Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.18 szombat, 01:55:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480811 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 11:55:00 »

Srácok!
És ehhez mit szólnátok? Jön a tavasz, ráérnénk ezen okoskodni. Olvassátok már el, lécci!
 
VÍZBEFECSKENDEZÉS HÁZILAG
En nem tennek ilyet be a gepembe. Mar csak azert is mert ez porlasztos gepbe valo. De amugy sem.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 16:30:00 »

Edu, ND,  
 
én is egyike vagyo annak a legalább több száz mondi tulajnak, aki már egyszer megpróbálta az egyedi számlapot. Én eddig jutottam:
 
Megcsináltam a fehér számlapot, kinyomtattam foto nyomtatóval, egy elég spéci papírra (4 évig gyártottunk nyomtatókat, na innen a nyomtató és a spec papírok.. ), DE nem igazán jött be, mert a megvilágítás nem volt jó, az eredeti számlapot meg nem volt szívem levenni, olyan jól oda volt ragasztva + a mutatókat sem mertem megbolygatni. Ha ezeket le tudtam volna szedni, akkor talán jó lehetett volna, pillanatnyilag most itt állok. ND-re vártam, hogy egyszer egy minitalin összefutva beszéljünk erről, aztán felejtős letta dolog....
 
De ha most vannak új ötletek, engem is nagyon érdekelne valami roncsolás mentes megoldás!!!!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 20:36:00 »

Sziasztok!
 
Olvasgattam a HWSW.hu-t és ott találtam ezt a céget: Lumax
 
Ők árulnak olyan A5-ös méretű lapot ami homogén fényt sugároz ki. Persze lehet kapni több színben.
Egy inverteren keresztül kapja a naftát, az érintkezők pedig a lap szélén vannak. Lehet rá nyomtatni is. Persze egyből rámozdultak a témára az autós modderek is, mert első osztályú műszerhátlapot is lehet csinálni belőle, mert nem kell megvilágítani, hanem maga a lap sugároz fényt.
Akit érdekel itt a HWSW-es  link is!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 20:53:00 »

Sziasztok!
 
Olvasgattam a HWSW.hu-t és ott találtam ezt a céget: Lumax
 
Ők árulnak olyan A5-ös méretű lapot ami homogén fényt sugároz ki. Persze lehet kapni több színben.
Egy inverteren keresztül kapja a naftát, az érintkezők pedig a lap szélén vannak. Lehet rá nyomtatni is. Persze egyből rámozdultak a témára az autós modderek is, mert első osztályú műszerhátlapot is lehet csinálni belőle, mert nem kell megvilágítani, hanem maga a lap sugároz fényt.
Akit érdekel itt a HWSW-es  link is!
Fiúk, mint írtam, van egy normális eljárás, amivel igazi számlapot lehet csináltatni. Egy átlátszó plexire festenek rá, és akkor teljesen olyan lesz, mint a gyári. Ha érdekel valakit, megkeresem az elérhetőséget. Szerintem a számlapnál hanyagolni kénye a nyomtatós megoldásokat. Soha nem lesz olyan denzitása, amilyennek lennie kéne. Egy másik megoldás pl a szitázás átlátszó plexire. De a kivágásra is van profi, precíz megoldás. Vagy ha mindenképpen barkácsolni kéne, akkor fóliakivágóssal elkészíteni a rajzot, ráragasztani a plexire, majd lefújni matt fehér festékkel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 20:55:00 »

Lehet, hogy én csinálok az enyémhez számlapot. Fehér háttér, világítós bötűk holdudvarral, TDCi felirattal. Később csinálok mintát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 22:07:00 »

Lehet, hogy én csinálok az enyémhez számlapot. Fehér háttér, világítós bötűk holdudvarral, TDCi felirattal. Később csinálok mintát.
Angel!
Már kúszik fel a cucc. 2M Itt a linkjelink
Üdv Shadow
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 23:04:00 »

