Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 15:38:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591483 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2006.12.05 kedd, 09:54:00 »

Hát, akkor nem tudom. Nekem az első pillanattól kezdve elég pontos volt... fél liternél kevesebbet csalt, de volt olyan is, hogy teljesen pontos. Mind1, nagy jelentősége nincs.
Igaz végül is. De azt azért észre vettem, hogy ha azt vezethetem (néha), akkor már az örület határán mozgok amiért bámulom a fogyasztást. Esztergomból jöttem haza tegnap vele (4.1!) Szlovákián keresztül, tojással a pedál alatt. Pedig az változatos, dimbes-dombos vidék. Nekem azért ez tetszik!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:36:00 »

Sziasztok! Nemrég lettem én is boldog TDCi tulajdonos, és szeretném, ha segítenétek, hogy városban a 8,2 egy automatától normál fogyasztásnak tűnik és csak szerintem egy kicsit sok? Diagnosztika szerint minden szuper a gépben. Egyébként elnézést, hogy újoncként itt lelkesedek, de igen jól húz ez a közel 2 tonna, csak itt városban kicsit rövidek az utcák
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:43:00 »

Sziasztok! Nemrég lettem én is boldog TDCi tulajdonos, és szeretném, ha segítenétek, hogy városban a 8,2 egy automatától normál fogyasztásnak tűnik és csak szerintem egy kicsit sok? Diagnosztika szerint minden szuper a gépben. Egyébként elnézést, hogy újoncként itt lelkesedek, de igen jól húz ez a közel 2 tonna, csak itt városban kicsit rövidek az utcák
Szerintem nehézlábbal jogos.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:49:00 »

Sziasztok! Nemrég lettem én is boldog TDCi tulajdonos, és szeretném, ha segítenétek, hogy városban a 8,2 egy automatától normál fogyasztásnak tűnik és csak szerintem egy kicsit sok? Diagnosztika szerint minden szuper a gépben. Egyébként elnézést, hogy újoncként itt lelkesedek, de igen jól húz ez a közel 2 tonna, csak itt városban kicsit rövidek az utcák
Ha csak városi használatban jött ki ez az érték, akkor nem sok.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:59:00 »

Város és kb 20km/h átlag. Ennél biciklivel is gyorsabb, csak abban nincs klíma és ülésfűtés...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2006.12.05 kedd, 14:56:00 »

Város és kb 20km/h átlag. Ennél biciklivel is gyorsabb, csak abban nincs klíma és ülésfűtés...
nekem is ennyi a fogyasztás, néha még több is.
én is sokat megyek városban és rövid távokat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:20:00 »

Sziasztok! Nemrég lettem én is boldog TDCi tulajdonos, és szeretném, ha segítenétek, hogy városban a 8,2 egy automatától normál fogyasztásnak tűnik és csak szerintem egy kicsit sok? Diagnosztika szerint minden szuper a gépben. Egyébként elnézést, hogy újoncként itt lelkesedek, de igen jól húz ez a közel 2 tonna, csak itt városban kicsit rövidek az utcák
SSanya,
Üdv közöttünk. Mivel írod hogy igen jól húz teháp pici ólom van a labadban , és ugye automata így ne csodálkozzál. Ez tisztán városban jó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2006.12.05 kedd, 21:18:00 »

Köszönöm a gyors válaszokat. Csütörtökön viszem negyedszer az egri Ford szervizbe, majd felhívom a  figyelmüket a porlasztócsúcs diagnosztikájára. A szoftverük szerint mindenáron a turbo körül kell keresni a hibát, de szerintük ez már csak a cserével megoldható.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2006.12.05 kedd, 21:19:00 »

Még egy apróság. Az érintőképernyős navi sem ad életjelet. Tudtok valahol hozzáértőt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2006.12.05 kedd, 21:50:00 »

Köszönöm a gyors válaszokat. Csütörtökön viszem negyedszer az egri Ford szervizbe, majd felhívom a  figyelmüket a porlasztócsúcs diagnosztikájára. A szoftverük szerint mindenáron a turbo körül kell keresni a hibát, de szerintük ez már csak a cserével megoldható.
Sztem keress másik szervízt, lehet ezek le akarnak húzni... Eger környékén nem lakik klábtag, aki közelítőleg tudja mi hogy van egy TDCi-n? Esetleg bemehetne Sunnyday-jel a szervízbe, hogy orrukra koppintson a kis balgáknak...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2006.12.05 kedd, 22:32:00 »

