Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.30 csütörtök, 15:46:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
MK1 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
363
364
365
366
367
368
369
[
370
]
371
372
373
374
375
376
377
...
390
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK1 Általános kérdések (Megtekintve 4846072 alkalommal)
Hege80
és 7 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18450 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:24:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.27 vasárnap, 10:20:06
ez hülyeség. bárhol levágod, már feszül a kelleténél jobban. a ford meg aztán nem az a fajta, aki pluszt hagy bárhol is. minden ft-os spórolnak, ahol lehet
pedig szerintem nagyon jól ki van találva az mk1 nemsokára 20-éves és minden úgy működik ahogy kell
ha nem jól lenne megtervezve akkor ismétlődő hibák jelenkeznének.10 éve használom de ismétlődő hiba még nem volt meg át alakítás se
tudod ha az időm engedi mindig elmegyek lógni olyan szerelőkhöz akik haverok megazért jó hírük van
gyaokori be vett szokás ha más megoldás nincs a cső elvágása de nyilvány hogy a hossz ne legyen tűl rövid
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.27 vasárnap, 10:26:31 írta Ragasits
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18451 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:37:31 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.27 vasárnap, 10:24:11
tudod ha az időm engedi mindig elmegyek lógni olyan szerelőkhöz akik haverok megazért jó hírük van
gyaokori be vett szokás ha más megoldás nincs a cső elvágása de nyilvány hogy a hossz ne legyen tűl rövid
tanulj tőlük sokat. cak az a baj, hogy úgy tanulsz, hogy egyik pillanatban ezt mondod, a másikban meg azt. meg ha volt neked valami hibád, akkor a másiknak bármi baja van, akkor azt hiszed csak az lehet a baja neki is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18452 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:40:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.27 vasárnap, 10:37:31
tanulj tőlük sokat. cak az a baj, hogy úgy tanulsz, hogy egyik pillanatban ezt mondod, a másikban meg azt. meg ha volt neked valami hibád, akkor a másiknak bármi baja van, akkor azt hiszed csak az lehet a baja neki is
nyílván nem csak az lehet de az is
az biztos amíg egyértelműen nincs megállapítva a hiba oka addig nem szabad semmin állógatni
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18453 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:46:10 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.27 vasárnap, 10:24:11
pedig szerintem nagyon jól ki van találva az mk1 nemsokára 20-éves és minden úgy működik ahogy kell
ha nem jól lenne megtervezve akkor ismétlődő hibák jelenkeznének.10 éve használom de ismétlődő hiba még nem volt meg át alakítás se
tudod ha az időm engedi mindig elmegyek lógni olyan szerelőkhöz akik haverok megazért jó hírük van
gyaokori be vett szokás ha más megoldás nincs a cső elvágása de nyilvány hogy a hossz ne legyen tűl rövid
Ideiglenes megoldásként, vész esetén le lehet vágni a csőből, de hosszú távon nem életbiztosítás. A mozgolódás, feszülés (a minimális is) egy idő után meghozza a hatást...
Láttam már így mókolt, majd széthullott gázolajcsövet, olajcsövet és vízcsövet is. Utóbbi kettő elég nagy bajokat tud csinálni.
Ha levágásra kerül sor, mielőbbi csere, nem tekinthető végleges, jó megoldásnak szinte sehol.
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18454 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 10:50:25 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.10.27 vasárnap, 10:46:10
Ideiglenes megoldásként, vész esetén le lehet vágni a csőből, de hosszú távon nem életbiztosítás. A mozgolódás, feszülés (a minimális is) egy idő után meghozza a hatást...
Láttam már így mókolt, majd széthullott gázolajcsövet, olajcsövet és vízcsövet is. Utóbbi kettő elég nagy bajokat tud csinálni.
Ha levágásra kerül sor, mielőbbi csere, nem tekinthető végleges, jó megoldásnak szinte sehol.
mondjuk az is igaz én se örülnék ha olyan elvágott cső ficeregne valahol.
minden képpen mérlegelni kell,az egyik helyen lehet bele fér oszt örök darab a másik helyen meg élet veszély élni meg mindenki szert és sokáig.
a legyozo esetében felejtős amiután be linkelte az adott csövet
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18455 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:03:54 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.27 vasárnap, 10:40:43
nyílván nem csak az lehet de az is
az biztos amíg egyértelműen nincs megállapítva a hiba oka addig nem szabad semmin állógatni
de te teljesen egyértelműen más dolgokhoz is ugyanazt az egy hibát "jósolod"
- mi az az állógatni?
