Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 09:28:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591146 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Shadowbull
Vendég
« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2007.09.07 péntek, 12:26:54 »

Tovabbi kerdes:

A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?

Jelenleg nem. Undecided

Egyeb europai orszagok terkepei hozzaferhetoek? (Svajc, Ausztria, Franciaorszag, stb)
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2007.09.07 péntek, 12:27:51 »

Tovabbi kerdes:

A TDCI motoroknak mennyi a szervizintervalluma? A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?

20e km a gyári csereperiódus. (mi egy kicsit korábban szoktuk csinálni)

Idoben nincs korlatozva? Masutt ugy szokott lenni, hogy X kilometer vagy 1 ev, amelyik hamarabb letelik...

Igen, így értendő, vagy 20e Km, vagy 1 év. Ha sokat szaladgálsz rövid távon, - sok városi - érdemesebb hamarabb megejteni, olyan 12-15eKm-ként. Vagy 1 év.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2007.09.07 péntek, 12:59:34 »

Tovabbi kerdes:

A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?

Jelenleg nem. Undecided

Egyeb europai orszagok terkepei hozzaferhetoek? (Svajc, Ausztria, Franciaorszag, stb)

Persze! Azok a legrégebbi térképben is benne voltak.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2007.09.07 péntek, 21:12:28 »

Jóestéket Smiley

Szal mint ígértem, lefényképeztem a műszert. Természetesen a kompi minden állásáról készítettem képet, így most szépen sorba tudom pakolni. Az 1. lesz az átlagsebesség, és az utolsó a pillanatnyi fm állás (alaphelyzetben, csak gyújtás mellett). Csak linkként pakolom be őket ... nem akarom a modikat magamra haragítani a képözön miatt Smiley

http://tsory.uw.hu/mondeo/01.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/02.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/03.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/04.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/05.jpg

Még annyit hozzátennék a dologhoz (ma derült ki), h nem bekapcsolt dologról van szó AZ ÉN ESETEMBEN hanem gyári opcióról. Mi sem bizonyítja jobban, minthogy benne van a Mondeo kezelési utasításomban is!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2007.09.07 péntek, 23:23:43 »

Jóestéket Smiley

Szal mint ígértem, lefényképeztem a műszert. Természetesen a kompi minden állásáról készítettem képet, így most szépen sorba tudom pakolni. Az 1. lesz az átlagsebesség, és az utolsó a pillanatnyi fm állás (alaphelyzetben, csak gyújtás mellett). Csak linkként pakolom be őket ... nem akarom a modikat magamra haragítani a képözön miatt Smiley

http://tsory.uw.hu/mondeo/01.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/02.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/03.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/04.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/05.jpg

Még annyit hozzátennék a dologhoz (ma derült ki), h nem bekapcsolt dologról van szó AZ ÉN ESETEMBEN hanem gyári opcióról. Mi sem bizonyítja jobban, minthogy benne van a Mondeo kezelési utasításomban is!

A gyári opció az mindjárt más!-:)

Akkor ne is kisérletezzünk a számitógépes "pillanatnyi fogyasztásmérő" menüben történő bekapcsolására?

Jó képek!
Köszi!  eljen
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2007.09.08 szombat, 08:06:02 »

A gyári opció az mindjárt más!-:)

Akkor ne is kisérletezzünk a számitógépes "pillanatnyi fogyasztásmérő" menüben történő bekapcsolására?

Jó képek!
Köszi!  eljen

Én nem ejteném ennyivel a témát, h akkor felesleges kísérletezés. Sztem annál inkább van esély arra, h bárkinek működjön. Valamiért a gyár egyszerűen "elfelejti" bekapcsolni, pedig maga az autó tudja (ha már egyszer az enyémben gyárilag van).
Az én elképzelésem a dologról az, h maga a számítógépes átprogramozás kevés! Lehetséges, h a menü bekapcsolásával MONNYUK ki kellene cserélni 1 jeladót is a 100%os működéshez. Azért lehet, h csak egyes Mondeokban működik a bekapcsolás, mert 1ik ilyen másik olyan jeladóval van szerelve (a jeladó csak 1 lehetséges példa!). Ez az összevissza szerelés első olvasatra hülyeségnek hangzik, DE nem az. Pont Fordéknál tudok rá mondani példát. A dolog a külső pluszos főtengely csapágy, ami elvileg pótolhatatlan 1 főtengely köszörülés után, mert akkor már olyan csapágy kellene ami kívül és belül is pluszos. Ilyen se gyáriba, se utángyártottba nem létezik ... csak helyettesíthető.
Szal a lényeg az, h sztem valami apróságot ki is kellene cserélni a számítógépes menüélesztéssel egyidőben a 100% eléréséhez. De lehet, h csak még 1 sarut kell a helyére dugni ... passz, ennek utánna kell járni jól. Bizonyos esetekben viszont minden A megfelelő alkatrész, és minden a helyén van.
Végül itt 1 kép a kezelésimből, ami nálam a 32. oldal:
http://tsory.uw.hu/mondeo/06.jpg
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2007.09.08 szombat, 09:29:35 »

A gyári opció az mindjárt más!-:)

Akkor ne is kisérletezzünk a számitógépes "pillanatnyi fogyasztásmérő" menüben történő bekapcsolására?

