Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 15:05:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591460 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2009.01.20 kedd, 16:48:51 »

sziasztok!

Nem igazán működik hogy a hátsó ablakra ablakmosót fújjak (kombi).
Mi lehet a bibi?
Meddig kell a kart magam felé húzni hogy spricceljen hátra is ablakmosót?
Vagy másként kell működésre bírni?Smiley
köszi
Vagy a motortérben lecsúszott a szivattyúcsonkról a cső!Ilyen nekem is volt. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2009.01.20 kedd, 18:19:29 »

Felsorolnad nekem azt az 1000 modositast ? Mert tok jol hangzik, es jo kis marketing kampo duma, amin meg a totalcarosok is jot rohogotek anno  Wink
Nade komolyan, mi az az 1000 modositas ?

1000 módosításban nem csak az optika van benne. Nekem anno volt egy hivatalos anyag itthon amit a Ford Hungaria adott ki a Faceliftről. A külsőn kívül: belső anyagok,már eleve a műszerfal anyaga,számlapjai,dekorációs anyagai(aluminíium/fa)klíma,rádiók,extrák eléggé mások a faceliftben. Ezen kívül módosítottak/javítottak a TDCi motorokon(valóban), a váltón(kormányról is lehet váltani), a futóművön(szerintem ezt nagyon lehet érezni), hangszigetelésen(ezt is), természetesen újabb genercáiós biztonsági felszerelések, ABS/ESP,elektronikák vannak az autóban, stb stb stb. Ezek szerintem mind mind érezhetőek és valóban pozitívan hatottak a faceliftnél. Ha beleszámoljuk az új színektől kezdve, az új dísztárcsákon, felniken,új felszereletségi szinteken át az utolsó kis csavarig mindent, akkor összejöhet 750 változtatás Smiley De hogy 1000..abban nem vagyok biztos.

« Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 18:22:25 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2009.01.20 kedd, 19:47:38 »

1000 módosításban nem csak az optika van benne. Nekem anno volt egy hivatalos anyag itthon amit a Ford Hungaria adott ki a Faceliftről. A külsőn kívül: belső anyagok,már eleve a műszerfal anyaga,számlapjai,dekorációs anyagai(aluminíium/fa)klíma,rádiók,extrák eléggé mások a faceliftben. Ezen kívül módosítottak/javítottak a TDCi motorokon(valóban), a váltón(kormányról is lehet váltani), a futóművön(szerintem ezt nagyon lehet érezni), hangszigetelésen(ezt is), természetesen újabb genercáiós biztonsági felszerelések, ABS/ESP,elektronikák vannak az autóban, stb stb stb. Ezek szerintem mind mind érezhetőek és valóban pozitívan hatottak a faceliftnél. Ha beleszámoljuk az új színektől kezdve, az új dísztárcsákon, felniken,új felszereletségi szinteken át az utolsó kis csavarig mindent, akkor összejöhet 750 változtatás Smiley De hogy 1000..abban nem vagyok biztos.



A maradek modositas meg az, hogy lesporoltak a toronymerevito kupakokat, a kilincsek hazanak csavarjait takaro kupakot, hatso kulccsal nyithato zarat stb.  vigyor3 Azert az uj szineket, disztarcsakat en nem szamitanam bele am odositas korebe. Allitsunk egy facelift elotti es egy ugyan olyan, de faceliftes mondit egymas melle, es kezdjuk el szamolgatni, hogy mi minden modosult. Ua. a felszereltseg, szin stb. Szerintem jo ha 100, a tobbi 900meg marketing modositas.  nyes
Az kampomarketinges 1000 modositas egyaltalan nem biztos, hogy minden esetben pozitiv valtozast jelentett. Csak annyit irtak/mondanak, hogy 1000 modositas  Wink A vakeger user meg azt hiszi, hogy 1000el tobb minden van a gepben  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 19:51:47 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:02:29 »

