Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 16:48:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 484738 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2012.09.14 péntek, 09:36:41 »

Sziasztok!

HA nem vagyok indiszkrét megkérdezem, hogy mekkora / milyen akksival használjátok az SCI kocsitokat?? Meg tudná valaki mondani esetleg azt, hogy mekkora a gyárilag előírt?

Vagy honnan tudnám kideríteni mekkora kéne bele?

Mekkora indítóárammal érdemes számolni?

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 09:56:41 írta TTTotya » Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:30:25 »

Sziasztok!

HA nem vagyok indiszkrét megkérdezem, hogy mekkora / milyen akksival használjátok az SCI kocsitokat?? Meg tudná valaki mondani esetleg azt, hogy mekkora a gyárilag előírt?

Vagy honnan tudnám kideríteni mekkora kéne bele?

Mekkora indítóárammal érdemes számolni?

Köszi
Na, csak nem felfedezted, hogy 43-as van a kocsiban?  Wink
Ez a gyári. Legalább befér mellé pár karton cigi Ukrajna felől jövet.  smile
Tényleg röhejes, de ez van. Nekem előző télen már gyengélkedett párszor, idén is merült már le, nemsokára kicserélem. 61 Ah-s fogok venni, valszeg Varta Silvert.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2012.09.15 szombat, 08:34:15 »

Na, csak nem felfedezted, hogy 43-as van a kocsiban?  Wink

Beletrafáltál Smiley Smiley

Ez a gyári. Legalább befér mellé pár karton cigi Ukrajna felől jövet.  smile
Tényleg röhejes, de ez van. Nekem előző télen már gyengélkedett párszor, idén is merült már le, nemsokára kicserélem. 61 Ah-s fogok venni, valszeg Varta Silvert.

Én is pont azt néztem tegnap Varta silver dynamic 61 Ah 600 EN indítóárammal. SmileySmiley Az szerintem is tuti bele Smiley Csak előbb az EGR problémát orvosolom. Smiley
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 14:09:36 »

Sziasztok
A héten, csütörtökön lementem Pécsre (M6) hát azt hiszem kiégettem  a kipufogó rendszert ….
Remélem bizonyíték nem készült róla:))) police
Jövő héten, szerdán (19.) szétszedik a kocsit és kitakarítjuk…
Az azért érdekes hogy a motor hőmérséklet  nagy sebességnél  megy lefelé...  14 fok volt..
UI : vennék rá 16col ford alufelni 4 db+ csomagtartó crom dísz léc (ez valakinek megtetszett az új oda lesz ám szegecselve..) keresnék motorháztetö belsö boritást mert valami dög szétrágta...
és keresek rá sebváltó bőr boritást sebváltó gombbal mert is is megkopott..
úgy három hónappal ezelőtt Angliába láttam egy szuper donor kocsit pár százezerért érdemes lett volna megvenni…
Ja és a pdf-et én is elolvasnám please:))
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 14:24:38 írta Christiann » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 18:03:31 »

Az azért érdekes hogy a motor hőmérséklet  nagy sebességnél  megy lefelé...  14 fok volt..

Kinn volt 14 fok? A mutató lekonyul (motorhőmérséklet)? Lépj be az info menübe, ott kiírja a motorhőmérsékletet.
Nem tudom, benzinesnél hány foknak kell lennie, dízelnél 82 fok alá nem mehet, ha jó a termó.
Benzinesnél nem szabad visszahűlnie... ha mégis, rossz a termosztátod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 19:32:33 »

