Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 14:09:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591409 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2005.11.01 kedd, 11:23:00 »

A lábtérbe miért kell ez a zöld fény, mikor van gyárilag?
Scratch!
 
Te milyen zöld fényre gondolsz,ami gyárilag van benne?
Világítás bekapcsolására működik,menet közben?
Vagy amikor már levetted a gyújtás és kiszállsz?
Miről is van szó....?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2005.11.01 kedd, 12:17:00 »

sztem a lábtér világításra gondol..de Scratch az gyárilag nem zöld!! így azért egész más a helyzet
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2005.11.01 kedd, 16:02:00 »

Scratch!
 
Te milyen zöld fényre gondolsz,ami gyárilag van benne?
Világítás bekapcsolására működik,menet közben?
Vagy amikor már levetted a gyújtás és kiszállsz?
Miről is van szó....?
Gyárileg fehér van benne, de ez zöld izzót ha beleteszel zöld lesz. Smiley De igen arra gondoltam, ami ajtó nyitásra kapcsol be.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2005.11.01 kedd, 16:32:00 »

Gyárileg fehér van benne, de ez zöld izzót ha beleteszel zöld lesz. Smiley De igen arra gondoltam, ami ajtó nyitásra kapcsol be.
Lehet,hogy én voltam pontatlan,de a billenőkapcsolók szolíd zöld fénye menet közben,felkapcsolt lámpáknál világítanak.Pont annyi fényt ad csak,hogy ha pld. valami leesik a sötétbe a lábadhoz,akkor azt megtalálod,és nem kell kotorászni.
Ahhoz tudnám hasonlítani,mint amikor a műszerfalmegvilágítás fényerejét felére leveszed.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2005.11.01 kedd, 17:41:00 »


húúúúú, már megijedtem, hogy jobb mint az enyém!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2005.11.01 kedd, 17:44:00 »

gratula hozzá! ügyes vagy az egyedi szerelésekkel, lehet, hogy majd elkérek egy-kér trükköt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2005.11.01 kedd, 18:53:00 »

Zsoel
 
mégmindig nem jött meg a mail:((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2005.11.01 kedd, 19:22:00 »

gratula hozzá! ügyes vagy az egyedi szerelésekkel, lehet, hogy majd elkérek egy-kér trükköt.
Lábtérvilágítás bekapcsolt lámpánál!
 
Itt látszik alulról a billenőkapcsoló!
 
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2005.11.01 kedd, 19:24:00 »

Lábtérvilágítás bekapcsolt lámpánál!
 
Itt látszik alulról a billenőkapcsoló!
 
 
 

Kilincsvilágítás!
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2005.11.01 kedd, 19:25:00 »

Kilincsvilágítás!
 

És ahogy sötétedik!
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2005.11.01 kedd, 19:33:00 »

Zsoel
 
mégmindig nem jött meg a mail:((
somi!Bocsi,küldtem mailt.Most!-:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2005.11.02 szerda, 00:56:00 »

Lehet,hogy én voltam pontatlan,de a billenőkapcsolók szolíd zöld fénye menet közben,felkapcsolt lámpáknál világítanak.Pont annyi fényt ad csak,hogy ha pld. valami leesik a sötétbe a lábadhoz,akkor azt megtalálod,és nem kell kotorászni.
Ahhoz tudnám hasonlítani,mint amikor a műszerfalmegvilágítás fényerejét felére leveszed.Zsoel.
Értem! Így tényleg jó! Bár ha valamit leejtek menetközbe úgyse keresem, hanem megállok, és akkor kinyitom az ajtót, hogy legyen fény. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2005.11.02 szerda, 00:57:00 »

És ahogy sötétedik!
 

