Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 00:02:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 488509 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
ELENIUM
Vendég
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2016.08.30 kedd, 19:44:42 »

Sziasztok! Mk 2 Modeohoz hol szerezhetnék be bal első kilincstakaró lemezt?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:15:29 »

Sziasztok! Mk 2 Modeohoz hol szerezhetnék be bal első kilincstakaró lemezt?

nálam
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2016.08.31 szerda, 11:34:33 »

Szia,
igaz nekem MK1-em van, de múlthéten cseréltem tetőkárpitot, mert lógott. Itt lehet venni 4e Ft/m és 2,5 méter kell a kombiba. http://www.autoleder.hu/tetokarpit Világosabb szürke színű, mint a régi, de szerintem jól áll a kocsinak!
A tetőkárpit egy finom szövet, ami ~4mm szivacsra van felragasztva. Ez a szivacs mállik szét és egy idő után elereszti a szövetet. Biztos láttál már sok éves szivacsot, pont olyan. Én 2 megoldást olvastam:
  • veszel új kárpitot, a régit leszeded, újat felragasztod.
  • régi kárpitot leszeded, szivacsot lekaparod és csak a régi szövetet ragasztod vissza szivacs nélkül a "tetőre". Szövetet mosasd ki az asszonnyal illatosra!
Ragasztó: Arra figyelj, hogy bírja a magas hőfokot; kárpitos ragasztókra ~120 fokot írnak. Palmatex ragasztóra 110 fokot írnak. Legjobb lenne vmi fújható spray ragasztó, de az drága. Kenhetőből van kárpitos és palmatex.
Én Palmatex-et használtam és vettem mellé palmatex ragasztó hígítót; így vékonyabban tudod felvinni a ragasztót; ezzel ragasztót spórolsz és a szivacsba sem ragad be darabosan. Nekem nem hagyott foltot a ragasztó, nem ütött át. Ahol sűrűbben kentem a ragasztót, ott összeragadt a szivacs is, a benyomódás megmaradt.
Idő: ~1-1 óra ki- és beszerelni. A régi kárpit levakarása gyökérkefével ~1 óra. Ragasztás 1 óra. Száradás és ragasztó szagtalanítás: több napig kárpit nélkül használtam a kocsit, mert nem volt 1 NYUGODT órám, amikor visszarakhattam volna a kárpitot.
Mérlegelj, hogy mennyire lóg a kárpit, mennyi időd és pénzed van rá. Palmatex ~3500Ft/800ml; Palmatex hígító ~1600 Ft.

Én bénáztam és az elején egy doboz ragasztót felkentem hígítás nélkül (nem tudtam, hogy van hígító) és utána vettem még 2*800ml ragasztót és 1 doboz hígítót és az elegendő volt. Így összesen 3*800ml ragasztó és 1 doboz hígító + szövet árából jött ki.

Kérdezz, ha érthetetlen voltam!
PZs



Ma támadt egy "jó ötletem", hogy gőztisztítóval ilyen szépen tisztává lehetne varázsolni a tetőkárpitot.
Viszont voltam annyira hülye, hogy nem csaptam tarkón magam amikor ezt kitaláltam, ugyanis a víz+hő kombó valószínű oldja a ragasztót ami tartja, és most itt-ott picit lóg a kárpit.  falbav falbav
Szerintetek mivel lehetne visszaragasztani, ami nem hagy foltot? Olvastam, hogy egy szivacsszerű anyag tartja gyárilag, valamint a fiestásoknál írták, hogy egy kraftosabb kétoldalú ragasztó is képes megtartani.
Ha van bármi tippetek, azt megköszönöm!
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2016.08.31 szerda, 22:17:24 »

Szia,
igaz nekem MK1-em van, de múlthéten cseréltem tetőkárpitot, mert lógott. Itt lehet venni 4e Ft/m és 2,5 méter kell a kombiba. http://www.autoleder.hu/tetokarpit Világosabb szürke színű, mint a régi, de szerintem jól áll a kocsinak!
A tetőkárpit egy finom szövet, ami ~4mm szivacsra van felragasztva. Ez a szivacs mállik szét és egy idő után elereszti a szövetet. Biztos láttál már sok éves szivacsot, pont olyan. Én 2 megoldást olvastam:
  • veszel új kárpitot, a régit leszeded, újat felragasztod.
  • régi kárpitot leszeded, szivacsot lekaparod és csak a régi szövetet ragasztod vissza szivacs nélkül a "tetőre". Szövetet mosasd ki az asszonnyal illatosra!
Ragasztó: Arra figyelj, hogy bírja a magas hőfokot; kárpitos ragasztókra ~120 fokot írnak. Palmatex ragasztóra 110 fokot írnak. Legjobb lenne vmi fújható spray ragasztó, de az drága. Kenhetőből van kárpitos és palmatex.
Én Palmatex-et használtam és vettem mellé palmatex ragasztó hígítót; így vékonyabban tudod felvinni a ragasztót; ezzel ragasztót spórolsz és a szivacsba sem ragad be darabosan. Nekem nem hagyott foltot a ragasztó, nem ütött át. Ahol sűrűbben kentem a ragasztót, ott összeragadt a szivacs is, a benyomódás megmaradt.
Idő: ~1-1 óra ki- és beszerelni. A régi kárpit levakarása gyökérkefével ~1 óra. Ragasztás 1 óra. Száradás és ragasztó szagtalanítás: több napig kárpit nélkül használtam a kocsit, mert nem volt 1 NYUGODT órám, amikor visszarakhattam volna a kárpitot.
Mérlegelj, hogy mennyire lóg a kárpit, mennyi időd és pénzed van rá. Palmatex ~3500Ft/800ml; Palmatex hígító ~1600 Ft.

