Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 15:42:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591483 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 19:17:34 »

Valaki korábban írta, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérője mit mutat. Nekem 2003 novemberi kiadású a verdám, mondhatni nem új. A későbbiekben van pillanatnyi fogyi mérő? Vagy a menet közben nullázós módszerről beszélt korábban a kolléga? Huh?

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 19:44:01 »

Szerintem euro4-es motoros, 6 sebességes...
....
ez azért nagy tulzás,hogy csak  shell+omw-nél tankolni.mind a kettö a mol-tol veszi az anyagot...a legtöbb probléma a shell kutakkal van magyarországon,mert ott akarnak mindig átvágni...

Erre én azt mondom, hogy az ero4-nek elektromos a turbója, az könnyebben megy tönkre, meg persze sokkal drágább.
A 6 sebesség jó. ESP? Szerintem az nem olyan fontos. Az ülésfűtés dízelnél kötelező. A trend kb viva, az is OK.

Én inkább azt mondanám, nagy kút legyen, nem akarom felsorolni, de azok, amiknek országos hálózata van. A többi, kicsi, saját márkájú kút kerülendő.
Azért, mert nagyobb eséllyel csencselnek az anyaggal. Aztán meg a fene se tudja.
Kannás anyagot nem tennék bele.
A kutakon meg általában ésszel kell lenni, mert mindenhol megpróbálnak becsapni. Ez egy ilyen világ.

A kutas és az esp témában saját tapasztalatot írtam. 99 %-ban OMV-nél tankolok és mindig magamnak, nyugtát pedig elteszem, nem volt gondom eddig. Az ESP meg egyszer már bizonyított egy olyan szituban ahol a kamion átjött a sávomba és 120-as tempónál egy hirtelen bal-jobb kormánymozdulatot kibírt úgy, hogy a majd 5 méter hosszú kombi nem dobta ki a seggét, mindezt padlófékkel kombinálva. Én lepődtem meg a legjobban!  Shocked Na persze a Mondeonak alapban is igen jó a futóműve!
De hát kinek a papné. Ha már használt autó akkor, szerintem, érdemes a jobb felszereltséget választani, mert az évek múlásával már nem nagyon lehet és nem is nagyon sokták megkérni az árát a sok kütyünek.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:05:51 »

Szia TZS!
ESP jó dolog, nekem még nem kellett hogy "életmentően" beavatkozzon, de a legutóbbi miskolci minitalin Bazsa, és Stealt is amellett foglalt állást, hogy ha nincs ESP a Mondijukban, most nem biztos hogy beszélgetnénk a cukiban...
De ha olvassák ezt a hozzászólást, MONDják el ŐK, mi volt a szitu, én már hallottam.
Üdv:)
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:17:31 »

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.

Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket Smiley

Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.06 csütörtök, 20:20:27 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:23:00 »

Valaki korábban írta, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérője mit mutat. Nekem 2003 novemberi kiadású a verdám, mondhatni nem új. A későbbiekben van pillanatnyi fogyi mérő? Vagy a menet közben nullázós módszerről beszélt korábban a kolléga? Huh?

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.

Annyiban kiegészíteném, hogy bizonyos modelleknél bekapcsolható. Hogy ez mitől függ, az kizárt dolog, mert nem tudom, de pl. az enyémben sikerült bekapcsolni és működik is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:29:35 »

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.

Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket Smiley

Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.

Én most próbáltam...Álló motornál a compu nem hajlandó velem szóba állni, ha meg elfordítom a gyújtás-kapcsolót, már csak a jól ismert átlagfogyi/hőmérséklet/megtehető távolság/átlagsebesség értékei közt ugrálhatok.
Hogy is van Nálad?Huh?
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:30:03 »

Angel:"Az ülésfűtés dízelnél kötelező."

Az ülésfűtés miért motorfüggő?
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:30:12 »

Annyiban kiegészíteném, hogy bizonyos modelleknél bekapcsolható. Hogy ez mitől függ, az kizárt dolog, mert nem tudom, de pl. az enyémben sikerült bekapcsolni és működik is.

Hmmm.... akkor én a szerencsés kevesek közé tartozom ? Ezt azéé ebben a formában nem gondoltam volna.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:31:23 »

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.

Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket Smiley

Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.

