Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 10:28:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591189 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2006.09.29 péntek, 22:37:00 »

Én tudooooom... azaz sejteeeeem... azért kár. Gyere el inkognitóban, mondd azt, hogy te vagy a kán. Vagy mittudomén.
Mail ment
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2006.10.01 vasárnap, 18:35:00 »

A korábbi fogyasztási témához!
A hétvégén Parádsasváron voltunk.Bejártuk a környéket Sirok,Eger,Kékestető,...stb
Itthon lenulláztam a fogyimérőt,99,9-ről indultam,állóhelyzetből.Folyamatosan néztem az átlagfogyit.Ahol lehetett 110-es tempó,tempomattal,és hát a városokon,falvakon keresztül,ahogy a forgalom engedte.50-70 km/h.
Klíma 22 fok automatán!
Elindulást követően elég hamar elértem az 5.5-ös átlagot./8-10 km./
A sík szakaszt elhagyva jöttek a hegyek.A fogyi felment 6.4-re.
Hazaindulva ismét fogyi nullázva.A hegyekben 9.4 volt a full adat,természetresen emelkedőn felfelé több kilóméteren keresztül.
Aztán jött a lejtő,majd ismét a sík szakasz.
Ismételten gyorsan visszament az átlag 5.2-re,100-110-es tempó mellett.
És ez lett a végeredmény is.
 
Scratch!
Hívtalak ma délután,hogy a Sástónál esetleg fussunk össze,de a telefonod nem volt kapcsolható!-:(
Pedíg 2x is próbálkoztam!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2006.10.01 vasárnap, 22:07:00 »

A korábbi fogyasztási témához!
A hétvégén Parádsasváron voltunk.Bejártuk a környéket Sirok,Eger,Kékestető,...stb
Itthon lenulláztam a fogyimérőt,99,9-ről indultam,állóhelyzetből.Folyamatosan néztem az átlagfogyit.Ahol lehetett 110-es tempó,tempomattal,és hát a városokon,falvakon keresztül,ahogy a forgalom engedte.50-70 km/h.
Klíma 22 fok automatán!
Elindulást követően elég hamar elértem az 5.5-ös átlagot./8-10 km./
A sík szakaszt elhagyva jöttek a hegyek.A fogyi felment 6.4-re.
Hazaindulva ismét fogyi nullázva.A hegyekben 9.4 volt a full adat,természetresen emelkedőn felfelé több kilóméteren keresztül.
Aztán jött a lejtő,majd ismét a sík szakasz.
Ismételten gyorsan visszament az átlag 5.2-re,100-110-es tempó mellett.
És ez lett a végeredmény is.
 
Scratch!
Hívtalak ma délután,hogy a Sástónál esetleg fussunk össze,de a telefonod nem volt kapcsolható!-:(
Pedíg 2x is próbálkoztam!

Nem voltam délután otthon, telefonom pedig nem volt nálam. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2006.10.04 szerda, 08:48:00 »

Sziasztok!
Holnap viszem az autót 128 ezres szervízre, mire kell számítani Szerintetek (a szervíz már mondta, de jó lenne Tőletek is hallani...)?
(108 ezernél volt az előző szervíz, így a 120 ezres is most lesz, 2003.12, TDCI, 130 ps).
Mire érdemes odafigyelni? (Petrányihoz viszem.)
kösz, András
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2006.10.04 szerda, 10:44:00 »

Sziasztok!
Holnap viszem az autót 128 ezres szervízre, mire kell számítani Szerintetek (a szervíz már mondta, de jó lenne Tőletek is hallani...)?
(108 ezernél volt az előző szervíz, így a 120 ezres is most lesz, 2003.12, TDCI, 130 ps).
Mire érdemes odafigyelni? (Petrányihoz viszem.)
kösz, András
Van egy táblázat, ott le van írva hogy mennyi km-nél miket kellene cserélni. Nos az szerint ez lesz a legdrágább kötelező szervizelésed. (igaz ez?) Írnak itt első lengéscsillapítókat, első hátső fékbetéteket, segédberendezés szíj cserét(!), hátsó féktárcsát, izzítógyertyákat és az alap dolgokat. Nos ebből szemügyre is tudsz venni néhány dolgot, hogy biztosan kell e a csere. Pl fékek (betétek + tárcsa), lengés csillapító. A többit cseréltetném biztosan.
Milyen árajánlatot kaptál?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2006.10.04 szerda, 12:04:00 »