Én bénáztam és az elején egy doboz ragasztót felkentem hígítás nélkül (nem tudtam, hogy van hígító) és utána vettem még 2*800ml ragasztót és 1 doboz hígítót és az elegendő volt. Így összesen 3*800ml ragasztó és 1 doboz hígító + szövet árából jött ki.

Kérdezz, ha érthetetlen voltam!
PZs


Szia! Köszi a részletes leírást. Smiley
Első körben megpróbálnám a régit visszaragasztani miután kivettem a kocsiból az egészet.
Ha jól értem, te végül újat tettél fel. Az az anyag mennyire hasonlít a gyárira? Én attól félek, hogy nagyon vékony a gyári és a ragasztó foltot fog hagyni rajta.

A szivacsot szerintem nem kell majd kapargatnom (max a maradékát) mert ahol a gőz érte, ott szerintem porrá mállott, legalábbis tapinthatóan más érzés ott a tetőhöz nyúlni mint ott, ahol még nem tisztítottam.

Szerinted 2 doboz + 1 hígító elég lehet? A hátsó ülések mögött nem bántottam a gőzzel így nem lóg, ott lehet máshogy tisztítanám és ott nem is ragasztanám újra.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 10:34:58 »

Szia,
mennyire hasonlít: nekem sötétszürke belülről a műanyag és a kárpit is az volt. Az új anyag sokkal világosabb; a műanyag elemek "elütnek" benne. Tapintásra és állagra is más, mert új és az új másabb mint ami tizenX éves.
De ha a régit ragasztod vissza és ott nem lesz szivacs, akkor ott mélyedés lesz benne. Szerintem nálam a szivacs vett fel sok ragasztót és a 2 doboz szűken elég lehet. Nekem az volt a szerencsém, hogy szabi alatt napközben cseréltem és amikor elfogyott az 1 doboz, akkor elmentem az OBI-ba és vettem még. Csinálj próbaragasztást, hogy mennyire üt át a Palmatex.
PZs


Szia! Köszi a részletes leírást. Smiley
Első körben megpróbálnám a régit visszaragasztani miután kivettem a kocsiból az egészet.
Ha jól értem, te végül újat tettél fel. Az az anyag mennyire hasonlít a gyárira? Én attól félek, hogy nagyon vékony a gyári és a ragasztó foltot fog hagyni rajta.

A szivacsot szerintem nem kell majd kapargatnom (max a maradékát) mert ahol a gőz érte, ott szerintem porrá mállott, legalábbis tapinthatóan más érzés ott a tetőhöz nyúlni mint ott, ahol még nem tisztítottam.

Szerinted 2 doboz + 1 hígító elég lehet? A hátsó ülések mögött nem bántottam a gőzzel így nem lóg, ott lehet máshogy tisztítanám és ott nem is ragasztanám újra.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 10:54:34 »

Szia,
mennyire hasonlít: nekem sötétszürke belülről a műanyag és a kárpit is az volt. Az új anyag sokkal világosabb; a műanyag elemek "elütnek" benne. Tapintásra és állagra is más, mert új és az új másabb mint ami tizenX éves.
De ha a régit ragasztod vissza és ott nem lesz szivacs, akkor ott mélyedés lesz benne. Szerintem nálam a szivacs vett fel sok ragasztót és a 2 doboz szűken elég lehet. Nekem az volt a szerencsém, hogy szabi alatt napközben cseréltem és amikor elfogyott az 1 doboz, akkor elmentem az OBI-ba és vettem még. Csinálj próbaragasztást, hogy mennyire üt át a Palmatex.
PZs

Rendben, köszi! Amíg jó idő van, valamelyik hétvégén megcsinálom.
Abban tudsz segíteni, hogy a kapaszkodókat hogyan kell leszedni? Most nincs előttem, de van rajta valami kis kipattintható kupak mint elöl a tükröknél az ajtóborításon?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 11:31:13 »

Rendben, köszi! Amíg jó idő van, valamelyik hétvégén megcsinálom.
Abban tudsz segíteni, hogy a kapaszkodókat hogyan kell leszedni? Most nincs előttem, de van rajta valami kis kipattintható kupak mint elöl a tükröknél az ajtóborításon?

Pontosan, ott a kupak rajta, a közepe felőli oldalról kell kipattintani. Amúgy én továbbra is a bontott tetőkárpitot javasolnám. Jóval olcsóbb, nincs vele macera, és azzal esélytelen, hogy ráncos legyen, vagy valami hasonló - ami azért a házi rendberakásnál előfordulhat Wink Ha gyakorolnál előtte, akkor az előző tetőkárpitomat oda tudom adni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 13:51:16 »

A kombiban a következőket kellett leszedni:
- csomagtér világítás; rövidebbik oldal felől pattintható ki
- dísz patentek; ezek tiplivel együtt kijöttek. A tiplit rakd vissza és utána rakd fel a kárpitot, úgy könnyebb.
- D oszlop szellőzőit kicsavarozni és kipattintani
- C oszlop borítást kipattintani
- hátsó kapaszkodók; kapaszkodók szélén vannak a fülek. Kipattintod és alatta van a csavar. Ha kipattintottad, akkor hagyd úgy mert vékony műa-on "lóg" és szerintem hamar letörik
- B oszlop borítást kipattint
- első kapaszkodó (K) műa fülek kinyit majd lecsavaroz
- A oszlop borítást kipattint
- napellenző csavar borítást lepattint és lecsavarozod
- nekem középen van vmi műa borítás a napellenzők között, azt lepattintod
- térképolvasó lámpa: nekem a rövidebbik oldalon kipattint, majd alatta van 2 csavar ami a keretét fogja.
PZs



