Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 19:05:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591574 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2008.04.20 vasárnap, 19:21:12 »

sziasztok , a napokban cseréltem műszercsoportot(km óra  ford mérő) és azóta jelzi a megtehető km-t a következő tankolásig, ha kigyullad a sárga lámpa . hozzá teszem az enyémben nincs fed. komp. de ez az óra egy olyan autóból való,lehet hogy meg lehetne csinálni a fed komp.-t  benne?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2008.04.21 hétfő, 08:42:50 »

sziasztok , a napokban cseréltem műszercsoportot(km óra  ford mérő) és azóta jelzi a megtehető km-t a következő tankolásig, ha kigyullad a sárga lámpa . hozzá teszem az enyémben nincs fed. komp. de ez az óra egy olyan autóból való,lehet hogy meg lehetne csinálni a fed komp.-t  benne?
Lehet, hogy csak egy info gombos indexkapcsoló kéne bele? Egy próbát mindenesetre megérne. 1 perc alatt átrakható. Ha Dél-Budán jársz szívesen segítek a próbában.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2008.04.22 kedd, 17:47:37 »

Lehet, hogy csak egy info gombos indexkapcsoló kéne bele? Egy próbát mindenesetre megérne. 1 perc alatt átrakható. Ha Dél-Budán jársz szívesen segítek a próbában.
köszi szépen ,sajnos Nyíregyházán lakom, de itt megpróbálom valakivel megbeszélni,mert így meg a hőmérsékletet nem mutatja. Na meg örülnék neki ha lenne fed. comp.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2008.04.25 péntek, 13:04:44 »

Ez minek a csatija? Tempomat?



Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2008.04.26 szombat, 18:54:33 »

Ez minek a csatija? Tempomat?
Nem tudom, de ha az segít, hogy nekem ott nincs olyan csatim, de tempomatom az van!
Bár az enyém Tdci...  fejvakaras
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2008.04.26 szombat, 19:01:10 »

Ez minek a csatija? Tempomat?

Igen tempomat motor (accurator) csatija
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2008.04.26 szombat, 19:01:26 »

Nem tudom, de ha az segít, hogy nekem ott nincs olyan csatim, de tempomatom az van!
Bár az enyém Tdci...  fejvakaras

TDCi-be nem kell tempomat motor.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2008.04.26 szombat, 19:02:15 »

Igen tempomat motor (accurator) csatija

Akkor ezek szerint be van minden kábelezve, csak a motor, a kormány, és a pedál kapcsolók kellenek?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2008.04.26 szombat, 19:19:49 »

TDCi-be nem kell tempomat motor.
Ennyivel már én is többet tudok!  wave
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2008.04.26 szombat, 19:55:17 »

Akkor ezek szerint be van minden kábelezve, csak a motor, a kormány, és a pedál kapcsolók kellenek?

gyiába benne vannak a kábeleket többnyire
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2008.04.28 hétfő, 15:14:00 »

gyiába benne vannak a kábeleket többnyire

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2008.04.29 kedd, 14:02:09 »

Sziasztok!

Lenne egy gondom. A mondimnak jobb elölről 60-90 és 110-130 között erős búgó hangja van. Elvittem már kétszer is szervízbe, és azt mondták, hogy sem kerékcsapágy, sem a féltengely csapágy nem szól. 140 felett semmit nem lehet hallani a morgásból...(tehát elég ritkán hallom nyes) A gumik 205/50/17 Pirelli P7. Még egy dolgot figyeltem meg, ha lassan kanyarodok balra, tehát a jobb elsőn nagyobb a terhelés, akkor egy szggatott morgó (ugyanazt) hallom.

Szerintetek?? A gumitól lehet ilyen hangja?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2008.04.29 kedd, 14:09:34 »

Sziasztok!