Én a pollenszűrők közül a papírt szeretem.Tuti elég levegőt enged be,de a képek alapján sok koszt,port is felfog.
Egyszer vettem aktív szeneset,és nem tudtam mitől párásodik az ablak.Már minden bajom volt,hiába állítottam a legmagasabb befúvásra,az ablakok folyamatosan párásak voltak.Amikor kidobtam az aktívszenes szűrőt,és cseréltem egy sima papírra,minden gondom megszűnt!-:)
Jó Neked. Én szinte mindenhol a papírt használom, és mégis vannak gondjaim...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2006.10.04 szerda, 13:03:00 »

Van egy táblázat, ott le van írva hogy mennyi km-nél miket kellene cserélni. Nos az szerint ez lesz a legdrágább kötelező szervizelésed. (igaz ez?) Írnak itt első lengéscsillapítókat, első hátső fékbetéteket, segédberendezés szíj cserét(!), hátsó féktárcsát, izzítógyertyákat és az alap dolgokat. Nos ebből szemügyre is tudsz venni néhány dolgot, hogy biztosan kell e a csere. Pl fékek (betétek + tárcsa), lengés csillapító. A többit cseréltetném biztosan.
Milyen árajánlatot kaptál?
Szia!
Telefonon 40-50e Ft-ot mondtak, de lengéscsillapítóról, izzítógyertyáról pl. szó sem volt... Meglátjuk. Sajnos most csak arra volt idő, hogy néhány profit megkérdezzek! (Titeket.)
 
András
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2006.10.04 szerda, 15:42:00 »

Szia!
Telefonon 40-50e Ft-ot mondtak, de lengéscsillapítóról, izzítógyertyáról pl. szó sem volt... Meglátjuk. Sajnos most csak arra volt idő, hogy néhány profit megkérdezzek! (Titeket.)
 
András
Az nem sok. Közben megtaláltam. A főoldalon keress rá, hogy "szervízmunkák" és ki fogja dobni a táblázat linkjét.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2006.10.04 szerda, 15:51:00 »

Az nem sok. Közben megtaláltam. A főoldalon keress rá, hogy "szervízmunkák" és ki fogja dobni a táblázat linkjét.
Kösz, kerestem, de nem találtam. Az én leendő szervízdíjam a táblázat szerint elég ijesztő (175e ft) lenne...  De azért sok kopó alkatrész van benne, amit nyilván csak akkor cserélnek, ha kell. Remélem legalábbis...
Azért aggódom... Még van pár hét a félév garanciából, ha valami egyebet is találnának...
Tetszik ez a site, majd körülnézek klubtagság ügyében is! András
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 08:29:00 »

Kösz, kerestem, de nem találtam. Az én leendő szervízdíjam a táblázat szerint elég ijesztő (175e ft) lenne...  De azért sok kopó alkatrész van benne, amit nyilván csak akkor cserélnek, ha kell. Remélem legalábbis...
Azért aggódom... Még van pár hét a félév garanciából, ha valami egyebet is találnának...
Tetszik ez a site, majd körülnézek klubtagság ügyében is! András
Válasz magamnak...:-) Infó: megcsinálták, 70e lett, első fékbetétcserével. Elhoztam, minden jó is volt kb. 100 m-ig (lehet, hogy 200 m volt :-( ). Irány vissza, diagnosztika: turbó vezérlés, kipucolták, próbakör, Ok, irány haza, minden rendben. Másnap reggel ugyanaz (vagyis villog a diagnosztika lámpa és nincs turbó). Megnézték: kontakthiba, de természetesen az egész vezérlést cserélni kell 350e+szerelés... De lehet bontóból is... Először mondtam, hogy a hiba a szervíz után jött elő, tehát ott történt valami, de erre az volt a válasz, hogy előjött volna az enélkül is... Murphy viszont aludt feltehetőleg, mivel a féléves használtautó garancia lejárta előtt két héttel történt mindez, így úgy néz ki, hogy lesz egy új turbóvezérlésem, amit nem én fizetek... Elvileg a hét vége felé érkezik meg az anyag és utána cserélik... Most  kicsit furcsa turbó nélkül közlekedni, de egész jól belejöttem. András
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 08:35:00 »

