Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 13:42:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2903819 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3100 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:15:31 »

mert megkell állítani azt a kéccá'ötvennéhány pacit...... eplus2
160 lóerőnél már a kuplung megállítja azt a 250-60 párszáz lovat.. nyes csak ezt kevesen hiszik el mert jobb a lelküknek ha azt hiszik 250-60 párzáz lóerős a gépük...pedig nem.. hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3101 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:16:29 »

mert jól néz ki nyes meg mert néha kevés a gyári nyes
Hungaroringre jársz?   vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3102 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:20:22 »

160 lóerőnél már a kuplung megállítja azt a 250-60 párszáz lovat.. nyes csak ezt kevesen hiszik el mert jobb a lelküknek ha azt hiszik 250-60 párzáz lóerős a gépük...pedig nem.. hehe
vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3103 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:20:49 »

Hungaroringre jársz?   vigyor3
nem vigyor3 de egy tempós hegymenetben már érződik, hogy gyengül Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3104 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:22:41 »

160 lóerőnél már a kuplung megállítja azt a 250-60 párszáz lovat.. nyes csak ezt kevesen hiszik el mert jobb a lelküknek ha azt hiszik 250-60 párzáz lóerős a gépük...pedig nem.. hehe
van új lendkerekem, szerkezetem. felújítani való tárcsám is akad pár vigyor3 mehet rá a lekvár és kész nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3105 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:28:14 »

van új lendkerekem, szerkezetem. felújítani való tárcsám is akad pár vigyor3 mehet rá a lekvár és kész nyes
Azért azt áruld el hogy a kevlártól miért is lesz erősebb a kuplung.... vigyor3 Wink hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3106 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 22:01:05 »

Azért azt áruld el hogy a kevlártól miért is lesz erősebb a kuplung.... vigyor3 Wink hehe
az a szerkezet erősítéstől lesz erősebb Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3107 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:31:31 »

az a szerkezet erősítéstől lesz erősebb Wink
Ez igaz , és azzal nem tudnak mit kezdeni, általában csak a nagyobb átmérő segít, de az meg adott. Wink  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3108 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 22:54:35 »

Ez igaz , és azzal nem tudnak mit kezdeni, általában csak a nagyobb átmérő segít, de az meg adott. Wink  wave
fócvágenen a sokkal kissebb is elég sokkal több lóhoz...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3109 Dátum: 2012.11.27 kedd, 08:16:53 »

fócvágenen a sokkal kissebb is elég sokkal több lóhoz...

De mennyi ideig? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3110 Dátum: 2012.11.27 kedd, 11:52:40 »

De mennyi ideig? Smiley

AndyA
sokáig nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ggyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #3111 Dátum: 2012.11.27 kedd, 20:49:14 »

Sziasztok!

2002.08-as Trend (4a) gazdája vagyok, eddig cseréltünk minden olyat, ami kopott a futóműbe, de most jönne a hátsó híd gumiszilentjei. Kicsavarjuk a csavart, a gumi kiszakad a régiból, és a kúpot sehogy nem sikerül kifeszíteni / kiverni. Jó alaposan be van rohadva, WD40-es áztatás hatástalan. Van valakinek tapasztalata ebben? Úgy kopog már szegény hátul, hogy fáj közlekedni vele.

Előre is köszönöm.
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 TDCi, 130Le (2002)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3112 Dátum: 2012.11.27 kedd, 22:50:11 »

fócvágenen a sokkal kissebb is elég sokkal több lóhoz...
sokkal több lóhoz... eplus2 persze a valós 160-180-ra 250-300-at mondanak. hehe.ja és nem kisebb csak a 90-100-105 lovasokon. a 170-esen meg nagyobb..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3113 Dátum: 2012.11.28 szerda, 11:56:57 »

sokkal több lóhoz... eplus2 persze a valós 160-180-ra 250-300-at mondanak. hehe.ja és nem kisebb csak a 90-100-105 lovasokon. a 170-esen meg nagyobb..
meg a régi tdi-ken is nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #3114 Dátum: 2012.11.28 szerda, 12:12:02 »

Ha már szét szeditek a segéd keret szilenteket cseréljétek ki az is okoz kopogást, 4 db van belőle kb 2500ft/db



Sziasztok!