Sziasztok
A héten, csütörtökön lementem Pécsre (M6) hát azt hiszem kiégettem  a kipufogó rendszert ….
Remélem bizonyíték nem készült róla:))) police
Jövő héten, szerdán (19.) szétszedik a kocsit és kitakarítjuk…
Az azért érdekes hogy a motor hőmérséklet  nagy sebességnél  megy lefelé...  14 fok volt..
UI : vennék rá 16col ford alufelni 4 db+ csomagtartó crom dísz léc (ez valakinek megtetszett az új oda lesz ám szegecselve..) keresnék motorháztetö belsö boritást mert valami dög szétrágta...
és keresek rá sebváltó bőr boritást sebváltó gombbal mert is is megkopott..
úgy három hónappal ezelőtt Angliába láttam egy szuper donor kocsit pár százezerért érdemes lett volna megvenni…
Ja és a pdf-et én is elolvasnám please:))
Na, a végén az EGR problémád után követni fogsz a termosztáttal is?  wow1
Nekem is kb egyidőben jelentkeztek. Abból, amit leírsz arra lehet következtetni, hogy a termosztátod nem zár le. Amikor nagyobb a sebesség, akkor a menetszél is jobban hűti a hűtőt. Mivel a hűtőből a víz visszamegy a motorba, folyamatosan megy a hűtött víz a jeladóhoz is.
A jó termosztáttal kb 8 km/10 perc alatt még 15 fokban is be kell melegednie a kocsinak (mutató középen áll, függőlegesen) és onnantól nem is szabad visszaesnie a mutatónak.
Nekem termosztátcsere óta végre újra ilyen.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 19:37:54 »

Nem tudom, benzinesnél hány foknak kell lennie, dízelnél 82 fok alá nem mehet, ha jó a termó.
Benzinesnél nem szabad visszahűlnie... ha mégis, rossz a termosztátod.
Az SCI-nek fűtött termosztátja van. Alapvetően, 98-100 fok körül szabályoz, de intenzívebb vezetésnél a PCM rásegít a melegítésre egy fűtőtekerccsel és akkor lemegy a szabályozási határ 92 fok körülre. Tapasztalatom alapján 80 és 100 fok között (műszerfal teszt módban követve) ugyanazt a középállást mutatja a mutató. Ez tutira szoftveres korrekció by Ford.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 19:48:43 »

Jövő héten, szerdán (19.) szétszedik a kocsit és kitakarítjuk…
Ha javasolhatom és a szerelővel jóban vagy, ne cseréld ki elsőre a szelepet. Először csak az EGR-szívócsonk közti csövet (EGR kimenőcső) szedjétek ki, mert ha a Tiednek is ugyanaz a baja, mint az enyémnek volt, akkor meg fogja oldani annak a takarítása. Ha megoldja, tovább tudod passzolni a szelepet, már itt is van jelentkező rá.
Ha nem oldja meg (hibatörlés után 50-100km múlva feljön a hiba újra), még mindig kicserélheted a szelepet. A jó hír, hogy a kimenőcső tisztításhoz nem kell vizet leereszteni. Tehát ezt a dolgot 1 óra alatt simán meg lehet csinálni.
A szelepcseréhez már igen, ott van egyéb feladat is (de pl hővédő lemezt nekünk nem kellett leszednünk).

ETIS leírást mindjárt elküldöm Neked emailben, ha publikus címed, ha nem akkor légyszi küldj egy üzenetet nekem a címeddel.

Ui: P0401-es hibakód nem törlődik magától, kelleni fog OBD2-es vagy gyári olvasó/törlő cucc.




Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 20:24:13 »

Az SCI-nek fűtött termosztátja van. Alapvetően, 98-100 fok körül szabályoz, de intenzívebb vezetésnél a PCM rásegít a melegítésre egy fűtőtekerccsel és akkor lemegy a szabályozási határ 92 fok körülre. Tapasztalatom alapján 80 és 100 fok között (műszerfal teszt módban követve) ugyanazt a középállást mutatja a mutató. Ez tutira szoftveres korrekció by Ford.

