Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 12:06:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591297 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4700 Dátum: 2009.03.11 szerda, 09:15:41 »

Most láttam bontóban olyat, hogy elöl-hátul is 4 volt, de már csak az érzékelők voltak meg, a lényeget vki kivette... rinya, pedig lecsaptam volna rá... (arra is, aki kivette... eplus2)
Minek jársz te ennyit bontóba? Roll Eyes
De ha már ennyit jársz, akkor ha látsz olyan első krómcsíkot, hozol nekem egyet? worship Ha úgy adják mint neked, akkor valahogy majd levarázsolom róla.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4701 Dátum: 2009.03.11 szerda, 09:16:50 »

Nekem is olyan van egyébként... és egész jó... a *** az benne, hogy hozzászokik az ember és másik autóban várja a sipolást de csak a bumm jön nyes
Pontosan. Múltkor visszaültem anyum Golf-jába, mert azzal mentünk valamerre, és mikor álltam ki a helyről, elég car volt, hogy csak megyek hátra, de nem tudtam hol kezdődik a másik kocsi Cheesy Mondjuk bumm nem lett, de hiányzott a pity-pitty nagyon  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4702 Dátum: 2009.03.11 szerda, 09:25:32 »

Minek jársz te ennyit bontóba? Roll Eyes
De ha már ennyit jársz, akkor ha látsz olyan első krómcsíkot, hozol nekem egyet? worship Ha úgy adják mint neked, akkor valahogy majd levarázsolom róla.
Azért járok ennyit bontóba, mert némi upgradet szeretnék végrehajtani, de ez az én hülyeségem. A siker még távolabb van, mert a jól felszerelt autókat nem nagyon törik össze...
Ha úgy adják, akkor leszedem én neked...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4703 Dátum: 2009.03.11 szerda, 09:28:32 »

Azért járok ennyit bontóba, mert némi upgradet szeretnék végrehajtani, de ez az én hülyeségem. A siker még távolabb van, mert a jól felszerelt autókat nem nagyon törik össze...
Ha úgy adják, akkor leszedem én neked...
Köszöntem szépen.
És mi az, amit szeretnél upgradelni? Bőr-fa kormány kormányváltóval?
Alsó motorburkolat szokott lenni? Nem tudom érdemes lenne-e vennem egy olyat. És ha van, akkor kb. milyen árban mérik.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4704 Dátum: 2009.03.11 szerda, 09:37:41 »

Alsó motorburkolat szokott lenni? Nem tudom érdemes lenne-e vennem egy olyat. És ha van, akkor kb. milyen árban mérik.

Olyat még nem néztem, de biztos van...

És mi az, amit szeretnél upgradelni? Bőr-fa kormány kormányváltóval?

Pl. Meg az ülésszellőztetést, meg hátra fűtést, meg titaniumos hűtőrácsot, meg előre lámpamosót, meg ilyen idiótaságokat...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4705 Dátum: 2009.03.11 szerda, 09:39:11 »

Olyat még nem néztem, de biztos van...

Pl. Meg az ülésszellőztetést, meg hátra fűtést, meg titaniumos hűtőrácsot, meg előre lámpamosót, meg ilyen idiótaságokat...

Ha esetleg egyszer látsz egyet, rákérdezel hogy mennyi? Nekem nincs, nem is hiányzik, de gondolm valami célja csak van, ha már egyszer megálmodták azt oda.

Ezek a célok meg jók. Csupa jópofa dolog. eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4706 Dátum: 2009.03.11 szerda, 09:46:24 »

Ha esetleg egyszer látsz egyet, rákérdezel hogy mennyi? Nekem nincs, nem is hiányzik, de gondolm valami célja csak van, ha már egyszer megálmodták azt oda.

Ezek a célok meg jók. Csupa jópofa dolog. eljen

Természetesen. Koszfogónak tökéletes. Meg ha beleejtesz vmit a motortérbe, nehogy leessen a földre, és fel tudd venni. (Nekem már van a nagynyomású szivattyú mögött egy crovaszáram. Lecsusszant, de nem esett le, úgyhogy azóta géptartozék lett...)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4707 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:21:18 »

Olyat még nem néztem, de biztos van...

