Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 21:35:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 783804 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2014.01.03 péntek, 09:05:18 »

De akkor miért van ott egy csatlakozó ami csak úgy lóg és nincs semmi amire rá lehetne dugni?
Passz. Lehet nem ugyanarról beszélünk. Képed van róla?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2014.01.03 péntek, 09:31:26 »

Sziasztok

Mk1 TD-ről lebontottuk a motorháztető aljára erősített takarót és találtunk egy kivágott nagy kört és egy csak ott logó csatlakozót. Azon a részen ahol a menetszél az intercooler felé van vezetve. Annak ott lenne valami funkciója, vagy hiányzik valami alkatrész onnan??

Előre is köszi a választ, és boldog új évet Smiley
kivágott kör nem szokott lenni, csatlakozó a motorháztetőn elvileg csak a fúvóka fűtésének szokott lenni. ha első szélvédőfűtésed van, vagy esetleg eolyanból való bontott gépháztető, akkor ott az ablakmosó fúvókák is fűtöttek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2014.01.03 péntek, 18:30:29 »

sziasztok hatalmas segítséget szeretnék kérni

arról van szó hogy a kocsi gázadásnál fura keregő hangot ad ki magábol nem szokványos dízel hangot hanem jóval hangosabbat de csak terhelés alatt 1500-as fordulatól kezdve adja ki ezt a hangot
gyorsúlni nem akar az autó az adagoló aljából csöpög a gázolja annál a kis fekete kupaknál

válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2014.01.03 péntek, 18:41:32 »

sziasztok hatalmas segítséget szeretnék kérni

arról van szó hogy a kocsi gázadásnál fura keregő hangot ad ki magábol nem szokványos dízel hangot hanem jóval hangosabbat de csak terhelés alatt 1500-as fordulatól kezdve adja ki ezt a hangot
gyorsúlni nem akar az autó az adagoló aljából csöpög a gázolja annál a kis fekete kupaknál

válaszokat előre is köszönöm
ha óvatosan gyorsítasz akkor nem csinálja ezt? nekem ilyet akkor csinált, amikor a turbóm túl szűkre volt véve, lekormolódott, és nem kapott levegőt. iszonyat csúnya csattogó hangja volt. vedd le a gumikönyököt és próbáld meg úgy. menni ugyan nem fog, de kiderül, hogy akkor is csinálj-e ezt a hangot.

milyen fekete kupakról beszélsz amúgy? a te adagolódon nem kéne semminek lenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2014.01.03 péntek, 18:47:43 »

ha óvatosan gyorsítasz akkor nem csinálja ezt? nekem ilyet akkor csinált, amikor a turbóm túl szűkre volt véve, lekormolódott, és nem kapott levegőt. iszonyat csúnya csattogó hangja volt. vedd le a gumikönyököt és próbáld meg úgy. menni ugyan nem fog, de kiderül, hogy akkor is csinálj-e ezt a hangot.

milyen fekete kupakról beszélsz amúgy? a te adagolódon nem kéne semminek lenni

bármilyen gyorsításnál csinálja viszont eggyik pillanatról a másikra történ a dolog pirosnál áltam és ahogy ki lőtem akkor kezdte el ezt a hangot ki adni
ja és most sajnos lucas adagoló van fenn mert a donor kocsi amiből átépítettem azon lucas volt
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2014.01.03 péntek, 18:51:55 »

bármilyen gyorsításnál csinálja viszont eggyik pillanatról a másikra történ a dolog pirosnál áltam és ahogy ki lőtem akkor kezdte el ezt a hangot ki adni
ja és most sajnos lucas adagoló van fenn mert a donor kocsi amiből átépítettem azon lucas volt
próbáld meg a gumikönyök nélkül, aztán nézzük meg mi lesz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2014.01.03 péntek, 19:43:37 »

próbáld meg a gumikönyök nélkül, aztán nézzük meg mi lesz

okés rendben
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2014.01.04 szombat, 08:19:21 »

próbáld meg a gumikönyök nélkül, aztán nézzük meg mi lesz

turbós lett a verda a tér minden írányába kb 1cm lógása van a tengelynek Cheesy
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 09:39:18 »

Sziasztok! Még mindig fogyasztási gondjaim vannak. 7 fölött...(5-5,5 szokott lenni) Amik újak: porlasztócsúcsok, hőmérséklet jeladó, termosztát, összes folyadék (olaj 10w40), összes szűrő. Az adagolóhoz nem lett nyúlva, ezt kiderítettem. A kocsi 10 éve van nálam, alkatrészcserék előtt is ez volt a gondja+füstölés. A füstölés megszűnt, a többi maradt. Ettől függetlenül rendesen megy, hidegen jól idul. Köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 19:33:50 »

