Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 21:24:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480654 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:17:00 »

Még ebéd előtt van
Én most indulok oda.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:25:00 »

Angel,
 
ok, tehat most leirtad ugyanazt, amit elozoleg enis kifejtettem...Csak eoppen ossze-vissza kererted a szezont a fazonnal.
 
Te azt mondod mas az egester, a fej meg minden. En meg azt mondom, hogy a 110 es a 125LE-os 1.8 moci lenyegeben tok ua. csak az egyik elektronikusan vissza van fojtva. Es igen, Gondolkozz logikusan, a gyartok agyaval...Szerinted mellik az eccerubb ? elektronikusan lefojtani egy mocit, vagy 2 kulonbozo 1.8as motort gyartani ? Ezen gondolkozz L, mielott le felmuveltezel itt minket.
Te azt mondod, hogy csak elektronikusan van lefojtva. Ezt TUDOD, vagy gondolod? Érdemes a tényekre alapozni...
De ha már csak elektromosan, akkor miért nem a 125 lovas szoftverét töltenénk rá?... te logika bajnoka... :-)))
 
Ha ki szeretnél törni a félművelt kategóriába, számold ki a 3525-öt!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:35:00 »

1 óra 6 perc és 67 századmásodperc
12,57 liter
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:37:00 »

Angel,
 
"Lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet." Ott a PONT a vegen.
 
"Egyebkent szoktak olyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkor jobban megy." Ott a PONT a vegen.
 
Hol olvastam TE tolem olyat, hogy en azt allitom, hogy az 1.8as 110lovas mocihoz csak es kizarolag a 2.0 sw-je a megoldas ? Ezta 2.0 sw-t csak peldanak hoztam fel, ami MUKODIK. Tehat ebbol le lehetne vonni nemi logikai kovetkeztetest, miszerint ha az 1.8-as moci Lmegy a 2.0 sw-vel, akkor talan a nagyobbik 1.8as (nem SCI) moci sw-je is mukodhet a kisebbik 1.8-ba toltve. Kapische ?
 
"Ezt TUDOD, vagy gondolod?"
 
Mint mar korabban is irtam...De eleg csak a Micromacsekba kukkantani. ua. a 2 moci. Mar ami a mechanikat illeti.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:47:00 »

Angel,
 
"Lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet." Ott a PONT a vegen.
 
"Egyebkent szoktak olyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkor jobban megy." Ott a PONT a vegen.
 
Hol olvastam TE tolem olyat, hogy en azt allitom, hogy az 1.8as 110lovas mocihoz csak es kizarolag a 2.0 sw-je a megoldas ? Ezta 2.0 sw-t csak peldanak hoztam fel, ami MUKODIK. Tehat ebbol le lehetne vonni nemi logikai kovetkeztetest, miszerint ha az 1.8-as moci Lmegy a 2.0 sw-vel, akkor talan a nagyobbik 1.8as (nem SCI) moci sw-je is mukodhet a kisebbik 1.8-ba toltve. Kapische ?
 
"Ezt TUDOD, vagy gondolod?"
 
Mint mar korabban is irtam...De eleg csak a Micromacsekba kukkantani. ua. a 2 moci. Mar ami a mechanikat illeti.
3525. Megvannak az eredmények?
De Zacci, nekem ez nem fontos. Ha érted, hogy hogy működik a motor, akkor két perc alatt leírhatnád.
Ha nem, az sem baj, csak akko ne bocsátkozzunk ilyen bonyolult okfejtésbe...
 
Belekukkantottán a mikromacskába? Tudod, vagy csak gondolod, hogy a két motor mechanikailag teljesen ua? Konkrét választ kérnék, ne csak ilyen félredumát...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:52:00 »

Angel,
 
"Lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet." Ott a PONT a vegen.
 
"Egyebkent szoktak olyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkor jobban megy." Ott a PONT a vegen.
 