Pl. Meg az ülésszellőztetést, meg hátra fűtést, meg titaniumos hűtőrácsot, meg előre lámpamosót, meg ilyen idiótaságokat...

Ha látsz bal oldali fényszóró mosót, gondolj rám is, kérlek. Az egyetlen nagy havazás utáni reggelen nem takarítottam le rendesen a lököst, kiderült a latyak ráfagyott a mosó fedelére, a következő ablakmosásnál beindult a fényszóró mosó is, jól letörte a fedelet meg eltörte a fedélrögzítőket.  gun  rinya Továbbá az egyik spricni is el van repedve, úgyhogy csereérett.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4708 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:21:58 »

(Nekem már van a nagynyomású szivattyú mögött egy crovaszáram. Lecsusszant, de nem esett le, úgyhogy azóta géptartozék lett...)
Nekem egy 10es dugó van ott, EGR tisztítás óta. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4709 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:32:07 »

Nekem egy 10es dugó van ott, EGR tisztítás óta. Smiley
Nekem meg minden kiesik alul Cheesy LEhet nem is kell az a burkolat  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4710 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:37:07 »

Nekem meg minden kiesik alul Cheesy LEhet nem is kell az a burkolat  hehe

Nekem még egy biztosíték sem esett le alulra. Az is beépült vhová.

Egy olajcserénél meg találtam egy csavart, de nem akart kijönni. Szépen forgattam, mozgattam, kiderült, hogy egy bilincsfél volt a csavarral egybehegesztve. Azt még vmelyik német szerelő hullajtotta bele...
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.11 szerda, 10:38:53 írta SSanya » Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4711 Dátum: 2009.03.11 szerda, 11:03:10 »

De az elől nem jelez.
Rob21 elől-hátul jelzőset kért.
Szia!
Van nála mindenféle, rám bízta a választást. Elöl-szemes is. Annyi, hogy sok minden jellemzőt elmondott ezekről, aztán...Döntöttem.
Nekünk nem is maradt más hátra, mint szétnézni Törökszentmiklóson!  Grin
Üdv:  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4712 Dátum: 2009.03.11 szerda, 12:58:11 »

Nekem meg minden kiesik alul Cheesy LEhet nem is kell az a burkolat  hehe
Hát van sok előnye is és hátránya is.
Leesik valami,akkor mindenképp akna!
Ha nincs oldalsó burkolat,belefagy a jég, és mint nekem egy leszedésnél,30 kg zúdul a fejed tetejére. hehe
Ha eltörik,vagy ha nincs,akkor az is +lóvé.........

Ha van,akkor halkabb a moci(hangszigetelés)!TAKK-Takk helyett tak-tak! vigyor3
Kevésbé hűti télen a menetszél a blokkot......
Kevesebb szennyeződés éri a bordásszíjat és a csapágyakat!Mindenképp tisztább motortér!
Véletlen felfutáskor többnyire megvédi a kartelt.
Stb!
 vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4713 Dátum: 2009.03.11 szerda, 13:01:35 »

Ha van,akkor halkabb a moci(hangszigetelés)!TAKK-Takk helyett tak-tak! vigyor3
Kevésbé hűti télen a menetszél a blokkot......
Kevesebb szennyeződés éri a bordásszíjat és a csapágyakat!Mindenképp tisztább motortér!
Véletlen felfutáskor többnyire megvédi a kartelt.
Stb!
 vigyor3 Wink wave

Így van. Én is raknék rá alsó burkolatot, csak sajnálom rá a pénzt  vigyor3
Ha olcsóbb lenne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4714 Dátum: 2009.03.11 szerda, 13:10:53 »

Így van. Én is raknék rá alsó burkolatot, csak sajnálom rá a pénzt  vigyor3
Ha olcsóbb lenne...
Az a fránya értékrend.... Grin
Ne legyél spúr!Add meg a verdának ami jár (ha már ford nem tette rá)! hehe Wink wave
Persze vannak ettől fontosabb dolgok a világon. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4715 Dátum: 2009.03.11 szerda, 13:14:03 »

A félreértések elkerülése végett az karter, mármint a forgattyúsház alsó része. A kartel az gazdasági érdekközösség.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4716 Dátum: 2009.03.11 szerda, 13:15:52 »

A félreértések elkerülése végett az karter, mármint a forgattyúsház alsó része. A kartel az gazdasági érdekközösség.
Jogos a 2 pont! worship eljen nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4717 Dátum: 2009.03.11 szerda, 13:15:57 »

A félreértések elkerülése végett az karter, mármint a forgattyúsház alsó része. A kartel az gazdasági érdekközösség.