Rendben, köszi! Amíg jó idő van, valamelyik hétvégén megcsinálom.
Abban tudsz segíteni, hogy a kapaszkodókat hogyan kell leszedni? Most nincs előttem, de van rajta valami kis kipattintható kupak mint elöl a tükröknél az ajtóborításon?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 17:27:53 »

A kombiban a következőket kellett leszedni:
- csomagtér világítás; rövidebbik oldal felől pattintható ki
- dísz patentek; ezek tiplivel együtt kijöttek. A tiplit rakd vissza és utána rakd fel a kárpitot, úgy könnyebb.
- D oszlop szellőzőit kicsavarozni és kipattintani
- C oszlop borítást kipattintani
- hátsó kapaszkodók; kapaszkodók szélén vannak a fülek. Kipattintod és alatta van a csavar. Ha kipattintottad, akkor hagyd úgy mert vékony műa-on "lóg" és szerintem hamar letörik
- B oszlop borítást kipattint
- első kapaszkodó (K) műa fülek kinyit majd lecsavaroz
- A oszlop borítást kipattint
- napellenző csavar borítást lepattint és lecsavarozod
- nekem középen van vmi műa borítás a napellenzők között, azt lepattintod
- térképolvasó lámpa: nekem a rövidebbik oldalon kipattint, majd alatta van 2 csavar ami a keretét fogja.
PZs

Köszönöm!  worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
gaborkluven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2016.09.30 péntek, 09:15:11 »

Hello fórumtársak,  help

Tudtok eredeti, gyári fel nem használt jobb és baloldali küszöbökről, amik Magyarországon megtalálhatók?
Restaurálásba kezdenék, ezért ha valakinek van, de nem tudta, vagy nem akarja felhasználni, azt átvenném. 5-ajtós kivitelhez.

Utángyártott alkatrész ugyanerre a célra mennyire tartós, van valakinek tapasztalata?

Köszi!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2016.09.30 péntek, 14:46:31 »

Hello fórumtársak,  help

Tudtok eredeti, gyári fel nem használt jobb és baloldali küszöbökről, amik Magyarországon megtalálhatók?
Restaurálásba kezdenék, ezért ha valakinek van, de nem tudta, vagy nem akarja felhasználni, azt átvenném. 5-ajtós kivitelhez.

Utángyártott alkatrész ugyanerre a célra mennyire tartós, van valakinek tapasztalata?

Köszi!

Szia, a Klokkerholm elemekre nem szokott panasz lenni.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
gaborkluven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2016.10.01 szombat, 15:52:07 »

Köszi! Megnézem
Naplózva
monti72
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 20:36:26 »

Sziasztok.Mk 2 Montim van és végleg megadta magát a katalizátor hol vehetek olcsóbban?
Naplózva
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 18:27:24 »

Sziasztok!


Az alábbi linken található módon kapható az országban 97-es mk2-es 4ajtóshoz csomagtér padlólemez? Itt gondolok arra, hogy neten megrendelhető gyári,új vagy csak is bontottan kapható használtan?


http://fordbazis.superwebaruhaz.hu/ford-focus-csomagter-padlolemez-98-2003-t242092

Vagy esetleg nincs valakinek elfekvőben egy otthon, megvenném.  vigyor3

Köszi előre is a válaszokat.  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 11:44:37 »

Sziasztok!

Pusztán kiváncsiságból írom ezen sorokat hogy járt e már így valaki más is.Tényállás beázás minkét oldalon elöl a padlólemeznél ahol érdekes módon van illeszve a két lemez egymáshoz + hajlítva is van a vezetékkötegnek.Gondolom ott gyárilag valami tömítő anyag volt , mindegy is  , bepasztáztam és jónak is tűnt a dolog.Aztán jött a nagy zápor és állt a bal oldalon a víz olyan szinten hogy a tanksapka nyitónál lubickolni lehetett a vízben.Na itt kezdődött a tortúra....hol ázik be??Szélvédőre vizet locsolok-jön be a víz a doblemezen belülről szépen csorog lefele.Szélvédő pasztáz , beázik még mindig.Szétszed megint , ablaktörlő motor és szerkezet kivesz-kezdődhet a teszt.Locsolok az esőelvezető tálcába-nem ázik be , motorháztető zsanérhoz-nem ázik be , és van még 1 kis hely ahova a szélvédő vezeti a vizet , ha oda locsolok-beázik.Érdekes mert mind a 3 rész ugyanoda a gerendába vezeti a vizet.Na akkor sárvédő is levesz hogy rendesen lehessen látni , hát minden épp , nincs rozsda nincs lyuk , és semmihez nem lehet rendesen hozzáférni.Arra jutottam hogy ahogy láttam több lemez van egymásra illesztve azon a részen és ki van kenve valami fehér tömítő anyaggal , nyilván ponthegesztve van csak , és a tömítő anyag öregedett el (de cáfoljatok meg ha nem így van).Csakhogy nem lehet hozzáférni mert a gerendán alul van 1 vízelvezető lyuk meg oldalt 2 kicsi amin nem lehet benyúlni.Így flex elő és vágtam egy kis szerelő ablakot és ami illesztést elértem az ujjammal azt bekentem , és láss csodát nem ázik be a bal oldalon....de most elkezdte a jobb oldalon is , na majd ez tavaszra marad.Arra biztatok mindenkit hogy nézzen a gyári padlószőnyeg alá ugyanis az nem engedi át a vizet és egyszerűen nem látni nem érezni hogy már minden csurom víz alatta.De legegyszerűbb az első ülés alatt megnézni mert ott ki van vágva a padlószőnyeg.Kiváncsi lennék valaki járt e már így mert ezek már elég öreg vasak....jah a gépem  mk2 1.8 td  1998 12 havi.  Smiley
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 20:09:26 »