A maradek modositas meg az, hogy lesporoltak a toronymerevito kupakokat, a kilincsek hazanak csavarjait takaro kupakot, hatso kulccsal nyithato zarat stb.  vigyor3 Azert az uj szineket, disztarcsakat en nem szamitanam bele am odositas korebe. Allitsunk egy facelift elotti es egy ugyan olyan, de faceliftes mondit egymas melle, es kezdjuk el szamolgatni, hogy mi minden modosult. Ua. a felszereltseg, szin stb. Szerintem jo ha 100, a tobbi 900meg marketing modositas.  nyes
Az kampomarketinges 1000 modositas egyaltalan nem biztos, hogy minden esetben pozitiv valtozast jelentett. Csak annyit irtak/mondanak, hogy 1000 modositas  Wink A vakeger user meg azt hiszi, hogy 1000el tobb minden van a gepben  nyes
Hát meg elfelejtettek alsó motorburkolatot tenni, ami szerintem már a bűn kategória, meg némelyikről még a felső is hiányzik...a futóművön változtattak wow1 hehe...kicserélték az első kutyacsontot műanyagra, mert az olcsóbb..hm végül is ez is 1 változás. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:03:23 »

A maradek modositas meg az, hogy lesporoltak a toronymerevito kupakokat, a kilincsek hazanak csavarjait takaro kupakot, hatso kulccsal nyithato zarat stb.  vigyor3 Azert az uj szineket, disztarcsakat en nem szamitanam bele am odositas korebe. Allitsunk egy facelift elotti es egy ugyan olyan, de faceliftes mondit egymas melle, es kezdjuk el szamolgatni, hogy mi minden modosult. Ua. a felszereltseg, szin stb. Szerintem jo ha 100, a tobbi 900meg marketing modositas.  nyes
Az kampomarketinges 1000 modositas egyaltalan nem biztos, hogy minden esetben pozitiv valtozast jelentett. Csak annyit irtak/mondanak, hogy 1000 modositas  Wink A vakeger user meg azt hiszi, hogy 1000el tobb minden van a gepben  nyes

A zár az enyémben benne van. A módosítás nem azt jelenti, hogy beleraktak egy nagy fekete dobozt a csomagtartóba, amiből pucér nők ugrálnak ki, hanem mondjuk máshol vezetik azt a csövet, mert eddig sáros lett, vagy ilyesmi.
Nekem 750 változás rémlik. Pl növelték a klíma teljesítményét, klímás ülés, más műszerfal, új üzemanyag-szg-sw, de ha jól rémlik, a ghia executive a fakormánnyal is faceliftes, más a külső-belső tükör, a szélzaj, és a fülke szigetelése, mások a kárpitok, más az ajtóbehúzó-fogganytú, kilépőfény, és így tovább.
De valóban, kb 10-20%-a, ami valóban említésre méltó, jó részéről nem is veszel tudomást, meg nyilván olyan is van, mondjuk a fele, amit kifejezetten költséghatékonyság, szóval olcsósítási céllel vezettek be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:04:55 »

Hát meg elfelejtettek alsó motorburkolatot tenni, ami szerintem már a bűn kategória, meg némelyikről még a felső is hiányzik...a futóművön változtattak wow1 hehe...kicserélték az első kutyacsontot műanyagra, mert az olcsóbb..hm végül is ez is 1 változás. eplus2

Az alsó burkolatot én sem értem, nem is a sár, hanem az aerodinamika miatt hagyhatták volna.
Viszont a Vic azt mondta, hogy pont a műanyag futómű az, amihez nem kell nyúlni. Vagy áttervezték, vagy ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
highend
Vendég
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:24:54 »

Hát meg elfelejtettek alsó motorburkolatot tenni, ...
Én szeretem, ha nincs rajta. Nem kell minden szerelést úgy kezdeni, hogy leszedem. Parkolóban kellemetlen bír lenni, ha az 5ös anya eltünik abban a teknőben...  nyes
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:26:54 »

Az alsó burkolatot én sem értem, nem is a sár, hanem az aerodinamika miatt hagyhatták volna.
Viszont a Vic azt mondta, hogy pont a műanyag futómű az, amihez nem kell nyúlni. Vagy áttervezték, vagy ilyesmi.
Nincs ott műanyag futómű, csak a kutyacsont két végén található gömbfejet köti össze fém helyett műanyag, de még méretre is azonos, tehát kompatibilis egyik a másikkal.(attól még lehet jó, de hogy olcsóbb az biztos  hehe)
Még a végén tényleg azt hiszi valaki, hogy bármi különbség van a kettő közt úgy írod, pedig szerintem Te is tudod, h semmi nincs.....viszont a 2006-osoknál a hátsó fékmunkahenger már más, egy kicsit....nekem már ilyen van fenn. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 20:53:30 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:50:32 »