andyg15,
 
Nem ismerem a petranyiekat, de eleg gyanus, hogy egy ilyen draga cucc pont a szerviz utan romoljon el. Lehet igy akarnak valami havernak uj turbovezerlest szerezni. Osszeeskuves elmelet kov.: Kicsereltek a trubovezerlesed egy rosszra, es most a TE garanciadra megrendelnek egy ujat. A rossz termeszetesen naluk marad, igy meg 1x el tudjak jaccani ezt a csere-beret.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 10:34:00 »

andyg15,
 
Nem ismerem a petranyiekat, de eleg gyanus, hogy egy ilyen draga cucc pont a szerviz utan romoljon el. Lehet igy akarnak valami havernak uj turbovezerlest szerezni. Osszeeskuves elmelet kov.: Kicsereltek a trubovezerlesed egy rosszra, es most a TE garanciadra megrendelnek egy ujat. A rossz termeszetesen naluk marad, igy meg 1x el tudjak jaccani ezt a csere-beret.
Ebből következően el kell kérni a hibás darabot amikor készen lesz a vas és otthon összetörni, vagy valakivel aki ért hozzá megnézetni, hátha javítható, és akkor javítottként akár még értékesítheted is.
Üdv Shadow
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 10:37:00 »

Shadow,
 
Haaat, abbol kiindulva, hogy a szervizek mast sem tudnak, csak rogton cserelni a fel verdat, szerintem nagy esely van ra, hogy javithato...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 10:48:00 »

Shadow,
 
Haaat, abbol kiindulva, hogy a szervizek mast sem tudnak, csak rogton cserelni a fel verdat, szerintem nagy esely van ra, hogy javithato...
Igen nekem is erős a gyanúm. Ráadásul apósom autószerelőként kereste a betevőt 5 évvel ezelőttig. Hát mit mondjak, láttam ott ezt-azt de ez itt most nem annyira lényeg, azóta viszont én gyanakvó vagyok. Még a lecserélt vezérlésem maradékát is visszakértem, otthon szépen elhelyeztem a hulladék között a garázsban. Tavasszal majd lomtalanításkor kiteszem, persze úgy, hogy azt visszatenni autóba már ne lehessen. Az ördög ugye soha nem alszik.
Üdv Shadow
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 10:50:00 »

Válasz magamnak...:-) Infó: megcsinálták, 70e lett, első fékbetétcserével. Elhoztam, minden jó is volt kb. 100 m-ig (lehet, hogy 200 m volt :-( ). Irány vissza, diagnosztika: turbó vezérlés, kipucolták, próbakör, Ok, irány haza, minden rendben. Másnap reggel ugyanaz (vagyis villog a diagnosztika lámpa és nincs turbó). Megnézték: kontakthiba, de természetesen az egész vezérlést cserélni kell 350e+szerelés... De lehet bontóból is... Először mondtam, hogy a hiba a szervíz után jött elő, tehát ott történt valami, de erre az volt a válasz, hogy előjött volna az enélkül is... Murphy viszont aludt feltehetőleg, mivel a féléves használtautó garancia lejárta előtt két héttel történt mindez, így úgy néz ki, hogy lesz egy új turbóvezérlésem, amit nem én fizetek... Elvileg a hét vége felé érkezik meg az anyag és utána cserélik... Most  kicsit furcsa turbó nélkül közlekedni, de egész jól belejöttem. András
Magára hagytad az autót??? Az nem egy okos dolog...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 12:13:00 »

