Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 10:22:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591187 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 21:38:19 »

Az olaszból hozott autók... nem a legjobbak. Én olyat nem nagyon vennék...


Miért? Azok mit csinálnak vele  rosszabbúl mint pl. mi magyarok.Vagy pl a külföldről behozott autóknál szokásos hozzászólás: szorozdd meg kettővel a km. állást. Miért ? Ott nincsenek olyan emberek abból a nagyon sokból hogy 3-4 év alatt megy 40-50 ezer km-t? Mint pl az én előző autóm 3 évesen 40.000 km és ültetve,spoiler,lexus lámpa stb. Egy kivülálló mit mond ?:Ez nem a semmiért néz ki így ,ez biztos hajtva lett,tuti több a km...De mind ez csak kérdés én nem tudom lehet más tudja vagy rossz tapasztalata van .Hoztunk már Németből látszólag szupit,de végül pfú. Vagy a szigorú Svájcból is .mert azt mondja :Svájcból behozott!Hason van mindenki ,de higgyétek el ott is vannak nagyon h....k.Na meg nagyon sok külföldi származású....Mindegy ez csak az én szemléletem,vagyis véleményem.Úgyhogy ha valakit megbántottam nem szándékos és nem szeretnék senkit ,mert sok hasznos dolgot tudok leszürni a fórumról. worship
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 22:25:03 »

Az olaszból hozott autók... nem a legjobbak. Én olyat nem nagyon vennék...


Miért? Azok mit csinálnak vele  rosszabbúl mint pl. mi magyarok.Vagy pl a külföldről behozott autóknál szokásos hozzászólás: szorozdd meg kettővel a km. állást. Miért ? Ott nincsenek olyan emberek abból a nagyon sokból hogy 3-4 év alatt megy 40-50 ezer km-t? Mint pl az én előző autóm 3 évesen 40.000 km és ültetve,spoiler,lexus lámpa stb. Egy kivülálló mit mond ?:Ez nem a semmiért néz ki így ,ez biztos hajtva lett,tuti több a km...De mind ez csak kérdés én nem tudom lehet más tudja vagy rossz tapasztalata van .Hoztunk már Németből látszólag szupit,de végül pfú. Vagy a szigorú Svájcból is .mert azt mondja :Svájcból behozott!Hason van mindenki ,de higgyétek el ott is vannak nagyon h....k.Na meg nagyon sok külföldi származású....Mindegy ez csak az én szemléletem,vagyis véleményem.Úgyhogy ha valakit megbántottam nem szándékos és nem szeretnék senkit ,mert sok hasznos dolgot tudok leszürni a fórumról. worship

A hirtelen olasz mentalitás lehet probléma, törik az autókat. Idegbetegek, pörgetik, stb...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2008.06.10 kedd, 08:00:32 »

Szerintem 2 ország árai között nem lehet akkora árkülönbség, hogy a kereskedőnek megérje behozni. Tehát ha van egy magyar mondi 100 ezer km-rel, mondjuk 3 misiért, akkor ugyanaz a mondi olaszban vagy németben elvileg 2-2,2 misibe kéne kerüljön. Mert ott a regadó soxázezer, meg az utaztatás sem kevés, meg ugye pár százas hasznot is rá kell tenni. Ha létezhet ekkora árkülönbség, akkor aláírom, hogy a magyar kereskedők tisztességesek.
Ha nem, akkor viszont csak úgy jön össze az ár dolog, ha kicsit lezúzott, sok kilométeres autókat hoznak be, rendkívül olcsón úgy-ahogy helyreállítják, km óra vissza, és mehet a bolt!
Az én sérülésmentes, garantált kilométeres, szervizkönyves mondeómról ezek derültek ki: motorházt3tő, sárvédők javítva, km órában a fordnál 1 évvel korábban (uccsó szervizbejegyzés) már 4 ezerrel több volt, mint amikor megvettem, és a szervizkönyvet meg valahogy nem találták. Pedig ott kellett volna lennie a kesztyütartóban. Meg az is lehet, hogy az elmúlt 1 évben csak tolattak a kocsival. nyes
2 kollégám is vett nemrég kocsit kereskedőnél (Debrecen és Fehérvár), és mindkét kocsiról kiderült, hogy megpiszkálták az órát!!!! Egyik németből behozott Vectra volt, a másik meg egy néhai magyar cégautó (ezt persze nem így reklámozták).
Persze biztos, hogy nem minden magyar kereskedő ilyen, de szerintem kb. 10-ből 9... Ez persze csak az én magánvéleményem.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2008.06.10 kedd, 08:16:44 »

