Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 20:05:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 609 610 611 612 613 614 615 [616] 617 618 619 620 621 622 623 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13368641 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #30750 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:55:53 »

Tehát: ahogy sejtettem le kell venni a feszítőt mert bele kell fűzni az újat. Akkor már cserélek görgőt is. Viszont a következő kérdés az, hogy jó-e a helyettesítő csapágy erre az oldalra is, ráadásul 3db is  kell ha jól látom. Ja, és milyen szerszám kell a feszítő leszedéséhez?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30751 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:59:14 »

Tehát: ahogy sejtettem le kell venni a feszítőt mert bele kell fűzni az újat. Akkor már cserélek görgőt is. Viszont a következő kérdés az, hogy jó-e a helyettesítő csapágy erre az oldalra is, ráadásul 3db is  kell ha jól látom. Ja, és milyen szerszám kell a feszítő leszedéséhez?

Milyen helyettesítő csapágyra gondolsz?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #30752 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:04:35 »

Nekem egy porsche Huh? intercoolere van bennt és szerintem sokat számit...a gyári egy vicc..nekem is 2.2-es turbója van most fennt 1,5bar-on megy, igazán a nagyobb volvo turbónál számitott szerintem amikor 2barral is töltögetett főleg nyáron...
forge szett biztos nagyonszép,jó,stb...de elmegyek boltba mtz traktorcsövet veszek 1500ft/m-ért és 10bart röhögve bir....lakatos meg lehajtogatja az iveket egy kanna borért... eplus2 vagy veszel autósboltba saválló iveket és ennyi.

Bunyek  worship most akkor 2.2 chippelthez érdemes nagyobb coolert szerinted vagy fölösleges  Huh?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30753 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:10:06 »

Tehát: ahogy sejtettem le kell venni a feszítőt mert bele kell fűzni az újat. Akkor már cserélek görgőt is. Viszont a következő kérdés az, hogy jó-e a helyettesítő csapágy erre az oldalra is, ráadásul 3db is  kell ha jól látom. Ja, és milyen szerszám kell a feszítő leszedéséhez?
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldalon a görgőket nem lehet, egy az egyben egy megfelelő méretű csapággyal kiváltani. Azon egyszerű oknál fogva, hogy nem létezik ilyen méretű helyettesítő csapágy. AndyA most végez kísérleteket a görgő kiváltással kapcsolatban. A szervo oldalon ez minden további nélkül megoldható volt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #30754 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:39:40 »

Milyen helyettesítő csapágyra gondolsz?
Jaaa nem az egész kiváltására gondoltam,  csak a feszítő görgőinek cseréjére, mint ahogy a másik oldalon is meg lehet oldani.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #30755 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 12:50:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldalon a görgőket nem lehet, egy az egyben egy megfelelő méretű csapággyal kiváltani. Azon egyszerű oknál fogva, hogy nem létezik ilyen méretű helyettesítő csapágy. AndyA most végez kísérleteket a görgő kiváltással kapcsolatban. A  szervo oldalon ez minden további nélkül megoldható volt. wave
Tisztelettel László! worship
Ő... Nem fordítva mert nekem itt várják az új görgők a cserét. Szinte mindenhol kapható. Pont a szervo oldali ahová nem egyszerű találni csapágyat. Legutóbb kb fél éve a Kovács autóalkatrész ben rendeltem a szervoszij feszítőbe görgőt azóta már beraktam. Hibátlan.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30756 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 14:00:54 »

Ő... Nem fordítva mert nekem itt várják az új görgők a cserét. Szinte mindenhol kapható. Pont a szervo oldali ahová nem egyszerű találni csapágyat. Legutóbb kb fél éve a Kovács autóalkatrész ben rendeltem a szervoszij feszítőbe görgőt azóta már beraktam. Hibátlan.
Tisztelt Fórumtárs!
Én  a szervo oldalon a gyári görgőt kiváltottam egy B17-116C tip mély-hornyú mindkét oldalon porvédős csapággyal. A csapágy olyan stabil felépítésű, hogy az autót csere nélkül elkíséri a bontóba. A beszerzése egyáltalán nem jelentett gondot. Ha épp nincs az adott csapágyboltban, megrendelik és másnap ott van. Mindezt csak azért mondom mert nem Budapesten, hanem egy mezővárosban lakom, ahol tényleg probléma némely alkatrészt beszerezni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #30757 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 14:05:41 »

Ezek szerint alf már csinált ilyet és tudja hogy a blokk rögzítőt ki kell csavarni és utána a blokkot egy picit megemelni (deszka az olajteknő alá ott kicsit olajemelövel megemelni) különben nem fűződ be a szíjat.

