Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 15:35:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591481 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3000 Dátum: 2007.10.19 péntek, 16:02:12 »

Olajnak ? Soha. 10e-kent kb. 6e huf nem egy tetel. Persze nyilvan nem mind1, hogy milyen hamar tolod bele a 10e-ret. En eves szinten kb. 15e km-t haladok.

Én is kb. 10-15e km között megyek évente.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3001 Dátum: 2007.10.19 péntek, 19:51:22 »

Olajnak ? Soha. 10e-kent kb. 6e huf nem egy tetel. Persze nyilvan nem mind1, hogy milyen hamar tolod bele a 10e-ret. En eves szinten kb. 15e km-t haladok.
Te Zacci, te olyan sűrün cserélsz olajat, hogy lassan lehetnél tiszteletbeli dizlis az olajfogyasztás miatt Grin
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3002 Dátum: 2007.10.19 péntek, 19:59:21 »

Olajnak ? Soha. 10e-kent kb. 6e huf nem egy tetel. Persze nyilvan nem mind1, hogy milyen hamar tolod bele a 10e-ret. En eves szinten kb. 15e km-t haladok.

Én is kb. 10-15e km között megyek évente.
Szia Scratch!
Én is kérdeztem anno ebbe a témakörbe. Elveg szintetikus olaj, 20e-t ki kell bírnia. De! Ha gyakran használod rövid távon - most nem megyek bele, hogy hideg motorral egyből emelkedőbe indulsz - érdemes olyan 10-15e Km közé tenni a ciklust, vagy ha még ezen belül van a Km, akkor 1 év. Én úgy hiszem, a motor "meghálálja" a gondoskodást elejétől fogva.
Véleményem.
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3003 Dátum: 2007.10.20 szombat, 08:21:45 »

Olajnak ? Soha. 10e-kent kb. 6e huf nem egy tetel. Persze nyilvan nem mind1, hogy milyen hamar tolod bele a 10e-ret. En eves szinten kb. 15e km-t haladok.
Te Zacci, te olyan sűrün cserélsz olajat, hogy lassan lehetnél tiszteletbeli dizlis az olajfogyasztás miatt Grin

Igazabol aza dolog lenyege, hogy evente vagy 20e-kent kell cserezni az olajat. Mivel en kb. 15e km-t gurulok evente, ugy dontottem, hogy 10e-kent nem sajnalom az olajat a geptol. kb. 6e+2e a szerelonek. Nalam meg a 20e-res szerviz is necces, mert ott is az a szabaly, hogy 20e vagy evente. Ha jol emlexem kb. 2-3eve vettem a gepet akkor 149xxx km-el, es most van benne kb. 184e
Szal nekem megfelel eza csereperiodus.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3004 Dátum: 2007.10.20 szombat, 08:22:42 »

Olajnak ? Soha. 10e-kent kb. 6e huf nem egy tetel. Persze nyilvan nem mind1, hogy milyen hamar tolod bele a 10e-ret. En eves szinten kb. 15e km-t haladok.

Én is kb. 10-15e km között megyek évente.
Szia Scratch!
Én is kérdeztem anno ebbe a témakörbe. Elveg szintetikus olaj, 20e-t ki kell bírnia. De! Ha gyakran használod rövid távon - most nem megyek bele, hogy hideg motorral egyből emelkedőbe indulsz - érdemes olyan 10-15e Km közé tenni a ciklust, vagy ha még ezen belül van a Km, akkor 1 év. Én úgy hiszem, a motor "meghálálja" a gondoskodást elejétől fogva.
Véleményem.
Üdv:)

Csak fel kell lapozni a kezikonyvt es ottan le van irva, hogyha varosban hasznalja az ember a gepet, akkor erdemes picit gyakrabban cserezni az olajat.
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3005 Dátum: 2007.10.20 szombat, 08:33:30 »

Szal nekem megfelel eza csereperiodus.
Nyugi, én is 4-5 havonta cseréltemem az olajat Grin (20ekm belemegy ennyi idő alatt) De tényleg számít, hogy milyen az igénybevéel fajtája. Ha valaki csak városba rohangál akkor ott tényleg 10-15ekm-ként nem árt cseréltetni. Én pl az esetek 90% autopályázok ebből adódóan pl a féktárcsámon szinte nem is látszik semmilyen kopás, nyilván igy ez tovább láncolodik akkor a kuplung se kap annyit, stb stb.. Állandó terhelés az amit minden gép szeret, még a lendkerék is  Grin valszeg nálam ezzel az egyenletes terheléssel 300ekm-ig jó lesz a lendkerék is Grin
A porlasztócsúcsra viszont kíváncsi leszek mert azon megy át anyag  Huh?
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3006 Dátum: 2007.10.20 szombat, 10:00:15 »

SSanya!
Hűtőrács kijött, izzócsere megtörtént?
Üdv:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3007 Dátum: 2007.10.20 szombat, 10:34:37 »

Szia Scratch!
Én is kérdeztem anno ebbe a témakörbe. Elveg szintetikus olaj, 20e-t ki kell bírnia. De! Ha gyakran használod rövid távon - most nem megyek bele, hogy hideg motorral egyből emelkedőbe indulsz - érdemes olyan 10-15e Km közé tenni a ciklust, vagy ha még ezen belül van a Km, akkor 1 év. Én úgy hiszem, a motor "meghálálja" a gondoskodást elejétől fogva.
Véleményem.
Üdv:)

Én a 15e km-en gondolkoztam, hogy átállok erre. Csak ugye eddig 20e km volt neki mindig a szervíz könyv szerint.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3008 Dátum: 2007.10.20 szombat, 10:38:21 »

Szia Scratch!
Én is kérdeztem anno ebbe a témakörbe. Elveg szintetikus olaj, 20e-t ki kell bírnia. De! Ha gyakran használod rövid távon - most nem megyek bele, hogy hideg motorral egyből emelkedőbe indulsz - érdemes olyan 10-15e Km közé tenni a ciklust, vagy ha még ezen belül van a Km, akkor 1 év. Én úgy hiszem, a motor "meghálálja" a gondoskodást elejétől fogva.
Véleményem.
Üdv:)

Én a 15e km-en gondolkoztam, hogy átállok erre. Csak ugye eddig 20e km volt neki mindig a szervíz könyv szerint.

