Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 09:52:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1591169 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2006.02.28 kedd, 10:11:00 »

Nem emlékszem rá, de az az elmélet, hogy a legkisebb fordulaton fogyasztja a legkevesebbet, nem mindig igaz. Majd kipróbálom. Próbáld ki te is, és majd összevetjük...
Én az Édesapám Cocusán szoktam próbálgatni. Ez benzines, és sztem a kevesebb nyomaték miatt még jobban megmutatkozna a te elméleted, de nála pont fordíva van. Szintem minden esetben akkor mutat a pillanatnyi kevesebbet, amikor alacsony a fordulat. Pl: emelkedőn el sem lehet dönteni, hogy most az alacsony fordulaton többet enne é, pedig erölködnie kell...
Erölködésmentes útvonalon egyértelműen az alacsony fordulat a nyerő...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2006.02.28 kedd, 10:37:00 »

Én az Édesapám Cocusán szoktam próbálgatni. Ez benzines, és sztem a kevesebb nyomaték miatt még jobban megmutatkozna a te elméleted, de nála pont fordíva van. Szintem minden esetben akkor mutat a pillanatnyi kevesebbet, amikor alacsony a fordulat. Pl: emelkedőn el sem lehet dönteni, hogy most az alacsony fordulaton többet enne é, pedig erölködnie kell...
Erölködésmentes útvonalon egyértelműen az alacsony fordulat a nyerő...
Benzinesnél próbáltam: ott a fogyiban volt egy lyuk. 3600 alatt és felett többet fogyasztott. 3600 volt a nyomaték maximum. Benzinesnél egy kicsit másként vannak a lóerő/nyomaték arányok. De a benzinesnél ugye mennyiség szabályzás van, az szinte lineárisan igaz: minél nagyobb a fordulat, annál többet fogyaszt.
Dízel. Ennél is többé kevésbé igaz ez, de egy adott fordulat alatt már nem, azaz például 30-cal nem mehetsz 6-ban, mert az túl kis fordulat. De félre az elmélettel, ha a gyakorlat mást mutat. Majd a következő alkalommal, ha pályán/kihalt úton megyek, én is méricskélek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2006.02.28 kedd, 13:21:00 »

Én most szórakoztam a fogyasztással és szerintem minnél alacsonyabb fordulaton megy az autó annál kissebb a fogyi.Persze az ésszerűség keretein belűl.Ha tartod a 90es tempót akkor maradhat 6-ban.Ha lájtosan gyorsúlsz akkor is maradhat(90-ről 100-ra 10sec)Én most úgy csináltam, hogy 80környékén már 6ba raktam és ilyenkor szinte nem is gyorsúltam.Persze emelkedőn visszaváltottam!!!Kb 1300as fordulat amikor már elviseli.A terhelés ilyenkor szinte semmi.Végülis így fogyasztott 750km alatt 37litert.A fogyasztás mérőm meg 4.5ön állt.
Szerintem 1500 alatt nincs valami jo hangja. Nyomateka meg semmi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2006.02.28 kedd, 13:25:00 »

Benzinesnél próbáltam: ott a fogyiban volt egy lyuk. 3600 alatt és felett többet fogyasztott. 3600 volt a nyomaték maximum. Benzinesnél egy kicsit másként vannak a lóerő/nyomaték arányok. De a benzinesnél ugye mennyiség szabályzás van, az szinte lineárisan igaz: minél nagyobb a fordulat, annál többet fogyaszt.
Dízel. Ennél is többé kevésbé igaz ez, de egy adott fordulat alatt már nem, azaz például 30-cal nem mehetsz 6-ban, mert az túl kis fordulat. De félre az elmélettel, ha a gyakorlat mást mutat. Majd a következő alkalommal, ha pályán/kihalt úton megyek, én is méricskélek.
Angel, gondolod, hogy a nyomatek maximum a legjobb a fogyasztas szempontjabol? Tehat ha mondjuk nekem 2400-nal mertek a legnagyobb nyomatekot, itt a legoptimalisabb autoznom?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2006.02.28 kedd, 13:46:00 »

