manuális kocsi ECU-jét, akkor se, hang se kép nem volt. Kábelköteget is kellett cserélni, hogy mukodjon.

  Ajjaj! Valami kavarodás van!....

Nos.nekem eredetileg manuális váltós az autóm...kifeküdt a motor! vettem egy másikat,ami automata váltós volt...belerakattam a sajátomba,és indult minden gond nélkül!(Az én eredeti ECU-mmal) mivel ez a motor is hajtókaros lett,teljesen fel lett újítva.Összeraktam,és nincs szikra,azért érdeklődöm a jeladókról,és a kompatibilitásról....
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #18519 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 21:04:02 »

  Ajjaj! Valami kavarodás van!....

Nos.nekem eredetileg manuális váltós az autóm...kifeküdt a motor! vettem egy másikat,ami automata váltós volt...belerakattam a sajátomba,és indult minden gond nélkül!(Az én eredeti ECU-mmal) mivel ez a motor is hajtókaros lett,teljesen fel lett újítva.Összeraktam,és nincs szikra,azért érdeklődöm a jeladókról,és a kompatibilitásról....
maga a blokk és jeladóik egyformák. ami különbség van az a kábelköteg és az ecu. a kábelköteg a váltó miatt más.
tehát ha csak blokkot cseréltél, akkor nem ott a hiba.
két dolog lehet. vagy nem jól kötöttél vissza valamit, vagy a vezérlés nem stimmel még mindig....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #18520 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 07:42:50 »

maga a blokk és jeladóik egyformák. ami különbség van az a kábelköteg és az ecu. a kábelköteg a váltó miatt más.
tehát ha csak blokkot cseréltél, akkor nem ott a hiba.
két dolog lehet. vagy nem jól kötöttél vissza valamit, vagy a vezérlés nem stimmel még mindig....

  Annyi van,hogy a jeladónak a háza az én eredeti motoromban hosszabb... és most ahogyan nézem,a lendkeréken csak félig látszik a jel...(Másfajta a jeladó háza is!
A tolómérőt bedugtam,és a jeladóhoz képest 10 mm-el bentebb van,,és ugye kb 3 mm-nek kellene lennie(Mármint a jeladó,és a lendkerék közötti távolságnak?) De megnézem a vezetékelést!  A trafó vezetékén,gyujtáskor 12,4 volt jön ki...mikor indítózom,lemegy 9,5-re de állandóan,pedig ott kellene szakaszosan váltakoznia az áramnak?_Ugye? De átbogarászom a vezetékeket!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18521 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 10:17:52 »

  Annyi van,hogy a jeladónak a háza az én eredeti motoromban hosszabb... és most ahogyan nézem,a lendkeréken csak félig látszik a jel...(Másfajta a jeladó háza is!
A tolómérőt bedugtam,és a jeladóhoz képest 10 mm-el bentebb van,,és ugye kb 3 mm-nek kellene lennie(Mármint a jeladó,és a lendkerék közötti távolságnak?) De megnézem a vezetékelést!  A trafó vezetékén,gyujtáskor 12,4 volt jön ki...mikor indítózom,lemegy 9,5-re de állandóan,pedig ott kellene szakaszosan váltakoznia az áramnak?_Ugye? De átbogarászom a vezetékeket!
Tehát ha jól értelmezem a dolgokat:
- motorcsere, csak, mert régi behalt.
- csere után minden jól működött X ideig.
- a cseremotor is behalt
- cseremotor felújít, csak belül (hajtókar, főtengely, stb.)
- összerak, nem működik.
Semmi más nem lett kicserélve? Nem lett a két motor köcöléke csereberélve (pl. injektorsor, trafó, jeladók, jelfogók, relék, egyébmarhaság)?

Ha minden úgy van, ahogy fentebb írtam, akkor nem lehet, hogy valami vezetéket össze- vagy szétcsíptél/tek összerámoláskor - beszorult két fém közé? Vagy netán valamiről lemaradt a csatlakozó?

Csak ötlet.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #18522 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 10:28:33 »

Tehát ha jól értelmezem a dolgokat:
- motorcsere, csak, mert régi behalt.
- csere után minden jól működött X ideig.
- a cseremotor is behalt
- cseremotor felújít, csak belül (hajtókar, főtengely, stb.)
- összerak, nem működik.
Semmi más nem lett kicserélve? Nem lett a két motor köcöléke csereberélve (pl. injektorsor, trafó, jeladók, jelfogók, relék, egyébmarhaság)?