Nincs kedved ezekről a kis extrákról egy cikket írni? Hátha kedvet kapunk, ha tudjuk, hogy szereljük be. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2005.11.02 szerda, 09:25:00 »

Lehet,hogy én voltam pontatlan,de a billenőkapcsolók szolíd zöld fénye menet közben,felkapcsolt lámpáknál világítanak.Pont annyi fényt ad csak,hogy ha pld. valami leesik a sötétbe a lábadhoz,akkor azt megtalálod,és nem kell kotorászni.
Ahhoz tudnám hasonlítani,mint amikor a műszerfalmegvilágítás fényerejét felére leveszed.Zsoel.
És hátra nem raksz lábtér világítást? Ha valaki hátul ejti le a tollat-papírzsepit-almát? Bár lehet, hogy az almát én már leejtés után nem enném meg, főleg, ha már beleharaptam... De a tollat se enném meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2005.11.02 szerda, 13:10:00 »

És hátra nem raksz lábtér világítást? Ha valaki hátul ejti le a tollat-papírzsepit-almát? Bár lehet, hogy az almát én már leejtés után nem enném meg, főleg, ha már beleharaptam... De a tollat se enném meg.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2005.11.02 szerda, 15:50:00 »



 
(csak a kiváncsiság miatt: ESP?)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2005.11.02 szerda, 19:59:00 »

somi!Bocsi,küldtem mailt.Most!-:)
És még most sem jött meg...Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2005.11.02 szerda, 20:15:00 »


 
(csak a kiváncsiság miatt: ESP?)
ESP az  NO!Sajna.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2005.11.02 szerda, 20:17:00 »

És még most sem jött meg...Sad
Én pedíg elküldtem,tuti.És el is ment.
Küldj te egy mailt próbából.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2005.11.06 vasárnap, 10:14:00 »

Én pedíg elküldtem,tuti.És el is ment.
Küldj te egy mailt próbából.
már küldtem választ.
thx
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2005.11.06 vasárnap, 22:57:00 »

Ma teszteltem a facelift fogyasztását!Megjártuk Hódmezővásárhelyet,4 fő,minimális csomagokkal,odafelé 100-as tempó ahol lehet,+sok településen lötyögés,így volt 4.8!!!
 
Ugyanez visszafelé kevesebb lötyögéssel,120-as tempóval 5.3!!!
 
Tetszik!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2005.11.06 vasárnap, 22:58:00 »

már küldtem választ.
thx
somi!
 
Most néztem,még semmi!Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2005.11.06 vasárnap, 23:38:00 »

Ma teszteltem a facelift fogyasztását!Megjártuk Hódmezővásárhelyet,4 fő,minimális csomagokkal,odafelé 100-as tempó ahol lehet,+sok településen lötyögés,így volt 4.8!!!
 
Ugyanez visszafelé kevesebb lötyögéssel,120-as tempóval 5.3!!!
 
Tetszik!
A TDDi mennyivel fogyasztott többet? Mondjuk ez a táv mennyi lett volna?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2005.11.07 hétfő, 10:43:00 »

A TDDi mennyivel fogyasztott többet? Mondjuk ez a táv mennyi lett volna?
Angel!
 
Ahogy nézegettem kb.1-1.2 literrel fogyaszt kevesebbet.És sokkal jobban megy!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2005.11.08 kedd, 10:32:00 »

somi!
 
Most néztem,még semmi!Zsoel.
tiszta,most a mailbox,a te leveled is 2 nap mulva jött meg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2005.11.09 szerda, 11:04:00 »

Scratch
 
azt szeretném tölled-tölletek kérdezni hogy 2002 TDCI- 130le mondeom azt csinálja hidegen első inditás után az alapjárat nem 980 körüli hanem csak 900 és rázkodik amotor utánna melegen is csak 900 .volt már TDCI-im azon 980 körül volt az alapjárat és nem rázkodott.esetleg ha tudnátok segiteni mi lehet az oka megköszönném.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2005.11.09 szerda, 16:10:00 »

Scratch
 
azt szeretném tölled-tölletek kérdezni hogy 2002 TDCI- 130le mondeom azt csinálja hidegen első inditás után az alapjárat nem 980 körüli hanem csak 900 és rázkodik amotor utánna melegen is csak 900 .volt már TDCI-im azon 980 körül volt az alapjárat és nem rázkodott.esetleg ha tudnátok segiteni mi lehet az oka megköszönném.
zsoltyj,
 
MAF -ot pucold ki, ha van benne, de lehet új szoftvert kell rátölteni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2005.11.09 szerda, 16:19:00 »