Köszönöm a gyors válaszokat. Csütörtökön viszem negyedszer az egri Ford szervizbe, majd felhívom a  figyelmüket a porlasztócsúcs diagnosztikájára. A szoftverük szerint mindenáron a turbo körül kell keresni a hibát, de szerintük ez már csak a cserével megoldható.
Turbocső oké? Az szokott kirepedezni!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2006.12.05 kedd, 22:57:00 »

Köszönöm a gyors válaszokat. Csütörtökön viszem negyedszer az egri Ford szervizbe, majd felhívom a  figyelmüket a porlasztócsúcs diagnosztikájára. A szoftverük szerint mindenáron a turbo körül kell keresni a hibát, de szerintük ez már csak a cserével megoldható.
Nehogy kicseréld a turbót, az szinte biztos, hogy nem ment tönkre! Max az elektronikája, de az sem valószínű, mert lenne hibakód. Szerintem is tömítetlenség van a turbóvsöveknél, azaz szökik a nyomás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2006.12.06 szerda, 00:15:00 »

A turbo elektronikát állítólag az első jelenésemnél javították, sőt csövet is cseréltek rajta. Lehet, hogy rosszul rakták össze. Most mindenesetre széttárt karral és fejcsóválva áll az ügy részükről. Csütörtökre kaptam új időpontot. A lehúzás nem valószínű irányomba, mert ez még a kereskedő sara. Csak nagyon bosszant a dolog az első 50 km vezetési élménye után.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2006.12.06 szerda, 11:07:00 »

A turbo elektronikát állítólag az első jelenésemnél javították, sőt csövet is cseréltek rajta. Lehet, hogy rosszul rakták össze. Most mindenesetre széttárt karral és fejcsóválva áll az ügy részükről. Csütörtökre kaptam új időpontot. A lehúzás nem valószínű irányomba, mert ez még a kereskedő sara. Csak nagyon bosszant a dolog az első 50 km vezetési élménye után.
Mint már említettem itt nálunk aFord szevízben egy szerelő az után kap +prémiumot, hogy mekkora, milyen összegű munkát hajt végre. Gondolom a turbó nem olcsó muri. Észnél kell lenni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2006.12.06 szerda, 11:43:00 »

Mint már említettem itt nálunk aFord szevízben egy szerelő az után kap +prémiumot, hogy mekkora, milyen összegű munkát hajt végre. Gondolom a turbó nem olcsó muri. Észnél kell lenni.
Küldtem mailt a fórumról remélem megkapod!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2006.12.06 szerda, 15:55:00 »

Szia! Tuti porlasztócsúcs, ha meg a kocsi, de alig,akkor porlasztócsúcs. Én is egy áldozat vagyok, de rákészültem, nekem elment 160-at a kocsi egy garival. :-) (annyi van a kocsiba s most ment ki) Fordosokkal beszéltem, azt mondják, hogy náliunk *** a gázolaj az a baj. :-) Csá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2006.12.06 szerda, 18:48:00 »

Szia! Tuti porlasztócsúcs, ha meg a kocsi, de alig,akkor porlasztócsúcs. Én is egy áldozat vagyok, de rákészültem, nekem elment 160-at a kocsi egy garival. :-) (annyi van a kocsiba s most ment ki) Fordosokkal beszéltem, azt mondják, hogy náliunk *** a gázolaj az a baj. :-) Csá
Finomítósokkal beszéltem azok meg azt mondták hogy a Fordosoknál meg sz.r a porlasztócsúcs..... Biztos hogy CSAK ez az ok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2006.12.06 szerda, 19:00:00 »

Szia! Hát a Fordnak is csak a Delphi szállít be, szóval úgy tudom, hogy csak ő csinál porlasztó csúcsokat, és azok nem szarok. Egy év gari van rá. Az elmondottak alapján begöglött valamelyik csúcsod, tipikus dolog, mindenki 100.000 után (kis szórással ) ezzel a hibával jelentkezik. Ez kopó alkatrész 100-000-ként cserés. *** a magyar üzemagyag, ez az átka, a csúcsok bánják. Fordnál kimérik az átfolyását ha beviszed, s megmondják hogy mi az ábra. Nekem is megmérték, most cserélem őket. :-(
 
http://www.smlogistic.hu/203.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2006.12.06 szerda, 19:13:00 »