Hol olvastam TE tolem olyat, hogy en azt allitom, hogy az 1.8as 110lovas mocihoz csak es kizarolag a 2.0 sw-je a megoldas ? Ezta 2.0 sw-t csak peldanak hoztam fel, ami MUKODIK. Tehat ebbol le lehetne vonni nemi logikai kovetkeztetest, miszerint ha az 1.8-as moci Lmegy a 2.0 sw-vel, akkor talan a nagyobbik 1.8as (nem SCI) moci sw-je is mukodhet a kisebbik 1.8-ba toltve. Kapische ?
 
"Ezt TUDOD, vagy gondolod?"
 
Mint mar korabban is irtam...De eleg csak a Micromacsekba kukkantani. ua. a 2 moci. Mar ami a mechanikat illeti.
Azzal a nemi logikával óvatosan, szerintem szilveszterezzetek együtt
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 13:10:00 »

Angel,
 
"De Zacci, nekem ez nem fontos."
 
Ha neked ez nem fontos, akkor miert kell ilyen bunko modon beleszolni ? Es itt nem a hozzaszolasoddal van bajom, hanem a HOGYANnal.
Es nincs itt semmifele bonyolult okfejtes. Ez csak azoknak bonyolult, akik csak elmeleti alapokon beszelnek, ugy mint pl. tempomat utolagos beszerelese. Tudom, szerinted az sem lehetseges... Csak annak aki megcsinazza.  
 
Nezz bele a micromacskaba...Mert en ugyis csak felredumalok, meg aza Ford szerelo is, aki az 1.8as gepbe beletolta a 2.0 sw-jet, es mukodott, es igen, erosebb lett. Tudom hihetetlen, es teljesen ellent mond az elkepzeleseiddel, mint ahogy az utolagos tempomat is, de ez van.
Reszemrol ennyi. Tema lezarva.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 13:29:00 »

3525. Megvannak az eredmények?
De Zacci, nekem ez nem fontos. Ha érted, hogy hogy működik a motor, akkor két perc alatt leírhatnád.
Ha nem, az sem baj, csak akko ne bocsátkozzunk ilyen bonyolult okfejtésbe...
 
Belekukkantottán a mikromacskába? Tudod, vagy csak gondolod, hogy a két motor mechanikailag teljesen ua? Konkrét választ kérnék, ne csak ilyen félredumát...
ott vannak az eredmények. nem jó?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 14:13:00 »

Angel,
 
"De Zacci, nekem ez nem fontos."
 
Ha neked ez nem fontos, akkor miert kell ilyen bunko modon beleszolni ? Es itt nem a hozzaszolasoddal van bajom, hanem a HOGYANnal.
Es nincs itt semmifele bonyolult okfejtes. Ez csak azoknak bonyolult, akik csak elmeleti alapokon beszelnek, ugy mint pl. tempomat utolagos beszerelese. Tudom, szerinted az sem lehetseges... Csak annak aki megcsinazza.  
 
Nezz bele a micromacskaba...Mert en ugyis csak felredumalok, meg aza Ford szerelo is, aki az 1.8as gepbe beletolta a 2.0 sw-jet, es mukodott, es igen, erosebb lett. Tudom hihetetlen, es teljesen ellent mond az elkepzeleseiddel, mint ahogy az utolagos tempomat is, de ez van.
Reszemrol ennyi. Tema lezarva.
Én nem azt mondom, hogy nem lehet. hanem azt, hogy nem sok értelme van. (egyébként az egyik muki rátolta a 2.0 tdci-re a 2.2-es sw-t, bár az turbómotor, ott egy kicsit más) nekem mindössze csak azzal van a bajom, hogy több benzin ugyanannyi levegővel eredményez több teljesítményt, de hirtelen megugrik az emisszió is.
Szóval jelentsük ki: nem tudod kiszámolni a 3525-öt. Egyébként azt azért számoltattam volna ki veled, mert hogy megkapd az eredményt, jó négány dolgot végig kellene gondolnod, és rögtön megértenéd, miről beszélek. De nem baj, majd egyszer személyesen megbeszéljük. Vegyük úgy, hogy te győztél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 14:15:00 »

ott vannak az eredmények. nem jó?
Hát nem egészen. Hány tizedes pontossággal vetted a pi-t? Mert ha csak 2, az kevés. Én 330 nyútonméter izé tizedespontossággal számolok. :-)))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 14:16:00 »

