Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 18:41:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2904233 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2012.12.26 szerda, 05:23:11 »

Hmmm...ennyire sehol nem mentem bele a dologba...
Viszont van benne igazsag, foleg ha azt veszem, hogy mindeggyik szerint a masik csinalta meg szarul.
Viszont olyat nemtudok keriteni ami nem raz... Senkinek nincs 5x108 as felnije...
Szoval kerdore vonom majd a gumist.
Koszonom a sok segitseget!
Elso probara a gumis lesz...aztan johet a tobbi ha az nem segit.
Ezer hala!
Kellemes Unnepeket!

Nekem van egy garnitúra lemezfelnim...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2012.12.26 szerda, 09:01:58 »

Hmmm...ennyire sehol nem mentem bele a dologba...
Viszont van benne igazsag, foleg ha azt veszem, hogy mindeggyik szerint a masik csinalta meg szarul.
Viszont olyat nemtudok keriteni ami nem raz... Senkinek nincs 5x108 as felnije...
Szoval kerdore vonom majd a gumist.
Koszonom a sok segitseget!
Elso probara a gumis lesz...aztan johet a tobbi ha az nem segit.
Ezer hala!
Kellemes Unnepeket!

A gumisnak fuss neki,esetleg ha bp'n vagy kecskeméten jársz,akkor tudok segiteni......   centirozás a gumit is haza vágja........
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2012.12.26 szerda, 09:08:36 »

Ebben az evben egy pici vagyont koltottem ra...kb 340-360 ezret es ebben benne volt a kormanyzas alkatreszei is...legyegeben a kormanymu nem volt csak cserelve, fektarcsa, 2 hatso  feknyereg, gyertyak es stb...
Mar otletem nincs mi lehet a problema...futomu allitas is volt persze...
Kormany is raz es a kasztni is!
Nyari gumikkal ennyire nem razott de ott is ugyanigy a kormany is es a kasztni is, de nem ilyen szinten...
Egyebkent a tarcsak gyariak.
Feltengely is lehet nem?!
értem.Relhist ugyanígy nem hitte el,a vadi új 4honapos tarcsa ütött.elvitte bemerette a tarcsa futasat,es kinn volt a turesbol az egyik.cserélnie kellett.én már 2szettet csereltem ilyenert.a fektarcsat meresd meg,kb 3-5e ft.annyi mintha korbecentiroztatnad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2012.12.26 szerda, 10:15:02 »

Megnezetem a tarcsat is majd...de csak januarban...
Dec 29- jan 5 ig sielni megyunk...
De elsonek akkor a tarcsaval kezdem, utanna a gumis...
Koszonom szepen a segitsegeket!
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2012.12.26 szerda, 10:28:21 »

Sziasztok!
Olyan problemam lenne, hogy 3 gumisnal is voltam mar, de meg mindig raz az auto 110 es 130 kozott...
Mi lehet a problema?!

Lassan lecsengenek a válaszok a problémádra, de én is hadd mondjak néhány szót erről!

-Ha normál üzemben ráz, (nem pedig fékezéskor) akkor kizárnám a féktárcsa ütését. Akkor nagyon nagy gebasznak kell lenni a féktárcsával, ha normál egyenesmenetben berázza a kasztnit. Ha fékezéskor, és elsősorban enyhe fékezésre gondolok beráz, akkor lehet gyanakodni a féktárcsára.
-Lehet kormányösszekötő hiba is a rázás oka, vagy valamelyik szilent, amit már valaki előttem is említett.
-Lehet féltengely hiba is, vagy féltengely csapágy hiba.
-De mindenekelőtt GUMI vagy felni hibára tippelnék.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2012.12.26 szerda, 10:37:53 »

Lassan lecsengenek a válaszok a problémádra, de én is hadd mondjak néhány szót erről!

-Ha normál üzemben ráz, (nem pedig fékezéskor) akkor kizárnám a féktárcsa ütését. Akkor nagyon nagy gebasznak kell lenni a féktárcsával, ha normál egyenesmenetben berázza a kasztnit. Ha fékezéskor, és elsősorban enyhe fékezésre gondolok beráz, akkor lehet gyanakodni a féktárcsára.
-Lehet kormányösszekötő hiba is a rázás oka, vagy valamelyik szilent, amit már valaki előttem is említett.
-Lehet féltengely hiba is, vagy féltengely csapágy hiba.
-De mindenekelőtt GUMI vagy felni hibára tippelnék.

