Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 21:03:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591683 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2008.03.05 szerda, 12:31:09 »

Nemrég vettem a TDCi 130LE 2004-es mondimat. A jót hamar meg lehet szokni!!! vigyor3 Egy apróság azért akadt hátha tudtok segíteni. Az alapjárati fordulatszám meleg motornál  ingadozik 750-850 között. De többnyire 750es fordulatszám környékén van és akkor zörgős hang is társul az alacsony fordulathoz. A 750-es alapjárati fordulat nem alacsony??? Mert ha egy pici gázt adok akkor 800-850-nél már nincs zörgés és kisimul a  motor járása. MAF szenzort az általatok leírt módon tisztítottam.(változás semmi) Most voltam Ford szervízben és azt mondták semmit nem találtak, az alapjárati ford. jó és azon különben sem lehet állítani (az ékszíjnál van valami feszítőgörgő ami állítólag zörgős hangot iszokott okozni de azt már kb 1 éve cserélték) . Szerintem meg feljebb kelle egy picit emelni az alapjáratot. Mi lehet a gond és hogy lehetne orvosolni?  Előre is köszi!

Az enyém dettó ugyanez. Viszont az ékszíjfeszítőd zörög, berreg. És az nem jelent semmit, hogy egy éve cserélték. Nekem az elmúlt egy évben kétszer cserélték és most fogják újra. Ez van...
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2008.03.05 szerda, 12:59:52 »

Az enyém dettó ugyanez. Viszont az ékszíjfeszítőd zörög, berreg. És az nem jelent semmit, hogy egy éve cserélték. Nekem az elmúlt egy évben kétszer cserélték és most fogják újra. Ez van...
Szerintem nekem is hasonló a bajom. Egyáltalán akkor érdemes cserélni? Alapjáraton picit brummog . és mintha olyankor belebegne a szij
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2008.03.05 szerda, 13:14:10 »

Nemrég vettem a TDCi 130LE 2004-es mondimat. A jót hamar meg lehet szokni!!! vigyor3 Egy apróság azért akadt hátha tudtok segíteni. Az alapjárati fordulatszám meleg motornál  ingadozik 750-850 között. De többnyire 750es fordulatszám környékén van és akkor zörgős hang is társul az alacsony fordulathoz. A 750-es alapjárati fordulat nem alacsony??? Mert ha egy pici gázt adok akkor 800-850-nél már nincs zörgés és kisimul a  motor járása. MAF szenzort az általatok leírt módon tisztítottam.(változás semmi) Most voltam Ford szervízben és azt mondták semmit nem találtak, az alapjárati ford. jó és azon különben sem lehet állítani (az ékszíjnál van valami feszítőgörgő ami állítólag zörgős hangot iszokott okozni de azt már kb 1 éve cserélték) . Szerintem meg feljebb kelle egy picit emelni az alapjáratot. Mi lehet a gond és hogy lehetne orvosolni?  Előre is köszi!


Egy szoftverfrissítés, és a porlasztócsúcsok újraprogramozása segíthet--> szervíz.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2008.03.05 szerda, 14:26:15 »

Az enyém dettó ugyanez. Viszont az ékszíjfeszítőd zörög, berreg. És az nem jelent semmit, hogy egy éve cserélték. Nekem az elmúlt egy évben kétszer cserélték és most fogják újra. Ez van...
Csatlakozom. (Zacci hol vagy? Mert ez tényleg egy szemét típushiba, ráadásul úgy tűnik nem is javítható.)
Eddig háromszor volt cserélve az autómba, legutóbb tavaly, de nem sokkal utána már zörgött. Főleg dugóban elindulás közben kalapál.
Nekem csak akkor csinálja, ha bemelegszik, Igaz az alapjárati fordulatszám is csak ilyenkor esik le 800 alá.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2008.03.05 szerda, 14:28:40 »


Egy szoftverfrissítés, és a porlasztócsúcsok újraprogramozása segíthet--> szervíz.

Az mit segítene? A szíj lerövidül? Vagy a feszítő feszesebb lesz tőle???
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2008.03.05 szerda, 14:48:08 »

Szerintem az ékszíj belobogása, berregése miatt ingadozik az alajárat is. Hiszen a generátor ilyen szaggatottan van meghajtva, szagatottan termel is. Gondoljuk csak arra, hogy a vészvillogó bekapcsolása is ingadoztatja az alapjáratot.