Jó képek!
Köszi!  eljen

Én nem ejteném ennyivel a témát, h akkor felesleges kísérletezés. Sztem annál inkább van esély arra, h bárkinek működjön. Valamiért a gyár egyszerűen "elfelejti" bekapcsolni, pedig maga az autó tudja (ha már egyszer az enyémben gyárilag van).
Az én elképzelésem a dologról az, h maga a számítógépes átprogramozás kevés! Lehetséges, h a menü bekapcsolásával MONNYUK ki kellene cserélni 1 jeladót is a 100%os működéshez. Azért lehet, h csak egyes Mondeokban működik a bekapcsolás, mert 1ik ilyen másik olyan jeladóval van szerelve (a jeladó csak 1 lehetséges példa!). Ez az összevissza szerelés első olvasatra hülyeségnek hangzik, DE nem az. Pont Fordéknál tudok rá mondani példát. A dolog a külső pluszos főtengely csapágy, ami elvileg pótolhatatlan 1 főtengely köszörülés után, mert akkor már olyan csapágy kellene ami kívül és belül is pluszos. Ilyen se gyáriba, se utángyártottba nem létezik ... csak helyettesíthető.
Szal a lényeg az, h sztem valami apróságot ki is kellene cserélni a számítógépes menüélesztéssel egyidőben a 100% eléréséhez. De lehet, h csak még 1 sarut kell a helyére dugni ... passz, ennek utánna kell járni jól. Bizonyos esetekben viszont minden A megfelelő alkatrész, és minden a helyén van.
Végül itt 1 kép a kezelésimből, ami nálam a 32. oldal:
http://tsory.uw.hu/mondeo/06.jpg

Hoppácska!

Megnéztem a német kezelési könyvemet, és abban ugyanez van, természetesen németül.
Igy talán lehetséges, hogy a funkció valóban benne van, csak aktivizálni kell.
De az is lehet, hogy minden kezelésiben benne van, /mint standard szöveg/ és mégsem lehet aktivizálni.

Valaki nézze már meg légyszi, hogy MKIII facelift kezelési útmutatójába a 32. oldalon  a pillanatnyi fogyasztás téma/kép ott van-e?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2007.09.08 szombat, 09:45:19 »

A gyári opció az mindjárt más!-:)

Akkor ne is kisérletezzünk a számitógépes "pillanatnyi fogyasztásmérő" menüben történő bekapcsolására?

Jó képek!
Köszi!  eljen

Én nem ejteném ennyivel a témát, h akkor felesleges kísérletezés. Sztem annál inkább van esély arra, h bárkinek működjön. Valamiért a gyár egyszerűen "elfelejti" bekapcsolni, pedig maga az autó tudja (ha már egyszer az enyémben gyárilag van).
Az én elképzelésem a dologról az, h maga a számítógépes átprogramozás kevés! Lehetséges, h a menü bekapcsolásával MONNYUK ki kellene cserélni 1 jeladót is a 100%os működéshez. Azért lehet, h csak egyes Mondeokban működik a bekapcsolás, mert 1ik ilyen másik olyan jeladóval van szerelve (a jeladó csak 1 lehetséges példa!). Ez az összevissza szerelés első olvasatra hülyeségnek hangzik, DE nem az. Pont Fordéknál tudok rá mondani példát. A dolog a külső pluszos főtengely csapágy, ami elvileg pótolhatatlan 1 főtengely köszörülés után, mert akkor már olyan csapágy kellene ami kívül és belül is pluszos. Ilyen se gyáriba, se utángyártottba nem létezik ... csak helyettesíthető.
Szal a lényeg az, h sztem valami apróságot ki is kellene cserélni a számítógépes menüélesztéssel egyidőben a 100% eléréséhez. De lehet, h csak még 1 sarut kell a helyére dugni ... passz, ennek utánna kell járni jól. Bizonyos esetekben viszont minden A megfelelő alkatrész, és minden a helyén van.
Végül itt 1 kép a kezelésimből, ami nálam a 32. oldal:
http://tsory.uw.hu/mondeo/06.jpg

