Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 13:58:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591403 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2007.01.19 péntek, 19:09:00 »

Jaja, szeritnem is legalabb egy millaval tul van ertekelve ez a kocsi. Lehet hogy most uj es nem ket eves, de ha mesz vele 20-t egy ev alatt akkor nem egy eves kocsi lesz hanem 3. Aki ezt a kocsit megveszi az nagyon sokat fog bukni rajta az elso ket evben.
Elméletileg igazad van,de akkor nézzük a valóságot.
2004-2005-ös évjáratban van egy pár db 2.2 TDCi a piacon.
 
1, 2004-es évjáratban /titanium?/49.900 km-el,jól felszerelve,sok extrával 5.249.000.
 
2, 2004-es évjáratban Ghia Executive,67.000 km-el,ugyancsak jól felszerelt autó 5.490.000.
 
3, 2005-ös évjárat Titánium X,78.000 km-el,sok extrával,5.790.000.
 
4, És akkor van az a bizonyos 2005-ös évjáratú,Titánuim X,3127 kilóméterrel,az összes közül legjobban felszerelt,utolsó ár:5.600.000.
 
Ui: és van egy 2005-ös évjáratú,2.0 TDCi Titanium-X,22.000 km-el,5.499.000.
 
Ezen infók birtokában azért egy kicsit más a helyzet,nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2007.01.19 péntek, 19:12:00 »

Az egyik ismerösöm vett 2,2 Titaniumot neki 2 honappal késöbb jött meg mnt az enyém. Megnézem hogy neki milyen szinű.
Stealt!
 
Megnézted a titanium belső világítását?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2007.01.19 péntek, 22:59:00 »

Elméletileg igazad van,de akkor nézzük a valóságot.
2004-2005-ös évjáratban van egy pár db 2.2 TDCi a piacon.
 
1, 2004-es évjáratban /titanium?/49.900 km-el,jól felszerelve,sok extrával 5.249.000.
 
2, 2004-es évjáratban Ghia Executive,67.000 km-el,ugyancsak jól felszerelt autó 5.490.000.
 
3, 2005-ös évjárat Titánium X,78.000 km-el,sok extrával,5.790.000.
 
4, És akkor van az a bizonyos 2005-ös évjáratú,Titánuim X,3127 kilóméterrel,az összes közül legjobban felszerelt,utolsó ár:5.600.000.
 
Ui: és van egy 2005-ös évjáratú,2.0 TDCi Titanium-X,22.000 km-el,5.499.000.
 
Ezen infók birtokában azért egy kicsit más a helyzet,nem?
És a teljes képhez itt van még egy adalék:
 
Zsír új mondeo 2.2 TDCI
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2007.01.20 szombat, 00:51:00 »

Nem volt benne "new car" feliratú illatosító?(egyébként tényleg van ilyen)
Annak nem is olyan a szaga, mint az új autónak, pedig én is bedöltem neki... Smiley
Szerintem a legjobb a Black Classic illat a fenyőfából. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2007.01.20 szombat, 00:54:00 »

Elméletileg igazad van,de akkor nézzük a valóságot.
2004-2005-ös évjáratban van egy pár db 2.2 TDCi a piacon.
 
1, 2004-es évjáratban /titanium?/49.900 km-el,jól felszerelve,sok extrával 5.249.000.
 
2, 2004-es évjáratban Ghia Executive,67.000 km-el,ugyancsak jól felszerelt autó 5.490.000.
 
3, 2005-ös évjárat Titánium X,78.000 km-el,sok extrával,5.790.000.
 
4, És akkor van az a bizonyos 2005-ös évjáratú,Titánuim X,3127 kilóméterrel,az összes közül legjobban felszerelt,utolsó ár:5.600.000.
 
Ui: és van egy 2005-ös évjáratú,2.0 TDCi Titanium-X,22.000 km-el,5.499.000.
 
Ezen infók birtokában azért egy kicsit más a helyzet,nem?
Szerintem a km óra állásokat meg se nézd, úgyse annyi van bennük. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2007.01.20 szombat, 00:55:00 »

És a teljes képhez itt van még egy adalék:
 
Zsír új mondeo 2.2 TDCI
Ez nem jó, mert nem Xenon-os. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2007.01.20 szombat, 09:10:00 »

Elméletileg igazad van,de akkor nézzük a valóságot.
2004-2005-ös évjáratban van egy pár db 2.2 TDCi a piacon.
 
1, 2004-es évjáratban /titanium?/49.900 km-el,jól felszerelve,sok extrával 5.249.000.
 