Köszi, lejött, de hiányzik a FordScript-normal font. Ha lehet, tedd már fel. Meg szerintem a NORMAL szövegnek is más a fontja, nekem monotype corsiva jött, valszeg az eredetiben más volt. Na, mind1. Ha elküldöd a fontot, rittyentek fehér számlapot zölden világító bötűkkel, majd ugyanezt holdudvarral.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2005.03.04 péntek, 08:30:00 »

Szia Angel!
Nem tudom láttad-e Koris számlapjait, de szerintem azok mintául szolgálhatnának. Ha jól emlékszem, akkor külföldről rendelte meg úgy 10K körül. Ha az általad említett eljárások ennél olcsóbbak akkor érdemes lenne belevágni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2005.03.04 péntek, 08:37:00 »

Köszi, lejött, de hiányzik a FordScript-normal font. Ha lehet, tedd már fel. Meg szerintem a NORMAL szövegnek is más a fontja, nekem monotype corsiva jött, valszeg az eredetiben más volt. Na, mind1. Ha elküldöd a fontot, rittyentek fehér számlapot zölden világító bötűkkel, majd ugyanezt holdudvarral.
Hali Angel felment. Ford script
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2005.03.04 péntek, 17:43:00 »

Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdtük a teljesítménymérést a MAHA legmodernebb
LPS 3000 típusú gépével /magyar software-el/, mely alkalmas ELSŐ-, vagy HÁTSÓ KERÉK
és az országban elsőként ÖSSZKERÉKHAJTÁSÚ SZEMÉLYGÉPKOCSIK, TEREPJÁRÓK
és KISTEHERAUTÓK mérésére is.
 
Tudunk mérni  - TELJESÍTMÉNYT
                      - MENETSZIMULÁCIÓT /ÁLLANDÓ VONÓERŐ, ÁLLANDÓ SEBESSÉG,
                         ÁLLANDÓ FORDULAT/
                       - KILOMÉTERÓRA, KILOMÉTERSZÁMLÁLÓ ÉS TACHOGRÁF ELLENŐRZÉST
                       - MOTOR RUGALMASSÁGOT
                       - TURBÓNYOMÁST ÉS TÍPUSTÓL FÜGGŐEN FOGYASZTÁST.
 
Lehetőség van a versenyzőknek és tuningosoknak komputer hangolásra.
Bővebben a www.teljesitmenymeres.hu című honlapunkon.
Szívesen felajánljuk mérési szolgáltatásainkat tesztelendő gépjárműveikhez.
Szeretettel várjuk Önöket, ha felkeltettük érdeklődésüket.
 
 
ISTVÁNKO BOSCH SZERVIZ
2011 BUDAKALÁSZ, MÁRTON ÁRON U.15.
 
TEL.: 06 26 342 056, 06 20 498-5108
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2005.03.04 péntek, 18:02:00 »

Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdtük a teljesítménymérést a MAHA legmodernebb
LPS 3000 típusú gépével /magyar software-el/, mely alkalmas ELSŐ-, vagy HÁTSÓ KERÉK
és az országban elsőként ÖSSZKERÉKHAJTÁSÚ SZEMÉLYGÉPKOCSIK, TEREPJÁRÓK
és KISTEHERAUTÓK mérésére is.
 
Tudunk mérni  - TELJESÍTMÉNYT
                      - MENETSZIMULÁCIÓT /ÁLLANDÓ VONÓERŐ, ÁLLANDÓ SEBESSÉG,
                         ÁLLANDÓ FORDULAT/
                       - KILOMÉTERÓRA, KILOMÉTERSZÁMLÁLÓ ÉS TACHOGRÁF ELLENŐRZÉST
                       - MOTOR RUGALMASSÁGOT
                       - TURBÓNYOMÁST ÉS TÍPUSTÓL FÜGGŐEN FOGYASZTÁST.
 
Lehetőség van a versenyzőknek és tuningosoknak komputer hangolásra.
Bővebben a www.teljesitmenymeres.hu című honlapunkon.
Szívesen felajánljuk mérési szolgáltatásainkat tesztelendő gépjárműveikhez.
Szeretettel várjuk Önöket, ha felkeltettük érdeklődésüket.
 
 
ISTVÁNKO BOSCH SZERVIZ
2011 BUDAKALÁSZ, MÁRTON ÁRON U.15.
 