David,
 
Azert azt a tenyt vegyuk figyelembe, hogy pl. 2400-as max nyomatekcsucs mellett ugyan a legkedvezobb a fogyi, de ugye ez a 2400-as fordulathoz kepest fogyasztott uzemanyagot jelenti. Namost, ha 1500on ugyan akkora sebesseggel is elketyeg a moci, akkor 100% hogy kevesebbet fogyaszt. Ecceru fifika. Kevesebb fordulatszam, kevesebb bepumpalt tuzeloanyag. Es hiaba van max. nyomatekunk, ha ehhez egy 2400as fordulatszam tartozik. Nameg ugye az egyenes uton egyenletesen halado verdanak miert is kell a nyomatek csucs ? Eppen annyi nyomatek elegendo, amivel a sebesseget tudja tartani. Es azt se felejtsuk el, hogy 2400as fordulatszamnal 5-osben mar nem 90-el mesz Cool Es ugye a nyomatek csucson x mennyisegu uzemanyag kerul az egesterbe, ami egyaltalan nem a legkevesebb mennyiseget jelenti, csak az adott fordulatszamhoz kepest, amit csakis ugy tudsz minimalizalni, ha csokkented a fordulatszamot es vele 1ut a nyomatek csucsot.
egyszeru pelda. Mesz pl. 50-el 5os fokozatban. Ez mondjuk kb. 1500as fordulatszamot jelent. Igen am, de ilyenkor kozel sem jarunk a nyomatek csucshoz. Hat akkor valtsunk vissza mondjuk 4-be. Ekkor elerjuk a nyomatekcsucsot, a moci porog mondjuk 2400-at, de tovabbra is 50-el megyunk. szerinted mellik esetben fogyaszt kevesebbet a verda ? Hat nem az utobbi esetben az biztos.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2006.02.28 kedd, 13:52:00 »

David,
 
Azert azt a tenyt vegyuk figyelembe, hogy pl. 2400-as max nyomatekcsucs mellett ugyan a legkedvezobb a fogyi, de ugye ez a 2400-as fordulathoz kepest fogyasztott uzemanyagot jelenti. Namost, ha 1500on ugyan akkora sebesseggel is elketyeg a moci, akkor 100% hogy kevesebbet fogyaszt. Ecceru fifika. Kevesebb fordulatszam, kevesebb bepumpalt tuzeloanyag. Es hiaba van max. nyomatekunk, ha ehhez egy 2400as fordulatszam tartozik. Nameg ugye az egyenes uton egyenletesen halado verdanak miert is kell a nyomatek csucs ? Eppen annyi nyomatek elegendo, amivel a sebesseget tudja tartani. Es azt se felejtsuk el, hogy 2400as fordulatszamnal 5-osben mar nem 90-el mesz Cool Es ugye a nyomatek csucson x mennyisegu uzemanyag kerul az egesterbe, ami egyaltalan nem a legkevesebb mennyiseget jelenti, csak az adott fordulatszamhoz kepest, amit csakis ugy tudsz minimalizalni, ha csokkented a fordulatszamot es vele 1ut a nyomatek csucsot.
egyszeru pelda. Mesz pl. 50-el 5os fokozatban. Ez mondjuk kb. 1500as fordulatszamot jelent. Igen am, de ilyenkor kozel sem jarunk a nyomatek csucshoz. Hat akkor valtsunk vissza mondjuk 4-be. Ekkor elerjuk a nyomatekcsucsot, a moci porog mondjuk 2400-at, de tovabbra is 50-el megyunk. szerinted mellik esetben fogyaszt kevesebbet a verda ? Hat nem az utobbi esetben az biztos.
Hat igen, en mondjuk ugy jarok, hogy 1500-1600 alatt azert ne legyen, mert mint mar regebben irtam, ott "morog" a motor, ami szerintem nem tesz jot. Ez, ha jol emlexem kb. azt jelenti, hogy 55-60-nal valtok 5-be.
Persze ez a fogysztas-nyomatekcsucs dolog erosen fugg az utviszonyoktol is. Pl. dimbes-dombos, szerpentines utakon biztosan jobb fogyasztas erheto el folyamatosan nyomatekcsucs kornyeken autozva, mint alacsonyabb fordulatszamon, ahol tovig kene nyomni a gazt a haladashoz.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2006.02.28 kedd, 13:53:00 »

