Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 15:16:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480400 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 10:54:00 »

Remélem eltudsz majd jönni.
Akkor veled gyorsultam? Kék mondeo?
MKI fehér bálna, azaz kombi.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 11:51:00 »

MKI fehér bálna, azaz kombi.
jol tudja joe.
2.0
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 11:58:00 »

MKI-nél csatit is kell cserélni, és lehet, hogy AC pumpát is, illetve kötözgetni kell egy kicsit. Nem egy elvetendő ötlet, az biztos...
Fusim MKI-be épített be MKII-es fedcomputert. Vele is lehetne konzultálni. Ja, és azt hiszem nem cserélt AC-t. Csatit biztos, mert azt én adtam neki:)))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 11:59:00 »

Fusim MKI-be épített be MKII-es fedcomputert. Vele is lehetne konzultálni. Ja, és azt hiszem nem cserélt AC-t. Csatit biztos, mert azt én adtam neki:)))
Ezért írtam azt, hogy lehet, de sztem egyedi, és szerencse is kell hozzá.Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 12:02:00 »

Ezért írtam azt, hogy lehet, de sztem egyedi, és szerencse is kell hozzá.Smiley
Ok:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 12:58:00 »

Köszönöm a válaszokat és a tanácsokat okulok belőle.Ha valamit sikerül összehoznom akkor majd megírom.Mégegyszer THX
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 13:07:00 »

Köszönöm a válaszokat és a tanácsokat okulok belőle.Ha valamit sikerül összehoznom akkor majd megírom.Mégegyszer THX
Azé kiváncsi lennék a gépedre! Havernak is 1.6 van és tényleg, nem 1 erőgép. Ha van valami okosság hozzá, akkor érdekel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 13:11:00 »

Fusim MKI-be épített be MKII-es fedcomputert. Vele is lehetne konzultálni. Ja, és azt hiszem nem cserélt AC-t. Csatit biztos, mert azt én adtam neki:)))
Mikor láttad utojjjára
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 13:13:00 »

Mikor láttad utojjjára
(... szal Misi jöhetne Kmadarasra, a pályadíj már szinte ingyé lesz még a Fifivel is érkezhetne ...)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 13:49:00 »

Mikor láttad utojjjára
Én tegnap a szomszédban.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 14:00:00 »

Én tegnap a szomszédban.
Párkányban jártál?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 14:01:00 »

Párkányban jártál?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2006.05.04 csütörtök, 16:01:00 »

Nekem a lóvé megvan, és lassan rá is szánom magam! most az után érdeklődöm, hogy melyik tuning a jobb. az amin bemérik a dolgot, vagy az amin rádugják a chipet a gyári csatira, és nem mérnek semmit. Te melyiket rakatod be?
Még nem tom!
Az a Zozi féle cucc jónak tűnik.....de még egy picit körbejárom a dolgot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2006.05.05 péntek, 10:39:00 »

Még nem tom!
Az a Zozi féle cucc jónak tűnik.....de még egy picit körbejárom a dolgot.
Jó is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2006.05.05 péntek, 12:57:00 »

Szerintem azzal lehet a probléma, hogy a mondeóban nincs tdi! Én azt gondolom, inkább tddi lehet. Hátha így...
Vagy 1.8 Td amögé is könnyű odarakni az I-t mivel Cooler van rajta...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2006.05.05 péntek, 19:23:00 »

Jó is.
Hétfőn megmondom zozi:)))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2006.05.06 szombat, 07:32:00 »

Emberek! R.zsolti rászánta magát a tuningra! Hétfőn kerül bele a gépbe, aztán lezavar mindenkit maga elől!
Engem remélem nem - legyen már vmi előnye a TDCi-nek is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2006.05.06 szombat, 08:39:00 »

Vagy 1.8 Td amögé is könnyű odarakni az I-t mivel Cooler van rajta...
De a tdi-ben az i nem az intercooler, hanem inyeksön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2006.05.06 szombat, 08:56:00 »

De a tdi-ben az i nem az intercooler, hanem inyeksön.
Akkor a TD 1,6 golfon,miért nem volt I?Hol ott az is (injection)befecskendezős volt!Amikor meg rá került az intercooler 1-ből ott termett az I betű!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2006.05.06 szombat, 19:42:00 »