Figy, Hivatalosan 20e az olajcsere periodus. Ha pocsetelni szeretnel a szervizkonyvbe, de szeretnel kedveskedni a Mondinak, akkor a kovetkezot javaslom:
Olajcsere 10e km
Elso 10e-nel vidd valami occso maszekhoz.
Kov. 10e-nel meg mar ugye jon a 20e-res szerviz pocsettel mindennel, azt meg ergo szagszervizben vegeztesd.
Ha 15e km-re allsz be, akkor nem lesz jo a pocseteles, mert ugye evente vagy 20e-kent kell pocset. Ha meg 15e utan cserelsz olajat, majd 20e-nel ujra, az meg azert tenyleg felesleges.
Naplózva

blah blah blah
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3009 Dátum: 2007.10.20 szombat, 10:55:37 »

Szia Scratch!
Olajcsere alkalmával elég egy évben 1x márkaszervízbe vinni a Mondeót, legalább megfelel annak a kritériumnak, hogy átrozsdásodási-gari megmarad.
Olajat és társait nagyutó-tól, még akkor is, ha logo-s szervízbe viszed, nyílván számlával. Csak az olaj kb a felébe fáj Wyctor kapcsolatán keresztül.
Üdv:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3010 Dátum: 2007.10.20 szombat, 18:15:52 »

Figy, Hivatalosan 20e az olajcsere periodus. Ha pocsetelni szeretnel a szervizkonyvbe, de szeretnel kedveskedni a Mondinak, akkor a kovetkezot javaslom:
Olajcsere 10e km
Elso 10e-nel vidd valami occso maszekhoz.
Kov. 10e-nel meg mar ugye jon a 20e-res szerviz pocsettel mindennel, azt meg ergo szagszervizben vegeztesd.
Ha 15e km-re allsz be, akkor nem lesz jo a pocseteles, mert ugye evente vagy 20e-kent kell pocset. Ha meg 15e utan cserelsz olajat, majd 20e-nel ujra, az meg azert tenyleg felesleges.

Most úgy van pecsételve, hogy: 20e, 40e, 60e, 80e
100e lenne a következő, de 95e-nél megcsináltatom, és bele is pecsételtetem, aztán aztán 110e km-nél újra pecsét, és így tovább, az csak nem gond a szervíznek, és a könyvnek, ha 15e km-ként van pecsételve, nem?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3011 Dátum: 2007.10.20 szombat, 18:16:45 »

Szia Scratch!
Olajcsere alkalmával elég egy évben 1x márkaszervízbe vinni a Mondeót, legalább megfelel annak a kritériumnak, hogy átrozsdásodási-gari megmarad.
Olajat és társait nagyutó-tól, még akkor is, ha logo-s szervízbe viszed, nyílván számlával. Csak az olaj kb a felébe fáj Wyctor kapcsolatán keresztül.
Üdv:)

Igen, én eddig is a Nagyautónál vásároltam. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3012 Dátum: 2007.10.20 szombat, 20:49:57 »

Figy, Hivatalosan 20e az olajcsere periodus. Ha pocsetelni szeretnel a szervizkonyvbe, de szeretnel kedveskedni a Mondinak, akkor a kovetkezot javaslom:
Olajcsere 10e km
Elso 10e-nel vidd valami occso maszekhoz.
Kov. 10e-nel meg mar ugye jon a 20e-res szerviz pocsettel mindennel, azt meg ergo szagszervizben vegeztesd.
Ha 15e km-re allsz be, akkor nem lesz jo a pocseteles, mert ugye evente vagy 20e-kent kell pocset. Ha meg 15e utan cserelsz olajat, majd 20e-nel ujra, az meg azert tenyleg felesleges.

Most úgy van pecsételve, hogy: 20e, 40e, 60e, 80e
100e lenne a következő, de 95e-nél megcsináltatom, és bele is pecsételtetem, aztán aztán 110e km-nél újra pecsét, és így tovább, az csak nem gond a szervíznek, és a könyvnek, ha 15e km-ként van pecsételve, nem?

Szerintem se lehet gond, de azert kerdezz ra a szervizben, mert ha pl. valamiert garancialis problemad lenne, akkor eloszeretettel kotogetnek bele akar ebbe is. Ugye mind1, csak legyen valami kifogasuk. Tod, ez magyar fold...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3013 Dátum: 2007.10.21 vasárnap, 12:33:38 »

Szerintem se lehet gond, de azert kerdezz ra a szervizben, mert ha pl. valamiert garancialis problemad lenne, akkor eloszeretettel kotogetnek bele akar ebbe is. Ugye mind1, csak legyen valami kifogasuk. Tod, ez magyar fold...

Szerintem így van: 20e km, vagy 1 év. Amelyik előbb jön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3014 Dátum: 2007.10.21 vasárnap, 17:17:40 »

Szerintem se lehet gond, de azert kerdezz ra a szervizben, mert ha pl. valamiert garancialis problemad lenne, akkor eloszeretettel kotogetnek bele akar ebbe is. Ugye mind1, csak legyen valami kifogasuk. Tod, ez magyar fold...

