Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 22:53:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 488496 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:54:42 »

értem. És visszarakásnál csak ragasztottátok?

Igen. Ha a szélvédőt megfogja, akkor a tetőt is.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2013.06.12 szerda, 14:22:44 »

Igen. Ha a szélvédőt megfogja, akkor a tetőt is.
a keresztmerevítőt is le lehet furkálni vagy azt vágni kell?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:06:34 »

a keresztmerevítőt is le lehet furkálni vagy azt vágni kell?

Az lejön kézzel, csak ragasztva van.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:59:37 »

Az lejön kézzel, csak ragasztva van.
Értem. Ha ez így működik akkor így fogom csinálni. Egyszerűnek tűnik, összerakásnál meg majd jól odafigyelek az előkészítésre. Nagyon köszönöm a tapasztalati hozzászólásaidat Smiley Most okosodtam megint.
A küszöbre is van ilyen megoldás? Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2013.06.12 szerda, 18:34:37 »

Értem. Ha ez így működik akkor így fogom csinálni. Egyszerűnek tűnik, összerakásnál meg majd jól odafigyelek az előkészítésre. Nagyon köszönöm a tapasztalati hozzászólásaidat Smiley Most okosodtam megint.
A küszöbre is van ilyen megoldás? Cheesy
egy ajánlás: szélvédőt ne pántold le visszarakásnál
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2013.06.12 szerda, 19:31:37 »

egy ajánlás: szélvédőt ne pántold le visszarakásnál
Miért ne? Huh?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2013.06.12 szerda, 20:22:51 »

Miért ne? Huh?
mert ha leveszed a pántolást, akkor feszíteni fogja a ragasztót és vagy elenged a ragasztás vagy reped az üveg
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2013.06.12 szerda, 21:20:54 »

gyááááá, mennyi jóképességű szakember  hehe
5 mondeo egy udvaron ... rég volt .. ismételni kéne Cheesy
Rezső milyen boldog lenne... nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:20:56 »

Rezső milyen boldog lenne... nyes
azt meghiszem  taps
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 11:57:33 »

mert ha leveszed a pántolást, akkor feszíteni fogja a ragasztót és vagy elenged a ragasztás vagy reped az üveg
Akkor csak vmilyen ragasztószalaggal a kasztnihoz rögzít, hogy ne csússzon le v. el? Köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 11:58:19 »

Akkor csak vmilyen ragasztószalaggal a kasztnihoz rögzít, hogy ne csússzon le v. el? Köszi.
nem csúszik el, mert alul vannak körmök, amik a helyén tartják
donorodon  (ha meg van még) meg tudod nézni szerintem
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 12:00:12 »

nem csúszik el, mert alul vannak körmök, amik a helyén tartják
donorodon  (ha meg van még) meg tudod nézni szerintem

Alul ott vannak a pöckök. Sőt, állíthatóak is. Nem csúszik el sehova. wave
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 13:49:37 »

Alul ott vannak a pöckök. Sőt, állíthatóak is. Nem csúszik el sehova. wave
ha kivágtam a szélvédőt akkor a maradék ragasztót hogyan lehet leszedni? Mert kivágtam. Sok helyen nem is fogta a szélvédőt semmi. Az a kellősítő ami alá volt kenyve néholrahasztóstól lejött...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 13:51:44 »

ha kivágtam a szélvédőt akkor a maradék ragasztót hogyan lehet leszedni? Mert kivágtam. Sok helyen nem is fogta a szélvédőt semmi. Az a kellősítő ami alá volt kenyve néholrahasztóstól lejött...

Én spaklival és szikével szedtem le. Preppert meg úgyis adnak a ragasztóhoz.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 19:05:11 »

Én spaklival és szikével szedtem le. Preppert meg úgyis adnak a ragasztóhoz.
Amikor kifúrkodtátok a pontheggesztéseket, teljesen átfúrtátok vagy csak addíg míg el nem engedte.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 20:24:04 »

Amikor kifúrkodtátok a pontheggesztéseket, teljesen átfúrtátok vagy csak addíg míg el nem engedte.