A féktárcsa sok kiló, még a kerék+futómű rugózatlan tömegével is összemérhető. Ha pontosan egy és csak egy sebesség környékén rázza be a futóművet, simán lehet - azon a fordulatszámon pont eltalálja a cucc önrezgési frekvenciáját.

Viszont ugyanezt tudja a gumi és a felni is, ha csak simán nincs kiegyensúlyozva. Ha üt a felni vagy a gumi, az más kérdés, az több sebességtartományban is érezhető.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2012.12.26 szerda, 10:43:02 »

A féktárcsa sok kiló, még a kerék+futómű rugózatlan tömegével is összemérhető. Ha pontosan egy és csak egy sebesség környékén rázza be a futóművet, simán lehet - azon a fordulatszámon pont eltalálja a cucc önrezgési frekvenciáját.
AndyA

Azért ennyire ne menjünk már el a tudományos irányba szerintem! Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2012.12.26 szerda, 11:45:09 »

Fekezeskor nem raz egyaltalan...
Majd januarban atnezetem ha haza jottunk.
Egybent gep szerint a bal es a jobb felnin 10-10 gramm van.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2012.12.26 szerda, 11:50:56 »

Fekezeskor nem raz egyaltalan...
Majd januarban atnezetem ha haza jottunk.
Egybent gep szerint a bal es a jobb felnin 10-10 gramm van.
Az nem sok.....

Nézd át a szilenteket és a féltengelycsuklókat is.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:01:01 »

Az nem sok.....

Nézd át a szilenteket és a féltengelycsuklókat is.  Cool
nemértem ezt a centír problémát.  régebben jártam 1-2 rallycsapatnak segíteni.  ott soha nem centírozták a kereket. gumi rá és kész. és sose rázott.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:04:48 »

Lassan lecsengenek a válaszok a problémádra, de én is hadd mondjak néhány szót erről!

-Ha normál üzemben ráz, (nem pedig fékezéskor) akkor kizárnám a féktárcsa ütését. Akkor nagyon nagy gebasznak kell lenni a féktárcsával, ha normál egyenesmenetben berázza a kasztnit. Ha fékezéskor, és elsősorban enyhe fékezésre gondolok beráz, akkor lehet gyanakodni a féktárcsára.
-Lehet kormányösszekötő hiba is a rázás oka, vagy valamelyik szilent, amit már valaki előttem is említett.
-Lehet féltengely hiba is, vagy féltengely csapágy hiba.
-De mindenekelőtt GUMI vagy felni hibára tippelnék.
lehet,hogy te kizárnád,ettől még így van.2x cseréltem ez miatt tárcsát.1 szettet gariba 1 hetesen.ugyanazokkal a felisgumikkal megszűnt a hiba a tárcsacserével.ezzel nem azt mondom,hogy maszatnak 100% ez a hibája,hanem,hogy létező hibaforrás.és nem csak fékezéskor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:07:35 »

nemértem ezt a centír problémát.  régebben jártam 1-2 rallycsapatnak segíteni.  ott soha nem centírozták a kereket. gumi rá és kész. és sose rázott.

Az egészen más műfaj.  Cool
Más felnik, más gumik....más futóműalkatrészek. Nem igazán komfortra hangolva. Wink

Motoroknál én/mi sem centírozunk.....  gumi fel és goooo....pedig ott van sebesség!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:08:50 »

Fekezeskor nem raz egyaltalan...
Majd januarban atnezetem ha haza jottunk.
Egybent gep szerint a bal es a jobb felnin 10-10 gramm van.
nekem akkor volt ilyen mikor rárakódott a kosz a felnikre. Fékezésre semmi. Tudom írtad, h megvan tisztítva. Rendesen elmostad/elcsapattad belül is  mikor lent volt?  