Én szeretem, ha nincs rajta. Nem kell minden szerelést úgy kezdeni, hogy leszedem. Parkolóban kellemetlen bír lenni, ha az 5ös anya eltünik abban a teknőben...  nyes
Szimeringek, szíjak, görgők, feszítők, sokkal tovább bírják, de ugye hát ez kinek érdeke......ezek szerint nekik nem!!!! fejvakaras Vajon miért?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:53:49 »


A műanyag cucc a futóműben olyan jól sikerült,állítólag nem is nagyon cserézték azokat még egyáltalán....... eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:56:34 »

Én szeretem, ha nincs rajta. Nem kell minden szerelést úgy kezdeni, hogy leszedem. Parkolóban kellemetlen bír lenni, ha az 5ös anya eltünik abban a teknőben...  nyes
Én aknáról szerelem,de kimondottan örülök az alsó motroburkolatnak.Sőt,az egyik oldalsót gyárilag nem tettek rá,én meg mégis felszereltem rá.A felső motorburkolat meg iszonyatosan jó hangszigetelő. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:00:32 »

A műanyag cucc a futóműben olyan jól sikerült,állítólag nem is nagyon cserézték azokat még egyáltalán....... eljen Wink wave
Majd fogják, még fiatalok, ez olyan mint a facelift előtti és utáni TDCi....hát persze hogy az előttivel több baj van(ha egyáltalán több van?) nem mindegy h 4 kilót futott egy motor vagy 2-t.
Nem egyenlők az összehasonlítási feltételek..... worship wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:02:26 »

A műanyag cucc a futóműben olyan jól sikerült,állítólag nem is nagyon cserézték azokat még egyáltalán....... eljen Wink wave
Ja, a gömbfej ami dolgozik az ugyanaz mindegyikben.... vigyor3 worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:05:58 »

Majd fogják, még fiatalok, ez olyan mint a facelift előtti és utáni TDCi....hát persze hogy az előttivel több baj van(ha egyáltalán több van?) nem mindegy h 4 kilót futott egy motor vagy 2-t.
Nem egyenlők az összehasonlítási feltételek..... worship wave
Kár feltételezésekkel elrontani ..........ne legyél Zacci! eplus2 eplus2 eplus2
Van már azokból is ami elszaladt 2 kilót! Roll Eyes
A műanyagcuccos futóművest dicsérik!
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 21:08:18 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:13:24 »

Ja, a gömbfej ami dolgozik az ugyanaz mindegyikben.... vigyor3 worship
Lehet ,hogy a műanyag jobban elnyeli az ütéseget,rezgéseket,mint a fém.......és pont ettől lesz jobb,tartósabb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:14:49 »

Kár feltételezésekkel elrontani ..........ne legyél Zacci! eplus2 eplus2 eplus2
Van már azokból is ami elszaladt 2 kilót! Roll Eyes
A műanyagcuccos futóművest dicsérik!
Így legyen...ámen worship Wink
Nem ez nem Zacci szindróma, de tényleg néha meg kell írni a frankót, mert még a végén beeszik a sok....t
az meg kinek jó? Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:16:29 »

Lehet ,hogy a műanyag jobban elnyeli az ütéseget,rezgéseket,mint a fém.......és pont ettől lesz jobb,tartósabb.
Valószínüleg! nyes Wink eplus2 pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:17:14 »

Így legyen...ámen worship Wink
Nem ez nem Zacci szindróma, de tényleg néha meg kell írni a frankót, mert még a végén beeszik a sok....t
az meg kinek jó? Roll Eyes
Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:18:03 »

Valószínüleg! nyes Wink eplus2 pias
Iróniát hallok vélni a hangodban..... eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:20:22 »

Iróniát hallok vélni a hangodban..... eplus2 eplus2
ÁÁ.. dehogy hehe teljes az egyetértés lama duma.... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:24:08 »

ÁÁ.. dehogy hehe teljes az egyetértés lama duma.... vigyor3
Nem kell az egyetértés.A frankót mond meg!
Szerintem ma ott tart a műa ipar,hogy erősebb tartósabb,és rugalmasabb alkatrészeket képes előállítani mint a fémipar!
30-50% üvegszáltartalmú alapanyagokból olyat tudnak,amit a dinamit nem vet szét. Cool
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:26:25 »