Extra jeladó biztosan nem kell hozzá, mivel a pillanatnyi fogyasztás méréshez ugyanazok a jelek kellenek, mint az átlagfogyasztás méréshez. Itt kizárólag szoftveres eltérésről lehet tehát szó.
A funkció "csak úgy" nem kapcsolható be. Azt kell hazudni az autónak, hogy új műszeregységet kapott, és ekkor ajánlja fel a gép a különböző beállítási lehetőségeket, pl. a tempomat visszajelzését is.
Az meglep, ha Tsory autójában gyárilag van benne. Ilyenről itt még senki sem számolt be. Nekem mondjuk a kezelési útmutatóm teljesen más, az 55. oldalon van a fedkomp, de a pillanatnyi nincs a listában.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2007.09.08 szombat, 10:41:41 »

A gyári opció az mindjárt más!-:)

Akkor ne is kisérletezzünk a számitógépes "pillanatnyi fogyasztásmérő" menüben történő bekapcsolására?

Jó képek!
Köszi!  eljen

Én nem ejteném ennyivel a témát, h akkor felesleges kísérletezés. Sztem annál inkább van esély arra, h bárkinek működjön. Valamiért a gyár egyszerűen "elfelejti" bekapcsolni, pedig maga az autó tudja (ha már egyszer az enyémben gyárilag van).
Az én elképzelésem a dologról az, h maga a számítógépes átprogramozás kevés! Lehetséges, h a menü bekapcsolásával MONNYUK ki kellene cserélni 1 jeladót is a 100%os működéshez. Azért lehet, h csak egyes Mondeokban működik a bekapcsolás, mert 1ik ilyen másik olyan jeladóval van szerelve (a jeladó csak 1 lehetséges példa!). Ez az összevissza szerelés első olvasatra hülyeségnek hangzik, DE nem az. Pont Fordéknál tudok rá mondani példát. A dolog a külső pluszos főtengely csapágy, ami elvileg pótolhatatlan 1 főtengely köszörülés után, mert akkor már olyan csapágy kellene ami kívül és belül is pluszos. Ilyen se gyáriba, se utángyártottba nem létezik ... csak helyettesíthető.
Szal a lényeg az, h sztem valami apróságot ki is kellene cserélni a számítógépes menüélesztéssel egyidőben a 100% eléréséhez. De lehet, h csak még 1 sarut kell a helyére dugni ... passz, ennek utánna kell járni jól. Bizonyos esetekben viszont minden A megfelelő alkatrész, és minden a helyén van.
Végül itt 1 kép a kezelésimből, ami nálam a 32. oldal:
http://tsory.uw.hu/mondeo/06.jpg


Tsory! A tiéd automata váltós???
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2007.09.08 szombat, 10:46:36 »

Zsoel$ Megnéztem, az én használatimban a 32. oldalon más van, de ahol szó van erről, ott sincs pillanatnyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2007.09.08 szombat, 14:28:23 »

Sziasztok!

Olvastam, hogy lehetoseg van tempomat utolagos beszerelesere, valamint lattam az utmutatot is a honlapon.
Tudtok valakit mondani, aki elvegzi a beszerelest?
2004-es TDCI Ghia automata a kocsi. Ebbe be lehet szereltetni, ha igen kb. mennyibe kerul?

Koszi,

Peti
Naplózva
enef
Vendég
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2007.09.08 szombat, 15:26:25 »

Sziasztok!

Olvastam, hogy lehetoseg van tempomat utolagos beszerelesere, valamint lattam az utmutatot is a honlapon.
Tudtok valakit mondani, aki elvegzi a beszerelest?
2004-es TDCI Ghia automata a kocsi. Ebbe be lehet szereltetni, ha igen kb. mennyibe kerul?

Koszi,

Peti

Nekem is utólag került  tempomat a kocsiba. Azt nem tudom hogy automatába is lehet e rakni, nem értek annyira a témához.
Van itt a fórumtársak között olyan aki nagyon profi viszont, az enyémet is ő csinálta.
Nem mondom meg hogy Vic-ről van szó.  Smiley
Elérhetőségeit tőle tudod kérni, vagy írsz nekem PÜ-t vagy emailt.

Amúgy nagyon érdemes megcsináltatni szerintem, hosszú távnál baromi kényelmes, és a szerelés sem volt olyan
"fájdalmas" mint amire számítottam. Ügyes, korrekt a srác, de nem dícsérem, mert még elbízza magát. Grin
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2007.09.08 szombat, 16:08:06 »

Tsory! A tiéd automata váltós???

