Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 20:42:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 783784 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:02:33 »

ma végre megtudtam hajtani a mondimat
egyedül mentem mert a nejem dolgozott  taps
nagyon jól megy  taps
tartós 150 nél azért már nem 5,5 volt a fogyi  hehe
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
MaciWorks
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2014.07.04 péntek, 15:24:57 »

Szaiasztok!  worship

Egy kéréssel ill. kérdéssel fordulnék hozzátok.
Ugyan nem Mondeo, hanem Escort 1.8TD (1997, 90LE, Lucas adagoló stb.) amivel probléma lenne, de  hátha tud valaki valamilyen tanácsot adni.

Az autó mindenféle előzmény nélkül egyik napról a másikra elkezdett rendetlenkedni.
Pontosabban a motornak erőteljes traktorhangja lett és rángat időnként, akár alapjáraton, vagy menet közben, sebességtől függetlenül.
A motor főleg bemelegedés után akadozva jár, "puffogva", valamint szépen füstöl is ilyenkor. (Mintha nem égetné el a gázolajat rendesen.)
Nézegettem mindent, először mintha valamelyik kábelköteg ill. csatlakozó machinálására megjavult volna, azaz pár napig jó is volt, de azóta folyamatosan csinálja, bármit is csinálok.
Sajnos most már végképp tanácstalan vagyok. Egyébként az autó indul, megy, persze nem úgy, mint előtte, rángatva, nehezen gyorsul, meg többet is fogyaszt valamivel.
Ja még egy fura jelenség. A fordulatszámmérő is meghülyült, kb. 2000-es fordulat felett leesik nullára, majd lassulva, alapjárat körül újra életre kel.   Huh? help 



Illetve még egy gond.
Adott egy másik azonos kocsi. Irgalmatlanul folyt az adagolóból a gázolaj. Egy adagolós szerint menthetetlen volt (vagy horror áron lett volna javítható), így - mivel sürgősen kellett a kocsi, hamarjában szereztem egy - elvileg - azonos adagolót.
Lucas F18.ITCI.40 tip. mindkettő. Meglepetésre az újabbról hiányzik az a (bumszli) szelep, ami a turbó felé nyomna üzemanyagot. (Turbószelep?) Mivel sürgős volt a dolog, összeraktuk. A kocsi indul, megy így is, csak hát jóval lomhább a lelkem.
A kérdés az lenne, hogy problémát jelent-e, ha egy darabig így marad, a gazdátlan cső ledugózva, aztán kész.
Illetve hogy a csudába van az, hogy a két adagoló plakett szerint ugyanaz, az újabb is 1.8TD-ről származik, még sincs rajta turbószelep? Eleve TD autón ilyen adagoló gyárilag? Akkor hogy volt ott megoldva ennek a szelepnek a hiánya?

Köszönöm előre is a segítséget.
 worship
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2014.07.05 szombat, 21:31:25 »

Sziasztok!

Jól bevásároltam az én kis Tádémmal. Smiley Szóval Miskolca mentünk, hazafelé hengerfej...
Jobbnak láttam venni bele egy motort, mint hogy a szétszedést követően több pénzbe kerüljön. Ezzel nem is volt gond. Kiszedtem, betettem.
Közben kiderült,hogy az adagolóm is beteg,szóval cseréltem. Így olcsóbb volt, mint a felújítás.
Ma azonban próba körre vittem Tádét. Kb. 5 kilométert mentem  vele, addig semmi gond. Kis rángatás, aztán leállt.
Hazahúztak és gondoltam,hogy üzemanyag ellátással lesz a gond. Levegős! Hurrá! Légtelenítés az autó újra megy.
A furcsa benne az -és egyben ez lenne a kérdésem is - olyan, mint ha csak meleg motornál levegősödne...
Meg egy kicsit kopogósan jár. Állítsak még az előtöltésen?
Szóval egy kicsit aggódom,hogy holnap ugyanez lesz. Ötlet valakinek?
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.05 szombat, 21:33:33 írta joberhau » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2014.07.05 szombat, 21:36:09 »

Sziasztok!