vittem újracentírra, cserélgettük nem lett jobb. És nekem is kormány+kaszni rázott.  A kasznit a hátsók rázzák be, az kormányt az elsők.  Akkor szűnt meg mikor elmostam a felniket.  pl a latyakos úton is berakódik, és majd szét esik úgy ráz minden. Leolvad róla és semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 13:10:39 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:11:12 »

lehet,hogy te kizárnád,ettől még így van.2x cseréltem ez miatt tárcsát.1 szettet gariba 1 hetesen.ugyanazokkal a felisgumikkal megszűnt a hiba a tárcsacserével.ezzel nem azt mondom,hogy maszatnak 100% ez a hibája,hanem,hogy létező hibaforrás.és nem csak fékezéskor.
Akkor ez is csak megerősít abban, hogy a Mondeo egy nagyon különleges állatfajta!  wow1  Wink
Természetesen elhiszem amit mondasz, ugyanakkor van némi tapasztalatom járművek javítása terén, ezért viszont fenntartom a véleményemet! De ennek a jelen esetben nincs semmi jelentősége, hiszen a kolléga ötleteket kért amiket meg is kapott. Ha valamelyikünket megkeresné a műhelyében akkor biztosan meg is találnánk a probléma forrását.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:15:46 »

Akkor ez is csak megerősít abban, hogy a Mondeo egy nagyon különleges állatfajta!  wow1  Wink
Dehogy!  Csak a mondeohoz kell 1 ilyen fórum+ pár sokat látott  szerelőktől is tapasztaltabb fórumtárs és megmondják a gép mögül, h mi a baj, mert amúgy sose derítené ki senki Vik-en kívül, olyan egyszerű bajok szoktak lenni  eplus2 eplus2  gun  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2012.12.26 szerda, 13:21:05 »

Na igen...masik problema, hogy nincs rendes autoszerelo a kornyekunkon (tiszaujvaros).
Igaz csak reszben lakok itt.
Masreszt a koszos felnire visszaterve...abban biztos vagyok, hogy nem az a baja mert nem jarok vele olyan sokat foleg,hogy sok a munka.
De ha mondtok nekem jo szervizt a kornyekunkon akkor elviszem oda a kocsit.
Csak hat ugye mind vegyes szerviz nem csak Ford aztan lehet csak az enyemet lattak meg itt Smiley
Azt az 1500 km-ert kibirja mar igy,nem megyek max 100 al es semmi problema.
Meg egyszer koszonom a sok tanacsot es tippet!
Naplózva
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 19:51:06 »

Sziasztok!!!
Szeretném a tanácsotokat kérni. A következőket tapasztaltam az autómnál: megálltam vele, majd indultam volna tovább amikor egy durranást hallottam. Hasonlót mintha az aljára ütöttek volna. Nem éreztem sem ütést, sem rázkódást. Viszont a fékpedálom azóta olyan mint amikor levegős a fék. Az olajtartályból nem hiányzik olaj, az autó alatt nincs olajfolt. Valamint balos kanyarban néha jobb oldalról halk ütemes kattogás hallható. Az autó 2004-es MKIII TDCi 2.0. A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 21:55:03 »

..egy kis érdekesség. A mai lengéscsillapító cserém oka.  Wink

http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:18:13 »


Korrekt!  eljen Később majd a Vaterán meghirdetheted, hogy van  "ültetett" rugód eladó!  eplus2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:43:20 »


Hát azért ez nem hirtelen, tegnapról mára lett ilyen........
Gondolom volt hangja előtte. wow1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 23:14:00 »

Sziasztok!

Az ST 220 Lengésccsillapitóit szeretném berakni az autóba de elég sok van itt, melyik lenn nekem, tudna valaki segíteni?

http://mail.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2006/16634/kerekfelfuggesztes/lengescsillapito/
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:14:26 »

Hát azért ez nem hirtelen, tegnapról mára lett ilyen........
Gondolom volt hangja előtte. wow1

...ööö,igen,kopogott mint az állat a legkisebb útegyenlőtlenségnél is.......mivel folyamatosan használatban van az autó,csak most volt idő rá,de még időben! A szerelő is meglepődött. Az előző tulaj piacozott vele(táska) így mindig terhelve volt,ez is okozta a vesztét. Smiley

De szép látvány! laugh

BDWTeam!