2002.08-as Trend (4a) gazdája vagyok, eddig cseréltünk minden olyat, ami kopott a futóműbe, de most jönne a hátsó híd gumiszilentjei. Kicsavarjuk a csavart, a gumi kiszakad a régiból, és a kúpot sehogy nem sikerül kifeszíteni / kiverni. Jó alaposan be van rohadva, WD40-es áztatás hatástalan. Van valakinek tapasztalata ebben? Úgy kopog már szegény hátul, hogy fáj közlekedni vele.

Előre is köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3115 Dátum: 2012.11.28 szerda, 12:38:32 »

Ha már szét szeditek a segéd keret szilenteket cseréljétek ki az is okoz kopogást, 4 db van belőle kb 2500ft/db



mi is most cseréltük, 15e volt mindennel együtt eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #3116 Dátum: 2012.11.28 szerda, 12:49:45 »

Ha már szét szeditek a segéd keret szilenteket cseréljétek ki az is okoz kopogást, 4 db van belőle kb 2500ft/db




Mi az a segéd keret szilent, hol található? Nem pont az a hídszilent?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #3117 Dátum: 2012.11.28 szerda, 13:12:40 »

Lehet hogy az a hídszilent! A hivatalos neve az hogy segédkeret szilent a hátsó futóműnél van egy keret ez a segédkeret ez 4db sziletbe ül bele!
Ezeket a szilenteket kell cserélni hogy ne kopogjon lehet ugyanarról beszélünk!

Írd be a google-ba és kidobja látni fogod hogy néz ki.



Mi az a segéd keret szilent, hol található? Nem pont az a hídszilent?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #3118 Dátum: 2012.11.28 szerda, 13:29:56 »

Lehet hogy az a hídszilent! A hivatalos neve az hogy segédkeret szilent a hátsó futóműnél van egy keret ez a segédkeret ez 4db sziletbe ül bele!
Ezeket a szilenteket kell cserélni hogy ne kopogjon lehet ugyanarról beszélünk!

Írd be a google-ba és kidobja látni fogod hogy néz ki.




Akkor szerintem ugyanarról beszélünk/beszéltek. Ő is azt kérdezte, hogy kell kicserélni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ggyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #3119 Dátum: 2012.11.28 szerda, 18:55:40 »

Mi az a segéd keret szilent, hol található? Nem pont az a hídszilent?

Erről van szó!
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 TDCi, 130Le (2002)
ggyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #3120 Dátum: 2012.11.28 szerda, 18:56:52 »

mi is most cseréltük, 15e volt mindennel együtt eljen


Hogy sikerült kiszedni? Van valami extra trükk, vagy gond nélkül sikerült?
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 TDCi, 130Le (2002)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3121 Dátum: 2012.11.28 szerda, 20:27:29 »


Hogy sikerült kiszedni? Van valami extra trükk, vagy gond nélkül sikerült?
odavittük reggel 8-ra a szerelőhöz, délben meg elhoztuk vigyor3 a többiről kérdezd őt vigyor3

amúgy levették az egész hidat és hidraulikus préssel nyomták ki, meg vissza.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ggyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #3122 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:43:30 »

odavittük reggel 8-ra a szerelőhöz, délben meg elhoztuk vigyor3 a többiről kérdezd őt vigyor3

amúgy levették az egész hidat és hidraulikus préssel nyomták ki, meg vissza.

Remem. Gyári szervíz, vagy maszek?
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 TDCi, 130Le (2002)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3123 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:50:28 »

Remem. Gyári szervíz, vagy maszek?
maszek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
g_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #3124 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:02:12 »

Sziasztok!