Amíg el nem engedte.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2013.06.15 szombat, 07:22:21 »

Amíg el nem engedte.
Sikerült leszedni a tetőt Smiley és a másikról is le fog jönni könnyen, már nekiálltam annak is, már csak a hátulja van vissza. A vízelvezetőknél meg hátulról is jött le valami tömítőanyag, az helyett raktatok valamit oda, mert azért csak-csak ne jöjjön be a víz....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 18:11:30 »

Sikerült leszedni a tetőt Smiley és a másikról is le fog jönni könnyen, már nekiálltam annak is, már csak a hátulja van vissza. A vízelvezetőknél meg hátulról is jött le valami tömítőanyag, az helyett raktatok valamit oda, mert azért csak-csak ne jöjjön be a víz....
szélvédőragasztóval lett végigkenve az illesztés
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 21:39:43 »

szélvédőragasztóval lett végigkenve az illesztés
lefurkodtqm mindegyiket szép óvatosan, átcseréltem megnézni hogy hogy illeszkedik, és nem tökéletesen passzol. Mintha kicsit keresztbe lenne, ha hátul illeszkedik akkor elöl elcsúszik jobbra,ha nagyjából párhuzamos a vízelvezetönél akkor hátul bal oldal van egy kis rés.  Gondoltam rá hogy beállítom párhuzamosan, rakok alá szélvédőragasztót és megfurkodom pár helyen 4 es furóval odahuzatom hátul meg pár helyen megfogatom elöl popszegeccsel . Persze úgy hogy ne feszüljön a tetöablak miatt.. Vélemény?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2013.06.18 kedd, 07:43:43 »

lefurkodtqm mindegyiket szép óvatosan, átcseréltem megnézni hogy hogy illeszkedik, és nem tökéletesen passzol. Mintha kicsit keresztbe lenne, ha hátul illeszkedik akkor elöl elcsúszik jobbra,ha nagyjából párhuzamos a vízelvezetönél akkor hátul bal oldal van egy kis rés.  Gondoltam rá hogy beállítom párhuzamosan, rakok alá szélvédőragasztót és megfurkodom pár helyen 4 es furóval odahuzatom hátul meg pár helyen megfogatom elöl popszegeccsel . Persze úgy hogy ne feszüljön a tetöablak miatt.. Vélemény?

Őszintén? Szépen meg lehetett törve valamelyik autó, ha a tetőkeret nem párhuzamos.  taps

A többit rád bízom. eplus2
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:20:40 »

Őszintén? Szépen meg lehetett törve valamelyik autó, ha a tetőkeret nem párhuzamos.  taps

A többit rád bízom. eplus2
belülről látszana ha meg lett volna rogyasztva nem? egyik oszlopnál sincs javítási maradvány vagy ilyesmi. amit hoztam az sem lehetett törve, mert az oszlopoknál lett levágva a tető, és láttam az autót amiről van. ha úgy rakom rá az új tetőt hogy elöl illeszkedik, akkor bal oldalt hátul balra csúszik fél cm-t, de abban a másfél cm-es résben az is sok, ha hátul illeszkedik akkor elöl jobbra csúszik el. nem tudom mitől lehet, nagyjából belőttem középre, de hátul bal oldalt a hátsó ponthegesztéseknél eláll pár mm-t. Az az érdekes hogy amiz leszedtem tető az illeszkedett, és nem is felszült, gyári ponthegesztések voltak rajta, meg a másik tető is passzolt a sajátján, érdekes....
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:23:03 »

belülről látszana ha meg lett volna rogyasztva nem? egyik oszlopnál sincs javítási maradvány vagy ilyesmi. amit hoztam az sem lehetett törve, mert az oszlopoknál lett levágva a tető, és láttam az autót amiről van. ha úgy rakom rá az új tetőt hogy elöl illeszkedik, akkor bal oldalt hátul balra csúszik fél cm-t, de abban a másfél cm-es résben az is sok, ha hátul illeszkedik akkor elöl jobbra csúszik el. nem tudom mitől lehet, nagyjából belőttem középre, de hátul bal oldalt a hátsó ponthegesztéseknél eláll pár mm-t. Az az érdekes hogy amiz leszedtem tető az illeszkedett, és nem is felszült, gyári ponthegesztések voltak rajta, meg a másik tető is passzolt a sajátján, érdekes....

Nem lehetséges az, hogy nem egyenes talajon áll az autó és csavarodik a kasztni?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:25:34 »

Nem lehetséges az, hogy nem egyenes talajon áll az autó és csavarodik a kasztni?
háát, éppenséggel mivel nincs benne a motor az eleje, két bakon van, de a küszöbnél van alábakolva és mindkét oldalt..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:48:47 »

háát, éppenséggel mivel nincs benne a motor az eleje, két bakon van, de a küszöbnél van alábakolva és mindkét oldalt..
Vízmérték.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:52:05 »

háát, éppenséggel mivel nincs benne a motor az eleje, két bakon van, de a küszöbnél van alábakolva és mindkét oldalt..