Nem figyelek, nem figyelek... ez az Alf... kartelizál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4718 Dátum: 2009.03.11 szerda, 14:55:49 »

Így van. Én is raknék rá alsó burkolatot, csak sajnálom rá a pénzt  vigyor3
Ha olcsóbb lenne...
Én most megmagyarázom magamnak, hogy nem kell:
1. EGR pucoláskor belesett valami a motortérbe, majd rövig flipperezés után alul kijött. Nemkell - kell: 1-0
2. termosztát cserekor egy csavar belesett. Szintén pár csilingelés után a földön landolt. 2-0
3. Motoromat október elején csili-vilire mosták (sajnos), tehát tiszta, nincs rajta a sokéves mocsok. Meg optikailag nem érdekel ha koszos. 3-0
4. A tak-tak belülről alig hallható, hogy kintről mit hallanak, az hidegenhagy. Cheesy 4-0
5. Felfutás... Igen, ez már érv. De ha azt összezúzom, akkor ami felette van, valószínű azt is elkapja. De mindegy, legyen 4-1
6. Az ára. Egyértelműen 5-1
7. Motorblokk jobban melegszik, egy egyértelműen: 5-2
8. Oldalsó burkolatom sincs, azt is meg kéne venni, így már 6-2

Nem kell burkolat vigyor3 Max ha majd már nem tudom hovatenni a pézt.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4719 Dátum: 2009.03.11 szerda, 15:10:54 »

Én most megmagyarázom magamnak, hogy nem kell:
1. EGR pucoláskor belesett valami a motortérbe, majd rövig flipperezés után alul kijött. Nemkell - kell: 1-0
2. termosztát cserekor egy csavar belesett. Szintén pár csilingelés után a földön landolt. 2-0
3. Motoromat október elején csili-vilire mosták (sajnos), tehát tiszta, nincs rajta a sokéves mocsok. Meg optikailag nem érdekel ha koszos. 3-0
4. A tak-tak belülről alig hallható, hogy kintről mit hallanak, az hidegenhagy. Cheesy 4-0
5. Felfutás... Igen, ez már érv. De ha azt összezúzom, akkor ami felette van, valószínű azt is elkapja. De mindegy, legyen 4-1
6. Az ára. Egyértelműen 5-1
7. Motorblokk jobban melegszik, egy egyértelműen: 5-2
8. Oldalsó burkolatom sincs, azt is meg kéne venni, így már 6-2

Nem kell burkolat vigyor3 Max ha majd már nem tudom hovatenni a pézt.
Ellenérv magamnak:
Ez 1 megtérülő befektetés!Bár nekem van,csak szétfagyott,de megjavítottam,mert sokalltam érte az a kb 40e-t.Tehát kb ugyan azt gondoljuk mindannyian.... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4720 Dátum: 2009.03.13 péntek, 20:00:26 »

A nagy képernyős navis rádió ugye tud kezelni CD csereberélőt. Nekem olyanom nincs az autóban. De ha lenne, akkor hol lenne? Vajon attól, hogy nincs benne, még be lehet drótozva, és ha szerzek utólag valamit, akkor eccerűen betehető? Hol keressek kilógó drótvéget?
Előre is köszönöm!
Erre nem érkezett válasz, ezért bátorkodom ismét elővenni a kérdést...
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #4721 Dátum: 2009.03.13 péntek, 21:08:41 »

Erre nem érkezett válasz, ezért bátorkodom ismét elővenni a kérdést...
A sedanban bal hátul van , egy kárpitozott műanyag boxban, alatta van a navi dvd  wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #4722 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 12:50:45 »

Sziasztok!

