Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 16:02:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480431 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 13:34:00 »

Zombie!
 
Megérte ennyit dolgozni, hogy tárcsa helyett dobféked legyen?
Fordítva ! ! ! dobból lett tárcsa, vagy nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 14:06:00 »

Zombie!
 
Megérte ennyit dolgozni, hogy tárcsa helyett dobféked legyen?
Ja, ja !
Megérte !
Jobb a fékhatásom mint egy WRX-nek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 14:07:00 »

Fordítva ! ! ! dobból lett tárcsa, vagy nem?
De !
De Gabó csak viccőt! (legalábbis remélem.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 19:13:00 »

De !
De Gabó csak viccőt! (legalábbis remélem.)
Hát Fusim mester nem érti a tréfát , de remélem legalább szereti.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 21:32:00 »

Sziasztok tanácsot kérnék 115-ös tddi hergelésre!Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2006.06.27 kedd, 11:07:00 »

Sziasztok tanácsot kérnék 115-ös tddi hergelésre!Köszi
NYOMJAD NEKI!!!MI AZ, LEHAGY EZ A FOSTALICSKA?!NE LEGYÉL PUDING!!!
A hergeléshez ezek a szavak jutottak először eszembe.(De nem biztos, hogy ettől jobban menne.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2006.06.27 kedd, 12:15:00 »

Helló ZOMBIE téged kereslek !!!  
ugyhallom értesz a gyári turbó picit megvadításához enyémmel lehetne valamit okosítani Huh?
Amugy hol is lax te helyileg Huh? összefuthatnánk
Számod elküldöd nekem emilben Huh? petiy@freemail.hu  
kössssssssssz !!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:08:00 »

Sziasztok tanácsot kérnék 115-ös tddi hergelésre!Köszi
Turbónyomás emelése?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:40:00 »

Sziasztok !
Múlthét hétvégén nekiugrottam a hátsó fékeknek és egy kissé átalakítottam.  
Maga a művelet 6 órásra sikeredett, de az élmény leírhatatlan. A fékhatás külömbség óriási !
01,02,03,04,05,06,07,08,09,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,A beszakadt ABS jeladó !,Ritka pillanat ! Munka közben !
 
Üdv.: Zombi
Hát, hogy én ebbe bele nem fognék, még a CD elölapját is le kellett venni...
 
És Te csak néha alszol munka közben mi? Micsoda duma...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:41:00 »

NYOMJAD NEKI!!!MI AZ, LEHAGY EZ A FOSTALICSKA?!NE LEGYÉL PUDING!!!
A hergeléshez ezek a szavak jutottak először eszembe.(De nem biztos, hogy ettől jobban menne.)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:42:00 »

Na ja 90-100 körül elmentem, de azért indulásban bukó voltam. Mondjuk egy lámpa hosszban elment, kettöben már nem. De azért továbbra is érdekelne a chippelés, ha esetleg tudnátok valakit ajánlani, mert kontárhoz nem akarom vinni a kicsikét!
Én eddigi olvasataimban nem javallanám, csak ha túl vagy a beömlő, motor, és kipufftuningon, és még maradt lóvéd. Csak azért, mert 10-15% növekedést ígérnek...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:43:00 »

Sziasztok tanácsot kérnék 115-ös tddi hergelésre!Köszi
Lehet chippelni, és elég izmos lesz tőle. Olvass vissza jócskán, és találsz élmények mellett helyeket is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:07:00 »

Lehet chippelni, és elég izmos lesz tőle. Olvass vissza jócskán, és találsz élmények mellett helyeket is!
Nem elég izmos. Eddig még tdci-t nem nagyon sikerült megszorongatni... legalábbis engem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:31:00 »

Nem elég izmos. Eddig még tdci-t nem nagyon sikerült megszorongatni... legalábbis engem.
Ki volt a próbálkozsó?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:32:00 »

Helló ZOMBIE téged kereslek !!!  
ugyhallom értesz a gyári turbó picit megvadításához enyémmel lehetne valamit okosítani Huh?
Amugy hol is lax te helyileg Huh? összefuthatnánk
Számod elküldöd nekem emilben Huh? petiy@freemail.hu  
kössssssssssz !!!
A számom nem titok!
06-20-515-0419.
Hívhatsz bármikor ( amíg be vok gombolva ).
Persze előfordul, hogy elfelejtem kikapcsolni.
Ami persze nem azt jelenti, hogy éjjel 12-kor is lehet hívni.
Aki éjjel felhív azt felrúgom, hogy elszáll mint egy afrikai töketlen fecske.
De ha tököt cipel akkor inkább nem rugdosódom mert eltöri a lábamat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:43:00 »

Hát, hogy én ebbe bele nem fognék, még a CD elölapját is le kellett venni...
 
