Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 07:42:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591065 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2007.04.04 szerda, 12:22:00 »

Motorféknél a hengerekben lévő kompresszió fékezi az autót. Innen jön az erő. Nekem akkor fogyaszt a legkevesebbet, ha nyomatékhatáron járok. A legtöbbet pedig gyorsításkor fogyaszt a motor. Hegyről lefelé pedig mindig sebességbe hagyom. Egyrészt a biztonság miatt! Másrészt, mert kedvezőbb a fogyasztás és a fékeket se koptatom. Sík úton pedig az egyenletes sebesség a célszerű, nem a gyorsítós-gurulós-újragyorsítós.
Így igaz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2007.04.04 szerda, 12:25:00 »

Szerintem Sanya-nak igaza van. Mehetsz motorfékkel, de az lassítja a kocsit, viszont ha üresbe hagyod csak a gravitáció meg a surlódási erő (na meg a kerekek nyomása meg egy csomó más dolog) lassítja. Én igen csak nem értek hozzá de ha motorfékkel mész akkor a fordulatszám ugye nagyobb mint ha üresben megy a motor. Sőt ahhoz is erő kell, hogy a kocsi motorfékkel lassítsa a járművet (ez honnan jön?). Én úgy vagyok vele, hogy inkább szabadban menjen, bár így meg a kuplungot használom többet. Utolsó gondolatom (és befejezem :-) ): az automata sebváltós ami ugye mindig sebességben halad nem azért fogyaszt többet?
Lullaby!
TZS jól írta, a motorfékhez nem kell plusz erő, az egyáltalán nem növeli a fogyasztást, az egy plusz ellenállás a kocsinak, hogy miközben gurul, aközben a motort még kompresszornak is használod, ehhez pedig a kocsi mozgási energiáját használod fel, nem az üzemanyagot.
A régebbi automatákat nem ismerem ,de a durashift tud üresben is gurulni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2007.04.04 szerda, 12:52:00 »

Kicsit játszogattam a fogyasztási adatokkal a hétvégén. Ki akartam deríteni, hogy mikor jobb a fogyi, üresben gurulva, vagy sebességben. A probléma ott jött a képbe, hogy számomra most derült ki, hogy 2,3L-as fogyasztás alatt 0.0L-t írt ki a computer. Üresben, és sebességben gurulva is, így 0,0L jött ki mindkettőre. Smiley
De szerintem üresben jobban fogyasztott, mert gáz nélkül tudtam lejönni, ezzel szembe, ha sebességbe volt, többször úgy visszafogta, hogy újra gázt kellett adni a lendülethet.
Na de melyik sebességbe, azért 4. vagy 5. sebességfokozatban nem kellene annyira visszafognia nem? Nekem legalábbis MKI TD 5.-ben 80-ig nem is él a motorfékcsak az alatt. Ha visszahúzom 4.-be akkor olyan 50-60-at lehet vele egészségesen gurulni.
Üdv Shadow
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2007.04.04 szerda, 21:20:00 »

Jó, de üresbe végig ment üzemanyag a motorba, motorféknél meg nem, csak néha kellett gázt adnod. Ezt így nem tudod, melyik volt kevesebb: a sok kicsi, vagy a pár nagy nafta.
Szerintem a sok kicsi kevesebb, mint a kevés nagy. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2007.04.04 szerda, 21:23:00 »

Na de melyik sebességbe, azért 4. vagy 5. sebességfokozatban nem kellene annyira visszafognia nem? Nekem legalábbis MKI TD 5.-ben 80-ig nem is él a motorfékcsak az alatt. Ha visszahúzom 4.-be akkor olyan 50-60-at lehet vele egészségesen gurulni.
Üdv Shadow
5-ben már fulladozik a mátrai kanyarokban, így 4-ben próbáltam. Itt meg nagyon vissza tud lassulni, gázt kell adni többször. Üresben pedig lejövök úgy, hogy gázt se adok.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2007.04.04 szerda, 22:44:00 »