Gyári, hibátlan keveset futott autóból, -3cm-es rugószett....... hehe hehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:41:57 »

...ööö,igen,kopogott mint az állat a legkisebb útegyenlőtlenségnél is.......mivel folyamatosan használatban van az autó,csak most volt idő rá,de még időben! A szerelő is meglepődött. Az előző tulaj piacozott vele(táska) így mindig terhelve volt,ez is okozta a vesztét. Smiley

De szép látvány! laugh

BDWTeam!

Gyári, hibátlan keveset futott autóból, -3cm-es rugószett....... hehe hehe

Útegyenetlenség. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:55:06 »

Sziasztok!!!
Szeretném a tanácsotokat kérni. A következőket tapasztaltam az autómnál: megálltam vele, majd indultam volna tovább amikor egy durranást hallottam. Hasonlót mintha az aljára ütöttek volna. Nem éreztem sem ütést, sem rázkódást. Viszont a fékpedálom azóta olyan mint amikor levegős a fék. Az olajtartályból nem hiányzik olaj, az autó alatt nincs olajfolt. Valamint balos kanyarban néha jobb oldalról halk ütemes kattogás hallható. Az autó 2004-es MKIII TDCi 2.0. A válaszokat előre is köszönöm.
Az ütemes kattogás féltengelycsuklónak hangzik.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2012.12.28 péntek, 09:04:32 »

Útegyenetlenség. Smiley

AndyA

 laugh laugh  reggel volt,van! vigyor3
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2012.12.28 péntek, 15:16:07 »

Sziasztok!

#3170-hsz-re valaki? help
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2012.12.28 péntek, 15:43:01 »

Az ütemes kattogás féltengelycsuklónak hangzik.
Köszi a tippet, de időközben kiderült, hogy rugótörés történt.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2012.12.28 péntek, 16:31:22 »

Sziasztok!

#3170-hsz-re valaki? help
eCat-ban kellene hozzá finis kódot keríteni, az alapján sachs crossreference táblázatból gyorsan megvan a gyártói cikkszám.Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2012.12.29 szombat, 03:25:42 »

nemértem ezt a centír problémát.  régebben jártam 1-2 rallycsapatnak segíteni.  ott soha nem centírozták a kereket. gumi rá és kész. és sose rázott.

Biztos mert csak szerelted, de nem vezetted... laugh
Egyébként rallye-ban nincs is értelme, mert kb az első 500 m után megint kiegyensúlyozatlan lenne, úgyhogy minek is? Meg amikor váltócserére van 30 perced, akkor ez már smafu.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2012.12.29 szombat, 07:21:14 »

Biztos mert csak szerelted, de nem vezetted... laugh
persze, akkor biztos írtam volna
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:48:38 »

Na megtaláltam egy másik üzletben is az ST 220 gátlókat,
előre 1 féle Sachs van, de hátra van egy szintszabályozós típus is.
Ezt nemtudom hová tenni, ez a szintszabályozós tipus mibe kell? Remélem nem az kell a Xenonhoz, mert az enyém gyári xenonos.
A sima hátsóknak 15000ft darabja a szintszabályozósnak meg 150000 wow1
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:58:25 »

Na megtaláltam egy másik üzletben is az ST 220 gátlókat,
előre 1 féle Sachs van, de hátra van egy szintszabályozós típus is.
Ezt nemtudom hová tenni, ez a szintszabályozós tipus mibe kell? Remélem nem az kell a Xenonhoz, mert az enyém gyári xenonos.
A sima hátsóknak 15000ft darabja a szintszabályozósnak meg 150000 wow1

A szintszabályzás a lengéscsillapító esetében nem keverendő a xenon fényszóróval szerelt autók szintszabályzásával.
Az utóbbi esetnél a fényszóróban történik a magasság szabályozás a gk terhelésétől (futómű emelkedés, süllyedés) a lengéscsillapítóknál pedig a gátló magasságával az autó magasságát állítja. De amíg nem légrugóról van szó általában csak a keménységét lehet szabályozni a gátlónak.....azaz a fordítás sem helyes.
Olyan van már a '93-as mk1 Ghia-ban is Sport állás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2012.12.29 szombat, 23:03:28 »

A szintszabályzás a lengéscsillapító esetében nem keverendő a xenon fényszóróval szerelt autók szintszabályzásával.
Az utóbbi esetnél a fényszóróban történik a magasság szabályozás a gk terhelésétől (futómű emelkedés, süllyedés) a lengéscsillapítóknál pedig a gátló magasságával az autó magasságát állítja. De amíg nem légrugóról van szó általában csak a keménységét lehet szabályozni a gátlónak.....azaz a fordítás sem helyes.
Olyan van már a '93-as mk1 Ghia-ban is Sport állás.