Magára hagytad az autót??? Az nem egy okos dolog...
Hát igen, bennem is felmerült sok minden... Ráadásul még némi ismeretségem is van náluk, kérdés enélkül is ilyen simán ment volna-e a csere. Bár, nem beszéltem a "kapcsolattal"...
De reményeim szerint lesz egy új turbóvezérlőm, garanciával (ugye kell kapnom garanciát?)! Bár, ezek után abban sem lehetek biztos, hogy valóban újat raknak-e majd bele... Hogyan lehetne ezt ellenőrizni?
Legközelebb egyébként az itt is ajánlott Csabához viszem (bár ő még nemn tud róla :-) ), ha minden igaz, akkor régen még hozzá jártam Budaörsre... Bár, a kötelezőket azért a szervízkönyv miatt lehet, hogy márkaszervízben kell megcsináltatni...
Klubba hogyan lehet belépni? (Múltkor nem találtam az oldalon.)
 
A.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 12:15:00 »

Magára hagytad az autót??? Az nem egy okos dolog...
Az a gond, hogy:
1. Nem biztos, hogy beengetek volna.
2. Nem értek hozzá.
3. Igazad van.
 
Tanulság: kerülni kell a nagy szervízeket, de most még a garancia miatt nem akartam.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 18:21:00 »

Hát igen, bennem is felmerült sok minden... Ráadásul még némi ismeretségem is van náluk, kérdés enélkül is ilyen simán ment volna-e a csere. Bár, nem beszéltem a "kapcsolattal"...
De reményeim szerint lesz egy új turbóvezérlőm, garanciával (ugye kell kapnom garanciát?)! Bár, ezek után abban sem lehetek biztos, hogy valóban újat raknak-e majd bele... Hogyan lehetne ezt ellenőrizni?
Legközelebb egyébként az itt is ajánlott Csabához viszem (bár ő még nemn tud róla :-) ), ha minden igaz, akkor régen még hozzá jártam Budaörsre... Bár, a kötelezőket azért a szervízkönyv miatt lehet, hogy márkaszervízben kell megcsináltatni...
Klubba hogyan lehet belépni? (Múltkor nem találtam az oldalon.)
 
A.
A számlára feltétlen irasd rá, hogy gyári új alkatrészre cserélve!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 18:38:00 »

Hát igen, bennem is felmerült sok minden... Ráadásul még némi ismeretségem is van náluk, kérdés enélkül is ilyen simán ment volna-e a csere. Bár, nem beszéltem a "kapcsolattal"...
De reményeim szerint lesz egy új turbóvezérlőm, garanciával (ugye kell kapnom garanciát?)! Bár, ezek után abban sem lehetek biztos, hogy valóban újat raknak-e majd bele... Hogyan lehetne ezt ellenőrizni?
Legközelebb egyébként az itt is ajánlott Csabához viszem (bár ő még nemn tud róla :-) ), ha minden igaz, akkor régen még hozzá jártam Budaörsre... Bár, a kötelezőket azért a szervízkönyv miatt lehet, hogy márkaszervízben kell megcsináltatni...
Klubba hogyan lehet belépni? (Múltkor nem találtam az oldalon.)
 
A.
Regisztrálsz az oldalon, mint Mondeo tulajdonos.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2006.10.12 csütörtök, 18:43:00 »

Az a gond, hogy:
1. Nem biztos, hogy beengetek volna.
2. Nem értek hozzá.
3. Igazad van.
 