2002.08-as Trend (4a) gazdája vagyok, eddig cseréltünk minden olyat, ami kopott a futóműbe, de most jönne a hátsó híd gumiszilentjei. Kicsavarjuk a csavart, a gumi kiszakad a régiból, és a kúpot sehogy nem sikerül kifeszíteni / kiverni. Jó alaposan be van rohadva, WD40-es áztatás hatástalan. Van valakinek tapasztalata ebben? Úgy kopog már szegény hátul, hogy fáj közlekedni vele.

Előre is köszönöm.

nekem csak a hidegvago es egy jokora kalapacs segitett. amig szet nem vagtam a szilent kulso falat, nem tudtam kipreselni. utana az ujat, mielott beleuttem volna, kicsit megpucoltam a helyet, 800 smirglivel kisse megcsiszoltam. egy kis zsir csak vekonyan mindket feluletre( szilent helye, szilent) es mar mehet is bele a szilent. lehet pressel is vagy a szilent kulso atmerojetol 1-2 mm-el kisebb csovel es kalapaccsal beleutni. nem tudom kinek mennyire konnyen fog visszamenni a helyere a szilent; nekem eleg konnyen ment!  Cheesy lehet hogy ugyes vagyok?Huh?Huh??? eplus2

remelem segitett.
udv

Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #3125 Dátum: 2012.12.01 szombat, 09:40:51 »

Sziasztok már fél éve küszködöm egy problémával és két autoszerelő sem tudta megoldani ezt a problémát kopog bal elől valami az autómban kisebb nagyobb kátyúknál érezni a kormányon is mintha fel lenne szabadulva valami rudazat vagy nem tudom.a szerelő azt mondta toronycsapágy kicseréltem és nem változott semmi.:Saztan a masik ayt mondta kormanyosszekoto gombfej az sem valt be mi lehet a gond lengescsillapito nem lehet.v'lasyokat elore is koszonom.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3126 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:55:21 »

Sziasztok már fél éve küszködöm egy problémával és két autoszerelő sem tudta megoldani ezt a problémát kopog bal elől valami az autómban kisebb nagyobb kátyúknál érezni a kormányon is mintha fel lenne szabadulva valami rudazat vagy nem tudom.a szerelő azt mondta toronycsapágy kicseréltem és nem változott semmi.:Saztan a masik ayt mondta kormanyosszekoto gombfej az sem valt be mi lehet a gond lengescsillapito nem lehet.v'lasyokat elore is koszonom.
axiális csukló,amire a gömbfej megy?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3127 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 15:09:31 »

De mennyi ideig? Smiley

AndyA
Sokáig elég. Iszonyatosan bírja.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3128 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 15:12:35 »

Sziasztok már fél éve küszködöm egy problémával és két autoszerelő sem tudta megoldani ezt a problémát kopog bal elől valami az autómban kisebb nagyobb kátyúknál érezni a kormányon is mintha fel lenne szabadulva valami rudazat vagy nem tudom.a szerelő azt mondta toronycsapágy kicseréltem és nem változott semmi.:Saztan a masik ayt mondta kormanyosszekoto gombfej az sem valt be mi lehet a gond lengescsillapito nem lehet.v'lasyokat elore is koszonom.

axiál csukló, stab pálca, vagy kormánymű (lóg a fogasléc)
Naplózva
bozsehu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #3129 Dátum: 2012.12.07 péntek, 10:06:08 »

 Jól látom , hogy a hátsó kerékcsapágyat csak aggyal együtt lehet cserélni ? Vagy esetleg valaki cserélt már csak csapágyat ? Aggyal kicsit húzós az ára rádásul jó lenne mindkettőt .
Naplózva

AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3130 Dátum: 2012.12.07 péntek, 11:00:25 »

Jól látom , hogy a hátsó kerékcsapágyat csak aggyal együtt lehet cserélni ? Vagy esetleg valaki cserélt már csak csapágyat ? Aggyal kicsit húzós az ára rádásul jó lenne mindkettőt .