Szia! Hát a Fordnak is csak a Delphi szállít be, szóval úgy tudom, hogy csak ő csinál porlasztó csúcsokat, és azok nem szarok. Egy év gari van rá. Az elmondottak alapján begöglött valamelyik csúcsod, tipikus dolog, mindenki 100.000 után (kis szórással ) ezzel a hibával jelentkezik. Ez kopó alkatrész 100-000-ként cserés. *** a magyar üzemagyag, ez az átka, a csúcsok bánják. Fordnál kimérik az átfolyását ha beviszed, s megmondják hogy mi az ábra. Nekem is megmérték, most cserélem őket. :-(
 
http://www.smlogistic.hu/203.jpg
Kis félreértés nekem (lekopogom)még nem döglött be csúcsom, ami azért durva is lenne mert csak 22e van benne. A megjegyzésemet arra értettem hogy fogni kell valamire de ennek megvitatását az üzemanyag topicban tegyük meg.  
Más ugye a mellékelt kép Németországban készült.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2006.12.06 szerda, 19:42:00 »

Szia! Hát a Fordnak is csak a Delphi szállít be, szóval úgy tudom, hogy csak ő csinál porlasztó csúcsokat, és azok nem szarok. Egy év gari van rá. Az elmondottak alapján begöglött valamelyik csúcsod, tipikus dolog, mindenki 100.000 után (kis szórással ) ezzel a hibával jelentkezik. Ez kopó alkatrész 100-000-ként cserés. *** a magyar üzemagyag, ez az átka, a csúcsok bánják. Fordnál kimérik az átfolyását ha beviszed, s megmondják hogy mi az ábra. Nekem is megmérték, most cserélem őket. :-(
 
http://www.smlogistic.hu/203.jpg
Legközelebb csak kitörlöm...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2006.12.06 szerda, 19:55:00 »

Hú, most nézem, hogy neked 2,2-es mondid van, tényleg akkora benne a nyomaték, hogy 30 ezrenként  leradíroz egy garnitúra gumit??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2006.12.06 szerda, 20:50:00 »

Hú, most nézem, hogy neked 2,2-es mondid van, tényleg akkora benne a nyomaték, hogy 30 ezrenként  leradíroz egy garnitúra gumit??
Meszike007 feltételezem én vagyok a címzet (válasz gomb)
Annyira nem durva, nem 30 hanem 40 ekm egy garnutíra gumi. De ez is elsősorban azon ok miatt hogy V-t használok télinek és nyárinak is (a H kevés lenne, néha sietni kell). Az elektronika elég hatékonyan védi a futó felületet 1-2-ben nem engedi a teljes nyomatékot. Meg bevallom, én elég öregurasan szoktam indulni pl. a piroslámpáknál minek pörgetni, ígysem tartom fel sort.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2006.12.06 szerda, 21:43:00 »

Meszike007 feltételezem én vagyok a címzet (válasz gomb)
Annyira nem durva, nem 30 hanem 40 ekm egy garnutíra gumi. De ez is elsősorban azon ok miatt hogy V-t használok télinek és nyárinak is (a H kevés lenne, néha sietni kell). Az elektronika elég hatékonyan védi a futó felületet 1-2-ben nem engedi a teljes nyomatékot. Meg bevallom, én elég öregurasan szoktam indulni pl. a piroslámpáknál minek pörgetni, ígysem tartom fel sort.
Szia! Akkor nem is érvényesül a 400 nm. Smiley Nekem nincs kipörgésgátlóm,(néha nem is bánom) így érzem rednesen, hogy mi az ábra. :-) De bődületes lehet, asszem bemegyek ezy szalonba s megtesztelek egyet. :-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2006.12.06 szerda, 23:00:00 »