Jól bevásároltam az én kis Tádémmal. Smiley Szóval Miskolca mentünk, hazafelé hengerfej...
Jobbnak láttam venni bele egy motort, mint hogy a szétszedést követően több pénzbe kerüljön. Ezzel nem is volt gond. Kiszedtem, betettem.
Közben kiderült,hogy az adagolóm is beteg,szóval cseréltem. Így olcsóbb volt, mint a felújítás.
Ma azonban próba körre vittem Tádét. Kb. 5 kilométert mentem  vele, addig semmi gond. Kis rángatás, aztán leállt.
Hazahúztak és gondoltam,hogy üzemanyag ellátással lesz a gond. Levegős! Hurrá! Légtelenítés az autó újra megy.
A furcsa benne az -és egyben ez lenne a kérdésem is - olyan, mint ha csak meleg motornál levegősödne...
Meg egy kicsit kopogósan jár. Állítsak még az előtöltésen?
Szóval egy kicsit aggódom,hogy holnap ugyanez lesz. Ötlet valakinek?
Köszi!
próbáld meg, hogy ha nem nyúlsz az adagolóhoz, akkor elindul- e leállás után, ha nem, akkor se csinálj semmit, és próbáld meg hidegen. ha úgy jó, akkor adagoló probléma lesz. Milyen adagoló volt olcsóbb, mint a felújítás?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2014.07.05 szombat, 21:49:03 »

próbáld meg, hogy ha nem nyúlsz az adagolóhoz, akkor elindul- e leállás után, ha nem, akkor se csinálj semmit, és próbáld meg hidegen. ha úgy jó, akkor adagoló probléma lesz. Milyen adagoló volt olcsóbb, mint a felújítás?

Szerintem nem az adagoló, mert ez egy felújított. Úgy lett olcsóbb,hogy cserébe adtam az én,hogy is mondjam, vacak tákolt adagolómat. Úgyhogy az adagoló hibáját kizárnám. Egyébként most légtelenítés után pöccre indul. Azért holnap tesztelek. Járatom egy kicsit, amíg be nem melegszik. Hagyom, hogy járjon. Ha 20 percet megy, akkor az már jó szerintem. Aztán leállítom. Leállítás után indítani fogok. Aztán kiderül.
Ja, még annyit,hogy most 2* 3* is leállítottam és nem volt gond. De csak beálltam vele az udvarra. Szóval gondolom,hogy üzemi hőmérsékletet el kéne érni aztán lehet tippelgetni. 
Miért tippelsz az adagolóra?
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.05 szombat, 21:50:58 írta joberhau » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2014.07.05 szombat, 21:57:30 »

Szerintem nem az adagoló, mert ez egy felújított. Úgy lett olcsóbb,hogy cserébe adtam az én,hogy is mondjam, vacak tákolt adagolómat. Úgyhogy az adagoló hibáját kizárnám. Egyébként most légtelenítés után pöccre indul. Azért holnap tesztelek. Járatom egy kicsit, amíg be nem melegszik. Hagyom, hogy járjon. Ha 20 percet megy, akkor az már jó szerintem. Aztán leállítom. Leállítás után indítani fogok. Aztán kiderül.
Ja, még annyit,hogy most 2* 3* is leállítottam és nem volt gond. De csak beálltam vele az udvarra. Szóval gondolom,hogy üzemi hőmérsékletet el kéne érni aztán lehet tippelgetni.  
Miért tippelsz az adagolóra?
az szokott melegen galibát csinálni. szivattyú gond, ilyenek. esetleg kopott elosztófej.
ha vilótól vetted az adagolót, akkor elvileg nem lehet ilyen gondja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2014.07.05 szombat, 22:01:01 »

az szokott melegen galibát csinálni. szivattyú gond, ilyenek. esetleg kopott elosztófej.
ha vilótól vetted az adagolót, akkor elvileg nem lehet ilyen gondja