Szerintem akkor fogyaszt egy verda a legkevesebbet, mikor elerjuk aztaz idealis tartomanyt, mikoris a haladashoz eppen szukseges nyomatek all rendelkezesre(se tobb, se kevesebb) a leheto legkisebb fordulatszam mellett az ezekhez az ertekekhez tartozo leheto legnagyobb sebesseggel. Persze sok minden zsamit a fogyasztasban, mint legellenalas, ami ugye nem egyenletesen hat az autora. Es ugye ott a valto is, ami szinten meghataroz bizonyos dolgokat.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2006.02.28 kedd, 13:59:00 »

David,
 
Persze, de ha a legkisebb fogyasztast szeretnenk elerni, akkor annak feltetele az egyenes uton valo haladas. Persze ez az esetek tobbsegeben nem megvalosithato. Az tuti, hogyha jon egy emelkedo es eppen az 1500as fordulatszam tartomanyban vagyunk, akkor az emelkedo lekuzdese joval tobb uzemanyag elegeset vonja maga utan, mivel haiaba nyomod a gazt, a verda nem gyorsul, csak omlik bele a cucc.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2006.02.28 kedd, 17:16:00 »

Szerintem 1500 alatt nincs valami jo hangja. Nyomateka meg semmi.
Ha 90-nél 1500-as fordulaton ketyeg a masina 6-ban.80-nal is mehetsz vele de akkor a lábadal úgy bánj, mintha hímestojás lenne alatta!!!Mert lehet 110-nél is morgó hangot produkálni 6ban és akkor pedig 1500 fölött vagyunk.80-tól fel lehet gyórsítani az auót SÍK úton (lejtőn simán) úgy, hogy ne morogjon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2006.02.28 kedd, 17:24:00 »

Nem tudja véletlenül valaki, hogy az az LCD kijelző, amelyik az Ambiente MKIII-ban van (tehát nincs fed comp.), az alkalmas-e fedélzeti computer adatainak megjelenítésére? Lehetséges egyáltalán a fedélzeti computer utólagos beszerelése? Komoly munka? Mit kell cserélni hozzá? Előre is nagyon köszönöm!
Üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2006.02.28 kedd, 17:27:00 »

David,
 
Azert azt a tenyt vegyuk figyelembe, hogy pl. 2400-as max nyomatekcsucs mellett ugyan a legkedvezobb a fogyi, de ugye ez a 2400-as fordulathoz kepest fogyasztott uzemanyagot jelenti. Namost, ha 1500on ugyan akkora sebesseggel is elketyeg a moci, akkor 100% hogy kevesebbet fogyaszt. Ecceru fifika. Kevesebb fordulatszam, kevesebb bepumpalt tuzeloanyag. Es hiaba van max. nyomatekunk, ha ehhez egy 2400as fordulatszam tartozik. Nameg ugye az egyenes uton egyenletesen halado verdanak miert is kell a nyomatek csucs ? Eppen annyi nyomatek elegendo, amivel a sebesseget tudja tartani. Es azt se felejtsuk el, hogy 2400as fordulatszamnal 5-osben mar nem 90-el mesz Cool Es ugye a nyomatek csucson x mennyisegu uzemanyag kerul az egesterbe, ami egyaltalan nem a legkevesebb mennyiseget jelenti, csak az adott fordulatszamhoz kepest, amit csakis ugy tudsz minimalizalni, ha csokkented a fordulatszamot es vele 1ut a nyomatek csucsot.
egyszeru pelda. Mesz pl. 50-el 5os fokozatban. Ez mondjuk kb. 1500as fordulatszamot jelent. Igen am, de ilyenkor kozel sem jarunk a nyomatek csucshoz. Hat akkor valtsunk vissza mondjuk 4-be. Ekkor elerjuk a nyomatekcsucsot, a moci porog mondjuk 2400-at, de tovabbra is 50-el megyunk. szerinted mellik esetben fogyaszt kevesebbet a verda ? Hat nem az utobbi esetben az biztos.
Ez nem ennyire egyszerű. Az is számít, hogy a motor hatásfoka azon a fordulaton milyen. Pl 5000-es fordulatnál már hatásfoka majd olyan, mint a benzinesé.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2006.02.28 kedd, 17:28:00 »