Nem. Manuális 6 sebességes. Azt csak a kezelésiből gondolom, h gyári opció. A Zsoelét viszont nem értem, h elvileg ugyanaz a kezelésije van mint nekem csak német nyelvű, az autó mégse tudja (talán Fricc kikaccsolta ? Cheesy) Az még elmondanám a kezelésimről, h nem fordított számítógépes nyomtatásról van szó, hanem gyári Ford könyv.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2007.09.08 szombat, 16:08:47 »

Zsoel$ Megnéztem, az én használatimban a 32. oldalon más van, de ahol szó van erről, ott sincs pillanatnyi.

 worship
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2007.09.08 szombat, 16:11:40 »

Tsory! A tiéd automata váltós???

Nem. Manuális 6 sebességes. Azt csak a kezelésiből gondolom, h gyári opció. A Zsoelét viszont nem értem, h elvileg ugyanaz a kezelésije van mint nekem csak német nyelvű, az autó mégse tudja (talán Fricc kikaccsolta ? Cheesy) Az még elmondanám a kezelésimről, h nem fordított számítógépes nyomtatásról van szó, hanem gyári Ford könyv.

Az enyém is gyári Ford kezelési, a német nem "variál"!-:)

Jövő héten bemegyek a ford-hoz, megnézetem, hogy lehet-e tenni valamit az ügyben.
Mondjuk tegnap rákérdeztem, .... no komment.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2007.09.08 szombat, 16:13:40 »

Egyébként 1 beszámolót találtam fedélzeti utólagos beszereléséről. Az igaz, h focus, és komplett kompi beszerelésről van szó ... de a lap alján érdemes végigvizslatni a kapott extra funkciókat! Mégis csak fordról van szó.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=print&sid=69
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2007.09.08 szombat, 16:19:07 »

Az enyém is gyári Ford kezelési, a német nem "variál"!-:)

Én ezért kommentáltam a kezelésim. Én MO-n élek és a könyvem is magyarnyelvű ... a magyarok szeretnek variálni Cheesy Cheesy
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2007.09.08 szombat, 16:59:35 »

Egyébként 1 beszámolót találtam fedélzeti utólagos beszereléséről. Az igaz, h focus, és komplett kompi beszerelésről van szó ... de a lap alján érdemes végigvizslatni a kapott extra funkciókat! Mégis csak fordról van szó.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=print&sid=69

Ez olyan 1szerű fajta mint MKI MKII ben volt MKIII az kicsit jobban integrálva van új műszercsoport, GEM csere ilyesmik kellenek
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 11:14:12 »

Ez olyan 1szerű fajta mint MKI MKII ben volt MKIII az kicsit jobban integrálva van új műszercsoport, GEM csere ilyesmik kellenek

Ez rendben is van, csak azért linkeltem, mert ő is megkapta bónuszba a pill fogy mérést. Ford specek hátha találnak valamit az alkatrész igények között, és át tudják váltani Mondira.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 19:43:19 »

Nekem 2003 év végi verdám van, német "sérülésmentes", garantált kilométerrel...  Smiley Az én német kézikönyvemben is más van a 32. oldalon, és csak valahol az 56 környékén írnak a fogyasztásmérésről. Pillanatnyiról 1 hang sem esik = nincs benne (?).

Viszont most hallottam egy Ford Mocus tulaj ismerősömtől a trükköt, hogy ha elfordítom a kulcsot addig, mikor bekapcsol már a rádijó, de a műszerfal még nem él, majd megnyomom és nyomva tartom a kilométer nullázót, utána gyújtásra teszem, és várok pár mp-et, akkor bejön a kilométerszámláló helyére egy valamilyen szerviz menü akármi (GAGE), amiből egy rakás dolgot ki lehet olvasni, többek közt a pontos sebességet is digitálisan, meg talán még a kerék méretét is. Van itt egy rakás menüpont mindenféle számokkal meg betűkkel kódolva.
Mi a szent széklet ez, mit lehet itt látni/állítani? Van erről vmi leírás?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 20:06:45 »

Ez rendben is van, csak azért linkeltem, mert ő is megkapta bónuszba a pill fogy mérést. Ford specek hátha találnak valamit az alkatrész igények között, és át tudják váltani Mondira.

A Focusokban van, ezt tudjuk! Nekünk is volt benne.(2001-es évjárat)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 20:07:21 »

Nekem 2003 év végi verdám van, német "sérülésmentes", garantált kilométerrel...  Smiley Az én német kézikönyvemben is más van a 32. oldalon, és csak valahol az 56 környékén írnak a fogyasztásmérésről. Pillanatnyiról 1 hang sem esik = nincs benne (?).

Viszont most hallottam egy Ford Mocus tulaj ismerősömtől a trükköt, hogy ha elfordítom a kulcsot addig, mikor bekapcsol már a rádijó, de a műszerfal még nem él, majd megnyomom és nyomva tartom a kilométer nullázót, utána gyújtásra teszem, és várok pár mp-et, akkor bejön a kilométerszámláló helyére egy valamilyen szerviz menü akármi (GAGE), amiből egy rakás dolgot ki lehet olvasni, többek közt a pontos sebességet is digitálisan, meg talán még a kerék méretét is. Van itt egy rakás menüpont mindenféle számokkal meg betűkkel kódolva.
Mi a szent széklet ez, mit lehet itt látni/állítani? Van erről vmi leírás?