Hát ez érdekes, még én sem találkoztam olyan MKIIImal, akármilyen, facelift, facelift2, amiben lett volna pillanatnyi..Utoljára régi Fókában/MKIIben találkoztam pillanatnyival, MKIVben sincs.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:32:22 »

Annyiban kiegészíteném, hogy bizonyos modelleknél bekapcsolható. Hogy ez mitől függ, az kizárt dolog, mert nem tudom, de pl. az enyémben sikerült bekapcsolni és működik is.

Hmmm.... akkor én a szerencsés kevesek közé tartozom ? Ezt azéé ebben a formában nem gondoltam volna.

sakos írta,h " bizonyos " modelleknél valamilyen módon bekapcsolható...ezek szerint a Tiéd egy " bizonyos " modell Smiley Egyébként szerintem a " bekapcsolható " a kulcsszó..Lehet,h a többinél is be lehet, de hogy milyen módon...?? Passz.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:33:33 »

Angel:"Az ülésfűtés dízelnél kötelező."

Az ülésfűtés miért motorfüggő?

Mert nehezebben melegszik be hűvöskés időben a dízli, így fázós lesz az indulás. Benyásnál már az utca végén meleget fúj. Ezért.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:39:44 »

Szia TZS!
ESP jó dolog, nekem még nem kellett hogy "életmentően" beavatkozzon, de a legutóbbi miskolci minitalin Bazsa, és Stealt is amellett foglalt állást, hogy ha nincs ESP a Mondijukban, most nem biztos hogy beszélgetnénk a cukiban...
De ha olvassák ezt a hozzászólást, MONDják el ŐK, mi volt a szitu, én már hallottam.
Üdv:)

Hello!

Hát igen, amíg nem történik valami, az ember nem tudhatja milyen jó dolog az ESP!
Nem is mondtam még, hogy én régi mkI-es mondeomat egy miskolci embernek adtam el! Fekete 5 ajtós 2.0-ás benzines ghia. Rendszáma: ICS-389 Ha látjátok üdvözlöm az öreget!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 20:46:25 »

Ez lehet a kulcsszó: bekapcsolás. Én már így vettem az autót, és bár körbe szoktam pörgetni az adatokat, de aztán mindig ezen áll meg a dolog, és így közlekedek vele.
Nemtom honnan lehetne előásni a bekapcs módszert, de látom az arcokat magam előtt ahogy csépelik a külömböző külföldis fórumokat "hogykapcsoljukbeapillanatnyifogyikijelzést?" Cheesy Nincs ebben semmi rossz, sőtt sztem kifejezetten jó a dolog, csak látom, h érdekes érzékeny dologgal piszkáltam fel a fórumozókat Smiley


/megyek én is ásni Wink
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
beeq
Vendég
« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 21:07:18 »

Én ha menetközben nullázom az átlagfogyit akkor mutat a pillanatnyi fogyihoz hasonló értékeket. Persze lehet ilyenkor rosszul műxik.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 21:10:55 »

Ajaj, akkor hol lehet a hiba? Sad

Adagoló? laugh

Cheesy Tongue
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 21:13:09 »

Ez nem Ford betegség. Más OFF autóim is csinálták. Nekem voltak...

De akkor a 10 éves Ka miért nem csinálja? Smiley
Ma reggel hidegen jól indult, majd lehűlt, mikor indultam haza ismét jól indult, majd elmentem egy boltba kb. 1,5-2km-t mentem vele, utána csak gázzal indult. Egyből leállítottam, utána indult gáz nélkül is, majd megint kb. 2km autózás, leállás, utána ismét indult.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 21:13:58 »

Annyira, hogy már MKI-ben sem volt autómata szivató...

Tehát Opelesre ne hallgassak? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 21:23:04 »

Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta.

Ülésfűtés kontra motorfüggőség!

A dizelek nagyon gazdaságos üzemmódban dolgoznak, kicsi a veszteséges hő.
Ennek télen megvan  amaga hatása, illetve negatívuma.
-20 foknál kell 15-20 kilóméter, hogy felmelegedjen a dizel motorja.
A benzines autók ehhez képest 4-5 kilóméter után már fűtenek.
Ezért kell, célszerű a dizelbe ülésfűtés.
Mondjuk én az összesbe gyárilag állófűtést is rakatnék!-:)

Van egy ismerősöm, az ülésfűtésről korábban ezt mondta: ááááááááááá, minek?
Most van ülésfűtése és igy nyilatkozik: nem is tudja eddig hogy tudott nélküle élni.