2, 2004-es évjáratban Ghia Executive,67.000 km-el,ugyancsak jól felszerelt autó 5.490.000.
 
3, 2005-ös évjárat Titánium X,78.000 km-el,sok extrával,5.790.000.
 
4, És akkor van az a bizonyos 2005-ös évjáratú,Titánuim X,3127 kilóméterrel,az összes közül legjobban felszerelt,utolsó ár:5.600.000.
 
Ui: és van egy 2005-ös évjáratú,2.0 TDCi Titanium-X,22.000 km-el,5.499.000.
 
Ezen infók birtokában azért egy kicsit más a helyzet,nem?
zsoel
jobban hangzik:
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2007.01.20 szombat, 17:59:00 »

Stealt!
 
Megnézted a titanium belső világítását?
Zsoel,
Megnéztem, detto ugyanaz mint nekem. Teljesen úgy néz ki belülről mint az enyém. Azaz semmi fehéret nem látok benne. Mondjuk ezen nem lepődtem meg mert a titanium azért picit kevesebbe került mint felszerelni egy Trendet hogy semmi csics ne látszodjék rajta kivűlről. Egy eltérés van a műszerfalon neki van fényerő állítási lehetőség, szerintem ez zavarhatott be a képbe.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2007.01.20 szombat, 18:20:00 »

És a teljes képhez itt van még egy adalék:
 
Zsír új mondeo 2.2 TDCI
Zsoel
Bocs de, ez is csak 4 ajtós.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2007.01.20 szombat, 20:32:00 »

Faceliftes hűtőrács (krómkeretes)jó MkIII-ra?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2007.01.20 szombat, 22:20:00 »

Faceliftes hűtőrács (krómkeretes)jó MkIII-ra?
Nem pontosan, de rátehető.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2007.01.20 szombat, 23:58:00 »

Faceliftes hűtőrács (krómkeretes)jó MkIII-ra?
A közelmúltban Badjo szaki tett fel 1-2 képet arról,hogy neki milyen módon sikerült átalakítani a krómkeretes hűtőrácsot.
 
A lényeg,hogy nem teljesen fekszik fel,mert már változtattak a lökhárító ívén,és egy kicsit át kell alakítani a kulcsnyílást is.
 
1-2 méteres távolságból nem nagyon látszik a különbség!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2007.01.21 vasárnap, 10:23:00 »

Az a baj,hogy már az is gyanús,ami valójában akár reális is lehetne.
 
Az autó Németországból való,állítólag a Ford Company ottani igazgatója használta.
/Ebbe most ne menjünk bele./
Sérült a jobb oldala,meghúzták az első és hátsó ajtókat.Nem javítva lett,hanem gyárilag cserélték a sérült elemeket.A festékrétegmérő nem mutatott semmit.
 
Szép a 18"-os kerék,de felgumizni nem olcsó mulatság.Ráadásul nem az eredeti titánium felni van rajta.
+ venni kell hozzá még felnit,téli gumikkal.
 
Végignéztem,teljesen újnak néz ki.3126 kilóméter volt benne.Itthon még nem használták.
Nagyon sok extra van benne,gyakorlatilag én is csak abba tudnék belekötni,hogy nem 5 ajtós.Abba tényleg jobb pakolni,és nekem a 4 ajtós modellnél hiányzik a hátsó ablaktörlő is.
 
Ha azt vesszük,akkor egy új autóról van szó.És ahhoz képest a végösszeg már nem is olyan sok.
5.6 M az utolsó ára!
 
Viszont elfelejtettem megnézni a műszerfalmegvilágítást.Mintha valaki emlitette volna,hogy ennél a modellnél már fehér a fény.
 
Az biztos,hogy teljesen új illata volt a kocsinak.
Szia!
Tegnap összefutottam véletlenül egy rég nem látott ismerőssel, beszélgetünk erről-arról, és hát a Mondeo is szóba került...Ő egy brókeres biztosítási/alkuszcégnél dolizik. Tőle tudom, voltak disznóságok mostanában ezekkel az autókkal. Bemutatóautót  totál lezúzták, felvették a biztosítási lóvét, és valahogy mégiscsak autó lett megint.
 ( Ide off, elloptak két új Mondeo-t háztól...A saját kulcsával. )
Aztán volt valami szervíztűz, gyanús körülmények közt. Pár autó megpörkölődött. Szal, csak óvatosan ezekkel az "alig" Km-es autókkal
Én azon a véleményen vagyok, ha már ennyit áldozol egy autóra, érdemes belevágni egy újba. Azt tudod, hogy Te használtad, tehát képben van.  
Sok sikert!
Üdv:
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2007.01.21 vasárnap, 22:14:00 »

A közelmúltban Badjo szaki tett fel 1-2 képet arról,hogy neki milyen módon sikerült átalakítani a krómkeretes hűtőrácsot.
 