Lenne egy gondom. A mondimnak jobb elölről 60-90 és 110-130 között erős búgó hangja van. Elvittem már kétszer is szervízbe, és azt mondták, hogy sem kerékcsapágy, sem a féltengely csapágy nem szól. 140 felett semmit nem lehet hallani a morgásból...(tehát elég ritkán hallom nyes) A gumik 205/50/17 Pirelli P7. Még egy dolgot figyeltem meg, ha lassan kanyarodok balra, tehát a jobb elsőn nagyobb a terhelés, akkor egy szggatott morgó (ugyanazt) hallom.
Szerintetek?? A gumitól lehet ilyen hangja?
Nekem is hasonló volt mostanság, csak épp nem bal, hanem jobbkanyarban, és nem volt sebességfüggő. Csinálta mikor kedve volt. Elvittem Vik-hez, és kerékagycsapágy volt a baja. Viszont mire meglett az alkatrész, meg minden, addigra már elforgácsolta magát a kerékagyat is, így az is cserés lett.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2008.04.29 kedd, 14:51:12 »

Sziasztok!

Lenne egy gondom. A mondimnak jobb elölről 60-90 és 110-130 között erős búgó hangja van. Elvittem már kétszer is szervízbe, és azt mondták, hogy sem kerékcsapágy, sem a féltengely csapágy nem szól. 140 felett semmit nem lehet hallani a morgásból...(tehát elég ritkán hallom nyes) A gumik 205/50/17 Pirelli P7. Még egy dolgot figyeltem meg, ha lassan kanyarodok balra, tehát a jobb elsőn nagyobb a terhelés, akkor egy szggatott morgó (ugyanazt) hallom.

Szerintetek?? A gumitól lehet ilyen hangja?

Kerékcsapágy lesz, csak a levegőben lógó kereket forgatva nem hallatszik. Én is jártam már így.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2008.04.29 kedd, 15:06:57 »

Kerékcsapágy lesz, csak a levegőben lógó kereket forgatva nem hallatszik. Én is jártam már így.

de akkor kellene hogy szóljon nagy sebességnél egyre hangosabban, vagy nem???
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2008.04.29 kedd, 15:17:41 »

de akkor kellene hogy szóljon nagy sebességnél egyre hangosabban, vagy nem???
Mondom, nekem sem volt sebességfüggő. Valamikor dugóban csorogva is recsegett, valamikor meg 80-nál is csendes volt. Kanyartban sem mindíg csinálta. Végül mégis csapágy lett belőle.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2008.04.29 kedd, 19:15:20 »

Sziasztok!

Lenne egy gondom. A mondimnak jobb elölről 60-90 és 110-130 között erős búgó hangja van. Elvittem már kétszer is szervízbe, és azt mondták, hogy sem kerékcsapágy, sem a féltengely csapágy nem szól. 140 felett semmit nem lehet hallani a morgásból...(tehát elég ritkán hallom nyes) A gumik 205/50/17 Pirelli P7. Még egy dolgot figyeltem meg, ha lassan kanyarodok balra, tehát a jobb elsőn nagyobb a terhelés, akkor egy szggatott morgó (ugyanazt) hallom.

Szerintetek?? A gumitól lehet ilyen hangja?
szia nekem hasonló problémáim voltak,én kétszer vittem el szerelőhöz, azt hittem hogy csapágyas ,utána futóműbeállításra,hozzá sem kellet nyúlni ,végül kiderült hogy a gumik voltak zajosak(fulda carat extremo)pedig 3-4mm futófelület volt rajtuk és nem is ráztak miután lecseréltem őket(goodyear excellece) azóta teljes csendben közlekedek,kanyarban is.
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2008.04.30 szerda, 07:21:07 »

szia nekem hasonló problémáim voltak,én kétszer vittem el szerelőhöz, azt hittem hogy csapágyas ,utána futóműbeállításra,hozzá sem kellet nyúlni ,végül kiderült hogy a gumik voltak zajosak(fulda carat extremo)pedig 3-4mm futófelület volt rajtuk és nem is ráztak miután lecseréltem őket(goodyear excellece) azóta teljes csendben közlekedek,kanyarban is.