- nagy segítség lenne, ha tennél néha írásjeleket.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18456 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:09:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.27 vasárnap, 11:03:54
de te teljesen egyértelműen más dolgokhoz is ugyanazt az egy hibát "jósolod"
hát nem éppen
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18457 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:11:09 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.27 vasárnap, 11:09:56
hát nem éppen
dehogynem. olvasgasd vissza, hogy mit írsz néha! lehet másnap józanul már nem is emlékszel mit csináltál előzőleg?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18458 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:12:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.27 vasárnap, 11:11:09
dehogynem. olvasgasd vissza, hogy mit írsz néha! lehet másnap józanul már nem is emlékszel mit csináltál előzőleg?
néha mindenki ír olyat amit nem kéne vagy úgy ahogy nem kéne
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18459 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:15:17 »
de azért jól el vagyunk
délben megnézem ám a hiradót
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18460 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:34:16 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.27 vasárnap, 11:12:44
néha mindenki ír olyat amit nem kéne vagy úgy ahogy nem kéne
de nem mindig ugyanazt a marhaságot
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18461 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 11:36:29 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.27 vasárnap, 11:34:16
de nem mindig ugyanazt a marhaságot
azt hittem elfáradtál
de jó mert így jobban megy az idő meg jókat mosolygok
mondjuk lehet az már chat
mindjárt jön a bünti
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Lacika71
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18462 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 13:43:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.27 vasárnap, 07:25:08
olyat még nem szereltem
amit legyozo linkelt az tetszik, csak hát 13eft
Szerintem azt én linkeltem legyozo-nek. De végülis minegy, az a lényeg, hogy tetszik.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18463 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 13:53:28 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.27 vasárnap, 10:09:22
semmi köze a hőtáguláshoz. a gumi mozog alatta, nem is kell nagyon meghúzni, lazítani mindig könnyebb lesz. ettől még tökéletes megoldás
Pedig más magyarázatot nem találok arra, hogy miért lazul ki a csavar. A motorblokk csonkja fém, feltehetően nem konstantán így tágul. 120-130 fok hőmérséklet különbség esetén ez már jelentős. Ha a bilincs nem rugalmas, akkor maradandó alakváltozást szenved, tehát lassan kilazul és engedi kifolyni a lét.
Ha ismersz más magyarázatot én meghallgatom, de tény, hogy a csavar kilazult úgy, hogy egyszer beindítottam a gépet.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18464 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 13:58:56 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.27 vasárnap, 13:53:28
Pedig más magyarázatot nem találok arra, hogy miért lazul ki a csavar. A motorblokk csonkja fém, feltehetően nem konstantán így tágul. 120-130 fok hőmérséklet különbség esetén ez már jelentős. Ha a bilincs nem rugalmas, akkor maradandó alakváltozást szenved, tehát lassan kilazul és engedi kifolyni a lét.
Ha ismersz más magyarázatot én meghallgatom, de tény, hogy a csavar kilazult úgy, hogy egyszer beindítottam a gépet.
Tehát azt mondod, hogy a HF csavarok minden motorjáratás után lazulnak?
Csak mert felmelegszenek és utána lehűlnek?
Merthogy ezt írtad. De én ezt nem hiszem.
Arra tudok gondolni, hogy nem húztad meg eléggé, vagy egyáltalán nem, és kirázódott. A rázkódásnak jobban tudok hinni, mint a hő miatti tágulás és szűkülés miatti csavarkilazulásnak.
De lehet, hogy nekem hiányosak a műszaki ismereteim.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18465 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 16:40:48 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.10.27 vasárnap, 13:58:56
Tehát azt mondod, hogy a HF csavarok minden motorjáratás után lazulnak?
Csak mert felmelegszenek és utána lehűlnek?
Merthogy ezt írtad. De én ezt nem hiszem.