Angel, gondolod, hogy a nyomatek maximum a legjobb a fogyasztas szempontjabol? Tehat ha mondjuk nekem 2400-nal mertek a legnagyobb nyomatekot, itt a legoptimalisabb autoznom?
Szerintem tisztítsd meg a MAF szenzorod. 1800-nál kell lennie a nyomatékmaxnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2006.02.28 kedd, 17:29:00 »

David,
 
Persze, de ha a legkisebb fogyasztast szeretnenk elerni, akkor annak feltetele az egyenes uton valo haladas. Persze ez az esetek tobbsegeben nem megvalosithato. Az tuti, hogyha jon egy emelkedo es eppen az 1500as fordulatszam tartomanyban vagyunk, akkor az emelkedo lekuzdese joval tobb uzemanyag elegeset vonja maga utan, mivel haiaba nyomod a gazt, a verda nem gyorsul, csak omlik bele a cucc.
Persze, de ha a legkisebb fogyasztast szeretnenk elerni, akkor annak feltetele az egyenes uton valo haladas.
Miért, ha kanyargós, többet fogyaszt? Szvsz a legkevesebbet a lejtőn fogyaszt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2006.02.28 kedd, 18:37:00 »

Angel,
 
Igen, kanyargos uton elvileg tobbet eszik a verda. Mar csak azert is, mert ilyenkor 1. kormany szervot baxtatod, aminek enerGHIA kell, de azt ugye nem a vizbul nyeri, mint az zoxigent szokas, hanem a motorbul, ami meg benyaval/olajjal ketyeg. Es ott van meg a kanyarodasbol adodo ellen ero, amit valahogy le kell gyozni. Asszem a kezi konyv is emlitest tesz arrol, hogy a fogyasztast befojasolja az adott ut iszony, kanyargos, katyus stb. Az teny, hogy lejton fogyasztja a legkevesebbet, de ahhoz eloszor "hegyet" kell maszni, hogy aztan lejto legyen belole Cool Ergo, amit megsporolsz a reven, elbukod a vamon, vagy hogyisvanez Cool
Az, hogy mennyivel eszik tobbet a verda kanyargos uton, az kizart dolog mert nemtudom. Eccer ki kene probalni Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2006.02.28 kedd, 19:24:00 »

Angel,
 
Igen, kanyargos uton elvileg tobbet eszik a verda. Mar csak azert is, mert ilyenkor 1. kormany szervot baxtatod, aminek enerGHIA kell, de azt ugye nem a vizbul nyeri, mint az zoxigent szokas, hanem a motorbul, ami meg benyaval/olajjal ketyeg. Es ott van meg a kanyarodasbol adodo ellen ero, amit valahogy le kell gyozni. Asszem a kezi konyv is emlitest tesz arrol, hogy a fogyasztast befojasolja az adott ut iszony, kanyargos, katyus stb. Az teny, hogy lejton fogyasztja a legkevesebbet, de ahhoz eloszor "hegyet" kell maszni, hogy aztan lejto legyen belole Cool Ergo, amit megsporolsz a reven, elbukod a vamon, vagy hogyisvanez Cool
Az, hogy mennyivel eszik tobbet a verda kanyargos uton, az kizart dolog mert nemtudom. Eccer ki kene probalni Cool
Az első mondatoddal az a bajom, hogy a faceliftnél nagyobb sebességné kikapcsolja a kormányszervót, azaz sebességgel arányosan csökken. A kanyarerőt pedig nem tudod legyőzni, csak akkor, ha az autó megcsúszik, Ha nem csúszik meg, elméletileg ugyanannyit fogyaszt kanyarogva is, mint anélkül. Maximum annyira befolyásolja, mintha az autózás közben a kossuthot vagy a roxyt hallgatnád, mer a roxyban több a basszus, több áram kell hozzá...
 