Tanulság: kerülni kell a nagy szervízeket, de most még a garancia miatt nem akartam.
1. Nem biztos, hogy beengetek volna=már megyek is tovább.
2. Az lehet, hogy nem értesz hozzá, de ha ott vagy, nem mernek sumákolni. Tapasztalat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2006.10.13 péntek, 08:08:00 »

1. Nem biztos, hogy beengetek volna=már megyek is tovább.
2. Az lehet, hogy nem értesz hozzá, de ha ott vagy, nem mernek sumákolni. Tapasztalat.
Igazad van, de a gari miatt muszáj volt ide vinni. Későbbiekben nem tervezem az idehurcolást. Időm sem lett volna végig ottmaradni... Ezek után persze az is kérdés, hogy van-e bármi baja a turbómnak... Tegnap óta viszont tünetmentes, ennek ellenére persze kicseréltetem. Érdekes, hogy sokkal lassabban melegszik be a motor és alacson ford. számnál is kevésbé húz, mint turbóval (lehet, hogy nemcsak a turbó nem megy, hanem "minimálprogramra" kapcsolt az autó?
Melyik szervízt javasolod? Mindegyikről volt már több negatív visszajelzés (Solymárról is)!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2006.10.13 péntek, 08:09:00 »

A számlára feltétlen irasd rá, hogy gyári új alkatrészre cserélve!
Kösz, jó ötlet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2006.10.13 péntek, 08:19:00 »

Regisztrálsz az oldalon, mint Mondeo tulajdonos.
Lehet, hogy tag vagyok? Regisztáltam magam, de rémlik, hogy a fórum reg. nem jelent automatikusan klubtagságot?! Mi az igazság? :-)
Tagsági kártyához hogyan lehet hozzájutni?
kösz, A.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2006.10.13 péntek, 08:45:00 »

Igazad van, de a gari miatt muszáj volt ide vinni. Későbbiekben nem tervezem az idehurcolást. Időm sem lett volna végig ottmaradni... Ezek után persze az is kérdés, hogy van-e bármi baja a turbómnak... Tegnap óta viszont tünetmentes, ennek ellenére persze kicseréltetem. Érdekes, hogy sokkal lassabban melegszik be a motor és alacson ford. számnál is kevésbé húz, mint turbóval (lehet, hogy nemcsak a turbó nem megy, hanem "minimálprogramra" kapcsolt az autó?
Melyik szervízt javasolod? Mindegyikről volt már több negatív visszajelzés (Solymárról is)!
A gari miatt bármelyik márkaszervízbe viheted, nem csak a petrányihoz.
A solymárt szoktuk javasolni, én speciel szigetszentmikire járok, na ők legalább becsületesek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2006.10.13 péntek, 11:07:00 »

A gari miatt bármelyik márkaszervízbe viheted, nem csak a petrányihoz.
A solymárt szoktuk javasolni, én speciel szigetszentmikire járok, na ők legalább becsületesek.
Ja, de melyik márkaszervíz teljesn megbízható? Azt sem zárhatjuk ki, hogy itt is becsületesek és semmi stikli sem történt! Solymárra is olvastam tegnap rosszakat, talán egy másik topicban... Mindesetre igyekszem csak a legszükségesebb esetben márkaszervízbe vinni..
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2006.10.13 péntek, 16:23:00 »

Lehet, hogy tag vagyok? Regisztáltam magam, de rémlik, hogy a fórum reg. nem jelent automatikusan klubtagságot?! Mi az igazság? :-)
Tagsági kártyához hogyan lehet hozzájutni?
kösz, A.
A fórum külön rendszer, ha az főoldalon regisztrálsz akkor leszel tag.
Klubkártyát országos Mondeo találkozókon lehet kapni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 11:06:00 »

A fórum külön rendszer, ha az főoldalon regisztrálsz akkor leszel tag.
Klubkártyát országos Mondeo találkozókon lehet kapni.
Szia, megnéztem, szóval tag vagyok már egy ideje! Hurrá! :-) Országos talira nem tudom, mikor tudok lejutni... Talán majd egy tavaszira (tényleg, család vihető?)...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 11:56:00 »

Szia, megnéztem, szóval tag vagyok már egy ideje! Hurrá! :-) Országos talira nem tudom, mikor tudok lejutni... Talán majd egy tavaszira (tényleg, család vihető?)...
Nézd meg a képeket és rájössz:))
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 17:15:00 »