Arra tudok gondolni, hogy nem húztad meg eléggé, vagy egyáltalán nem, és kirázódott. A rázkódásnak jobban tudok hinni, mint a hő miatti tágulás és szűkülés miatti csavarkilazulásnak.
De lehet, hogy nekem hiányosak a műszaki ismereteim.
Amint írtam, a csavar ki volt lazulva,
100%, hogy ennél jobban megszorítottam, sőt jól megszorítottam
. Azt, hogy attól lazult-e ki, hogy elfordult körbe, vagy attól, hogy a fémpántban található rovátkák, amik a menetet jelentik eldeformálódtak, esetleg engedett a bilincs valamelyik rögzítése a csonk hőtágulása miatt, nem tudom, de tény a csavar lazább volt mint előtte. Ha belegondolsz, akkor a hasonlatod nem helytálló, hiszen a HF csavarjainak elhelyezkedése nem felel meg egy bilincs szorító csavarjának elhelyezkedésével, ennek következtében az erőhatások is mások.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18466 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 16:44:30 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.27 vasárnap, 16:40:48
Amint írtam, a csavar ki volt lazulva,
100%, hogy ennél jobban megszorítottam, sőt jól megszorítottam
. Azt, hogy attól lazult-e ki, hogy elfordult körbe, vagy attól, hogy a fémpántban található rovátkák, amik a menetet jelentik eldeformálódtak, esetleg engedett a bilincs valamelyik rögzítése a csonk hőtágulása miatt, nem tudom, de tény a csavar lazább volt mint előtte. Ha belegondolsz, akkor a hasonlatod nem helytálló, hiszen a HF csavarjainak elhelyezkedése nem felel meg egy bilincs szorító csavarjának elhelyezkedésével, ennek következtében az erőhatások is mások.
az igaz, hogy az erőhatások mások, de a nagyságuk is többszázszor akkora mint egy ilyen bilincsnek. ahőtágulás, ami minimális 20-és 100 fok közt a bilincs is kibírná, pláne, még alatta van egy fél centis falvastagságú gumicső. hidd el, nem azért lazult ki, mert nem jó oda.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18467 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 17:14:08 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.27 vasárnap, 16:40:48
Amint írtam, a csavar ki volt lazulva,
100%, hogy ennél jobban megszorítottam, sőt jól megszorítottam
. Azt, hogy attól lazult-e ki, hogy elfordult körbe, vagy attól, hogy a fémpántban található rovátkák, amik a menetet jelentik eldeformálódtak, esetleg engedett a bilincs valamelyik rögzítése a csonk hőtágulása miatt, nem tudom, de tény a csavar lazább volt mint előtte. Ha belegondolsz, akkor a hasonlatod nem helytálló, hiszen a HF csavarjainak elhelyezkedése nem felel meg egy bilincs szorító csavarjának elhelyezkedésével, ennek következtében az erőhatások is mások.
nekem minden ujraszerelt viz témánál aba bilincset használtam, mert az eredeti rugós,lágy volt,nem szoritott semmit! nekem egy aba bilincs sem enged,nem deformálodott el,és nem lazult meg! az biztos,hogy ha agyon huzod,hajlamos átugrani,,és ezzel mint megszakadt menet viselkedni,,és igy lehet olyan ami ugy tünhet laza,,fel lazult! és az is lehet,hogy mikor meg huztad,akkor egy kis hőtágulás,és már át is ugrott a menet a bilincsen,,igy meg persze meglazulhat..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18468 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 17:32:41 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.27 vasárnap, 13:43:47
Szerintem azt én linkeltem legyozo-nek. De végülis minegy, az a lényeg, hogy tetszik.
bocs
reggel volt még
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18469 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 18:00:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.27 vasárnap, 16:44:30
az igaz, hogy az erőhatások mások, de a nagyságuk is többszázszor akkora mint egy ilyen bilincsnek. ahőtágulás, ami minimális 20-és 100 fok közt a bilincs is kibírná, pláne, még alatta van egy fél centis falvastagságú gumicső. hidd el, nem azért lazult ki, mert nem jó oda.