Sziasztok!
Pusztán kiváncsiságból írom ezen sorokat ....

Jobb oldalra tipp: kend ki a pollenszűrő ház és a kasztni találkozását, tipikusan ott szoktak beázni.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 22:46:27 »

Jobb oldalra tipp: kend ki a pollenszűrő ház és a kasztni találkozását, tipikusan ott szoktak beázni.

A múltkor megcsináltam már , sajnos ugyanott ázik be mint a bal oldalt , már kiteszteltem.  Smiley
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2016.11.26 szombat, 19:19:42 »

Sziasztok!
Kombi csomagtérajtót hogyan tudom beállítani? Nem egyforma a hézag a két oldalt és kicsit nehezen is csukódik.
Fent 4 csavar tartja az ajtót. Próbáltam úgy, hogy kilazítom és állítok rajta de nem igazán lett jobb. Ki kéne oldani a teleszkópokat is és úgy beállítani?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 09:19:00 »

Sziasztok!
Kombi csomagtérajtót hogyan tudom beállítani? Nem egyforma a hézag a két oldalt és kicsit nehezen is csukódik.
Fent 4 csavar tartja az ajtót. Próbáltam úgy, hogy kilazítom és állítok rajta de nem igazán lett jobb. Ki kéne oldani a teleszkópokat is és úgy beállítani?

Igen, ez utóbbi művelet segít a dolgon Smiley Azok ha jól működnek, akkor azért rendesen el tudják nyomni az ajtót. Viszont mindenképp legyen ott még egy ember segíteni, rohadt nehéz az az ajtó.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 12:16:45 »

Igen, ez utóbbi művelet segít a dolgon Smiley Azok ha jól működnek, akkor azért rendesen el tudják nyomni az ajtót. Viszont mindenképp legyen ott még egy ember segíteni, rohadt nehéz az az ajtó.

Oké, köszi Smiley Remélem könnyen vissza tudom tenni a teleszkópokat. Ha már játszok vele, leveszem a belső borítást is, mert zörög benne valami, illetve foghíjasan világít a 3. féklámpa, gondolom egy izzó kiégett.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2016.11.27 vasárnap, 14:48:30 »

Oké, köszi Smiley Remélem könnyen vissza tudom tenni a teleszkópokat. Ha már játszok vele, leveszem a belső borítást is, mert zörög benne valami, illetve foghíjasan világít a 3. féklámpa, gondolom egy izzó kiégett.

Ismét korrekt Smiley A telókat visszarakni nem nagy mutatvány, van rajtuk egy kis hajlított fémlapocska, az tartja a helyén. Azt leszedve kevés erővel ki (ill. be) lehet őket pattintani. Féklámpában W5W-s izzók vannak, ha jól emlékszem.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2017.01.07 szombat, 23:29:12 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani normális áron sárfogót a MK 2-es 4 ajtósra? Láttam a gyárit kb 13 ezerért viszont láttam szinte ugyan olyan univerzálisat is 2 ezerért és nem tudom, hogy mennyire érné meg megvenni a gyárit...

Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
SatoshiT
Vendég
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 07:29:54 »

Üdv Néktek!

Én pár hónapja vásároltam egy kedves ismerősömtől egy 1999-es Ford Mondeót (MK II), és nagyon meg vagyok vele elégedve... sajnos néhány napja Budai hegyes-völgyes szakaszon parkoltam és amikor a kocsimhoz értem alkatrészdarabokra lettem vigyelmes a kocsi elejénél, és amikor odamentem látom, hogy beszakadt a lökhárítóm... szeirntem a hegyen való elindulás nem feltétlenül sikerült problémamentesen a kedves előttem parkolónak...

Mivel még soha nem volt sem balesetem, sem karosszéria problémám, és karosszériás ismerőseim vidéken vannak csak, ahova elég ritkán jutok el, így szeretném a segítségetek kérni abban, hogy mit ajánlatok, kit ajánlotok, hogyan lehet gyorsan és hatékonyan eszközölni a lökhárító cserét... az körülbelül mennyibe kerül, és mennyi idő lesz a csere.

A másik dolog, hogy sejtem, hogy nem lesz színben a kocsihoz illő lökhárító, és a kocsi színe sem feltétlenül a kedvencem (pezsgő szín - valaki sárgának mondja, valaki zöldnek)... ha már amúgy is hozzá kell nyúlni, akkor lehet, hogy egy újra fújást is eszközölnék rajta, mondjuk feketére szeretném festetni. Ez mennyibe kerülhet? Ez mennyi idő és milyen buktatói lehetnek egy esetleges átfújásnak?