Megbízható sráctól vettem. A motort is és garit vállalt.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2014.07.05 szombat, 22:02:39 »

Megbízható sráctól vettem. A motort is és garit vállalt.
maga a gari nem egyenlő a hibamentességgel Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2014.07.05 szombat, 22:03:33 »

maga a gari nem egyenlő a hibamentességgel Wink

Jó, persze, de legalább a szándékos átverés kizárva.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2014.07.05 szombat, 22:04:20 »

Jó, persze, de legalább a szándékos átverés kizárva.
így igaz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2014.07.05 szombat, 22:04:44 »

Megbízható sráctól vettem. A motort is és garit vállalt.
itt a fórumon vetted? vagy titok?
mehet privátban is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2014.07.05 szombat, 22:08:45 »

így igaz

Azt meg nem tudtam eldönteni,hogy a pumpás üzemanyagszűrő normálisan működik-e. Úgyhogy beépítettem egy kézi pumpát is.
Arra gondoltam,hogy egy AC-t is be lehetne tenni, mert ez a pumpálgatás egy kicsit...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2014.07.05 szombat, 22:11:22 »

Azt meg nem tudtam eldönteni,hogy a pumpás üzemanyagszűrő normálisan működik-e. Úgyhogy beépítettem egy kézi pumpát is.
Arra gondoltam,hogy egy AC-t is be lehetne tenni, mert ez a pumpálgatás egy kicsit...
ac felesleges, kézi pumpával óvatosan. az olcsók sajnos sűrűn levegősödnek. gyári pumpa elé, mögé visszacsapó, és működni fog. gyári csövezést kicserélni 8-as üzemanyag csőre
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2014.07.05 szombat, 22:14:19 »

ac felesleges, kézi pumpával óvatosan. az olcsók sajnos sűrűn levegősödnek. gyári pumpa elé, mögé visszacsapó, és működni fog. gyári csövezést kicserélni 8-as üzemanyag csőre

Ez már tákolt. Szóval nem tudom,hogy gyári-e. Mettől meddig cseréljem? és  milyen visszacsapó?
Köszi!
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 22:30:40 »

Ez már tákolt. Szóval nem tudom,hogy gyári-e. Mettől meddig cseréljem? és  milyen visszacsapó?
Köszi!

Nos, szóval úgy látom,hogy ez a kérdés is megoldódott. Levegős volt a tanktól végig a vezeték.
Naplózva
Lucky79
Vendég
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 09:01:17 »

sziasztok.
olyan problémám akadt  ha leállitom az autot 1994 mondeo 1'8 td,hogy a gázolaj nyomás visszaesik,2,3 ora mulva ha indulni akarok valahova a kézi pumpával  ami a légszürő mellett van folyamatos nyomkodással vissza kell pumpálnom a gázolajat a csőbe,látszik hogy levegös a rendszer.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 16:08:17 »

sziasztok.
olyan problémám akadt  ha leállitom az autot 1994 mondeo 1'8 td,hogy a gázolaj nyomás visszaesik,2,3 ora mulva ha indulni akarok valahova a kézi pumpával  ami a légszürő mellett van folyamatos nyomkodással vissza kell pumpálnom a gázolajat a csőbe,látszik hogy levegös a rendszer.

gyakori hiba a membrán lehet lukas,vagy a szűrő hibás
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 19:44:34 »

sziasztok.
olyan problémám akadt  ha leállitom az autot 1994 mondeo 1'8 td,hogy a gázolaj nyomás visszaesik,2,3 ora mulva ha indulni akarok valahova a kézi pumpával  ami a légszürő mellett van folyamatos nyomkodással vissza kell pumpálnom a gázolajat a csőbe,látszik hogy levegös a rendszer.

valahol levegősödik. ez szinte bárhol lehet. adagoló, csőkötések, pumpa
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2014.08.11 hétfő, 01:35:44 »

sziasztok.
olyan problémám akadt  ha leállitom az autot 1994 mondeo 1'8 td,hogy a gázolaj nyomás visszaesik,2,3 ora mulva ha indulni akarok valahova a kézi pumpával  ami a légszürő mellett van folyamatos nyomkodással vissza kell pumpálnom a gázolajat a csőbe,látszik hogy levegös a rendszer.