Értem, én is valami hasonlóra gondoltam, akkor biztosan a sima kell nekem.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 08:11:38 »

Sziasztok!
Ha már lengéscsillapító, volna egy kérdésem. A szintszabályzós lengéscsillapító hogy szabályoz? Van egy pár ilyenem, de nem látok rajtuk semmit ami arra utal, hogy szabályozható.Lehet hülye a kérdésem, de szeretném tudni a választ worship
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 09:13:07 »

persze, akkor biztos írtam volna

Sejtettem én, csak azért írtam, hogy túráztassalak kicsit... laugh
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 09:25:43 »

Nem tudom de biztos,hogy sokat tud.Én egyszer egy komplett szekrénysort raktam  TDDI-be (persze lapra szerelve) a boltos ki röhögött,hogy annyira meg van terhelve az autóm,hogy a kapuig nem érek el vele.De csodák csodája egy pár perc és be volt állva a rendes magasságba.Én sem tudtam hogy ilyen szint szabályzós van benne.Nagyon jó mert sokkal stabilabb az autó is.Nem mozog annyira.
Nekem is van egy pár majd nem új és bele szerelem a TDCI-be de nem tudom nem e fogja nagyon fel nyomni a hátát.Mert a rugó 1mm-rel vastagabb benne.
Próba lesz még ma azt hiszem.



Sziasztok!
Ha már lengéscsillapító, volna egy kérdésem. A szintszabályzós lengéscsillapító hogy szabályoz? Van egy pár ilyenem, de nem látok rajtuk semmit ami arra utal, hogy szabályozható.Lehet hülye a kérdésem, de szeretném tudni a választ worship
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 10:49:35 »

Nem tudom de biztos,hogy sokat tud.Én egyszer egy komplett szekrénysort raktam  TDDI-be (persze lapra szerelve) a boltos ki röhögött,hogy annyira meg van terhelve az autóm,hogy a kapuig nem érek el vele.De csodák csodája egy pár perc és be volt állva a rendes magasságba.Én sem tudtam hogy ilyen szint szabályzós van benne.Nagyon jó mert sokkal stabilabb az autó is.Nem mozog annyira.
Nekem is van egy pár majd nem új és bele szerelem a TDCI-be de nem tudom nem e fogja nagyon fel nyomni a hátát.Mert a rugó 1mm-rel vastagabb benne.
Próba lesz még ma azt hiszem.



kőgrill.450kg.targonca rakta be!:-))
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 11:29:49 »

Bocs éreztem,hogy nemhiszi el valaki.Hülye nem vagyok. Külön volt csomagolva vagy 9 csomag volt a kisebbtől a nagyobbig.Lehet hogy volt 450kg de nem egyben.




kőgrill.450kg.targonca rakta be!:-))
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 11:44:52 »

Sziasztok!
Ha már lengéscsillapító, volna egy kérdésem. A szintszabályzós lengéscsillapító hogy szabályoz? Van egy pár ilyenem, de nem látok rajtuk semmit ami arra utal, hogy szabályozható.Lehet hülye a kérdésem, de szeretném tudni a választ worship

Akkor miből gondolod, hogy szintszabályzós?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:54:50 »

Akkor miből gondolod, hogy szintszabályzós?

Terhelés kiegyenlítő lengéscsillapítónak írja a tis. Az nem ugyanaz, mint a szintszabályozó lengéscsillapító?
Ha két különböző dolog akkor sem tudom, hogy működik, sem az egyik sem a másik vigyor3
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:19:05 »

kőgrill.450kg.targonca rakta be!:-))

...és azóta is benne van, mert kiszedni már nem volt otthon egy másik kopaszgonca. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:25:43 »

Így van.Már 5 éve benne van.Bizony jól látod nincs aki kiszedje.