Szerintem a sok kicsi kevesebb, mint a kevés nagy. Smiley
Ha benzinesről, vagy tdci-ről lenne szó, simán kijelenteném, hogy alapjáraton nem fogyaszt, és lejtőn sebességben kell lejönni.
A tddi-nél nem vagyok biztos, hogy teljesen lezárja az üzemanyagot az adagolóban a kenés miatt. Ennek ellenére a tddi-vel is motorfékkel kell lejönni. A kresz is így írja...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2007.04.04 szerda, 23:10:00 »

Ha benzinesről, vagy tdci-ről lenne szó, simán kijelenteném, hogy alapjáraton nem fogyaszt, és lejtőn sebességben kell lejönni.
A tddi-nél nem vagyok biztos, hogy teljesen lezárja az üzemanyagot az adagolóban a kenés miatt. Ennek ellenére a tddi-vel is motorfékkel kell lejönni. A kresz is így írja...
TDCi-vel próbálkoztam, mert nekem a Di-be nincs computer.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2007.04.04 szerda, 23:54:00 »

TDCi-vel próbálkoztam, mert nekem a Di-be nincs computer.
Igazából az a műszer, ami a mondeóban van, ehhez nem elég pontos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 03:15:00 »

TDCi-vel próbálkoztam, mert nekem a Di-be nincs computer.
5.-ben is lelassul?Azért fulladozik?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:04:00 »

5.-ben is lelassul?Azért fulladozik?
Igen, néhol 40km/h körülre lassul vissza, ott sok neki az 5.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 16:46:00 »

Ha benzinesről, vagy tdci-ről lenne szó, simán kijelenteném, hogy alapjáraton nem fogyaszt, és lejtőn sebességben kell lejönni.
A tddi-nél nem vagyok biztos, hogy teljesen lezárja az üzemanyagot az adagolóban a kenés miatt. Ennek ellenére a tddi-vel is motorfékkel kell lejönni. A kresz is így írja...
"alapjáraton nem fogyaszt"
Szerintem alapjáraton fogyaszt(különben leállna a motor). Sebességben nem fogyaszt, amikor motorfék van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 17:01:00 »

"alapjáraton nem fogyaszt"
Szerintem alapjáraton fogyaszt(különben leállna a motor). Sebességben nem fogyaszt, amikor motorfék van.
Igen, rosszul írtam, azt akartam mondani, hogy motorfékkel nem fogyaszt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 17:06:00 »

Igen, rosszul írtam, azt akartam mondani, hogy motorfékkel nem fogyaszt.
Ma "sokat" hibázol.
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 11:51:00 »

vezetéstechnikán kimondottan tanítják a motorfékezést lejtőn lefelé. nem a féket melegíted (ami felforrósodva csökkentett fékerőt jelent). Olyan sebességfokozatot kell választani, ami mellett le lehet jönni a hegyről és nem hangos magas fordulatszámon.  
Terepjáróknál pedig kimondottan kötelező (teherautóknál bukás a vizsgán ha nem használod).
 
De mindenre csak azt tudom mondani, hülyének lenni állampolgári joga mindenkinek, mindenki úgy megy ahogy akar, ha nem veszélyeztet másokat vele. ami kényelmesebb neki.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 12:12:00 »

vezetéstechnikán kimondottan tanítják a motorfékezést lejtőn lefelé. nem a féket melegíted (ami felforrósodva csökkentett fékerőt jelent). Olyan sebességfokozatot kell választani, ami mellett le lehet jönni a hegyről és nem hangos magas fordulatszámon.  
Terepjáróknál pedig kimondottan kötelező (teherautóknál bukás a vizsgán ha nem használod).
 