Hú de szaki a megfogalmazásom.
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2008.03.05 szerda, 14:50:26 »

Ja és mégegy.

Ha már nagyon idegesít, akkor be szoktam kapcsolni a klímát, az megemeli egy picit az alapjáratot és akkor már nem berreg annyira... ( úgy is be kell kapcsolni néha, nyáron meg úgyis bekapcsolod)
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2008.03.05 szerda, 14:56:26 »

Szerintem az ékszíj belobogása, berregése miatt ingadozik az alajárat is. Hiszen a generátor ilyen szaggatottan van meghajtva, szagatottan termel is. Gondoljuk csak arra, hogy a vészvillogó bekapcsolása is ingadoztatja az alapjáratot.

Hú de szaki a megfogalmazásom.

Sztem nem a szíjhoz van köze..
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2008.03.05 szerda, 14:57:27 »

Sztem nem a szíjhoz van köze..

Hanem?
Naplózva
knulp
Vendég
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2008.03.05 szerda, 15:24:15 »

Lehet valami ebben a feszítő görgő problémában mert én is azt tapasztalom, hogy ha a klímát bekapcsolom (ennyi fordulatszám emelkedés már majdnem elég is lenne) akkor csökken a zörgés. A klíma kompresszort is az ékszíj hajtja szerintem. De szoftveresen nem lehetne akár csak 50-el megemelni a fordulatszámot? Mert akkor már jó is volna!
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2008.03.05 szerda, 15:32:38 »

Lehet valami ebben a feszítő görgő problémában mert én is azt tapasztalom, hogy ha a klímát bekapcsolom (ennyi fordulatszám emelkedés már majdnem elég is lenne) akkor csökken a zörgés. A klíma kompresszort is az ékszíj hajtja szerintem. De szoftveresen nem lehetne akár csak 50-el megemelni a fordulatszámot? Mert akkor már jó is volna!

Én is kérdeztem és nem. Egy kis nehezésket rakjunk a gázpedálra eplus2
Naplózva
knulp
Vendég
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2008.03.05 szerda, 16:03:59 »

Itt a fórumban olvastam, hogy valakinek chiptuning után az alapjárat is kisimult. (lehet hogy rátesz 1 keveset az alapjáratra is?) Most akkor csak a tuning marad vagy a nehezék a gázpedálon tartós megoldásként?? vigyor
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2008.03.05 szerda, 16:26:12 »

Hanem?

Hanem a porlasztócsúcsokhoz. Van hogy elállítódnak, és akkor nem megfelelő a "befecsekndezési ütem" alapjáraton,ettől ugrálhat az alapjárat és fura zörgő hangot ad.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2008.03.05 szerda, 16:30:27 »

Hanem a porlasztócsúcsokhoz. Van hogy elállítódnak, és akkor nem megfelelő a "befecsekndezési ütem" alapjáraton,ettől ugrálhat az alapjárat és fura zörgő hangot ad.
Nekem tök sima az alapjárat, de a generátor szíj felől csattog.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
knulp
Vendég
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2008.03.05 szerda, 16:51:46 »

Nekem azért az még mindíg felfoghatatlan, hogy az alapjáratot nem tudják a szervizben állítani.   Angry
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2008.03.05 szerda, 16:58:30 »

Nekem tök sima az alapjárat, de a generátor szíj felől csattog.
Sztem a remeges alapjáraton oka a 2 részes szíjtárcsa a főtengely végén. Amikor pedig klímát indítasz, akkor a szíj nagyobb terhelést kap így valamelyest kiveszi a 2 rész holtjátékát és eltűnik a remegés. Én már a jó időt várom a szereléshez, kikapom a szíjtárcsát lerajzolom, oszt indul az 1 részből gyártás.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2008.03.05 szerda, 18:00:25 »

Itt a fórumban olvastam, hogy valakinek chiptuning után az alapjárat is kisimult. (lehet hogy rátesz 1 keveset az alapjáratra is?) Most akkor csak a tuning marad vagy a nehezék a gázpedálon tartós megoldásként?? vigyor
A chip nemigen emeli az alapjárati fordulatot.A nyomatékot na azt igen .Tapasztalatból mondom nekem van,mármint chip-em
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2008.03.05 szerda, 18:12:05 »