Véleményetekre lennék kiváncsi, hogy egy facelift-es mondeoba vajszínű plüss kárpithoz, milyen üléshuzatot vennétek?
(olyan trikósra gondoltam)

Köszönöm előre is az ötleteket.

Üdv:
Laci
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4723 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 12:56:01 »

Sziasztok!

Véleményetekre lennék kiváncsi, hogy egy facelift-es mondeoba vajszínű plüss kárpithoz, milyen üléshuzatot vennétek?
(olyan trikósra gondoltam)

Köszönöm előre is az ötleteket.

Üdv:
Laci

En a helyedben elcserelnem velem a vajszinu belsodet, az en fekete belsomre  vigyor3 komolyan... Wink
Naplózva

blah blah blah
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #4724 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 06:53:43 »

Jó reggelt!

Köszönöm megint a múltkori válaszokat azzal kapcsolatban, mit kell nézni egy 2004-es benzines Mondeón.
Most olyan kérdésem lenne, tudtok olyan márkaszervízt Budapesten vagy környékén, ahol szombaton is nyitva a szerviz és csinálnak állapotfelmérést? A szerelőm nem dolgozik hétvégén, meg a márkaszervizeknél is H-P nyitvatartást láttam neten, ismeretlen szerelőhöz vagy nem kimondottan Fordhoz értő társasághoz meg nem szívesen mennék.

Köszi!  eljen
Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #4725 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 15:39:06 »

Jó reggelt!

Köszönöm megint a múltkori válaszokat azzal kapcsolatban, mit kell nézni egy 2004-es benzines Mondeón.
Most olyan kérdésem lenne, tudtok olyan márkaszervízt Budapesten vagy környékén, ahol szombaton is nyitva a szerviz és csinálnak állapotfelmérést? A szerelőm nem dolgozik hétvégén, meg a márkaszervizeknél is H-P nyitvatartást láttam neten, ismeretlen szerelőhöz vagy nem kimondottan Fordhoz értő társasághoz meg nem szívesen mennék.

Köszi!  eljen

Meg valami: a 2004 ev vegi Trend (vagy Trend Plus - mi a kulonbseg?) komputere is ugyanolyan butacska, mint a 2002-ese? Eppenseggel a 2007-es MkIV Ghia komputere is eleg nevetseges volt sajnos, elotte egy *** Note-ot hasznaltam 2.5 honapig berautokent, annak a kis tragacsnak kulonb komputere volt mint a Ghia Mondinak. Sad
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4726 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 19:11:31 »

Facelift II-es hátsóhoz mi kell a lámpán kívül? Látom, hogy prizma van a lökös alatti szoknyában, de mintha lenne többféle alsó díszcsík is (fényezett, fényezetlen)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
varanus
Vendég
« Új hozzászólás #4727 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 19:16:00 »

Sziasztok mindenkinek!

Megint egy gond nem probléma csak gond a nagy navigációban lévő telefon funkciót hogyan lehet használni, van a kocsiban egy "gyári " beépített CK-7W típusú Nokia kihangosító szett brutusszal, az utóbbi hibátlanul müködik, csinálja amit kell. A kérdésem tud e valaki abban segíteni hogyan és milyen készüléket rakjak a tartójába ami a telefon funkciót felébreszti a nagy naviba. Ha tud valaki ebben segíteni vagy készüléket ajánlani, én is tudok nagynavihoz teljes európai térkép DVD-t 2008-9-es. És még egy kérdés ugyan ehez a navihoz 2005-ös Magyarnyelvű frissétés létezik-e.

Minden segítő szándékot köszönök előre is.
Naplózva
Wydus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94



E-mail
« Új hozzászólás #4728 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 21:05:36 »

Sziasztok mindenkinek!

Megint egy gond nem probléma csak gond a nagy navigációban lévő telefon funkciót hogyan lehet használni, van a kocsiban egy "gyári " beépített CK-7W típusú Nokia kihangosító szett brutusszal, az utóbbi hibátlanul müködik, csinálja amit kell. A kérdésem tud e valaki abban segíteni hogyan és milyen készüléket rakjak a tartójába ami a telefon funkciót felébreszti a nagy naviba. Ha tud valaki ebben segíteni vagy készüléket ajánlani, én is tudok nagynavihoz teljes európai térkép DVD-t 2008-9-es. És még egy kérdés ugyan ehez a navihoz 2005-ös Magyarnyelvű frissétés létezik-e.