De jó, hogy én meg nem tudtam ezt. Biztos azért sikerült mindezek nélkül kicserélni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #30758 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 14:07:48 »

A szíj.  Smiley 
Anélkül, hogy nem veszed le a feszítőt nem tudod kivenni sem és befűzni sem tudod az újat. A régit persze elvághatod és úgy kitudod húzni.
A képen látszik a feszítő felső rögzítési pontja.... 

A motortartót viszont tényleg nem kell bántani, azt amúgy a felső vezetőgörgő miatt szokták piszkálni.


Jó kérdés. Az biztos, hogy a motortartót nem bántottuk, de mivel 2 éve volt, a részletekre ennél jobban már nem emlékszem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #30759 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 14:12:38 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldalon a görgőket nem lehet, egy az egyben egy megfelelő méretű csapággyal kiváltani. Azon egyszerű oknál fogva, hogy nem létezik ilyen méretű helyettesítő csapágy. AndyA most végez kísérleteket a görgő kiváltással kapcsolatban. A szervo oldalon ez minden további nélkül megoldható volt. wave
Tisztelettel László! worship

A héten megcsinálom a feszítőre való görgőt. Elvileg kész van, csak a biztonság kedvéért még leesés ellen biztosítani akarom az aluköpenyt, amit rásajtoltunk. A másik elvileg pont csereszabatos egy csapággyal (pár mm-rel kisebb átmérőben), csak kellett hozzá egy megfelelő tartót esztergáltatni.

Az éles teszt viszont váratni fog magára egy kicsit, mert az elkövetkező hetekben sokat kell külföldre-messzire mennem, ahol nem jó ötlet, ha pont szétesik alattam az autó, ha valami nem jól sül el... Smiley

Csak Húsvét után lesz élesbe téve a projekt. Addig még megpróbálkozunk egy bordás vezetőgörgővel is, hátha sikerül arra is valami tartósabbat kitalálni, mint a gyári megoldás...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #30760 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 14:16:03 »

Jó kérdés. Az biztos, hogy a motortartót nem bántottuk, de mivel 2 éve volt, a részletekre ennél jobban már nem emlékszem.

AndyA
ennyit írtam:
csak egy lépést hagytál ki.A szíj belevan fűzve a feszítőbe.így azt mindenképp lekell venni......a generátor után......hopsz,akkor kettőt.

Ez fedi a valóságot.mert a feszítő traverza a generátor alatt van.ahhoz,hogy a szíj belelegyen fűzve a feszítőt lekell szedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #30761 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 14:28:49 »

ennyit írtam:
csak egy lépést hagytál ki.A szíj belevan fűzve a feszítőbe.így azt mindenképp lekell venni......a generátor után......hopsz,akkor kettőt.

Ez fedi a valóságot.mert a feszítő traverza a generátor alatt van.ahhoz,hogy a szíj belelegyen fűzve a feszítőt lekell szedni.

Mondjuk nekem feszítőt is kellett cserélni anno, lehet, ezért "magától" megoldódott a probléma. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30762 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 18:28:39 »

Bunyek  worship most akkor 2.2 chippelthez érdemes nagyobb coolert szerinted vagy fölösleges  Huh?

ha nagyon megvan húzva szerintem igen...értem itt 200LE körül...
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.02 vasárnap, 18:34:10 írta Bunyek » Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #30763 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 19:10:35 »

Sziasztok!
Most olvastam az alábbi linket,sokan még vissza is igazolták,hogy milyen jó.
70% üzemenyag megtakarítás! Margit,hát nooormális?Huh?
http://www.fuelsavingplus.com/hu0v90511E/#
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #30764 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 19:49:24 »