Szevasztok! A segítségeteket szeretném kérni sos. Sikerült szereznem egy bosch adagolót a gépembe vezérmű kerékkel, de ugyebár szívó dízelből való. A behangolást természetesen szakműhely végzi majd el. Annyi lenne a kérdésem, hogy vegyek még egy vezérkereket egy mondiból, hogy a szakinak csak lucas ki bosch be efektje legyen, vagy megegyezik a két adagoló vezérkereke?  Amit találtam microcat-ben, aszerint nem eggyezik a két kerék. De ennyire nem értek hozzá. Kéne holnapig a válasz, mert szombaton megyek az átépítés alapjára szolgáló adagolóért és van nekik vezérkerekük is, csak ki kell bontaniuk. Légyszi helpeljetek.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 19:52:10 »

Szevasztok! A segítségeteket szeretném kérni sos. Sikerült szereznem egy bosch adagolót a gépembe vezérmű kerékkel, de ugyebár szívó dízelből való. A behangolást természetesen szakműhely végzi majd el. Annyi lenne a kérdésem, hogy vegyek még egy vezérkereket egy mondiból, hogy a szakinak csak lucas ki bosch be efektje legyen, vagy megegyezik a két adagoló vezérkereke?  Amit találtam microcat-ben, aszerint nem eggyezik a két kerék. De ennyire nem értek hozzá. Kéne holnapig a válasz, mert szombaton megyek az átépítés alapjára szolgáló adagolóért és van nekik vezérkerekük is, csak ki kell bontaniuk. Légyszi helpeljetek.
az adagoló padi beálításához semmi köze a vezérlésnek. mondjuk ezt a bontósnak, és a szerelőnek is tudni kéne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 20:16:17 »

az adagoló padi beálításához semmi köze a vezérlésnek. mondjuk ezt a bontósnak, és a szerelőnek is tudni kéne
Szaki annyit tud, hogy átépítés lesz, és megmondta hogy 100km es körezetben hol van az egyetlen műhely ahol be tudják hangolni, a bontós meg nem ért hozzá. Én kérdeztem, mert vezér szett lett cserélve egy hónapja, és nem szívesen dobnék el egy skf-et. De akkor ezek szerint passzolni fog a kettő? Aúgy azért gondoltam hogy köze van a beálításhoz, mert hogy ugyebár állásra van szerelve a vezérlés, és teszem azt ha a padon már jelölt kerékkel állítják be az adagolót, akkor a szakinak egy kicsit megkönnyítem a dolgát. Vagy rosszul gondolom? Merthogy amikor elvittem hozzá a gépet, hogy vezérlés csere, meg lehet beállítás, egy napot harcolt vele.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.06 csütörtök, 20:18:34 írta subway » Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 21:10:31 »

Szaki annyit tud, hogy átépítés lesz, és megmondta hogy 100km es körezetben hol van az egyetlen műhely ahol be tudják hangolni, a bontós meg nem ért hozzá. Én kérdeztem, mert vezér szett lett cserélve egy hónapja, és nem szívesen dobnék el egy skf-et. De akkor ezek szerint passzolni fog a kettő? Aúgy azért gondoltam hogy köze van a beálításhoz, mert hogy ugyebár állásra van szerelve a vezérlés, és teszem azt ha a padon már jelölt kerékkel állítják be az adagolót, akkor a szakinak egy kicsit megkönnyítem a dolgát. Vagy rosszul gondolom? Merthogy amikor elvittem hozzá a gépet, hogy vezérlés csere, meg lehet beállítás, egy napot harcolt vele.
lehet keresni kéne másik szakit. a vezérműkerék nem egyforma, de nincs is semmi köze a behangoláshoz. az adagolót állítsák be rendesen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2014.02.07 péntek, 04:44:27 »

lehet keresni kéne másik szakit. a vezérműkerék nem egyforma, de nincs is semmi köze a behangoláshoz. az adagolót állítsák be rendesen
Nincs másik szaki, jól végzi a dolgát, de legalább a kérdés felére meglett a válasz. Mármint a szaki ért hozzá, én nem értek hozzá és azért kérdezek ilyeneket, de akkor nem foglalkozok a kerékkel, hanem elviszem majd a műhelybe, beállítják, aztán odaadom a szakinak és ő tudni fogja akkor ezek szerint hogy mit kell majd vele csinálnia.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 05:19:29 írta subway » Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2014.02.22 szombat, 11:06:25 »