Mondeo.hu cikkei közt találsz rá választ...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 20:25:43 »

Holnap megyek WDS diagnosztikára, talán felélesztik a pillanatnyi fogyasztásmérőmet.
Nekem a gépkönyv 32. oldalán ott szerepel ez a funkció.
Abban bizom, hogy csak a menüben kell aktivizálni.

Holnap már többet tudok!-:)
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 21:03:49 »

Holnap megyek WDS diagnosztikára, talán felélesztik a pillanatnyi fogyasztásmérőmet.
Nekem a gépkönyv 32. oldalán ott szerepel ez a funkció.
Abban bizom, hogy csak a menüben kell aktivizálni.

Holnap már többet tudok!-:)

Szerintem, mivel neked a nyelvet kivéve ugyanaz a könyved van mint nekem, esélyesebb a macera nélküli élesztés mint másoknak.
Nekem teccik, h van Smiley És nem is haszontalan dologról van szó.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2007.09.11 kedd, 08:46:51 »

Holnap megyek WDS diagnosztikára, talán felélesztik a pillanatnyi fogyasztásmérőmet.
Nekem a gépkönyv 32. oldalán ott szerepel ez a funkció.
Abban bizom, hogy csak a menüben kell aktivizálni.

Holnap már többet tudok!-:)

Szerintem, mivel neked a nyelvet kivéve ugyanaz a könyved van mint nekem, esélyesebb a macera nélküli élesztés mint másoknak.
Nekem teccik, h van Smiley És nem is haszontalan dologról van szó.

Nem voltam gépközelben, így csak most tudok írni.

Anno én már írtam erről. A helyzet az, hogy F1-ben nincs a kézikönyvben a pill. fogyimérés, F2-ben pedig azt írja, hogy bizonyos országokban elérhető.
Sakosnak F1-e van, amiben működött bekapcsolás után, nekem is F1 van, de nekem nem megy. Az okát sajna nem tudtuk kideríteni.
 Kiváncsian várom a fejleményeket.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2007.09.11 kedd, 13:56:57 »

Voltam a Ford-nál, kompjuter diagnosztikán.

Már nem WDS-t használnak, hanem annak egy fejlettebb változatát az IDS-t.
A WDS-hez már nincs frissités, stb..., igy lett ez a IDS.

Hibát nem találtunk,  a kiegészitő fűtést is leteszteltettem, de a számitógép szerint minden rendben!-:)

Sajna olyan menüpont nem volt, ahol a pillanatnyi fogyasztás funkciót engedélyezni lehetett volna!-:(

Ennyi!

Ui: ha valakit érdekel!!!

Az IDS tesztre szintidőt számolnak fel.
1.) műszer csatlakoztatás/kommunikáció : 0.1 óra
2.) hibakódok kiolvasás, feldolgozás       : 0,3 óra

Összesen  : 0.4 óra x 4700+áfa = 2256 ft bruttó.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2007.09.11 kedd, 14:16:35 »

Sajna olyan menüpont nem volt, ahol a pillanatnyi fogyasztás funkciót engedélyezni lehetett volna!-:(

Nem olvastad el figyelmesen amit írtam!
Ez a menüpont akkor jön fel, ha műszeregység cserét "csinálsz", pontosabban hazudsz be.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2007.09.11 kedd, 14:18:38 »

Sajna olyan menüpont nem volt, ahol a pillanatnyi fogyasztás funkciót engedélyezni lehetett volna!-:(

Nem olvastad el figyelmesen amit írtam!
Ez a menüpont akkor jön fel, ha műszeregység cserét "csinálsz", pontosabban hazudsz be.

Mit is jelent ezt pontosan?

...ha műszeregység cserét "csinálsz", pontosabban hazudsz be.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2007.09.11 kedd, 14:20:10 »

Voltam a Ford-nál, kompjuter diagnosztikán.

Már nem WDS-t használnak, hanem annak egy fejlettebb változatát az IDS-t.
A WDS-hez már nincs frissités, stb..., igy lett ez a IDS.

Hibát nem találtunk,  a kiegészitő fűtést is leteszteltettem, de a számitógép szerint minden rendben!-:)

Sajna olyan menüpont nem volt, ahol a pillanatnyi fogyasztás funkciót engedélyezni lehetett volna!-:(

Ennyi!

Ui: ha valakit érdekel!!!