Mondjuk nekem feszítőt is kellett cserélni anno, lehet, ezért "magától" megoldódott a probléma. Smiley

AndyA
nyilván.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30765 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 19:53:44 »

Sziasztok!
Most olvastam az alábbi linket,sokan még vissza is igazolták,hogy milyen jó.
70% üzemenyag megtakarítás! Margit,hát nooormális?Huh?
http://www.fuelsavingplus.com/hu0v90511E/#

Ugye nem gondolod, hogy azokat valódi emberek küldték be?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30766 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 19:57:31 »

Ugye nem gondolod, hogy azokat valódi emberek küldték be?

De hát ott a fénykép....a kocsi és az ember!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #30767 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 19:58:38 »

Ugye nem gondolod, hogy azokat valódi emberek küldték be?
Vicces.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #30768 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 19:59:46 »

Sziasztok!
Most olvastam az alábbi linket,sokan még vissza is igazolták,hogy milyen jó.
70% üzemenyag megtakarítás! Margit,hát nooormális?Huh?
http://www.fuelsavingplus.com/hu0v90511E/#
Szerintem ha igaz lenne akkor már mindenki ilyet használna.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #30769 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:02:46 »

Ugye nem gondolod, hogy azokat valódi emberek küldték be?
klónok?vagy Drónok?vagy Cyborgok? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30770 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:06:50 »

klónok?vagy Drónok?vagy Cyborgok? eplus2

Vagy csak simán barmok...  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30771 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:06:56 »

De hát ott a fénykép....a kocsi és az ember!

 nyes

Érdekes, hogy annyira nem adnak a látszatra, hogy legalább más kocsikról készült képeket használjanak:
http://www.fuelsavingplus.com/bg2/

klónok?vagy Drónok?vagy Cyborgok? eplus2

Azok biza a reptíliaiak lesznek!  heureka
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #30772 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:15:02 »

Vagy csak simán barmok...  eplus2
Közben utána jártam ennek az első hallásra is hülyeségnek.A Weblap nem fogad hozzászólást,a meglévőkhöz,és az akció idejéhez is maga a Weblap generálja az időt,tehát kamu.Valaki szétszedett egy ilyen űrtechnikát,és volt benne 1db 4700uF 35V kondi, 1 db 4700 Ohm-es ellenállat,meg egy kék led. Aki rendel ilyet,kap egy szivargyujtós hangulatvilágítást 10000 pnzért. nyes
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30773 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:14:51 »

Közben utána jártam ennek az első hallásra is hülyeségnek.A Weblap nem fogad hozzászólást,a meglévőkhöz,és az akció idejéhez is maga a Weblap generálja az időt,tehát kamu.Valaki szétszedett egy ilyen űrtechnikát,és volt benne 1db 4700uF 35V kondi, 1 db 4700 Ohm-es ellenállat,meg egy kék led. Aki rendel ilyet,kap egy szivargyujtós hangulatvilágítást 10000 pnzért. nyes

Igen. A múltkor már kitárgyaltuk az érdekes topicban....
Arra jutottunk, hogy legalább 2db-ot kell venni meg egy kannát, hogy lehessen mibe gyűjteni a gázolajat amit termel.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30774 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:48:35 »

Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30775 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:57:28 »

Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.

A kérdés a hogyanon van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30776 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 23:43:19 »

Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.
850-900-ig kellene emelni, mint a Di-n van. A 10-20 1/min semmit sem ér szvsz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30777 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 06:35:30 »

Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.