Végül is mindegy. Kilazult, így nem tudja ellátni a funkcióját. Most már visszaszenvedtem a rugóst, vettem egy hajlított csőrű fogót, azzal megbírtam annyira szorítani, hogy a helyére ment. Holnap próba. Aztán ha jó, akkor jöhet a radiátor tisztítás.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18470 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 20:48:48 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.27 vasárnap, 18:00:21
Végül is mindegy. Kilazult, így nem tudja ellátni a funkcióját. Most már visszaszenvedtem a rugóst, vettem egy hajlított csőrű fogót, azzal megbírtam annyira szorítani, hogy a helyére ment. Holnap próba. Aztán ha jó, akkor jöhet a radiátor tisztítás.
gratula
biztos jó lesz
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18471 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 20:51:12 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.27 vasárnap, 20:48:48
gratula
biztos jó lesz
Ismétlem magam: a próféta szóljon belőled!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18472 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 20:52:42 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.27 vasárnap, 20:51:12
Ismétlem magam: a próféta szóljon belőled!
ej papi tényleg drukkolok neked
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18473 Dátum:
2013.10.29 kedd, 10:02:01 »
legyozo mi újság you lett
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18474 Dátum:
2013.10.29 kedd, 16:21:00 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.29 kedd, 10:02:01
legyozo mi újság you lett
Nem lehet javítani.
Emailben azt írták, vigyem bátran, helyszínen, pedig nem lehet javítani. Venni kell boltból.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18475 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 08:15:37 »
valaki Pest megyében,esetleg szigethalom közelében... nincs valakinek egy ilyen cucca?? egy öninditó csavart kellene kilazitani,és kész!
http://www.szerszamok.eu/termek/legkulcsracsni
ísemmilyen szerszámmal nem tudom,mert nagyon meg van huzva! vagy be van ragasztva! És aki ismeri az inditó elhelyezkedését,az tudja hogy kevés a hely,és nem lehet erőt kifejteni! sajnos egy ilyen levegős kulcsban látok reményeket,egy jó béta fejjel! Ha van egy ilyen cucc,persze kompresszorral,akkor kb 5 perc a meló!
Ha van segitő jelentkező irjon legyenszives...köszönöm
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #18476 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 11:29:52 »
Idézetet írta: fusim - 2008.11.25 kedd, 19:46:16
A benyásnál hátul van egy vas azt le kell szedni meg a harangnál a 3 csavart és kijön. Első legyen az aksi és a légszűrő kiszerelés
srácok,,,nekem egy 2.0 benzinesem van MK1 es. le kéne venne az inditót,de az alulról nézve "felső" csavart nem birom lazitani! sehogy..ugy kicsi a hely,a krova épp ugy kattan hogy felütközik valahova..nem tudok elég nagyot huzni! a két oldalsó csavar simán kijött,de ami ha igaz a szivócsonk alatt van,nem mozdul! van erre ötlet? köszi..Ja,,felülröl sem tudtam...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #18477 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 13:43:22 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.31 csütörtök, 11:29:52
srácok,,,nekem egy 2.0 benzinesem van MK1 es. le kéne venne az inditót,de az alulról nézve "felső" csavart nem birom lazitani! sehogy..ugy kicsi a hely,a krova épp ugy kattan hogy felütközik valahova..nem tudok elég nagyot huzni! a két oldalsó csavar simán kijött,de ami ha igaz a szivócsonk alatt van,nem mozdul! van erre ötlet? köszi..Ja,,felülröl sem tudtam...
Én passz. A donorról is a vevő vette le, nem én bajlódtam vele.
Egyébiránt a linkelt levegős racsni csak kényelmi szempontból jó, szerintem.
Meglazításhoz a keréknél használt légkulcsot ajánlanám.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Mondeo I.
«
Új hozzászólás #18478 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 14:56:20 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.10.31 csütörtök, 13:43:22
Én passz. A donorról is a vevő vette le, nem én bajlódtam vele.
Egyébiránt a linkelt levegős racsni csak kényelmi szempontból jó, szerintem.
Meglazításhoz a keréknél használt légkulcsot ajánlanám.
tudom! De semmi nem fer oda! Ha lentről nezed,kb
10-15cm szeles es vagy 40 cm magas lyukba kell
felnyulni! A kulcsal huzni nem tudsz! Nagyon gaz
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18479 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 16:20:26 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.29 kedd, 16:21:00
Nem lehet javítani.