Scratch
 
azt szeretném tölled-tölletek kérdezni hogy 2002 TDCI- 130le mondeom azt csinálja hidegen első inditás után az alapjárat nem 980 körüli hanem csak 900 és rázkodik amotor utánna melegen is csak 900 .volt már TDCI-im azon 980 körül volt az alapjárat és nem rázkodott.esetleg ha tudnátok segiteni mi lehet az oka megköszönném.
Az alapjárat szerintem rendben van, nekem is 900 körül van - hidegben. Melegben 750. Más miatt is adhat rázkódó hangot: ha a szíj megnyúlt, az belenghet, és ilyen hangot ad (mint pl nálam).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2005.11.09 szerda, 17:41:00 »

zsoltyj,
 
MAF -ot pucold ki, ha van benne, de lehet új szoftvert kell rátölteni.
Scratch
 
köszi a gyors választ de nem tudom mi az a MAF.volt már 2-ö TDCI-im meg volt 1 TDDI-im de mind olyan 950-980 között pörgött alapjáraton,ha lábbal 980 -on tartom akkor jo nem rázkodik.állitanák az alapjáraton de ez nem ford escort.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2005.11.09 szerda, 21:33:00 »

Scratch
 
köszi a gyors választ de nem tudom mi az a MAF.volt már 2-ö TDCI-im meg volt 1 TDDI-im de mind olyan 950-980 között pörgött alapjáraton,ha lábbal 980 -on tartom akkor jo nem rázkodik.állitanák az alapjáraton de ez nem ford escort.
Olvasd el, amit én írtam. Biztos, hogy nem kell állítani az alapjáraton. Ha nem az van, amit én írtam, akkor más baj lehet, de nem az alapjárat állítás a megoldás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2005.11.09 szerda, 22:24:00 »

Scratch
 
köszi a gyors választ de nem tudom mi az a MAF.volt már 2-ö TDCI-im meg volt 1 TDDI-im de mind olyan 950-980 között pörgött alapjáraton,ha lábbal 980 -on tartom akkor jo nem rázkodik.állitanák az alapjáraton de ez nem ford escort.
zsoltyj,
 
nézz szét az oldal hírei alatt MAF ügybe.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 08:33:00 »

Scratch
 
 Köszi megtaláltam a videót nagyon jo sikerült érthetöen megcsináltátok.még nem néztem meg hogy koszos e de van 1 4-es golfom is azon ezt légtömeg mérönek hivják-mondiba ennek is ez a neve nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 09:44:00 »

Scratch
 
 Köszi megtaláltam a videót nagyon jo sikerült érthetöen megcsináltátok.még nem néztem meg hogy koszos e de van 1 4-es golfom is azon ezt légtömeg mérönek hivják-mondiba ennek is ez a neve nem?
De. A MAF az légtömegmérő.
 
Csak megjegyezném, ez a facelift topic. A tiéd - ahogy írod - 2002-es. A facelift 2003 júniusától van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 20:33:00 »

De. A MAF az légtömegmérő.
 
Csak megjegyezném, ez a facelift topic. A tiéd - ahogy írod - 2002-es. A facelift 2003 júniusától van.
mindig tanul az ember.köszöntem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2005.11.11 péntek, 11:23:00 »

Szia Angel!
Átnyergeltem ide a témával a "Hibák" topikból, ez mégsem oda tartozik.
Ghia-X...Bőr ülés...Hát ez az amiről nem olvasok jókat, mármint akinek bőr ülése van , csupán esztétikailag szép, de van aki azt mondja, hogy soha többet! Ilyentályt hideg, hiába az ülésfűtés, ha nem a garázsból áll ki a Mondi.A mindkét oldali-első ülés állítás ( elektr. 8 ) már vonzó, de a kereskedő szerint egy autót nem lehet - ezzel egyetértek -"butítani", vagyis ha bőrrel adják a hűthető-fűthető első üléseket, azt nem lehet "elcserélni", - az üléshuzatra gondoltam.
Mielőtt autómustrára került sor itthon a Párommal, eldöntöttük, bőr ülés nem...
Végülis házassági évfordulóra lenne közös ajándék a MONDEO, így hát minden vélemény számít.
Viszont a Ghia opció a "Sport1" csomag, a xenon+ kiegészítői,- sötétített ablakok a B oszloptól, és a TITANIUM-X papucsai...Ez már döfi!
A "hátsó" Audio-kezelő okozott némi csalódást, ugyanis nem lehet szelektíven használni a Sony-t, sajnos így áldozatul esett a kompromisszumok oltárán...A gyári riasztó helyett (opciós )inkább váltózár+UVSM...
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2005.11.11 péntek, 15:18:00 »