No, ha itt tartunk. Akkor nem csak az enyém remeg picit és berreg alapjáratnál? Smiley
Mikor kicsit magasabban pörög no problem.  Ez lenne a megoldás,a fordulatszám emelése..... Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30778 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 08:18:06 »

No, ha itt tartunk. Akkor nem csak az enyém remeg picit és berreg alapjáratnál? Smiley
Mikor kicsit magasabban pörög no problem.  Ez lenne a megoldás,a fordulatszám emelése..... Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányomnál, minden alapjárati remegést, berregést, megoldott a szabadonfutósítás, a hidraulikus rugó alu pogácsázása, és a generátor szíj 1640mm-re való cserélése( a gyári méret 1642mm). Már közel 100 ezer km-rel ezelőtt történt az átalakítás, azóta nincs ilyen problémám.
Ha viszont elektromosan meglehetne emelni az alapjárati fordulatot az megoldást jelentene, de egyúttal növelné az átlag fogyasztást is.wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30779 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 10:34:25 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, P2339-es hibakódot dobott ki a kocsi.Miskolc környékén tudna valaki segíteni, a szerelő azt mondta, hogy valószínű elég lenne újra kódolni a csúcsokat. A miskolci ford szervíz már ki akarta szerelni a porlasztókat meg a magasnyomású szivattyút is.
 
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30780 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 10:46:31 »

Nem tudom érdekel valakit TDCI-n alapjárat megemelése? 10-20-al, szij berregés megszüntetésére..pl.
engem érdekel  vigyor3
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #30781 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 11:30:31 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, P2339-es hibakódot dobott ki a kocsi.Miskolc környékén tudna valaki segíteni, a szerelő azt mondta, hogy valószínű elég lenne újra kódolni a csúcsokat. A miskolci ford szervíz már ki akarta szerelni a porlasztókat meg a magasnyomású szivattyút is.
 

 Fordoknál sokan nem tudják mire vélni az alábbi hibakódokat, és nem tudják mi a teendö.

 P2336 - (1-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 1 Above Knock Threshold
 P2337 - (2-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 2 Above Knock Threshold
 P2338 - (3-as henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 3 Above Knock Threshold
 P2339 - (4-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 4 Above Knock Threshold

Ezeknél a hibakódoknál a dízel befecskendök korrekciós kódjait kell újra programozni.
Ha az injektort felújjították, akkor a szakmühely adott új kódot és azt kell beprogramozni, nem pedig azt ami az injektoron van rajta !!!
Az alábbi típusoknál szoktak elöfordulni a fenti hibakódok:
 Mondeo 2000-2006 2.0 DuraTorq TDCi HJBA/HJBB/HJBC/FMBA/N7BA2005-2006 2.2 DuraTorq TDCiFocus 2001-2005 1.8 DuraTorq TDCi FFDA/F9DA/F9DB2.0 DuraTorq TDCi FIFA2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFocus C-Max 2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFiesta 2004-...

Szoftverfrissítés és porlasztó programozás talán segít.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 11:52:07 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30782 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:05:54 »

Fordoknál sokan nem tudják mire vélni az alábbi hibakódokat, és nem tudják mi a teendö.

 P2336 - (1-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 1 Above Knock Threshold
 P2337 - (2-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 2 Above Knock Threshold
 P2338 - (3-as henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 3 Above Knock Threshold
 P2339 - (4-es henger, kopogási küszöbérték felett) Cylinder 4 Above Knock Threshold

Ezeknél a hibakódoknál a dízel befecskendök korrekciós kódjait kell újra programozni.
Ha az injektort felújjították, akkor a szakmühely adott új kódot és azt kell beprogramozni, nem pedig azt ami az injektoron van rajta !!!
Az alábbi típusoknál szoktak elöfordulni a fenti hibakódok:
 Mondeo 2000-2006 2.0 DuraTorq TDCi HJBA/HJBB/HJBC/FMBA/N7BA2005-2006 2.2 DuraTorq TDCiFocus 2001-2005 1.8 DuraTorq TDCi FFDA/F9DA/F9DB2.0 DuraTorq TDCi FIFA2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFocus C-Max 2005-... 1.6 DuraTorq TDCiFiesta 2004-...

Szoftverfrissítés és porlasztó programozás talán segít.

Köszönöm. Hol találom meg a porlasztók kódjait? Miskolc környékén tudnál valakit ajánlani aki meg tudja csinálni?
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #30783 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:12:36 »

Köszönöm. Hol találom meg a porlasztók kódjait? Miskolc környékén tudnál valakit ajánlani aki meg tudja csinálni?