Nem kell az egyetértés.A frankót mond meg!
Szerintem ma ott tart a műa ipar,hogy erősebb tartósabb,és rugalmasabb alkatrészeket képes előállítani mint a fémipar!
30-50% üvegszáltartalmú alapanyagokból olyat tudnak,amit a dinamit nem vet szét. Cool
Ja de az a fajta műanyag sosem kerül mondeoba.....Te akartad hogy megírjam eplus2 laugh
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:40:35 »

Ja de az a fajta műanyag sosem kerül mondeoba.....Te akartad hogy megírjam eplus2 laugh
Azt én sem tudom,sem állítom.
Az biztos,hogy az autóipari műa-ok min. 30-35%,de nem ritka az 50% üvegszál tartalom.Sőt! Van ami üvegkristállyal dúsított,illetve üveg golyócskákkal(néhány mikronossal).Ezzel foglalkozom!De a legutólsó tipusban is ezekkel a műanyagokkal gyártanak.A mondeonak pl még a napszemcsitartója is 30% üvegszáltartalmú propilén!Az alsó motorburkolat is.A dizil szívósor 50%-os.stb,stb,stb
El se hinnéd hány fajta műa-ból készülnek alkatrészek pl a mondiba(vagy bármelyik másikba):poliuretán,propilén,pom,abs,etilén,poliamidok legalább 25 féle,a belső kárpitanyagokat gázokkal habosítják-bőrhatásúvá teszik,észterek stb,stb,stb
Én azt mondom jó eséjjel váltották műa-ra a futóműalkatrészt(részeket).És ha beválnak,majd bontok egy sört az egészségemre! nyes Wink wave pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:52:11 »

Azt én sem tudom,sem állítom.
Az biztos,hogy az autóipari műa-ok min. 30-35%,de nem ritka az 50% üvegszál tartalom.Sőt! Van ami üvegkristállyal dúsított,illetve üveg golyócskákkal(néhány mikronossal).Ezzel foglalkozom!De a legutólsó tipusban is ezekkel a műanyagokkal gyártanak.A mondeonak pl még a napszemcsitartója is 30% üvegszáltartalmú propilén!Az alsó motorburkolat is.A dizil szívósor 50%-os.stb,stb,stb
El se hinnéd hány fajta műa-ból készülnek alkatrészek pl a mondiba(vagy bármelyik másikba):poliuretán,propilén,pom,abs,etilén,poliamidok legalább 25 féle,a belső kárpitanyagokat gázokkal habosítják-bőrhatásúvá teszik,észterek stb,stb,stb
Én azt mondom jó eséjjel váltották műa-ra a futóműalkatrészt(részeket).És ha beválnak,majd bontok egy sört az egészségemre! nyes Wink wave pias
Azért gondolom Te sem hiszed, hogy az véletlen h egy új Audi, vagy BMW futóműben nem műanyagok ezek a dolgok, hanem bizony fém...pedig nem annyira vannak rászorulva h sz.rt szereljenek az autóikba, mert azokért bármennyit kérhetnek, úgy is lesz biztos vevő körük...ugye.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2009.01.21 szerda, 00:22:09 »

Nincs ott műanyag futómű, csak a kutyacsont két végén található gömbfejet köti össze fém helyett műanyag, de még méretre is azonos, tehát kompatibilis egyik a másikkal.(attól még lehet jó, de hogy olcsóbb az biztos  hehe)
Még a végén tényleg azt hiszi valaki, hogy bármi különbség van a kettő közt úgy írod, pedig szerintem Te is tudod, h semmi nincs.....viszont a 2006-osoknál a hátsó fékmunkahenger már más, egy kicsit....nekem már ilyen van fenn. eplus2