A lényeg,hogy nem teljesen fekszik fel,mert már változtattak a lökhárító ívén,és egy kicsit át kell alakítani a kulcsnyílást is.
 
1-2 méteres távolságból nem nagyon látszik a különbség!-:)
Zár átalakító szett már kapható 10e. körül van, és akkor vágni sem kell
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2007.01.24 szerda, 20:37:00 »

A közelmúltban Badjo szaki tett fel 1-2 képet arról,hogy neki milyen módon sikerült átalakítani a krómkeretes hűtőrácsot.
 
A lényeg,hogy nem teljesen fekszik fel,mert már változtattak a lökhárító ívén,és egy kicsit át kell alakítani a kulcsnyílást is.
 
1-2 méteres távolságból nem nagyon látszik a különbség!-:)
A faceliftesnek más az alsó lökhárítója is és a króm keret formája is.Ezért áll furcsán a Badjo autóján.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2007.03.03 szombat, 10:31:00 »

Ez is elég polgárpukkasztó szín:
 
 
 
Azért ilyen drága?
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2007.03.03 szombat, 12:03:00 »

Faceliftes hűtőrács (krómkeretes)jó MkIII-ra?
Én kb egy hete raktam rá krómkereteset. A kulcsnyílást kellett kitágítani. A lökhárító íve kicsit más, közelről az aki, nem az első Mondira néz rá, az észreveszi, hogy nem olyan. De pár méterről nár tiszta gyári.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2007.03.03 szombat, 13:12:00 »

Ez is elég polgárpukkasztó szín:
 
 
 
Azért ilyen drága?
Szerintem ez inkább csak azért ilyen drága mert ebben tényleg csak 9000km van....
Hát a szine az elég gáz, se nem szép se nem praktikus.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2007.03.03 szombat, 13:18:00 »

Ez is elég polgárpukkasztó szín:
 
 
 
Azért ilyen drága?
Hát kövezzetek meg, de nekem nagyon tetszik ez a szín, szerintem egyenesen gyönyörű ez a példány!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2007.03.03 szombat, 13:28:00 »

Hát kövezzetek meg, de nekem nagyon tetszik ez a szín, szerintem egyenesen gyönyörű ez a példány!
Hova kéred a macskakövet?
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2007.03.03 szombat, 13:29:00 »

Hát kövezzetek meg, de nekem nagyon tetszik ez a szín, szerintem egyenesen gyönyörű ez a példány!
Így van. Ez egy nagyon gyönyörű szín!
Igaz nagyon nehéz tisztán tartani, ugyanúgy mint a fekete.
Akkor is GYÖNYÖRŰ!!!
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2007.03.03 szombat, 20:28:00 »

Ez is elég polgárpukkasztó szín:
 
 
 
Azért ilyen drága?
Ez tényleg gyönyörű, de mit kellett volna látnom???
Valószínű, hogy már elkelt?!
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2007.03.03 szombat, 23:36:00 »

Ez tényleg gyönyörű, de mit kellett volna látnom???
Valószínű, hogy már elkelt?!
Tényleg elkelt. Egyébként egy bordó szinű mondeo volt a vita tárgya.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 11:41:00 »

Tényleg elkelt. Egyébként egy bordó szinű mondeo volt a vita tárgya.
Nem bordó,hanem bronz!-:)
 
Az biztos,hogy egyedi volt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 12:53:00 »

Ez tényleg gyönyörű, de mit kellett volna látnom???
Valószínű, hogy már elkelt?!
Most néztem meg mégegyszer,nem kelt még el,csak innen,valamiért a link nem látszódott!
 
Na akkor mégegyszer,de csak a szine miatt!
 
 
 
Bronze-metallic!
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 14:46:00 »

Most néztem meg mégegyszer,nem kelt még el,csak innen,valamiért a link nem látszódott!
 
Na akkor mégegyszer,de csak a szine miatt!
 
 
 
Bronze-metallic!
Valóban. Én csak ránéztem, de most kinagyítottam és elolvastam. De attól még mindig gyönyörű Bronz metál!
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 16:36:00 »

Most néztem meg mégegyszer,nem kelt még el,csak innen,valamiért a link nem látszódott!
 