Szeretnék az autómra valami komolyabb fékeket. Sajnos a gyáriak nem nagyon bírják, már korábban írtam a tárcsa repedésekről. A negyedik garnítúrát használom, de már ez is meg van égve.
Tud valaki valami márkát és műhelyt javasolni? Előre is köszi!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2006.05.06 szombat, 19:58:00 »

Szeretnék az autómra valami komolyabb fékeket. Sajnos a gyáriak nem nagyon bírják, már korábban írtam a tárcsa repedésekről. A negyedik garnítúrát használom, de már ez is meg van égve.
Tud valaki valami márkát és műhelyt javasolni? Előre is köszi!
Tiszteletem!
 
Mi újság veled? Kunmadaras?
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2006.05.06 szombat, 20:18:00 »

Szeretnék az autómra valami komolyabb fékeket. Sajnos a gyáriak nem nagyon bírják, már korábban írtam a tárcsa repedésekről. A negyedik garnítúrát használom, de már ez is meg van égve.
Tud valaki valami márkát és műhelyt javasolni? Előre is köszi!
curtis,
 
Csak kíváncsiságból: mitől van a fékeiden ekkora terhelés? Féktárcsákat elrepeszteni... az igen! Mekkora teljesítményű autód van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2006.05.06 szombat, 20:56:00 »

Tiszteletem!
 
Mi újság veled? Kunmadaras?
Köszi kérdésed, jól vagyok. Sajnos a lelkesedésem több mint az időm, de most megpróbálok elmenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2006.05.06 szombat, 20:57:00 »

curtis,
 
Csak kíváncsiságból: mitől van a fékeiden ekkora terhelés? Féktárcsákat elrepeszteni... az igen! Mekkora teljesítményű autód van?
Titanium 3.0
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2006.05.06 szombat, 21:23:00 »

Helló új vagyok itt 1.8TDi escortom van és aztszeretném kérdezni van e valakinek TD-n sportlégszűrője írja már le mit ér ha van rajta, vegyek e lök e rajta valamit miveljobb ha jobb kössz !
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 08:26:00 »

Helló új vagyok itt 1.8TDi escortom van és aztszeretném kérdezni van e valakinek TD-n sportlégszűrője írja már le mit ér ha van rajta, vegyek e lök e rajta valamit miveljobb ha jobb kössz !
Nem TDi... az a fócvágen jelzése... a tiéd egyébként sem közvetlen befecskendezéses, hanem előkamrás. Az i nem az intercooler jelzi. Ha közvetlen bfecskendezéses lenne, annak a neve a fordnál tddi. A tiéd tehát TD.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 08:27:00 »

Szeretnék az autómra valami komolyabb fékeket. Sajnos a gyáriak nem nagyon bírják, már korábban írtam a tárcsa repedésekről. A negyedik garnítúrát használom, de már ez is meg van égve.
Tud valaki valami márkát és műhelyt javasolni? Előre is köszi!
Kerámiafék. Az nem fog repedni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 17:55:00 »

De a tdi-ben az i nem az intercooler, hanem inyeksön.
Jelenthet Intercoolert is!
Általában viszont Injektort jelent, ebben igazad van...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 18:02:00 »

Jelenthet Intercoolert is!
Általában viszont Injektort jelent, ebben igazad van...
A dízeleknél szerintem nem injektort hanem INJECTION-t azaz befecskendezést jelent a legtöbb esetben.
A fosvágen TDI je pl. Turbo Direct Injection-t jelent vagyis a közvetlen befecskendezést jelenti
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 18:05:00 »

A dízeleknél szerintem nem injektort hanem INJECTION-t azaz befecskendezést jelent a legtöbb esetben.
A fosvágen TDI je pl. Turbo Direct Injection-t jelent vagyis a közvetlen befecskendezést jelenti
Nem toom miért írtam Injektort!
Injectiont akartam, azzal nem kötexem, ez így igaz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 18:10:00 »

Félreértés ne essen!!! Én sem kötekedni akartam....
Okké!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 18:10:00 »

Nem toom miért írtam Injektort!
Injectiont akartam, azzal nem kötexem, ez így igaz!
Félreértés ne essen!!! Én sem kötekedni akartam....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 18:45:00 »

Félreértés ne essen!!! Én sem kötekedni akartam....
Én igen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 19:04:00 »