a külföldről behozott autóknál szokásos hozzászólás: szorozdd meg kettővel a km. állást. Miért ?

Ez elég nagy számú tapasztalat. Én pl azt tudtam kinyomozni, hogy 3 hónap alatt mentek az enyémmel 15ekm-t. Akkor reális a 85, amivel vettem 3 évesen? (Egyébként 2 csúcsom még az eredeti! Wink)
Van jó ismerősöm, aki autókat hozat be, és ő mondta, hogy tőle ne vegyek, mert mindet (!) visszatekerik.
Másik logikai dolog: Ha egy külföldi autó ugyanannyiba kerül itthon, mint a hazai (mert így van), és végig gondolod a behozatalnál felmerülő ktg-ket (kb 700eFt), akkor ez csak úgy érheti meg, ha a kinti autó jóval olcsóbb. Jóval pedig csak akkor olcsóbb, ha sokat futott, vagy törött volt (vagy mindkettő).
Hát ezért.
Szerintem.
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2008.06.10 kedd, 13:01:05 »

De az is lehet hogy az ottani anyagi helyzetek,kereseti lehetőségek más mint nálunk.És ők hazai pályán nem tudják olyan gyorsan eladni és nem akarják hogy álljon benne a pénz mert veszi az újat és mégegyszer az újjat mert ő nekik a gari az biztonság .Így a külföldi elviszi és ami a lényeg neki hogy elviszi de ehhez áronb alul kell adni.Valószínüleg ott is vannak akik áron alul megvennék de már azok is csak ott élő külföldiek.Ebben van tapasztalatom. Ezzel nem a kereskedőket védem,de sztem kizárt hogy csak sérült és lenyúzott autót hoznak be. Amúgy az órát kint is vissza állithatja ezzel becsapva a kereskedőt.De nagyjából látszik 1 autón kb. a km.a sérüléseket meg nem csak nézni kell vizsgálni is lehet .Amúgy érdekes mert ha valamit"bármit  venni akarsz első gondolat jó drága-ha olcsó: vajon miért biztos baja van.De ha valaki valamit el akar adni mert kell a pénz /és nem a megélhetésre/ hanem kell akkor odaadja ár alatt is.Ugyanilyen erővel példának vehetjük azt is :Pesti autót ne vegyél!   remélem nem bántok meg senkit csak idéztem....akkor ők soha nem tudnák eladni....szóval ami használt és nem tod nyomon követni uj kora óta akkor ot van a "?"-jel hogy vajon miért.De ez is csak az én elméletem és gondolkozás menetem.Változtatni rajta nem lehet még ha pl 1x pórul járok sem.Mert az újjal is lehet már jártam.
Persze a többség a visszatekert az tuti.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2008.06.10 kedd, 13:24:59 »