Ahoj mindenki!
Szerdán végre megérkezett így tegnap eljutott az adagolósokhoz a kis donor bosch. Kicsit vakarózott rajta a szaki, és még nem is mond rá semmit, mert ilyet még sose kértek tőlük és nem is készítettek. A legnagyobb segítség az lenne nekik igazán, ha meg tudnám mondani, hogy milyen fedelet illesszenek rá, mert így egy fél napjuk el fog menni a keresgéléssel. Ha nem tudok semmit segíteni, akkor is azt ígérte, hogy megpróbál jövőhét végére mondani valamit. Mármint hogy elő tudják e állítani, vagy sem. Mégse olyan egyszerű ez az átépítés mint ahogy az le volt írva nds oldalán. Főleg hogy neki már rajta volt a fedél az adagolón amikor a felújítását írta le... Sunyi félinformációs leírás. (főleg hogy kiderült a lucas-t is megcsinálták volna nekem, igaz tudja hogy nem olyan megbízható mint a bosch és nem is annyi a javítása, de hát ez van...)
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2014.02.22 szombat, 15:24:06 »

Ahoj mindenki!
Szerdán végre megérkezett így tegnap eljutott az adagolósokhoz a kis donor bosch. Kicsit vakarózott rajta a szaki, és még nem is mond rá semmit, mert ilyet még sose kértek tőlük és nem is készítettek. A legnagyobb segítség az lenne nekik igazán, ha meg tudnám mondani, hogy milyen fedelet illesszenek rá, mert így egy fél napjuk el fog menni a keresgéléssel. Ha nem tudok semmit segíteni, akkor is azt ígérte, hogy megpróbál jövőhét végére mondani valamit. Mármint hogy elő tudják e állítani, vagy sem. Mégse olyan egyszerű ez az átépítés mint ahogy az le volt írva nds oldalán. Főleg hogy neki már rajta volt a fedél az adagolón amikor a felújítását írta le... Sunyi félinformációs leírás. (főleg hogy kiderült a lucas-t is megcsinálták volna nekem, igaz tudja hogy nem olyan megbízható mint a bosch és nem is annyi a javítása, de hát ez van...)
Már miért lenne sunyi félinformáció? Érdekesség képpen van leírva, úgysem áll neki otthon senki normális ember, aki még nem látott ilyet. Ha meg a szerelő sem tudja, mit kell rátenni, azzal nagy baj van. Lehet pont azért volt így leírva, hogy ne másik szakit tanítsak. Kell rendelni egyet, megcsinálom, felrakom.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2014.02.22 szombat, 15:27:16 »

Ahoj mindenki!
Szerdán végre megérkezett így tegnap eljutott az adagolósokhoz a kis donor bosch. Kicsit vakarózott rajta a szaki, és még nem is mond rá semmit, mert ilyet még sose kértek tőlük és nem is készítettek. A legnagyobb segítség az lenne nekik igazán, ha meg tudnám mondani, hogy milyen fedelet illesszenek rá, mert így egy fél napjuk el fog menni a keresgéléssel. Ha nem tudok semmit segíteni, akkor is azt ígérte, hogy megpróbál jövőhét végére mondani valamit. Mármint hogy elő tudják e állítani, vagy sem. Mégse olyan egyszerű ez az átépítés mint ahogy az le volt írva nds oldalán. Főleg hogy neki már rajta volt a fedél az adagolón amikor a felújítását írta le... Sunyi félinformációs leírás. (főleg hogy kiderült a lucas-t is megcsinálták volna nekem, igaz tudja hogy nem olyan megbízható mint a bosch és nem is annyi a javítása, de hát ez van...)
szerintem senki nem mondta, hogy a lucast nem lehet javítani. Én is szoktam felújítani őket. reggeltől estig megvan. kocsiról le-fel szereléssel 45 pénz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2014.02.22 szombat, 16:07:54 »

szerintem senki nem mondta, hogy a lucast nem lehet javítani. Én is szoktam felújítani őket. reggeltől estig megvan. kocsiról le-fel szereléssel 45 pénz
Azt elhiszem, hogy te megcsinálod, csak kicsikét messze vagy, így ezt nem igazán tudom megjátszani. A lucas-szal meg szerintem a szerelő nem akart foglalkozni. Az adagolós meg nem azt mondta, hogy nem tudja mit tegyen rá, csak el lesz vele egy ideig, amíg talál egyet ami passzol. De megcsinálja az átalakítást ha talál egy fedelet hozzá. Amúgy meg én is inkább pont az ilyen átalakításoknak esnék neki itthon, de mivel nekem meg nincs mihez nyúlnom, és nincs műszerem se hozzá, meg mostanság már időm sincs rá, ezért is hagyok már szinte apróságokat is a szakikra.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2014.02.22 szombat, 16:23:30 »