A bakoknál a pár mm eltérés a tetőnél sokszorozódik. Azt is megpróbálhatotd, hogy az egyik sarkát emeled és nézitek, hogy változik-e a helyzet a tetőnél. Ha igen, akkor a bakoknál "hézagoljátok" ki.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:53:16 »

Vízmérték.
A bakoknál a pár mm eltérés a tetőnél sokszorozódik. Azt is megpróbálhatotd, hogy az egyik sarkát emeled és nézitek, hogy változik-e a helyzet a tetőnél. Ha igen, akkor a bakoknál "hézagoljátok" ki.
holnap, az lessz az első akkor. mivel bakon van és balra tekeredik a tető szerint akkor ha megemelem az egyik oldalát akkor jónak kell lennie... megpróbálom akkor aztán ha tekeredik vissza valamennyit akkor úgy rakom fel majd a tetőt.. köszi a tippet Smiley  worship
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2013.06.22 szombat, 17:41:19 »

A bakoknál a pár mm eltérés a tetőnél sokszorozódik. Azt is megpróbálhatotd, hogy az egyik sarkát emeled és nézitek, hogy változik-e a helyzet a tetőnél. Ha igen, akkor a bakoknál "hézagoljátok" ki.
Köszönöm, azt hiszem ez bevált. Szépen illeszkedik a régi helyére. kb 10cm-t emeltem rajta.  worship nyes
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2013.06.22 szombat, 20:32:21 »

Sziasztok! Segítség kellene , cserélném a hátsó ablakmosó (kombi) csövét.Az A-oszloptól a motortérbe kellene "eljutnom" vagy fordítva.Hogyan tudnám átfűzni a csövet,ill mit bontsak meg? rinya rinya . Előre is köszi worship
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2013.06.25 kedd, 14:26:10 »

Köszönöm, azt hiszem ez bevált. Szépen illeszkedik a régi helyére. kb 10cm-t emeltem rajta.  worship nyes

 worship worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2013.06.25 kedd, 14:29:34 »

Sziasztok! Segítség kellene , cserélném a hátsó ablakmosó (kombi) csövét.Az A-oszloptól a motortérbe kellene "eljutnom" vagy fordítva.Hogyan tudnám átfűzni a csövet,ill mit bontsak meg? rinya rinya . Előre is köszi worship

Gondolom a kárpitot, ha az alatt vezették el. azt is csinálhatod, ha ki tudod húzni, akkor előtte kötsz a csőre egy madzagot, azt behúzod a cső helyére a csővel, majd az új csövet azzal a madzaggal húzod be a helyére. Remélem nem fogalmaztam bonyolultan.
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2013.06.25 kedd, 17:24:18 »

Sziasztok!

Szarvassal találkoztam falbav https://www.dropbox.com/sh/zjdsy37e8p78lo9/l_CZsbZtWe

Kellene a szakértelem. Kértem árajánlatot boltból és bontóból. Nem világos 1-2 dolog, mert sajnos a pénztárcám nem mély. Illetve nem vagyok tisztában a fogalmakkal.

Bolt újonnan:

- Első lökhárító alapozott 6.000 ft http://p1.grando.hu/photos/a5/e7/8f85_1_1600.jpg
- Első lökhárító spoiler 10.500 ft https://www.dropbox.com/s/44uusko8mokry64/gfjhcbba.png Szükséges ez nekem? Miért kerül ez sokkal drágább mint a lökhárító?
- Első sárvédők alapozott 6.500ft/db = 13.000 ft Nem festett csak alapozó réteggel van lekezelve
- Ütközési erő csillapító 4.700 ft Megint csak szükséges ez nekem?

Össz: 34.200ft + 4.000 ft posta = 38.200 ft

Bontó: Sok helyre küldtem email-t. A válaszok közül ez tűnik nyerőnek. A többi vagy nem válaszolt vagy nincs vagy sérült.