TEL.: 06 26 342 056, 06 20 498-5108
Én meg személyes tapasztalatok alapján ajánlom mindenkinek a figyelmébe a céget! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2005.03.04 péntek, 18:22:00 »

Én meg személyes tapasztalatok alapján ajánlom mindenkinek a figyelmébe a céget! Smiley
esetleg ismered őket?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2005.03.04 péntek, 18:48:00 »

Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdtük a teljesítménymérést a MAHA legmodernebb
LPS 3000 típusú gépével /magyar software-el/, mely alkalmas ELSŐ-, vagy HÁTSÓ KERÉK
és az országban elsőként ÖSSZKERÉKHAJTÁSÚ SZEMÉLYGÉPKOCSIK, TEREPJÁRÓK
és KISTEHERAUTÓK mérésére is.
 
Tudunk mérni  - TELJESÍTMÉNYT
                      - MENETSZIMULÁCIÓT /ÁLLANDÓ VONÓERŐ, ÁLLANDÓ SEBESSÉG,
                         ÁLLANDÓ FORDULAT/
                       - KILOMÉTERÓRA, KILOMÉTERSZÁMLÁLÓ ÉS TACHOGRÁF ELLENŐRZÉST
                       - MOTOR RUGALMASSÁGOT
                       - TURBÓNYOMÁST ÉS TÍPUSTÓL FÜGGŐEN FOGYASZTÁST.
 
Lehetőség van a versenyzőknek és tuningosoknak komputer hangolásra.
Bővebben a www.teljesitmenymeres.hu című honlapunkon.
Szívesen felajánljuk mérési szolgáltatásainkat tesztelendő gépjárműveikhez.
Szeretettel várjuk Önöket, ha felkeltettük érdeklődésüket.
 
 
ISTVÁNKO BOSCH SZERVIZ
2011 BUDAKALÁSZ, MÁRTON ÁRON U.15.
 
TEL.: 06 26 342 056, 06 20 498-5108
Istvánko Károly,
 
én úgy gondolom, hogy kulturáltabb megoldás lenne, ha írnál az oldal üzemeltetőjnek (nekem) egy mail -t. És esetleg ez kis kedvezményért cserébe az oldalra feltenném a reklámotokat.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2005.03.04 péntek, 19:13:00 »

esetleg ismered őket?
Szabyk,
 
Az OFF Vectra-mat is helyrerántották, és a Mondit is hozzájuk vittem megvételkor átvizsgálásra. Annyit fizettem, amennyit előre mondtak, pedig még több apróságot (gyertyacsere, hasonlók) is megcsináltak a megbeszélteken kívül.
Korrektek, jó kezűek, és tényleg minden műszerrel fölszereltek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2005.03.08 kedd, 17:31:00 »

ND!
Kész a számlapom corel-ban. Hogy lehet ide beszúrni(az ami kékkel van)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2005.03.16 szerda, 19:59:00 »

Sziasztok!Van egy 94-es 2 literes mondeo-m!Szeretnék rakni bele egy direkt szűrőt!Milyen dolgokra kellene ügyelnem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2005.03.16 szerda, 20:15:00 »

ND!
Kész a számlapom corel-ban. Hogy lehet ide beszúrni(az ami kékkel van)?
Szia Edu!
Regisztráció után, a beíró ablak alatt megjelenik egy url illetve kép beszúrási lehetőség, azzal tudod. Vagy elküldöd és felrakom.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2005.03.16 szerda, 23:48:00 »

Sziasztok!Van egy 94-es 2 literes mondeo-m!Szeretnék rakni bele egy direkt szűrőt!Milyen dolgokra kellene ügyelnem?
Zoulfly,
 
www.carstyling.hu, ott alaposan kivesézik a fórumban a direkteket. Sztem, érdemesebb a sport-betét.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 00:08:00 »

MKIIIas mondejónk van a 2001es modell.
1.8ambiente.
 