Szia, megnéztem, szóval tag vagyok már egy ideje! Hurrá! :-) Országos talira nem tudom, mikor tudok lejutni... Talán majd egy tavaszira (tényleg, család vihető?)...
Igen! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2006.10.18 szerda, 12:32:00 »

Nézd meg a képeket és rájössz:))
A következőre szerintem megyünk családostól! :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2006.11.11 szombat, 18:03:00 »

A következőre szerintem megyünk családostól! :-)
Kinek van valami tapasztalata a következő témában: utólagos állófűtés IIIfacelift TDCI-be? Nekem a Webasto-t ajánlották? Érdemes? Jó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2006.11.11 szombat, 21:57:00 »

Kinek van valami tapasztalata a következő témában: utólagos állófűtés IIIfacelift TDCI-be? Nekem a Webasto-t ajánlották? Érdemes? Jó?
Sokak szerint csak azt,de utólag már soha nem lesz olyan,mint az eredeti.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2006.11.12 vasárnap, 11:43:00 »

Kinek van valami tapasztalata a következő témában: utólagos állófűtés IIIfacelift TDCI-be? Nekem a Webasto-t ajánlották? Érdemes? Jó?
Szia!
Utólag, persze mindent lehet, de kérdés, megéri-e ebben az esetben? Mert, van ellenpélda, pölö a tempomat, utólagosan. Ez, kedvező feltételek megléte esetén nem éri el a gyári 89k-t.
Volt górémnak a csillagosába lett utólag, márkaszervíz csinálta, eléggé megkérték az árát, aztán ebből fakadóan több probléma is adódott később. Legkevesebb, eddig nem hallott zörejek menetközben, de a legdurvább a Szentendrein, amikor maga alá pipilt az ótó...
( Értsd: hűtővíz schnellben távozott a mergából. )
Végig kell gondolni, aztán konkrétumok márkaszervíztől, vagy megbízható szakiktól.
Igazából annak kellene utánajárni, hogy mennyire lehet esetleg előkészítve az autó a beépítésre.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2006.11.12 vasárnap, 19:32:00 »

Kinek van valami tapasztalata a következő témában: utólagos állófűtés IIIfacelift TDCI-be? Nekem a Webasto-t ajánlották? Érdemes? Jó?
Nézd meg az Eberspächer-t is az is gyári beszállító.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2006.11.14 kedd, 15:24:00 »

Jövőre is nyár:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2006.11.14 kedd, 17:31:00 »

Jövőre is nyár:
 

Ennek 1 kicsit sötétebb a szineCabrio
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2006.11.14 kedd, 19:36:00 »

Ennek 1 kicsit sötétebb a szineCabrio
Nagyon penge!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 22:05:00 »

Kinek van valami tapasztalata a következő témában: utólagos állófűtés IIIfacelift TDCI-be? Nekem a Webasto-t ajánlották? Érdemes? Jó?
Állófűtésről!egy hónapig kerestem mindenhol, hol jobb, mit tudnak.Volt ahol az alap beszerelve 360+fa 5 KW-os.Vagy húsz helyet néztem mire meglett a tuti.egy nap alatt beszerelte egy szaki aki csak 20 tonnás kisautókkal foglalkozik kivéve ha fűtés kell a szgk-ba.A márkakereskedésbe többet ajánlottak (mármint beszerelőt)de ez király.nem szedte ripityára az ótót és csak egy 3x3 cm digitális kijelzővel lett gazdagabb a műszerfal.Sacs ha betetetsz egyet nem tudod a bőrt visszahúzni a fogadra ha beülsz a verdába mondjuk -20C hidegbe és nincs jegesedés bent meg 28C.Ja és ez 30perc alatt kb fél liter nyállal.három időt tudsz programozni egy napra előre ha kell és van a manuális beindítás.A lényeg amiért én is vettem az a reggeli kopogás hidegen.Azt olvastam valahol 70%kal tovább él a moci ha nem kínozzák télen.Szóval szerintem meghálálja.Az ára pedig 216+fa beszerelve garanciával.Ha érdekelnek a részletek emilezz
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2006.11.17 péntek, 18:13:00 »