De az is lehet hogy az ottani anyagi helyzetek,kereseti lehetőségek más mint nálunk.És ők hazai pályán nem tudják olyan gyorsan eladni és nem akarják hogy álljon benne a pénz mert veszi az újat és mégegyszer az újjat mert ő nekik a gari az biztonság .Így a külföldi elviszi és ami a lényeg neki hogy elviszi de ehhez áronb alul kell adni.Valószínüleg ott is vannak akik áron alul megvennék de már azok is csak ott élő külföldiek.Ebben van tapasztalatom. Ezzel nem a kereskedőket védem,de sztem kizárt hogy csak sérült és lenyúzott autót hoznak be. Amúgy az órát kint is vissza állithatja ezzel becsapva a kereskedőt.De nagyjából látszik 1 autón kb. a km.a sérüléseket meg nem csak nézni kell vizsgálni is lehet .Amúgy érdekes mert ha valamit"bármit  venni akarsz első gondolat jó drága-ha olcsó: vajon miért biztos baja van.De ha valaki valamit el akar adni mert kell a pénz /és nem a megélhetésre/ hanem kell akkor odaadja ár alatt is.Ugyanilyen erővel példának vehetjük azt is :Pesti autót ne vegyél!   remélem nem bántok meg senkit csak idéztem....akkor ők soha nem tudnák eladni....szóval ami használt és nem tod nyomon követni uj kora óta akkor ot van a "?"-jel hogy vajon miért.De ez is csak az én elméletem és gondolkozás menetem.Változtatni rajta nem lehet még ha pl 1x pórul járok sem.Mert az újjal is lehet már jártam.
Persze a többség a visszatekert az tuti.

Na most. A kereskedő a lehető legtöbbet akar kerseni egy autón, ezért minél olcsóbban akar vásárolni, és minél drágábban eladni.
Ezt csak úgy teheti meg, ha problémás autót vesz, megoldja a problémát (pl a csúcsokat újraprogizza), majd eladja.
Másrészt kavarnak a regadóval is. És eljutunk oda, hogy amennyiért kinn látod, mondjuk a 80e kilométerest, kb annyiért árulják úgy, hogy idehozta, kifizette a regadót, és haszna is van. Ne légy már naív.
Külföldön nics annyira rászorultság, mert amikor megveszi az újat, eladja a régit. Sok ilyen üzlet köttetik, és nem kell a kereskedőnek csalnia, megél becsületesen is.
Az autót NEM tudod megállapítani, hogy sérült volt-e, azaz igencsak kell érteni hozzá, de még a hétpróbás lakatost is simán át lehet vágni.
Rétegmérés? Lefújják homokkal, visszafújják a gyári értékre, te meg méricskélhetsz. A problémásabb helyeken megszórják fémes gittel, a végeredmény dettó. Ha a csavarnak színrefújtnak kell lennie, színrefújját, ha nem, feketére festik.
A futott kilométert NEM lehet megállapítani. Kicserélik a pedálgumit, a váltógombot, kormányt, és te meg nézegesd. Egy dolgot lehet még bedobni, hogy hogy csukódik az ajtó, de ha azt is utánaállítják, már nem segít.
Szőnyegek: gyári? tudni kell, melyik felszereltséghez milyen jár. Ha nincs, vagy hótt más van, az is intő jel, mert 40e-nél még akkor is jó a gyári, ha az világos szinű. Addigra még nem piszkolódik el annyira. Ja, és megnézni a hátulján a gyártás időpontját. Ha cserélték, akkor sem 40e.
Nyilván, ha 150e van az órában, a gyári szőnyeget nem várhatod el.
Gumik. Ha csak 40e van benne, akkor még a gyári guminak meg kellene lennie. Ha cserélték, az baj. Valószínűsíthető az órapörgetés.
Meg lehet nézni, hogy az aksi pl gyári-e, ha nem, megnézni mikor cserélték, és hol. Ha nem márkaszervízben, az intő jel.
De ugyanígy a fékbetétek, és az összes kopó cucc állapotát összevetni a szervízadatbázisban találtakhoz.
Megnézni, a műanyag alkatrészek mennyire kopottak, nincs-e köztük pl egy, ami kevésbé (azt akkor cserélték).
De apróságok is lebuktathatják: a jel rossz helyre visszaragasztva, vagy hiányzik, stb, stb.
Nagyon ravasznak kell lenned, és még így is átbaxhatnak.
Tökéletesen, teljesen soha nem tudják eltüntetni a sok kilométert, mert MINDIG van egy-két árulkodó jel, ha más nem , hogy túlontúl jó.
Vigyázni kell a totálkárból visszahozottakkal is, mert arra nem lehet hitelt felvenni, így nehezebb eladni.
Igenis járjon az ember nyitott szemmel, mert a kereskedő MINDIG át akar vágni.
A pesten-városban futott autóknak rosszabb állpotban van a futóműve. Ez nem bántó szándék, hanem tény.
A sok autópályás futás sokkal jobb (de az meg honnan tudod megállapítani).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2008.06.10 kedd, 13:44:31 »