A dizlinél is így van. Mondjuk 75-110 fokig középen áll. Ezt hívják üzemi hőmérsékletnek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 08:13:47 »

Kinn volt 14 fok? A mutató lekonyul (motorhőmérséklet)? Lépj be az info menübe, ott kiírja a motorhőmérsékletet.
Nem tudom, benzinesnél hány foknak kell lennie, dízelnél 82 fok alá nem mehet, ha jó a termó.
Benzinesnél nem szabad visszahűlnie... ha mégis, rossz a termosztátod.
Bocsanat kint volt 14 fok a mutató ugy ment visszafelé a függölegesböl...
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 08:16:04 »

Ha javasolhatom és a szerelővel jóban vagy, ne cseréld ki elsőre a szelepet. Először csak az EGR-szívócsonk közti csövet (EGR kimenőcső) szedjétek ki, mert ha a Tiednek is ugyanaz a baja, mint az enyémnek volt, akkor meg fogja oldani annak a takarítása. Ha megoldja, tovább tudod passzolni a szelepet, már itt is van jelentkező rá.
Ha nem oldja meg (hibatörlés után 50-100km múlva feljön a hiba újra), még mindig kicserélheted a szelepet. A jó hír, hogy a kimenőcső tisztításhoz nem kell vizet leereszteni. Tehát ezt a dolgot 1 óra alatt simán meg lehet csinálni.
A szelepcseréhez már igen, ott van egyéb feladat is (de pl hővédő lemezt nekünk nem kellett leszednünk).

ETIS leírást mindjárt elküldöm Neked emailben, ha publikus címed, ha nem akkor légyszi küldj egy üzenetet nekem a címeddel.

Ui: P0401-es hibakód nem törlődik magától, kelleni fog OBD2-es vagy gyári olvasó/törlő cucc.





ertem koszonom de akkor a szivocsonkot is ki kene pucolni nem? A hibakod aksi levetel utan nem torlodik?:
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.17 hétfő, 08:19:27 írta Christiann » Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 08:46:37 »

A hibakod aksi levetel utan nem torlodik?:

Ha olyan 10-20 percig leveszed akkor tölődik, de utána újra kell tanítani az ECU-t.
Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 09:00:43 »




Az azért érdekes hogy a motor hőmérséklet  nagy sebességnél  megy lefelé...  14 fok volt..


Az tényleg érdekes, mert nem szabadna neki. Én tegnap jöttem 130 km/h-val sokat autópályán este, de meg sem mozdult a mutató lefelé. Valszeg termosztát.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 11:29:15 »

ertem koszonom de akkor a szivocsonkot is ki kene pucolni nem? A hibakod aksi levetel utan nem torlodik?:
A szívócsonk se tiszta de az egy százszor nagyobb átresztő és lerakódási felület mint az EGR kimenő csöve. 3 mm lerakódás ott nem okoz gondot.  Én emiatt nem venném le.

Hibakód törlődik akusaru levétellel, ki is ment a fejemből. PCM programozás miatt nem kell aggódnod, menj az autóval nyugodtan. Ablakokat kell újraprogramozni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 15:13:29 »


Hibakód törlődik akusaru levétellel, ki is ment a fejemből. PCM programozás miatt nem kell aggódnod, menj az autóval nyugodtan. Ablakokat kell újraprogramozni.

Erre akartam én is utalni Smiley Akku sarut vissza, utána gyújtás, de nem indítózás, csak ráadni a gyújtást, 30 másodperc várakozás /legalábbis a kézikönyv, külön kiemeli, hogy SCI-k esetében várni kell!! persze én se vártam, mert elfelejtettem/ utána indít és go ....
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2012.09.18 kedd, 15:53:15 »