Én igen...
Azt tudjuk Angel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 19:10:00 »

Emberek!!! Tuning & Stereo Show lesz Július 8-9-én a kiskunlacházi reptéren. Jól emléxem a Nagy Ford tali is itt lesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 19:18:00 »

Emberek!!! Tuning & Stereo Show lesz Július 8-9-én a kiskunlacházi reptéren. Jól emléxem a Nagy Ford tali is itt lesz
Igen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 19:24:00 »

Az útvonal adatokat akkor nem kell törölni az emlékekből
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 21:02:00 »

A dízeleknél szerintem nem injektort hanem INJECTION-t azaz befecskendezést jelent a legtöbb esetben.
A fosvágen TDI je pl. Turbo Direct Injection-t jelent vagyis a közvetlen befecskendezést jelenti
A ford TD-je pedig TCI(Turbo Charged Intercooled) ként van megemlítve a dokumentációkban. Már majdnem TDCI!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2006.05.07 vasárnap, 21:04:00 »

Én igen...
Ja....azt láttam...ill. olvastam..de azt is lehet kiigazításnak venni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 14:59:00 »

Nyilvánvalóan hüje kérdés de monnya meg valaki mosmá:
Adva van ugye a szívóoldali tuning - csövek, d.szűrő - innen következne a kipuff áteresz könnyítés. Minek is? Attól, hogy könnyebben kap levegőt, nem fog többen nyelni és kipufogni, mert akkor csökkenne a fogyasztás ... a vége meg a levegőhajtás volna miért kell a kipuff tuning?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 15:35:00 »

Nyilvánvalóan hüje kérdés de monnya meg valaki mosmá:
Adva van ugye a szívóoldali tuning - csövek, d.szűrő - innen következne a kipuff áteresz könnyítés. Minek is? Attól, hogy könnyebben kap levegőt, nem fog többen nyelni és kipufogni, mert akkor csökkenne a fogyasztás ... a vége meg a levegőhajtás volna miért kell a kipuff tuning?
Hello!
Lehet,hogy hüje válasz,de amikor az Off astramon akartam szívóoldali tuningot/direktszűrő/,a szerelőm azt mondta,hogy kipuf.tuning nélkül /pl.60-as rendszer/nincs értelme,mert a katalizátor úgyis lefojtja az esetleges plussz energiát és csak egy kis hangtuning lesz az egész nekifutásból.
Tény ,az ismerőseim közül mindenki együtt csináltatta a kettőt.A zöldkártya már más kérdés...
Üdv.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 15:42:00 »

Nyilvánvalóan hüje kérdés de monnya meg valaki mosmá:
Adva van ugye a szívóoldali tuning - csövek, d.szűrő - innen következne a kipuff áteresz könnyítés. Minek is? Attól, hogy könnyebben kap levegőt, nem fog többen nyelni és kipufogni, mert akkor csökkenne a fogyasztás ... a vége meg a levegőhajtás volna miért kell a kipuff tuning?
Ahogy én el tudom képzelni a dolgot az a következő (lenne):
 
Az egész művelet egy csőként képzelhető el, ahol felgyorsítjuk a beáramlást, majd chippel a benzin levegő lekezelését, és adunk a kiáramló bűznek nagyobb keresztmetszetet. A direktszűrő azért érdemes, mert alapban is folyt már a gyári rendszer annyit, hogy legyen lehetőségünk az ilyen egyszerű otthoni tuningra, és mivel a motor is úgy műxik, hogy minél több, frissebb, hidegebb, páradúsabb levegő jut be, annál több, pontosabb benzint kever a rendszer hozzá, így már érezhető némi + nyomaték alul...SZVSZ(illetve tapasztalat)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 16:38:00 »

Ahogy én el tudom képzelni a dolgot az a következő (lenne):
 
Az egész művelet egy csőként képzelhető el, ahol felgyorsítjuk a beáramlást, majd chippel a benzin levegő lekezelését, és adunk a kiáramló bűznek nagyobb keresztmetszetet. A direktszűrő azért érdemes, mert alapban is folyt már a gyári rendszer annyit, hogy legyen lehetőségünk az ilyen egyszerű otthoni tuningra, és mivel a motor is úgy műxik, hogy minél több, frissebb, hidegebb, páradúsabb levegő jut be, annál több, pontosabb benzint kever a rendszer hozzá, így már érezhető némi + nyomaték alul...SZVSZ(illetve tapasztalat)
Fojt. (a folyt a folyik múlt ideje).
Hülye (nem pontos j).
 