Csodálkozva látom, hogy 1-2 külföldi autóba bőr ülésnél nincs ülésfűtés!
Na az már mazochista, aki ezt vallja:

....azért jó a mazochistának, mert ha rossz, akkor jó!
Ha meg jó, akkor rossz, tehát jó!  fejvakaras
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 21:47:24 »

Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta.
...

Pedig valami csak van, ha mindösszesen 2nknek jelez ilyet a fedélzeti. Holnap lefotózhatom az alaphelyzetet ami ez: _,_
Hidd el nem csak elírtam lentebb a dolgot, és most vakítom a népet az igazam miatt.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 21:56:17 »

Ja, én is hallottam már pillanatnyi mérőről. Sztem annyira nincs értelme, hogy ihaj.

ESP. Persze hogy jó (nekem is van, term). De én azt mondom, ha abban a kanyarban 100-zal lehet menni, ennyit tud az autó, akkor menj vele 90-nel, mert lehet olaj, vízfolt. Aztán ebben az esetben az ESP segít, mert mondjuk azzal 100 is mehetne, folt ide, folt oda. Viszont ha csak 90-nel mész, akkor végképp nincs gond. Na az ilyen emberek adnak el sérülésmentes autót.
Ha az a kanyart 110-zel veszed be, és az esp még éppen megfog - na ennek kár az esp, mert majd a következő alkalommal 150-nel fog ebbe a kanyarba bemenni.
Ha úgy nézed, mennyibe került az ESP, meg mennyi egy törés esetén a javítás - cukorka árban van.

Szerintem ezt vésztartaléknak kell felfogni.
Nekem eddig az ESP (nem a kipörgésgátló) 4-5 alkalommal szólalt meg, de egyszer sem volt helyzet. Ha nem lett volna, akkor sincs gond.
Mindenképpen vannak határok, amin túl már nincs semmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:00:10 »

Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta.
...

Pedig valami csak van, ha mindösszesen 2nknek jelez ilyet a fedélzeti. Holnap lefotózhatom az alaphelyzetet ami ez: _,_
Hidd el nem csak elírtam lentebb a dolgot, és most vakítom a népet az igazam miatt.

Szerintem amit te az alaphelyzetben látsz, az gyakorlatilag a "nulla" , mert nem folyik át a rendszeren üzemanyag.
Ha beindítod az autót és elindulsz, akkor 99,9-ről szépen lassan megy visszafelé az érték.

Tedd már meg, hogy az alapállapotról elindulsz, és akkor megmondod, hogy mi változik a kijelződön.
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:04:48 »

Angel:"Az ülésfűtés dízelnél kötelező."

Az ülésfűtés miért motorfüggő?

Mert nehezebben melegszik be hűvöskés időben a dízli, így fázós lesz az indulás. Benyásnál már az utca végén meleget fúj. Ezért.

Nemtom, én kibírom azt 8-10 percet , a 8. percnél már amúgy is langyos jön, sztem ki lehet bírni. Nálam ülésfüggő, azaz hogy bőrülés vagy sem..De értem miről beszéltek Zsoellel.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.06 csütörtök, 22:10:04 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:08:40 »

"Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta."


Próbáltad bekapcsolni?
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:11:27 »

"-20 foknál kell 15-20 kilóméter,"

Azért ez sztem kicsit sok. Sztem 10 km után már kezd tűrhetően kezd fűteni egy TDCI.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:12:54 »

"Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta."


Próbáltad bekapcsolni?

Az enyém 2004-es ghia és ha hosszan tartod nyomva az infó gombot a fogyasztásmérő állásnál akkor átvált pillanatnyira Grin
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
enef
Vendég
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:13:15 »

Egy kis adalék a témához, ezt sikerült "ásnom" (mondjuk ez már MK IV de cáfolja a nemlétező pillantnyi fogyi mérő elméletet...)
"Computer with average speed, average fuel consumption, instantaneous fuel consumption and range for remaining fuel"

Forrás: http://cars.yahoo.co.uk/resultsmaxi_100354123_17982084/Estate,Ford,Ford%7CMondeo
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:16:55 »

Egy kis adalék a témához, ezt sikerült "ásnom" (mondjuk ez már MK IV de cáfolja a nemlétező pillantnyi fogyi mérő elméletet...)
"Computer with average speed, average fuel consumption, instantaneous fuel consumption and range for remaining fuel"

Forrás: http://cars.yahoo.co.uk/resultsmaxi_100354123_17982084/Estate,Ford,Ford%7CMondeo



"de cáfolja a nemlétező pillantnyi fogyi mérő elméletet..."