Köszönöm a kedves Clubtagok válaszát előre is!

Egy bajbajutott és cserbenhagyott Mondeos...

Ádám
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 08:40:33 »

Üdv Néktek!

Én pár hónapja vásároltam egy kedves ismerősömtől egy 1999-es Ford Mondeót (MK II), és nagyon meg vagyok vele elégedve... sajnos néhány napja Budai hegyes-völgyes szakaszon parkoltam és amikor a kocsimhoz értem alkatrészdarabokra lettem vigyelmes a kocsi elejénél, és amikor odamentem látom, hogy beszakadt a lökhárítóm... szeirntem a hegyen való elindulás nem feltétlenül sikerült problémamentesen a kedves előttem parkolónak...

Mivel még soha nem volt sem balesetem, sem karosszéria problémám, és karosszériás ismerőseim vidéken vannak csak, ahova elég ritkán jutok el, így szeretném a segítségetek kérni abban, hogy mit ajánlatok, kit ajánlotok, hogyan lehet gyorsan és hatékonyan eszközölni a lökhárító cserét... az körülbelül mennyibe kerül, és mennyi idő lesz a csere.

A másik dolog, hogy sejtem, hogy nem lesz színben a kocsihoz illő lökhárító, és a kocsi színe sem feltétlenül a kedvencem (pezsgő szín - valaki sárgának mondja, valaki zöldnek)... ha már amúgy is hozzá kell nyúlni, akkor lehet, hogy egy újra fújást is eszközölnék rajta, mondjuk feketére szeretném festetni. Ez mennyibe kerülhet? Ez mennyi idő és milyen buktatói lehetnek egy esetleges átfújásnak?

Köszönöm a kedves Clubtagok válaszát előre is!

Egy bajbajutott és cserbenhagyott Mondeos...

Ádám

Szia!
Fújásban tudok segíteni. Érden van emberem, aki 16ért fúj egy elemet. Gyönyörűen dolgozik.
Írj ha érdekel.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 11:11:10 »

Üdv Néktek!

Én pár hónapja vásároltam egy kedves ismerősömtől egy 1999-es Ford Mondeót (MK II), és nagyon meg vagyok vele elégedve... sajnos néhány napja Budai hegyes-völgyes szakaszon parkoltam és amikor a kocsimhoz értem alkatrészdarabokra lettem vigyelmes a kocsi elejénél, és amikor odamentem látom, hogy beszakadt a lökhárítóm... szeirntem a hegyen való elindulás nem feltétlenül sikerült problémamentesen a kedves előttem parkolónak...

Mivel még soha nem volt sem balesetem, sem karosszéria problémám, és karosszériás ismerőseim vidéken vannak csak, ahova elég ritkán jutok el, így szeretném a segítségetek kérni abban, hogy mit ajánlatok, kit ajánlotok, hogyan lehet gyorsan és hatékonyan eszközölni a lökhárító cserét... az körülbelül mennyibe kerül, és mennyi idő lesz a csere.

A másik dolog, hogy sejtem, hogy nem lesz színben a kocsihoz illő lökhárító, és a kocsi színe sem feltétlenül a kedvencem (pezsgő szín - valaki sárgának mondja, valaki zöldnek)... ha már amúgy is hozzá kell nyúlni, akkor lehet, hogy egy újra fújást is eszközölnék rajta, mondjuk feketére szeretném festetni. Ez mennyibe kerülhet? Ez mennyi idő és milyen buktatói lehetnek egy esetleges átfújásnak?

Köszönöm a kedves Clubtagok válaszát előre is!

Egy bajbajutott és cserbenhagyott Mondeos...

Ádám

A normál lökhárítókból létezik utángyártott, azt elég olcsón mérik, legutóbb 10ezer körül volt az ára amikor néztem. (Pillants rá pár alkatrész kereskedés honlapján) A teljes dukkóra legalább 2-300ezret lehet számolni, még ha otthon elő is készíti az ember valamennyire az autót hozzá, ill. nagyon függ attól, hogy hol csináltatod. Falu végi sufniban valami szakival csináltatva olcsó lesz, de hát az olyan is. Márkaszervizben meg pont az ellenkezője, rohadt drága, de kifogástalan. Először mindenképp keress egy jó fényező műhelyt. Minimum pár napba beletelik a művelet, le kell csupaszítani a kasztnit -van ahol csak a lámpákat, meg az egyszerűbben leszedhető dolgokat szedik le, komolyabb helyen az üvegeket is kiszedik hozzá, plusz külön fújják az ajtókat, stb.-, le kell csiszolni, akkor már kijavítgatni ahol kell, utána fújás, száradás, összerakás.. Buktatók csak ott lehetnek, hogy a lecsupaszítás-visszaépítés során pár burkolat lazább lesz, zöröghet utána, eláll kissé. Aztán persze még okmányirodába is el kell fáradni, a forgalmiban át kell írni a színt (ahhoz is kellhet pár papír, igazolás a műhelytől, hogy ez ugyanaz az autó, nem egy másikra lettek az eredeti járgány papírjai ráhúzva; egy esetleges későbbi eredetiségvizsgához szintén szükség lesz pár igazolásra, hogy valóban ugyanarról az autóról van szó, ilyesmi)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
SatoshiT
Vendég
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 17:02:01 »

A normál lökhárítókból létezik utángyártott, azt elég olcsón mérik, legutóbb 10ezer körül volt az ára amikor néztem. (Pillants rá pár alkatrész kereskedés honlapján) A teljes dukkóra legalább 2-300ezret lehet számolni, még ha otthon elő is készíti az ember valamennyire az autót hozzá, ill. nagyon függ attól, hogy hol csináltatod. ....................