Bocsi.
 
Én (és az olyanok, akik értenek hozzá) ICS-el vagyok egy véleményen: ha több levegő be, akkor annak ki is kell jönnie, vagyis a direktszűrő a kipuff tuning nélkül sokat nem ér. Inkább csak a feeling, esetleg az a +nyomaték alul.
Az is probléma, hogy a motor így meleg levegőt szív, a hideg helyett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 19:46:00 »

Ettol a levego konnyitestol kicsit haraposabb lesz a verda. Ergo hamarabb biiir felporogni, kevesebb energia kell a szivashoz, es a kipufhoz. Tehat valamelyest no a teljesitmeny. Szerintem egy sima direkt szuro, soot meg egy vadi friss papir szuro is sokat dobhat a rendszeren, foleg alul. Mikor berakom az uj szurot, akkor egy jo darabig sokkal konyebben mozdul a verda. Aztan sajna egy ido utan elmulik eza fajta konyedtseg, de a hatas mindenkeppen erezheto. Szerelo srac azt mondta, mikor felraktuk a Bosal katit, hogy ez kevesbe folytja a verdat. Ebbol kiindulva mar akar mondhatjuk aztis, hogy picit tunningolva van a kipuffom. Mar csak egy direkt szuro kene... csak feltem a portol a verdat
Talan ha 3-4e km-kent tisztogatnam...vagy minden nap...talan akkor nyugodtabb lennek
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 19:50:00 »

Ettol a levego konnyitestol kicsit haraposabb lesz a verda. Ergo hamarabb biiir felporogni, kevesebb energia kell a szivashoz, es a kipufhoz. Tehat valamelyest no a teljesitmeny. Szerintem egy sima direkt szuro, soot meg egy vadi friss papir szuro is sokat dobhat a rendszeren, foleg alul. Mikor berakom az uj szurot, akkor egy jo darabig sokkal konyebben mozdul a verda. Aztan sajna egy ido utan elmulik eza fajta konyedtseg, de a hatas mindenkeppen erezheto. Szerelo srac azt mondta, mikor felraktuk a Bosal katit, hogy ez kevesbe folytja a verdat. Ebbol kiindulva mar akar mondhatjuk aztis, hogy picit tunningolva van a kipuffom. Mar csak egy direkt szuro kene... csak feltem a portol a verdat
Talan ha 3-4e km-kent tisztogatnam...vagy minden nap...talan akkor nyugodtabb lennek
Kevésbé fojtja. Nem ly
 
A direktszűrő nem szűr eléggé?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 19:56:00 »

angel,
 
Jovanna, huJe vagyok. Nem erteni magyar, irni meg plane Cool
 
A direkt szuro elvileg joval tobb luftot enged at mint a tapir szuro, de gyanitom, hogy nem is szur annyira, mint a tapir, akarom mondani papir Cool De majd az okosok megaszondjak.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 21:39:00 »

angel,
 
Jovanna, huJe vagyok. Nem erteni magyar, irni meg plane Cool
 
A direkt szuro elvileg joval tobb luftot enged at mint a tapir szuro, de gyanitom, hogy nem is szur annyira, mint a tapir, akarom mondani papir Cool De majd az okosok megaszondjak.
Szerintem a direktszűrő nem rosszabb, mint a hagyományos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 23:23:00 »

Szerintem a direktszűrő nem rosszabb, mint a hagyományos.
De az sajnos... Majd megmutatom a MAF-omat Kunmadarason. Ősszel szörnyűlködtünk rajta rendesen, pedig nem gagyi a direktszűrőm.
Ősszel kitakarítottuk csilli-villi volt, de majd megnézzük most is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2006.05.09 kedd, 06:53:00 »

Angel!
 
A te válaszodban is találtam 2(!) hibát. Helyesírásilag.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2006.05.09 kedd, 06:55:00 »

Ja, a 2868-ra gondolok. Észrevételeidnek amúgy örülök, engem is zavar, mikor alapvető dolgokat nem jól írnak...
Mondjuk a tartalmon nem változtat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.