De mindenre csak azt tudom mondani, hülyének lenni állampolgári joga mindenkinek, mindenki úgy megy ahogy akar, ha nem veszélyeztet másokat vele. ami kényelmesebb neki.
Dobféknél még volt ez a lejtőn forrósodik, a tárcsánál már nem ilyen vészes a helyzet. Főlleg, hogy nem végig azt tapossa az ember. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 19:50:00 »

scratch
tárcsafék is felmelegedik, annyira hogy a végén már nem is fog. azért hegynek lefelé nem akkora a menetszél. Nyilván a nem a víhűtésesről beszélek, mondeoban olyan van tán?Smiley
 
autós teszteken általános, hogy hegynek lefelé tapossák a féket, míg teljesen ellágyul.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 23:03:00 »

scratch
tárcsafék is felmelegedik, annyira hogy a végén már nem is fog. azért hegynek lefelé nem akkora a menetszél. Nyilván a nem a víhűtésesről beszélek, mondeoban olyan van tán?Smiley
 
autós teszteken általános, hogy hegynek lefelé tapossák a féket, míg teljesen ellágyul.
Én eddig ezt nem tapasztaltam. Smiley Igaz csak a húzósabb kanyarok elött kap egy kis féket. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2007.04.10 kedd, 08:56:00 »

scratch
Az nem lejtő, ahol üresben le tudsz gurulni kis fékezéssel:)
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 20:13:00 »

Ma láttam Budán egy KL.-... rendszámú facelift2-es MK III-at, melynek érdekessége az volt, hogy nem volt benne elöl ködlámpa. Elég csumpin nézett ki. Elég ritka, de csoda hogy ilyet lehetett egyáltalán rendelni. Aki ezt kispórolja egy nem éppen Matiz értékű kocsiból... Hát nem tom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 21:34:00 »

Én eddig ezt nem tapasztaltam. Smiley Igaz csak a húzósabb kanyarok elött kap egy kis féket. Smiley
Scratch: lejtőn motorfékkel kell lejönni. Ennyi, nincs tovább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 22:18:00 »

Scratch: lejtőn motorfékkel kell lejönni. Ennyi, nincs tovább.
Autópályán pedig 130-al! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 22:23:00 »

Sziasztok!
Még új vagyok itt, viszont máris egy kérdésem lenne? Van egy Mondeo MK III-as facelift 2.0 Tdci 2004 autom aminek az izzitó lámpája villog menet közben és nincs ereje. Tudtok segíteni, hogy egyáltalán milyen hibát keressek? Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 22:24:00 »

Én már láttam mindkettőre  (#2231 #2232) példát. De nem akarok igazságot tenni de azért Angel feléd mintha lejtő nem lenne túl sok, Sratch a hegyen meg mintha autópályá nem lenne túl sok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 22:30:00 »

Sziasztok!
Még új vagyok itt, viszont máris egy kérdésem lenne? Van egy Mondeo MK III-as facelift 2.0 Tdci 2004 autom aminek az izzitó lámpája villog menet közben és nincs ereje. Tudtok segíteni, hogy egyáltalán milyen hibát keressek? Előre is köszönöm a válaszokat!
Légy üdvözölve,sok okos ember van itt!Tuti meglesz az oka!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 23:05:00 »

Én már láttam mindkettőre  (#2231 #2232) példát. De nem akarok igazságot tenni de azért Angel feléd mintha lejtő nem lenne túl sok, Sratch a hegyen meg mintha autópályá nem lenne túl sok.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 23:05:00 »

Sziasztok!
Még új vagyok itt, viszont máris egy kérdésem lenne? Van egy Mondeo MK III-as facelift 2.0 Tdci 2004 autom aminek az izzitó lámpája villog menet közben és nincs ereje. Tudtok segíteni, hogy egyáltalán milyen hibát keressek? Előre is köszönöm a válaszokat!
Porlasztócsúcs
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2007.04.13 péntek, 07:00:00 »