Nagyon szépen köszönöm a segítséged és a részletes leírást, elgondolkodtató! Smiley Smiley De valamit valamiért... Smiley Ha lesz rá időm és energiám akkor végig fogom csinálni, itt az oldalon kaptam néhány jó ajánlatot.

Köszönöm szépen!
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 18:17:02 »

A normál lökhárítókból létezik utángyártott, azt elég olcsón mérik, legutóbb 10ezer körül volt az ára amikor néztem. (Pillants rá pár alkatrész kereskedés honlapján) A teljes dukkóra legalább 2-300ezret lehet számolni, még ha otthon elő is készíti az ember valamennyire az autót hozzá, ill. nagyon függ attól, hogy hol csináltatod. Falu végi sufniban valami szakival csináltatva olcsó lesz, de hát az olyan is. Márkaszervizben meg pont az ellenkezője, rohadt drága, de kifogástalan. Először mindenképp keress egy jó fényező műhelyt. Minimum pár napba beletelik a művelet, le kell csupaszítani a kasztnit -van ahol csak a lámpákat, meg az egyszerűbben leszedhető dolgokat szedik le, komolyabb helyen az üvegeket is kiszedik hozzá, plusz külön fújják az ajtókat, stb.-, le kell csiszolni, akkor már kijavítgatni ahol kell, utána fújás, száradás, összerakás.. Buktatók csak ott lehetnek, hogy a lecsupaszítás-visszaépítés során pár burkolat lazább lesz, zöröghet utána, eláll kissé. Aztán persze még okmányirodába is el kell fáradni, a forgalmiban át kell írni a színt (ahhoz is kellhet pár papír, igazolás a műhelytől, hogy ez ugyanaz az autó, nem egy másikra lettek az eredeti járgány papírjai ráhúzva; egy esetleges későbbi eredetiségvizsgához szintén szükség lesz pár igazolásra, hogy valóban ugyanarról az autóról van szó, ilyesmi)

Nemrégen akartam szint átiratni, amikor még a rendőrségnél kellett egyszerű volt, de most nem az: a közlekedési felügyelettől kell igazolás,de ha jól emléxem 3(!)irodájuk van,ahol ilyet kiadnak, és vizsgaköteles...
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
SatoshiT
Vendég
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2017.03.14 kedd, 07:56:14 »

Nemrégen akartam szint átiratni, amikor még a rendőrségnél kellett egyszerű volt, de most nem az: a közlekedési felügyelettől kell igazolás,de ha jól emléxem 3(!)irodájuk van,ahol ilyet kiadnak, és vizsgaköteles...

Vizsgaköteles!?  falbav falbav wow1 Shocked akkor marad ilyen az is biztos! Cheesy

Köszönöm
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2017.03.14 kedd, 09:07:05 »

Vizsgaköteles!?  falbav falbav wow1 Shocked akkor marad ilyen az is biztos! Cheesy

Köszönöm

Mindenesetre érdeklődd meg,az a tuti,én is amiatt hagytam a francba..A kormányablakban,vagy ocsmányirodában is tudnak segiteni.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2017.03.14 kedd, 10:56:22 »

Vizsgaköteles!?  falbav falbav wow1 Shocked akkor marad ilyen az is biztos! Cheesy

Köszönöm

Iiiiilllllllllletve még azzal lehet játszani, hogy a forgalmiba kevesebb fajta szín közül szerepel egy, mint amennyi a win95 alapbeállítása (az 16 volt). Szóval elég erősen lehet játszani az árnyalatokkal úgy, hogy még rá lehessen fogni a forgalmiban lévő színt, hogy na ez az.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
herika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2017.03.17 péntek, 06:59:38 »

Szia!
Fújásban tudok segíteni. Érden van emberem, aki 16ért fúj egy elemet. Gyönyörűen dolgozik.
Írj ha érdekel.
  szia! Engem érdekelne a festőd elérhetősége!   Köszi
Naplózva

Ford mondeo II. 2.5, V6, ghia
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2017.03.17 péntek, 08:25:03 »

  szia! Engem érdekelne a festőd elérhetősége!   Köszi

ment pü
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2017.04.11 kedd, 10:22:19 »

Sziasztok.
Valaki tud ajánlani egy normális kasznist Debrecenben? Kicsit oda van a két váznyúlvány... Nem kell hogy fillérekért dolgozzon,csak emberi áron,és főként jól megcsinálja...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 08:37:34 »

Uraim!
Nem akarom fölöslegesen bontani az ajtókárpitot, inkább kérdezek.
A külső kilincs állítható vagy csak kopik és csere?
A két első ajtó kilincsét annyira kell húzni nyitáshoz, attól félek már letörik.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 10:17:55 »

Uraim!
Nem akarom fölöslegesen bontani az ajtókárpitot, inkább kérdezek.
A külső kilincs állítható vagy csak kopik és csere?
A két első ajtó kilincsét annyira kell húzni nyitáshoz, attól félek már letörik.
Nem állítható,kénytelen leszel bontani...
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 11:01:49 »

Nem állítható,kénytelen leszel bontani...