Nemrég vettem a TDCi 130LE 2004-es mondimat. A jót hamar meg lehet szokni!!! vigyor3 Egy apróság azért akadt hátha tudtok segíteni. Az alapjárati fordulatszám meleg motornál  ingadozik 750-850 között. De többnyire 750es fordulatszám környékén van és akkor zörgős hang is társul az alacsony fordulathoz. A 750-es alapjárati fordulat nem alacsony??? Mert ha egy pici gázt adok akkor 800-850-nél már nincs zörgés és kisimul a  motor járása. MAF szenzort az általatok leírt módon tisztítottam.(változás semmi) Most voltam Ford szervízben és azt mondták semmit nem találtak, az alapjárati ford. jó és azon különben sem lehet állítani (az ékszíjnál van valami feszítőgörgő ami állítólag zörgős hangot iszokott okozni de azt már kb 1 éve cserélték) . Szerintem meg feljebb kelle egy picit emelni az alapjáratot. Mi lehet a gond és hogy lehetne orvosolni?  Előre is köszi!
Nekem is van ilyen gondom sőt menetközben alacsonyabb fordulat/1700-2000/magasabb seb.fokozat és kigyorsulásnál is berezonál.A szerelőm a kettős tömegű lendkereket mondja,a forumról kaptam tippet:turbó cső bever valahol a bőlcsőbe. ezt még nem néztem meg ,de ez lenne a jobbik.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2008.03.05 szerda, 19:16:51 »

A chip nemigen emeli az alapjárati fordulatot.A nyomatékot na azt igen .Tapasztalatból mondom nekem van,mármint chip-em
A valóság az, hogy alapjáraton nem emeli a nyomatékodat sem teljesítményt sőt csökkenti mindkettőt. Később 1500-1600 -nál egyezik meg a gyári értékkel utána viszont tényleg több.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2008.03.05 szerda, 19:42:37 »

Itt a fórumban olvastam, hogy valakinek chiptuning után az alapjárat is kisimult. (lehet hogy rátesz 1 keveset az alapjáratra is?) Most akkor csak a tuning marad vagy a nehezék a gázpedálon tartós megoldásként?? vigyor
Nem ez történik. Lehet látni, hogy az alpjáratnál nem hogy rátesz hanem még el is vesz. A kisimulás a teljesítmény és nyomatékgörbe szőrősödésére vonatkozik. Annak pedig csak az az oka hogy általában az EU IV-es környezetvédelmi besorolást csak a vezérlőelektronika kemény visszaszabályzásával lehet elérni (egyelőre) ezért a görbe teteje alapból szőrös szomoru1.  A Tuning ezeket a szőröket egyengeti ki. Ha megnézel két valódi görbét az egyik gyári alap ez a szőrös és a másik pedig a chippelt.
Gyári alap

Chippelt

Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2008.03.05 szerda, 20:44:15 »

Nekem is van ilyen gondom sőt menetközben alacsonyabb fordulat/1700-2000/magasabb seb.fokozat és kigyorsulásnál is berezonál.A szerelőm a kettős tömegű lendkereket mondja,a forumról kaptam tippet:turbó cső bever valahol a bőlcsőbe. ezt még nem néztem meg ,de ez lenne a jobbik.
Nekem is ilyen bajom van. 1800 környékén berezonál vmi. Olyat is hallottam, hogy kipuffogó is lehet. Ha megtudtál vmit, engem is érdekelne.

Chiptuningilag kit tudnátok ajánlani és az mibe kerül zacc/kávé?
Naplózva
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2008.03.05 szerda, 20:50:46 »

Nekem is ilyen bajom van. 1800 környékén berezonál vmi. Olyat is hallottam, hogy kipuffogó is lehet. Ha megtudtál vmit, engem is érdekelne.