Ma láttam Budán egy KL.-... rendszámú facelift2-es MK III-at, melynek érdekessége az volt, hogy nem volt benne elöl ködlámpa. Elég csumpin nézett ki. Elég ritka, de csoda hogy ilyet lehetett egyáltalán rendelni. Aki ezt kispórolja egy nem éppen Matiz értékű kocsiból... Hát nem tom.
Ambiente.
Itt is van nálunk egy hófehér, kölcsönözhető. Hétvégenként kelendő, esküvői parádés autónak.
Tegnap láttam, látszott hogy benyáshoz szokhatott alkalmi vezetője, elindulás után 1-esben igencsak üvöltött a moci, váltani kellett volna már rég.... ( TDCi felirat a hátulján )
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2007.04.13 péntek, 19:32:00 »

Sziasztok! Megtudtam miért villog az izzitó menet közben. A turbó hibáját jelezte, ami persze elektromos, ezt mondták a Petrányi-nál, és kb 350 000.- a javítás. Az autót elvittem egy műszerész sráchoz aki kicserélte a hibás elektronikát a negyeedéért. Pedig 135 ezer van az autóban és nem volt soha törve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2007.04.15 vasárnap, 19:50:00 »

Amikor 80 éves leszek,
és visszagondolok a klubra.
Vénülő kezemből kiesik,
kedvenc autóm megsárgult fotója!
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2007.04.15 vasárnap, 19:59:00 »

Amikor 80 éves leszek,
és visszagondolok a klubra.
Vénülő kezemből kiesik,
kedvenc autóm megsárgult fotója!
 

Tényleg igényes (De élőben szebb)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2007.04.15 vasárnap, 22:30:00 »

Amikor 80 éves leszek,
és visszagondolok a klubra.
Vénülő kezemből kiesik,
kedvenc autóm megsárgult fotója!
 

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2007.04.15 vasárnap, 23:33:00 »

Vagy:
 
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2007.04.16 hétfő, 12:37:00 »

Vagy:
 

Lehetne ilyen az illeték bélyeg!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2007.04.17 kedd, 15:40:00 »

Sziasztok.Tudna vki segíteni abban, hogy a 2003. XI. havi mondeo-m elejébe lehet e beszerelni olyan első alsó rácsot, amilyen az új mondeokban van? Előre is köszönöm segítségeteket.
Körmendi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2007.04.17 kedd, 17:06:00 »

Sziasztok.Tudna vki segíteni abban, hogy a 2003. XI. havi mondeo-m elejébe lehet e beszerelni olyan első alsó rácsot, amilyen az új mondeokban van? Előre is köszönöm segítségeteket.
Körmendi
Szia! Lehet igen. Én éppen mostanában csinálom - félig kényszerből. Van vele egy kis macera. Mivel más a dőlésszöge az új rácsnak, nem ér be a kulcs szára a zárig. Két megoldás van, egy elegánsabb és egy olcsóbb. Az elegáns a zár upgrade. Ennek ára kb. 16 ezer forint. A költségtakarékosabb az az, ha a kulcs helyének szánt lukat a rácson megnagyobbítod annyira, hogy a kulcs tolla is beférjen rajta (nem nehéz) Ezzel csak annyi a baj, hogy alig lóg majd ki a kulcs tolla, így nehezebb lesz a nyitás. De a Mondeo motorháztetejét amúgy sem kell sokat nyitogatni!
Még egy kis bibi van: a faceliftes rács króm kerete a régebbi lökhárító ívével nem teljesen passzol. Csak közelről lehet észrevenni és csak az fogja látni, aki ért hozzá.
Egyébként korábban sokat írtak a többiek erről. Érdemes visszaolvasnod. Jó munkát, és gyönyörködést az szép rácsban!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2007.04.18 szerda, 09:43:00 »

Sziasztok! Köszi a gyors választ, ezt az előző mondeomon ami 2001 es volt azon megcsinálta. De a mostani kocsim már újabb kivitel.2003-as.Ezen az első rács ok.De az alsó rácsot kérdeztem, ami alul van. És ezt eddig csak az újnáll láttam.Méhsejt mintázatú:) Na ezt nem tudta eddig senki megmondani hogy befér e?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2007.04.18 szerda, 12:03:00 »