- A lökhárító az alsó ráccsal(hűtőrács nem tartozéka), ködlámpák nélkül 12.000-Ft.
Ebbe a lökhárító merevítő nem tartozik bele, lévén az külön alkatrész. Szükséges ez nekem?
https://www.dropbox.com/sh/csx882n29bsydc0/fOapVIVOhp

- A sárvédőknek 6000-Ft darabja = 12.000 ft

Össz: 24.000ft + 4.000 ft posta = 28.000 ft Illetve ez a merevítő ízé nincs benne.

Mindezt csak alkatrész szerintem egy 10.000 a lakatosnak kell még tolnom.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.25 kedd, 17:26:29 írta chungee » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2013.06.25 kedd, 19:52:56 »

Sziasztok!

Szarvassal találkoztam falbav https://www.dropbox.com/sh/zjdsy37e8p78lo9/l_CZsbZtWe

Kellene a szakértelem. Kértem árajánlatot boltból és bontóból. Nem világos 1-2 dolog, mert sajnos a pénztárcám nem mély. Illetve nem vagyok tisztában a fogalmakkal.

Bolt újonnan:

- Első lökhárító alapozott 6.000 ft http://p1.grando.hu/photos/a5/e7/8f85_1_1600.jpg
- Első lökhárító spoiler 10.500 ft https://www.dropbox.com/s/44uusko8mokry64/gfjhcbba.png Szükséges ez nekem? Miért kerül ez sokkal drágább mint a lökhárító?
- Első sárvédők alapozott 6.500ft/db = 13.000 ft Nem festett csak alapozó réteggel van lekezelve
- Ütközési erő csillapító 4.700 ft Megint csak szükséges ez nekem?

Össz: 34.200ft + 4.000 ft posta = 38.200 ft

Bontó: Sok helyre küldtem email-t. A válaszok közül ez tűnik nyerőnek. A többi vagy nem válaszolt vagy nincs vagy sérült.

- A lökhárító az alsó ráccsal(hűtőrács nem tartozéka), ködlámpák nélkül 12.000-Ft.
Ebbe a lökhárító merevítő nem tartozik bele, lévén az külön alkatrész. Szükséges ez nekem?
https://www.dropbox.com/sh/csx882n29bsydc0/fOapVIVOhp

- A sárvédőknek 6000-Ft darabja = 12.000 ft

Össz: 24.000ft + 4.000 ft posta = 28.000 ft Illetve ez a merevítő ízé nincs benne.

Mindezt csak alkatrész szerintem egy 10.000 a lakatosnak kell még tolnom.

Elég egy helyre is beírni. Hidd el fogsz választ kapni.
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 21:10:52 »

Sziasztok! Segítség kellene , cserélném a hátsó ablakmosó (kombi) csövét.Az A-oszloptól a motortérbe kellene "eljutnom" vagy fordítva.Hogyan tudnám átfűzni a csövet,ill mit bontsak meg? rinya rinya . Előre is köszi worship
Ezt jól beszívtam falbav ahogy babráltam a csővel hogy rá tudjak tenni valami behúzót, 10000000 darabra törött( porladt). Most már biztos bontanom kell, csak nem tudom mit.Leszedtem A oszlop takaróját, ott megy le és a motortér, szervó tartály mögött lent jönne át csak ahogy néztem van benne egy kunkor wow1.Belemásztam a kesztyűtartóba, de ott semmi nem megy ,gyakorlatilag nem tudom elképzelni hogy hogy kéne a másikat befűzni.Próbáltam a régi után menni ,de valami szigetelésbe akadtam és nem tudom úgy áttolni,hogy kőzbe megkanyarintsam Huh? Huh?
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 22:05:25 »

Tiszteletem a kolléga uraknak!

ST200 Mondeóm sárvédőinek szélesítését vettem a fejembe, hogy aláférjen az indokolatlanul nagy és teljesen típusidegen felni... igen, tudom, jóvanna Smiley
Ebben szeretném kérni a nagyérdemű segítségét... csinált már hasonlót valaki? Más autó sárvédőíveivel működhet? BMW E46 talán? Vagy ez eretnekség és pusztuljak máglyán?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #834 Dátum: 2013.07.02 kedd, 00:50:42 »

Tiszteletem a kolléga uraknak!