110lovat teljesít(pff).A trend már 125öt.
Ezt adjátko össze.
Ha most elviszem csiptuningra,ott ki tudják belőle hozni a 125öt,esetleg többet?
Mert ha igen akkor másfajta motor tuningon nem is töröm a fejem.
A 125ló már odaba**.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 06:39:00 »

Sziasztok!Van egy 94-es 2 literes mondeo-m!Szeretnék rakni bele egy direkt szűrőt!Milyen dolgokra kellene ügyelnem?
nekem van eladó JR betétszűrőm:)))))
Naplózva
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 07:57:00 »

nekem van eladó JR betétszűrőm:)))))
Szia Szabyk!!
MKII V6-ra jó? Ha igen akkor érdekelne!
És amiről multkor beszéltünk a Lurdy háznál, a kép is érdekelne a műszeregységedről!
 
Köszi !
 
Üdv:Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 09:06:00 »

Szia Szabyk!!
MKII V6-ra jó? Ha igen akkor érdekelne!
És amiről multkor beszéltünk a Lurdy háznál, a kép is érdekelne a műszeregységedről!
 
Köszi !
 
Üdv:Hovono
hi
ez csak 1.6-1.8-2.0-ba jó.....
 
küldöm a képet:)
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 09:19:00 »

hi
ez csak 1.6-1.8-2.0-ba jó.....
 
küldöm a képet:)
 
üdv
Hello!
Valami nyilvános helyre tedd már fel a képet, ha lehetséges, lécci.
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 09:25:00 »

Hello!
Valami nyilvános helyre tedd már fel a képet, ha lehetséges, lécci.
üdv
miről?Huh?Smiley)))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 09:32:00 »

nekem van eladó JR betétszűrőm:)))))
Mit ér, és jobb e, mint a betétszűrő?Huh?Huh???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 09:33:00 »

miről?Huh?Smiley)))
a műszerfalról volt szó, de bocs, ha belekotyogtam...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 09:33:00 »

Mit ér, és jobb e, mint a betétszűrő?Huh?Huh???
Direktszűrőt akartam!!!;-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 11:12:00 »

Mit ér, és jobb e, mint a betétszűrő?Huh?Huh???
Nézd meg ezt!
szűrő
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 11:35:00 »

Nézd meg ezt!
szűrő
Köszönöm szépen!
 
Erre voltam kiváncsi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 13:10:00 »

a műszerfalról volt szó, de bocs, ha belekotyogtam...
ok
 
inkább privátba átkóldöm ok?
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 13:12:00 »

Mit ér, és jobb e, mint a betétszűrő?Huh?Huh???
mert a direktszűrőtől jobb a teljesítmény de csökken a nyomaték(inkább versenyótóba ajánlom)
a betétszűrő is hoz LE-t(picit kevesebbet) de nyomatékot is ezért ez jobb uccán:)
nameg ott a hideglevegő probléma ugye amit a direktszűrőnél elég körülményes megoldani..........
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 13:13:00 »

Nézd meg ezt!
szűrő
ezeket a tipusokat INKÁBB HAGYD!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vegyél márkás cuccot késöbb megtérül......
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 13:21:00 »

ezeket a tipusokat INKÁBB HAGYD!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vegyél márkás cuccot késöbb megtérül......
 
üdv
Mi számít márkás cuccnak??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 13:24:00 »

ezeket a tipusokat INKÁBB HAGYD!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vegyél márkás cuccot késöbb megtérül......
 
üdv
Ja és mennyi a JR?
Mert akkor lehet, hogy nem is BOOM-ba vennénk meg mert azt akar a haver.(péntek)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 13:29:00 »

ezeket a tipusokat INKÁBB HAGYD!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vegyél márkás cuccot késöbb megtérül......
 