A pumpa membránjára tippelnék én is. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
sasa89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:16:19 »

Sziasztok
Olyan gondom lépet fel, hogy kicseréltem az úgymond nyomatéktartó bakot hátúl a váltó alatt és azóta szét akarja rázni egyszerűen a kasztni alajáraton menet közben valamivel elviselhetőbb mert olyankor egyenletesebb a rázkódás.
Ez vajon mitől lehet másik bak is ki lenne menve és ha igen melyik?
Üdv sasa
Naplózva

MkI 1.8 td felújítása projekt
vebermate
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 15:46:56 »

Sziasztok
Olyan gondom lépet fel, hogy kicseréltem az úgymond nyomatéktartó bakot hátúl a váltó alatt és azóta szét akarja rázni egyszerűen a kasztni alajáraton menet közben valamivel elviselhetőbb mert olyankor egyenletesebb a rázkódás.
Ez vajon mitől lehet másik bak is ki lenne menve és ha igen melyik?
Üdv sasa

Hello!
Ilyen problémám volt nekem is egy éve. A tömést is ki akarta rázni  fogamból az új utángyártott gumibakkal az autó.
Aztán mentem a Mondeóval  pár ezer km-t, és most már tökéletesen végzi a dolgát, nem ráz. Az első 1000km alatt én is gondolkodtam, hogy visszacserélem...
Máté
Naplózva
sasa89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 21:18:58 »

ok kösszi a választ
Üdv sasa
Naplózva

MkI 1.8 td felújítása projekt
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 13:11:06 »

jajj de jól megy a szuper járgány ó ó ó ó  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 22:23:50 »

jajj de jól megy a szuper járgány ó ó ó ó  Wink
Mitől is , mi is hagy örüljünk!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 22:26:34 »

Mitől is , mi is hagy örüljünk!
á semmi extra
tudod kapott 1 új középső és hátsó dobot
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 22:32:58 »

á semmi extra
tudod kapott 1 új középső és hátsó dobot
Igen, ilyenkor tuja meg az ember, hogy előtte milyen sz.r volt.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 22:35:56 »

Igen, ilyenkor tuja meg az ember, hogy előtte milyen sz.r volt.
nekem szét rohadt  vigyor3 20 év alatt
az újra azt állították 10 évig biztos nem fog elrohadni majd kiderül vagy beborul
nálunk már nem csak beborult hanem esik is az eső  smile
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 22:59:40 »

nekem szét rohadt  vigyor3 20 év alatt
az újra azt állították 10 évig biztos nem fog elrohadni majd kiderül vagy beborul
nálunk már nem csak beborult hanem esik is az eső  smile
A dízelnél kívülről rohad, az enyém 17 évet élt.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 23:03:24 »

A dízelnél kívülről rohad, az enyém 17 évet élt.
a középső még annyira nem is de a hátsó kívülről teljesen meg a belseje is szét hullot
tudod olyan zörgős hangja volt.
addig nem zavart amíg nem volt hangja mert az volt a terv,hogy műszakira lesz csak lecserélve ami 2015 februárba jár le
de engem zavart a hangja oszt le lett cserélve
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2014.09.10 szerda, 18:43:28 »

Szevasztok!
Kéne megint egy kis help. Ugyebár át lett pakolva bosch adagolósra a gép, de beköltözött mellé egy kismadár is. (Na most ez az amit baromira nem csipázok...) Sajnos az adagolón üt kb 1 milkót a hosszbordás szíj és ez okozza az egyenletes csiripelést... Tudok ezen állítani, vagy kezdjek el megálmodni hozzá egy automata feszítőt? rinya
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2014.09.10 szerda, 19:06:33 »