És Te csak néha alszol munka közben mi? Micsoda duma...
GYÁVA !!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2006.06.27 kedd, 18:52:00 »

Ki volt a próbálkozsó?
Nem volt próbálkozó sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:50:00 »

Sziasztok tanácsot kérnék 115-ös tddi hergelésre!Köszi
Hívjál fel !
Tel: Lásd lejjebb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:55:00 »

Fiúk !
 
Régi barátom és cimborám Common Rail diesel tuningal is foglalkozik.
A gyári alkatrészek megbontása nélkül !
Rácsatlakozik a laptopjával az otó computerére, lementi a gyári programot ( azt el is menti, ha esetleg később vissza kellene írni ), és felülírja, optimalizálja azt.
Tegnap ott voltam mikor letesztelték egy felülírt 2.4JTD alfát. Nagyon csúnyán odaverte a 240Le-s 3.0 V6 24V-t !!!
Ha valakit érdekel hívjon.
GABÓ ! A WRX-et is tudja írni !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 11:00:00 »

Fiúk !
 
Régi barátom és cimborám Common Rail diesel tuningal is foglalkozik.
A gyári alkatrészek megbontása nélkül !
Rácsatlakozik a laptopjával az otó computerére, lementi a gyári programot ( azt el is menti, ha esetleg később vissza kellene írni ), és felülírja, optimalizálja azt.
Tegnap ott voltam mikor letesztelték egy felülírt 2.4JTD alfát. Nagyon csúnyán odaverte a 240Le-s 3.0 V6 24V-t !!!
Ha valakit érdekel hívjon.
GABÓ ! A WRX-et is tudja írni !!!
És ezt a műveletet mennyiért csinálja???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 11:37:00 »

És ezt a műveletet mennyiért csinálja???
Szia !  
60.000,- Ft.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 12:00:00 »

Na urak.
 
Átbeszéltem vele az egészet.
Szóval Tudja írni a TDCI-t és a TDDI-t is. De kell neki 3 hét mire az összes programot leellenőrzi. Az összes létező dieselt tudja ! Az alfától a vw-ig.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 12:31:00 »

Na urak.
 
Átbeszéltem vele az egészet.
Szóval Tudja írni a TDCI-t és a TDDI-t is. De kell neki 3 hét mire az összes programot leellenőrzi. Az összes létező dieselt tudja ! Az alfától a vw-ig.
Mondeo klubtagoknak meg csak 40ezer tényleg?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 12:58:00 »

Mondeo klubtagoknak meg csak 40ezer tényleg?!
Ilyet írtam volna ?
Nem emléxem. 60.000 Ft-ot mondott a haverom.
De szerintem ez egy elég jó ár. Figyelembe véve, hogy máshol 140-180 között csinálják. Ma beszéltem Szendrével, neki 160 ezrekről beszéltek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 13:15:00 »

Ilyet írtam volna ?
Nem emléxem. 60.000 Ft-ot mondott a haverom.
De szerintem ez egy elég jó ár. Figyelembe véve, hogy máshol 140-180 között csinálják. Ma beszéltem Szendrével, neki 160 ezrekről beszéltek.
100ezerért már csinálnak elötte és utána is teljesítmény mérést.
Nem rossz az a 60.Csak próbálkoztam:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 13:32:00 »

100ezerért már csinálnak elötte és utána is teljesítmény mérést.
Nem rossz az a 60.Csak próbálkoztam:)
Ja ! Az megint más .
Ő nem tud teljesítmény mérést csinálni. Ahoz nincs meg a megfelelő technikai háttere. De szerintem fölösleges is.
Elég látványos és érezhető a teljesítmény növekedés. Mint azt alább írtam vala, szemtanúja voltam, hogy egy aaafa 156 2.4 JDT az optimalizálás előtt nem kicsit kapott egy 164 3.0 v6-.tól. Útána viszont kegyetlenül odacsapott neki. Mintha állt volna
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 13:40:00 »

Ilyet írtam volna ?
Nem emléxem. 60.000 Ft-ot mondott a haverom.
De szerintem ez egy elég jó ár. Figyelembe véve, hogy máshol 140-180 között csinálják. Ma beszéltem Szendrével, neki 160 ezrekről beszéltek.
Ezt már 40-50.000-ért csinálják!(ez a csipatuning)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 13:50:00 »

Zombie,
 
Haverod csinal MKIII 2.0i benyashoz is okositast ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 13:57:00 »