Sziasztok! Köszi a gyors választ, ezt az előző mondeomon ami 2001 es volt azon megcsinálta. De a mostani kocsim már újabb kivitel.2003-as.Ezen az első rács ok.De az alsó rácsot kérdeztem, ami alul van. És ezt eddig csak az újnáll láttam.Méhsejt mintázatú:) Na ezt nem tudta eddig senki megmondani hogy befér e?
Ezt én is kérdeztem a szagszervízben. Ha trapézlámpás lökösöd van, akkor állítólag mindkét tipusú alsó rács belemegy. Bár, hogy őszinte legyek nem volt túl magabiztos az ember mikor kinyögte a választ.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2007.04.18 szerda, 12:17:00 »

Köszi.Na nálam sem volt az a pali.Ezért nem akarom potyára megrendelni, pedig nagyon feldobja az autót.Ha vkinek lenne infója v.csinált már ilyesmit, azt megköszönném:)Azért köszi a segejtséget!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2007.04.19 csütörtök, 15:01:00 »

Kedves Fórumozók!
2003.12. dízel 116LE moneót veszek, de mivel behozott autó, nincs kézikönyve! Tud valaki elektromos formában küldeni ilyet, vagy fénymásolásra kölcsönadni? Vagy valamilyen beszerzési forrást tudtok-e esetleg?
No meg a gyári CD-s autórádióhoz is jó lenne!
Megkérdeztem márkakereskedésben, de csak új autóhoz adnak...!
Előre is köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2007.04.19 csütörtök, 15:19:00 »

Kedves Fórumozók!
2003.12. dízel 116LE moneót veszek, de mivel behozott autó, nincs kézikönyve! Tud valaki elektromos formában küldeni ilyet, vagy fénymásolásra kölcsönadni? Vagy valamilyen beszerzési forrást tudtok-e esetleg?
No meg a gyári CD-s autórádióhoz is jó lenne!
Megkérdeztem márkakereskedésben, de csak új autóhoz adnak...!
Előre is köszönöm!
A főoldalról le tudod tölteni PDF be
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2007.04.20 péntek, 09:32:00 »

Kedves Fórumozók!
2003.12. dízel 116LE moneót veszek, de mivel behozott autó, nincs kézikönyve! Tud valaki elektromos formában küldeni ilyet, vagy fénymásolásra kölcsönadni? Vagy valamilyen beszerzési forrást tudtok-e esetleg?
No meg a gyári CD-s autórádióhoz is jó lenne!
Megkérdeztem márkakereskedésben, de csak új autóhoz adnak...!
Előre is köszönöm!
A letölthető csak facelift előtti. Újabbat kérhetsz a FKK Kft.-től telefonon és a címedre elküldik postán ingyen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2007.04.24 kedd, 06:36:00 »

Üdv, Mindenki.
 
Szemezgetek ezzel az autóval néhány napja.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1122962&command=ugras&screenwidth=1280
De mielőtt belevágok megkérdezném az itteniek véleményét is. Ár, állapot stb reális szerintetek?
 
üdv, V.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2007.04.24 kedd, 07:55:00 »

Üdv, Mindenki.
 
Szemezgetek ezzel az autóval néhány napja.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1122962&command=ugras&screenwidth=1280
De mielőtt belevágok megkérdezném az itteniek véleményét is. Ár, állapot stb reális szerintetek?
 
üdv, V.
Én számonkérném tőle a tempomatot,a manuális klímát és a rádió-magnót!
 
Merthogy ez egyik sincs benne.
 