Sziasztok
Hát ma túlestünk a nagytakarításos szervizen 4- óra alatt((
És hát az én autóm minden csövét kiszedtük és hát nem volt koszos, sőt 1 mm lerakodásnál több nem volt. Pislogtam, is mint hal a szatyorba… A levegő pillangó szelep a légszűrő után a belső fele( motor felé na az koszos volt…. Mindent vissza a helyére aksi le, közben olaj,légszűrő stb. csere után vissza…
Elindulás tesztkanyar  motor lámpa fel az első harminc méter…vissza (dc hibakód nincs) Már mint azzal a kilométer nullázó gomb módszerrel.  (computer nem volt).
Kocsi szét EGR ki új be. aksi Sarú le fel… Megint 30 méter múlva hibalámpa fel Sad(((
Engem a sírás kerülget….. sarú le 30 percet így hagy.. közben régi EGR szétszed jól megnézzem látszatra semmi baja elektromos rész le.. minden rúgó ok… összeraktam.. de az új maradt a kocsiba..
Kocsi összerak lámpa nem világit elindulás és mentem vele ÉRD- Budapest III. kerület lámpa nem világit most vagy rendbe lett végre vagy kiéget a műszerfalba az izzó…
Tehát még lehet hogy nincs vége mizéria….
Köszönöm az Érdi új szervizemnek nagyon korrektek és olcsók….
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2012.09.18 kedd, 16:04:44 »

....
Kocsi összerak lámpa nem világit elindulás és mentem vele ÉRD- Budapest III. kerület lámpa nem világit most vagy rendbe lett végre vagy kiéget a műszerfalba az izzó…
Tehát még lehet hogy nincs vége mizéria….
Köszönöm az Érdi új szervizemnek nagyon korrektek és olcsók….

Sajnos még 100 km múlva is visszajöhet. Nekem 30-100 között tért vissza, amig végleg meg nem szüntettük. Mindenestre az csoda, hogy neked nem volt komoly lerakódás. Láttad az enyémről a képeket?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2012.09.18 kedd, 16:11:54 »

Sajnos még 100 km múlva is visszajöhet. Nekem 30-100 között tért vissza, amig végleg meg nem szüntettük. Mindenestre az csoda, hogy neked nem volt komoly lerakódás. Láttad az enyémről a képeket?
Mondom nagyon meglepődtem a csöveken mert láttam a fotóidat...És az vártam hogy dróttal fogjuk a koszt tologatni benne...
Remélem nem jön vissza a lámpa ha igen irány, a computer diag....nincs más ötletem...
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2012.09.18 kedd, 17:34:47 »

Na hát nem kellett 100km várni már világit  is...
Teszt lefutatva hibakod nincs....sirás van ma ráment a napom.... rinya
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2012.09.18 kedd, 17:47:38 »

Na hát nem kellett 100km várni már világit  is...
Teszt lefutatva hibakod nincs....sirás van ma ráment a napom.... rinya

Ha lámpa van, akkor hibakód is van, csak kell hozzá eszköz, ami kiolvassa.
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2012.09.18 kedd, 18:21:04 »

Na tehát keresnék hozzá diag eszközt usb-pc szoftverrel...
Természetesen nem a gyári VDS 100000ft-os rendszert az nem kifizetödö:)))
ajánlat privibe...
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2012.09.18 kedd, 20:12:25 »

ebay-ről rendeltem Blutooth-ost, amihez jó egy androidos telefonra telepített ingyenes szoftver (Torque), de PC/Laptoppal is kommunikál és ahhoz adtak telepítő CD-t is. Volt vagy 3-4 ezer Ft szállítással, Hong Kongból.
http://www.ebay.co.uk/itm/320956082339?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Egy kiolvasást, törlést én is szívesen megcsinálok Neked (Fehérváron munkaidőben), de szerintem sokaknak lehet itt a fórumon, talán közelebb is hozzád.

Csak nem hagy nyugodni, hogy van ott valahol egy dugulás, talán a hajlatban, nem a cső végén mint nekem volt. Tuti, hogy átjárható volt a cső? Egy golyót át tudsz küldeni rajta?

Arról, hogy a szeleped nyitogat meg tudsz győződni a következő kiszedésnél (ha rászánod magad): A szelep be-, és kimenetén is kormos lesz vékonyan.