Emailben azt írták, vigyem bátran, helyszínen, pedig nem lehet javítani. Venni kell boltból.
Vettem boltból. Beszereltem, mindjárt kipróbálom. Egyelőre még hideg, helyben járatva, de még mindig levegős.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18480 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 16:33:23 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.31 csütörtök, 16:20:26
Vettem boltból. Beszereltem, mindjárt kipróbálom. Egyelőre még hideg, helyben járatva, de még mindig levegős.
milyet,és mennyi ért? én meg szoktam nyomkodni a hütő tetejére menő vastag csövet,ott is van benne levegő! és hagyd nyitva a kiegyenlitőt..mondjuk azt a hideg állapotában kell nyitva hagyni és ugy melegiteni! akkor elvileg ki tudja nyomni a levegőt!
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18481 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 17:19:20 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.31 csütörtök, 16:20:26
Vettem boltból. Beszereltem, mindjárt kipróbálom. Egyelőre még hideg, helyben járatva, de még mindig levegős.
A próbakör megvolt, el-elfogyott a tartályból nyál, pótoltam. A radiátor már az út elején felmelegedett, tűzforró volt végig és ez jó jel. A fűtést csak holnap tudom meg. Most még nem nyomtam a helyére a dobozt, azért hogy nyúlhassak be és tapizhassam a radiátort.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18482 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:34:07 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.31 csütörtök, 08:15:37
valaki Pest megyében,esetleg szigethalom közelében... nincs valakinek egy ilyen cucca?? egy öninditó csavart kellene kilazitani,és kész!
http://www.szerszamok.eu/termek/legkulcsracsni
ísemmilyen szerszámmal nem tudom,mert nagyon meg van huzva! vagy be van ragasztva! És aki ismeri az inditó elhelyezkedését,az tudja hogy kevés a hely,és nem lehet erőt kifejteni! sajnos egy ilyen levegős kulcsban látok reményeket,egy jó béta fejjel! Ha van egy ilyen cucc,persze kompresszorral,akkor kb 5 perc a meló!
Ha van segitő jelentkező irjon legyenszives...köszönöm
ezzel nem lehet ilyet meglazítani. ez az erő nagyjából egyenlő a 0-val
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18483 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:42:13 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.31 csütörtök, 16:33:23
...milyet,és mennyi ért?
Ő
lett az áldozat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18484 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:44:38 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.31 csütörtök, 19:42:13
Ő
lett az áldozat.
hú, bakker! sok szerencsét hozzá!
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18485 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:47:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.31 csütörtök, 19:34:07
ezzel nem lehet ilyet meglazítani. ez az erő nagyjából egyenlő a 0-val
jo,de akkor mivel? Kb egy ilyen meretű cucc fer be! Es nincs
hely!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18486 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:51:16 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.31 csütörtök, 19:47:47
jo,de akkor mivel? Kb egy ilyen meretű cucc fer be! Es nincs
hely!
ha ez befér, akkor befér egy rendes fél colos hajtószár is
jó szerszámokat kell használni. nem véletlen drágábbak az "igazi" szerszámok, az áruházas készleteknél. ilyen kis helyen derül ki, pl, hogy milyen jó is az, ha fele akkora helyen tud racsnizni, mint egy olcsó vacak
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.31 csütörtök, 19:54:13 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18487 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:59:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.31 csütörtök, 19:44:38
hú, bakker! sok szerencsét hozzá!
Köszönöm!
Már benn van. A méret megegyezik, faragni nem kellett.
A próbaúton tűforró lett, végig úgy is maradt. Holnap teljesen összerakom, akkor okosabb leszek.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18488 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:01:50 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.31 csütörtök, 19:47:47
jo,de akkor mivel? Kb egy ilyen meretű cucc fer be! Es nincs
hely!
nem te vagy az első, aki akna és motorkiszedés nélkül áll neki önindítócserének ...
a sajátomon villáskulccsal szedtem ki
ismerősén amikor csináltam, ott crovával tudtam csak, de elfért
igen, volt már téma, amit GinJoy mondd ...
ellenben nagyon igaza van ...
lehet hogy veszel ötszázért egy racsnis fejet, de aztán majd szépen lassan ki fog derülni, hogy nem tudod mindenhol felhasználni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18489 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:02:52 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.31 csütörtök, 19:59:40
Köszönöm!