Nahát akkor most legyek okos. Egyik azt írja, hogy csapágy tutti, a másik pedig, hogy gumi. Annyi szól a csapágy felé, hogy csak a jobb első búg...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2008.04.30 szerda, 09:05:27 »

Nahát akkor most legyek okos. Egyik azt írja, hogy csapágy tutti, a másik pedig, hogy gumi. Annyi szól a csapágy felé, hogy csak a jobb első búg...
Vik látta (hallotta?) a kocsit? Csak mert ennyiből, hogy "búg", nehéz okosnak lenni. Bár hasonló jelenségekre nekem itt a fórumon egyből csapágyat mondtak, de elvittem Vikhez, ment vele egy kört, és ő is megerősítette, hogy az.
Ha nem látta még a kocsit, akkor írj neki egy e-mailt, vagy hívd fel egy időpontért, hogy mikor tudod bevinni hozzá. Hallás után biztos konkrétabban lehet tudni, mi a baja.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2008.04.30 szerda, 09:08:40 »

Vik látta (hallotta?) a kocsit? Csak mert ennyiből, hogy "búg", nehéz okosnak lenni. Bár hasonló jelenségekre nekem itt a fórumon egyből csapágyat mondtak, de elvittem Vikhez, ment vele egy kört, és ő is megerősítette, hogy az.
Ha nem látta még a kocsit, akkor írj neki egy e-mailt, vagy hívd fel egy időpontért, hogy mikor tudod bevinni hozzá. Hallás után biztos konkrétabban lehet tudni, mi a baja.

Vik szabin van, csak pünkösd után lesz. Petrányiéknál volt, ott felemelték, megpörgették, és azt mondták nincs baja. Hülyének néznek, de mondtam nekik, hogy felemelve egy kereket megpörgetve nem ugyanaz mint 180-al erős kanyarban az autópályán... szerintem
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2008.04.30 szerda, 09:27:19 »

Petrányiéknál volt, ott felemelték, megpörgették, és azt mondták nincs baja. Hülyének néznek, de mondtam nekik, hogy felemelve egy kereket megpörgetve nem ugyanaz mint 180-al erős kanyarban az autópályán... szerintem
Én is így jártam. Utána kicsit még forgatta az ürge, és mondta, hogy tényleg van egy nagyon enyhe hangja, de szerinte az még nem lehet vészes. A valóságban meg úgy búgott, mint állat. Mindegy, kicserélte jó lett.
Szerintem ha kormány tekergetésére (szlalom) egyértelműen reagál a hang, akkor kerékcsapágy lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2008.04.30 szerda, 09:34:36 »

Vik szabin van, csak pünkösd után lesz. Petrányiéknál volt, ott felemelték, megpörgették, és azt mondták nincs baja. Hülyének néznek, de mondtam nekik, hogy felemelve egy kereket megpörgetve nem ugyanaz mint 180-al erős kanyarban az autópályán... szerintem
Nálam leginkább akkor jött a hang, mikor 1-esben lassan full kitekert kormánnyal akármerre fordultam. Illetve hangos volt még minden nagyon enyhe jobbkanyarban. Vik vezetett, én ültem mellette, és szlalomozott, lassan fordult, majd jött a diagnózis. Aztán persze megemelték, tekergették a kerekét, de úgy nem volt semmilyen hangja, vagy jele a csapágyas dolognak.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2008.04.30 szerda, 09:37:08 »

Nálam leginkább akkor jött a hang, mikor 1-esben lassan full kitekert kormánnyal akármerre fordultam. Illetve hangos volt még minden nagyon enyhe jobbkanyarban. Vik vezetett, én ültem mellette, és szlalomozott, lassan fordult, majd jött a diagnózis. Aztán persze megemelték, tekergették a kerekét, de úgy nem volt semmilyen hangja, vagy jele a csapágyas dolognak.