...és azóta is benne van, mert kiszedni már nem volt otthon egy másik kopaszgonca. Smiley

AndyA
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:40:50 »

...és azóta is benne van, mert kiszedni már nem volt otthon egy másik kopaszgonca. Smiley

AndyA
Így van.Már 5 éve benne van.Bizony jól látod nincs aki kiszedje.



duhos2 hát persze... nyes
otthon darabonként szedtük ki.a legnagyobb piros lap a bes.zaratós volt rendesen.na az tényleg majdnem benne maradt.
Egyébként a történetnek semmi köze a lengéscsillapítóhoz-legalább is a szabályzóshoz,mert nekem sima van.de ez is elvite,amit kellett mindig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:41:52 »

Bocs éreztem,hogy nemhiszi el valaki.Hülye nem vagyok. Külön volt csomagolva vagy 9 csomag volt a kisebbtől a nagyobbig.Lehet hogy volt 450kg de nem egyben.




nem értem. hol olvastad hogy nem hiszem el? Roll Eyes
én el hiszem ha te mondod,hogy nem vagy hülye.......! eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 01:12:40 »

kőgrill.450kg.targonca rakta be!:-))
Ti a csomagtartóban grilleztek?  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 10:19:26 »

Ti a csomagtartóban grilleztek?  wow1
igen...azóta is.nagytalikor kimondottan előnyös.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 10:42:35 »

Helló.A történet arról szól,hogy a szint szabályozós vissza állt az eredeti magasságba a tiéd meg nem.
De leszeretném zárni már ezt.Boldog új évet.



duhos2 hát persze... nyes
otthon darabonként szedtük ki.a legnagyobb piros lap a bes.zaratós volt rendesen.na az tényleg majdnem benne maradt.
Egyébként a történetnek semmi köze a lengéscsillapítóhoz-legalább is a szabályzóshoz,mert nekem sima van.de ez is elvite,amit kellett mindig.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:45:46 »

Hi!

A hátsó futóműben kopog valami, kb. 2-3000 km-rel ezelőtt kezdte. Mikor elsőre hallottam akkor megemeltem a hátulját, megrángattam mindent, de nem találtam semmit ami lógna vagy kopogna. Ha a kocsit megrángatom akkor sem hallani a kopogást, csak ha rossz úton megyek akkor.
Nem lett szerintem sokkal hangosabb a kopogás, mióta észre vettem, de jó lenne tudni,h mi okozza.

 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2013.01.01 kedd, 19:57:05 »

Hi!

A hátsó futóműben kopog valami, kb. 2-3000 km-rel ezelőtt kezdte. Mikor elsőre hallottam akkor megemeltem a hátulját, megrángattam mindent, de nem találtam semmit ami lógna vagy kopogna. Ha a kocsit megrángatom akkor sem hallani a kopogást, csak ha rossz úton megyek akkor.
Nem lett szerintem sokkal hangosabb a kopogás, mióta észre vettem, de jó lenne tudni,h mi okozza.

 

Stabilizátor rúd leszorító gumi(k) vagy összekötő rúd.
Ha megemeled befeszül és nem fog "lógni"
Amikor keréken áll, akkor lehetne észrevenni. A legjobb ha úgy meglehet emelni a kocsit, hogy a kerekei lent vannak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2013.01.01 kedd, 23:10:38 »

Stabilizátor rúd leszorító gumi(k) vagy összekötő rúd.
Ha megemeled befeszül és nem fog "lógni"
Amikor keréken áll, akkor lehetne észrevenni. A legjobb ha úgy meglehet emelni a kocsit, hogy a kerekei lent vannak.

Ja sejtettem, hogy megemelve miért nem lóg semmi, de a lábán állva se találtam "laza" részeket, mert aknából is próbálgattam feszegetni.
Gondolom kézzel nem tudtam akkora erőt kifejteni,h észrevehető legyen a lógás, de megpróbálom majd valami fával (pl.: kalapácsnyéllel) kicsit "megfeszegetni" egymáshoz képest az alkatrészeket hátha rájövök.

Kösz az infót.
 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.