Oké! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3015 Dátum: 2007.10.21 vasárnap, 17:18:49 »

Szerintem így van: 20e km, vagy 1 év. Amelyik előbb jön.

Ezt figyelembe véve, akkor csak annyi a lényeg, hogy max. 20e km-ként kell pecsét, ha korábbi van nem gond.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
petersimon
Vendég
« Új hozzászólás #3016 Dátum: 2007.10.23 kedd, 20:17:34 »

Sziasztok!

Nemrég feltörték az autómat, mégpedig úgy, hogy az ugrókódos risztót lemásolták, és azzal nyitották-zárták az autót.

A jelenség amit ebből én észleltem, hogy nem tudtam bezárni az autót. 2-3 x próbáltam, aztán pedig amikor éppen nem nyomtam a gombot az ajtó bezárt és be is reteszelt.

Miuztán van benne egy telefonos risztó is, azon kaptam hívást, hogy éppen kinyitották a kocsit, de nem hangos riasztás, hanem pont úgy mint amikor én nyitom kulcsal.

Legyetek résen, ha ezt tapasztaljétok és jól nézzetek körül, ki figyel benneteket. Gondolom 8-10 méteren belül kellett lenniük, mert a riasztó hatótávja sem sokkal több...  Embarrassed

Üdv,
Péter

Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3017 Dátum: 2007.10.23 kedd, 23:08:26 »

Sziasztok!

Nemrég feltörték az autómat, mégpedig úgy, hogy az ugrókódos risztót lemásolták, és azzal nyitották-zárták az autót.

A jelenség amit ebből én észleltem, hogy nem tudtam bezárni az autót. 2-3 x próbáltam, aztán pedig amikor éppen nem nyomtam a gombot az ajtó bezárt és be is reteszelt.

Miuztán van benne egy telefonos risztó is, azon kaptam hívást, hogy éppen kinyitották a kocsit, de nem hangos riasztás, hanem pont úgy mint amikor én nyitom kulcsal.

Legyetek résen, ha ezt tapasztaljétok és jól nézzetek körül, ki figyel benneteket. Gondolom 8-10 méteren belül kellett lenniük, mert a riasztó hatótávja sem sokkal több...  Embarrassed

Üdv,
Péter



Ez a telefonos dolog engem érdekelne, tudsz róla bővebb infót adni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3018 Dátum: 2007.10.24 szerda, 08:11:31 »

Sziasztok!

Nemrég feltörték az autómat, mégpedig úgy, hogy az ugrókódos risztót lemásolták, és azzal nyitották-zárták az autót.

A jelenség amit ebből én észleltem, hogy nem tudtam bezárni az autót. 2-3 x próbáltam, aztán pedig amikor éppen nem nyomtam a gombot az ajtó bezárt és be is reteszelt.

Miuztán van benne egy telefonos risztó is, azon kaptam hívást, hogy éppen kinyitották a kocsit, de nem hangos riasztás, hanem pont úgy mint amikor én nyitom kulcsal.

Legyetek résen, ha ezt tapasztaljétok és jól nézzetek körül, ki figyel benneteket. Gondolom 8-10 méteren belül kellett lenniük, mert a riasztó hatótávja sem sokkal több...  Embarrassed

Üdv,
Péter



Ez a telefonos dolog engem érdekelne, tudsz róla bővebb infót adni?

Lehet kapni különböző GSM kütyüket 30eFt környékéről indulnak keress rá google árpád kidob pár leírást pillanatok alatt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3019 Dátum: 2007.10.24 szerda, 08:34:08 »

Sziasztok!

Nemrég feltörték az autómat, mégpedig úgy, hogy az ugrókódos risztót lemásolták, és azzal nyitották-zárták az autót.

A jelenség amit ebből én észleltem, hogy nem tudtam bezárni az autót. 2-3 x próbáltam, aztán pedig amikor éppen nem nyomtam a gombot az ajtó bezárt és be is reteszelt.

Ez a gyári távirányító volt, vagy egy utólag szerelt riasztó távirányítója?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3020 Dátum: 2007.10.24 szerda, 09:14:24 »

Lehet kapni különböző GSM kütyüket 30eFt környékéről indulnak keress rá google árpád kidob pár leírást pillanatok alatt.

Megnézegetem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3021 Dátum: 2007.10.24 szerda, 09:24:33 »

Sziasztok!

Nemrég feltörték az autómat, mégpedig úgy, hogy az ugrókódos risztót lemásolták, és azzal nyitották-zárták az autót.

A jelenség amit ebből én észleltem, hogy nem tudtam bezárni az autót. 2-3 x próbáltam, aztán pedig amikor éppen nem nyomtam a gombot az ajtó bezárt és be is reteszelt.

Miuztán van benne egy telefonos risztó is, azon kaptam hívást, hogy éppen kinyitották a kocsit, de nem hangos riasztás, hanem pont úgy mint amikor én nyitom kulcsal.