telefonban megmondtam nekik, hogy most tekintsünk el attól, hogy rossznak gondolják-e, vagy sem. Én egy hülye ügyfél vagyok aki egy jó csapágyat ki szeretne cseréltetni egy új csapágyra mert sok pénzem van, és szeretem ahogy csillog az új. Nem értem meg őket, hogy miért nem mondják azt, hogy hagyad azt a hülyét, mond neki, hogy rossz a csapágy, kicseréljük, kifizeti, aztán menjen a fütyibe...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2008.04.30 szerda, 09:56:01 »

Vik szabin van, csak pünkösd után lesz. Petrányiéknál volt, ott felemelték, megpörgették, és azt mondták nincs baja. Hülyének néznek, de mondtam nekik, hogy felemelve egy kereket megpörgetve nem ugyanaz mint 180-al erős kanyarban az autópályán... szerintem
Ez melyik petrányi volt? A X. vagy a XIX. kerületi? Nekem az X. kerületei csapat a váltómra mondott hasonló okosat, márminthogy nincs baja. Aztán a 2-est nehezen eszi meg, ill. lehúzott ablaknál néha hallom hogy nagyokat "csattan" váltás közben. Továbbá most tervezem visszavinni a kocsit hozzájuk garanciális fékjavításra, mert az egyik oldalon fog állandóan, a másikon meg szvsz kevéssé a hátsó fék. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2008.04.30 szerda, 09:56:53 »

Ez melyik petrányi volt? A X. vagy a XIX. kerületi? Nekem az X. kerületei csapat a váltómra mondott hasonló okosat, márminthogy nincs baja. Aztán a 2-est nehezen eszi meg, ill. lehúzott ablaknál néha hallom hogy nagyokat "csattan" váltás közben. Továbbá most tervezem visszavinni a kocsit hozzájuk garanciális fékjavításra, mert az egyik oldalon fog állandóan, a másikon meg szvsz kevéssé a hátsó fék. Sad

Üllői út, XIX. kerület
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2008.04.30 szerda, 10:40:23 »

telefonban megmondtam nekik, hogy most tekintsünk el attól, hogy rossznak gondolják-e, vagy sem. Én egy hülye ügyfél vagyok aki egy jó csapágyat ki szeretne cseréltetni egy új csapágyra mert sok pénzem van, és szeretem ahogy csillog az új. Nem értem meg őket, hogy miért nem mondják azt, hogy hagyad azt a hülyét, mond neki, hogy rossz a csapágy, kicseréljük, kifizeti, aztán menjen a fütyibe...
Ezt mondjuk én sem értem. Ha nem kell, akkor néha cserélnek mindenfélét, ha meg kéred, akkor nem cserélnek?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
manci
Vendég
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2008.04.30 szerda, 16:52:09 »

Sziasstok!

Olyan kérdésem lenne, mint uj mondeotulajnak, hogy váltás után ha hirtelen rálépek a gázra alég nagy fémes csattanás halatszik a motortér környékéröl. rinya Nos ezt mi okozhatja? volt már valakinek ilyen jellegü gondja?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2008.04.30 szerda, 16:55:41 »

Sziasstok!

Olyan kérdésem lenne, mint uj mondeotulajnak, hogy váltás után ha hirtelen rálépek a gázra alég nagy fémes csattanás halatszik a motortér környékéröl. rinya Nos ezt mi okozhatja? volt már valakinek ilyen jellegü gondja?
Üdv a klubban, sokdolog lehet, így látatlanba lendkerékre tippelnék.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2008.04.30 szerda, 18:15:54 »

Sziasstok!