Mentem ma egy 2004-es TDC 130 6 sebességes Mondival. Petrányis, 97e km-rel. Na az a nagy helyzet, hogy elég gyengucinak tűnt.
Érzetre a 2001-es 5 sebességes sokkal jobban belenyom az ülésbe. Valamint ami még furi volt, hogy 3500-as fordulatnál van ném teljesítmény esés/ingadozás szerű. 80ezernél trztyit tankolva kapott 4 db új porlasztót gariba, illetve a felét a Ford állta, mart VIP ügyfél.
Szóval nem estem hasra tőle. Vélemény, ellenvélemény?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2006.11.17 péntek, 19:08:00 »

Mentem ma egy 2004-es TDC 130 6 sebességes Mondival. Petrányis, 97e km-rel. Na az a nagy helyzet, hogy elég gyengucinak tűnt.
Érzetre a 2001-es 5 sebességes sokkal jobban belenyom az ülésbe. Valamint ami még furi volt, hogy 3500-as fordulatnál van ném teljesítmény esés/ingadozás szerű. 80ezernél trztyit tankolva kapott 4 db új porlasztót gariba, illetve a felét a Ford állta, mart VIP ügyfél.
Szóval nem estem hasra tőle. Vélemény, ellenvélemény?
Hát én régivel nem mentem, az enyém 2004-es, júniusi, az eléggé belenyom az ülésbe, ha megnyomod neki. Néha hegynek fel Kékesre, ha nedves az út és kicsit vadulok, még a ESP bekapcsol egy pillanatra.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2006.11.17 péntek, 19:17:00 »

Hát én régivel nem mentem, az enyém 2004-es, júniusi, az eléggé belenyom az ülésbe, ha megnyomod neki. Néha hegynek fel Kékesre, ha nedves az út és kicsit vadulok, még a ESP bekapcsol egy pillanatra.
Hát ez az. Tudom Én hogy annak jól kéne menni. De nem volt meg ez az élmény. Az autó folymatosan használva van. Nem hinném hogy el lenne lustulva.
Szóval lehet olyan hogy egy TDCi nem megy annyira mint a másik?
Holnap legurulunk Székesfehérvárra, megnézek néhány vasat és összevetem a tapasztalataimat.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2006.11.17 péntek, 20:35:00 »

Hát ez az. Tudom Én hogy annak jól kéne menni. De nem volt meg ez az élmény. Az autó folymatosan használva van. Nem hinném hogy el lenne lustulva.
Szóval lehet olyan hogy egy TDCi nem megy annyira mint a másik?
Holnap legurulunk Székesfehérvárra, megnézek néhány vasat és összevetem a tapasztalataimat.
Én egy TDDI-ből ültem át a TDCi-be.
Nyugodtan mondhatom,hogy egyértelműen érezni a különbséget.
Ha ez nincs meg,akkor ott valami baj van.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2006.11.18 szombat, 13:05:00 »

Én egy TDDI-ből ültem át a TDCi-be.
Nyugodtan mondhatom,hogy egyértelműen érezni a különbséget.
Ha ez nincs meg,akkor ott valami baj van.
Érezni, nem is kicsit!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2006.11.18 szombat, 13:20:00 »

Hát én régivel nem mentem, az enyém 2004-es, júniusi, az eléggé belenyom az ülésbe, ha megnyomod neki. Néha hegynek fel Kékesre, ha nedves az út és kicsit vadulok, még a ESP bekapcsol egy pillanatra.
Nem esp, hanem kipörgésgátló...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2006.11.18 szombat, 16:27:00 »

Ki tudja milyen programmal lehet kiolvasni a diagnosztikai adatokat a kocsibol? Ket ismeros is csinalt mar ilyet Passattal es Skodaval. Kellett hozza egy 2X Euros kabel, laptop, meg a software, es mar jott is az adat. En is szivesen kiprobalnam.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2006.11.18 szombat, 19:11:00 »