üdv
Szia szabyk!
Még nem tervezem a vásárlást, de maga az összehasonlító leírás egész jó ezért javvalottam Joe-nak!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 13:45:00 »

mert a direktszűrőtől jobb a teljesítmény de csökken a nyomaték(inkább versenyótóba ajánlom)
a betétszűrő is hoz LE-t(picit kevesebbet) de nyomatékot is ezért ez jobb uccán:)
nameg ott a hideglevegő probléma ugye amit a direktszűrőnél elég körülményes megoldani..........
Miért emel a direktszűrő csak a LE-n többet? A betétszűrőn is csak levegő áramlik be. Nem? Vagy ott Kola is behajthat?;-))))))))))
 
Betétszűrő is a motortérből kapná a levegőt, mert köztudott, hogy az a kivezetés a kerékjárat felé, az igencsak f*s!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 14:31:00 »

Miért emel a direktszűrő csak a LE-n többet? A betétszűrőn is csak levegő áramlik be. Nem? Vagy ott Kola is behajthat?;-))))))))))
 
Betétszűrő is a motortérből kapná a levegőt, mert köztudott, hogy az a kivezetés a kerékjárat felé, az igencsak f*s!
 
 
Tisztelettel!
Elvileg azért, mert nagyobb az áramlási sebesség. Azért van a 16 szelepeseknél folytószelep. Nagyobb fordulatnál viszont jobb.
 
A csak sima direktszűrő általában inkább teljesítménycsökkenést hoz, egyrészt mert meleg levegőt szív, másrészt mert a kipuff nem erre lett tervezve. Szerintem leginkább csak hangtuning, ha a kipuffot nem cseréled le. Remélem, a Szabik nem sértődik meg, hogy én más álláspontot képviselek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 14:44:00 »

Elvileg azért, mert nagyobb az áramlási sebesség. Azért van a 16 szelepeseknél folytószelep. Nagyobb fordulatnál viszont jobb.
 
A csak sima direktszűrő általában inkább teljesítménycsökkenést hoz, egyrészt mert meleg levegőt szív, másrészt mert a kipuff nem erre lett tervezve. Szerintem leginkább csak hangtuning, ha a kipuffot nem cseréled le. Remélem, a Szabik nem sértődik meg, hogy én más álláspontot képviselek.
Tényleg csak tanulás miatt:
Az áramlási sebesség növekedése miatt nem kéne, hogy teljesítmény növekedés is legyen?
 
A végével viszont nem értek egyet, mert a fojtás az a légszűrőháztól a kipufogó végéig meg van, és minél többet veszel ki, annál több fojtott energiát kapsz vissza! Ez tapasztalat!!!
 
 
Tisztelettel!
 
Egy kezdő!:-)))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 16:54:00 »

Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 17:03:00 »

Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
Az én tervemim közül a direktszűrő már megvalósult.
Most következik a Szabyk által javasolt kipufogó megoldás.
A Turbó után véééégig egy 63-as cső, aszt szevasz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 17:42:00 »

Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
Sziasztok!
 Angel, Az én személyes tapasztalatom, ami persze lehet egyedi, az volt hogy alacsonyabb fordulaton  
 (mikor finoman indulok, felváltok és valamiért, mégis jobban rálépek kb. 1000-1200 fordulaton)
gyönyörűen el kezd húzni.
Gyári szűrővel, sokkal lassabban vette észre, hogy neki kéne iramodni.
Nem igazán hiszem, hogy csak illúzió lett volna, mivel először még meg is lepődtem rajta annyira feltűnő volt, de gyorsan, 1-2nap alatt megszoktam, mintha mindig ilyen lett volna.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 18:56:00 »

Az én tervemim közül a direktszűrő már megvalósult.
Most következik a Szabyk által javasolt kipufogó megoldás.
A Turbó után véééégig egy 63-as cső, aszt szevasz!
az lesz a legjobb hidd el!!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 18:57:00 »

Ja és mennyi a JR?
Mert akkor lehet, hogy nem is BOOM-ba vennénk meg mert azt akar a haver.(péntek)
5K!
 
én 10K-ért vettem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 18:58:00 »

Elvileg azért, mert nagyobb az áramlási sebesség. Azért van a 16 szelepeseknél folytószelep. Nagyobb fordulatnál viszont jobb.
 