Az az elmélet, hogy a faceliftesek kevesebbet futottak, ergo kevesebbnél van hiba, nyilvánvalóan helytálló. Bár, a futómű alkatrészek mégiscsak cserélendő alkatrészek, tehát arra gondolok, a fac/nem facban ugyanannyi fékbetétet cserélnek.
Lehet, hogy azért csinálták műanyagból, mert olcsó, vagy mert jobban nyeli el a rezonanciát - vagy tényleg olcsóbb.
Nehéz kitalálni. De jó eséllyel én ezeket nem fogom cserélgetni, mert 140-160e-et lefutnak akkor meg  vigyor3 jön az MKIV  vigyor3. facelift...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2009.01.21 szerda, 05:19:08 »

Azért gondolom Te sem hiszed, hogy az véletlen h egy új Audi, vagy BMW futóműben nem műanyagok ezek a dolgok, hanem bizony fém...pedig nem annyira vannak rászorulva h sz.rt szereljenek az autóikba, mert azokért bármennyit kérhetnek, úgy is lesz biztos vevő körük...ugye.
Olvastam már műanyag robbanómotorról amit az audi fejlesztgetett (ill.szponzorált)...........
Az alumíniumot igyekeznek vele felváltani,költséges az előállítása.Sok alkatrészt öntenek,ill fröccsöntenek aluból is.Sok idő és pénz csak az utómunkálás.
A nagyok is sokkal több üvegszálas műanyagalkatrészt szerelnek az autóikba,mint az kívűlről látszik,vagy ahogy mi azt képzeljük.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2009.01.21 szerda, 09:50:57 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy fényszórómosómról ma reggelre rejtélyes körülmények között eltűnt a műanyag téglalap alakú kis fedőlemezke. Hol lehet ilyet nem méregdrágán beszerezni? Alapból fekete és színre kell fújatni utólag? Köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2009.01.21 szerda, 10:12:20 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy fényszórómosómról ma reggelre rejtélyes körülmények között eltűnt a műanyag téglalap alakú kis fedőlemezke. Hol lehet ilyet nem méregdrágán beszerezni? Alapból fekete és színre kell fújatni utólag? Köszi

Nagyautó, Cromax, Ford, és fényezni kell.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2009.01.21 szerda, 10:33:12 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy fényszórómosómról ma reggelre rejtélyes körülmények között eltűnt a műanyag téglalap alakú kis fedőlemezke. Hol lehet ilyet nem méregdrágán beszerezni? Alapból fekete és színre kell fújatni utólag? Köszi

Nekem már a 3. van fenn, 2000valahányszáz forint. Ha jól kifogod a szervizt, akkor a fényezés ingyen van, mint pl Sopronban a For-Top-nál.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2009.01.21 szerda, 11:08:45 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy fényszórómosómról ma reggelre rejtélyes körülmények között eltűnt a műanyag téglalap alakú kis fedőlemezke. Hol lehet ilyet nem méregdrágán beszerezni? Alapból fekete és színre kell fújatni utólag? Köszi
Engem ez a boldogság eddig elkerült, de ugye ami késik...  Undecided
De továbbra sem értem, hogy ezeket kik, és főleg hogy minek lopkodják? Ez annyira nem jó semmi másra. Sima rongálás?  levele
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2009.01.21 szerda, 11:10:40 »

Engem ez a boldogság eddig elkerült, de ugye ami késik...  Undecided
De továbbra sem értem, hogy ezeket kik, és főleg hogy minek lopkodják? Ez annyira nem jó semmi másra. Sima rongálás?  levele

Dehogynem ! Jo lesz egy masik mondira  vigyor3 1 mondirol hianyzott, az lelopta a masikrol, a masik egy masikrol, es igy megy korbe-korbe karikaba a kis takaro bigyusz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2009.01.21 szerda, 11:41:05 »

Engem ez a boldogság eddig elkerült, de ugye ami késik...  Undecided
De továbbra sem értem, hogy ezeket kik, és főleg hogy minek lopkodják? Ez annyira nem jó semmi másra. Sima rongálás?  levele

Mióta nem mosok fényszórót menet közben, csak pl lámpánál állva, azóta nem veszett el. Szerintem simán kiesik, nem hiszem, hogy ilyet lopkodna valaki.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2009.01.21 szerda, 11:41:43 »

Dehogynem ! Jo lesz egy masik mondira  vigyor3 1 mondirol hianyzott, az lelopta a masikrol, a masik egy masikrol, es igy megy korbe-korbe karikaba a kis takaro bigyusz  vigyor3