Chiptuningilag kit tudnátok ajánlani és az mibe kerül zacc/kávé?
nekem is olyan 1800 körül halltszik  egy kis rezonancia , föleg kettesben vagy csak ott hallatszik legjobban ,főleg akkor ha lassan huzatom ki, kezd már idegesíten hogy nem tudom hogy mi az.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2008.03.05 szerda, 20:52:04 »

Nekem is van ilyen gondom sőt menetközben alacsonyabb fordulat/1700-2000/magasabb seb.fokozat és kigyorsulásnál is berezonál.A szerelőm a kettős tömegű lendkereket mondja,a forumról kaptam tippet:turbó cső bever valahol a bőlcsőbe. ezt még nem néztem meg ,de ez lenne a jobbik.
Nekem is ilyen bajom van. 1800 környékén berezonál vmi. Olyat is hallottam, hogy kipuffogó is lehet. Ha megtudtál vmit, engem is érdekelne.
Az 1800-as fordulaton főleg hallható és nem érezhető rezonancia egyértelműen a turbócső rögzítésének kopásából ered. Ki kell b@szni a gumi alátéteket, és fixen oda kell csavarozni. Mondjuk egy lendkerékcserénél árnyalatnyival olcsóbban megúszható beavatkozás, sőt hatásosabb is.

(sk. piramis)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2008.03.05 szerda, 20:55:29 »

nekem is olyan 1800 körül halltszik  egy kis rezonancia , föleg kettesben vagy csak ott hallatszik legjobban ,főleg akkor ha lassan huzatom ki, kezd már idegesíten hogy nem tudom hogy mi az.

Meg lehet a feszítőgörgő is. Pl nálam az volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2008.03.05 szerda, 20:56:56 »

Meg lehet a feszítőgörgő is. Pl nálam az volt.
feszitőgörgőt mennyi km után kell cserélni?
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2008.03.05 szerda, 21:19:34 »

nekem is olyan 1800 körül halltszik  egy kis rezonancia , föleg kettesben vagy csak ott hallatszik legjobban ,főleg akkor ha lassan huzatom ki, kezd már idegesíten hogy nem tudom hogy mi az.

Nekem az intercoler csöve ugyanezt csinálta de kb 1500-tól, akárhogy meghúztam a csavarokat rezonált. megfogtam megemeltem  menetirányszerinti bal odalon a fémcső alá egy félcenti vastag habgumi lapot a súlya odanyomta az alatta lévő kereszttartóhoz, egy fél éve igy van és elhalgatott! wow1
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2008.03.05 szerda, 22:05:20 »

És mi van akkor, ha kifújom a motorteret PUR habbal?  hehe
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2008.03.05 szerda, 22:09:06 »

Egészen tök véletlenül valaki nem tudja, hogy milyen méretű O gyűrű kell a hátsó fékbigyóba a kézifék tengelyéhez?
Csak ha széccedésre kerül a sor, ne akkor kelljen megrendelni majd 2 napot várni...
Naplózva
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2008.03.05 szerda, 23:32:37 »

És mi van akkor, ha kifújom a motorteret PUR habbal?  hehe

Nálunk inkább a kiput szokták,egyes egyének,hogy ne menjen be a pára a motorba,még berozsdál..
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2008.03.05 szerda, 23:35:20 »

És mi van akkor, ha kifújom a motorteret PUR habbal?  hehe
Ha még be is számolsz utólag róla a Humor topicba (lehetőleg képpel) akkor jó nagy röhögés wave
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 08:24:49 »

Nekem az intercoler csöve ugyanezt csinálta de kb 1500-tól, akárhogy meghúztam a csavarokat rezonált. megfogtam megemeltem  menetirányszerinti bal odalon a fémcső alá egy félcenti vastag habgumi lapot a súlya odanyomta az alatta lévő kereszttartóhoz, egy fél éve igy van és elhalgatott! wow1
Ugyanarról beszélünk. Intercooler cső=turbócső.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 09:00:33 »

Valaki említette itt a kettős tömegű lendkereket.. igen az is ludas lehet, azt jobb cserélni mielőtt széthullik a cucc, ha már zörög akkor lassan csereérett.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 09:39:11 »

Nekem is ilyen bajom van. 1800 környékén berezonál vmi. Olyat is hallottam, hogy kipuffogó is lehet. Ha megtudtál vmit, engem is érdekelne.