A csak sima direktszűrő általában inkább teljesítménycsökkenést hoz, egyrészt mert meleg levegőt szív, másrészt mert a kipuff nem erre lett tervezve. Szerintem leginkább csak hangtuning, ha a kipuffot nem cseréled le. Remélem, a Szabik nem sértődik meg, hogy én más álláspontot képviselek.
ez így nem teljesen pontos.....
 
ja és nekem nincs direktszűrőm:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 19:01:00 »

Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
a végsebesség nő a rugalmasság picit csökken(a direktszűrő magas fordulaton JO)
 
van pár fékpados tesztem a témában.....................
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 20:11:00 »

a végsebesség nő a rugalmasság picit csökken(a direktszűrő magas fordulaton JO)
 
van pár fékpados tesztem a témában.....................
Hát, lehet. De ahhoz a teljes gyújtórendszernek (kábelek, gyerták) OK-nak kell lennie. Szóval én egy kicsit szkeptikus vagyok a csak direktszűrő dologgal. De az mind1. Fékpados teszt: nem tudnád belinkelni a grafikont? Tanulságos lehet. És van előtte is? Afféle ilyen volt, ilyen lett?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:32:00 »

Hát, lehet. De ahhoz a teljes gyújtórendszernek (kábelek, gyerták) OK-nak kell lennie. Szóval én egy kicsit szkeptikus vagyok a csak direktszűrő dologgal. De az mind1. Fékpados teszt: nem tudnád belinkelni a grafikont? Tanulságos lehet. És van előtte is? Afféle ilyen volt, ilyen lett?
ujságba van
 
majd megpróbálom......
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:50:00 »

Zoulfly,
 
www.carstyling.hu, ott alaposan kivesézik a fórumban a direkteket. Sztem, érdemesebb a sport-betét.
Error,
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2005.03.18 péntek, 09:20:00 »

Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
Tényleg ez is csak tapasztalat, és NE VEGYETEK KEKECKEDŐNEK!!!
 
Én elvileg az áramlási sebességen javítottam. Mégpedig úgy, hogy a rezonátort kicseréltem(ahogy már az MKII-ben is megtették), ezzel megszüntettem a a felesleges kevergést, és a hangtompító dobozt csődarabra cseréltem, amivel egy sokkal nyomatékosabb, és határozottabb erőt kaptam. Amikor megvettem az autót, akkor vett az Édesapám egy 1,6-16V-s Fokát, és igencsak mérges voltam, hogy egy kissebb motorral jobb, mint én, holott a súlya is ugyan akkora. Ma már simán lealázom...;-)))))
 
És ami miatt biztos, hogy jobb lehet a direktszűrő: hogy most utángyártottat használok... Nem?
 
 
Tisztelettel!
Ui: kipuff: nekem marad a gyári, mert a szívóhang, illetve ez is egy tesztelt dolog, hogy a katalizátor megléte plusz lóerőt is eredményez, ahogy te is írtad. Bár van egy pár dolog, ami visszavesz, de csak a 63-as egy kissé kevésnek tűnik.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2005.03.18 péntek, 09:22:00 »

Tényleg ez is csak tapasztalat, és NE VEGYETEK KEKECKEDŐNEK!!!
 
Én elvileg az áramlási sebességen javítottam. Mégpedig úgy, hogy a rezonátort kicseréltem(ahogy már az MKII-ben is megtették), ezzel megszüntettem a a felesleges kevergést, és a hangtompító dobozt csődarabra cseréltem, amivel egy sokkal nyomatékosabb, és határozottabb erőt kaptam. Amikor megvettem az autót, akkor vett az Édesapám egy 1,6-16V-s Fokát, és igencsak mérges voltam, hogy egy kissebb motorral jobb, mint én, holott a súlya is ugyan akkora. Ma már simán lealázom...;-)))))
 
És ami miatt biztos, hogy jobb lehet a direktszűrő: hogy most utángyártottat használok... Nem?
 
 
Tisztelettel!
Ui: kipuff: nekem marad a gyári, mert a szívóhang, illetve ez is egy tesztelt dolog, hogy a katalizátor megléte plusz lóerőt is eredményez, ahogy te is írtad. Bár van egy pár dolog, ami visszavesz, de csak a 63-as egy kissé kevésnek tűnik.
"mert a szívóhang ELÉG (és amúgy is új az egész)"
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.