Azt elhiszem, hogy te megcsinálod, csak kicsikét messze vagy, így ezt nem igazán tudom megjátszani. A lucas-szal meg szerintem a szerelő nem akart foglalkozni. Az adagolós meg nem azt mondta, hogy nem tudja mit tegyen rá, csak el lesz vele egy ideig, amíg talál egyet ami passzol. De megcsinálja az átalakítást ha talál egy fedelet hozzá. Amúgy meg én is inkább pont az ilyen átalakításoknak esnék neki itthon, de mivel nekem meg nincs mihez nyúlnom, és nincs műszerem se hozzá, meg mostanság már időm sincs rá, ezért is hagyok már szinte apróságokat is a szakikra.
messze? ha nincs aki rendesen megcsinálja, akkor mást jelent a messze. 2 hete mátészalkáról jött ember adagolófelújításra
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2014.02.22 szombat, 17:13:34 »

messze? ha nincs aki rendesen megcsinálja, akkor mást jelent a messze. 2 hete mátészalkáról jött ember adagolófelújításra
Az jó. De szerencsére nekem itt van a szomszéd városban az adagolós műhely, így azért eléggé megfontolandó volt, hogy elpartyzzak hozzád. Cheesy Főleg hogy megtudtam a mechanikus lucasokat lazán be is vállalják igaz így hiba leírás alapján rá is vágta, hogy kb 50 píz a javítása, de megcsinálják ha nem megy a bosch. Cheesy
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2014.02.22 szombat, 21:05:18 »

Az jó. De szerencsére nekem itt van a szomszéd városban az adagolós műhely, így azért eléggé megfontolandó volt, hogy elpartyzzak hozzád. Cheesy Főleg hogy megtudtam a mechanikus lucasokat lazán be is vállalják igaz így hiba leírás alapján rá is vágta, hogy kb 50 píz a javítása, de megcsinálják ha nem megy a bosch. Cheesy
Aki ismeri Ginjoy-t annak nincs olyan , hogy messze. wave wave wave
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:05:27 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy egy MK1-es 1.8 TD mondi (1995-ös), ha beindul a motor de leáll ha kifogy a nafta a szűrőből akkor leáll az adagoló hiba vagy van pluszba üzemanyag pumpedli ami vacakolhat vagy csak a cső dugult el ami a tankból jön...

Volt már ilyen valakinek?
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:24:05 »

Aki ismeri Ginjoy-t annak nincs olyan , hogy messze. wave wave wave
Hát igen nem ismerem személyesen a nagy tervezőt. De van egy plusz jó hírem. Ma hívott az adagolós műhely, és találtak mindent a polcokon ami kell az átalakításhoz, így 4-5 esetleg 6 munkanap múlva előadják a bosch adagoló átalakítást beállítással együtt nettó 48k pízért. Egész barátinak tűnik az ajánlatuk, így mondtam nekik hogy mehet a menet. Remélem be is válik illetve feltámad hamvaiból mondi. Már nagyon morog és duzzog ha használom a kicsikét.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:09:50 »

Hát igen nem ismerem személyesen a nagy tervezőt. De van egy plusz jó hírem. Ma hívott az adagolós műhely, és találtak mindent a polcokon ami kell az átalakításhoz, így 4-5 esetleg 6 munkanap múlva előadják a bosch adagoló átalakítást beállítással együtt nettó 48k pízért. Egész barátinak tűnik az ajánlatuk, így mondtam nekik hogy mehet a menet. Remélem be is válik illetve feltámad hamvaiból mondi. Már nagyon morog és duzzog ha használom a kicsikét.
Sok sikert eljen
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Lelkesmondeos
Vendég
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 20:29:23 »

Hello! Kellene egy kis segítség, állítottam az adagoló előtöltésén, és azóta érezhetően jobban megy az autó, szerintem jobban is indul, igaz kicsit jobban is füstöl mint eddig, de ha kifutja magát az autó elkezd rángatni, minden fokozatban. Kb 1500-as fordulatnál csinálja a legjobban, se motorféknél nem rángat sem amikor nyomom neki. Mit próbáljak meg állítani ahhoz hogy ne csinálja? Pedig szépen jár alapjáraton talán még szebben is mint eddig, vagy jobb ha visszaállítom az eredeti állásba az adagolót? Inkább legyen gyengébb de szépen működjön. Egyébként az adagolón előre állítottam a tárcsához képest, kb 1.5 mm-t, többet nem lehetett mert akkor már túl nagy volt az előtöltés és már 1200-as fordulaton erősen kopogott.
Naplózva
sasa89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 18:34:02 »

Hello
Láttam te is bele szaladtál az üzemanyag rendszer gondba nekem is ez volt most volt javítva az 1.8 td 95-ös gépem
Nekem dugulásom volt ott kezdődött a szüröm is koszos volt így cseréltem.De sajna a kézi ac pumpa amin van a szűrő az is halott volt és nem csinálta meg a vákumot leszakadt a gumi menbránja és így ha leürült a szürő akkor leállt az autó.
Igazándiból a kitisztítottad a rendszert ott keresd a hibát mert sajna az adagoló csak onnan tud szívni anyagot és 10-ból 9-nek *** a pumpája
Remélem segítettem
Üdv sasa
Naplózva

MkI 1.8 td felújítása projekt
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:04:00 »

Sok sikert eljen
Köffke!  nyes Annyi a mai fejlemény, amit a kép is mutat....