Ha ennyi dolgot cserélni kell az autón hogy pofás legyen és ne vegyék észre a zürt akkor hol a haszon?Mert ahogy érdeklődőm  az árak után Pl : a morgó hang komplett feszitő csere kb:40.000 Ft és amiket soroltál ezek se fillérek .Szóval tudom és nem vagyok naiv a kereskedők ebből élnek és "zsiványok" is én csak a többi lehetőséget irtam hogy nem csak ezért hozzák be külföldről.A lényeg számomra nem megnyugtatóbb ha azt mondják :Magyarországi. A kintiek ált .autópálya haszn. igaz van km. de nem olyanok az utak mint itt.Meg nem akkora a kopás mint városi forg. vagy stb. mindegy ezek a dolgok egyéni gondolkodás függőek meg a bizalom. Mert ha valaki csak szart hord be és elterjed a hire ....
Ja és akülföldi kereskedő nincs rászorulva... :vigyor3:hát persze ő a vevőnek akar jót.sűrűbben kéne kf-i kereskedésbe járni és figyelni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.10 kedd, 13:47:12 írta sz.z.csicsi » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2008.06.10 kedd, 13:45:39 »

a külföldről behozott autóknál szokásos hozzászólás: szorozdd meg kettővel a km. állást. Miért ?
Ez az állítás szerintem sem igaz.
Saját tapasztalatom (szervizadatbázisból lekérdezett adatok alapján) szerint inkább a 3-as szorzó állja meg a helyét.

Sajnos ez elmondható már a hazai gépekre is. A focusosoknál az elmúlt hetekben 2db 4 éves, 60e km-es, hazai, tip-top állapotú, márkaszerviz szerint is valós km állású autóról derült ki, hogy túl vannak 200 ezren. A mai autók utastere nagyon nem árulkodik a futásteljesítményről.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2008.06.10 kedd, 14:03:53 »

Na ezért nem bízok én meg jobban a Magy.o.-i autókban .Ilyen példákat én is tudok más márkájú autóknál is.
Ja és félre értés ne essék nem kereskedő vagyok de hoztunk már olyat is hogy felfele kellett az órát csavarni és még kint és nem kellett nagyon keresni erre embert és a bejövő papiron rajta volt a km.Reg után meg itthon vissza a km-et na igaz erre se kellet napokig keresni embert  vigyor3 és azt a paprt ellehet dobni DE biztos sokan el-is dobják. Nekem személy szerint rossz tapasztalatom nincs se itthon se kinti vásárlásnál.Pedig itthon ebből 2 új volt. Na de akkor voltam h...e amikor újjat vettem.Ez már lehet nem ide tartozik és én  részemröl ennyi azóta ez a véleményem: Aki újjat vesz :vagy sok pénze van ...Vagy H...e. De ne adja el 10 évig... nyes
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.10 kedd, 14:11:36 írta sz.z.csicsi » Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2008.06.10 kedd, 14:41:14 »

Ha ennyi dolgot cserélni kell az autón hogy pofás legyen és ne vegyék észre a zürt akkor hol a haszon?Mert ahogy érdeklődőm  az árak után Pl : a morgó hang komplett feszitő csere kb:40.000 Ft és amiket soroltál ezek se fillérek .Szóval tudom és nem vagyok naiv a kereskedők ebből élnek és "zsiványok" is én csak a többi lehetőséget irtam hogy nem csak ezért hozzák be külföldről.A lényeg számomra nem megnyugtatóbb ha azt mondják :Magyarországi. A kintiek ált .autópálya haszn. igaz van km. de nem olyanok az utak mint itt.Meg nem akkora a kopás mint városi forg. vagy stb. mindegy ezek a dolgok egyéni gondolkodás függőek meg a bizalom. Mert ha valaki csak szart hord be és elterjed a hire ....
Ja és akülföldi kereskedő nincs rászorulva... :vigyor3:hát persze ő a vevőnek akar jót.sűrűbben kéne kf-i kereskedésbe járni és figyelni.