Legyetek résen, ha ezt tapasztaljétok és jól nézzetek körül, ki figyel benneteket. Gondolom 8-10 méteren belül kellett lenniük, mert a riasztó hatótávja sem sokkal több...  Embarrassed

Üdv,
Péter


Szia Petersimon!
Hm, ilyen sztorit eddig még csak a feketepiacon nagyon keresett verdák esetében hallottam. ( nyócvágen-csoport, pözsó )
Hogy egy Mondeo-t elkötnének?! Vagy figyeltek régóta, és esetleg kell nekik valami, ami esetleg a Mondeóban van, ott hagysz időnként...
Górém áhatosát egy reklám-szatyor miatt törték be, pedig csak reklámújságok voltak benne, amit a hátsó ülésen hagyott.
Furcsa az eseted. Reméljük nem piszkálnak tovább! Szervízbe ilyenkor lehet kérni másik "kód"-ot, nem tudja vki?
Üdv:)
Naplózva
andyg15
Vendég
« Új hozzászólás #3022 Dátum: 2007.10.24 szerda, 11:44:15 »

Sziasztok! A következő történt, hátha már valaki belefutott ilyenbe (2003.12, tdci,130 ps,150e km): menet közben, nyugis 90-es tempónál egyszer csak a műszerfal mintha "reset"-elődött volna: minden kialudt, mutatók alapállásba, majd minden lámpa kigyulladt (szép volt!), mutatók vissza, a motor viszont (fülre és teljesítményre) meg se rezdült! Engine check lámpa sem ég azóta sem. Mi történhetett? (Napi km-számláló is nullázódott.)

kösz, András
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3023 Dátum: 2007.10.24 szerda, 12:14:53 »

Szia Petersimon!
Hm, ilyen sztorit eddig még csak a feketepiacon nagyon keresett verdák esetében hallottam. ( nyócvágen-csoport, pözsó )
Hogy egy Mondeo-t elkötnének?! Vagy figyeltek régóta, és esetleg kell nekik valami, ami esetleg a Mondeóban van, ott hagysz időnként...
Górém áhatosát egy reklám-szatyor miatt törték be, pedig csak reklámújságok voltak benne, amit a hátsó ülésen hagyott.
Furcsa az eseted. Reméljük nem piszkálnak tovább! Szervízbe ilyenkor lehet kérni másik "kód"-ot, nem tudja vki?
Üdv:)

Imho-nak a Volvo-ból is így vitték el a PDA-ját!
Tanulság, ha elsőre nem tudod bezárni az autót, irány egy másik parkoló! Vagy mindig kulccsal kell zárni, de így meg az kopik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3024 Dátum: 2007.10.24 szerda, 12:19:07 »

Sziasztok! A következő történt, hátha már valaki belefutott ilyenbe (2003.12, tdci,130 ps,150e km): menet közben, nyugis 90-es tempónál egyszer csak a műszerfal mintha "reset"-elődött volna: minden kialudt, mutatók alapállásba, majd minden lámpa kigyulladt (szép volt!), mutatók vissza, a motor viszont (fülre és teljesítményre) meg se rezdült! Engine check lámpa sem ég azóta sem. Mi történhetett? (Napi km-számláló is nullázódott.)

kösz, András

Milyen állapotban van az akkumlátorod? Méresd meg lakatfogóval.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #3025 Dátum: 2007.10.24 szerda, 12:28:37 »

Sziasztok!

Nemrég feltörték az autómat, mégpedig úgy, hogy az ugrókódos risztót lemásolták, és azzal nyitották-zárták az autót.

A jelenség amit ebből én észleltem, hogy nem tudtam bezárni az autót. 2-3 x próbáltam, aztán pedig amikor éppen nem nyomtam a gombot az ajtó bezárt és be is reteszelt.

Miuztán van benne egy telefonos risztó is, azon kaptam hívást, hogy éppen kinyitották a kocsit, de nem hangos riasztás, hanem pont úgy mint amikor én nyitom kulcsal.

Legyetek résen, ha ezt tapasztaljétok és jól nézzetek körül, ki figyel benneteket. Gondolom 8-10 méteren belül kellett lenniük, mert a riasztó hatótávja sem sokkal több...  Embarrassed

Üdv,
Péter


Szia Petersimon!
Hm, ilyen sztorit eddig még csak a feketepiacon nagyon keresett verdák esetében hallottam. ( nyócvágen-csoport, pözsó )
Hogy egy Mondeo-t elkötnének?! Vagy figyeltek régóta, és esetleg kell nekik valami, ami esetleg a Mondeóban van, ott hagysz időnként...
Górém áhatosát egy reklám-szatyor miatt törték be, pedig csak reklámújságok voltak benne, amit a hátsó ülésen hagyott.
Furcsa az eseted. Reméljük nem piszkálnak tovább! Szervízbe ilyenkor lehet kérni másik "kód"-ot, nem tudja vki?
Üdv:)


Ezek ma már bármit elvisznek, megrendelésre dolgoznak, ha épp egy régi 1.0ás swiftet rendeltek akkor azt viszik..
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
andyg15
Vendég
« Új hozzászólás #3026 Dátum: 2007.10.24 szerda, 13:02:12 »

Sziasztok! A következő történt, hátha már valaki belefutott ilyenbe (2003.12, tdci,130 ps,150e km): menet közben, nyugis 90-es tempónál egyszer csak a műszerfal mintha "reset"-elődött volna: minden kialudt, mutatók alapállásba, majd minden lámpa kigyulladt (szép volt!), mutatók vissza, a motor viszont (fülre és teljesítményre) meg se rezdült! Engine check lámpa sem ég azóta sem. Mi történhetett? (Napi km-számláló is nullázódott.)

kösz, András

Milyen állapotban van az akkumlátorod? Méresd meg lakatfogóval.

Hm, az okozhat ilyet? Pénteken úgyis megyek szervízbe (ülésfűtés nem megy és persze nem márkaszervízbe), megnézetem. kösz.
Naplózva
petersimon
Vendég
« Új hozzászólás #3027 Dátum: 2007.10.24 szerda, 13:22:35 »

Ez a gyári távirányító, amire a riasztó is rá van kötve. (igaz, a riasztót csak csendes riasztásra kapcsolja, és azt utólag kell hatástalanítani.)