Ha minden úgy van, ahogy fentebb írtam, akkor nem lehet, hogy valami vezetéket össze- vagy szétcsíptél/tek összerámoláskor - beszorult két fém közé? Vagy netán valamiről lemaradt a csatlakozó?

Csak ötlet.

Az ötlet jó,már írtam az elektromos dolgokba!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
btg
Vendég
« Új hozzászólás #18523 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:33:40 »

Helló, azt szeretném megkérdezni, hogy egy 1993-as, illetve 1996-os 1,6 benzines Mondeo-k alkatrészei mennyire csereszabatosak? ( Mondjuk ha mindkettő sedan). Illetve a karosszéria mennyire számít? Köszi
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18524 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:19:50 »

Helló, azt szeretném megkérdezni, hogy egy 1993-as, illetve 1996-os 1,6 benzines Mondeo-k alkatrészei mennyire csereszabatosak? ( Mondjuk ha mindkettő sedan). Illetve a karosszéria mennyire számít? Köszi

Szia !

Változtattak azért 93-tól 96-ig elég sok "apró" dolgot a Fordék. 90%-a csereszabatos, hogy a benzines motorral tettek-e valamit, azt nem tudom. A karosszérián is akadnak eltérések, de lényegében oda-vissza jó. Hogy a villamos-, a zár- és egyéb alkatrészek milyen százalékban térnek el, azt pontosan nem tudom.
A karosszéria teljesen más a limuzin, a ferdehátú és a kombi között. (a hátsó ajtóktól számítva, nyilván... Cheesy - de más a beltér is hátul közöttük)
Tehát ha donor autót szeretnél, azonos kivitelt keress, mint a Tied, az a tuti.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18525 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:34:58 »

Helló, azt szeretném megkérdezni, hogy egy 1993-as, illetve 1996-os 1,6 benzines Mondeo-k alkatrészei mennyire csereszabatosak? ( Mondjuk ha mindkettő sedan). Illetve a karosszéria mennyire számít? Köszi
Kábelezés nem igazán legózható.
Motor más, de nem tudom pontosan, hogy miben - régi még sima DOHC, újabbik Zetec (ismereteim szerint).
Karosszéria és belső mondhatni ugyanaz.

De ugye mindkét autó esetében Mk1-ről van szó? Smiley
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18526 Dátum: 2013.11.05 kedd, 18:37:13 »

hali
bontás közben elakadtam a klíma csöveknél
hogy lehet azokat szét szedni Huh? valami rugós biztosítós
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18527 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 12:17:50 »

hali
bontás közben elakadtam a klíma csöveknél
hogy lehet azokat szét szedni Huh? valami rugós biztosítós
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18528 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 12:19:47 »



Ez azt jelenti, hogy sehogy?  vigyor3 (mert nem írtál semmit)
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18529 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 18:06:30 »

hali
bontás közben elakadtam a klíma csöveknél
hogy lehet azokat szét szedni Huh? valami rugós biztosítós
Kubu kupak.
És egy kis ügyeskedés.
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18530 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:53:56 »

Kubu kupak.
És egy kis ügyeskedés.

sikerült
bringa küllővel Cheesy
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18531 Dátum: 2013.11.08 péntek, 04:44:49 »

sikerült
bringa küllővel Cheesy
mond el légyszi,,hogy?
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18532 Dátum: 2013.11.08 péntek, 21:29:20 »

mond el légyszi,,hogy?

bringa küllőt méretre kör alakban meghajtottam aztán a rugós biztosítóhoz egy csavarhúzóval be nyomkodtam kicsit meg rángattam a csövet ki vettem a küllőt és ki lehetett húzni a csóvet a másikból 
Naplózva
karika
Vendég
« Új hozzászólás #18533 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 14:43:24 »

sziasztok 95 ös mondeom van. 1.6 benzines. Mostanában azzal szivat hogyha féket és kuplungot nyomok lassítok egyszerűen leáll a motor. tudja valaki ez mitől lehet.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18534 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 16:11:04 »