Csak MKIIIban kérdés,h van e vagy nincs. MKII ben / régi Fókában volt.  MKIVben? Hát nemtom, az ilyen használtautós oldalakon írnak mindenfélét..MKIV ben a színeskijelzős/ nagyobb monokrom kijelzős változatokon lehet,h van pillanatnyi is. De a sima fed.compon nincs az tuti.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.06 csütörtök, 22:21:42 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
enef
Vendég
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:23:01 »

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.

Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket Smiley

Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.

Hát ez érdekes, még én sem találkoztam olyan MKIIImal, akármilyen, facelift, facelift2, amiben lett volna pillanatnyi..Utoljára régi Fókában/MKIIben találkoztam pillanatnyival, MKIVben sincs.

Pont te állítottad itt hogy MKIV-ben nincs...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:23:20 »


Tedd már meg, hogy az alapállapotról elindulsz, és akkor megmondod, hogy mi változik a kijelződön.

hmmm bakker ez a hitetlenkedés Cheesy:D:D
Szal alapállapot _,_ (És nem 0,0 v. 99,9!!!) motor indít váltó 1be, kuplung fel és kijelző állapot 55,0 ami elég nagy léptékekkel zuhan lefelé pl 32,5 ... 16,2 ... aztán beáll vlhol monnyuk 5,0. Nagyon optimális váltáskoraz érték 0,0-ra zuhan, aztán fel monnyuk 3,0 ... nem optimális váltáskor viszont pl. 16,0 ami persze innen lefelé zuhan. Ezt ilyen gyorsan az átlagfogyasztásmérő nem produkálja, és az a kompiba 1el előrébb is van. Az átlagfogyi mérő nullázható, ez viszont automatikusan változtat, kézzel nem nullázható ... sem menet közben, sem álló helyzetben.
Már csak annyit tudok hozzátenni a dologhoz: ha nem hiszed járj utánna ! 1 út miskolcra és megkergetjük a kicsikét, h lásd a dolgot működés közben.
Fényképet természetesen holnap közzéteszem Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:24:34 »

Bekapcsolható a pillanatnyi fogyi mérő! De csak szervízbe tudják WDS-el!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:25:06 »

Mk III-ban van amelyikben van és van olyan amelyikben nincs Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:25:57 »

Bekapcsolható a pillanatnyi fogyi mérő! De csak szervízbe tudják WDS-el!
én be tudom kapcsolni az enyémen Grin
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:30:20 »


Tedd már meg, hogy az alapállapotról elindulsz, és akkor megmondod, hogy mi változik a kijelződön.

hmmm bakker ez a hitetlenkedés Cheesy:D:D
Szal alapállapot _,_ (És nem 0,0 v. 99,9!!!) motor indít váltó 1be, kuplung fel és kijelző állapot 55,0 ami elég nagy léptékekkel zuhan lefelé pl 32,5 ... 16,2 ... aztán beáll vlhol monnyuk 5,0. Nagyon optimális váltáskoraz érték 0,0-ra zuhan, aztán fel monnyuk 3,0 ... nem optimális váltáskor viszont pl. 16,0 ami persze innen lefelé zuhan. Ezt ilyen gyorsan az átlagfogyasztásmérő nem produkálja, és az a kompiba 1el előrébb is van. Az átlagfogyi mérő nullázható, ez viszont automatikusan változtat, kézzel nem nullázható ... sem menet közben, sem álló helyzetben.
Már csak annyit tudok hozzátenni a dologhoz: ha nem hiszed járj utánna ! 1 út miskolcra és megkergetjük a kicsikét, h lásd a dolgot működés közben.
Fényképet természetesen holnap közzéteszem Smiley

Én elhiszem Smiley Grin
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:32:06 »

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.

Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket Smiley

Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.

Hát ez érdekes, még én sem találkoztam olyan MKIIImal, akármilyen, facelift, facelift2, amiben lett volna pillanatnyi..Utoljára régi Fókában/MKIIben találkoztam pillanatnyival, MKIVben sincs.

Pont te állítottad itt hogy MKIV-ben nincs...