Szia! Akkor nem is érvényesül a 400 nm. Smiley Nekem nincs kipörgésgátlóm,(néha nem is bánom) így érzem rednesen, hogy mi az ábra. :-) De bődületes lehet, asszem bemegyek ezy szalonba s megtesztelek egyet. :-)
A 400 Nm csak túltöltésnél jelentkezik (a 2.0-ánál 360), az is csak 4 és 5-ben, és csak 10 másodpercre.
Egyébként a 360 és 330 Nm van. Ami szintén nem kevés...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2006.12.06 szerda, 23:22:00 »

Szia! Akkor nem is érvényesül a 400 nm. Smiley Nekem nincs kipörgésgátlóm,(néha nem is bánom) így érzem rednesen, hogy mi az ábra. :-) De bődületes lehet, asszem bemegyek ezy szalonba s megtesztelek egyet. :-)
Ahogy Angel is írta a 400Nm csak átmeneti (szerintem pont akkor van amikor tényleg kell) pl előzni kell egy kocsisort na ilyenkor tényleg megmaszírozza az ember hátát a nyomaték. De én az aktív biztonságot tartom a legtöbbre azt, hogy biztonsággal merhetek parton felfele is előzni akár. A ESP és TCS egyben kapcsolható, én elvből (biztonság) nem szoktam kikapcsolni másrészt szerintem akkor tényleg még 25ekm-et sem bírna a gumi. Egy biztos ez egy nagyon jo autó. Ezt egy párszor leírtam a teljesítménye több mint elegendő,(magán véleményem, hogy ezt a kasznit a 2,0 TDCi is tökéletesen mozgatja) Tényleg a teljesítménye brutális a fogyasztása meg kisasautos. Én eddig csak benzines autokat hajtottam, nálam elérte azt hogy a garázsba mégegyszer benzines auto nem teszi be az orrát (illetve csak akkor ha majd teljesen kerámiábol építik majd a turbos benzin motorokat, de erre azt hiszem még várhatunk)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 08:09:00 »

Ja ezt én is tapasztaltam, az asszony 1,2 06v (82 le) puntója eszik annyit mint az én mondim 2.0 130 le, pontosan kb 5,9-6-9 (min max). Csak épp a nyomaték többszörös, a súly dupla
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 10:32:00 »

Sziasztok! Tudja valaki hogyan lehet megtudni a DVD-s navigáció kódját, mivel a kocsiról le lett véve az aksim (töltenem kellett)? Ilyenkor minden előző beállítás eltűnik a memóriából? (ez logikus lenne de az is hogy hosszas nyitó/zárógomb nyomására már nem nyitja zárja az összes ablakot? ezt külön be kell programozni?) Hol és milyen aksit vegyek? 2004 GHIA TDCI 130 paripa. köszi :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:05:00 »

Sziasztok! Tudja valaki hogyan lehet megtudni a DVD-s navigáció kódját, mivel a kocsiról le lett véve az aksim (töltenem kellett)? Ilyenkor minden előző beállítás eltűnik a memóriából? (ez logikus lenne de az is hogy hosszas nyitó/zárógomb nyomására már nem nyitja zárja az összes ablakot? ezt külön be kell programozni?) Hol és milyen aksit vegyek? 2004 GHIA TDCI 130 paripa. köszi :-)
Azt hiszem tudok vmi értelmeset mondani ezzel kapcsolatban. Szaxervízbe ha bemész, kihúzzák a navit, megnézik az oldalán a számokat és ha ford gyári szám van rajta, akkor jó eséllyel egyből meg tudják mondani, ha nem, akkor le kell inteneten kérniük, ami 1-2 nap. Azért van ez a vagy-vagyos dolog, mert a dvd-s naviból is van 5! féle, amik nem ugyanolyanok. Elvileg nem egy nagy durranás, csak kell egy kis időt fordítani rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:07:00 »

Sziasztok! Tudja valaki hogyan lehet megtudni a DVD-s navigáció kódját, mivel a kocsiról le lett véve az aksim (töltenem kellett)? Ilyenkor minden előző beállítás eltűnik a memóriából? (ez logikus lenne de az is hogy hosszas nyitó/zárógomb nyomására már nem nyitja zárja az összes ablakot? ezt külön be kell programozni?) Hol és milyen aksit vegyek? 2004 GHIA TDCI 130 paripa. köszi :-)
Újraprogizásokat a főoldal cikkei közt megtalálod.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:21:00 »