Már benn van. A méret megegyezik, faragni nem kellett.
A próbaúton tűforró lett, végig úgy is maradt. Holnap teljesen összerakom, akkor okosabb leszek.
és az oldalát leragasztottad valamivel?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18490 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:04:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.31 csütörtök, 20:02:52
és az oldalát leragasztottad valamivel?
Nem ragasztottam semmit. Mire gondolsz, melyik oldal?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18491 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:06:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.31 csütörtök, 20:01:50
nem te vagy az első, aki akna és motorkiszedés nélkül áll neki önindítócserének ...
a sajátomon villáskulccsal szedtem ki
ismerősén amikor csináltam, ott crovával tudtam csak, de elfért
így van! sok helyre oda lehet férni, rendes szerszámmal.
nekem mindig a kombi hátsó gátlókat szokták nem elhinni, hogy gond nélkül hozzá lehet férni egy normális szerszámkészlettel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18492 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:08:36 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.31 csütörtök, 20:04:44
Nem ragasztottam semmit. Mire gondolsz, melyik oldal?
a linkelt képed alapján a jobb oldala. hogy ne fújja el mellette a levegőt, hanem valóban átmenjen rajta
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18493 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:15:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.31 csütörtök, 20:08:36
a linkelt képed alapján a jobb oldala. hogy ne fújja el mellette a levegőt, hanem valóban átmenjen rajta
Nem gondoltam erre, de teljesen logikus!
A probléma adott, most már csak megoldás kell. Mivel tömjem be ott az a lyukat?
Naplózva
Gee
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18494 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:31:05 »
sziasztok
abba kérném a segítségeteket hogy a TD motoron hol van a motorszám/motorkód fél napja lesem a blokkot de nem találtam rajta
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18495 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:35:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.31 csütörtök, 20:06:50
így van! sok helyre oda lehet férni, rendes szerszámmal.
nekem mindig a kombi hátsó gátlókat szokták nem elhinni, hogy gond nélkül hozzá lehet férni egy normális szerszámkészlettel
en azt tudom h a hajtoszarat fel lehet dugni,d a motor,es a homlokfal
közt 10 cm van! Nem lehet erőt kifejteni! Felkoppan a szerszam!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18496 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:48:24 »
Idézetet írta: Gee - 2013.10.31 csütörtök, 20:31:05
sziasztok
abba kérném a segítségeteket hogy a TD motoron hol van a motorszám/motorkód fél napja lesem a blokkot de nem találtam rajta
le kell szedni a gázolajszűrőt, és alatta van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18497 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:50:34 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.31 csütörtök, 20:35:02
en azt tudom h a hajtoszarat fel lehet dugni,d a motor,es a homlokfal
közt 10 cm van! Nem lehet erőt kifejteni! Felkoppan a szerszam!
10 centi az nagyon sok, ha jó szerszám van. hosszú nyél esetleg?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18498 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 21:55:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.31 csütörtök, 19:51:16
jó szerszámokat kell használni. nem véletlen drágábbak az "igazi" szerszámok, az áruházas készleteknél. ilyen kis helyen derül ki, pl, hogy milyen jó is az, ha fele akkora helyen tud racsnizni, mint egy olcsó vacak
Ez bizony igaz. Nem nehéz dolog az autószerelés, ha megfelelő minőségűek a szerszámok. Én is tapasztaltam már ezt többször is.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18499 Dátum:
2013.11.01 péntek, 10:05:00 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.10.31 csütörtök, 20:15:08
Nem gondoltam erre, de teljesen logikus!
A probléma adott, most már csak megoldás kell. Mivel tömjem be ott az a lyukat?
Rést megszüntettem az eredeti szivaccsal, próbakör alkalmával tűzforró a levegő!
Probléma kipipálva!
Naplózva
Oldalak:
1
...
363
364
365
366
367
368
369
[
370
]
371
372
373
374
375
376
377
...
390
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