[/quote]
Ez a gyári távirányító volt, vagy egy utólag szerelt riasztó távirányítója?
[/quote]
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3028 Dátum: 2007.10.24 szerda, 14:06:44 »

Ez a gyári távirányító, amire a riasztó is rá van kötve. (igaz, a riasztót csak csendes riasztásra kapcsolja, és azt utólag kell hatástalanítani.)


Csak azért kérdeztem, mert ez a lemásolom az ugrókódot és visszajátszom típusú feltörés csakis abban az esetben szokott működni, ha a nyitás és a zárás ugyanarról a gombról történik. (Persze lehet, hogy a Ford által használt ugrókódos rendszernek van egy biztonsági rése)

Amikor kaptad a jelzést, akkor mi történt? Volt valaki az autó körül? Elvittek valamit?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
petersimon
Vendég
« Új hozzászólás #3029 Dátum: 2007.10.24 szerda, 16:29:05 »

Ami nagyobb összegű volt, az egy fényképezőgép, de szerencsére más nem volt a kocsiban. Ez sajnos egy elég sötét helyen történt és az eső is szakadt rendesen, úgyhogy nem nagyon tudtam körülnézni, meg persze az eseményeket s már csak akkor tudtam összerakni, amikor egy órával később nem találtam a táskámat a csomagtartóban.

A rendőrségen azt mondták, hogy ez nem egyedi eset, de Fordról még nem hallottak. Volvókat és Nissanokat nyitogattak így a Kika (zugló) parkolójában, de azóta azt már bekamerázták és onnan továbbálltak.

Egy jótanács Minenkinek: ne használd a távirányítót bevásárlóközpontokban, és egyéb nyilvános helyen, hanem zárjatok kulcsal, akkor nincsen ugrókód kifigyelés.
Így utólag persze okos az ember, de ha legközelebb nem tudom elsőre bezárni, biztosan kiveszem az 4 góliát elemes MAGLIGHT lámpámat és 15 méteres körzetben mindenkit fejbeverek...  falbav

Péter
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3030 Dátum: 2007.10.24 szerda, 16:44:11 »

Sziasztok! A következő történt, hátha már valaki belefutott ilyenbe (2003.12, tdci,130 ps,150e km): menet közben, nyugis 90-es tempónál egyszer csak a műszerfal mintha "reset"-elődött volna: minden kialudt, mutatók alapállásba, majd minden lámpa kigyulladt (szép volt!), mutatók vissza, a motor viszont (fülre és teljesítményre) meg se rezdült! Engine check lámpa sem ég azóta sem. Mi történhetett? (Napi km-számláló is nullázódott.)

kösz, András

Ilyen nekem is volt kb. egy éve, de azóta nem. Akksi oké. (azóta is)

A riasztós történethez annyi, hogy a gsm modulokat egy 5ezer forintos kütyüvel blookolni tudják, de még a gps-el védetteket is. Erre ellenszer, ha a gsm modulba pannonos kártyát rakunk, mert náluk van egy olyan szolgáltatás, hogy sms-t küld a rendszer, ha nem elérhető a hálózaton az egység. Sőt nyomkövetés is van már.
Amúgy jók a gsm-es kütyük, mert telefonon lehet kérni jelentést. De akár nyitni, zárni, ablakot felhúzni vagy éppen blokkolni (leállítani) a motort menet közben.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3031 Dátum: 2007.10.24 szerda, 20:39:48 »

A neten van 1-2 jó cikk a gépkocsit ellopásáról.
A témában jártas személyek egyöntetű véleménye, hogy a rejtett kapcsoló a TUTI.
Ha valaki intelligensebb megoldást szeretne, akkor ott a TATU.

Néha az egyszerű dolgok a nagyszerűek:

http://www.akciosbolt.hu/category.php?bid=15
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3032 Dátum: 2007.10.24 szerda, 20:56:03 »

A neten van 1-2 jó cikk a gépkocsit ellopásáról.
A témában jártas személyek egyöntetű véleménye, hogy a rejtett kapcsoló a TUTI.
Ha valaki intelligensebb megoldást szeretne, akkor ott a TATU.

Néha az egyszerű dolgok a nagyszerűek:

http://www.akciosbolt.hu/category.php?bid=15

Egy dolog kinyitni, meg egy másik elvinni.
Ha mindenképpen fel akarják törni, akkor inkább nyissák ki a kütyüvel, mint hogy verjék be az ablakot.
Rém egyszerű: se táskát, se fényképezőgépet ne hagyjunk az autóba.
A simon is lehet, hogy mielőtt bezárta volna, akkor rakta be a táskát a csomiba. Azaz, aki ott figyelt, az látta.
Én nem hagyok semmit az autóban, és továbbra is a gyári kulcson található gombbal nyitom, zárom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3033 Dátum: 2007.10.24 szerda, 21:44:57 »

Imho-nak a Volvo-ból is így vitték el a PDA-ját!
Tanulság, ha elsőre nem tudod bezárni az autót, irány egy másik parkoló! Vagy mindig kulccsal kell zárni, de így meg az kopik.