Chiptuningilag kit tudnátok ajánlani és az mibe kerül zacc/kávé?
Én Debreceni vagyok és itt csinálta 1 srác.Amit tudni kell:Nagyon nyűgös fajta vagyok és sok fele érdeklődtem.Tunning műhelyek és még több műhely.Mindenhol 50.000-70.000 ft-ig.Nagyon szépen hangzott hogy német vagy olasz ...laptoppal belőjjük stb.Találtam ezt a srácot aki nincs elszálva de tudjátok vannak ilyen rejtett visszafogott "zsenik"és elmondta hogy chip tunning közt túl sok különbség nem lehet.Kábelt nem vágott el,ha nem érzed beváltnak vidd vissza pénz vissza jár,igaz ő nem laptoppal kalibrál hanem van bennük valami kis finom hangoló amivel ad neki vagy elvesz.Nos ez azért kell mert mikor próbáltuk és beléptem letiltott az elektronika és leállt.akkor kicsit visszább vett.Érdemes klimázással együtt beállítani.Azt mondja a mondeonak érzékeny az elektronikája és ha káros vagy sok neki akkor azt mondja ÁLLJ és letilt ,azért kell visszább venni.Amúgy csak megjegyzem legjobban a suzukikat lehet chippelni mert "nem elég okos a computer" és nem számít ha füstől meg ilyesmi az megy.Szóval nekem csak pozitív élményem van a chippel..nem füstöl tőle mint némelyik.Ja és az ára 20.000 Ft.Nagyon igényesen van beszerelve.   És ezzel nem akarok megsérteni 1 tunningos műhelyt sem.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.06 csütörtök, 09:40:58 írta sz.z.csicsi » Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 09:49:23 »

Amivel kicsit nem vagyok megelégedve:Utólagos xenont rakattam bele 2 év gari nem gagyi CSAK: mivel mindig automatán van a lámpám így indításkor /este/ a lámpa is kapcsolódna fel de nekem a jobb oldali mindig vibrált/indítás pillanatában/és nem gyulladt be.Ha úgy csináltam hogy gyújtás be,kicsit várok begyulladt a xenon és indítás akkor jó.Vagy ha nem automat.lámp. és indít és kapcs .akkor is jó.De akkor minek az automat?Kicserélték jobbnál jobbra :semmi.Végül tett rá valami kondit és így jó lett csak:Ha gyújtást ráadom és világít akkor vibrál vagy 30 mp-ig felváltva a 2 ,de legalább azonnali indításnál is felkapcsolódik.Azért volt ez kellemetlen mert borús időben is érzékeli a lámp. hogy felkapcs és gyors indításnál nem kapcs fel és ezt csak akkor vettem észre ha 1 autó mögött voltam és 1 szemű volt az autó.Ami gusztustalanul csúnya főleg xenonnál.Így mindig lekapcs -felkapcs és jó volt...Én így jártam.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 09:59:50 »

Én Debreceni vagyok és itt csinálta 1 srác.Amit tudni kell:Nagyon nyűgös fajta vagyok és sok fele érdeklődtem.Tunning műhelyek és még több műhely.Mindenhol 50.000-70.000 ft-ig.Nagyon szépen hangzott hogy német vagy olasz ...laptoppal belőjjük stb.Találtam ezt a srácot aki nincs elszálva de tudjátok vannak ilyen rejtett visszafogott "zsenik"és elmondta hogy chip tunning közt túl sok különbség nem lehet.Kábelt nem vágott el,ha nem érzed beváltnak vidd vissza pénz vissza jár,igaz ő nem laptoppal kalibrál hanem van bennük valami kis finom hangoló amivel ad neki vagy elvesz.Nos ez azért kell mert mikor próbáltuk és beléptem letiltott az elektronika és leállt.akkor kicsit visszább vett.Érdemes klimázással együtt beállítani.Azt mondja a mondeonak érzékeny az elektronikája és ha káros vagy sok neki akkor azt mondja ÁLLJ és letilt ,azért kell visszább venni.Amúgy csak megjegyzem legjobban a suzukikat lehet chippelni mert "nem elég okos a computer" és nem számít ha füstől meg ilyesmi az megy.Szóval nekem csak pozitív élményem van a chippel..nem füstöl tőle mint némelyik.Ja és az ára 20.000 Ft.Nagyon igényesen van beszerelve.   És ezzel nem akarok megsérteni 1 tunningos műhelyt sem.

 Huh?