Pénteken hívott a műhely, hogy elkészültek vele. Ma leléptem korábban melóhelyről hogy megszerezzem, így már nálam van, de a szaki ma sztrájkolt, így csak szerdán tudom vele megbeszélni a lehetséges beépítés időpontját.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.31 hétfő, 19:07:36 írta subway » Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 20:10:05 »

Köffke!  nyes Annyi a mai fejlemény, amit a kép is mutat....

Pénteken hívott a műhely, hogy elkészültek vele. Ma leléptem korábban melóhelyről hogy megszerezzem, így már nálam van, de a szaki ma sztrájkolt, így csak szerdán tudom vele megbeszélni a lehetséges beépítés időpontját.

nagyon patent adagoló
esetleg lehet tudni h mennyibe raknak össze mostanában egy ilyen adagolót
Huh?
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:29:54 »

nagyon patent adagoló
esetleg lehet tudni h mennyibe raknak össze mostanában egy ilyen adagolót
Huh?
Hát úgy, hogy vittem az adagolót, amit ugyebár cikkszám alapján vadásztam le, így már valamivel beljebb voltam. Csak az átalakítás, beállítás volt 48k. De még mindig beljebb vagyok, mintha a lucast adtam volna nekik felújításra, ráadásul megnyugtatott a szaki, hogy ha netalántán annyit futna velem a gép, hogy ez is elkopna, ennek a felújítását már 25k-ért vállalja. Nekem ez is egy újabb érv volt a bosch felé. Cheesy
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
spencer
Vendég
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2014.04.09 szerda, 21:55:10 »

Sziasztok.Érdeklődnék nincs valakinek Lucas adagolóhoz előtöltés szabályzó mágnesszelep olyan ami működik?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 06:16:34 »

...  ez is elkopna, ennek a felújítását már 25k-ért vállalja. Nekem ez is egy újabb érv volt a bosch felé. Cheesy
ez már csak etetés. ha elkopik, akkor ez sem 25 lesz. akkor most miért került 48-ba, mikor te vittél hozzá mindent?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 06:17:43 »

Sziasztok.Érdeklődnék nincs valakinek Lucas adagolóhoz előtöltés szabályzó mágnesszelep olyan ami működik?
Elég, ha egy helyre beírod. Ráadásul mk1-be nincs ilyen. Vagy nem jó helyen keresed, vagy nem tudod valójában mi is kell. Ilyen szelep csak a 2-es mondoban van
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.10 csütörtök, 06:19:29 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:03:55 »

ez már csak etetés. ha elkopik, akkor ez sem 25 lesz. akkor most miért került 48-ba, mikor te vittél hozzá mindent?
Nem vittem hozzá semmit, csak a szívó 1.8as alap adagolóját ugyebár. meg a motorszámomat, amire ráépítik. De nem baj. Érdekes szülés lesz ennek a történetnek a vége, ha jössz talira, megmutatom majd. Ugyanis tegnap hívott a szaki, hogy hát van egy kis bibi, el van törve a coolerem müanyag csonkja ami becsatlakozik a turbóhoz és így nem tudja majd beállítani, de ráadásul szét kell borítani a hátsó traktus egy részét, mert hiányzik a szívóoldalról vagy honnan vákuumcsatlakozó cső helye, így bele kell fúrnia egy menetet (megnéztem, tényleg nincs benne) ma meg azért hívott, mert kéne az adagolóhoz az a tartókonzol, ami a motor, és az adagoló hátsó részét tartó lemez között van. Gyűlnek az apróságok. Cheesy De a lényeg, hogy holnap reggel megkapja a konzolt, mert találtam egyet a szomszéd város bontójában, délutánra meg visszakapja az intercoolert is, mivel azt pesten javítják (őket ismertem és róluk tudom hogy jól is dolgoznak). Szóval jelenleg ott állunk, hogy félig szétborította a motorteret és már rakná is össze, ha meglenne az a pár apróság. Cheesy Még jó, hogy nem álltam neki magam. Ez nem olyan kis meló, amit egy kezdő hobbi szerelő el tudna végezni. Cheesy
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:08:20 »