hmmm... akkor lehet, h nekem is ez volt 2 hete? zártam az autót aztán elég nehezen akart beugrani a dolog. mikor végre bezárt akkor én meg jól kinyitottam Cheesy az ment rögtön, aztán megint játék a zárással, nagynehezen be, aztán mikor sikerült akkor rögtön ki is nyitottam. ezt eljátszottam kb 8 - 10 alkalommal egymás után, mikoris már vette a zárást is azonnal. aztán ezzel az azonnal zár, nyit dologgal csináltam még kb 3 kört (bezár - kinyit) mire otthagytam a kicsikét.
lehet, h valaki éppen másolni akart, csak sok kódot dobtam fel rövid idő alatt, és inkább feladta? ... monnyuk én elsőre a zár hüjjeségére gondoltam, emiatt kb 10 perc múlva visszamentem és ránéztem az autóra. kulcs használat nélkül megfogtam a kilincset, h nem e nyitotta ki magát, mondhatnám: ellenőriztem a zárt állapotot.
csak most olvastam ezt a dolgot, és emiatt változott a véleményem, h lehet ez volt a rendetlenkedés oka, és nem is a mondi volt a hunyó!?
azóta nem is jelentkezett a dolog.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3034 Dátum: 2007.10.24 szerda, 22:12:14 »

hmmm... akkor lehet, h nekem is ez volt 2 hete? zártam az autót aztán elég nehezen akart beugrani a dolog. mikor végre bezárt akkor én meg jól kinyitottam Cheesy az ment rögtön, aztán megint játék a zárással, nagynehezen be, aztán mikor sikerült akkor rögtön ki is nyitottam. ezt eljátszottam kb 8 - 10 alkalommal egymás után, mikoris már vette a zárást is azonnal. aztán ezzel az azonnal zár, nyit dologgal csináltam még kb 3 kört (bezár - kinyit) mire otthagytam a kicsikét.
lehet, h valaki éppen másolni akart, csak sok kódot dobtam fel rövid idő alatt, és inkább feladta? ... monnyuk én elsőre a zár hüjjeségére gondoltam, emiatt kb 10 perc múlva visszamentem és ránéztem az autóra. kulcs használat nélkül megfogtam a kilincset, h nem e nyitotta ki magát, mondhatnám: ellenőriztem a zárt állapotot.
csak most olvastam ezt a dolgot, és emiatt változott a véleményem, h lehet ez volt a rendetlenkedés oka, és nem is a mondi volt a hunyó!?
azóta nem is jelentkezett a dolog.

Szerintem igen, ez volt az oka.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3035 Dátum: 2007.10.24 szerda, 22:18:01 »

Egy dolog kinyitni, meg egy másik elvinni.
Ha mindenképpen fel akarják törni, akkor inkább nyissák ki a kütyüvel, mint hogy verjék be az ablakot.
Rém egyszerű: se táskát, se fényképezőgépet ne hagyjunk az autóba.
A simon is lehet, hogy mielőtt bezárta volna, akkor rakta be a táskát a csomiba. Azaz, aki ott figyelt, az látta.
Én nem hagyok semmit az autóban, és továbbra is a gyári kulcson található gombbal nyitom, zárom.

ez pont így van, még annyit tennék hozzá amellett, h nekem is üres az autóm, h én bármikor kiszállok belőle kulcs a kezembe, és ha 2 métertől távolabb megyek akkor be is zárom. viszont ha el akarják vinni akkor el is viszik. ha törés (sérülés) mentesen kell az autó akkor egyszerűen trélerre rakják ... márpersze ha nem megy a nyitás pillanatok alatt.
persze az is más ha az előlhagyott dolgokat akarják csak kiemelni. erre van 1 jó példa ... kb 10 éve láttam 1 oktató TÉVéműsorban (ojjan ami manapság is van, a téma: taníccsuk meg az embereket lopni, csalni)
volt valami cég aki állításuk szerint igen hiperszuper zárrendszert és ezzel összekötött riasztót talált ki. fogtak 1 autót és jól felszerelték (típusa mind1). beállították 12mp késleltetésre a riasztót, "megkönnyítve" ezzel a teszt emberek dolgát, h azéé legyen 1 kis idejük mojjolni vele. de hozzátették, h állítható kevesebb, és több időre is. beraktak az autó anyósülésére 1 táskát, benne 1 millió forint, és azt mondták, h azé aki hamarabb kiveszi mint a riasztó jelezne. jöttek a simafejűek szerencsétpróbálni, szépen sorba de mindenkinél visított a riasztó még mielőtt a táska a keze közelébe került volna. túl voltak pár simafejűn, és mégtöbb dícséreten a tutijó dolog miatt, mikor az 1ik barom felvett 1 nagy követ, és azt előre tartva egyszerűen keresztülnyúlt az üvegen. a követ bent elengedte és kivette a táskát. az egész alig volt több 3-4 másodpercnél. mire a riasztó nekilátott vinnyogni már régen a hátát mutatta az autónak pár lépés távolságból.
persze jól letámadták, h nem nyitotta ki az ajtót. ő meg mondta h "bocs, de a feladat a táska kivétele volt a riasztó megszólalása előtt ... köszi ez most jól jön!"
szal nem mind1, h kinyitni akarják, elvinni, v csak kivenni akarnak valamit.
másik dolog amikor különböző autók gyári zárjait tesztelték, kényszerpihenős specialistákkal. a mercik, audik, egyéb nagyon értékes autók sorra buktak el mert max 10mp kellett mind1ik specialistának a nyitáshoz. az xara, fiat + a buzki mellett meg fél perc elteltével is a fejüket vakargatták. kérdezték tőlük, h ennyire bonyolult? mondták, h nem, csak ki az a marha aki a feketepiacon lopott buzukit akar venni!? egyszerűen érdektelen számukra az autó, ezálltal zárrendszer is, és emiatt nincsenek belőle felkészülve.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3036 Dátum: 2007.10.24 szerda, 22:19:49 »

Szerintem igen, ez volt az oka.

akkor az is lehetséges, h a sok kódváltással beszívták  nyes nyes duhos2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3037 Dátum: 2007.10.24 szerda, 22:42:11 »

hmmm... akkor lehet, h nekem is ez volt 2 hete? zártam az autót aztán elég nehezen akart beugrani a dolog. mikor végre bezárt akkor én meg jól