Minden segítő szándékot köszönök előre is.

Szerintem ez a gyári: http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?topic=5.msg374405#msg374405

Nekem ilyen van, és eddig ez a legjobb kihangosító, amit próbáltam.
Két szépséghibája van:
1. A készülékspecifikus bölcső, amivel fizikai kontaktusba kerülhetne a telefonnal, ha fellelhető lenne is, arany áron adják.
2. Nálam a VCM francia. Csak akkor használom, ha meg akarom nevettetni a családot.

Naplózva

2005.10.12. TDCi 2.0 Ghia
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4729 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 11:01:32 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a váltóolaj betöltő és leeresztő csavarjához, milyen méretű TORX kulcs kell. (2004-es Mondeo 2.0 TDCi 130Le 6 sebességes).
Előre is köszönöm.
Mindenkinek probléma- és balesetmentes közlekedést kívánok.
Üdv.:  Sesem
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.26 csütörtök, 12:51:51 írta sesem » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4730 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 11:55:22 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a váltó betöltő és leeresztő csavarjához, milyen méretű TORX kulcs kell. (2004-es Mondeo 2.0 TDCi 130Le 6 sebességes).
Előre is köszönöm.
Mindenkinek probléma- és balesetmentes közlekedést kívánok.
Üdv.:  Sesem

ez attol fugg, hogy hova akarod betolteni a valtot  vigyor3 De mindenesetre a meretekbol kiindulva a legnagyobb csavart keresd, mert ugye egy 6os csavaron nemtod betolteni a valtot...le ereszteni meg plane nem  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4731 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 15:49:10 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a váltóolaj betöltő és leeresztő csavarjához, milyen méretű TORX kulcs kell. (2004-es Mondeo 2.0 TDCi 130Le 6 sebességes).
Előre is köszönöm.
Mindenkinek probléma- és balesetmentes közlekedést kívánok.
Üdv.:  Sesem
Gyurka klubbtag már járt ennél a csavarnál,keresd őt,vagy keresd meg a hsz-eiben,egyszer már beírta régebben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #4732 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 16:32:59 »

Gyurka klubbtag már járt ennél a csavarnál,keresd őt,vagy keresd meg a hsz-eiben,egyszer már beírta régebben! Wink wave

Na, ma alánéztem, a szintellenőrző csavarhoz SMC-V 45 hatágú torx kell, a leresztőhöz imbusz kell, de valami nagyon rövid, mert az alváztol nem fér el.
Egy dolog tisztán látszik a 6-os válltó nem a mondeóhoz lett tervezve. integet2
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4733 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 18:11:12 »

Na, ma alánéztem, a szintellenőrző csavarhoz SMC-V 45 hatágú torx kell, a leresztőhöz imbusz kell, de valami nagyon rövid, mert az alváztol nem fér el.
Egy dolog tisztán látszik a 6-os válltó nem a mondeóhoz lett tervezve. integet2

Gyuri!
Köszönöm.
Nem tudom, hogy másnak mi a tapasztalata ezzel a váltóval, de az enyém vátláskor akad.
Üdv.:  Sesem


Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4734 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 18:22:43 »

Gyuri!
Köszönöm.
Nem tudom, hogy másnak mi a tapasztalata ezzel a váltóval, de az enyém vátláskor akad.
Üdv.:  Sesem



enyém is. 1-2, hidegen. Rudazat vagy szinkron. Az új felfedezés az, hogy hidegen, indulás után 1ben kinyomott kuplungnál mintha "reszelne" a váltó. Olyan, mint mikor kuplung nélkül akarnád sebességbe tenni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #4735 Dátum: 2009.03.26 csütörtök, 19:57:23 »

Gyuri!
Köszönöm.
Nem tudom, hogy másnak mi a tapasztalata ezzel a váltóval, de az enyém vátláskor akad.
Üdv.:  Sesem