Angel,
 
"De Zacci, nekem ez nem fontos."
 
Ha neked ez nem fontos, akkor miert kell ilyen bunko modon beleszolni ? Es itt nem a hozzaszolasoddal van bajom, hanem a HOGYANnal.
Es nincs itt semmifele bonyolult okfejtes. Ez csak azoknak bonyolult, akik csak elmeleti alapokon beszelnek, ugy mint pl. tempomat utolagos beszerelese. Tudom, szerinted az sem lehetseges... Csak annak aki megcsinazza.  
 
Nezz bele a micromacskaba...Mert en ugyis csak felredumalok, meg aza Ford szerelo is, aki az 1.8as gepbe beletolta a 2.0 sw-jet, es mukodott, es igen, erosebb lett. Tudom hihetetlen, es teljesen ellent mond az elkepzeleseiddel, mint ahogy az utolagos tempomat is, de ez van.
Reszemrol ennyi. Tema lezarva.
Zacci, egy picit húztalak... ne vedd már komolyan... mert beárullak a nejednek, hogy rátoltad a v6 sw-jét a gépre, azért megy ilyen jól... semmi köze a 100-as benyához... :-))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 15:08:00 »

Angel,
 
"De Zacci, nekem ez nem fontos."
 
Ha neked ez nem fontos, akkor miert kell ilyen bunko modon beleszolni ? Es itt nem a hozzaszolasoddal van bajom, hanem a HOGYANnal.
Es nincs itt semmifele bonyolult okfejtes. Ez csak azoknak bonyolult, akik csak elmeleti alapokon beszelnek, ugy mint pl. tempomat utolagos beszerelese. Tudom, szerinted az sem lehetseges... Csak annak aki megcsinazza.  
 
Nezz bele a micromacskaba...Mert en ugyis csak felredumalok, meg aza Ford szerelo is, aki az 1.8as gepbe beletolta a 2.0 sw-jet, es mukodott, es igen, erosebb lett. Tudom hihetetlen, es teljesen ellent mond az elkepzeleseiddel, mint ahogy az utolagos tempomat is, de ez van.
Reszemrol ennyi. Tema lezarva.
Kérdezd meg lécci a kontaktod, hogy mkI-re megoldható-e az a sw móka
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 15:10:00 »

Zacci, egy picit húztalak... ne vedd már komolyan... mert beárullak a nejednek, hogy rátoltad a v6 sw-jét a gépre, azért megy ilyen jól... semmi köze a 100-as benyához... :-))
Zacci, nógáz, jógázz ... izé, látod ilyen kezesbárány evés után
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 15:14:00 »

Kérdezd meg lécci a kontaktod, hogy mkI-re megoldható-e az a sw móka
Aztán ugorhat az új lambdaszonda, meg az új katalizátor. Nem ilyen egyszerű, ehhez érteni kell...(és a tapasztalat sem egy utolsó)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 15:25:00 »

Aztán ugorhat az új lambdaszonda, meg az új katalizátor. Nem ilyen egyszerű, ehhez érteni kell...(és a tapasztalat sem egy utolsó)
Ki mondta, hogy eccerű neizéjjémá  a kombi, az kombi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 15:30:00 »

Hát nem egészen. Hány tizedes pontossággal vetted a pi-t? Mert ha csak 2, az kevés. Én 330 nyútonméter izé tizedespontossággal számolok. :-)))
én az "m" mondeo-tényezőnél számoltam bele a pi torzulását!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:05:00 »