Tudom, tudom, csak most gondoltam bele,h színeskijelzős műszerfalason lehet Cheesy De nem 100.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 22:33:20 »

Bekapcsolható a pillanatnyi fogyi mérő! De csak szervízbe tudják WDS-el!
én be tudom kapcsolni az enyémen Grin

Az enyém valszeg a Scratch által említett módon lett valamikor bekapcsolva mert külön (léptető) helye van a kompiban, nem kell hosszan nyomni az INFO-t.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2007.09.07 péntek, 07:56:28 »

De felpörgött ez a pillanatnyi fogyi kérdés. Ahogy Tsory is írja nem kell hitetlenkedni, tényleg van ilyen.
Nekem a tempomat programozása közben (természetesen WDS-sel, sőt talán már IDS vagy mi az újabb eszköz neve) csinálták meg.
Nézegettem, ahogy a szerelő programozta, és látok egy pillnatnyi fogyasztásmérés:igen/nem" (vagy valami hasonló) menüpontot.
Na mondom, akkor ezt most kapcsoljuk be. A szerelő azt mondta, hogy OK, de úgyse fog működni, mert több autónál is próbálta, de egyszer sem jött be. Nálam bejött, működik, pontosan úgy, ahogy Tsory is írta. A sorban az átlagfogyi után jön, álló helyzetben -,- a kijelzés. Motorfékben 0,0 gyorsításnál max 55,5-ig megy fel. Egyébként tényleg nem sok értelme, nagyon ritkán használom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2007.09.07 péntek, 08:05:22 »

Pont jókor jött fel ez a téma.
Holnap nyilt nap lesz Szolnokon a Fordnál.
Feldobom a magas labdát nekik, hogy programozzák át az autót.
Amúgy is megyek egy átvizsgálásra.
Naplózva
Gooby
Vendég
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2007.09.07 péntek, 08:11:20 »

Az én esetemben viszont elöbb is feljöhetett volna, mert én tegnap reggel voltam WDS-en.  Sad
Én akkor így jártam, mert ezért én vissza nem megyek. Bár lehet, hogy ez nekem nem is működne, mert a gépem 2003.07. havi, tehát nem faceliftes.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2007.09.07 péntek, 08:40:36 »

Mikor anno Sakos írta, hogy neki sikerült, én is elmentem, nekem is bekapcsolták a kompjuteren, de sajna nem írja ki, úgyhogy tuti, hogy szerencse kérdése, hogy sikerül-e, v. sem.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2007.09.07 péntek, 09:12:23 »

Egyébként a scorpiomban nekem pill. fogyira volt állítva a komp, mert ez a legérdekesebb információ, nem a külső hőfok. Azt egyszer megnézed, utána kit érdekel 5 perc múlva? Meg a többi sem izgalmas. Nem szoktam a fed komppal együtt visszaszámolni a még megtehető km-eket. Műszakilag a pill. fogyi a legérdekesebb, hogy pl egy emelkedő mennyit dob a fogyin stb. Nyilván értitek. Szóval szerintem ez a leghasznosabb, biztos ezért hagyták el.

A beállítások során én még bekapcsoltattam a hangos fagyásjelzőt, ami állítólag füttyent, amikor a hópihék kigyulladnak. Kiváncsi vagyok rá, zavarni fog-e vagy sem.

Egyébként ez az állítgatás vmi 2-3eFt volt, nem kellett a diagnosztika 5-6eFt-ját kifizetni. Ez dícséri az Ivanicsot.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2007.09.07 péntek, 09:27:27 »

Ja, én is hallottam már pillanatnyi mérőről. Sztem annyira nincs értelme, hogy ihaj.

Van egy ismerősöm, az ülésfűtésről korábban ezt mondta: ááááááááááá, minek?
Most van ülésfűtése és igy nyilatkozik: nem is tudja eddig hogy tudott nélküle élni.

Na ezt cseréld ki pillanatnyi mérőre, és egy kicsit vegyél vissza az utolsó 3 szóból.
Ha majd lesz Neked is, akkor megtudod, hogy mire jó. Nekünk volt......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2007.09.07 péntek, 09:29:36 »

Egyébként a scorpiomban nekem pill. fogyira volt állítva a komp, mert ez a legérdekesebb információ, nem a külső hőfok. Azt egyszer megnézed, utána kit érdekel 5 perc múlva? Meg a többi sem izgalmas. Nem szoktam a fed komppal együtt visszaszámolni a még megtehető km-eket. Műszakilag a pill. fogyi a legérdekesebb, hogy pl egy emelkedő mennyit dob a fogyin stb. Nyilván értitek. Szóval szerintem ez a leghasznosabb, biztos ezért hagyták el.