Szia Angel!
Átnyergeltem ide a témával a "Hibák" topikból, ez mégsem oda tartozik.
Ghia-X...Bőr ülés...Hát ez az amiről nem olvasok jókat, mármint akinek bőr ülése van , csupán esztétikailag szép, de van aki azt mondja, hogy soha többet! Ilyentályt hideg, hiába az ülésfűtés, ha nem a garázsból áll ki a Mondi.A mindkét oldali-első ülés állítás ( elektr. 8 ) már vonzó, de a kereskedő szerint egy autót nem lehet - ezzel egyetértek -"butítani", vagyis ha bőrrel adják a hűthető-fűthető első üléseket, azt nem lehet "elcserélni", - az üléshuzatra gondoltam.
Mielőtt autómustrára került sor itthon a Párommal, eldöntöttük, bőr ülés nem...
Végülis házassági évfordulóra lenne közös ajándék a MONDEO, így hát minden vélemény számít.
Viszont a Ghia opció a "Sport1" csomag, a xenon+ kiegészítői,- sötétített ablakok a B oszloptól, és a TITANIUM-X papucsai...Ez már döfi!
A "hátsó" Audio-kezelő okozott némi csalódást, ugyanis nem lehet szelektíven használni a Sony-t, sajnos így áldozatul esett a kompromisszumok oltárán...A gyári riasztó helyett (opciós )inkább váltózár+UVSM...
Üdv.

Nekem is van ülésklímám, pedig nem bőr az ülés, hasonló megfontolásból, mint amit írtál. Vagyis lehet külön is, de rajta is van az árlistán. Az elektromos állítás az nem fontos.
Váltózár. Nekem a régiben volt, ebben nincs. Simán szét lehet akasztani a rudazatot, berakni 2-be, és usgyi. Én inkább a gyári risztó helyett berakattam: számkóddal hatástalanítható immobiliser, rablásgátló, riasztó. És kb annyiba került, mint a gyári, csak sokkal jobb, mert egyedi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2005.11.11 péntek, 16:14:00 »

Nekem is van ülésklímám, pedig nem bőr az ülés, hasonló megfontolásból, mint amit írtál. Vagyis lehet külön is, de rajta is van az árlistán. Az elektromos állítás az nem fontos.
Váltózár. Nekem a régiben volt, ebben nincs. Simán szét lehet akasztani a rudazatot, berakni 2-be, és usgyi. Én inkább a gyári risztó helyett berakattam: számkóddal hatástalanítható immobiliser, rablásgátló, riasztó. És kb annyiba került, mint a gyári, csak sokkal jobb, mert egyedi.
Én nem rakatnék be számkódos dolgot, mert:
- Az utasaid látják, mit nyomkodsz.
- Mindig tökölés van vele, hogy beüsd a kódot.
- Ha más vezetni az autót, meg kell adni a kódot neki.
- Egy idő után látszani fog, melyik számokat nyomkodod (kopik), utána könnyen kilogikázható.
- Az én szemembe, hipergagyinak néz ki egy ilyen kódos dolog autóba. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2005.11.11 péntek, 17:33:00 »

Ma megvolt a 60.ezres szemle.Miközben felemelték a kocsit,és folyt ki az olaj,nézelődtem,és egyszerre mit láttam!
 
Hát semmit!
Ugyanis kerestem volna a tddi-nél már jól ismert fűtésrásegítő patront.Bal első keréknél.Ott nekem lejött a műanyag fekete cső,és ugyanazzal a lendülettel visszakígyózott.Tehát patron az nincs.
De akkor mi van?
Ugyanis ez az autó is elég rövid idő mulva elkezd fűteni.A hűtővízmérő műszer mutatója még nem is gondolkodik azon,hogy elinduljon,de már meleg jön a kocsiba.Hál Istennek!
De akkor mi fűti a vizet?
Valami más elektromos fűtés?
Vagy máshová tették a fűtőpatront?
 