Az IDS tesztre szintidőt számolnak fel.
1.) műszer csatlakoztatás/kommunikáció : 0.1 óra
2.) hibakódok kiolvasás, feldolgozás       : 0,3 óra

Összesen  : 0.4 óra x 4700+áfa = 2256 ft bruttó.


Nem voltál rutinos vagy a megfelelő pillanatban nem olvastad a forumot. A bekapcsolási eljárás a következő 1 es lépés IDS kilométerora kiszerelés, 2 es lépés cserekilométerora beszerelés paraméterek felszereltség szerint + pillanatnyifogyasztás kijelzés "yes". Ennyi.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2007.09.11 kedd, 14:59:47 »


Mit is jelent ezt pontosan?

...ha műszeregység cserét "csinálsz", pontosabban hazudsz be.

A gépbe azt írják, hogy műszerfalat cseréltetek, és felprogramozzák egy olyan műszerfalnak, amibe van ez az opció, pedig nem is cseréltetek semmit. Ennyi a lényeg, ha jól gondolom...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:03:17 »

Hát, akkor a lényeg tényleg kimaradt az olvasásból!-:(
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:03:41 »


Mit is jelent ezt pontosan?

...ha műszeregység cserét "csinálsz", pontosabban hazudsz be.

A gépbe azt írják, hogy műszerfalat cseréltetek, és felprogramozzák egy olyan műszerfalnak, amibe van ez az opció, pedig nem is cseréltetek semmit. Ennyi a lényeg, ha jól gondolom...

Igen.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2007.09.12 szerda, 11:33:10 »


Mit is jelent ezt pontosan?

...ha műszeregység cserét "csinálsz", pontosabban hazudsz be.

A gépbe azt írják, hogy műszerfalat cseréltetek, és felprogramozzák egy olyan műszerfalnak, amibe van ez az opció, pedig nem is cseréltetek semmit. Ennyi a lényeg, ha jól gondolom...

Igen.

Na ehhez kellene pontosan, hogy mikor-mit kell kiválasztani, melyik menüpontból indulni, utánna mit kell nyomni, stb...
...mert a szervízben azt mondják, hogy ha összekapcsolás után /sz.gépet az autóhoz/ nem irja ki, hogy műszerfal csere, tehát ha az IDS nem érzékeli, hogy baj van, akkor ők nem tudnak továbbmenni.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2007.09.12 szerda, 11:50:45 »

Na ehhez kellene pontosan, hogy mikor-mit kell kiválasztani, melyik menüpontból indulni, utánna mit kell nyomni, stb...
...mert a szervízben azt mondják, hogy ha összekapcsolás után /sz.gépet az autóhoz/ nem irja ki, hogy műszerfal csere, tehát ha az IDS nem érzékeli, hogy baj van, akkor ők nem tudnak továbbmenni.

Nincs benne 1 nyomorult programozás menüpont ? Akkor ezt is csak azéé találták ki, h a bambák ne tudjanak kárt okozni Sad
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2007.09.12 szerda, 12:12:22 »


Mit is jelent ezt pontosan?

...ha műszeregység cserét "csinálsz", pontosabban hazudsz be.

A gépbe azt írják, hogy műszerfalat cseréltetek, és felprogramozzák egy olyan műszerfalnak, amibe van ez az opció, pedig nem is cseréltetek semmit. Ennyi a lényeg, ha jól gondolom...

Igen.

Na ehhez kellene pontosan, hogy mikor-mit kell kiválasztani, melyik menüpontból indulni, utánna mit kell nyomni, stb...
...mert a szervízben azt mondják, hogy ha összekapcsolás után /sz.gépet az autóhoz/ nem irja ki, hogy műszerfal csere, tehát ha az IDS nem érzékeli, hogy baj van, akkor ők nem tudnak továbbmenni.

Szerintem az uninstall részben kell leinstallálni a műszerfalat, majd újra be az új.
Én majd megpróbálom az enyémen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2007.09.12 szerda, 13:13:22 »

Na ehhez kellene pontosan, hogy mikor-mit kell kiválasztani, melyik menüpontból indulni, utánna mit kell nyomni, stb...
...mert a szervízben azt mondják, hogy ha összekapcsolás után /sz.gépet az autóhoz/ nem irja ki, hogy műszerfal csere, tehát ha az IDS nem érzékeli, hogy baj van, akkor ők nem tudnak továbbmenni.

Nincs benne 1 nyomorult programozás menüpont ? Akkor ezt is csak azéé találták ki, h a bambák ne tudjanak kárt okozni Sad

Van programozás üzemmód, fel is hoz vagy 4-5 lehetőséget, de nincs közte olyan, hogy műszerfal, vagy fogyasztás vagy bármi olyan, amiből tovább lehetne menni.