A kuplunggal lessz a probléma, próbáldd meg légteleníteni.
Ne feledjétek, 3 évente illik a fékfolyadékot cserélni, ennyi idő után már jelentős mennyiségű viz van benne.
Ettől lehet fékmunkahenger, kuplungmunkahenger, rossz esetben főfékhenger probléma.
A fékfolyadék csere ennek a töredékéből kijön! wave
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #4736 Dátum: 2009.03.28 szombat, 22:32:16 »

Na, ma alánéztem, a szintellenőrző csavarhoz SMC-V 45 hatágú torx kell, a leresztőhöz imbusz kell, de valami nagyon rövid, mert az alváztol nem fér el.
Egy dolog tisztán látszik a 6-os válltó nem a mondeóhoz lett tervezve. integet2

Felül kell. hogy biráljam a saját írásomat!
Van olyan 6-os váltó amihez V 45 torx kell, és van olyan váltó amihez 8-as imbusz szükséges, hogy mitől függ azt nem tudom. Valószinüleg amit éppen olcsobban tudtak beszerezni. falbav
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.29 vasárnap, 10:26:52 írta Gyurka » Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4737 Dátum: 2009.04.02 csütörtök, 20:57:45 »

Szia Relhist!
Mi az a EGR, és milyen időközönként és mi módon kell tisztítani?
Köszi:  Sesem

 
Nekem egy 10es dugó van ott, EGR tisztítás óta. Smiley
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4738 Dátum: 2009.04.02 csütörtök, 21:02:59 »

Szia Relhist!
Mi az a EGR, és milyen időközönként és mi módon kell tisztítani?
Köszi:  Sesem
Az EGR az a kipufogógáz-visszavezető szelep. Károsanyag csökkentő hatása van, de ha ledugózod, akkor tisztább levegőt szív a motor, és kevésbé fog füstölni.

A dugózás mikéntjéhez meg rengeteg infót kapsz, ha a keresőbe beírod hogy EGR. A fórumon már többször, oldalakon át volt kitárgyalva. Biztos megtalálod.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4739 Dátum: 2009.04.02 csütörtök, 21:13:55 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy a klíma kondenzvíze hol van kivezetve, ellenőrizni szeretném, hogy nincs-e eldugulva. (2004-es Mondeo 2.0 TDCi 130Le 6 sebességes, automata klíma).
Előre is köszönöm.
Mindenkinek probléma- és balesetmentes közlekedést kívánok.

Üdv.:  Sesem

U.i.:  Tanács a légkondi használatához: ha használom a klímát, akkor megállás előtt 5-10 percel átváltok csak ventillátorra. Ebben az esetben a klíma hőcserélője leszárad, nem lesz gombás. Havonta 10 percre be kell kapcsolni a légkondit, én üzemanyagkutra menet, vagy jövet teszem, így nem kell észben tartani az 1 havi intervallumot. Klíma tisztítósprékkel kapcsolatban az az infóm, hogy amit érdemes használni az 2700-2800 Ft-tól kezdődik.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4740 Dátum: 2009.04.02 csütörtök, 22:14:16 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy a klíma kondenzvíze hol van kivezetve, ellenőrizni szeretném, hogy nincs-e eldugulva. (2004-es Mondeo 2.0 TDCi 130Le 6 sebességes, automata klíma).
Előre is köszönöm.
Mindenkinek probléma- és balesetmentes közlekedést kívánok.

Üdv.:  Sesem

U.i.:  Tanács a légkondi használatához: ha használom a klímát, akkor megállás előtt 5-10 percel átváltok csak ventillátorra. Ebben az esetben a klíma hőcserélője leszárad, nem lesz gombás. Havonta 10 percre be kell kapcsolni a légkondit, én üzemanyagkutra menet, vagy jövet teszem, így nem kell észben tartani az 1 havi intervallumot. Klíma tisztítósprékkel kapcsolatban az az infóm, hogy amit érdemes használni az 2700-2800 Ft-tól kezdődik.