Vagy csak szimplán összeakadt egy másik mondeóval, csak valami egész más rendszer zavarta meg. Ami hasonló/egészen más jeleket sugároz.
Vagy: csak... ilyen is van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3038 Dátum: 2007.10.24 szerda, 23:00:17 »

Vagy csak szimplán összeakadt egy másik mondeóval, csak valami egész más rendszer zavarta meg. Ami hasonló/egészen más jeleket sugároz.
Vagy: csak... ilyen is van...

nemtom, csak a lentebbi írásból próbáltam meríteni. eddig monnyuk nekem egész más lehetőségeken járt az agyam. de ezek után mint lehetőséget nem zárom ki. lényeg h sértetlenül, és zárva találtam az autót Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
andyg15
Vendég
« Új hozzászólás #3039 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 07:16:38 »

Sziasztok! A következő történt, hátha már valaki belefutott ilyenbe (2003.12, tdci,130 ps,150e km): menet közben, nyugis 90-es tempónál egyszer csak a műszerfal mintha "reset"-elődött volna: minden kialudt, mutatók alapállásba, majd minden lámpa kigyulladt (szép volt!), mutatók vissza, a motor viszont (fülre és teljesítményre) meg se rezdült! Engine check lámpa sem ég azóta sem. Mi történhetett? (Napi km-számláló is nullázódott.)

kösz, András

Milyen állapotban van az akkumlátorod? Méresd meg lakatfogóval.

Egy kérdés: mi az a "lakatfogó"?
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3040 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 08:37:18 »

Sziasztok! A következő történt, hátha már valaki belefutott ilyenbe (2003.12, tdci,130 ps,150e km): menet közben, nyugis 90-es tempónál egyszer csak a műszerfal mintha "reset"-elődött volna: minden kialudt, mutatók alapállásba, majd minden lámpa kigyulladt (szép volt!), mutatók vissza, a motor viszont (fülre és teljesítményre) meg se rezdült! Engine check lámpa sem ég azóta sem. Mi történhetett? (Napi km-számláló is nullázódott.)

kösz, András

Milyen állapotban van az akkumlátorod? Méresd meg lakatfogóval.

Egy kérdés: mi az a "lakatfogó"?
Lakatfogó. Egy olyan speciális kialakítású villamos-töltések mérésére szolgáló műszer, mely a villamos-vezetékben jelenlévő feszültséget/átfolyó áramot méri, úgy hogy nem kell vezetéket megbontani ehhez. ( mintegy "átfogja" a vezetéket, úgy mint egy zárt lakat...a vezeték mágneses terét méri )
Autóvillamossági-szerelők ismerik, többek közt.
Üdv:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3041 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 18:19:17 »

Vagy csak szimplán összeakadt egy másik mondeóval, csak valami egész más rendszer zavarta meg. Ami hasonló/egészen más jeleket sugároz.
Vagy: csak... ilyen is van...

Szerintem összeakadni nem igen tudnak. Volt mikor 3 Mondeo volt itthon, és kerestem, hogy melyik kulcs kihez tartozik, mindig a megfelelő autót működtette a saját kulcsa. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.25 csütörtök, 18:20:56 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3042 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 18:37:56 »



Egy kérdés: mi az a "lakatfogó"?
[/quote]
Lakatfogó. Egy olyan speciális kialakítású villamos-töltések mérésére szolgáló műszer, mely a villamos-vezetékben jelenlévő feszültséget/átfolyó áramot méri, úgy hogy nem kell vezetéket megbontani ehhez. ( mintegy "átfogja" a vezetéket, úgy mint egy zárt lakat...a vezeték mágneses terét méri )
Autóvillamossági-szerelők ismerik, többek közt.
Üdv:)
[/quote]

Jól körbeirtad!-:)

Itt látni is egy párat:

http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.meromuszerek.hu/images/25603.gif&imgrefurl=http://www.meromuszerek.hu/index.php%3FcPath%3D24%26osCsid%3D4b95e8087e5189ebac0f0744a93fe9fe&h=250&w=330&sz=16&hl=hu&start=1&tbnid=rPZQixa92Rcy1M:&tbnh=90&tbnw=119&prev=/images%3Fq%3Dlakatfog%25C3%25B3%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Dhu%26sa%3DG
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3043 Dátum: 2007.10.25 csütörtök, 20:45:23 »

Jól körbeirtad!-:)

Szia Zsoel!
Jó öreg Kovács-tanár úr anno "Mérés" c. tantárgy kapcsán fogalmazott mindig hasonlóan. Értette a dolgokat, csak szerette a saját szája íze szerint visszahallani feleléskor a leadott anyagot szóról szóra. Nagyon szigorú volt. Úgy látszik az a 4 év nem múlt el nyomtalanul.  kuss
Üdv.
- Nem láthattam a kályhafűtésed, de hátha összefutunk még tavaszig! Megsassolom.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3044 Dátum: 2007.10.26 péntek, 08:22:23 »

Hogyan kell működnie a hűtés/fűtés befújásnak automatikus üzemmódban?
Nyáron a hideget mindig szemből fújta. Most, hogy beköszöntött a fűtés, mindig a lábamra kapom a meleget, a fenti rostélyokból semmi nem jön. Mondjuk van benne logika, mert a hideg lefelé, a meleg pedig felfelé száll, de nem mindig komfortos.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3045 Dátum: 2007.10.26 péntek, 08:38:14 »

Hogyan kell működnie a hűtés/fűtés befújásnak automatikus üzemmódban?
Nyáron a hideget mindig szemből fújta. Most, hogy beköszöntött a fűtés, mindig a lábamra kapom a meleget, a fenti rostélyokból semmi nem jön. Mondjuk van benne logika, mert a hideg lefelé, a meleg pedig felfelé száll, de nem mindig komfortos.