Olyan kérdésem lenne, mint uj mondeotulajnak, hogy váltás után ha hirtelen rálépek a gázra alég nagy fémes csattanás halatszik a motortér környékéröl. rinya Nos ezt mi okozhatja? volt már valakinek ilyen jellegü gondja?
Nincs gond , csak a  kettős tömegű lendkerék köszöni éppen, hogy padlózól  wave
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2008.04.30 szerda, 21:24:21 »

Üdv a klubban, sokdolog lehet, így látatlanba lendkerékre tippelnék.
Egy hete voltam Viknél. Nálam is van egy ilyen csattanás, de nem vészes, csak lehúzott ablaknál hallani. Na mondom, ez a lendkerék? De Vik szerint nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
locsa
Vendég
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 14:46:07 »

sziasztok!
tudom lerágott csont de én is felteszem ezt a kérdést
előre is bocsi
szóval van 1 TDCI automata verdám ebbe szeretnék útólag tempomaton belevarázsoltatni.
hol és mennyi pízért lehetne ezt bele aplikálni eme csodálatos gépsárkányba?Huh?? help
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 16:04:10 »

sziasztok!
tudom lerágott csont de én is felteszem ezt a kérdést
előre is bocsi
szóval van 1 TDCI automata verdám ebbe szeretnék útólag tempomaton belevarázsoltatni.
hol és mennyi pízért lehetne ezt bele aplikálni eme csodálatos gépsárkányba?Huh?? help


Vik-et keresd a fórumon!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2008.05.02 péntek, 09:12:52 »

Sziasstok!

Olyan kérdésem lenne, mint uj mondeotulajnak, hogy váltás után ha hirtelen rálépek a gázra alég nagy fémes csattanás halatszik a motortér környékéröl. rinya Nos ezt mi okozhatja? volt már valakinek ilyen jellegü gondja?
Nekem 1-ből 2-be váltásnál csattan nagyot és fémeset valami. Valsószínű a váltó felől jön, úgyhogy lehet váltó, kuplung, lendkerék.
Ha üresben, kuplung nélkül állítod le, csattog-e?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
manci
Vendég
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2008.05.02 péntek, 15:07:36 »

Nekem 1-ből 2-be váltásnál csattan nagyot és fémeset valami. Valsószínű a váltó felől jön, úgyhogy lehet váltó, kuplung, lendkerék.
Ha üresben, kuplung nélkül állítod le, csattog-e?

Kösz a tippeket, nekem leállitáskor minden normális, csak a hirtelen gázadásnál csattog Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2008.05.03 szombat, 09:50:21 »

Sziasstok!

Olyan kérdésem lenne, mint uj mondeotulajnak, hogy váltás után ha hirtelen rálépek a gázra alég nagy fémes csattanás halatszik a motortér környékéröl. rinya Nos ezt mi okozhatja? volt már valakinek ilyen jellegü gondja?

Motortartó bak?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2008.05.07 szerda, 12:52:11 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni. Az automata klímám nem hűt rendesen, hogyan lehet orvosolni a hibát. Az autómatika működik a ventilátor fordulatszámot változtatja a hőmérséklettel van baj. Egyébként mi a különbség az ECO és A/C AUTO állás között?

Köszi
Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2008.05.07 szerda, 13:28:32 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni. Az automata klímám nem hűt rendesen, hogyan lehet orvosolni a hibát. Az autómatika működik a ventilátor fordulatszámot változtatja a hőmérséklettel van baj. Egyébként mi a különbség az ECO és A/C AUTO állás között?

Köszi
Tibor
Tudtommal ECO módban nem megy a klíma, csak a "legyező". A/C AUTO pedig az, ha tényleg klíma van. Legalábbis nekem nagynavihoz ezt mondták.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2008.05.07 szerda, 13:30:39 »

Tudtommal ECO módban nem megy a klíma, csak a "legyező". A/C AUTO pedig az, ha tényleg klíma van. Legalábbis nekem nagynavihoz ezt mondták.

Ez így van. Maga a hűtés csak akkor megy, ha az AC is be van kapcsolva. Rtfm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2008.05.07 szerda, 13:30:50 »

Tudtommal ECO módban nem megy a klíma, csak a "legyező". A/C AUTO pedig az, ha tényleg klíma van. Legalábbis nekem nagynavihoz ezt mondták.