Nem megnyugtatóbb a magyar sem, de én csak arról írtam, hogy a km-állást - általában- nem szabad egy pillanatig sem komolyan kezelni. Olyanok ezek a kereskedők, hogy pl. én MIUTÁN megvettem kb két hét múlva megkérdeztem, hogy mennyi volt a valós állása, most már nyugodtan megmondhatja, hiszen kifizettem, átirattam stb. Még ekkor is állította, hogy nem volt visszatekerve, pedig írtam a 3 hónap alatt 15ekm-t, meg hogy két csúcs már cserélve volt és a kormány is szép sima... Szerintem kínpadon sem vallanák be. Na mindegy. Ne veszítsd el a jóhiszeműségedet!
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.10 kedd, 14:51:50 írta SSanya » Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2008.06.10 kedd, 16:41:13 »



Rétegmérés? Lefújják homokkal, visszafújják a gyári értékre, te meg méricskélhetsz. A problémásabb helyeken megszórják fémes gittel, a végeredmény dettó. Ha a csavarnak színrefújtnak kell lennie, színrefújját, ha nem, feketére festi

Pont a III. mondi az amit nagyon érdemes rétegmérőzni, mert a mazda fényezési technologiáját vette át 75-80 mikron a gyári fényezés, Kérdezzétek meg bármelyik fényezőt, hogy egyenletes rétegvastagságban kézzel tudnak-e ilyet fújni.
Csodálkoznék nagyon. PL merga bmv 130 mikron felett van.Amikor  vettem a vasat sokat végigmértünk, tényleg ritka a behozottakból a sérülésmentes,találkoztam olyannal ami a tetőn kívül mindel elem fényezve volt.
Az árról, egy jobban felszerelt mondi 7m felett volt /listaár/ 3 évesen 3,5 fölött nem lehet eladni, magánembertől nem is igen találsz, ha meg cégautó volt, nem sokkal jobb mint az import. Szerintem.
Ja és még gyáriak a csúcsok./sajnos/
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.10 kedd, 16:43:41 írta Gyurka » Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2008.06.10 kedd, 22:27:41 »

Ha ennyi dolgot cserélni kell az autón hogy pofás legyen és ne vegyék észre a zürt akkor hol a haszon?Mert ahogy érdeklődőm  az árak után Pl : a morgó hang komplett feszitő csere kb:40.000 Ft és amiket soroltál ezek se fillérek .

ez rossz vicc. csak 1 jó bontós kell és minden megvan ócsón. éppen a napokban voltam 1 kicsi bontóba, alig pár autós. kérdeztem van e vlmije mondeohoz. azt mondta lehetne, de 600E a donor ... karcmentes inglis ótó, jó sok km-el. és egyelőre még nehéz ügy neki kiárulni pont ebből csak a 600E-t is és akkor még hol a haszon!? de tutifix, ha azt mondom neki: vedd meg a donort mert csak én elviszem a kocsi felét ... már nem is gondolkozik, hanem megkérdi mijjen színűt hozzon, mijjen székkel, kárpittal. v megveszem a donort én, és összerakok 3 autót belőle ... nem nagy befektetés!!!
kereskedőnek vagy van 2 embere aki tud dolgozni, v már eleve a 2 ember hozza az autót kintről.
ismerek ijjet. kivisz embereket autót válogatni (v nem is visz) de a kisbuszra rá van kötve a tréler ... nehommá üres kézzel jöjjön haza. vesz 1 autót ami szimpatikus neki (van rá kereslet), aztán amint letolta a trélerről a műhelybe már megy is vissza donor kocsiéé. hoz még 2-3-at ugyanabból a típusból ... amíg fussa a donor alkatrészeiből. arra vigyázva, h ne mind ugyanott legyen hibás. ha kész akkor megy az autó "kevesetfutottmegkímélt1.gazdáshölgytulajnemdohányzóstb" szöveggel kereskedésbe.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 08:52:03 »