Szevasztok!
Kéne megint egy kis help. Ugyebár át lett pakolva bosch adagolósra a gép, de beköltözött mellé egy kismadár is. (Na most ez az amit baromira nem csipázok...) Sajnos az adagolón üt kb 1 milkót a hosszbordás szíj és ez okozza az egyenletes csiripelést... Tudok ezen állítani, vagy kezdjek el megálmodni hozzá egy automata feszítőt? rinya
ha elférsz, és be tudsz rakni egy automata feszítőt, az lenne a legjobb. a bosch-nak nincs központosítója ezek szerint az agyon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mondi2014
Vendég
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2014.09.27 szombat, 00:46:37 »

Sziasztok

Az 1.8 td motort lehet tuningolni? Mármint az elektronikán valamit ? vagy füstcsavar?   Lucas adagolós az enyém


köszi a válaszokat előre is
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2014.09.27 szombat, 07:24:09 »

Sziasztok

Az 1.8 td motort lehet tuningolni? Mármint az elektronikán valamit ? vagy füstcsavar?   Lucas adagolós az enyém


köszi a válaszokat előre is

Füstcsavar.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2014.09.27 szombat, 07:53:09 »

Füstcsavar.
amit azért lehet sokáig keresni, mire rájön, hogy nem találja meg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2014.09.27 szombat, 14:25:55 »

amit azért lehet sokáig keresni, mire rájön, hogy nem találja meg

Smiley
Legalább nem csiptuningra gyüjt  eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2014.09.27 szombat, 14:30:05 »

Smiley
Legalább nem csiptuningra gyüjt  eplus2
olyat is hallottam már
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2014.09.27 szombat, 15:12:17 »

Sziasztok

Az 1.8 td motort lehet tuningolni? Mármint az elektronikán valamit ? vagy füstcsavar?   Lucas adagolós az enyém


köszi a válaszokat előre is


Escortba ugyanilyen dízel motor van rakva. (Ha jól tudomˇˇ  vigyor3 ) Van egy video amiben 0.9 BAR töltőnyomást felvitték 1.2-re lóerőben -nyomatékban menyit nyom a latba nem tudom. Itt van.

Rendesen piálnak a videóban, arrafelé lehet nem büntetik az ittas vezetést... Roll Eyes police Mindenesetre Én nem tenném, ha büntetik ha nem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.27 szombat, 15:15:07 írta Mikee » Naplózva
fenyosa64
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 23:21:25 »

Üdvözlöm a klub tagjait ! Én csak most léptem be. Öt éve vásároltam egy Ford Mondeo MK1 1.8 td turner kombi szgk. 200.000. km. óraállással. Azóta 100.000. tettem le vele ezidáig probléma mentesen. Az utóbbi időben a ( Lucas clv.f18.ITC.20844 BBBB 800A ADF az.számú) adagolóm, melynek a tápszivattyúja most lett felújitva, mintha nem adna elég üzemanyagot a motornak. Pontosabban 2500 fordulatig alig gyorsúl, az fölött mintha rakétából löttek volna ki. Az öreg adagolós szaki, aki az  adagolóban  a tápszivattyút (excenteres forgólapátos szivattyú) kicserélte és próbapadon az adagolót bemérte (kemény 20.000. Ft.ért) azt mondta, ha esetlegesen nem húzna úgy az autó, akkor az adagoló oldalán van egy műanyag dugó, amit ki kell pattintani és Őszerinte 4 vagy 4,5 imbuszkulcsal a kipantitott lyukba benyulva, az ott lévő imuszcsavart befelé (jobbra) hajtva a porlaszókhoz jutó befecskendező nyomást növelni lehet. Ez lehet szép és igaz, de hol találom azt a dugót a kocsiba beépitett adagolón ? Mert én aztán kerestem de nem találtam ilyen hozzáférésű lehetőséget. Ha véletlen meg is találom, hogyan férek hozzá ? Milyen imbusszal ( sima, torx, milyen méretű kulcs ?)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2014.10.10 péntek, 07:23:07 »