Ezt már 40-50.000-ért csinálják!(ez a csipatuning)
Az lehet. De benne megbízom. Ő Profi. Azért is mondott 3 hetet, mert még teszteli a programokat. Nem akar hibás programot produkálni. Mindamelett lemeni a gyári progit amit megkapsz CD-n, és azt egy esetleges eladás előtt vissza lehet tölteni. Hidd el ért hozzá. Aki olyan autót tud építeni ami megveri a GSXR 1300 Hayabusát az már tudhat valamit. Szerintem. Ehun-e !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:02:00 »

Zombie,
 
Haverod csinal MKIII 2.0i benyashoz is okositast ?
Idáig dieselekről karattyoltam vele. A turbósokhoz biztos mert a Cosworthot a Integralet meg a VRX-et emlegette. Szívóról nem tudok. De azonnal rákérdezek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:03:00 »

VRX = WRX
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:04:00 »

Az lehet. De benne megbízom. Ő Profi. Azért is mondott 3 hetet, mert még teszteli a programokat. Nem akar hibás programot produkálni. Mindamelett lemeni a gyári progit amit megkapsz CD-n, és azt egy esetleges eladás előtt vissza lehet tölteni. Hidd el ért hozzá. Aki olyan autót tud építeni ami megveri a GSXR 1300 Hayabusát az már tudhat valamit. Szerintem. Ehun-e !
Nem rossz, de a hayabusa nyert.A lancia az gondolom négykerekes és azok jobban át tudja adni az erőt az aszfaltra mint a motor egy 180-as gumival.Meg azért látszik, hogy a motoros nem profi.
De szép teljesítmény ez egy autótól!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:09:00 »

Azért nem sok otó tudja a 7,6-ot a ringen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:09:00 »

Az lehet. De benne megbízom. Ő Profi. Azért is mondott 3 hetet, mert még teszteli a programokat. Nem akar hibás programot produkálni. Mindamelett lemeni a gyári progit amit megkapsz CD-n, és azt egy esetleges eladás előtt vissza lehet tölteni. Hidd el ért hozzá. Aki olyan autót tud építeni ami megveri a GSXR 1300 Hayabusát az már tudhat valamit. Szerintem. Ehun-e !
Namost mintha a videón nem nyerne (de engem meggyőzött nagyon!) a Lancia
Hmmm, gyűjtök kis pénzt, aztán lehet megkeresem...
Ami legjobban idegesít: dugózáskor a klíma miatti teljesítmény-hiány
Egyszerűen majdnem 2000rpm mellett kell csúszatott kuplunggal indulni, mert különben befullad - alul kéne neki némi kraft, mert ez így szomorú. Feljebb nekem elég amit tud, így is túl hamar leforognak a fokozatok, csak a 4-5 ami hosszabb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:12:00 »

Namost mintha a videón nem nyerne (de engem meggyőzött nagyon!) a Lancia
Hmmm, gyűjtök kis pénzt, aztán lehet megkeresem...
Ami legjobban idegesít: dugózáskor a klíma miatti teljesítmény-hiány
Egyszerűen majdnem 2000rpm mellett kell csúszatott kuplunggal indulni, mert különben befullad - alul kéne neki némi kraft, mert ez így szomorú. Feljebb nekem elég amit tud, így is túl hamar leforognak a fokozatok, csak a 4-5 ami hosszabb...
Tudom miről beszélsz. Amíg nem épül fel a normális töltőnyomás addíg úgy vagy talán rosszabbul is viselkedik mintha sima szívódiesel lenne.
A computer átírással elméletileg a nyomaték tartományt is ki lehet bővíteni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:17:00 »

Tudom miről beszélsz. Amíg nem épül fel a normális töltőnyomás addíg úgy vagy talán rosszabbul is viselkedik mintha sima szívódiesel lenne.
A computer átírással elméletileg a nyomaték tartományt is ki lehet bővíteni
Igazából klíma nélkül nem zavar a jelenség. De ha nem kellő körültekintéssel indulok bekapcsolt klíma mellett, lefullad, vagy "csak" hörög és kell neki pár sec mire észheztér. Ez viszont veszélyes, ha épp ki akarnék "lőni" - ismétlem mindez csak klímahasználat mellett.
(Azért írtam: engem meggyőzött, még ha pár centit kapott is a 'Busától )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 15:22:00 »