Őszinte leszek, 20.000-ért túl sokat nem kaptál!  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 10:11:26 »

Amivel kicsit nem vagyok megelégedve:Utólagos xenont rakattam bele 2 év gari nem gagyi CSAK: mivel mindig automatán van a lámpám így indításkor /este/ a lámpa is kapcsolódna fel de nekem a jobb oldali mindig vibrált/indítás pillanatában/és nem gyulladt be.Ha úgy csináltam hogy gyújtás be,kicsit várok begyulladt a xenon és indítás akkor jó.Vagy ha nem automat.lámp. és indít és kapcs .akkor is jó.De akkor minek az automat?Kicserélték jobbnál jobbra :semmi.Végül tett rá valami kondit és így jó lett csak:Ha gyújtást ráadom és világít akkor vibrál vagy 30 mp-ig felváltva a 2 ,de legalább azonnali indításnál is felkapcsolódik.Azért volt ez kellemetlen mert borús időben is érzékeli a lámp. hogy felkapcs és gyors indításnál nem kapcs fel és ezt csak akkor vettem észre ha 1 autó mögött voltam és 1 szemű volt az autó.Ami gusztustalanul csúnya főleg xenonnál.Így mindig lekapcs -felkapcs és jó volt...Én így jártam.

Majd próbáld ki így: beindítod a motort, és akkor kapcsolod be a lámpát, jobb lesz a helyzet.
Válasz
Utólagos xenont rakattam bele 2 év gari nem gagyi

Csak ahogy beépítették.

Amúgy meg relé, és külön kábel az akksitól, és nem lesz probléma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 10:15:38 »

Fogadjunk hogy nem csináltattál új tápvezetéket a xenonnak. A sima halogénnek véknyabb a tápvezetéke ezen túl nagy fesz esik ezért bizonytalan a bekapcs. (más a klubban már járt így)  A megoldás: húzz ki vastagabb vezetéken tápot és a müködtetést relézd le a jelenlegi vezetékről. Ekkor tuti lesz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 10:16:32 »

Fogadjunk hogy nem csináltattál új tápvezetéket a xenonnak. A sima halogénnek véknyabb a tápvezetéke ezen túl nagy fesz esik ezért bizonytalan a bekapcs. (más a klubban már járt így)  A megoldás: húzz ki vastagabb vezetéken tápot és a müködtetést relézd le a jelenlegi vezetékről. Ekkor tuti lesz.

Ahogy ezt már Angel is leírta...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 12:54:20 »

Huh?

Őszinte leszek, 20.000-ért túl sokat nem kaptál!  Undecided
Kb. annyit mint 50.000-ért. Én érzem.Utána kell járni mi a különbség chip meg chip között. Gondolkozz! Mi lehet?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 12:58:21 »

Fogadjunk hogy nem csináltattál új tápvezetéket a xenonnak. A sima halogénnek véknyabb a tápvezetéke ezen túl nagy fesz esik ezért bizonytalan a bekapcs. (más a klubban már járt így)  A megoldás: húzz ki vastagabb vezetéken tápot és a müködtetést relézd le a jelenlegi vezetékről. Ekkor tuti lesz.
Ezt nem én raktam bele .Olyanok forgalmazzák meg szerelik be akik kb napi 50 raknak be. Ugyanis 1 hétre előre kellett időpontot kérni.Ők a szakemberek,DE kösz a tanácsot ezért irtam hátha valaki tud valami okosságot mert ott nem tudtak.Nem irom le kik rakták be nehogy megbántsam őket.Mindenfele lehet olvasni.Ha keresőbe ütsz xenont biztos kidobja az első 3-ba. amugy tényleg kösz ennek utánajárok
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:06:33 »

Majd próbáld ki így: beindítod a motort, és akkor kapcsolod be a lámpát, jobb lesz a helyzet.
Csak ahogy beépítették.

Amúgy meg relé, és külön kábel az akksitól, és nem lesz probléma.
akkor minek az automata lámpa kapcsoló?És olyan nem lehet hogy válasszak a kettő közzül vagy valamit valamiért!
A külön kábeles dolognak utána nézek kösz
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:10:13 »

Kb. annyit mint 50.000-ért. Én érzem.Utána kell járni mi a különbség chip meg chip között. Gondolkozz! Mi lehet?

Te gondolkozz!
Csak egy rövid kérdés: szerelt be hozzád a muki egy dobozt? Csak azért kérdem, mert kábeleket emlegettél... amiket nem vagdosott el. Nem teljesen értem, amiket írsz: ...van bennük valami kis finom hangoló amivel ad neki vagy elvesz... ez most a szürke zseniben van, vagy az autóban? Ez lenne maga a box?