A beállítások során én még bekapcsoltattam a hangos fagyásjelzőt, ami állítólag füttyent, amikor a hópihék kigyulladnak. Kiváncsi vagyok rá, zavarni fog-e vagy sem.

Egyébként ez az állítgatás vmi 2-3eFt volt, nem kellett a diagnosztika 5-6eFt-ját kifizetni. Ez dícséri az Ivanicsot.

Ezzel tudod betanítanulni az autót igazán, hogy mikor mennyire nyomd a gázt! Nagyon jó találmány. Röhej, hogy kihagyták...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2007.09.07 péntek, 09:55:16 »


Ezzel tudod betanítanulni az autót igazán, hogy mikor mennyire nyomd a gázt! Nagyon jó találmány. Röhej, hogy kihagyták...

Így van. Egyetértek.
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2007.09.07 péntek, 10:04:10 »

én is használom az automba a pill fogy méröt(nem mondeo)mertha tul nagy az érték akkor rögtön elveszem a lábam a gázpedálrol....segiti az alacsony fogy elérését.
Naplózva
Shadowbull
Vendég
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2007.09.07 péntek, 10:25:35 »

Sziasztok,

hasznalt Mondeo vasarlasat tervezem. Olvastam a TCn a nepiteleteket a TDci motorokrol es ott fedeztem fel, hogy a porlasztocsucsok meghibasodasat, ami szeriahibanak tunik (legalabbis nekem) Tudtok errol valami konkretumot? Valoban szeriahiba? Van valami elojele, amit hasznalt auton ki lehetne szurni?

Ez a harom jeloltem van:

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111261837484&

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111275948146&

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=qenqavz1hlo

A harmadikrol azt kell tudni, hogy berauto volt, a masodik a legszimpatikusabb, de az sajnos pont meg facelift elotti. Azok csak 5gangos valtoval voltak? A facelift erintette a motorokat? Ahogy elneztem a muszaki adatokat, a hatgangos es az otgangos valtoval a vegsebesseg kabe ugyanannyi. Ebbol azt a kovetkeztetest szurtem le, hogy az otgangosnak hosszabb az utolso fokozata, igy igazabol nagysebessegu haladasnal nincs fogyasztasi elony a hatgangos szamara, mert adott sebessegnel kabe ugyanannyit foroghatnak.

Minden info es velemeny erdekel

Koszi

sb

Ne vicceljetek már!
Számoltok?... 13250 eu az *255= 3378750FT+ regdíj + behozatal + ez az.... 2003/09... conf
Itt az enyém: 2004/09 a gyártás 130le kombi vaj bőr színes éritőképernyős navi...ESP, ülésfűtés, szellőztetés..
3,4, kuplung és turbó el. hibával a 2 össz kb. 200 e ft!
Akkor?


Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy Nemetorszagban elek. Nem fogom bevinni Magyarorszagra. De ez a tema szempontjabol nem is olyan lenyeges...
Naplózva
Shadowbull
Vendég
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2007.09.07 péntek, 10:28:25 »

Szia TZS!
ESP jó dolog, nekem még nem kellett hogy "életmentően" beavatkozzon, de a legutóbbi miskolci minitalin Bazsa, és Stealt is amellett foglalt állást, hogy ha nincs ESP a Mondijukban, most nem biztos hogy beszélgetnénk a cukiban...
De ha olvassák ezt a hozzászólást, MONDják el ŐK, mi volt a szitu, én már hallottam.
Üdv:)

Az ESP nalam alapfeltetel. Az ulesfutes az nem Smiley
Naplózva
Shadowbull
Vendég
« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2007.09.07 péntek, 10:49:00 »

Tovabbi kerdes:

A TDCI motoroknak mennyi a szervizintervalluma? A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2007.09.07 péntek, 10:50:55 »

Tovabbi kerdes:

A TDCI motoroknak mennyi a szervizintervalluma? A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?

20e km a gyári csereperiódus. (mi egy kicsit korábban szoktuk csinálni)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2007.09.07 péntek, 11:04:22 »

Tovabbi kerdes:

A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?

Jelenleg nem. Undecided
Naplózva
Shadowbull
Vendég
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2007.09.07 péntek, 12:25:46 »

Tovabbi kerdes:

A TDCI motoroknak mennyi a szervizintervalluma? A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?

20e km a gyári csereperiódus. (mi egy kicsit korábban szoktuk csinálni)

Idoben nincs korlatozva? Masutt ugy szokott lenni, hogy X kilometer vagy 1 ev, amelyik hamarabb letelik...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.