A rendszernek lehet még egy hibás része: A szenzor, ami érzékeli az áramlást. DPFE szenzornak hívják. Fogalmam sincs hol van, de elméletben az lehet még rossz.

Szóval ha P0401 a hibakód, ezek lehetnek elméletben a hibaokok:
-Dugulás a csövekben
-Dugulás a szelepben
-Nem nyit a szelep
-Rossz az érzékelő

Hajrá.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2012.09.18 kedd, 20:26:14 »

ebay-ről rendeltem Blutooth-ost, amihez jó egy androidos telefonra telepített ingyenes szoftver (Torque), de PC/Laptoppal is kommunikál és ahhoz adtak telepítő CD-t is. Volt vagy 3-4 ezer Ft szállítással, Hong Kongból.
http://www.ebay.co.uk/itm/320956082339?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Egy kiolvasást, törlést én is szívesen megcsinálok Neked (Fehérváron munkaidőben), de szerintem sokaknak lehet itt a fórumon, talán közelebb is hozzád.

Csak nem hagy nyugodni, hogy van ott valahol egy dugulás, talán a hajlatban, nem a cső végén mint nekem volt. Tuti, hogy átjárható volt a cső? Egy golyót át tudsz küldeni rajta?

Arról, hogy a szeleped nyitogat meg tudsz győződni a következő kiszedésnél (ha rászánod magad): A szelep be-, és kimenetén is kormos lesz vékonyan.

A rendszernek lehet még egy hibás része: A szenzor, ami érzékeli az áramlást. DPFE szenzornak hívják. Fogalmam sincs hol van, de elméletben az lehet még rossz.

Szóval ha P0401 a hibakód, ezek lehetnek elméletben a hibaokok:
-Dugulás a csövekben
-Dugulás a szelepben
-Nem nyit a szelep
-Rossz az érzékelő

Hajrá.


Minden cső át lett fujjva levegö (kompresszor)...
Érdekes hogy eddig irt hibakod most meg nem ha tesztett futtatok (10másodperc  kilométert 0-zó ha ez tesztnek nevezhetö) tehát nem tudom hogy p0401-e a kód..
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2012.09.18 kedd, 20:32:52 »

Egyre morcosabb vagyok...megrendeltem a elm327 eszközt...falbav
Remélem okosabb leszek...
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2012.09.18 kedd, 20:55:16 »

Akkor most egy kicsit higgadj le. Hibakód olvasás nélkül most már semmit ne csinálj. Az ingyenes kiolvasás ajánlatom él.

A P0401-et a műszerteszt kilistázta?

Ha a Hong-Kong-i ELM-et rendelted az nem egy két nap alatt ér ide.

Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2012.09.18 kedd, 21:20:29 »

Akkor most egy kicsit higgadj le. Hibakód olvasás nélkül most már semmit ne csinálj. Az ingyenes kiolvasás ajánlatom él.

A P0401-et a műszerteszt kilistázta?

Ha a Hong-Kong-i ELM-et rendelted az nem egy két nap alatt ér ide.


Köszönöm a segitséget elvileg munka miatt ugy is megyek Fehérvárra. Nem vagyok ideges csak a munkák miatt most mindenre van időm csak erre nem hogy napokat tőltsek a szervizakna felett. Itt van Magyarorszagon a ketyere. Nem listaz semmit a muszerteszt az irja no error..
Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2012.09.18 kedd, 21:48:04 »

Köszönöm a segitséget elvileg munka miatt ugy is megyek Fehérvárra. Nem vagyok ideges csak a munkák miatt most mindenre van időm csak erre nem hogy napokat tőltsek a szervizakna felett. Itt van Magyarorszagon a ketyere. Nem listaz semmit a muszerteszt az irja no error..
Próbàld meg màsik diagnosztikàval is kiolvastatni. P0401 : elègtelen EGR àramlàs. Sajnos ha tènyleg jól működött a régi szeleped ès az újal is ugyanazt csinàlja, kitisztított csövekkel, akkor valszeg tènyleg a szenzorod lehet a ludas, bàr ha nincs kód az fura, mert akkor mèg az is lehet, hogy nem is abban van a hiba..... szomoru1
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2012.09.18 kedd, 22:08:56 »