A  
azt se tudja mit hirdet.Nagyon tudok ezért haragudni.
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2007.04.24 kedd, 09:31:00 »

németektől hozták be, letelt a 3 év lizingje gondolom. Akármilyen auto is volt (céges nem céges) a 100e hülyeség az egészen biztos.  
nekem ugyanilyen autóm van, onnan tudom hogy a km jó, hogy volt garanciális javítás (kézifék bowden). Az autó egyébként kiváló! Kb ezzel a felszereltséggel érdemes megvenni.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2007.04.24 kedd, 11:34:00 »

németektől hozták be, letelt a 3 év lizingje gondolom. Akármilyen auto is volt (céges nem céges) a 100e hülyeség az egészen biztos.  
nekem ugyanilyen autóm van, onnan tudom hogy a km jó, hogy volt garanciális javítás (kézifék bowden). Az autó egyébként kiváló! Kb ezzel a felszereltséggel érdemes megvenni.
Mindenképpen élőben kell látni a gépet. Így képről egyébként egészen egyben van. Mint tudjuk, szeretnek behozni törött vagy sokat futott esetleg porlasztócsúcs hibás autót a kereskedők. Ha törött volt azt valószínűleg meg tudod állapítani. A km-t csak hozzávetőleg lehet megtippelni mert nagyon sokat számít, hogy hol használták a kocsit. A csúcsok meg... kicsikarnék valami szavatosságot rá. Ha csak kiütötték a hibakódot, akkor ugy is előjön a probléma az első 3-4ezer kmen belül.
Nekem bejön külömben.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2007.04.24 kedd, 13:16:00 »

Én számonkérném tőle a tempomatot,a manuális klímát és a rádió-magnót!
 
Merthogy ez egyik sincs benne.
 
A  
azt se tudja mit hirdet.Nagyon tudok ezért haragudni.
Elég érdekes a hírdetés. Egyszerre van benne manuál és auto klíma! :-)Ja és dvd sincs benne! Csak dvd alapú navigáció, amit remekül használhatsz tőlünk nyugatabbra, csak itthon semmit nem ér!
Így van a kereskedők mindent belehazudnak, nem egyet én világosítottam fel, hogy az IPS az nem menetstabilizátor és a cd kormánykapcsoló nem tempomat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2007.04.24 kedd, 13:19:00 »

Elég érdekes a hírdetés. Egyszerre van benne manuál és auto klíma! :-)Ja és dvd sincs benne! Csak dvd alapú navigáció, amit remekül használhatsz tőlünk nyugatabbra, csak itthon semmit nem ér!
Így van a kereskedők mindent belehazudnak, nem egyet én világosítottam fel, hogy az IPS az nem menetstabilizátor és a cd kormánykapcsoló nem tempomat!
Nahát, most nézem, pécsi a lelekem! Mindjárt kimegyek a vásártérre lebaxszom! Melyik ez a Vannai vagy a Jimi verda?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2007.04.24 kedd, 13:22:00 »

Elég érdekes a hírdetés. Egyszerre van benne manuál és auto klíma! :-)Ja és dvd sincs benne! Csak dvd alapú navigáció, amit remekül használhatsz tőlünk nyugatabbra, csak itthon semmit nem ér!
Így van a kereskedők mindent belehazudnak, nem egyet én világosítottam fel, hogy az IPS az nem menetstabilizátor és a cd kormánykapcsoló nem tempomat!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2007.04.24 kedd, 13:22:00 »

Nahát, most nézem, pécsi a lelekem! Mindjárt kimegyek a vásártérre lebaxszom! Melyik ez a Vannai vagy a Jimi verda?
A Jimi...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2007.04.24 kedd, 13:26:00 »

Elég érdekes a hírdetés. Egyszerre van benne manuál és auto klíma! :-)Ja és dvd sincs benne! Csak dvd alapú navigáció, amit remekül használhatsz tőlünk nyugatabbra, csak itthon semmit nem ér!
Így van a kereskedők mindent belehazudnak, nem egyet én világosítottam fel, hogy az IPS az nem menetstabilizátor és a cd kormánykapcsoló nem tempomat!
Ja, és jön a duma, hogy ő aszitte, meg nem ért a fordokhoz... akkora sumákok az autókereskedők, hogy ihaj. Remélem, mindegyik ganajtúróként fog reinkarnálódni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.