Oh, a mindenit!
Nagy szopacs a csere?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 11:20:35 »

Oh, a mindenit!
Nagy szopacs a csere?
A kilincs maga kettő darab nyolcas csavarral van felcsavarozva,de le kell bontani elég sok mindent.Ami szopás,az a kis mozgató rúd ki- és vissza tétele.Kis műanyag fülbe van beakasztva,ráadásul ott van a pajzs ami az illetéktelen behatolását hivatott megakadályozni és szintén fel van csavarozva + a fül maga két részes,ami úgy van összepattintva,hogy rögzítse a rudat....és persze akkora helyen kell csinálni,ahová épp nem fér el a kéz...én inkább ki szoktam csavarozni az egész zárat,azon a három csavaron más nem múlik.Ráadásul a rúd olyan jó megoldással van betéve,hogy a kétféleképp is vissza lehet tenni a pajzsot.Ha nem figyel az ember (mondom én,aki mindig kétszer szedi szét és rakja össze,hogy egyszer jó legyen...) akkor persze csak akkor derül ki,ha már vissza lett szerelve minden és szorul az egész...de egyébként nem másnaposan némi kézügyességgel simán meg lehet csinálni.Az ajtókárpit alul is csavarozva van (kivéve,ha egy előző tulaj baxott visszatenni az alsó csavarokat) illetve ha fabetétes az ajtóbehúzó betétje akkor nagyon óvatosan kell kipattintani mert törik (a sima szürke műanyag csak hajlik) A fogantyún alul van egy rés ahol lehet óvatosan kipattintani.Vessenek meg érte,én hőálló zsírral be szoktam kenni a csavaroknál a műanyagot és legközelebb könnyebb kivenni ha úgy adódik.Az ajtókárpit leemeléshez le kell venni még a tükör belső műanyagját és felfelé húzva jön ki.Visszarakásnál meg figyelni kell a 2-3 fém patentre az üvegnél,hogy tényleg abba menjen bele a kárpit,különben csak szétvered ha visszaütnéd a helyére.Kb. ennyi.

Ha kiókumlálsz egyszerűbb megoldást kérlek tedd közzé mert nekem is szét kellene szednem ugyanezért.A sofőr kilincse szorul,a bal hátsó meg nem megy vissza a helyére.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.13 csütörtök, 11:29:33 írta puffin__lekvar » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 11:38:49 »

A kilincs maga kettő darab nyolcas csavarral van felcsavarozva,de le kell bontani elég sok mindent.Ami szopás,az a kis mozgató rúd ki- és vissza tétele.Kis műanyag fülbe van beakasztva,ráadásul ott van a pajzs ami az illetéktelen behatolását hivatott megakadályozni és szintén fel van csavarozva + a fül maga két részes,ami úgy van összepattintva,hogy rögzítse a rudat....és persze akkora helyen kell csinálni,ahová épp nem fér el a kéz...én inkább ki szoktam csavarozni az egész zárat,azon a három csavaron más nem múlik.Ráadásul a rúd olyan jó megoldással van betéve,hogy a kétféleképp is vissza lehet tenni a pajzsot.Ha nem figyel az ember (mondom én,aki mindig kétszer szedi szét és rakja össze,hogy egyszer jó legyen...) akkor persze csak akkor derül ki,ha már vissza lett szerelve minden és szorul az egész...de egyébként nem másnaposan némi kézügyességgel simán meg lehet csinálni.Az ajtókárpit alul is csavarozva van (kivéve,ha egy előző tulaj baxott visszatenni az alsó csavarokat) illetve ha fabetétes az ajtóbehúzó betétje akkor nagyon óvatosan kell kipattintani mert törik (a sima szürke műanyag csak hajlik) A fogantyún alul van egy rés ahol lehet óvatosan kipattintani.Vessenek meg érte,én hőálló zsírral be szoktam kenni a csavaroknál a műanyagot és legközelebb könnyebb kivenni ha úgy adódik.Az ajtókárpit leemeléshez le kell venni még a tükör belső műanyagját és felfelé húzva jön ki.Visszarakásnál meg figyelni kell a 2-3 fém patentre az üvegnél,hogy tényleg abba menjen bele a kárpit,különben csak szétvered ha visszaütnéd a helyére.Kb. ennyi.

Ha kiókumlálsz egyszerűbb megoldást kérlek tedd közzé mert nekem is szét kellene szednem ugyanezért.A sofőr kilincse szorul,a bal hátsó meg nem megy vissza a helyére.

Olyan profin leírtad, hogy akár ki is cserélhetnéd nekem  nyes
köszönöm az infót
Amennyiben leltem 1xűbbet, írok.

Még 1 kérdés.
A zárbetétet át lehet tenni?
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.13 csütörtök, 11:41:18 írta Caruso » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 18:55:18 »