Hali ! Van valakinek tapasztalata utólagos ülés szellöztetés beépítéséről? Mi kell hozzá , jó e a kábelkorbács stb (2005-ös)
Előre is  worship
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 11:25:46 »

Hali ! Van valakinek tapasztalata utólagos ülés szellöztetés beépítéséről? Mi kell hozzá , jó e a kábelkorbács stb (2005-ös)
Előre is  worship

Kell hozzá a komplett ülés és www.fordmondeo.org on láttam leírást mi kell még
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 18:13:08 »

Pár napja egy furcsa jelenséget vettem észre. Alapjáraton kicsit beremeg az autó, nem igazán érezni, csak a pedálokon. Egy ilyen remegés alatt, elkezdenek vibrálni a kijelzők fényei, mintha leesne a feszültség. Mintha valami ráterhelne a motorral, és kicsit kezdeni lefulladni, de aztán helyre is áll. A fordulatszámmérőn nem lehet észrevenni az ingadozást, a klíma nem megy, nem az terheli meg, akkor viszont mi lehet?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 18:22:17 »

Pár napja egy furcsa jelenséget vettem észre. Alapjáraton kicsit beremeg az autó, nem igazán érezni, csak a pedálokon. Egy ilyen remegés alatt, elkezdenek vibrálni a kijelzők fényei, mintha leesne a feszültség. Mintha valami ráterhelne a motorral, és kicsit kezdeni lefulladni, de aztán helyre is áll. A fordulatszámmérőn nem lehet észrevenni az ingadozást, a klíma nem megy, nem az terheli meg, akkor viszont mi lehet?
Az akumlátor jó??Rálehetne mérni kiváncsiságból.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 20:03:00 »

Pár napja egy furcsa jelenséget vettem észre. Alapjáraton kicsit beremeg az autó, nem igazán érezni, csak a pedálokon. Egy ilyen remegés alatt, elkezdenek vibrálni a kijelzők fényei, mintha leesne a feszültség. Mintha valami ráterhelne a motorral, és kicsit kezdeni lefulladni, de aztán helyre is áll. A fordulatszámmérőn nem lehet észrevenni az ingadozást, a klíma nem megy, nem az terheli meg, akkor viszont mi lehet?
Zaccinak is volt ilyen, szerintem kérdezd Őt
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 11:04:07 »

Az akumlátor jó??Rálehetne mérni kiváncsiságból.

Rámérek, és beírom az eredményt!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 11:05:04 »

Zaccinak is volt ilyen, szerintem kérdezd Őt

Beszélgettünk vele róla, nincs még megoldás. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:20:58 »

Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:22:30 »

Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
Haladósat 140km/h  wow1 Stealt ennyivel szokott tolatni...  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:27:23 »

Haladósat 140km/h  wow1 Stealt ennyivel szokott tolatni...  eplus2
Az hadján , de 100-al áll a pirosnál  eplus2
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:49:14 »

Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
Szia Scratch!
Nálam is kb ilyenek a fogyi adatok. Még ha tempósnak MONDott a vezetési stílus, akkor sem nagyon ugrik meg a fogyasztás vészesen.
Tény, ha kiesik nagyobb sebességnél a lendületből, hosszabb idő kell újra feltornázni a sebességet. ( über dízel ) 130-140-ig gond nélkül gyorsul ( igaz nem árt ilyenkor 4.-be visszatolni ), de azt vettem észre, hogy tempomat vezérléssel 5.-ben pl. 90-ről 130 -ig elég intenzívet gyorsul. Elején még számol, kettő osztva gyökkettővel, de aztán... eljen
Üdv:)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:57:43 »

Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
Naaa a 130 - 140 hol haladós tempó?
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:01:10 »

Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.

az enyém ilyen körülmények között 8,9-et tud  integet2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:04:08 »

Naaa a 130 - 140 hol haladós tempó?
Wyctorral éreztük , hogy nem hagyod szó nélkül  eplus2 wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:08:05 »

Naaa a 130 - 140 hol haladós tempó?