Nem lehet szétszedni. Amúgy többnyire attól megy tönkre, hogy megeszi a rozsda körben azt a vékonyka lemezt, ami portól-víztől védi, és belemegy a kosz-mocsok-sár, minden. Én az újakat alaposan lepucoltam és körbekentem Hammerite-tal. Pár év múlva meglátjuk, mit használt. Smiley

Amúgy eBay-ről meg lehet kapni 15 ezer körül darabját, ha párban rendeled.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bozsehu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #3131 Dátum: 2012.12.07 péntek, 11:26:02 »

Akkor indul a keresés az ebayen . Köszi !
Naplózva

mondeokombimk3
Vendég
« Új hozzászólás #3132 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:52:43 »

Sziasztok,
Pár hete küszködök azzal a problémával, hogy a bal hátsó keréknél valami a kátyúknál, döccenőknél, aknafedeleknél kopog, és mintha ütne is.
Először azt hittem hogy a pótkeréknél lazult ki valami, de nem az. Kipakoltam a teljes hátulját, fülelek, de nem jövök rá, honnan jön.
Ki mire tippel?

Köszi.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3133 Dátum: 2012.12.08 szombat, 22:24:05 »

Sziasztok,
Pár hete küszködök azzal a problémával, hogy a bal hátsó keréknél valami a kátyúknál, döccenőknél, aknafedeleknél kopog, és mintha ütne is.
Először azt hittem hogy a pótkeréknél lazult ki valami, de nem az. Kipakoltam a teljes hátulját, fülelek, de nem jövök rá, honnan jön.
Ki mire tippel?

Köszi.
a stabilizátor rudak kopognak!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3134 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 09:04:05 »

sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy hátul a futóműben mi okozhatja a kopogást?
Kutyacsont és stab szilent cserélve.......
Lassan megcsinálgatom,de azért érdekelne mivel kezdjem! Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3135 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 09:08:01 »

sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy hátul a futóműben mi okozhatja a kopogást?
Kutyacsont és stab szilent cserélve.......
Lassan megcsinálgatom,de azért érdekelne mivel kezdjem! Wink
keresztlengőkar szilent.de egy futomuves ingyen megmondja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3136 Dátum: 2012.12.14 péntek, 22:33:15 »

szerintetek mennyire sok a -50mm ültetés megfelelő gátlókkal? azt tudom hogy veseápolós lenne...
de csak így nézne ki jól igazán...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3137 Dátum: 2012.12.25 kedd, 20:48:49 »

Sziasztok!
Olyan problemam lenne, hogy 3 gumisnal is voltam mar, de meg mindig raz az auto 110 es 130 kozott...
Mi lehet a problema?!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3138 Dátum: 2012.12.25 kedd, 20:49:24 »

Sziasztok!
Olyan problemam lenne, hogy 3 gumisnal is voltam mar, de meg mindig raz az auto 110 es 130 kozott...
Mi lehet a problema?!
első féktárcsa-többek között!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3139 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:15:20 »

első féktárcsa-többek között!

1evesek a tarcsak kb es 1 ev alatt 3460km ert mentem vele...
Nem ertem... Vagy lehet a gumisok rosszak?!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3140 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:19:20 »

1evesek a tarcsak kb es 1 ev alatt 3460km ert mentem vele...
Nem ertem... Vagy lehet a gumisok rosszak?!
Bizony lehet a féktárcsa is rossz. Sajna nekem sincs túl jó véleményem egyik másik gumiszerelőről. A koszt is kivakarták a felniből. Nálam okozott egy off autónál gondokat a felniben levő sár.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3141 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:22:54 »

1evesek a tarcsak kb es 1 ev alatt 3460km ert mentem vele...
Nem ertem... Vagy lehet a gumisok rosszak?!

szia

egy ideje foglalkozom gumizással és első körben a felnit,majd a gumit nézném meg. Lehet száll szakadt vagy elfékezett a gumid.....nincs búgó hangja?Huh?
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3142 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:37:50 »

szia

egy ideje foglalkozom gumizással és első körben a felnit,majd a gumit nézném meg. Lehet száll szakadt vagy elfékezett a gumid.....nincs búgó hangja?Huh?