AUTO üzemmódban lehet eco és A/C is. Ha A/C-t jelez ki, akkor megy az "A"ir"C"ondition, ha ECO akkor nem ,csak a külső levegőt tudod felfűteni.

Ez nem evidens???
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2008.05.09 péntek, 06:48:13 »

AUTO üzemmódban lehet eco és A/C is. Ha A/C-t jelez ki, akkor megy az "A"ir"C"ondition, ha ECO akkor nem ,csak a külső levegőt tudod felfűteni.

Ez nem evidens???

Én is erre gondoltam. Most hoztam el a szervízből az autóm, azért nem hűtött mert nem volt a klímában gáz. Feltöltötték, így már minden oké.

Köszi a hozzászólásokat.
 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2008.05.09 péntek, 08:04:29 »

Én is erre gondoltam. Most hoztam el a szervízből az autóm, azért nem hűtött mert nem volt a klímában gáz. Feltöltötték, így már minden oké.

Köszi a hozzászólásokat.
 

És megtalálták azt is, hol szökött el anno a gáz?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2008.05.09 péntek, 08:10:48 »

És megtalálták azt is, hol szökött el anno a gáz?

Ez egy helyes kérdés. Mert most akkora divat lett gyorsszervízekben is, hogy akciósan klímatöltés... De kérdezem Én, hová szelelt a régi gáz?? Mert ugye ez egy nagyon komoyan zárt rendszer... Olyan mintha eresztene a gumi, és amikor lapos elvisszük felfujatni, aztán irány Horány...

Szóval ilyenkor a hangsúly szerintem sem azon kellene, hogy legyen, hogy feltöltöm gázzal, hanem az, hogy miért kell feltölteni...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2008.05.09 péntek, 10:00:33 »

Ez egy helyes kérdés. Mert most akkora divat lett gyorsszervízekben is, hogy akciósan klímatöltés... De kérdezem Én, hová szelelt a régi gáz?? Mert ugye ez egy nagyon komoyan zárt rendszer... Olyan mintha eresztene a gumi, és amikor lapos elvisszük felfujatni, aztán irány Horány...

Szóval ilyenkor a hangsúly szerintem sem azon kellene, hogy legyen, hogy feltöltöm gázzal, hanem az, hogy miért kell feltölteni...

Erre gondoltam én is. Nyomáspróba, meg ilyesmi. Most persze lehet, hogy feleslegesen túráztatjuk az agyunkat, és ez mind megvolt, csak emlékszem, amikor az egyik ismerősöm kb hetente hordta feltöltésre... persze azért megunta. Elkezdték cserélgetni az alkatrészeket, már majdnem mind kicserélték, aminek köze van a klímához, erre ő eladta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2008.05.09 péntek, 10:18:58 »

Erre gondoltam én is. Nyomáspróba, meg ilyesmi. Most persze lehet, hogy feleslegesen túráztatjuk az agyunkat, és ez mind megvolt, csak emlékszem, amikor az egyik ismerősöm kb hetente hordta feltöltésre... persze azért megunta. Elkezdték cserélgetni az alkatrészeket, már majdnem mind kicserélték, aminek köze van a klímához, erre ő eladta.

Nyomás (vákum)próbát végez az automata klímatöltő gép. Kb. 2 ezer felárért megfestik a gázt, és akkor később látszik a tömítetlenség helye, ha szökne a gáz. Azt egyébként normálisnak mondták, amikor az előző vasból 8 év alatt eltűnt a gáz fele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
locsa
Vendég
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2008.05.14 szerda, 16:16:48 »

Szisztok!
a klímás témához annyit ha nem volt sokáig használva az AC akkor a tömítéseknél elszökhet némi gáz ezért szoktak a gáz mellé adni egy kis speckó olajat is.
más
én Vic-et keresném  :help:tempomat beépítéssel kapcsolatban 2,0TDCI automata verdába mennyi pínzé lehet és kb mennyi idő??? help
a segítséget előre is köszi.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2008.05.14 szerda, 18:26:37 »