Üdvözlöm a klub tagjait ! Én csak most léptem be. Öt éve vásároltam egy Ford Mondeo MK1 1.8 td turner kombi szgk. 200.000. km. óraállással. Azóta 100.000. tettem le vele ezidáig probléma mentesen. Az utóbbi időben a ( Lucas clv.f18.ITC.20844 BBBB 800A ADF az.számú) adagolóm, melynek a tápszivattyúja most lett felújitva, mintha nem adna elég üzemanyagot a motornak. Pontosabban 2500 fordulatig alig gyorsúl, az fölött mintha rakétából löttek volna ki. Az öreg adagolós szaki, aki az  adagolóban  a tápszivattyút (excenteres forgólapátos szivattyú) kicserélte és próbapadon az adagolót bemérte (kemény 20.000. Ft.ért) azt mondta, ha esetlegesen nem húzna úgy az autó, akkor az adagoló oldalán van egy műanyag dugó, amit ki kell pattintani és Őszerinte 4 vagy 4,5 imbuszkulcsal a kipantitott lyukba benyulva, az ott lévő imuszcsavart befelé (jobbra) hajtva a porlaszókhoz jutó befecskendező nyomást növelni lehet. Ez lehet szép és igaz, de hol találom azt a dugót a kocsiba beépitett adagolón ? Mert én aztán kerestem de nem találtam ilyen hozzáférésű lehetőséget. Ha véletlen meg is találom, hogyan férek hozzá ? Milyen imbusszal ( sima, torx, milyen méretű kulcs ?)
állítani kell a turbomembránon, és menni fog alatta is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 05:43:53 »

Hali...

Rég jártam itt....

Szükségem lenne SOS egy jó állapotú HENGERFEJ -re.Komplett kéne vezérműtengely-el szelepekkel. Látható repedés, víznyom ne legyen...

Remélem tud segíteni valaki...

Üdv: Vogl T.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 18:22:38 »

Hali...

Rég jártam itt....

Szükségem lenne SOS egy jó állapotú HENGERFEJ -re.Komplett kéne vezérműtengely-el szelepekkel. Látható repedés, víznyom ne legyen...

Remélem tud segíteni valaki...

Üdv: Vogl T.
bakker  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Mondi2014
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2014.10.29 szerda, 21:17:48 »

Sziasztok?


Bonyolult az MK1  Mondeo 1996 évj,    Vezérlés cseréje?   Mennyibe kerül a szett kb?


köszönöm a válaszokat előre is
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 00:01:46 »

Sziasztok?


Bonyolult az MK1  Mondeo 1996 évj,    Vezérlés cseréje?   Mennyibe kerül a szett kb?


köszönöm a válaszokat előre is
http://www.mogauto.hu/page2/index.php?o=111&active=81999
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
magyargeri
Vendég
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2014.11.01 szombat, 07:33:36 »

Sziasztok!

Elkezdett szórakozni a kis húszéves szépségem.

Reggel, első indításnál, 8-10 próbára nagy nehezen beindul. Egész pontosan az első indításra beindul, de egy-két másodperc alatt le is áll. 7-9 próba, csak teker az önindító, néha pöffenés, de semmi érdemleges. Majd egyszer csak beröffen, szépen beáll alapjáratra, minden OK.

Megyek vele, semmi rángatás, hibátlan. Ha csak 15-30 percre állítom le ezután, akkor gond nélkül indul.

Két-három órás állás után egy nagyon furcsa, de szisztematikusan ismétlődő hibajelenség van: beindul elsőre, de 2-3 másodperc múlva leesik kicsit az alapjárat, felugrik kb 1500-ra KÉTSZER, majd elkezd lassan felmászni kétezerig, ottmarad 5-6 másodpercet, majd lassan lemegy alapjáratra. Onnantól jó.

És másodpercre ugyanezt a műsot adja elő minden ilyen helyzetben.

A legelsőre OK, hogy visszaejti, valahol levegőt kapok.