Én csak ugratni akartalak... ezexerint sikerült!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2006.02.28 kedd, 19:56:00 »

Angel,
 
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2006.03.01 szerda, 00:01:00 »

Hat igen, en mondjuk ugy jarok, hogy 1500-1600 alatt azert ne legyen, mert mint mar regebben irtam, ott "morog" a motor, ami szerintem nem tesz jot. Ez, ha jol emlexem kb. azt jelenti, hogy 55-60-nal valtok 5-be.
Persze ez a fogysztas-nyomatekcsucs dolog erosen fugg az utviszonyoktol is. Pl. dimbes-dombos, szerpentines utakon biztosan jobb fogyasztas erheto el folyamatosan nyomatekcsucs kornyeken autozva, mint alacsonyabb fordulatszamon, ahol tovig kene nyomni a gazt a haladashoz.
Bocs, nem 5-be, hanem 4-be valtok 55 korul!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2006.03.01 szerda, 00:12:00 »

Szerintem tisztítsd meg a MAF szenzorod. 1800-nál kell lennie a nyomatékmaxnak.
Szerintem jo helyen van a nyomatek max. Az 1800 az a kamu gyari adat. Nezd meg a TDDI vs. TDCI cikkben a nyomatekgorbeket.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:31:00 »

Szerintem jo helyen van a nyomatek max. Az 1800 az a kamu gyari adat. Nezd meg a TDDI vs. TDCI cikkben a nyomatekgorbeket.
Megnéztem. De nem csak azt, hanem milosét is. Vagyis 1800-tól körülbelül megvan a nyomaték. Szvsz tisztítsd ki a MAF-odat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2006.03.01 szerda, 11:51:00 »

Megnéztem. De nem csak azt, hanem milosét is. Vagyis 1800-tól körülbelül megvan a nyomaték. Szvsz tisztítsd ki a MAF-odat.
Angel,
 
Ha tenyleg ki kell tisztitani a MAFomat, es a nyomatekcsucs alacsonyabb fordulatszamra tolodik, az azt is jelenti, hogy magasabb forulaton mindenhol kevesebb lesz a nyomatek? Vagy a max nyomatekom lesz meg tobb, de alacsonyabb ford. szamon?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 14:16:00 »

zacci!
 
neked semmi gond nem volt az autóval?
Arra gondolok,hogy az egyik ismerosom vett egy zsir uj 2.0-as manuál mondit,és már kuplung válto,termosztát csere,és megint váltó gondja van.Neked semmi?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 16:02:00 »

Angel,
 
Ha tenyleg ki kell tisztitani a MAFomat, es a nyomatekcsucs alacsonyabb fordulatszamra tolodik, az azt is jelenti, hogy magasabb forulaton mindenhol kevesebb lesz a nyomatek? Vagy a max nyomatekom lesz meg tobb, de alacsonyabb ford. szamon?
Szerintem a nyomatékod alacsonyabban ébred. Rosszabb nem lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2006.03.03 péntek, 19:06:00 »

Tdci fecaliftben kinek-mi a tapasztalata a fogyasztásmérővel kapcsolatban?
Az átlagfogyi valós értéket mutat?
Tankoláskor mit tapasztaltok?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2006.03.03 péntek, 20:33:00 »