Ez a garnitura kb 400 km ert futott, uj gumik es meg azt se mondhatnam, hogy gyorsan vezetek...csak palyan ereztem most.
De ugyanez a helyzet a nyari garnituraval...csak az ennyire talan nem raz.
Felniben sar az nincs, keveset jarok vele meg igazabol rendszeresen takaritom...
Az a fura, hogy a 3 gumisbol mindeggyik rossznak latta a masiket...
Ha az elso beallitotta akkor a masodiknal mar *** volt a sulyozas...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3143 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:42:52 »

Ez a garnitura kb 400 km ert futott, uj gumik es meg azt se mondhatnam, hogy gyorsan vezetek...csak palyan ereztem most.
De ugyanez a helyzet a nyari garnituraval...csak az ennyire talan nem raz.
Felniben sar az nincs, keveset jarok vele meg igazabol rendszeresen takaritom...
Az a fura, hogy a 3 gumisbol mindeggyik rossznak latta a masiket...
Ha az elso beallitotta akkor a masodiknal mar *** volt a sulyozas...
a kormány ráz, vagy az egész kaszni?   meg kellene próbálni 1 komplett másik garnitúrával is
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3144 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:47:17 »

Ez a garnitura kb 400 km ert futott, uj gumik es meg azt se mondhatnam, hogy gyorsan vezetek...csak palyan ereztem most.
De ugyanez a helyzet a nyari garnituraval...csak az ennyire talan nem raz.
Felniben sar az nincs, keveset jarok vele meg igazabol rendszeresen takaritom...
Az a fura, hogy a 3 gumisbol mindeggyik rossznak latta a masiket...
Ha az elso beallitotta akkor a masodiknal mar *** volt a sulyozas...

hm,érdekes. Jah,ahogy a kolléga írta,egy másik garnitúra próbára jó lenne...........de én akkor az autó elejét is átnézetném.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3145 Dátum: 2012.12.25 kedd, 21:53:28 »

Lengőkar szilentek?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3146 Dátum: 2012.12.25 kedd, 22:05:40 »

1evesek a tarcsak kb es 1 ev alatt 3460km ert mentem vele...
Nem ertem... Vagy lehet a gumisok rosszak?!
nincs jelentősége.attól a fektarcsa lehet xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3147 Dátum: 2012.12.25 kedd, 22:52:39 »

nincs jelentősége.attól a fektarcsa lehet xar.

Ebben az evben egy pici vagyont koltottem ra...kb 340-360 ezret es ebben benne volt a kormanyzas alkatreszei is...legyegeben a kormanymu nem volt csak cserelve, fektarcsa, 2 hatso  feknyereg, gyertyak es stb...
Mar otletem nincs mi lehet a problema...futomu allitas is volt persze...
Kormany is raz es a kasztni is!
Nyari gumikkal ennyire nem razott de ott is ugyanigy a kormany is es a kasztni is, de nem ilyen szinten...
Egyebkent a tarcsak gyariak.
Feltengely is lehet nem?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3148 Dátum: 2012.12.25 kedd, 23:29:32 »

Ebben az evben egy pici vagyont koltottem ra...kb 340-360 ezret es ebben benne volt a kormanyzas alkatreszei is...legyegeben a kormanymu nem volt csak cserelve, fektarcsa, 2 hatso  feknyereg, gyertyak es stb...
Mar otletem nincs mi lehet a problema...futomu allitas is volt persze...
Kormany is raz es a kasztni is!
Nyari gumikkal ennyire nem razott de ott is ugyanigy a kormany is es a kasztni is, de nem ilyen szinten...
Egyebkent a tarcsak gyariak.
Feltengely is lehet nem?!