Sziasztok! Tudja valaki hogyan lehet megtudni a DVD-s navigáció kódját, mivel a kocsiról le lett véve az aksim (töltenem kellett)? Ilyenkor minden előző beállítás eltűnik a memóriából? (ez logikus lenne de az is hogy hosszas nyitó/zárógomb nyomására már nem nyitja zárja az összes ablakot? ezt külön be kell programozni?) Hol és milyen aksit vegyek? 2004 GHIA TDCI 130 paripa. köszi :-)
Az ablakokat újra kell rogramoznod. Lehúzod, majd felhúzod, ha felért, elendeded a gombot, és megnyomod még egyszer 2 másodpercre. Ezután működik az automatikus felhúzás. Ezt mind a 4 ablakkal (tetőablak, ha van) el kell játszanod.
Ha kikapod a navit, és megnézed a számát, ez alapján a Scratch is megadja a kódot. De az alvázszám alapján is meg lehet tudni, de ehhez a szervíz kell, és egy kis della.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 16:04:00 »

A navi mivel van odafogva? Csavarokkal, vagy csak be van csúsztatva? Nem szeretnék kárt tenni benne miközben kiszedem. Az ablakok (+tetőablak) programozásást járó motorral kell csinálni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 16:33:00 »

A navi mivel van odafogva? Csavarokkal, vagy csak be van csúsztatva? Nem szeretnék kárt tenni benne miközben kiszedem. Az ablakok (+tetőablak) programozásást járó motorral kell csinálni?
Használd a válasz gombot... nem járó motornál, csak add rá a gyújtást.
Szerintem a navi is úgy van befogatva, mint a rádió, tehát kell hozzá valami kiszedő. Menj el egy hifishez...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 20:09:00 »

A 400 Nm csak túltöltésnél jelentkezik (a 2.0-ánál 360), az is csak 4 és 5-ben, és csak 10 másodpercre.
Egyébként a 360 és 330 Nm van. Ami szintén nem kevés...
a 2.0 nál én úgy tudom,h 330ról 350 re nyomja fel, nem 360 ra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 20:54:00 »

a 2.0 nál én úgy tudom,h 330ról 350 re nyomja fel, nem 360 ra.
Én a 360-at tudom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 22:44:00 »

Én a 360-at tudom.
350!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 23:25:00 »

:-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2006.12.08 péntek, 00:12:00 »

350!
Na, utánanéztem. Írnak +10%-ot, írnak 360 és legtöbbször 350-et. Úgyhogy valószínűleg nektek van igazatok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2006.12.08 péntek, 13:53:00 »

Mostanában nem jártam erre, remléem mindenki megvan és hasonlóan hozzám sem balesete sem szervízgondja nem volt.  
Sajnos aminitalikról sem értesültem, ha volt egyáltalán. De januárban lehetne egyet összehozni, remélhetőleg akkor már lehet közlekedni ebben a *** városban.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2006.12.08 péntek, 23:44:00 »

Na, utánanéztem. Írnak +10%-ot, írnak 360 és legtöbbször 350-et. Úgyhogy valószínűleg nektek van igazatok.
Én is 360-at tudtam.
Az olyan szép szám!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2006.12.09 szombat, 00:21:00 »

Mostanában nem jártam erre, remléem mindenki megvan és hasonlóan hozzám sem balesete sem szervízgondja nem volt.  
Sajnos aminitalikról sem értesültem, ha volt egyáltalán. De januárban lehetne egyet összehozni, remélhetőleg akkor már lehet közlekedni ebben a *** városban.
drhf
1.)melyik városra gondolsz mert van egy pár
2.)csak januártól novemberig érvényes a jogosítványod, ezért nem tudsz közlekedni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2006.12.09 szombat, 00:39:00 »

Én is 360-at tudtam.
Az olyan szép szám!-:)
Én is!
De ez nem jelent semmit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2006.12.09 szombat, 13:42:00 »

Én is!
De ez nem jelent semmit
Üdv:
Sony Ericson BlueTooth telefonos kihangosításról van valakinek tapasztalata ( ICE6000-s rádióhoz)? Én a HCB-300-at néztem ki magamnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2006.12.09 szombat, 22:46:00 »

Nézegettem az új focus indexes visszapillantó tükrét.
Ránézésre,méretei alapján kompatibilis a mondeoval.
A ford szalonban azt mondták,hogy tutira nem szerelhető fel,mert a ford kínosan ügyel arra,hogy az alkatrészen csak oda legyenek jók,ahová valók.
Namármost és nagyon el tudnék képzelni egy indexes tükröt a mondeon,csak most nem tudom mi az igazság!
 