Na akkor mégegyszer,de csak a szine miatt!
 
 
 
Bronze-metallic!
A szín hivatalos neve a tango metallic. Neked ezt tudnod kéne, Zsoel!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 19:52:00 »

Most néztem meg mégegyszer,nem kelt még el,csak innen,valamiért a link nem látszódott!
 
Na akkor mégegyszer,de csak a szine miatt!
 
 
 
Bronze-metallic!
Ez szerintem naon szép!!!
Kimondottan tetszik.
Na persze nem utolsó szempont, hogy a por sem látszik meg rajta egyből.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 20:39:00 »

Ez szerintem naon szép!!!
Kimondottan tetszik.
Na persze nem utolsó szempont, hogy a por sem látszik meg rajta egyből.
Hát igen így van ez a feketékkel! De azért kipucolva szép aluval sztem gyönyörűűű!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:45:00 »

A tdci 130 lovas.
Ha 150 körül mész, akkor 5-6 körül jön ki az átlag, 160-nál kb 7.
A titanium és a ghia ugyanaz a felszereltségi szint, csak a belső más, azaz alu betét vs műfa.
Az esőszenzor, digitklíma (létezik több zónás is, de ritka, és csak a dvd-s navival), fényszenzor, sok lufi, szélvédő fűtés a ghia/titanium része.
A tempomat, esp már nem, azt külön kell rendelni. Szerintem esp nélkül is lehet élni, nagyon komoly a mondeo futóműve. A bőr az elegáns, de azért macerás is, enélkül is lehet élni. DVD-s navi nem tud filmeket lejátszani, ha itthon jársz vele, térkép nincs, azaz sok mindenre nem jó. Ha jársz nyugatra, ott egész jó, bár egy sima ájgó kenterbe veri. Szerintem ehhez felesleges ragaszkodni.
A tiptronic váltó a fosvágenben, ódiban van, felég durashiftnek hívják. 2005 január óta nem árulják tdci-vel, az euro 3 miatt. A fogyi kb 1 literrel több, és azért nem megy annyira (kb mint a 115 lovas manuállal). Ha elromlik, nagyon drága, de itt még senkinek sem romlott el. Sokkal komolyabb, mint a 2.0 benzineshez most, vagy régebben az öszes modelhhez használt 4 sebességes.
A világos belső nekem tetszik, olyan van, így kértem. Többet kell tisztogatni, de nem olyan komor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:47:00 »

A 130 körüli: egyszer stuttgartból hazafelé 130 körül jöttem a németeknél, 140 az osztrákoknál, 150 itthon. (Tehát ennyire nyomtam a tempomatot) 1060 kilométert mentem le (ebben volt Bp is) 53 liter gázolajjal, ami kereken 5,0 fogyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:50:00 »

Na tessék, Angel megint megelőzött.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:50:00 »

 Ha a vezetési stílusod nem változik, akkor kb. egy ezrest spórolhatsz száz kilométerenként.
Felszereltség:  
Ha kintről veszed, akkor mások az elnevezések! Van pl. Viva felszereltség, ami nekem is van. A főoldalon a képek között megtalálod! Ez tulajdonképpen Ghia, csak nem krómos a kilincs, meg nincs a külső tükörben világítás, meg nem plüss, de amúgy ugyanaz. Nekem van esőérzékelőm, automatavilágítás, ülésfűtés, ESP, tempomat, meg pedálvilágítás is. Elvileg van kétzónás digit klíma is, de én még nem láttam. Az ESP-nek van kikapcsoló gombja a csomagtartó nyitó mellett! Ezt simán belehazudják a kereskedők, ha nincs benne! A nagy (dvd-s) navi nem tud dvd filmet lejátszani és nem is lehet megoldani sehogy. Sajnos. De mp3-at játszik a cd olvasója! Ha fontos a fogyasztás, ne vegyél automata váltóst.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:53:00 »

Na tessék, Angel megint megelőzött.
E, jebi ga...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:59:00 »