Ez mi a csocs ?  
 
izemicsoda
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:17:00 »

Ez mi a csocs ?  
 
izemicsoda
Olyan valami, amire sosem adnék egy petákot sem. Valami üzemanyagnyomást szabályzó bizbasz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:26:00 »

Olyan valami, amire sosem adnék egy petákot sem. Valami üzemanyagnyomást szabályzó bizbasz.
Jajaja...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:33:00 »

Olyan valami, amire sosem adnék egy petákot sem. Valami üzemanyagnyomást szabályzó bizbasz.
Ennél még a tdci táblácska felragasztása is többet ér...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2006.09.29 péntek, 19:24:00 »

Goto: Optikai tuning topic! Érdemes átolvasni
Zacci,köszi az infót!
 
abi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2006.09.29 péntek, 19:37:00 »

Angel-Zacci    1-1
 
Igyunk SERT mert az jó!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2006.09.30 szombat, 00:44:00 »

ja amugy 2es mondihoz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2006.09.30 szombat, 00:44:00 »

Hello mindenki!
Az lenne akérdésem hogy hol tudok a mondeomhoz spoilereket, szemöldököt, alu hűtőrácsot, tuning első fényszórót stb venni? köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2006.09.30 szombat, 11:49:00 »

Angel-Zacci    1-1
 
Igyunk SERT mert az jó!
Angel és Zacci nem harcol.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2006.10.02 hétfő, 15:09:00 »

Tud vki róluk vmit?
http://www.turbofelcsiki.hu/cegrol-roviden.html
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2006.10.03 kedd, 07:35:00 »

Tudom, ellentmondok a fenti bekeretezett dolgoknak, de speckó topikba is beírom, hátha mást is érdekelni fog a dolog: Brembo fékalkatrészeket keresek jó áron. A Lang autónál van, de nem tom, hogy jó árnak számít e vagy sem.
Szóval, ha valaki tud jó áron ilyen termékeket azt nagyon megköszönném.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2006.10.03 kedd, 09:39:00 »

Tudom, ellentmondok a fenti bekeretezett dolgoknak, de speckó topikba is beírom, hátha mást is érdekelni fog a dolog: Brembo fékalkatrészeket keresek jó áron. A Lang autónál van, de nem tom, hogy jó árnak számít e vagy sem.
Szóval, ha valaki tud jó áron ilyen termékeket azt nagyon megköszönném.
Mondeora tudunk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2006.10.03 kedd, 10:19:00 »

Mondeora tudunk
höhöhö...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2006.10.03 kedd, 12:21:00 »

Mondeora tudunk
Honnan? Az én vasam is megérett már a fékcserére.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2006.10.03 kedd, 13:20:00 »

Honnan? Az én vasam is megérett már a fékcserére.
A gyárit a Brembo gyártja, asszem még mindig de szerintem a típushoz a nagyótó is beszerez, kérdezz rá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2006.10.03 kedd, 16:16:00 »

Honnan? Az én vasam is megérett már a fékcserére.
közben kiderült, hogy van a Bárdinál is. ott pedig exmondisként engedelmetekkel pofátlanul kihasználom a zengedményt...
19e lenne darabja, így meg 15-ért lesz. plusz a betétek, bár azokat még nem tom milyenre cseréljem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2006.10.03 kedd, 16:27:00 »

közben kiderült, hogy van a Bárdinál is. ott pedig exmondisként engedelmetekkel pofátlanul kihasználom a zengedményt...
19e lenne darabja, így meg 15-ért lesz. plusz a betétek, bár azokat még nem tom milyenre cseréljem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2006.10.03 kedd, 16:54:00 »