Nekem volt egy rázós történetem. Valamilyen sebességnél, kb ott, ahol írod, rázott. Elmentem az egyik gumishoz, beállította (szerinte rossz volt), ugyanúgy rázott.
El a másikhoz, szerinte xarul volt megcsinálva, újra centrírozta, ugyanúgy ráz... kezdtem unni, hogy fizetek, de semmi eredmény, így ezt fel is függesztettem.
Valami miatt voltam egy gumisnál, mondom mi a baj, erre ő, hogy centrírozás. Mondom neki, hagyjuk, én már nem fizetek többször...
Erre ő, hogy 2 hónapos gépe van... addig erősködött, hogy kicentrírozza, ne fizessem ki, próbáljam ki, és ha jó, csak akkor jöjjek vissza.
Annyira biztos volt magában... mondom legyen. Kész a kerék, húztam krétával egy vonalat a centrírozó tengelyén, meg egyet a felnin, és kértem fordítsák el egy negyed kört.
Megtették, ismét 0-át mutat... dikmá, ez jó. Mégis kifizettem, kipróbáltam, és semmi rázás...
Ez az elforgatós móka arra jó, hogy teszteld a gépet. Egyszer az egyik gumis megcsinálta, fordítottunk egy negyed kört, megpörgette, majd 15 gr-ot írt ki.
Mondtam neki, akkor fizetem ki a centrírozást, ha sikerül egy olyat találni, hogy 2 pozícióban is 0-át írt ki a gép. Akkó ingyé volt a centrírozás.
Azóta egyszer a tuti gumisnál is jártam így, negyedkört forgatva már nem jó. Azt mondták, most kalibrálták... hát... rosszul.
Egy kicsit rázott is a kerék. Szerezz kölcsönbe egy szett kereket, ami nem ráz, és azzal próbáld ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3149 Dátum: 2012.12.26 szerda, 00:02:02 »

Nekem volt egy rázós történetem. Valamilyen sebességnél, kb ott, ahol írod, rázott. Elmentem az egyik gumishoz, beállította (szerinte rossz volt), ugyanúgy rázott.
El a másikhoz, szerinte xarul volt megcsinálva, újra centrírozta, ugyanúgy ráz... kezdtem unni, hogy fizetek, de semmi eredmény, így ezt fel is függesztettem.
Valami miatt voltam egy gumisnál, mondom mi a baj, erre ő, hogy centrírozás. Mondom neki, hagyjuk, én már nem fizetek többször...
Erre ő, hogy 2 hónapos gépe van... addig erősködött, hogy kicentrírozza, ne fizessem ki, próbáljam ki, és ha jó, csak akkor jöjjek vissza.
Annyira biztos volt magában... mondom legyen. Kész a kerék, húztam krétával egy vonalat a centrírozó tengelyén, meg egyet a felnin, és kértem fordítsák el egy negyed kört.
Megtették, ismét 0-át mutat... dikmá, ez jó. Mégis kifizettem, kipróbáltam, és semmi rázás...
Ez az elforgatós móka arra jó, hogy teszteld a gépet. Egyszer az egyik gumis megcsinálta, fordítottunk egy negyed kört, megpörgette, majd 15 gr-ot írt ki.
Mondtam neki, akkor fizetem ki a centrírozást, ha sikerül egy olyat találni, hogy 2 pozícióban is 0-át írt ki a gép. Akkó ingyé volt a centrírozás.
Azóta egyszer a tuti gumisnál is jártam így, negyedkört forgatva már nem jó. Azt mondták, most kalibrálták... hát... rosszul.
Egy kicsit rázott is a kerék. Szerezz kölcsönbe egy szett kereket, ami nem ráz, és azzal próbáld ki.

Hmmm...ennyire sehol nem mentem bele a dologba...
Viszont van benne igazsag, foleg ha azt veszem, hogy mindeggyik szerint a masik csinalta meg szarul.
Viszont olyat nemtudok keriteni ami nem raz... Senkinek nincs 5x108 as felnije...
Szoval kerdore vonom majd a gumist.
Koszonom a sok segitseget!
Elso probara a gumis lesz...aztan johet a tobbi ha az nem segit.
Ezer hala!
Kellemes Unnepeket!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.