Bodicsek,
 
Hmmm, nekem semmi ilyen nem volt. Az elo elete alapjan sem volt gond a valtoval, kuplunggal stb. egyedul a termosztatot csereltek, mikor megvettem, mert L vot repedve vagymi. De akkor mar 150e vot a verdaban, szal...
Lehet kifogta szegeny 8(
De nyugtassa meg a tudat, hogy a japcsi verdaknal is elofordul az ilyen. OFF totojanal ON pl. az uj valto adja meg magat. Bar az surubben, mert tobb irasban is panaszkodtak ra. Mondeonal meg nem tapasztaltam ilyen durva tipus hibat, szal valceg 1edi esetrol lehet szo. Nyilvan ez most annyit erhet neki, mint halottnak a csok. Ettol meg ugye nem fog magatol meggyogyulni. Mivel uj verda, igy garis. En vernem az asztalt, hogy a meghibasodott verda javitas utan ujra bexart es hogy akkor most az egesz verdat csereljek ! Lehet valami mas baja van, es az teszi tonkre a valtot+kuplungot.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2006.03.03 péntek, 20:37:00 »

zacci!
 
neked semmi gond nem volt az autóval?
Arra gondolok,hogy az egyik ismerosom vett egy zsir uj 2.0-as manuál mondit,és már kuplung válto,termosztát csere,és megint váltó gondja van.Neked semmi?
Láttam 1 dízel jaguárt. Kuplung csere után 8e km-el manuális váltó felújítás és megint kuplung csere...
Szegény autó! A tulajnak előtte csak automata váltós gépe volt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2006.03.04 szombat, 15:16:00 »

Kérdés.
TDCi facelift szervókormány:
   - hidraulikus v. elektrohidraulikus?
   - sebességfüggő v. nem?
Nincs bajom vele, csak érdekel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2006.03.04 szombat, 15:58:00 »

Kérdés.
TDCi facelift szervókormány:
   - hidraulikus v. elektrohidraulikus?
   - sebességfüggő v. nem?
Nincs bajom vele, csak érdekel.
Szia Tod!
Szervo : - sima hidraulikus!
Sebességfüggő, úgy tudom.
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2006.03.04 szombat, 19:01:00 »

Kérdés.
TDCi facelift szervókormány:
   - hidraulikus v. elektrohidraulikus?
   - sebességfüggő v. nem?
Nincs bajom vele, csak érdekel.
Én úgy tudom, hogy a facelifttel elektrohidraulikus lett. Azt írták a katalógusban, hogy nagyobb sebességnél ki is kapcsolja, így fogyicsökkenést eredményez.  
 
Sebességfüggő, az viszont biztos
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:18:00 »

Én úgy tudom, hogy a facelifttel elektrohidraulikus lett. Azt írták a katalógusban, hogy nagyobb sebességnél ki is kapcsolja, így fogyicsökkenést eredményez.  
 
Sebességfüggő, az viszont biztos
Angel
Én is arra hajlok, hogy elektr.hidraulikus, mert a fékrásegító alatt van valami vill.motornak látszó szerkezet.
De lehet, hogy tévedk.
Ha v.ki tudja, szóljon már hozzá!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:47:00 »

Nem férek jobban hozzá, de ott van ahol jelöltem.

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 11:25:00 »

Angel
Én is arra hajlok, hogy elektr.hidraulikus, mert a fékrásegító alatt van valami vill.motornak látszó szerkezet.
De lehet, hogy tévedk.
Ha v.ki tudja, szóljon már hozzá!
Valamelyik reklámfüzetben olvastam. Majd megkeresem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:02:00 »

Tudom, hogy lehet, hogy már írtak róla valahol, de nem találtam. Az enyém 2005.07-es trend Mondi és a ajtók automatikus zárásának programozása sem megy a leírtak szerint (meg sokminden más sem igaz, ami a facelift-nél írnak). van valamilyen ötlet? Úgy tudom, hogy ez egy Faccelift Plus version. The Last Edition....Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:12:00 »