Mondeora tudunk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 23:35:00 »

ma felhívtak a cromax -tól, voltak oly kedvesek ! ezúton is szeretném megköszönni mégegyszer ! egy motorháztetőemelő munkahengerrel kapcsolatban zörgettem az ajtajukon, sajna azt a választ kaptam, hogy tán itthon senki se, nemhogy ők, forgalmazna ilyet ! pedig nekem teccik ez a kis tuning téma, esetleg valaki vmi jó infót ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2006.10.06 péntek, 08:15:00 »

ma felhívtak a cromax -tól, voltak oly kedvesek ! ezúton is szeretném megköszönni mégegyszer ! egy motorháztetőemelő munkahengerrel kapcsolatban zörgettem az ajtajukon, sajna azt a választ kaptam, hogy tán itthon senki se, nemhogy ők, forgalmazna ilyet ! pedig nekem teccik ez a kis tuning téma, esetleg valaki vmi jó infót ?
Joe-t kérdezd, neki olyan van
 
de láttam v.melyik angol mondeós honlapon i
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2006.10.06 péntek, 09:02:00 »

kösssz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2006.10.06 péntek, 09:18:00 »

ma felhívtak a cromax -tól, voltak oly kedvesek ! ezúton is szeretném megköszönni mégegyszer ! egy motorháztetőemelő munkahengerrel kapcsolatban zörgettem az ajtajukon, sajna azt a választ kaptam, hogy tán itthon senki se, nemhogy ők, forgalmazna ilyet ! pedig nekem teccik ez a kis tuning téma, esetleg valaki vmi jó infót ?
itt van a motorháztetős modifikáció
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2006.10.06 péntek, 10:04:00 »

cool Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 09:06:00 »

Hasznos kis dolgot rakattam a gépsárkány hasa alá, acél kartervédőt.
Lassan itt a rossz idő, gondoltam hasznos lehet. (a gyári az műanyag és közel 2x annyiba kerül)
Az infók ITT
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 09:21:00 »

frankó darab! S még a piszoktól is védi a motorteret... okos dolog!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 09:25:00 »

frankó darab! S még a piszoktól is védi a motorteret... okos dolog!
Orosz gyártmány, azok meg nem sajnálták belőlle az anyagot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 09:31:00 »

Orosz gyártmány, azok meg nem sajnálták belőlle az anyagot
Az az érdekes hogy a gyári műanyagból van sok autónál... az meg nem sokat véd. Mondjuk nem off-road gépekről van szó az igaz. Gyári az inkább csak porfogó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 09:34:00 »

..meg zajszűrő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 09:51:00 »

..meg zajszűrő.
...olajcseréhez le sem kell szedni, külön kis ablak van ehhez is. (persze zárható).
Tényleg jó, ajánlom mindenkinek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:15:00 »

Nagypapám szokta mondani ehhez hasonló okos ötletekre, hogy: "Látod! A fiatal szovjet mérnökök.. !"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:36:00 »

Nagypapám szokta mondani ehhez hasonló okos ötletekre, hogy: "Látod! A fiatal szovjet mérnökök.. !"
Majd minnyá fogja írni Zsoel barátom hogy én mit szoktam mondani.
"hát az oroszok azok tudnak.."
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:38:00 »

Majd minnyá fogja írni Zsoel barátom hogy én mit szoktam mondani.
"hát az oroszok azok tudnak.."
Jó az az ebben mäég volt anyag duma... aztán ha a gyorsulásin veszítesz, majd erre fogod... mi?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:41:00 »

Jó az az ebben mäég volt anyag duma... aztán ha a gyorsulásin veszítesz, majd erre fogod... mi?
Veszíteni is tudni kell..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:48:00 »

Veszíteni is tudni kell..
Ezért nem indulok a gyorulásin, hogy ne kelljen magyarázkodnom... nálam nem csak az autó tömege a meghatározó... majd akkor indulok, ha lefogytam 80 kilóra... vagy kirakom a pótkereket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.