sziasztok 95 ös mondeom van. 1.6 benzines. Mostanában azzal szivat hogyha féket és kuplungot nyomok lassítok egyszerűen leáll a motor. tudja valaki ez mitől lehet.
nekem is volt ilyen! de hogy mitől,az nem derült ki! valószinü a benzin pumpa volt,de lehet a MAF,vagy a levegő hőmérséglet jeladó,ami a szivócső aljában van! nem tudsz kivillogtatni hibakódot? én kicserélgettem a jeladókat,a vákumcsöveket,gyertyákat, kábelkötegeket..az injektori szokott behalni! Fontos! a termosztátházon van két jeladó,alul-felül. a motor elején is van egy olajszint jeladó.. ezek vezetékeiről ha málik a szigetelés,akkor könnyen lehet nagy zárlatokat okozni,amit ugy vesz az ECU,hogy kevés az olaj,vagy forr a vized,és leállitja a motort! ha bezárlatolnak a vezetékek,olyan mintha jelet adna...ezeket nézd végig...elvilleg ha lehuzod valamelyik jeladó csatiját,attol még mennie kell,vész üzem módban,és ezzel is kiszürhető mi a rossz..
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18535 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 14:34:26 »

sziasztok 95 ös mondeom van. 1.6 benzines. Mostanában azzal szivat hogyha féket és kuplungot nyomok lassítok egyszerűen leáll a motor. tudja valaki ez mitől lehet.

Sok mindentől lehet.
Lehet fojtószelep poti, km jeladó, lambdaszonda....
Kéne egy hibakód kiolvasás, ne kelljen feleslegesen találgatni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szilard317
Vendég
« Új hozzászólás #18536 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 19:14:34 »

Sziasztok!

A Mondeom gyári rádiója lezárt, miután többször is rosszul ütöttem be a kódot. Elvileg ezt már csak szervizben lehet feloldani. Ennek kb. mennyibe kerülne a feloldása?

Köszi Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18537 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 21:38:30 »

Sziasztok!

A Mondeom gyári rádiója lezárt, miután többször is rosszul ütöttem be a kódot. Elvileg ezt már csak szervizben lehet feloldani. Ennek kb. mennyibe kerülne a feloldása?

Köszi Smiley

0huf...
Hagyd bekapcsolva, egyszercsak újra kérni fogja! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18538 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:47:09 »

sziasztok
1.8TD motorba milyen olajat rakjak Huh?
eddig 5w-40-es castrol edge olaj volt benne de most nincs a kereskedő haveromnál
a ford 5w-30-as olaj jó lesz bele??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18539 Dátum: 2013.11.20 szerda, 01:24:15 »

sziasztok
1.8TD motorba milyen olajat rakjak Huh?
eddig 5w-40-es castrol edge olaj volt benne de most nincs a kereskedő haveromnál
a ford 5w-30-as olaj jó lesz bele??
10w40
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18540 Dátum: 2013.11.20 szerda, 12:46:16 »

10w40

 eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #18541 Dátum: 2013.11.20 szerda, 16:52:32 »

Valaki az éjjel nem gyengyén oldalba rakta az autómat. Délután kicseréltem a bal első ajtót, átpakoltam a zárat, mindent. Azóta azt mutatja, hogy nyitva van a cserélt ajtó. Valakinek ötlet?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18542 Dátum: 2013.11.20 szerda, 20:45:03 »

Valaki az éjjel nem gyengyén oldalba rakta az autómat. Délután kicseréltem a bal első ajtót, átpakoltam a zárat, mindent. Azóta azt mutatja, hogy nyitva van a cserélt ajtó. Valakinek ötlet?

Ha jól tudom a zárban van az érzékelő, de lehet keverem vmivel...
Ott kéne kutakodni, hogy minden kábel eljut e oda, ahova kell neki...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18543 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 15:08:50 »

Valaki az éjjel nem gyengyén oldalba rakta az autómat. Délután kicseréltem a bal első ajtót, átpakoltam a zárat, mindent. Azóta azt mutatja, hogy nyitva van a cserélt ajtó. Valakinek ötlet?
Ahogy Joe mondja. A zárszerkezet "bézs" burkolata alatt kéne lennie a szögletes házú mikrokapcsoló érzékelő. Vagy nincs ott, vagy nincs bekötve.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #18544 Dátum: 2013.11.23 szombat, 14:24:16 »

Valaki az éjjel nem gyengyén oldalba rakta az autómat. Délután kicseréltem a bal első ajtót, átpakoltam a zárat, mindent. Azóta azt mutatja, hogy nyitva van a cserélt ajtó. Valakinek ötlet?

Szia Hayapapi!