ST200 Mondeóm sárvédőinek szélesítését vettem a fejembe, hogy aláférjen az indokolatlanul nagy és teljesen típusidegen felni... igen, tudom, jóvanna Smiley
Ebben szeretném kérni a nagyérdemű segítségét... csinált már hasonlót valaki? Más autó sárvédőíveivel működhet? BMW E46 talán? Vagy ez eretnekség és pusztuljak máglyán?
Győrben valahol csinálnak olyat, hogy lefújják PUR-Habbal, lefaragják a kívánt méretre és üvegszövettel és műgyantával borítják. Ha lesz időm megkeresem Neked.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2013.07.02 kedd, 08:20:02 »

Győrben valahol csinálnak olyat, hogy lefújják PUR-Habbal, lefaragják a kívánt méretre és üvegszövettel és műgyantával borítják. Ha lesz időm megkeresem Neked.

Köszönöm, köszönöm! Jól hangzik, kíváncsian várom! Smiley
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2013.07.02 kedd, 18:59:21 »

Tiszteletem a kolléga uraknak!

ST200 Mondeóm sárvédőinek szélesítését vettem a fejembe, hogy aláférjen az indokolatlanul nagy és teljesen típusidegen felni... igen, tudom, jóvanna Smiley
Ebben szeretném kérni a nagyérdemű segítségét... csinált már hasonlót valaki? Más autó sárvédőíveivel működhet? BMW E46 talán? Vagy ez eretnekség és pusztuljak máglyán?

Pusztulj máglyán  nyes Végülis, egy kis ügyeskedéssel, sok méricskéléssel, pár pontos vágással rá lehet hegeszteni valami típusidegen sárvédőt, előre legalábbis. Hátul már bajosabb a dolog, de nem lehetetlen. Egy aranykézzel megáldott karosszérialakatos véleményét kérd ki hozzá, ill. nézz utána, hogy jogilag mennyire tiszta a dolog. Minimum engedélyköteles az ilyen (már eleve a gyáritól eltérő méretű kerék okán).
Anyway, ha kész lesz, akkor pár képet dobj fel róla Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2013.07.03 szerda, 00:23:26 »

Pusztulj máglyán  nyes Végülis, egy kis ügyeskedéssel, sok méricskéléssel, pár pontos vágással rá lehet hegeszteni valami típusidegen sárvédőt, előre legalábbis. Hátul már bajosabb a dolog, de nem lehetetlen. Egy aranykézzel megáldott karosszérialakatos véleményét kérd ki hozzá, ill. nézz utána, hogy jogilag mennyire tiszta a dolog. Minimum engedélyköteles az ilyen (már eleve a gyáritól eltérő méretű kerék okán).
Anyway, ha kész lesz, akkor pár képet dobj fel róla Wink

Intézem a máglyát Smiley Az eleje még csak-csak megoldható kis peremezéssel, viszont hátul "útban van" a lökös, amihez talán hozzá kell biggyeszteni valamennyit, hogy ne nézzen ki ostobán. Túlzottan nem madafaka az ügy, a gyárinál csak 1 mérettel nagyobb (18") a felni, csak kissé széles, de sebaj... Rövid időn belül meg kell oldanom a problémát, úgyhogy ígérem, lesznek képek Smiley
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2013.07.03 szerda, 09:19:41 »

Intézem a máglyát Smiley Az eleje még csak-csak megoldható kis peremezéssel, viszont hátul "útban van" a lökös, amihez talán hozzá kell biggyeszteni valamennyit, hogy ne nézzen ki ostobán. Túlzottan nem madafaka az ügy, a gyárinál csak 1 mérettel nagyobb (18") a felni, csak kissé széles, de sebaj... Rövid időn belül meg kell oldanom a problémát, úgyhogy ígérem, lesznek képek Smiley

Na még egy kretén megoldás jutott az eszembe: futóművet kell kiemelni, meg hátul a hosszanti lengőkart cserélni olyanra, hogy a szélesebb kerék ne érjen neki, és akkor megúszod a karosszériamunkát Cheesy Lehet így elférne a nagyobb kerék a mostani kerékjáratban.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2013.07.06 szombat, 20:52:38 »

Na még egy kretén megoldás jutott az eszembe: futóművet kell kiemelni, meg hátul a hosszanti lengőkart cserélni olyanra, hogy a szélesebb kerék ne érjen neki, és akkor megúszod a karosszériamunkát Cheesy Lehet így elférne a nagyobb kerék a mostani kerékjáratban.

Köszönöm a tippeket, de, ha minden úgy alakul, ahogy tervezem, célegyenesben vagyok a megoldás felé. Képek hamarosan Smiley
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 17:42:30 »

Ha emlákeztek még rám...