Ha igen, akkor neked nem is chiptuningod van, hanem egy szimpla boxod, a rosszabbik fajtából. Ezzel kb annyit fogsz elérni, hogy joban füstöl.

Aztán van pár mondat, ami azóta sem hagy nyugodni: Amit tudni kell:Nagyon nyűgös fajta vagyok és sok fele érdeklődtem. Hol? A dokinál? Kitűnő nyugtatókat lehet kapni.
Nagyon szépen hangzott hogy német vagy olasz ...laptoppal belőjjük stb. Én nem hiszem, hogy az számítana, hogy a laptop, amivel a chiptuningot megcsinálják, az német, vagy olasz lenne. Én úgy nagy hirtelen nem is tudnék mondani egy olasz laptopgyártót sem.
Azt mondja a mondeonak érzékeny az elektronikája és ha káros vagy sok neki akkor azt mondja ÁLLJ és letilt ,azért kell visszább venni. Igen, a mondeóban van egy úgynevezett motorvédelem, mint kb mindegyik autóban, amelyikban katalizátor van. De a te esetedben azért tilt le az elektronika, mert több levegőt nem, csak több üzemanyagot kapott, az nem tudott elégni, és ezért veszi vissza a teljesítményt. És ez jól is van így, ne csináljuk a mondeóból koromgyárat.
Amúgy csak megjegyzem legjobban a suzukikat lehet chippelni mert "nem elég okos a computer" és nem számít ha füstől meg ilyesmi az megy. Én meg mindig azt hittem, a turbómotorokat lehet a legjobban tuningolni. Mindig tanul az ember. Mondjuk a suzuki 90 lovasát mennyire tuja felhúzni? 98-ra?
Nagyon igényesen van beszerelve. Ezt ettől a "szakembertől" el is vártam.
Amúgy padon lemérték előtte, majd tuning, és újramérés? Nem? Mert akkor csak gányolást végeztek.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.06 csütörtök, 13:20:42 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:14:40 »

akkor minek az automata lámpa kapcsoló?És olyan nem lehet hogy válasszak a kettő közzül vagy valamit valamiért!
A külön kábeles dolognak utána nézek kösz

Az enyémben is van, nem használom. De nekem gyári xenonom van, és teljesen jól működik.
És megbocsáss, de ha össze-vissza vibrál, elalszik, nem gyullad be, és ez neked belefér, és te továbbra is szakembereknek tartod őket, akkor benned van a hiba. Amit csináltak, az szimplát balesetveszélyes.
Ha már szabálytalan átalakítást végeznek, legalább csinálják meg rendesen, törekedjenek a lehető legjobb eredményre.
Ja, és egy kérdés: beállították a lámpádat? Ja, nem? Gratulálok, kitűnő munkát végeztek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:24:30 »

Te gondolkozz!
Csak egy rövid kérdés: szerelt be hozzád a muki egy dobozt? Csak azért kérdem, mert kábeleket emlegettél... amiket nem vagdosott el. Nem teljesen értem, amiket írsz: ...van bennük valami kis finom hangoló amivel ad neki vagy elvesz... ez most a szürke zseniben van, vagy az autóban? Ez lenne maga a box?

Ha igen, akkor neked nem is chiptuningod van, hanem egy szimpla boxod, a rosszabbik fajtából. Ezzel kb annyit fogsz elérni, hogy joban füstöl.


1./Igen szerelt be dobozt és a dobozon van a finom hangoló
2./Nem dokinál voltam nyugtatóért hanem érdeklődtem hogy hol? és mennyiért szerelnek be chip tuningot?!
3./Nem a laptop volt német hanem a chip tuning meg olasz a 2 közt árkülönbség volt és erre voltam kiváncsi hogy miért?(szállítási költség? laugh
4./Nem benzines suzukira gondolt Vagy abban nincs diesel ezt haggyuk inkább ebben nem vagyok járatos
5./Mint írtam nem füstöl a gép se előtte se utána /persze ha belépel bármelyiknek az se füstöl?/
6./Az úgynevezett gyári box-okat csak hagyjuk mert cimbimnek leonjában 250.000-ért van de füst is KEMÉNYEN nyes
7./Mondhatjuk box-nak is /az enyémet/de van olyan h...e aki (ezt is csak hallottam)hogy átírja a progit vagy mit.Nem erre vannak a boxok?
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.06 csütörtök, 13:45:04 írta sz.z.csicsi » Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:29:50 »