Lehet, hogy csak egy info gombos indexkapcsoló kéne bele? Egy próbát mindenesetre megérne. 1 perc alatt átrakható. Ha Dél-Budán jársz szívesen segítek a próbában.
Hali, erre lenne nekem is egy kérdésem, ha csinálok egy ilyen müszerfal tesztet akkor látni mindent a fordulat számméröben, (pill fogyinak a bigyója, meg minden aminek ott van a fed.compban), kehetséges hogy csak egy info gombos indexkart kellene beleraknom?Huh?Huh?, Lécc vki!!!!!!!!!!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2008.05.14 szerda, 19:21:06 »

Hali, erre lenne nekem is egy kérdésem, ha csinálok egy ilyen müszerfal tesztet akkor látni mindent a fordulat számméröben, (pill fogyinak a bigyója, meg minden aminek ott van a fed.compban), kehetséges hogy csak egy info gombos indexkart kellene beleraknom?Huh?Huh?, Lécc vki!!!!!!!!!!
Hogy van-e a pillanatnyi fogyasztás mérési lehetpséged azt sajnos nem nem fogod látni egy egyszerű műszerfal teszten. Mivel 2001-es a géped tartok tőle hogy ez akkor még nem is volt benne a fedcompban illetve csak elvétve mint a fehér holló. Nekem még olyat mondtak hogy a facelift utáni 2003 09? (ha rossz a dátum Angel javíts ki)az összesben benne van. De mint kiderült állítólag ezekbe sem mindbe.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2008.05.14 szerda, 19:33:14 »

Hali, erre lenne nekem is egy kérdésem, ha csinálok egy ilyen müszerfal tesztet akkor látni mindent a fordulat számméröben, (pill fogyinak a bigyója, meg minden aminek ott van a fed.compban), kehetséges hogy csak egy info gombos indexkart kellene beleraknom?Huh?Huh?, Lécc vki!!!!!!!!!!

Egyszerűen kipróbálhatod. A kormányoszlop felső burkolatát előre megnyomod és felfelé kipattintod. Az indexkapcsolót is ki pattintod a helyéről, és akkor hozzáférsz a csatlakozóhoz (10 pólusú). A 10-es kivezetésben egy fekete/fehér szálnak kell lennie remélhetőleg. Az 5-ösben pedig fekete van. Ezt a két egymás feletti pontot kell összeérinteni pl egy megfelelően meghajlított gemkapocs bedugásával. Ez olyan, mintha megnyomtad volna az info gombot. Ha változik a kijelzés, mehetsz infogombos indexkart beszerezni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2008.05.14 szerda, 19:37:44 »

Egyszerűen kipróbálhatod. A kormányoszlop felső burkolatát előre megnyomod és felfelé kipattintod. Az indexkapcsolót is ki pattintod a helyéről, és akkor hozzáférsz a csatlakozóhoz (10 pólusú). A 10-es kivezetésben egy fekete/fehér szálnak kell lennie remélhetőleg. Az 5-ösben pedig fekete van. Ezt a két egymás feletti pontot kell összeérinteni pl egy megfelelően meghajlított gemkapocs bedugásával. Ez olyan, mintha megnyomtad volna az info gombot. Ha változik a kijelzés, mehetsz infogombos indexkart beszerezni.
Jó de ettől még nem látja hogy tudja-e a pillanatnyi fogyit pl.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2008.05.14 szerda, 20:22:55 »

Jó de ettől még nem látja hogy tudja-e a pillanatnyi fogyit pl.

Dehogynem, a gemkapocssal körbe fogja tudni léptetni a funkciókat, és fogja látni, hogy nincs benne pill. fogyi. De szerintem nem is ez a cél, hanem a hőmérő helyett/mellett a többi info kijelzése.
Őszintén szólva kevés esélyt látok rá, hogy működjön, de egy ilyen 5 perces próbát megér.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.