Megkérdeztem a szakit,és utánna a főnökét.
Emiatt kérdezlek benneteket!
A válasz egyértelmű volt:PASSZ!Szakszervízben.
 
Van valakinek tippje,hogy mi a megoldás,vagy legalábbis válasz a kérdésemre?Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2005.11.11 péntek, 18:36:00 »

Én nem rakatnék be számkódos dolgot, mert:
- Az utasaid látják, mit nyomkodsz.
- Mindig tökölés van vele, hogy beüsd a kódot.
- Ha más vezetni az autót, meg kell adni a kódot neki.
- Egy idő után látszani fog, melyik számokat nyomkodod (kopik), utána könnyen kilogikázható.
- Az én szemembe, hipergagyinak néz ki egy ilyen kódos dolog autóba. Smiley
Az utasok nem látják, mert a könyöklő ALATT van, még kívülről sem látni. Pillanatok alatt be lehet nyomni. Más NEM vezeti az én autóm. A gombok kopásából meg elég sok kombináció jöhet ki.
 
Előnye: hiába van valakinek kulcsa, nem tudja elindítani a verdát. Ez több, mint fontos. Pl ha a plázában (strandon) lenyúlják a kulcsot, az autó akkor is marad a helyén. A kódos sokkal jobb, mint a mindenféle kulcsos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2005.11.11 péntek, 18:42:00 »

Az utasok nem látják, mert a könyöklő ALATT van, még kívülről sem látni. Pillanatok alatt be lehet nyomni. Más NEM vezeti az én autóm. A gombok kopásából meg elég sok kombináció jöhet ki.
 
Előnye: hiába van valakinek kulcsa, nem tudja elindítani a verdát. Ez több, mint fontos. Pl ha a plázában (strandon) lenyúlják a kulcsot, az autó akkor is marad a helyén. A kódos sokkal jobb, mint a mindenféle kulcsos.
A kódos módszernél szerintem egy fokkal egyszerűbb, ha egy adott helyet kell megérinteni a gyújtáshoz. Villámgyors és nem igényel semmi odafigyelést - a sofőrnek pár alkalom után rutinná válik az egész dolog (saját tapasztalat). Az egyedi kivitelű cuccos beszerelve 10-12 ezer forint.
 
Lakhelyünkön egyébként szerdán, egy főút melletti kertből lopták el az egyik ismerősünk Volvóját - beosontak a kulcsáért, úgy, hogy közben otthon volt a tulaj. Na most ha az én kulcsomat esetleg elcsenik, akkor sem tudják beindítani a verdát
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2005.11.11 péntek, 19:00:00 »

A kódos módszernél szerintem egy fokkal egyszerűbb, ha egy adott helyet kell megérinteni a gyújtáshoz. Villámgyors és nem igényel semmi odafigyelést - a sofőrnek pár alkalom után rutinná válik az egész dolog (saját tapasztalat). Az egyedi kivitelű cuccos beszerelve 10-12 ezer forint.
 
Lakhelyünkön egyébként szerdán, egy főút melletti kertből lopták el az egyik ismerősünk Volvóját - beosontak a kulcsáért, úgy, hogy közben otthon volt a tulaj. Na most ha az én kulcsomat esetleg elcsenik, akkor sem tudják beindítani a verdát
Ez a megoldás engem is érdekelne. Ha a beszerzés, beszerelés helyéről lehetne valami infót kapni, azt megköszönném.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2005.11.11 péntek, 19:11:00 »

Ez a megoldás engem is érdekelne. Ha a beszerzés, beszerelés helyéről lehetne valami infót kapni, azt megköszönném.
Szia gabo!
Egyszerre csak feltűnsz a nagy ködben?!-:)
Az előző kocsimban nekem is ilyen volt.
Nagyon super,tényleg autómatizmussá válik az indítás.A rendszer neve:TATU./már amit én használtam/
A lényeg,hogy a gyújtás ráadás után 8 másodperccen belül csak az általad ismert pontot kellett egy testponttal összekötni.Az összekötés annyit jelent,hogy az egyik ujjad a testponton,másik rejtett ponton.Ez lehet bármi.Egy csavar feje,ülés alja,stb,stb... mindenkinek ízlése szerint.
Ha 8 másodperccig nem zártad rövidre a 2 pontot,akkor az autó leállt,sőt nekem beindította a vészvillogót,és egy szirénát.
Ugye,a faceliftben már nem kell izzítani.Így a gyakorlatban annyit tesz,hogy a "kedves" idegen beindítja az autót,1-es,elindul,meghuzatja,és kész.A kocsi leáll,villogás,sziréna.
Remélem segítettem.Üdv.zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2005.11.11 péntek, 19:13:00 »