Én egy TDDI-ből ültem át a TDCi-be.
Nyugodtan mondhatom,hogy egyértelműen érezni a különbséget.
Ha ez nincs meg,akkor ott valami baj van.
Megjöttünk Sz.fehérvárról. Találtunk egy csemegét. '04.07-havi TDCi 130, Ghia, kombi, fekete. Behozott németből, szervízkönyves, 180 e. km-rel, de az az autó úgy néz ki kívül belül, mint egy 50 ezret futott. Autópályáztak vele. És jobban megy mint a korábban próbált darab.
Kérdem én, mi baj jöhet elő ennyi km után? Csak motorikusan érdekel, mert futómű, kasztni nagyon penge.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2006.11.18 szombat, 19:21:00 »

Illetve kérdés: melyiket választanátok a kettő közül?
1. 98e. km, magyar, szervízkönyves, inkább városi használat, apróbb esztétikai (karcok) hibák, gyengének érzem (3,1 mill)
2. 180e. km, német, szervízkönyves, autópályás, patika állapot (3,4 mill)
 
Mind a kettő 2004-es, TDCi 130, Ghia, kombi, fekete, 6 gang, törve, fényezve egyik sem volt.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2006.11.18 szombat, 19:34:00 »

Illetve kérdés: melyiket választanátok a kettő közül?
1. 98e. km, magyar, szervízkönyves, inkább városi használat, apróbb esztétikai (karcok) hibák, gyengének érzem (3,1 mill)
2. 180e. km, német, szervízkönyves, autópályás, patika állapot (3,4 mill)
 
Mind a kettő 2004-es, TDCi 130, Ghia, kombi, fekete, 6 gang, törve, fényezve egyik sem volt.
2.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2006.11.18 szombat, 19:39:00 »

Ticu,
 
Porlasztok csereje, turbo cso repedes, izzito gyertya csere, CMP erzekelo csere, kuplung+kinyomocsapagy+lendkerek csere. Ez mind valoszinusitheto 180e km-nel. Persze nem 100%, hogy ezeket mind cserelni kene, de azert ennyi km utan mar erdemes szamitasba venni...
 
98e-res verda lehet a varosi hasznalattol van ellustulva. Pl. ki kene menni vele palyara kicsit kiegetni a katit, EGR-t stb...De lehet, hogy azon mar picit megrepedt a turbo cso, igy kevesebb erot ad.
En a futasteljesitmeny miatt, feltetelezve, hogy mind2 esetben valosak az adatok, a kevesebb km-est valasztanam. Mar csak azert is, mert az adagolo, turbo nem olcso...Viszont a varosi hasznalat miatt a 98e-nel is lehet szamitani kuplungszerkezet+lendkerek+kinyomocsapagy cserere...
Futomuve mind2 gepnek kb. ugyan olyan alapotu lehet. Amik ott cserere szorulhatnak, a hatso hidban levo szilentek, elso-hatso kutyacsontok.
Mas egyebbel nem szokott gond lenni...
Alkudj a 98e-bol mondvan gyengebb, mint egy masik ugyan ilyen verda, igy valceg meg van rajta mit szerelgetni, nameg pici serules is van rajta...A 180e-resbol meg azert alkudj, mert 180e van benne, es hamarosan porlasztokat kell cserezni benne. Ezekkel tucc ervelni Cool Oszt amellikbol tobbet tucc alkudni azt vedd meg
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2006.11.18 szombat, 19:43:00 »

Illetve kérdés: melyiket választanátok a kettő közül?
1. 98e. km, magyar, szervízkönyves, inkább városi használat, apróbb esztétikai (karcok) hibák, gyengének érzem (3,1 mill)
2. 180e. km, német, szervízkönyves, autópályás, patika állapot (3,4 mill)
 
Mind a kettő 2004-es, TDCi 130, Ghia, kombi, fekete, 6 gang, törve, fényezve egyik sem volt.
Én az elsőt.... 80 ezer mégiscsak 80 ezer és egyetértek Zaccival... Lehet, hogy csak ellustult.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.