Na ja a keddyvel is tudok annyival lépni Wink csak a sok idióta kamionos nem hiszi el, és folyton kijön elém  gun
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:10:22 »

Na ja a keddyvel is tudok annyival lépni Wink csak a sok idióta kamionos nem hiszi el, és folyton kijön elém  gun

és szerdára is van külön autód?  nyes nyes nyes de minek az az y??? fejvakaras
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:11:21 »

és szerdára is van külön autód?  nyes nyes nyes

Ha kell bármelyik napot át tudom rakni keddre Wink
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:12:10 »

Ha kell bármelyik napot át tudom rakni keddre Wink

nem hiszem, h a szombat - vasárnap beleférne ebbe a keretbe eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:13:29 »

nem hiszem, h a szombat - vasárnap beleférne ebbe a keretbe eplus2

Hétvégén nem használjuk a vállalati autót!!!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:25:45 »

Hétvégén nem használjuk a vállalati autót!!!

naugye, h nem fér bele a bármelyik napba eplus2 eplus2 eplus2 wave
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:40:36 »

Haladósat 140km/h  wow1 Stealt ennyivel szokott tolatni...  eplus2

130 a megenedett, én törvénytisztelő állampolgár vagyok!  vigyor3  police
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:45:04 »

Szia Scratch!
Nálam is kb ilyenek a fogyi adatok. Még ha tempósnak MONDott a vezetési stílus, akkor sem nagyon ugrik meg a fogyasztás vészesen.
Tény, ha kiesik nagyobb sebességnél a lendületből, hosszabb idő kell újra feltornázni a sebességet. ( über dízel ) 130-140-ig gond nélkül gyorsul ( igaz nem árt ilyenkor 4.-be visszatolni ), de azt vettem észre, hogy tempomat vezérléssel 5.-ben pl. 90-ről 130 -ig elég intenzívet gyorsul. Elején még számol, kettő osztva gyökkettővel, de aztán... eljen
Üdv:)

Nekem a gyorsulásával nem volt gondom pályán, nem is raktam vissza 4-be soha. Smiley
Hát igen a tempomat jó dolog, kár, hogy nekem nincs. Sad De még lehet! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:45:52 »

Naaa a 130 - 140 hol haladós tempó?

Magyarországon! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:51:43 »

az enyém ilyen körülmények között 8,9-et tud  integet2

Az nem rossz! És stabilan 90-100-as tempónál?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2008.06.18 szerda, 21:52:09 »

130 a megenedett, én törvénytisztelő állampolgár vagyok!  vigyor3  police
Ezzel mire akartál célozni? Nekem 0 büntető pontom van. Ráadásul van egy gyanúm hogy téged előbb fognak bemérni gyorshajtás miatt mint engem  hehe wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2008.06.18 szerda, 22:00:55 »

Ezzel mire akartál célozni? Nekem 0 büntető pontom van. Ráadásul van egy gyanúm hogy téged előbb fognak bemérni gyorshajtás miatt mint engem  hehe wave

Mire? Hogy én lényegében csak itthon használom az autót, így nekem a haladós a max. megengedett. Smiley
Nekem is 0 pontom van, és remélem ez így is marad. Smiley Ááá, engem sajáttal nem mérnek be, mert lassan vezetek. A cégesen meg van lézeres kapu nyitó. Cheesy
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2008.06.19 csütörtök, 09:52:25 »

Az nem rossz! És stabilan 90-100-as tempónál?