Kézzel elég nehéz leszedni, ki lehet húzni az egész mosót
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2009.01.21 szerda, 11:56:07 »

Mióta nem mosok fényszórót menet közben, csak pl lámpánál állva, azóta nem veszett el. Szerintem simán kiesik, nem hiszem, hogy ilyet lopkodna valaki.
Ez oké, de xenon-al össze van kötve. Tehát ha lámpa ég, és ablakot mosok, akkor automatikusan lámpát is mos. Azért meg autópályán nem fogok félreállni, lámpa le, hogy csak ablakot mossak.
Én amúgy sokat sprickolok az ablakra mindenhol, és menet közbe sem esett még le.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:07:38 »

Ez oké, de xenon-al össze van kötve. Tehát ha lámpa ég, és ablakot mosok, akkor automatikusan lámpát is mos. Azért meg autópályán nem fogok félreállni, lámpa le, hogy csak ablakot mossak.
Én amúgy sokat sprickolok az ablakra mindenhol, és menet közbe sem esett még le.

Meg lehet tanulni, hogy az ember ne nyomja 5 másodpercig a sprickolást, hanem csak 2-ig, így nem mossa a lámpát.
Én inkább rövideket szoktam prickolni, kb 1 másodpercest, de egymás után többet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:09:16 »



Én inkább rövideket szoktam prickolni, kb 1 másodpercest, de egymás után többet.


Ebben a korban ilyen teljesítmény???  wow1 wow1

Le a kalappal előtted   eljen taps

 hehe nyes vigyor3 eplus2
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:23:33 »

Meg lehet tanulni, hogy az ember ne nyomja 5 másodpercig a sprickolást, hanem csak 2-ig, így nem mossa a lámpát.
Én inkább rövideket szoktam prickolni, kb 1 másodpercest, de egymás után többet.
Nem az van, hogy egyből mossa a lámpát is?
Én ugye nem látom mit csinál, mert bent ülök Cheesy De mikor megvettem a kocsit, egy hétre rá mentem Wyctor-hoz, ő monda hogy máködik, akkor ő beült a kocsimba, lámpa fel, spriccolás, és emlékeim szerint egyből emelkedett ki a lámpamosó pöcök is.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:24:33 »

Ebben a korban ilyen teljesítmény???  wow1 wow1

Nem vagyok én olyan öreg...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:25:05 »

Nem az van, hogy egyből mossa a lámpát is?
Én ugye nem látom mit csinál, mert bent ülök Cheesy De mikor megvettem a kocsit, egy hétre rá mentem Wyctor-hoz, ő monda hogy máködik, akkor ő beült a kocsimba, lámpa fel, spriccolás, és emlékeim szerint egyből emelkedett ki a lámpamosó pöcök is.

Dugd ki a fejed az ablakon és nézd meg... neked ez simán megy...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:25:21 »

Nem az van, hogy egyből mossa a lámpát is?
Én ugye nem látom mit csinál, mert bent ülök Cheesy De mikor megvettem a kocsit, egy hétre rá mentem Wyctor-hoz, ő monda hogy máködik, akkor ő beült a kocsimba, lámpa fel, spriccolás, és emlékeim szerint egyből emelkedett ki a lámpamosó pöcök is.

Nem. Nézd csak meg. Nyisd ki az ablakot, és hallani fogod. Meg lehet látni is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:33:22 »

Nem. Nézd csak meg. Nyisd ki az ablakot, és hallani fogod. Meg lehet látni is.
Na, valakit megkérek majd hogy spriccelkedjen kicsit. Kíváncsi vagyok.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2009.01.24 szombat, 00:08:21 »

Angol barátaink is kipróbálták a módosított főtengely szíjtárcsát
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 09:45:19 »

No akkor megnyugodtam. Meg fogom mérni direktben az akkumulátornál és meglátjuk. Ha 14,6 fölé nem megy, akkor azért nem babrálom (főleg ha nem villódzik).
Köszönet mindenkinek!
Megmértem a feszültséget az akksin is: standard 14.5-14.6. Ami még mindig mozgatja a fantáziámat az az, hogy itt nem esik a feszültség a tompított ráadása után. A műszerteszt szerint esik 0.6 V-ot.... Érdekes.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 09:51:53 »