Ird be a profilod alsó részébe az autód adatait, hogy késöbb is tudjuk miről irsz
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30784 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:14:27 »

Ird be a profilod alsó részébe az autód adatait, hogy késöbb is tudjuk miről irsz
Ok.
2003.04. 2.0 TDCI 130Le 6 sebesség
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30785 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:20:58 »

http://www.bardiauto.hu/webshop/cikkszam-kereso/0450906508/BOSCH/

Ez a gyárinak megfelelő üa szűrő?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30786 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:22:12 »


Hogyhogy nem a legolcsóbbat veszed? Vagy használtat?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30787 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:25:57 »

Hogyhogy nem a legolcsóbbat veszed? Vagy használtat?  eplus2
Ebből keresek használtat  nyes
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #30788 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:30:37 »

Ok.
2003.04. 2.0 TDCI 130Le 6 sebesség

Küldtem pü-t.  wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30789 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:36:00 »

a gyári az bosch,vagy esetleg még mann filtert lehet bele venni
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30790 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:45:32 »

a gyári az bosch,vagy esetleg még mann filtert lehet bele venni
Igen, köszönöm, AndyA privátban már megerősítette, hogy ez az  smile
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30791 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:50:31 »

Igen, köszönöm, AndyA privátban már megerősítette, hogy ez az  smile
Bosch-t is találsz olcsóbban. 12 az sok.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #30792 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:51:34 »

Ebből keresek használtat  nyes

Vazze, ha reggel szólsz, kitúrom neked a kukából. Ma vitték el a szemetet...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #30793 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 12:51:57 »

Bosch-t is találsz olcsóbban. 12 az sok.

Ő sem ennyiért veszi. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30794 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 13:01:15 »

Bosch-t is találsz olcsóbban. 12 az sok.
Köszi az aggodalmat, 6481,9-ért veszem  Wink
De lehet, hogy kikukázom amit AndyA kidobott  eplus2 Melyik telepre vitték?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30795 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 14:36:08 »

a gyári az bosch,vagy esetleg még mann filtert lehet bele venni
Tisztelt Fórumtárs!
A MANN filter talán a legjobb minőség a magyar piacon. Nem "esetleg", hanem bátran ajánlom a beépítését. Én szedtem már szét több márkát. A MANN belső felépítésre stabilitásra kialakításra messze veri a többi gyártó szűrőjét.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 14:38:15 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30796 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 16:58:07 »

850-900-ig kellene emelni, mint a Di-n van. A 10-20 1/min semmit sem ér szvsz.

Hát akár 4750-re is lehet tenni az alapjáratod...és tuti nem remeg...
Gyakorlatilag úgy néz ki mondasz egy számot és annyira lessz téve az alapjáratod... eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #30797 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 17:04:58 »

Hát akár 4750-re is lehet tenni az alapjáratod...és tuti nem remeg...
Gyakorlatilag úgy néz ki mondasz egy számot és annyira lessz téve az alapjáratod... eplus2

Mi lehet az, ami alapjáraton kb. másodpercenként kétszer nyikkan egyet? Egy hete a 240 ezres szervízkor persze richtig nem csinálta. Most mélygarázsban áll az autó, így nem volt sok időm fülelni, honnan jön, mert megfulladok a kipufogógázban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #30798 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 17:45:56 »

Mi lehet az, ami alapjáraton kb. másodpercenként kétszer nyikkan egyet? Egy hete a 240 ezres szervízkor persze richtig nem csinálta. Most mélygarázsban áll az autó, így nem volt sok időm fülelni, honnan jön, mert megfulladok a kipufogógázban.

AndyA
generátorszíj vagy a szervószíj rendszerben valami csapágy....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #30799 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 18:11:31 »

generátorszíj vagy a szervószíj rendszerben valami csapágy....

Én is ettől tartok. A feszítő viszonylag új, talán nem az. A másik feszítőgörgő viszont simán lehet, meg a bordás is.

Mennyire kínos, hogy csikorog? Mostanában sokat kell majd autóznom (4-5000 km Húsvétig), és igazából csak utána lesz időm komolyabban szerelgetni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 609 610 611 612 613 614 615 [616] 617 618 619 620 621 622 623 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.