Bár az év elején eladtam a mondeót, néha visszajárok olvasgatni....
Egyetértek, hogy lehet, nincs feldugva az ajtónyitás érzékelp, vagy rossz a vezeték.
A harmadik eset, hogy nincs az érzékelő a helyén. Erre vonatkozóan:
Ha kiszereled a zárszerkezetet, vedd le róla a műanyag burkolatot. A zárszerkezet fém részébe látnod kell egy bepattintott, kb gyufásdoboz méretű fehér műanyag valamit, lóg róla egy vékony vezeték. Nézd meg, a vezeték csatlakozik-e. Ha véletlenül nincs bepattintva, akkor jön a szépség: ha letört valamelyik pöcök ami a fém burkolatban tartja, két dolgot tudsz tenni:
- veszel másikat, bontva is csak zárszerkezettel együtt van, saccra tíz rugóért...
- megcsinálod magad.

A második esettel kapcsolatban a technológia (mivel csináltam már ilyet):
- Elmész a boltba, veszel egy tubus Patex Super Fix ragasztót.
- Letakarítod a műanyag érzékelőt, és a zárszerkezetet az olajból, porból, zsírból, ALAPOSAN!!!!
- fogsz egy kicsi alumínium lemezt. meghajlítod L alakban...
- Az érzékelőt a helyére teszed, esetleg alá tehetsz egy kicsit a ragasztóból, de ne sokat, nem a zárat kéne összeragasztani
-Az L alakra hajlított alumíniumot hozzáragasztod a fém szerkezethez úgy, hogy az L másik szára a műanyag elemnek feküdjön neki, amihez szintén hozzáragasztod.

Ha van valami franciakulcsod, satud, vagy bármid amivel ezeket össze tudod szorítani, tedd meg, és hagyd úgy 24 órát száradni. Ennyi kell, hogy tökéletesen megkössön. Utána az életbe többet szét nem esik, vésni lehet a ragasztót.

Nekem is javítani kellett annak idején, így is adtam el. Az új tulaj azt mondja, azóta sincs baj vele.

Fontos hogy előtte a koszt tüntesd el mindenképpen, illetve ezt a ragasztót használd.

A bekerülési költsége kb 500 ft + némi munka, a tartóssága örök élet meg egy nap.

Remélem tudtam segíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.23 szombat, 14:27:33 írta BluElite » Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #18545 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 18:31:29 »

Hali
A klímatálca lefolyóját mivel lehet kipucolni? Van rá valami szer vagy valami?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18546 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 18:52:18 »

Hali
A klímatálca lefolyóját mivel lehet kipucolni? Van rá valami szer vagy valami?
Klímatisztítóval is szokták. Én most már a habból a kocsi alól is befújnék a kifolyóba.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18547 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 19:45:24 »

Hali
A klímatálca lefolyóját mivel lehet kipucolni? Van rá valami szer vagy valami?
ez ugyan az a talca,ami a futotest talcaja? mert nekem manual klimam van de nm latom a kifolyot! honnan latni,hogy nez ki?? koszi.
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #18548 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 20:11:51 »

Üdv: Valaki segítsen már ha tud: Van a családban egy MK-II 2.5 V6-os Mondi,gázos tökéletesen működik,,csak most úgy döntött hogy nem akar fűteni, vízcső cserén nemrég esett át, van aki arra tippel hogy levegős,de ha az hogy lehet légteleníteni? Levettem a visszatérő csövet végig meleg és nem láttam levegősnek, de valahogy a radiátorhoz nem jut meleg víz, tudom meg kellene nézni ott is a bejövő-elmenő csövet, de itt aztán semmi hely nincs hogy kitapogassam, ahol meg tudtam fogni ott melegnek éreztem mindkettőt. Ha valaki segít, megköszönöm. Gábor
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18549 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 20:51:09 »

ez ugyan az a talca,ami a futotest talcaja? mert nekem manual klimam van de nm latom a kifolyot! honnan latni,hogy nez ki?? koszi.
Én azt gondolom, hogy igen. Arra folyik rá a kondenz és kerül a kocsi alá. Ott kell keresni ahol a tűzfalon átmennek a csövek. Bentről nem látható, csak akkor látod, ha oldod a gumicsöveket és kiszeded tálcástól-mindenestől a radiátort. Ha a kocsi alól felnyúlsz és tapogatsz, akkor is megtalálhatod.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 377 378 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.