A kipuff-ra csöpög, hogy ne legyen tócsa az autó alatt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4741 Dátum: 2009.04.02 csütörtök, 22:39:38 »

Sziasztok!
MAF tisztítás felvételét nem találom, sesem@freemail.hu e-mailre kérem küldje el valaki.
Más. Ha a turbócső belseje olajos, az mitől lehet, és kell-e vele foglalkozni, javítás szükséges?
Kinek mennyit bírt a kerékcsapágya? Kocsimban 83000 km van de már szólnak.
Sesem
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4742 Dátum: 2009.04.03 péntek, 06:49:03 »

Sziasztok!
MAF tisztítás felvételét nem találom, sesem@freemail.hu e-mailre kérem küldje el valaki.
Más. Ha a turbócső belseje olajos, az mitől lehet, és kell-e vele foglalkozni, javítás szükséges?
Kinek mennyit bírt a kerékcsapágya? Kocsimban 83000 km van de már szólnak.
Sesem

http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Normális, ha a turbo picit csipegeti az olajat.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4743 Dátum: 2009.04.06 hétfő, 17:49:31 »

Sziasztok!
Elvégeztem a MAF tisztítást. Valaki meg tudná mondani, hogy az intercooler után is egy MAF van beépítve a turó nyomócsőbe, azt is érdemes tisztítani? (2004-es Mondeo 2.0 TDCi 130Le 6 sebességes)
Mi a tapasztalatok az aktív szenes és a egyszerű papírfilteres pollenszűrővel kapcsolatban?
Előre is köszi.
Péter
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.06 hétfő, 18:13:07 írta sesem » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4744 Dátum: 2009.04.06 hétfő, 17:57:18 »

Sziasztok!
Elvégeztem a MAF tisztítást. Valaki meg tudná mondani, hogy az intercooler után is egy MAF van beépítve a turó nyomócsőbe, azt is érdemes tisztítani?
Mi a tapasztalatok az aktív szenes és a egyszerű papírfilteres pollenszűrővel kapcsolatban?
Előre is köszi.
Péter
Elégedj meg csak egy MAF-al közvetlenül a levegő szűrő után. Nem tudom mit pécéztél ki az intercooler után de azt saját érdekedben ne akard MAF-tisztításnak alávetni  Wink  wave
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4745 Dátum: 2009.04.06 hétfő, 18:17:53 »

Sziasztok!
Elvégeztem a MAF tisztítást. Valaki meg tudná mondani, hogy az intercooler után is egy MAF van beépítve a turó nyomócsőbe, azt is érdemes tisztítani? (2004-es Mondeo 2.0 TDCi 130Le 6 sebességes)
Mi a tapasztalatok az aktív szenes és a egyszerű papírfilteres pollenszűrővel kapcsolatban?
Előre is köszi.
Péter

Az a másik "MAF" az inkább a MAP szenzor lehet, és az nyomást mér. Gond nem szokott lenni vele.
A szenes pollen jobb! Kevesebb bűz jön be.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4746 Dátum: 2009.04.06 hétfő, 18:27:23 »

A szenes pollen jobb! Kevesebb bűz jön be.
Ja, csak ne a drágább műanyagházas fordost vegye hanem az olcsóbb papírházas aktívszenes pollenszűrőt mert a gyári müa házas nem tökéletesen illeszkedik a szűrőházba falbav a papír viszont igen szomoru1
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4747 Dátum: 2009.04.06 hétfő, 19:21:14 »

Köszi Srácok!
Most már mindent tudok.
Péter
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4748 Dátum: 2009.04.07 kedd, 13:18:31 »

Segítségeteket kérném szerelés ügyben. Hogyan lehet legügyesebben kicserélni a hátsó szilenteket? És már aktuális a fékbetétek cseréje is, mind a 4 betétet ajánlott kicserélni? Hogyan lehet a cserét végrehajtani tippek-trükkök?

Köszönettel:
Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4749 Dátum: 2009.04.07 kedd, 13:26:28 »

Sziasztok!
Elvégeztem a MAF tisztítást. Valaki meg tudná mondani, hogy az intercooler után is egy MAF van beépítve a turó nyomócsőbe, azt is érdemes tisztítani? (2004-es Mondeo 2.0 TDCi 130Le 6 sebességes)
Mi a tapasztalatok az aktív szenes és a egyszerű papírfilteres pollenszűrővel kapcsolatban?
Előre is köszi.
Péter
Az a turbónyomit méri-MAP-tisztítani nem kell! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.