Szia gabo!
Egyszerre csak feltűnsz a nagy ködben?!-:)
Az előző kocsimban nekem is ilyen volt.
Nagyon super,tényleg autómatizmussá válik az indítás.A rendszer neve:TATU./már amit én használtam/
A lényeg,hogy a gyújtás ráadás után 8 másodperccen belül csak az általad ismert pontot kellett egy testponttal összekötni.Az összekötés annyit jelent,hogy az egyik ujjad a testponton,másik rejtett ponton.Ez lehet bármi.Egy csavar feje,ülés alja,stb,stb... mindenkinek ízlése szerint.
Ha 8 másodperccig nem zártad rövidre a 2 pontot,akkor az autó leállt,sőt nekem beindította a vészvillogót,és egy szirénát.
Ugye,a faceliftben már nem kell izzítani.Így a gyakorlatban annyit tesz,hogy a "kedves" idegen beindítja az autót,1-es,elindul,meghuzatja,és kész.A kocsi leáll,villogás,sziréna.
Remélem segítettem.Üdv.zsoel.
TATU
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2005.11.11 péntek, 19:24:00 »

2 fajta van bebőle.
 
Az egyik nature,szimplán csak blokkolja az autót.Rá lehet kötni a gyujtásra,vagy az üzemanyagpumpára.János szerint ez a hatékonyabb,nekem is ő csinálta.TERMÉSZETESEN.
Szerinted a mostaniba ki nyeri meg a beszerelési projektet?
A másik változat intelligensebb.Kb.1500 ft-al kerül többe.Ez már villogtatja az elakadásjelzőt,és indítja a szirénát.Természetesen ezt pluszba kell megvenni.Ráköthető még egy piros led,ami a működőkész állapotot jelzi.Jóccakát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2005.11.11 péntek, 19:45:00 »

2 fajta van bebőle.
 
Az egyik nature,szimplán csak blokkolja az autót.Rá lehet kötni a gyujtásra,vagy az üzemanyagpumpára.János szerint ez a hatékonyabb,nekem is ő csinálta.TERMÉSZETESEN.
Szerinted a mostaniba ki nyeri meg a beszerelési projektet?
A másik változat intelligensebb.Kb.1500 ft-al kerül többe.Ez már villogtatja az elakadásjelzőt,és indítja a szirénát.Természetesen ezt pluszba kell megvenni.Ráköthető még egy piros led,ami a működőkész állapotot jelzi.Jóccakát.
Nekem a sima TATU van. Nálam úgy van bekötve, hogy a motort nem lehet beindítani addig, amíg nem nyúlok a kellő pontra. Tehát egy centit sem tudnak menni a tolvajok a kocsival. Ehhez még jön egy Defend Lock váltózár - így már komplett a védelem. Ja és még egy a műszerfalon villogó kamu riasztó LED! Ezenkívül be lehet még szerelni néhány filléres ˝kamubigyót˝ a szélvédőhöz, ami amúgy a térérzékelős riasztó alkatrésze lenne, így azt lehet hinni, hogy az is van az autóban (ha esetleg nincs). Na szóval értitek
 
Gabo: a TATU-t szerintem sok helyen ismerik, érdeklődj a hozzád legközelebbi autóriasztósnál, mert aki nekem beszerelte, valszeg Tőled elég messze található.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2005.11.11 péntek, 20:18:00 »