Az, hogy a műszerteszt nem mutat hibát, az nem jelent semmit. Ha jól tudom egy csomó DTC-t nem jelenít meg. Ezért kérdezem, hogy anno a műszerteszt mutatta, hogy P0401 vagy az egy OBD diag volt?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2012.09.19 szerda, 11:20:35 »

Egyre morcosabb vagyok...megrendeltem a elm327 eszközt...falbav
Remélem okosabb leszek...


nekem is van ilyen bt elm327-es cuccom
bp 3. ker munkaidőben segítek
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2012.09.19 szerda, 11:32:19 »

Na tehát keresnék hozzá diag eszközt usb-pc szoftverrel...
Természetesen nem a gyári VDS 100000ft-os rendszert az nem kifizetödö:)))
ajánlat privibe...
ugorj el hozzám este, van ford spec diag eszközöm, hátha az jobb.Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 17:51:27 »

ugorj el hozzám este, van ford spec diag eszközöm, hátha az jobb.Smiley
Na vettem mindent dühömbe:)))
A hibakodom : P0546 Kipufogógáz - visszavezetés (EGT) hömérséklet érzékeklö, hengersor 1 bemeneti jel túl nagy..
Másik Progi: P0546 Axhaust Gas Temperature sensor circuit high...
Én már biztosra megyek:)))
Valakinek ötlet?
Eladjam?Smiley))
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 18:13:46 »

óóó mit találtam de nekem csak a szenzor kell a vas nem:)))
FORD MONDEO MK3 1.8 SCI DURATEC EXHAUST MANIFOLD AND CAT COMPLETE WITH SENSORS
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-1-8-SCI-DURATEC-EXHAUST-MANIFOLD-AND-CAT-COMPLETE-WITH-SENSORS-/400322815502?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d3519660e
Na tehát valaki tud bele ajánlani senzor irjon (EGT)
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.20 csütörtök, 18:16:12 írta Christiann » Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 21:49:47 »

Na vettem mindent dühömbe:)))
A hibakodom : P0546 Kipufogógáz - visszavezetés (EGT) hömérséklet érzékeklö, hengersor 1 bemeneti jel túl nagy..
Másik Progi: P0546 Axhaust Gas Temperature sensor circuit high...
Én már biztosra megyek:)))
Valakinek ötlet?
Eladjam?Smiley))
Szia!Én is próbàlok tutira menni Smiley Akkor ez most azt jelenti, hogy eladó a szelep? Smiley
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 23:05:08 »

Na vettem mindent dühömbe:)))
A hibakodom : P0546 Kipufogógáz - visszavezetés (EGT) hömérséklet érzékeklö, hengersor 1 bemeneti jel túl nagy..
Másik Progi: P0546 Axhaust Gas Temperature sensor circuit high...
Én már biztosra megyek:)))
Valakinek ötlet?
Eladjam?Smiley))
Próbáltam keresgélni a neten, hogy mi okozza a P0546-os hibakódot. Túl magas hőt kapott a leömlőn lévő hőmérséklet szenzor.
Van ugyan elterjedtnek látszó sufni módszer a szenzor kiiktatására és a hiba letiltására, de inkább ki kéne deríteni, hogy miért égett meg a szenzor.

Az autód nem produkál egyébként semmilyen tünetet? Megy rendesen?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2012.09.22 szombat, 08:41:55 »

Próbáltam keresgélni a neten, hogy mi okozza a P0546-os hibakódot. Túl magas hőt kapott a leömlőn lévő hőmérséklet szenzor.
Van ugyan elterjedtnek látszó sufni módszer a szenzor kiiktatására és a hiba letiltására, de inkább ki kéne deríteni, hogy miért égett meg a szenzor.