Az enyémben is van, nem használom. De nekem gyári xenonom van, és teljesen jól működik.
És megbocsáss, de ha össze-vissza vibrál, elalszik, nem gyullad be, és ez neked belefér, és te továbbra is szakembereknek tartod őket, akkor benned van a hiba. Amit csináltak, az szimplát balesetveszélyes.
Ha már szabálytalan átalakítást végeznek, legalább csinálják meg rendesen, törekedjenek a lehető legjobb eredményre.
Ja, és egy kérdés: beállították a lámpádat? Ja, nem? Gratulálok, kitűnő munkát végeztek.
Épp ezért irok a forumba.TAPASZTALATOKÉRT...TANÁCSOKÉRT!Nem menetközben vibrál.Inditáskor.És ezért neveztem magam nyűgösnek mert idegesít.És az első benyomásom volt hogy szakemberek.De azért most se mondom hogy kókány.És mitől is balaesetveszélyes?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:36:03 »

Ja a chipre visszatérve biztos van olyan is amihez bele kell nyulni a motorhoz is.Előtte leonom volt akartam bele turbót,chipet meg ilyesmi és kaptam alap verziót turbó+chip, meg motorba nyúllós verziót is. Remélem ezt a "motorba nyullós" dolgot érthetően irtam.Tudom hogy fel kell nyitni hozzá a motorház tetőt,DE ne részletezzem ki.Azért irok felületesen mert így gyorsabb és nem is vagyok benne SZAKEMBER ...Azt hiszem vezetni tudok meg észreveszem mi a gyors és még gyorsabb. És nem akarok megbántani senkit,de a tanácsok mindig JÓL JÖNNEK!!!
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:38:22 »

Angel! Neked van chip az autódban? Nem piszkálódom csak kérdem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:38:43 »

1./Igen szerelt be dobozt és a dobozon van a finom hangoló
2./Nem dokinál voltam nyugtatóért hanem érdeklődtem hogy hol? és mennyiért szerelnek be chip tuningot?!
3./Nem a laptop volt német hanem a chip tuning meg olasz a 2 közt árkülönbség volt és erre voltam kiváncsi hogy miért?(szállítási költség? laugh
4./Nem benzines suzukira gondolt Vagy abban nincs diesel ezt haggyuk inkább ebben nem vagyok járatos
5./Mint írtam nem füstöl a gép se előtte se utána /persze ha belépel bármelyiknek az se füstöl?/
6./Az úgynevezett gyári box-okat csak hagyjuk mert cimbimnek leonjában 250.000-ért van de füst is KEMÉNYEN nyes

Tehát? neked nem chiptuningod van, hanem boxod. A chiptuningnál az autó szoftverét módosítják, míg a box az csak simán becsapja a szgépet. A leggyengébbek elhitetik, hogy -40 fok van, és ezért emeli fel a szgép önként a befecskendezett üzemanyagot. A boxnak megvan az a hátránya, hogy mondjuk mész föl a parton, egy kicsit komolyabb tempóban, és egyszercsak letilt a szgép. Ez elég kellemetlen. Ja, ugyanez a helyzet a végsebeesség szempontjából is, 220 fölé nem nagyon tudod majd vinni. Méregetés nélkül meg én ugyan be nem raknék chiptuningot, az ilyen próbáld ki hogy megy, az gyakorlatilag semmit sem ér. Azért kell mérni, mert a motorok nem tökéletesen egyformák, az egyik kopottabb, és így tovább. Szóval megmérni, és végigmenni a görbén, kisimítani a csúcsokat, és beállítani a kívánt görbét. Persze közben figyelni a füstölést (bocsának: mérni).
A lámpa meg azért balesetveszélyes, mert nem veszed észre, hogy nem világít az egyik, és pl valaki motorosnak néz...

Én sem akarlak megbántani, de olyan messze vagy a valóságtól, hogy csak na. A tanácsom: ne hallgass rám... eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:39:58 »

Angel! Neked van chip az autódban? Nem piszkálódom csak kérdem

Nincs. És nem is lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:43:16 »

sz.z.csicsi

Van egy imsrősöm aki rakatott chipet egy gol...Három turbócsere után ugy döntött viszacsináltatja az eredeti állapotába azóta jó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.