Nekem a sima TATU van. Nálam úgy van bekötve, hogy a motort nem lehet beindítani addig, amíg nem nyúlok a kellő pontra. Tehát egy centit sem tudnak menni a tolvajok a kocsival. Ehhez még jön egy Defend Lock váltózár - így már komplett a védelem. Ja és még egy a műszerfalon villogó kamu riasztó LED! Ezenkívül be lehet még szerelni néhány filléres ˝kamubigyót˝ a szélvédőhöz, ami amúgy a térérzékelős riasztó alkatrésze lenne, így azt lehet hinni, hogy az is van az autóban (ha esetleg nincs). Na szóval értitek
 
Gabo: a TATU-t szerintem sok helyen ismerik, érdeklődj a hozzád legközelebbi autóriasztósnál, mert aki nekem beszerelte, valszeg Tőled elég messze található.
A sima tatu is jó!Ezek szerint neked a gyujtásra van kötve.Tehát alapban blokkolja az autót.És ha az nem indul,akkor a faszikám elkezd keresgélni.Nehéz dolga lesz,DE keresgél.
Már a gondolat is felháborító!
A 2-es változat szerint az autó beindul.Ez kb.2 másodperc.Szétnéz,kapcsol,még 2 másodperc.Van 4 másodperce haladni.Ez kb.10-15 méter.
És akkor rászakad az áldás!Az autó leáll,szirénázik,villog.
 
Szóval ez a két lehetőség van.Egyik jobb mint a másik.Ki-ki válasszon igénye szerint.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2005.11.11 péntek, 20:52:00 »

Egyszer vigyétek el a kocsi kézi mosóba... meglepődsz, hogy cirka 15mp alatt jár a motor. Annyi ilyennel találkoztak haveromék, hogy nemegy autós arcára fagyasztották a vigyort.
Nem csak indító pont kell, hanem olyan is, ami leold! Ha csak az indítást kell megtalálni az gyerekjáték, viszon ha van benne olyan, ami alaphelyzetbe hozza, akkor lehet tapicskálni jódarabig.
Nahh... ennyi az okosság mára. Vacsiiiiiii! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2005.11.11 péntek, 21:04:00 »

Egyszer vigyétek el a kocsi kézi mosóba... meglepődsz, hogy cirka 15mp alatt jár a motor. Annyi ilyennel találkoztak haveromék, hogy nemegy autós arcára fagyasztották a vigyort.
Nem csak indító pont kell, hanem olyan is, ami leold! Ha csak az indítást kell megtalálni az gyerekjáték, viszon ha van benne olyan, ami alaphelyzetbe hozza, akkor lehet tapicskálni jódarabig.
Nahh... ennyi az okosság mára. Vacsiiiiiii! Smiley
Ezt egy kicsit kifejtenéd bővebben?!
Én már az első mondatot sem értem!
Hol jön képbe a kézimosó?
Vagy valamiről nagyon lemaradtam?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2005.11.11 péntek, 22:03:00 »

Egyszer vigyétek el a kocsi kézi mosóba... meglepődsz, hogy cirka 15mp alatt jár a motor. Annyi ilyennel találkoztak haveromék, hogy nemegy autós arcára fagyasztották a vigyort.
Nem csak indító pont kell, hanem olyan is, ami leold! Ha csak az indítást kell megtalálni az gyerekjáték, viszon ha van benne olyan, ami alaphelyzetbe hozza, akkor lehet tapicskálni jódarabig.
Nahh... ennyi az okosság mára. Vacsiiiiiii! Smiley
Sziasztok! Itt én is elakadtam!  
A TATU riasztóval ellátott autó beindul, ha kézzel mossák?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2005.11.11 péntek, 22:08:00 »

Ilyen védelmi rendszer engem is érdekel. Viszont én még annyival szeretném ezt a kérdéskört megcifrázni, hogy létezik-e ennek a rendszernek olyan bekötése is, hogy ne kelljen mindig használni ezt a bizonyos kétpontos érintést. Hogy miért: én vidéken használom az autót. Itt általában nappal ( bár itt van lejebb az intő példa a Volvóval) biztonságban van az autó ( munkaidő alatt a biztonsági szolgálat által őrzött parkolóban van az autó, délután pedig garázyban), tehát ha Bp-re megyek akkor szokott a fejem fájni, hogy valami még kellene bele. Bár ha meg nem kell mindig használni akkor pedig, mivel nincs meg az automatizmus én fogok saját autómmal úgy járni, mint a raboló bácsik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.