Ha a vezetési stílusod nem változik, akkor kb. egy ezrest spórolhatsz száz kilométerenként.
Felszereltség:  
Ha kintről veszed, akkor mások az elnevezések! Van pl. Viva felszereltség, ami nekem is van. A főoldalon a képek között megtalálod! Ez tulajdonképpen Ghia, csak nem krómos a kilincs, meg nincs a külső tükörben világítás, meg nem plüss, de amúgy ugyanaz. Nekem van esőérzékelőm, automatavilágítás, ülésfűtés, ESP, tempomat, meg pedálvilágítás is. Elvileg van kétzónás digit klíma is, de én még nem láttam. Az ESP-nek van kikapcsoló gombja a csomagtartó nyitó mellett! Ezt simán belehazudják a kereskedők, ha nincs benne! A nagy (dvd-s) navi nem tud dvd filmet lejátszani és nem is lehet megoldani sehogy. Sajnos. De mp3-at játszik a cd olvasója! Ha fontos a fogyasztás, ne vegyél automata váltóst.
A viva az inkább trend, mint ghia. A két szenzort azt szerintem külön rendelték. Szeritnem a tiédhez rendeltek még pár apróságot, de az alap viva nem ennyire felszerelt.
Az MP3-at az mp3-as lejátszó tudja csak lejátszani: a 6 lemezes nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2007.03.06 kedd, 17:15:00 »

A viva az inkább trend, mint ghia. A két szenzort azt szerintem külön rendelték. Szeritnem a tiédhez rendeltek még pár apróságot, de az alap viva nem ennyire felszerelt.
Az MP3-at az mp3-as lejátszó tudja csak lejátszani: a 6 lemezes nem.
Igaz! A viva inkább trend. Valóban, az enyémet telerakták minden jóval. (ennyi erővel Ghia-t is vehettek volna...) Mp3 ügyben is igazad van, de én a nagy dvd-s naviról beszéltem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2007.03.06 kedd, 17:25:00 »

A tdci 130 lovas.
Ha 150 körül mész, akkor 5-6 körül jön ki az átlag, 160-nál kb 7.
A titanium és a ghia ugyanaz a felszereltségi szint, csak a belső más, azaz alu betét vs műfa.
Az esőszenzor, digitklíma (létezik több zónás is, de ritka, és csak a dvd-s navival), fényszenzor, sok lufi, szélvédő fűtés a ghia/titanium része.
A tempomat, esp már nem, azt külön kell rendelni. Szerintem esp nélkül is lehet élni, nagyon komoly a mondeo futóműve. A bőr az elegáns, de azért macerás is, enélkül is lehet élni. DVD-s navi nem tud filmeket lejátszani, ha itthon jársz vele, térkép nincs, azaz sok mindenre nem jó. Ha jársz nyugatra, ott egész jó, bár egy sima ájgó kenterbe veri. Szerintem ehhez felesleges ragaszkodni.
A tiptronic váltó a fosvágenben, ódiban van, felég durashiftnek hívják. 2005 január óta nem árulják tdci-vel, az euro 3 miatt. A fogyi kb 1 literrel több, és azért nem megy annyira (kb mint a 115 lovas manuállal). Ha elromlik, nagyon drága, de itt még senkinek sem romlott el. Sokkal komolyabb, mint a 2.0 benzineshez most, vagy régebben az öszes modelhhez használt 4 sebességes.
A világos belső nekem tetszik, olyan van, így kértem. Többet kell tisztogatni, de nem olyan komor.
A Ford futóműve annyira komoly, hogy a hétvégén Kocsordon (ahol szerintem MO legtöbb kanyarja található) már az árokban láttam magam (vagy legalábbis átfordulva a másik oldalon figyelmetlenségemnek köszönhetően), amikor a félig „kiseggelt” kocsit bámulatosan fogta meg a neves úton. Köszönet érte!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2007.03.07 szerda, 22:42:00 »

A Ford futóműve annyira komoly, hogy a hétvégén Kocsordon (ahol szerintem MO legtöbb kanyarja található) már az árokban láttam magam (vagy legalábbis átfordulva a másik oldalon figyelmetlenségemnek köszönhetően), amikor a félig „kiseggelt” kocsit bámulatosan fogta meg a neves úton. Köszönet érte!
ESP működött?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 09:30:00 »

ESP működött?
Igen! Az fogta meg a kocsit
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 14:59:00 »

A sima MKIII visszapillantója ugyan az, mint a világítósé, csak az világít? Tehát az én  színrefújt burkolatom rámegy egy ilyen tükörre, vagy a tükör felfogatása is teljesen más?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 18:29:00 »

A sima MKIII visszapillantója ugyan az, mint a világítósé, csak az világít? Tehát az én  színrefújt burkolatom rámegy egy ilyen tükörre, vagy a tükör felfogatása is teljesen más?
A világitós tükör nagyobb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 18:55:00 »