Feltehető valyon a indexes focus tükör vagy sem?
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 08:09:00 »

stealt
budapest, mashol is volt mar minitali?
tul meleg van ahhoz hogy teligumival szambazzak
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 08:15:00 »

Nézegettem az új focus indexes visszapillantó tükrét.
Ránézésre,méretei alapján kompatibilis a mondeoval.
A ford szalonban azt mondták,hogy tutira nem szerelhető fel,mert a ford kínosan ügyel arra,hogy az alkatrészen csak oda legyenek jók,ahová valók.
Namármost és nagyon el tudnék képzelni egy indexes tükröt a mondeon,csak most nem tudom mi az igazság!
 
Feltehető valyon a indexes focus tükör vagy sem?
Ha az oldalindexből indulunk ki , akkor igen.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 13:12:00 »

Nézegettem az új focus indexes visszapillantó tükrét.
Ránézésre,méretei alapján kompatibilis a mondeoval.
A ford szalonban azt mondták,hogy tutira nem szerelhető fel,mert a ford kínosan ügyel arra,hogy az alkatrészen csak oda legyenek jók,ahová valók.
Namármost és nagyon el tudnék képzelni egy indexes tükröt a mondeon,csak most nem tudom mi az igazság!
 
Feltehető valyon a indexes focus tükör vagy sem?
Amikor megcsinálták a Mondi elejét és a szalonban vártam rá 2 órát, akkor én is pont ezt nézegettem. Én is úgy láttam, hogy jó lenne rá! De, hogy tényleg jó-e?
Az S-Max-ot is próbálgattam (csak beleültem ) és nekem nagyon tetszett. Kényelmes és nagyon jó a belső tere, csak a szélvédő volt nekem furcsán távol. Olyan nagy volt a műszerfal teteje. De az üvegtető nagyon baba!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 14:59:00 »

Ha az oldalindexből indulunk ki , akkor igen.
Elájulnál,ha megtudnád az árát.
Pénteken kérdeztem meg a ford szalonban.
Az indexes focus visszapillantónak 50.000,azaz ötvenezer darabja,ha csak az index búra kell a betéttel,akkor az 11-12.000 ft/db.
És akkor még barkácsolnod kell!-:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 17:33:00 »

stealt
budapest, mashol is volt mar minitali?
tul meleg van ahhoz hogy teligumival szambazzak
Ha ütközben találkozunk egymásaal az nem minitali? Én csak arra szerettem volna utalni hogy büdipestnél van horrorabb város is. Szerintem probálj meg Pozsonyban reggel 8 körül átmenni a Priestnosty Moston (alias kikötőhíd) forgalom ugyan nincs de mégis tudnak dugót varázsolni. Az hogy meleg van az egy dolog közlekedni akkor is kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 09:03:00 »

Elájulnál,ha megtudnád az árát.
Pénteken kérdeztem meg a ford szalonban.
Az indexes focus visszapillantónak 50.000,azaz ötvenezer darabja,ha csak az index búra kell a betéttel,akkor az 11-12.000 ft/db.
És akkor még barkácsolnod kell!-:(
Szia Zsoel!
Én nem is tudom, annyit gondolkoztam már a vp-s indexről. Nézegetem az offokat, nagyon nem jön be, bumszli ledeket ( égőket? ) egymástól túl távolra  pakolnak bele.
Szerintem nagyon tuti lehetne - házi barkács - panelon 3millis xx-es sárga ledekből két sor egymáson, soronként 10-15db. Erős, határozott fénye lenne.
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 10:13:00 »

Elájulnál,ha megtudnád az árát.
Pénteken kérdeztem meg a ford szalonban.
Az indexes focus visszapillantónak 50.000,azaz ötvenezer darabja,ha csak az index búra kell a betéttel,akkor az 11-12.000 ft/db.
És akkor még barkácsolnod kell!-:(
Annyit kell keresni, hogy ne számítson!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.