Tudom, hogy lehet, hogy már írtak róla valahol, de nem találtam. Az enyém 2005.07-es trend Mondi és a ajtók automatikus zárásának programozása sem megy a leírtak szerint (meg sokminden más sem igaz, ami a facelift-nél írnak). van valamilyen ötlet? Úgy tudom, hogy ez egy Faccelift Plus version. The Last Edition....Sad
Én is tornáztam az ajtózárással , nekem sem sikerült egy darabig aztán lehet hogy véletelen . de a kéziféket is behúztam és csináltam a szokásos műveleteket és lőn csod
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:17:00 »

Csodák márpedig vannak!!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:36:00 »

Tudom, hogy lehet, hogy már írtak róla valahol, de nem találtam. Az enyém 2005.07-es trend Mondi és a ajtók automatikus zárásának programozása sem megy a leírtak szerint (meg sokminden más sem igaz, ami a facelift-nél írnak). van valamilyen ötlet? Úgy tudom, hogy ez egy Faccelift Plus version. The Last Edition....Sad
Mi nem igaz még?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:39:00 »

Megyek, kiásom a kocsit a hóból és kézifékezek egyet...hátha nekem is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 22:33:00 »

nincsenek csodák Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 23:37:00 »

Tudom, hogy lehet, hogy már írtak róla valahol, de nem találtam. Az enyém 2005.07-es trend Mondi és a ajtók automatikus zárásának programozása sem megy a leírtak szerint (meg sokminden más sem igaz, ami a facelift-nél írnak). van valamilyen ötlet? Úgy tudom, hogy ez egy Faccelift Plus version. The Last Edition....Sad
En helyedben nem lennek szomoru, hogy 2005/7-es a Mondid!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 09:43:00 »

nincsenek csodák Sad
Majd a talin szólj, és megnézzük! Össze fog jönni!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 10:05:00 »

Ma reggel nálam is járt egy angyal! (nem, nem, nem Angel)
 
Szóval : üresben, behúzott kézifékkel működik!!!  
Most már nem vagyok szomorú!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 19:26:00 »

Elég sokszor esett szó az MKIII tdci facelift fogyasztásáról.Angel értékeit is nehezen hiszik el elég sokan,de ma én is nagyot produkáltam.A karcagi minitalira odafelé 140-150-el haladtam,hogy ne várjanak rám a kedves klubtársaim!-:)))Lehet,hogy jót tett a kocsinak is,egy kicsit kiégett a rendszer.
 
Hazafelé esett a havas eső,nem is volt kedvem előzgetni,a sor beállt a 90-es tempóra.Én is így haladtam,beállítottam a tempomatot.Lenulláztam a fogyimérőt,nézegettem,milyen értékek alakulnak.
Beszéljenek helyettem a fényképek,nincs benne semmi csalás,ámítás.A lenullázás után kb.2 kilóméterre készült ez a kép.
 
Hatodik fokozatban,tempomattal,90 km/h sebességnél ezt láttam:
 

Ezek nagyon jó értékek. Én a 115 lovassal miért nem tudok ilyen jó értékekket produkálni? Igaz, hogy az enyém 5 sebességes, viszont a gyári adatok talán jobb fogyasztási adatot írnak mint a 130 Le-hoz. De ha nem is jól emlékszem akkor is nem deciliterekkel, hanem inkább literekkel mérhető a külömbség. Pedig én nem szoktam versenyautóként kezelni az autómat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 19:28:00 »

Viszont ami ettől is bosszantóbb, én még mindig szenvedek a jobb hátsó kerék menetközbeni sívításától. 50-60 km megtétele után szép lassan elkezd sivítani a jobb hátsó kerekem, majd fokozatosan egyre erőteljesebb, és a féktárcsa is melegszik. Nem talájuk a hiba okát! Tipp??
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 19:59:00 »

Viszont ami ettől is bosszantóbb, én még mindig szenvedek a jobb hátsó kerék menetközbeni sívításától. 50-60 km megtétele után szép lassan elkezd sivítani a jobb hátsó kerekem, majd fokozatosan egyre erőteljesebb, és a féktárcsa is melegszik. Nem talájuk a hiba okát! Tipp??
Nézd meg nem vállas e már a tárcsád
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 20:00:00 »