Az lehet. De benne megbízom. Ő Profi. Azért is mondott 3 hetet, mert még teszteli a programokat. Nem akar hibás programot produkálni. Mindamelett lemeni a gyári progit amit megkapsz CD-n, és azt egy esetleges eladás előtt vissza lehet tölteni. Hidd el ért hozzá. Aki olyan autót tud építeni ami megveri a GSXR 1300 Hayabusát az már tudhat valamit. Szerintem. Ehun-e !
Én nem azt mondtam,hogy nem megbízható + nem jól csinálja!
Az ár!!Egyébként a haverom is csinálja és nagyon profi,a megírt programot meg csak feltöltés után az autón lehet tesztelni.
Az eredeti paramétereket is minden épp eszű ember lementi(az enyém is le van)!
Egyébként ezek az átírt paraméterek nem a legjobb és megbizhatóbb dolgok,mondjuk nekem is ez van!
No de nem okoskodni akarok:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2006.06.30 péntek, 08:34:00 »

Idáig dieselekről karattyoltam vele. A turbósokhoz biztos mert a Cosworthot a Integralet meg a VRX-et emlegette. Szívóról nem tudok. De azonnal rákérdezek.
Megkérdeztem, a benzineseket is tudja írni. De ott a teljesítménynövekedés max 5-8%.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2006.06.30 péntek, 09:35:00 »

Én nem azt mondtam,hogy nem megbízható + nem jól csinálja!
Az ár!!Egyébként a haverom is csinálja és nagyon profi,a megírt programot meg csak feltöltés után az autón lehet tesztelni.
Az eredeti paramétereket is minden épp eszű ember lementi(az enyém is le van)!
Egyébként ezek az átírt paraméterek nem a legjobb és megbizhatóbb dolgok,mondjuk nekem is ez van!
No de nem okoskodni akarok:)
És mikor gyorsulunk már egyet???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2006.06.30 péntek, 10:19:00 »

És mikor gyorsulunk már egyet???
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2006.06.30 péntek, 13:18:00 »

Zombie,
 
Hat az nem tul sok. Es eza keveske teljesitmeny tobblet mennyibe fajna ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2006.06.30 péntek, 13:51:00 »

Ezt mi nem szeressük...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2006.06.30 péntek, 14:51:00 »

Zombie,
 
Hat az nem tul sok. Es eza keveske teljesitmeny tobblet mennyibe fajna ?
Azt mondta, hogy ugyanannyi mint a többinél. De nem is szívesen foglalkozik vele, pont a kismértékű teljesítménynövekedés miatt. Ahhoz, hogy ütősa változás történjen ahhoz TURBÓ KÖLL !
A kismértékü teljesítménynövekedés mellett az egyetlen pozitív dolog, hogy optimalizálja a motort, így kevesebb lehet a fogyasztás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2006.07.03 hétfő, 16:33:00 »

Én nem azt mondtam,hogy nem megbízható + nem jól csinálja!
Az ár!!Egyébként a haverom is csinálja és nagyon profi,a megírt programot meg csak feltöltés után az autón lehet tesztelni.
Az eredeti paramétereket is minden épp eszű ember lementi(az enyém is le van)!
Egyébként ezek az átírt paraméterek nem a legjobb és megbizhatóbb dolgok,mondjuk nekem is ez van!
No de nem okoskodni akarok:)
Badjo!
Tudom, hogy Neked ilyen van, ezért kérdezem, hogy van vele rossz tapasztalatod is?
 
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2006.07.06 csütörtök, 16:19:00 »

Ma lesz kész a 130-as tdci-m chiptuningja. Kíváncsi vagyok milyen lesz- ha megvan írok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2006.07.06 csütörtök, 22:11:00 »

Ma lesz kész a 130-as tdci-m chiptuningja. Kíváncsi vagyok milyen lesz- ha megvan írok!
Mekkora teljesítményt mértek alapból (tunig nélkül)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2006.07.06 csütörtök, 23:06:00 »

Ma lesz kész a 130-as tdci-m chiptuningja. Kíváncsi vagyok milyen lesz- ha megvan írok!
Hol csináltattad?Melyik cégnél?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2006.07.07 péntek, 21:58:00 »

Zombie!
 
Nos frankó lett a beomlo.Igaz nincs szinre fujva,de nagyon sokat és.Főleg ha esik az eső.
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2006.07.08 szombat, 21:58:00 »

Boda ne erőlködj már avval a mondicsodával, meg jajj beömlő, minden. Enyémmel lekarcolnálak ugy hogy rendszámot se lenne időd leolvasni de ezt tudod jól megmondtam szemedbe is :DDD
Na mivanveled te jóember? rég hallottam rólad Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2006.07.10 hétfő, 10:16:00 »

Zombie!
 
Nos frankó lett a beomlo.Igaz nincs szinre fujva,de nagyon sokat és.Főleg ha esik az eső.
Köszi
LÁTNI AKAROM !!!
Pénteken Lurdy !!!
Tali topik !!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.