Ez igy van jol. Nyaron dog melegben lefujja a hajadat a fejedrol, telen megsuti a labadat Cool Es igen, a meleg koztudottan felfele szal, igy logikus, hogy lentrol fujja. Szerintem nem aza lenyeg, hogy erezd az arcodon a meleg fuvallatot, hanem az, hogy az utasterben egyenletes, meleg hofok legyen. Arrol nemis beszelve, hogy nagy hidegben jobb ,ha a labadat eri a meleg, mivel azt a szervezet nem futi igazan. Meg aztan igy lehet nagyjabol egyenletes hofokot csinazni. Egyebkent ha nagyon kell, akkor megnyomod a szembe fujas gombot, es akkor megkapod amire vagytal.
Naplózva

blah blah blah
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3046 Dátum: 2007.10.26 péntek, 09:00:46 »

SSanya!
Hűtőrács kijött, izzócsere megtörtént?
Üdv:)

Szia MondESU!

Kijött. Feszegettem rendesen, mert valóban a bepattanó részeknél összegyűlt a szmötyi, elég nehezen adta meg magát, de szerencsére nem roppant semmi. Az izzócsere egy laposfogó segítségével - nőgyógyász ujjak hiányában - habkönnyen sikerült.

Köszönöm kérdésed. wave
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #3047 Dátum: 2007.10.26 péntek, 09:23:31 »

A könyöktámasz előtti pogártartó szerű képződménynek van valami fedele/kivehető belseje vagy ilyesmije?
Amikor megvettem a kocsit, akkor nekem egy telefontartó volt odarögzítve. Ezt tegnap eltávolítottam és most az a pohár alakú lyuk van ott. De úgy kívánja, hogy valami legyen benne/rajta.

A fentiekből adódik, hogy van es felesleges Nokia telefontartóm Mondeoba. Teljesen belepasszol. Abba a pohár alakú lyukba van rögzítve, bőrözött kis dobozka és ezen van a tartó maga. Teljesen és kultúráltan belepasszol a kocsiba. A telefon a könyöktámasz előtt van vízszintesen. A könyöktámasz és a hamutartó is nyitható marad természetesen.
Van hozzá elektronika, mikrofon, antenna, hangszóró. Még kézikönyv is.
Nokia Cark-91 a tipusa.

Odaadom egy olyan bármiért, ami erre a pohár alakú lyukra való.

Ezek vannak + a kis dobozka, amivel a kocsiba illeszthető (amin viszont Ford cikkszám van, tehát gyári cuccnak tűnik):
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3048 Dátum: 2007.10.26 péntek, 09:38:08 »

A könyöktámasz előtti pogártartó szerű képződménynek van valami fedele/kivehető belseje vagy ilyesmije?
Amikor megvettem a kocsit, akkor nekem egy telefontartó volt odarögzítve. Ezt tegnap eltávolítottam és most az a pohár alakú lyuk van ott. De úgy kívánja, hogy valami legyen benne/rajta.

A fentiekből adódik, hogy van es felesleges Nokia telefontartóm Mondeoba. Teljesen belepasszol. Abba a pohár alakú lyukba van rögzítve, bőrözött kis dobozka és ezen van a tartó maga. Teljesen és kultúráltan belepasszol a kocsiba. A telefon a könyöktámasz előtt van vízszintesen. A könyöktámasz és a hamutartó is nyitható marad természetesen.
Van hozzá elektronika, mikrofon, antenna, hangszóró. Még kézikönyv is.
Nokia Cark-91 a tipusa.

Odaadom egy olyan bármiért, ami erre a pohár alakú lyukra való.

Ezek vannak + a kis dobozka, amivel a kocsiba illeszthető (amin viszont Ford cikkszám van, tehát gyári cuccnak tűnik):

a pohártartó első ránézésre télleg idétlenül néz ki, de megszokható a látvány Cheesy én a telfont szoktam benne tartani, ami önmagába eléggé kotyogós, ezért a doboz cigimmel támasztom meg ... így elég paszentos, és kivállóan funkcionál a lyuk ott középen Smiley arról nem is beszélve, ha csörgés van innen könnyen szedem elő a telt ... cigit nem mert autóban soha nem gyújtok rá. ezért aztán a hamutartó is mindenféle apró kacatokkal van tele Cheesy szivargyújtóm + nincs is csak foglalat, az a töltőhöz, egyéb dolgokhoz jól jön.
nekem csak 1 kis gumi betét kellene abba a pohártartóba, és teljes lenne az öröm. vlmelyik offba láttam már csak nemtom melyikben Sad
viszont ha te teljesen le akarod fedni akkor arra olyan 5letem lenne, h a "B" zafirához lehet kapni 'fedeles poharat' talán méretbe is jó, de ez csak a vallatásnál derül ki. ott pl ebbe a fedeles cuccba van a hamutartó betét.
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.26 péntek, 09:39:53 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #3049 Dátum: 2007.10.26 péntek, 09:47:08 »

Sziasztok!

Egy "kedves" ember tegnap kulcs nelkul nyitotta ki bal elso ajtot es megszabaditott egy par dologtol a XIV. keruletben.  Angry
Nem tudom mivel csinalta, de alig vettem eszre sotetben, hogy tortent valami es a kulcs is nyitotta gond nelkul, csak ma reggel lattam, hogy eroszakkal feszegettek.

Dugoztatok mar le zarat? Vagy van valami egyeb otletetek, hogy ez ne tortenhessen meg legkozelebb?

Koszi,
Peti
Naplózva
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.