Az autód nem produkál egyébként semmilyen tünetet? Megy rendesen?
Az autoval nem látok teljesitmény problémát bár kicsit sokat eszik most szerintem...
Már én is elolvastam az összes internet oldalt..ami ezzel kapcsoltban bármit is ir...
Kicserélem az érzékelöt mondjuk se tipus , gyári számot nem tudok...a beszerzéshez...
Bár érdekes hogy nem azt irja hogy nem válaszol a szenzor hanem hogy nagyon meleg van...(lehet hogy jó lenne valahogy lehuzni a kábelt róla hogy változik -e a hibakod)
Ha változik jó a szenzor...(bár ehhez szerintem akna kell motortérből nem hiszem hogy hozzáférek)
 
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2012.09.22 szombat, 08:46:53 »

Köszönöm mindenkinek a felajánlást a hibakod olvasásra de már lassan mindent megveszek hozzá..
Kis rutin + tapasztalat és menet közben motort cserélek:)))
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2012.09.22 szombat, 10:47:10 »

Ha a vezetéket lehúzod, egy 2,2 kOhm-os ellenállás beforrasztásával lehet a vezérlőt becsapni. A szenzor helyére ha jól emlékszem valami M10-es csavart lehet betenni. Viszont attól még nem javul meg az autó, hogy kiiktatjuk a figyelést.
A többletfogyasztást okozhatja a P2097-es hiba, amikor eldugul a NOx katalizátor a vezérlő pedig nem engedi a réteges üzemmódot. Akkor jön a kiégetés. Min 100 kmh, min 20 perc, 4-es fokozat.

De mástól is lehet fogyasztásnövekedés. Amit írtam az SCI specifikus.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2012.09.22 szombat, 17:33:36 »

Ha a vezetéket lehúzod, egy 2,2 kOhm-os ellenállás beforrasztásával lehet a vezérlőt becsapni. A szenzor helyére ha jól emlékszem valami M10-es csavart lehet betenni. Viszont attól még nem javul meg az autó, hogy kiiktatjuk a figyelést.
A többletfogyasztást okozhatja a P2097-es hiba, amikor eldugul a NOx katalizátor a vezérlő pedig nem engedi a réteges üzemmódot. Akkor jön a kiégetés. Min 100 kmh, min 20 perc, 4-es fokozat.

De mástól is lehet fogyasztásnövekedés. Amit írtam az SCI specifikus.
Igen in is olvastam ezt külföldi oldalon de nem lesz "gányolás" legyen jó:)))
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2012.09.22 szombat, 23:44:03 »

Az azért érdekelne, hogy az EGR hibád megszűnt-e Gondolom most a saját OBD-vel bármikor meg tudod nézni miért sárga a lámpa, vagy van-e pending hibakód.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 08:25:31 »

Az azért érdekelne, hogy az EGR hibád megszűnt-e Gondolom most a saját OBD-vel bármikor meg tudod nézni miért sárga a lámpa, vagy van-e pending hibakód.
tobbszor kiszedtem a hiba mas kod nem jön vissza csak az erzekelo de ez szerintem itt minden mindennel osszefugg:)) tovabbra is *** a kipufogo gaz adatok.. Most azon gondolkozom hogy meg egy nagy motor ellenorzes ( gyergyta csere, tomites ellenorzes, erzekelo csere) a motor alapjarat jo egyenletes jol huzz...
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.23 vasárnap, 08:31:28 írta Christiann » Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 08:38:20 »

Oooo jaj na most hoztak ràm a fraszt akkor van ilyen hiba ha valami anyag kerul az egesterbe .....( pl. Olaj)
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #291 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 12:15:22 »

..
Másik Progi: P0546 Axhaust Gas Temperature sensor circuit high...
...