Megmértem a feszültséget az akksin is: standard 14.5-14.6. Ami még mindig mozgatja a fantáziámat az az, hogy itt nem esik a feszültség a tompított ráadása után. A műszerteszt szerint esik 0.6 V-ot.... Érdekes.
Vékonyak a drótok  smile
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 09:53:01 »

Megmértem a feszültséget az akksin is: standard 14.5-14.6. Ami még mindig mozgatja a fantáziámat az az, hogy itt nem esik a feszültség a tompított ráadása után. A műszerteszt szerint esik 0.6 V-ot.... Érdekes.
Amíg jó az akku (és a generátor),azon sosem lesz feszültség esés.A fedkomp nem az akkun mér. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 09:54:02 »

Vékonyak a drótok  smile
Így van.A kábelrendszeren esik a feszültség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 10:05:03 »

Amíg jó az akku (és a generátor),azon sosem lesz feszültség esés.A fedkomp nem az akkun mér. Wink wave
Kösz mindenkinek. Megnyugodtam Smiley
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 11:23:39 »

Nincs ott műanyag futómű, csak a kutyacsont két végén található gömbfejet köti össze fém helyett műanyag, de még méretre is azonos, tehát kompatibilis egyik a másikkal.(attól még lehet jó, de hogy olcsóbb az biztos  hehe)
Még a végén tényleg azt hiszi valaki, hogy bármi különbség van a kettő közt úgy írod, pedig szerintem Te is tudod, h semmi nincs.....viszont a 2006-osoknál a hátsó fékmunkahenger már más, egy kicsit....nekem már ilyen van fenn. eplus2

Hát nézd, nekem volt dolgom évekig IIIas mondeóval, és utána évekig IIIas faceliftessel, még F2vel is 2 évig.
A sima IIIashoz képest a facelift jóval csendesebb, főleg a TDCI! A futómű pedig finomabb lett, úgy értem olyan mintha finomabban rugózna, a sima IIIas, volt néhány szituáció ahol kicsit "rázósabb" volt, a facelifthez képest. A belső egyértelműen jobb, szebb, puhább anyagok, jobb klíma, több extra.
Egy normál usernek ennyi bőven elég már ahhoz hogy a faceliftet válassza.Az hogy nincs motorvédő alul, vagy kis csavarvédő a kilincsnél..tényleg nem szép dolog, de ahhoz hogy ugyanolyan áron tudják továbbra is adni a faceliftet úgy látszik ez kellett. Viszont nem úgy tűnik hogy bármiben is változtatott volna ez a megbízhatóságon vagy az eladási számokon Smiley sőt..

Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 11:30:12 »

Mindenestre nagyon szeretnétek ráhúzni hogy a mondeónál a facelift csak egy nagy "marketingblama" volt, de sajnos ez most nem fog menni. Mert jelen esetben valóban érezhető, tapasztalható pozitív változások történtek. És becsülendő hogy nem csak annyi hogy más a ködlámpa,vagy a külső tükör.
Akinek már volt aklalma részletesen, huzamosabb ideig szemügyre venni, és menni faceliftessel, abban nemigen merültek fel ilyen kérdések..
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.26 hétfő, 11:31:46 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
ftomi76
Vendég
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2009.01.29 csütörtök, 07:08:40 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre írom a kérdésemet. Úgy néz ki hamarosan tulajdonosa leszek egy 2.2 TDCI Titanium X felszereltségű kombinak. A kérdés és a hozzá tartozó rizsa pedig a következő:
Az ablakemelő modul (ami feltételezem gyári) az eladó szerint kétféleképp is kellene hogy működjön;
1) kulcs ajtóba, majd kb. 4 másodpercig elfordítva tart
2) valamelyik gombbal a távirányítón is el lehet érni az ajtók bezárásakor ablak emelése funkciót
Ezek közül nem igazán sikerült produkálnia egyiket sem teljesen. A kulccsal nem ment, a távirányítóval meg a vezető oldali ablakot nem húzta fel, de a többit igen (még a tetőablakot is).
Ez most hiba, vagy valami beállítás/programozás kérdése?
A távirányítóval ki is lehet nyitni az ablakokat, ahol viszont a tetőablakot is nyitotta, amire az eladó szintén rácsodálkozott, mert szerinte ezt nem kellene neki...
Vélemények?
Köszi előre is!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.