Ilyen volt, ilyen lett Smiley cirka 50.000 ft mindenestül a postadíjtól a festékáráig.

https://www.dropbox.com/sh/zjdsy37e8p78lo9/l_CZsbZtWe

Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #841 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 18:13:59 »

Ha emlákeztek még rám...

Ilyen volt, ilyen lett Smiley cirka 50.000 ft mindenestül a postadíjtól a festékáráig.

https://www.dropbox.com/sh/zjdsy37e8p78lo9/l_CZsbZtWe


Te vagy az őzikés? Ismerős a történet. Márcsak egy lámpa polír kellene!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 16:15:45 »

Kicsit megtörött a hátsó lökhárítóm, elvittem műanyagoshoz. Ma hívott, hogy elkezdte csinálni, de valami olyan anyagból van a lökhárító, amit képtelen megforrasztani, nem tapad hozzá a forraszanyag, nem olvad, vagy mi... Valóban nem lehet megforrasztani, vagy valami más módszer kell a javításhoz?
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:47:43 »

Kicsit megtörött a hátsó lökhárítóm, elvittem műanyagoshoz. Ma hívott, hogy elkezdte csinálni, de valami olyan anyagból van a lökhárító, amit képtelen megforrasztani, nem tapad hozzá a forraszanyag, nem olvad, vagy mi... Valóban nem lehet megforrasztani, vagy valami más módszer kell a javításhoz?

Általánosan megfogalmazott vélemény (többen is írták), hogy nem célszerű javítani a lököst, mert soha nem lesz olyan, mint a gyári. Úgy is fogalmazhatnék, hogy úgy fog állni rajta, mint tehénen a gatya. Biztos van valami módja a javításnak, de, ha utánaszámolsz, akkor a javítás+fényezés majdnem annyiba kerül, mint egy bontott lökös+esetleges fényezés a szín nem egyezés miatt. Ha nem ritka színű az autód, akkor akár még szerencséd is lehet és talász olyan színűt, mint az autód.
Naplózva
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 20:20:50 »

Milyen "címszó" alatt keresem azt a rögzítő műanyag valamit+csavart ami az első lököst összefogja a sárvédővel? Cseréltem az első lököst és nem tudtam visszarakni öket, elforogtak a helyükön. Sima csavaros kötéssel tudtam rögzíteni de csak a két külsöt, a belsőkhöz nem fértem hozzá és most kicsit log.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2013.08.02 péntek, 07:39:23 »

Üdv emberek!

Az lenne a kérdésem, hogy a sedan és a ferdehátú mondeo (MK2) hátsó ajtajai egyformák-e?

A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2013.08.02 péntek, 09:27:13 »

Milyen "címszó" alatt keresem azt a rögzítő műanyag valamit+csavart ami az első lököst összefogja a sárvédővel? Cseréltem az első lököst és nem tudtam visszarakni öket, elforogtak a helyükön. Sima csavaros kötéssel tudtam rögzíteni de csak a két külsöt, a belsőkhöz nem fértem hozzá és most kicsit log.

2 féle létezik. 97.02-től van ez:
https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320278-elso-lokharito-rogzites/9772-lemezanya-ford

Ebbe ez a csavar való
https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320278-elso-lokharito-rogzites/9776-lemezcsavar-ford-6x25mm

97.02.előtt volt ez:
https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320278-elso-lokharito-rogzites/9771-lemezanya-ford

Ebbe sima lemezcsavar való

Tapasztalataim szerint a fém lemezanyás megoldás jobb, mert szétszedés után maradéktalanul helyreállítható. integet2
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2013.08.02 péntek, 09:39:59 »


Na ezt megjegyzem én is Smiley Nekem az első lökhárító javítós (igaziból nem olyan rossz, csak repedt festék, meg az alsó rész egy 5 centin repedt ketté - ST200 betegség.. nagyon lelóg  vigyor3), no aztán arra gondoltam, hogy nem ragasztgatunk, simán mögéküldök pár réteg üvegszálas hálót, meg műgyantát. Az már csak összefogja Cheesy Talán picit strapabíróbb is lesz, meg nem fogok aggódni, hogy kívül lecsiszolva nagyon elvékonyodna az anyag. Majd jelentek ha eljutottam odáig, hogy megcsinálom Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2013.08.02 péntek, 10:46:17 »


Köszi.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
drof
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2013.08.02 péntek, 11:18:34 »

Köszi.

Szívesen. Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.