De mi lehet ez a fordulatszámos bohóckodás? Lucas adagoló, membrán nélküli szűrő (valami VW, már a harmadik ilyen benne, ezzel eddig nem volt gond).
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:02:47 »

Sziasztok!

Elkezdett szórakozni a kis húszéves szépségem.

Reggel, első indításnál, 8-10 próbára nagy nehezen beindul. Egész pontosan az első indításra beindul, de egy-két másodperc alatt le is áll. 7-9 próba, csak teker az önindító, néha pöffenés, de semmi érdemleges. Majd egyszer csak beröffen, szépen beáll alapjáratra, minden OK.

Megyek vele, semmi rángatás, hibátlan. Ha csak 15-30 percre állítom le ezután, akkor gond nélkül indul.

Két-három órás állás után egy nagyon furcsa, de szisztematikusan ismétlődő hibajelenség van: beindul elsőre, de 2-3 másodperc múlva leesik kicsit az alapjárat, felugrik kb 1500-ra KÉTSZER, majd elkezd lassan felmászni kétezerig, ottmarad 5-6 másodpercet, majd lassan lemegy alapjáratra. Onnantól jó.

És másodpercre ugyanezt a műsot adja elő minden ilyen helyzetben.

A legelsőre OK, hogy visszaejti, valahol levegőt kapok.

De mi lehet ez a fordulatszámos bohóckodás? Lucas adagoló, membrán nélküli szűrő (valami VW, már a harmadik ilyen benne, ezzel eddig nem volt gond).
Levegőt szív az adagoló, más nincs
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
magyargeri
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:00:07 »

Levegőt szív az adagoló, más nincs


Ez nekem is OK, de azt nem tudom hova tenni, hogy ha ez nem egy komputervezérelt adagoló, hogy tudja szisztematikusan ugyanazt a műsort előadni? Ha össze-vissza mászkálna, puffogna beindítás után, azt érteném...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:13:47 »

Ez nekem is OK, de azt nem tudom hova tenni, hogy ha ez nem egy komputervezérelt adagoló, hogy tudja szisztematikusan ugyanazt a műsort előadni? Ha össze-vissza mászkálna, puffogna beindítás után, azt érteném...
mi az hogy ugyanazt ? ha ugyanúgy levegőt szív, akkor ugyanúgy is fog viselkedni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
magyargeri
Vendég
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2014.11.01 szombat, 22:09:08 »

mi az hogy ugyanazt ? ha ugyanúgy levegőt szív, akkor ugyanúgy is fog viselkedni


Ezek szerint jól van beállítva... :-)

Nem hittem volna, hogy ennyire pontos tud lenni egy hibajelenség. Tényleg furcsálltam, hogy szinte másodpercre ugyanaddig tartja magát felpörgetve mindig. Ránézek a csövekre, köszi!
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2014.11.07 péntek, 16:16:19 »

Sziasztok! Nekem is valami üzemanyag-ellátási gondom lehet. Szerintem. Reggeli indításnál izzítás után a fordulat szép, majd pár másodperc után szinte leáll az autó, a gázzal kell korrigálni, ezután már rendes fordulat. Meleg motornál nem jelentkezik a hiba. Az előbb próbáltam a kézi üa pumpával felnyomatni, ezután rendesen indult. DE. Normális dolog az, hogy pumpálás közben az adagolóból "kattogó" hangot hallok? Köszi.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2014.11.07 péntek, 18:48:49 »

Sziasztok! Nekem is valami üzemanyag-ellátási gondom lehet. Szerintem. Reggeli indításnál izzítás után a fordulat szép, majd pár másodperc után szinte leáll az autó, a gázzal kell korrigálni, ezután már rendes fordulat. Meleg motornál nem jelentkezik a hiba. Az előbb próbáltam a kézi üa pumpával felnyomatni, ezután rendesen indult. DE. Normális dolog az, hogy pumpálás közben az adagolóból "kattogó" hangot hallok? Köszi.
igen
 amúgy valószínűleg valahol levegősödik a rendszered
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.