Sziasztok!
Bocs, hogy bepofátlankodok. A múltkor már kaptam tőletek segítséget, remélem most is számíthatok rátok. Még mindig Mondeot szeretnék venni. Legutóbb írtátok, hogy TDDI-set vegyek, de ahogy néztem 2003 fölött csak TDCI-s van. Azok sem olyan túl jók?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 19:28:00 »

Sziasztok!
Bocs, hogy bepofátlankodok. A múltkor már kaptam tőletek segítséget, remélem most is számíthatok rátok. Még mindig Mondeot szeretnék venni. Legutóbb írtátok, hogy TDDI-set vegyek, de ahogy néztem 2003 fölött csak TDCI-s van. Azok sem olyan túl jók?
Valóban 2003-as évjárat fölött TDCi-t találsz.
Gyakorlatilag jobb,mint a TDDI,gyorsabb,kevesebbet fogyaszt,nagyobb nyomatékkal rendelkezik,csak igényesebb a gázolajra,és egy bizonyos futásteljesítmény után számítani lehet a porlasztócsúcsok cseréjére.
Mivel a TDDI egy egyszerűbb szerkezet,ezért biztattak annak megvásárlására.
 
TDCi-ben igyekezz MO-it venni,garantált szervizkönyvvel,leinformálható üzemeltetővel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 20:10:00 »

Köszi.  
Mennyi az a futási teljesítmény kb., csak a porlasztócsúcsok problémásak? És, ha igen, azok mennyibe kerülnek/db?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 20:11:00 »

Még egy bocsi.
Mit értünk igényesebb gázolaj alatt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 21:03:00 »

Még egy bocsi.
Mit értünk igényesebb gázolaj alatt?
Prémium vagy v-power dizel (275ft/l)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 21:40:00 »

Prémium vagy v-power dizel (275ft/l)
Ez azért így nem a leg egzaktabb. Az hogy prémium dizel vagy sem , az sajna elsősorban csak a dermedéspontra van hatással, a premium kategóriások cca -30C körül a simák cca -20C körül dermednek. A mostani teleken szerintem ez egyiknél sem gond.  
A TDCi porlasztocsúcsokon írtozatos nyomás a (közösnyomocsőben 1600bar) probálja átpréselni a 2.0TDCi-ken őt apró 0,18mm átmérőjű fúvókán. A 2,2nél ez még kínosabb mert ott 7 db van egy csúcson és egyenként 0,125mm átmérővel. Ebből adódik az is hogy elsősorban szilárd szennyezőre rendkívül érzékeny. Szintén érzékeny az esetleges korrózív komponensekre. Ilyenek elméletileg nem lehetnek a magyarországon forgalmazott üzemanyagokban. Tehát ami fokozott kockázat a TDCi-kre az az ellenőrizetlen helyről beszerzett szennyezett, mit tudom ukrán stb gázolaj. Mondjuk a tecso és társaik kutakat is azért szerintem nem egy TDCi-re találták ki.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 22:13:00 »

Ez azért így nem a leg egzaktabb. Az hogy prémium dizel vagy sem , az sajna elsősorban csak a dermedéspontra van hatással, a premium kategóriások cca -30C körül a simák cca -20C körül dermednek. A mostani teleken szerintem ez egyiknél sem gond.  
A TDCi porlasztocsúcsokon írtozatos nyomás a (közösnyomocsőben 1600bar) probálja átpréselni a 2.0TDCi-ken őt apró 0,18mm átmérőjű fúvókán. A 2,2nél ez még kínosabb mert ott 7 db van egy csúcson és egyenként 0,125mm átmérővel. Ebből adódik az is hogy elsősorban szilárd szennyezőre rendkívül érzékeny. Szintén érzékeny az esetleges korrózív komponensekre. Ilyenek elméletileg nem lehetnek a magyarországon forgalmazott üzemanyagokban. Tehát ami fokozott kockázat a TDCi-kre az az ellenőrizetlen helyről beszerzett szennyezett, mit tudom ukrán stb gázolaj. Mondjuk a tecso és társaik kutakat is azért szerintem nem egy TDCi-re találták ki.
De elvileg a teszkós, osanos, korás kút is battáról vagyis csepelről kapja, nem? Vagy azok trükköznek?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 22:16:00 »

De elvileg a teszkós, osanos, korás kút is battáról vagyis csepelről kapja, nem? Vagy azok trükköznek?
Ezt nem tudom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 23:18:00 »

Prémium vagy v-power dizel (275ft/l)
Simával is nagyon jól elmegy (Shell).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.