Viszont ami ettől is bosszantóbb, én még mindig szenvedek a jobb hátsó kerék menetközbeni sívításától. 50-60 km megtétele után szép lassan elkezd sivítani a jobb hátsó kerekem, majd fokozatosan egyre erőteljesebb, és a féktárcsa is melegszik. Nem talájuk a hiba okát! Tipp??
A munkahenger berohadt!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 20:05:00 »

A munkahenger berohadt!
Na vagy az.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 20:46:00 »

Ezek nagyon jó értékek. Én a 115 lovassal miért nem tudok ilyen jó értékekket produkálni? Igaz, hogy az enyém 5 sebességes, viszont a gyári adatok talán jobb fogyasztási adatot írnak mint a 130 Le-hoz. De ha nem is jól emlékszem akkor is nem deciliterekkel, hanem inkább literekkel mérhető a külömbség. Pedig én nem szoktam versenyautóként kezelni az autómat.
A Zsoel egy sóher, sajnálja a gázolajat, inkább tréleren viteti magát! Azért ilyen alacsony a fogyi!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 20:47:00 »

Viszont ami ettől is bosszantóbb, én még mindig szenvedek a jobb hátsó kerék menetközbeni sívításától. 50-60 km megtétele után szép lassan elkezd sivítani a jobb hátsó kerekem, majd fokozatosan egyre erőteljesebb, és a féktárcsa is melegszik. Nem talájuk a hiba okát! Tipp??
Nincs malacs a csomagtartódban? Az is visíthat...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2006.03.07 kedd, 08:52:00 »

Én úgy tudom, hogy a facelifttel elektrohidraulikus lett. Azt írták a katalógusban, hogy nagyobb sebességnél ki is kapcsolja, így fogyicsökkenést eredményez.  
 
Sebességfüggő, az viszont biztos
SZia ANGEL!
Épp most néztem meg újból, - egyebként erre emlékeztem - a megrendelő-lapomon azt írja :   "-Hidraulikus szervokormány"!
Persze, már olvastam itt sokat erről, nem kell mindent elsőre...
Most már nem vagyok benne olyan biztos, akkor most elektro,- vagy sima szervo?
Egyebként előző autómon, ha álló helyzetben kitekertem a kormányt, kicsit megcsiklandozta az alapjáratot...
Mondeo-nál...nem?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2006.03.07 kedd, 08:59:00 »

Viszont ami ettől is bosszantóbb, én még mindig szenvedek a jobb hátsó kerék menetközbeni sívításától. 50-60 km megtétele után szép lassan elkezd sivítani a jobb hátsó kerekem, majd fokozatosan egyre erőteljesebb, és a féktárcsa is melegszik. Nem talájuk a hiba okát! Tipp??
nálunk is volt ilyen. kicseréltük a tárcsát meg a betétet és a munkahenger is beragadhat. állítólag azoknál az autóknál FORDul elő, amelyek sokat futnak 1-2személlyel...(nem tom miért én is csak úgy hallottam)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2006.03.07 kedd, 09:40:00 »

SZia ANGEL!
Épp most néztem meg újból, - egyebként erre emlékeztem - a megrendelő-lapomon azt írja :   "-Hidraulikus szervokormány"!
Persze, már olvastam itt sokat erről, nem kell mindent elsőre...
Most már nem vagyok benne olyan biztos, akkor most elektro,- vagy sima szervo?
Egyebként előző autómon, ha álló helyzetben kitekertem a kormányt, kicsit megcsiklandozta az alapjáratot...
Mondeo-nál...nem?
Üdv.
Nem vagy, hanem és. Valami olyat olvastam, hogy a szervokormány hidraulikus szivattyúját elektromotor hajtja meg, ami nagyobb sebességnél ki is kapcsol.
Nálam nem ingadozik az alapjárat, ha a kereket tekered...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.