Az összes menüpontot végigzongoráztuk ezért mondhatják a szervízben, hogy ha  a gép nem érzékeli a hibát, akkor nem is ad fel rá javitási/programozási lehetőséget.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2007.09.12 szerda, 15:00:28 »


Van programozás üzemmód, fel is hoz vagy 4-5 lehetőséget, de nincs közte olyan, hogy műszerfal, vagy fogyasztás vagy bármi olyan, amiből tovább lehetne menni.

Az összes menüpontot végigzongoráztuk ezért mondhatják a szervízben, hogy ha  a gép nem érzékeli a hibát, akkor nem is ad fel rá javitási/programozási lehetőséget.
Bocs, de meg kéne próbálni hozzáértő emberrel megcsináltatni. Tudom, hogy Vik a klub bejáratott embere, de magánban meg tudom adni az Ivanics szerelőjének az elérhetőségét is, ha kell. Nekem ő csinálta, és nagyon úgy tűnik, hogy érti a dolgát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2007.09.12 szerda, 15:40:08 »


Van programozás üzemmód, fel is hoz vagy 4-5 lehetőséget, de nincs közte olyan, hogy műszerfal, vagy fogyasztás vagy bármi olyan, amiből tovább lehetne menni.

Az összes menüpontot végigzongoráztuk ezért mondhatják a szervízben, hogy ha  a gép nem érzékeli a hibát, akkor nem is ad fel rá javitási/programozási lehetőséget.

Hát szedd le a műszerfal stekkerjét, és úgy tegyétek rá a gépre, biztos visítani fog... És ha már ott vagy, akkor ledesítsed addig a műszerfalat..... wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2007.09.12 szerda, 20:59:17 »

Nekem 2003 év végi verdám van, német "sérülésmentes", garantált kilométerrel...  Smiley Az én német kézikönyvemben is más van a 32. oldalon, és csak valahol az 56 környékén írnak a fogyasztásmérésről. Pillanatnyiról 1 hang sem esik = nincs benne (?).

Viszont most hallottam egy Ford Mocus tulaj ismerősömtől a trükköt, hogy ha elfordítom a kulcsot addig, mikor bekapcsol már a rádijó, de a műszerfal még nem él, majd megnyomom és nyomva tartom a kilométer nullázót, utána gyújtásra teszem, és várok pár mp-et, akkor bejön a kilométerszámláló helyére egy valamilyen szerviz menü akármi (GAGE), amiből egy rakás dolgot ki lehet olvasni, többek közt a pontos sebességet is digitálisan, meg talán még a kerék méretét is. Van itt egy rakás menüpont mindenféle számokkal meg betűkkel kódolva.
Mi a szent széklet ez, mit lehet itt látni/állítani? Van erről vmi leírás?


Mondeo.hu cikkei közt találsz rá választ...

Kinéztem a szemem, de csak egy rövid utalást találtam, hogy hogyan lehet belépni a szervizmenübe. De olyasmit nem találtam, hogy melyik kód mit takar. Lehet, hogy a hiba az én készülékemben van?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 14:58:01 »


Van programozás üzemmód, fel is hoz vagy 4-5 lehetőséget, de nincs közte olyan, hogy műszerfal, vagy fogyasztás vagy bármi olyan, amiből tovább lehetne menni.

Az összes menüpontot végigzongoráztuk ezért mondhatják a szervízben, hogy ha  a gép nem érzékeli a hibát, akkor nem is ad fel rá javitási/programozási lehetőséget.
Bocs, de meg kéne próbálni hozzáértő emberrel megcsináltatni. Tudom, hogy Vik a klub bejáratott embere, de magánban meg tudom adni az Ivanics szerelőjének az elérhetőségét is, ha kell. Nekem ő csinálta, és nagyon úgy tűnik, hogy érti a dolgát.

Sakosnak igaza van. Én is az ivanicsos emberkével csináltattam. Semmit nem kellett széthúzni. A műszerrel közölte, hogy új a műszerfal (előtte lementette a szoftvert, ha jól emlékszem, hogy ha baj van, vissza tudja tölteni, vagy csak leírta a beállításokat..., na mindegy) és már írta is be az adatokat, meg rögzítette az opciókat. Az egész nem volt 10 percnél több.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 15:12:28 »


Van programozás üzemmód, fel is hoz vagy 4-5 lehetőséget, de nincs közte olyan, hogy műszerfal, vagy fogyasztás vagy bármi olyan, amiből tovább lehetne menni.

Az összes menüpontot végigzongoráztuk ezért mondhatják a szervízben, hogy ha  a gép nem érzékeli a hibát, akkor nem is ad fel rá javitási/programozási lehetőséget.
Bocs, de meg kéne próbálni hozzáértő emberrel megcsináltatni. Tudom, hogy Vik a klub bejáratott embere, de magánban meg tudom adni az Ivanics szerelőjének az elérhetőségét is, ha kell. Nekem ő csinálta, és nagyon úgy tűnik, hogy érti a dolgát.