Nem vittem hozzá semmit, csak a szívó 1.8as alap adagolóját ugyebár. meg a motorszámomat, amire ráépítik. De nem baj. Érdekes szülés lesz ennek a történetnek a vége, ha jössz talira, megmutatom majd. Ugyanis tegnap hívott a szaki, hogy hát van egy kis bibi, el van törve a coolerem müanyag csonkja ami becsatlakozik a turbóhoz és így nem tudja majd beállítani, de ráadásul szét kell borítani a hátsó traktus egy részét, mert hiányzik a szívóoldalról vagy honnan vákuumcsatlakozó cső helye, így bele kell fúrnia egy menetet (megnéztem, tényleg nincs benne) ma meg azért hívott, mert kéne az adagolóhoz az a tartókonzol, ami a motor, és az adagoló hátsó részét tartó lemez között van. Gyűlnek az apróságok. Cheesy De a lényeg, hogy holnap reggel megkapja a konzolt, mert találtam egyet a szomszéd város bontójában, délutánra meg visszakapja az intercoolert is, mivel azt pesten javítják (őket ismertem és róluk tudom hogy jól is dolgoznak). Szóval jelenleg ott állunk, hogy félig szétborította a motorteret és már rakná is össze, ha meglenne az a pár apróság. Cheesy Még jó, hogy nem álltam neki magam. Ez nem olyan kis meló, amit egy kezdő hobbi szerelő el tudna végezni. Cheesy
Az, hogy te vitted az adagolót, már bőven elég. Azon kívül csak egy fedél kell, a többi a munkadíj. A sok sallangal együtt azért mégis csak drága lesz. ráadásul ha a fedelet leszámítjuk, akkor sehogy sem jön ki, hogy ugyanezt a munkát, amit most mondjuk csinált 40 munkadíjért, azt megcsinálja 25-ért alkatrésszel együtt
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.10 csütörtök, 19:40:55 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:18:12 »

Az, hogy te vitted az adagolót, már bőven elég. Azon kívül csak egy fedél kell, a többi a munkadíj. A sok sallangal együtt azért mégis csak drága lesz. ráadásul ha a fedelet leszámítjuk, akkor sehogy sem jön ki, hogy ugyanezt a munkát, amit most mondjuk csinált 40 munkadíjért, azt megcsinálja 25-ért alkatrésszel együtt
Jó mindegy. Tudod ha elég komoly kmes körzetben az ismertségük és a tudásuk az úr, akkor nincs mit tenni. Nem értek hozzá, és nem is kérdezek túl sokat, ez nekem dízel. Lényeg hogy a lucasért többet kért volna, más adagolós 50km es körzetben nem tudtak mondani aki jól is dolgozik
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 19:01:31 »

Héten megkapom a gépet-héten megkapom a gépet.....
Háp-háp végre lesz ismét cukorfalat kedvenc mondim. Háp-háp. Kacsák már nagyon hiányolják. Majd írok egy összegzést.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2014.04.18 péntek, 07:08:50 »

Tegnap végre visszakaptam a gépezetet. Hát társaim, azért ezt nem gondoltam volna, hogy ekkora bestia ez a dög. Nem kis erő van benne. Feltámadt hamvaiból.  wow1 A gázpedál is olyan érzékeny lett, hogy szinte hímes tojásként kell vele bánnom, mert rálépek és présel az ülésbe. Fúúú nagyon tuti lett a deg.  taps De legalább újra meg kell tanulnom vezetni, így van indok a kocsikázgatásra. Cheesy

Az ígért összegzésem pedig a kövi lett:
  • donor adagoló - 8000
  • nagynyomású csövek - 2000
  • adagolós műhelymunka - 48000
  • szaki munkadíja anyagokkal együtt - 38000
  • barbár kontár villamosságis munkadíja az immora - 12000 (persze vihetem el a saját villanyász szakimhoz, mert folyamatosan villog a visszajelző)
  • járulékos plusz az intercooler törött műanyag csonkjának hegesztetése - 6500
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2014.04.18 péntek, 12:39:59 »

Tegnap végre visszakaptam a gépezetet. Hát társaim, azért ezt nem gondoltam volna, hogy ekkora bestia ez a dög. Nem kis erő van benne. Feltámadt hamvaiból.  wow1 A gázpedál is olyan érzékeny lett, hogy szinte hímes tojásként kell vele bánnom, mert rálépek és présel az ülésbe. Fúúú nagyon tuti lett a deg.  taps De legalább újra meg kell tanulnom vezetni, így van indok a kocsikázgatásra. Cheesy