A kilincs maga kettő darab nyolcas csavarral van felcsavarozva,de le kell bontani elég sok mindent.Ami szopás,az a kis mozgató rúd ki- és vissza tétele.Kis műanyag fülbe van beakasztva,ráadásul ott van a pajzs ami az illetéktelen behatolását hivatott megakadályozni és szintén fel van csavarozva + a fül maga két részes,ami úgy van összepattintva,hogy rögzítse a rudat....és persze akkora helyen kell csinálni,ahová épp nem fér el a kéz...én inkább ki szoktam csavarozni az egész zárat,azon a három csavaron más nem múlik.Ráadásul a rúd olyan jó megoldással van betéve,hogy a kétféleképp is vissza lehet tenni a pajzsot.Ha nem figyel az ember (mondom én,aki mindig kétszer szedi szét és rakja össze,hogy egyszer jó legyen...) akkor persze csak akkor derül ki,ha már vissza lett szerelve minden és szorul az egész...de egyébként nem másnaposan némi kézügyességgel simán meg lehet csinálni.Az ajtókárpit alul is csavarozva van (kivéve,ha egy előző tulaj baxott visszatenni az alsó csavarokat) illetve ha fabetétes az ajtóbehúzó betétje akkor nagyon óvatosan kell kipattintani mert törik (a sima szürke műanyag csak hajlik) A fogantyún alul van egy rés ahol lehet óvatosan kipattintani.Vessenek meg érte,én hőálló zsírral be szoktam kenni a csavaroknál a műanyagot és legközelebb könnyebb kivenni ha úgy adódik.Az ajtókárpit leemeléshez le kell venni még a tükör belső műanyagját és felfelé húzva jön ki.Visszarakásnál meg figyelni kell a 2-3 fém patentre az üvegnél,hogy tényleg abba menjen bele a kárpit,különben csak szétvered ha visszaütnéd a helyére.Kb. ennyi.

Ha kiókumlálsz egyszerűbb megoldást kérlek tedd közzé mert nekem is szét kellene szednem ugyanezért.A sofőr kilincse szorul,a bal hátsó meg nem megy vissza a helyére.

A kettő darab kilincstartó csavarral óvatosan bánjatok. Általában legalább az egyik be van rohadva. A külső kilincstakaró műanyagba van beágyazva az anya, és könnyen kitörik belőle( én így jártam) újonnan meg elég drága  https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/ajto_kilincs_alkatreszei/keret_kulso_kilincs_kore_ford_mondeo_1992-1996_bal_fekete_10958
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 20:17:49 »

A kettő darab kilincstartó csavarral óvatosan bánjatok. Általában legalább az egyik be van rohadva. A külső kilincstakaró műanyagba van beágyazva az anya, és könnyen kitörik belőle( én így jártam) újonnan meg elég drága  https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/ajto_kilincs_alkatreszei/keret_kulso_kilincs_kore_ford_mondeo_1992-1996_bal_fekete_10958
ilyenkor jövök a képbe én...és a garázsnyi bontott bizbasz... eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 20:19:52 »

Olyan profin leírtad, hogy akár ki is cserélhetnéd nekem  nyes
köszönöm az infót
Amennyiben leltem 1xűbbet, írok.

Még 1 kérdés.
A zárbetétet át lehet tenni?
Simán.De ha a kulcsot nem akarod cserélni,akkor a lamellákat át kell variálni.Pont a zárcserék miatt voltam kénytelen közelebbi ismeretségbe kerülni a szétszedéssel.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2017.04.14 péntek, 15:44:07 »

Olyan profin leírtad, hogy akár ki is cserélhetnéd nekem  nyes
köszönöm az infót
Amennyiben leltem 1xűbbet, írok.

Még 1 kérdés.
A zárbetétet át lehet tenni?
A folyamat ez, de nekem anno kb. 1 óra alatt megvolt az mk1-en.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 12:10:33 »

A folyamat ez, de nekem anno kb. 1 óra alatt megvolt az mk1-en.  vigyor3

Nekem az MK2-n is kb annyi volt a két old l, pedig előtte sose szedtem még szét az ajtókat. angel
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 12:13:37 »

Tudja valaki esetleg,hogy az mk2-es  első ajtajában mekkora a hangszóró befoglaló mérete? Fejleszteném, de amig nincs másik nem akarom kiszedni a régit.. Van valakinek kibontva?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 18:10:57 »

Tudja valaki esetleg,hogy az mk2-es  első ajtajában mekkora a hangszóró befoglaló mérete? Fejleszteném, de amig nincs másik nem akarom kiszedni a régit.. Van valakinek kibontva?
Én mk3-asokra cseréltem őket, amelyek 5x7-esek, így azok is 5x7-esek  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 19:17:58 »

Hello!

Anno én ezzel oldottam meg a cserét, és ebbe bármilyen 16,5-ös hangszoró belemegy.

http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=1134&termek=21765


Üdv.


Tudja valaki esetleg,hogy az mk2-es  első ajtajában mekkora a hangszóró befoglaló mérete? Fejleszteném, de amig nincs másik nem akarom kiszedni a régit.. Van valakinek kibontva?
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 20:52:09 »

Én mk3-asokra cseréltem őket, amelyek 5x7-esek, így azok is 5x7-esek  vigyor3
Köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 20:53:36 »

Hello!

Anno én ezzel oldottam meg a cserét, és ebbe bármilyen 16,5-ös hangszoró belemegy.

http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=1134&termek=21765


Üdv.



 Van két vatta új nagyoválom,elvileg be lehet őket cuppantani..Na majd kiderül..Köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
bsada
Vendég
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2017.04.19 szerda, 18:00:09 »

Sziasztok!
Az én Mondeómban egyre jobban zörög a műszerfal. Mintha a felfogató csavarok fellazultak volna. Hol vannak ezek a csavarok? Meghúznám őket. Esetleg ha rajzzal, fotóval tudnátok segíteni, nagyon megköszönném. b.sada@freemail.hu. köszönöm!
Naplózva
bear64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32

ST 200 5 ajtós 1999


E-mail
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2017.05.02 kedd, 17:06:20 »

Urak!Tudja valaki hogy az MK3 ülései jók e MK2-be?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.