Akkor kérem szépen a szerelő utolérhetőségét.
 worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 16:20:45 »


Akkor kérem szépen a szerelő utolérhetőségét.
 worship

Mail ment.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 18:16:41 »

Megkaphatom én is a telefonszámot?
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 18:22:07 »


Akkor kérem szépen a szerelő utolérhetőségét.
 worship

Mail ment.

Megkaptam, köszönöm.
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 18:51:18 »

Zsoel!
Ghia-X-nek 2005-ben nem fényezték az első-hátsó lökösön a műanyag fekete "szemöldököt"?
Mert Gabo-nak mintha lenne fényezve, az is akkor készült, mint aTiéd... fejvakaras
Csak eszembe jutott.
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 19:01:51 »

Zsoel!
Ghia-X-nek 2005-ben nem fényezték az első-hátsó lökösön a műanyag fekete "szemöldököt"?
Mert Gabo-nak mintha lenne fényezve, az is akkor készült, mint aTiéd... fejvakaras
Csak eszembe jutott.
Üdv:)

A szoknya színezése F2-es dolog. Tudomásom szerint a Gabóé sem fényezett.
De szerintem nincs is sok értelme, mert ott a legsérülékenyebb a fényezés.
Vagy csak én vagyok ilyen óvatos? Az én lökösömnél már vannak ilyen-olyan felverődések. Persze sötét autónál ez jobban látszik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 19:18:46 »

Zsoel!
Ghia-X-nek 2005-ben nem fényezték az első-hátsó lökösön a műanyag fekete "szemöldököt"?
Mert Gabo-nak mintha lenne fényezve, az is akkor készült, mint aTiéd... fejvakaras
Csak eszembe jutott.
Üdv:)

A szemöldök gondolom a szoknya!-:)

Érdekes, mert az én autómnak a belseje már f2-es, pld, belső ovális óra, de a külső még sima facelift.
Különben a felverőpdések miatt tényleg jobb ez a műanyag idom.
Persze sokkal szebb az f2!-:)))
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 19:37:37 »

Zsoel!
Ghia-X-nek 2005-ben nem fényezték az első-hátsó lökösön a műanyag fekete "szemöldököt"?
Mert Gabo-nak mintha lenne fényezve, az is akkor készült, mint aTiéd... fejvakaras
Csak eszembe jutott.
Üdv:)

A szemöldök gondolom a szoknya!-:)

Érdekes, mert az én autómnak a belseje már f2-es, pld, belső ovális óra, de a külső még sima facelift.
Különben a felverőpdések miatt tényleg jobb ez a műanyag idom.
Persze sokkal szebb az f2!-:)))

Igen, arra gondoltam...Én is kaptam már kavicsot pont "oda", ha lenne fényezve, már lekapta volna a festést.
Egyebként lehetne a fekete-műa. sávba előre led-sort beépíteni...
Csak egy tipp volt.
Te nem szállsz be a lökös-optikai tunningba? Stealt-Bazsa páros mellé.
Üdv:)
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 19:48:12 »

Zsoel!
Ghia-X-nek 2005-ben nem fényezték az első-hátsó lökösön a műanyag fekete "szemöldököt"?
Mert Gabo-nak mintha lenne fényezve, az is akkor készült, mint aTiéd... fejvakaras
Csak eszembe jutott.
Üdv:)

A szemöldök gondolom a szoknya!-:)

Érdekes, mert az én autómnak a belseje már f2-es, pld, belső ovális óra, de a külső még sima facelift.
Különben a felverőpdések miatt tényleg jobb ez a műanyag idom.
Persze sokkal szebb az f2!-:)))

Igen, arra gondoltam...Én is kaptam már kavicsot pont "oda", ha lenne fényezve, már lekapta volna a festést.
Egyebként lehetne a fekete-műa. sávba előre led-sort beépíteni...
Csak egy tipp volt.
Te nem szállsz be a lökös-optikai tunningba? Stealt-Bazsa páros mellé.
Üdv:)


Nekem is tetszik sz f2-es lökös, a hátsót nem is tartana sokból átalakítani.
Viszont elöl nekem elméletileg az egész lököst cserélni kell, mert nálam nincs nagy légbeömlő rács, más a krómdiszrács, stb...
Ha csak az alját cserélném az első lökösnek, akkor az meg olyan gagyi lenne.

Szóval vagy mindenütt f2 vagy marad ez.

Most marad ez!-:)
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2007.09.14 péntek, 08:18:38 »

Megkaphatom én is a telefonszámot?

Elküldtem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.