Az ígért összegzésem pedig a kövi lett:
  • donor adagoló - 8000
  • nagynyomású csövek - 2000
  • adagolós műhelymunka - 48000
  • szaki munkadíja anyagokkal együtt - 38000
  • barbár kontár villamosságis munkadíja az immora - 12000 (persze vihetem el a saját villanyász szakimhoz, mert folyamatosan villog a visszajelző)
  • járulékos plusz az intercooler törött műanyag csonkjának hegesztetése - 6500
bakker ez rengeteg pénz! nagynyomású csövek, meg immo minek? ezekkel semmi baj sem szokott lenni. az összegek jó rész csak azért van, mert nem tudták mit csinálnak, úgy látom. adagolós nem vészes, de a felszerelés 38 az horror. immo-val semmi baj nincs, csak azért sikerült pénz kiadni, mert nem értenek hozzá, nagy nyomású csövek szintén.
ennek a feléből meg lehetett volna csinálni a lucas-t is, kicsit több mint a feléből egy bosch-t is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2014.04.18 péntek, 14:25:28 »

bakker ez rengeteg pénz! nagynyomású csövek, meg immo minek? ezekkel semmi baj sem szokott lenni. az összegek jó rész csak azért van, mert nem tudták mit csinálnak, úgy látom. adagolós nem vészes, de a felszerelés 38 az horror. immo-val semmi baj nincs, csak azért sikerült pénz kiadni, mert nem értenek hozzá, nagy nyomású csövek szintén.
ennek a feléből meg lehetett volna csinálni a lucas-t is, kicsit több mint a feléből egy bosch-t is
Az immos-ra mondtam hogy azt egy kókler csinálta, csak mire nekem szóltak, hogy még az van, már elvitte az ismerős villanyszerelőjéhez, aki hírhedten rosszul végzi a dolgát. Nagynyomásút én vettem neki, hogy ne kelljen harcolnia a lucaséval. A 38 meg azért 38, mert mint mondtam, szét kellett borítani a fél gépteret is, mert hiányzott egy csatlakozás. A lucast meg nem tudtad volna megcsinálni a feléből, mert eléggé elkopott... Tongue
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2014.04.18 péntek, 14:46:51 »

Az immos-ra mondtam hogy azt egy kókler csinálta, csak mire nekem szóltak, hogy még az van, már elvitte az ismerős villanyszerelőjéhez, aki hírhedten rosszul végzi a dolgát. Nagynyomásút én vettem neki, hogy ne kelljen harcolnia a lucaséval. A 38 meg azért 38, mert mint mondtam, szét kellett borítani a fél gépteret is, mert hiányzott egy csatlakozás.
Ez csak önigazolásra jó amit írtál. Immohoz hozzá sem kell nyúlni, a beszerelés egy nap alatt megvan, és semmiféle olyan csatlakozás nem kell, ami a lucasnál nincs. Ergo semmiféle motortér szétborításra nincs szükség.
Anno mondták többen, hogy keress meg, egy nap alatt meglett volna 60ezer ft-ból, meg mondjuk 10 utiköltség. Az még mindig csak 70, és nem 108, és szinte egy percet sem lettél volna kocs nélkül.
A lucast meg nem tudtad volna megcsinálni a feléből, mert eléggé elkopott... Tongue
Erre azért ne vegyél mérget

ráadásul ami tüneteket eddig írtál, az egy sem utalt kopásra. melegen hogy indult a kocsid?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.18 péntek, 14:53:34 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2014.04.19 szombat, 10:54:40 »

Nem tudom. De azért te is egy hétvégét mondtál rá. A másik meg hogy már nem nagyon tudtam volna lemenni vele, mivel már volt hogy menetközbe is leállt, aztán leshettem hogy mikor indul újra. Az immot majd megcsinálom magam. De ettől függetlenül ne szidd ennyire a dolgokat. Nem tudod mennyire *** a helyzet nálunk. Továbbá az hogy nem vagy hajlandó elhinni, hogy nekem hiányzott az öntvényből egy csőcsatlakozás és ez miatt kellett szétbontani a hátulját az meg a te dolgod. Valszeg a megfelelő vezérlés miatt azt neked is le kellett volna bontanod ha te csináltad volna a beépítést. Erről meg ennyit.

A másik meg lehet hogy te csukott szemmel megcsinálod az egészet, hiszen te álmodtad meg, de itt nálunk még sose csinált ilyet senki. Szóval itt nagyjából pontot is tehetünk a végére, mert aki nem viszi el hozzád a gépet, az számíthat ilyen plusz kiadásokra.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 10:56:59 »

Továbbá az hogy nem vagy hajlandó elhinni, hogy nekem hiányzott az öntvényből egy csőcsatlakozás és ez miatt kellett szétbontani a hátulját az meg a te dolgod. Valszeg a megfelelő vezérlés miatt azt neked is le kellett volna bontanod ha te csináltad volna a beépítést. Erről meg ennyit.
Ez nem hit kérdése. Vagy egyszerűen az adagolóhoz semmi köze. Ahol a lucas működik, ott a bosch is. Nem kell hozzá más. Ennyi. Tipikus eset, hogy nem a szakértelmet, hanem a hiányát fizeti meg jobban az ember.