90 tempomattal 6,8 l/100 km  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2008.06.19 csütörtök, 13:22:00 »

90 tempomattal 6,8 l/100 km  nyes
3,8  Wink
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2008.06.19 csütörtök, 13:29:04 »

3,8  Wink

és nem kerreg  vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2008.06.19 csütörtök, 22:22:32 »

90 tempomattal 6,8 l/100 km  nyes

Akkor +1L a 2.0-hoz képest.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2008.06.19 csütörtök, 22:23:16 »

és nem kerreg  vigyor3

Én porlasztós se lesz! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2008.06.20 péntek, 00:15:12 »

Én porlasztós se lesz! Smiley
De legalább nem  egyenként kell előzni  egy  kocsisort  hehe



Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2008.06.20 péntek, 07:37:37 »

De legalább nem  egyenként kell előzni  egy  kocsisort  hehe

mindig ezzel jössz, pedig marhaság  wave  eplus2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2008.06.20 péntek, 07:38:13 »

Én porlasztós se lesz! Smiley

a lendkerék is bírja  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2008.06.20 péntek, 08:11:39 »

a lendkerék is bírja  nyes

de a vezszíj nem + a görgői sem. jön máá megenn ez a dizli-benzin balhé ... elment Angel nyaralni szomoru1
ugyanannyi hibaforrása van ennek is annak is ... tankolás + mindenkinek ami megéri.

("sötétkékek előre, világoskékek hátra")
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2008.06.20 péntek, 08:31:53 »

Úgy emlékszem van akinek az esőérzékelős ablaktörlőhöz is állítható gyűrűs bajuszkapcsolója van.

Az lenne a kérdésem, hogy milyen felirat tartozik a gyűrűhöz, hogyan jelölik az érzékenységi fokozatokat?

Tegnap Benedek jóvoltából belepróbáltam az autómba egy ilyen kapcsolót, és úgy tűnik, hogy tényleg szabályozza az érzékenységet. Neki a szokványos időállítós a kapcsolója, 1..6-ig van feliratozva. Ezzel a 6-os fokozatban volt a legkevésbé érzékeny, az 1-esben a legérzékenyebb, ami nem logikus, ezért gondolom, hogy esetleg másként van az érzékenységszabályzónak szánt kapcsoló feliratozva.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2008.06.20 péntek, 08:55:35 »

Úgy emlékszem van akinek az esőérzékelős ablaktörlőhöz is állítható gyűrűs bajuszkapcsolója van.

Az lenne a kérdésem, hogy milyen felirat tartozik a gyűrűhöz, hogyan jelölik az érzékenységi fokozatokat?

Tegnap Benedek jóvoltából belepróbáltam az autómba egy ilyen kapcsolót, és úgy tűnik, hogy tényleg szabályozza az érzékenységet. Neki a szokványos időállítós a kapcsolója, 1..6-ig van feliratozva. Ezzel a 6-os fokozatban volt a legkevésbé érzékeny, az 1-esben a legérzékenyebb, ami nem logikus, ezért gondolom, hogy esetleg másként van az érzékenységszabályzónak szánt kapcsoló feliratozva.

Ha jól tudom, a ghia-x-ek ilyenek. Domi, mACSman stb.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2008.06.20 péntek, 11:14:50 »

Ha jól tudom, a ghia-x-ek ilyenek. Domi, mACSman stb.
Nekem sajna nem ilyen. Ezt épp hiányolom is belőle. Sajna ez az esőérzékelősdi még nem áll a helyzet magaslatán. Ráadásul én utálom, mikor alig szemerkélő esőben csapkod a lapát előttem, ez meg örökké töröl. Ha kis esőből hirtelen nagy eső lesz, akkor lassan indul be, majd ha eláll (vagy megállok a pirosnál), akkor meg kalimpál még egy fél percet, és csak akkor lassít. Akkor viszont már indulok, és megint lassan veszi észre magát, hogy most gyorsítani kéne.  szomoru1 Nekem hiányzik az állítható szakaszos törlési mód.
Nekem ilyenek vannak: auto, lassú folyamatos, gyors folyamatos. És az automata nem állítható semennyire sem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.