Ilyenem nekem is van. Már egy ideje világít de az Ivanics se tudta mi az... .vagyis na.. gondolom tudta, csak kell a zsé. Nekem közel 100 pénzért mondták az első lambdát. Aztán cseréltem egy másikra de azzal is ugyanezt mondja. Műszakin még az EGR-t mondták, hogy ki kéne tisztítani, de odáig még nem értem rá, hogy szanaszét szedjem.
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2012.09.25 kedd, 08:27:26 »

Ilyenem nekem is van. Már egy ideje világít de az Ivanics se tudta mi az... .vagyis na.. gondolom tudta, csak kell a zsé. Nekem közel 100 pénzért mondták az első lambdát. Aztán cseréltem egy másikra de azzal is ugyanezt mondja. Műszakin még az EGR-t mondták, hogy ki kéne tisztítani, de odáig még nem értem rá, hogy szanaszét szedjem.
Hát nekem most a z egr-ből enni lehet semmi köze hozzá...Smiley))
És tuti hogy nem is az érzékelö...
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #293 Dátum: 2012.09.25 kedd, 10:00:22 »

Hát nekem most a z egr-ből enni lehet semmi köze hozzá...Smiley))
És tuti hogy nem is az érzékelö...

Melyik érzékelőt cserélted?
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2012.10.03 szerda, 23:02:10 »

Mivel olyan kevesen vagyunk, néha beírhatnátok ide, hogy a mi a stájsz az SCI-kel.  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 10:21:55 »

Mivel olyan kevesen vagyunk, néha beírhatnátok ide, hogy a mi a stájsz az SCI-kel.  nyes


Szia!

Kiderült, hogy a légtömegmérő, teljesen rossz adatokat hozott, úgyhogy az cserélve lett, a szelepem pedig  továbbra sem jó, mert hiába vezérelné jól az új légtömegmérő egyszerűen nem mozdul annyit amennyit kellene neki vagy nem tér vissza abba az állásba amibe kellene.  rinya
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:04:52 »

Szia!

Kiderült, hogy a légtömegmérő, teljesen rossz adatokat hozott, úgyhogy az cserélve lett, a szelepem pedig  továbbra sem jó, mert hiába vezérelné jól az új légtömegmérő egyszerűen nem mozdul annyit amennyit kellene neki vagy nem tér vissza abba az állásba amibe kellene.  rinya

Nem próbáltad ki Christiann tartalék EGR-jét? Nem értekeztél vele?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #297 Dátum: 2012.10.05 péntek, 06:55:54 »

RNagy kolega, elküldenéd légszi azt az EGR leirást nekem? Egyszer csinálok egy szerelős napot valamikor a hó közepe felé, s megnézném mi van a géppel. (plusz olajcsere, hátsó fékszett csere)  worship wave
ja meg levadászom azt a DPFE szenzort... hátha meglesz..  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.05 péntek, 06:59:51 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2012.10.05 péntek, 13:34:41 »

Nem próbáltad ki Christiann tartalék EGR-jét? Nem értekeztél vele?

Értekeztem vele többször is, de még nem jutott dűlőre, hogy melyiket passzolja át nekem....
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.05 péntek, 13:43:57 írta TTTotya » Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2012.10.06 szombat, 12:10:04 »

Sziasztok
Szia a régit oda tudom adni bármikor az ujjat nem merem kiszedetni addig amíg nem szűnnek meg a hibák...
Most a labdaszondára vadászok...
Most viszont EGR problémám nincs legalább is computer nem írja...
Közben sikerült múlt héten hétfőn szétcsesznem a jobb első gumit (nagy lyuk a kockakövek között..) oldala púpos lett szálszakadás...
Az alufelnik is hengerlésre szorulnak úgyhogy gyorsan vettem 4 lemez felni + téli garnitúra fel...amikor kiderült hogy a hátsó fékbetétek már szinte nincsenek... na az is gyors csere fél nap megint elment...
Most vadászok használt leömlő érzékelőt...
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 12:17:29 írta Christiann » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.