De lényeg, hogy neked megérte így is. Maradjon jó a cucc, meg a kocsi, és akkor öröm van  eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 21:10:40 »

sziasztok
van egykis probléma a verdával

a Bosch adagoló mintha nem dolgozna rendesen beindítás után a az alapjáratom meleg motornál leejti 500-as fordulatra  de utána korrigál szépen és újra 850 körül van
turbónyomásnál olyan mintha nem adná neki a plussz naftát, a turbó ordít de a gép nagyon lassan gyorsul pedig csövek mindenhol jók. Lda fedél állító csavarját ki rázta naggyából ugyan oda tekertem vissza 

valaki tapasztalt már hasonlót Huh?
Naplózva
krissz083
Vendég
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 09:15:00 »

Újonc létemre szeretnék mindenkit üdvözölni!
Segítsetek kérlek titeket mivel nem szeretnék indokolatlanul fizetni több 10000 ft-ot.
mondeo MK1 1.8 TD-m van elindultunk vele ma,egyszer csak az egész technika megállt minden előzmény nélkül,a gázolaj szűrő ki van iktatva direktbe van kötve az adagolóra,a csőben van gázolaj de viszont nem indul el,még húzásra se!!!
Aki tud kérem segítsen válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv:Krisz
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 09:19:37 »

Újonc létemre szeretnék mindenkit üdvözölni!
Segítsetek kérlek titeket mivel nem szeretnék indokolatlanul fizetni több 10000 ft-ot.
mondeo MK1 1.8 TD-m van elindultunk vele ma,egyszer csak az egész technika megállt minden előzmény nélkül,a gázolaj szűrő ki van iktatva direktbe van kötve az adagolóra,a csőben van gázolaj de viszont nem indul el,még húzásra se!!!
Aki tud kérem segítsen válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv:Krisz

kösd vissza a szűrőházat, mert pumpa nélkül nem nagyon fog elindulni. csak tönkreteszitek az adagolót, ha sokat erőltetitek a próbálkozást

meg kéne nézni, hogy:
immo led nem villog-e(ez attól is szokott, hogy ha szétcsúszik a nagy csati az adagolónál)
mágnesszelep kattan-e?
ha hozzáférhető, akkor kiszedni a mágnesszelepet, és a közepe nélkül mit csinál
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.25 vasárnap, 09:21:41 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krissz083
Vendég
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 09:37:47 »

kösd vissza a szűrőházat, mert pumpa nélkül nem nagyon fog elindulni. csak tönkreteszitek az adagolót, ha sokat erőltetitek a próbálkozást

meg kéne nézni, hogy:
immo led nem villog-e(ez attól is szokott, hogy ha szétcsúszik a nagy csati az adagolónál)
mágnesszelep kattan-e?
ha hozzáférhető, akkor kiszedni a mágnesszelepet, és a közepe nélkül mit csinál

Vissza kötöttem az immo nem villog csak folyamatosan piros ahogy eddig szokott,az izzító relé kattan,de viszont nem tudom melyik az a mágnes szelep,de szerintem az lehet a gond hiszen az adagolóig elmegy a gázolaj,de indításkor üres jár.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 09:42:25 »

Vissza kötöttem az immo nem villog csak folyamatosan piros ahogy eddig szokott,az izzító relé kattan,de viszont nem tudom melyik az a mágnes szelep,de szerintem az lehet a gond hiszen az adagolóig elmegy a gázolaj,de indításkor üres jár.
az, hogy az adagolóig van a csőben gázolaj, az szinte semmit nem jelent. ettől még nagyon sok féle baj lehet. próbáld meg, hogy valaki pumpáljon indítózás alatt
privátban leírom a számom. ha felhívsz esetleg tudok többet is segíteni, könnyebben behatárolható, ha ott vagy az autó mellett
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krissz083
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 09:49:00 »

az, hogy az adagolóig van a csőben gázolaj, az szinte semmit nem jelent. ettől még nagyon sok féle baj lehet. próbáld meg, hogy valaki pumpáljon indítózás alatt
privátban leírom a számom. ha felhívsz esetleg tudok többet is segíteni, könnyebben behatárolható, ha ott vagy az autó mellett

A pumpálás meg volt indítózás alatt,de semmi hatása nem volt az akku is lemerült már,meg köszönöm a számodat,de sajnos hívni nem tudok,de akkor elmentem.
Naplózva
sasa89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:01:05 »

hello
Bocs lehet hülye kérdés de a porlasztóról levetted a csöveket?
ott adott anyagot? Mert ha jól értem csak az adagolóig néztétek de lehet az nem adja tovább
Üdv sasa
Naplózva

MkI 1.8 td felújítása projekt
krissz083
Vendég
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 10:11:15 »

hello
Bocs lehet hülye kérdés de a porlasztóról levetted a csöveket?
ott adott anyagot? Mert ha jól értem csak az adagolóig néztétek de lehet az nem adja tovább
Üdv sasa

Üdv!
Le vettem de ott nem jött privátba ginjoy-al meg  beszéltük a dolgokat .
Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.