Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 16:54:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480456 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:58:00 »

Sziaztok!
 
Segítsetek nekem "chiptuning" ügyben!
 
Egy III-as Mondeom van 2 literes TDDI motorral (d5ba) a 90 lovas.  
Kicsit gyengének érzem, ,szeretnék hozzá egy  dobozkát, ami ha nem is 115 lóerősre, de legalább valamennyire megemeli a teljesítményét.  
A gyári elektronikába nemigen szeretnék belenyúlni.  
 
Néztem a powertuning.hu oldalt, de ott nem stimmelnek a gyári nyomatékadatok (245 nm/1900), úgyhogy nem tűnik igazán megbízhatónak. Van esetleg javaslatotok, tapasztalatotok?
 
Köszi, Üdv.:
 
Pádár Árpi
low82@freemail.hu
0670-550-91-85
Zsoelt keresd, talán neki még meg van a Hegedűs infója, hogy hol csináltatta...Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 12:12:00 »

Zsoelt keresd, talán neki még meg van a Hegedűs infója, hogy hol csináltatta...Smiley
Inkább Badjo, meg Zoli, meg Zombi járták körül a tddi-t, Zsoel tdci-s
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 13:50:00 »

Inkább Badjo, meg Zoli, meg Zombi járták körül a tddi-t, Zsoel tdci-s
Az sem lenne kizáró ok, de ha még emlékeznél Zsoel Ghia-X-ére... MKIII TDDI...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 15:11:00 »

Napu, Joe Danke!
 
Megkeresem őket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2006.10.27 péntek, 10:10:00 »

Az sem lenne kizáró ok, de ha még emlékeznél Zsoel Ghia-X-ére... MKIII TDDI...
upszi, télleg, már cserélt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 12:24:00 »

MK1,1.6!A vezérműklt.-csere közben lettem figyelmes a vezérmű tengelyeken lévő piros jelölésre amikkel összerakva a kipufogó oldali tengely egy foggal hamarabb nyitna!A szerelőm azt mondta, hogy lehet, hogy kicsit izmosabb lenne.Mindenesetre összeraktam úgy ahogy volt!Valaki nem tud esetleg erről kicsit többet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 12:35:00 »

Hi!Mk1 ültetésrőr valami tipp...?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 12:44:00 »

Hi!Mk1 ültetésrőr valami tipp...?
A tippem az, hogy vesekő rázatáshoz jó lesz, amúgy nem sok értelmét látom, mert alapban is nagyon jó az MKI futóműve. Stabilabb nem lesz tőle, csak jobban fog rázni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 17:36:00 »

A tippem az, hogy vesekő rázatáshoz jó lesz, amúgy nem sok értelmét látom, mert alapban is nagyon jó az MKI futóműve. Stabilabb nem lesz tőle, csak jobban fog rázni.
Az enyémet kicsit magasnak találom, ezért szeretném kicsit ültetni!Ezen a gépen nincs kép a drágámról de majd dobok fel egyet, hogy lásd.Amúgy nem drasztikus beavatkozásra gondoltam, csak pár centire...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 18:20:00 »

A tippem az, hogy vesekő rázatáshoz jó lesz, amúgy nem sok értelmét látom, mert alapban is nagyon jó az MKI futóműve. Stabilabb nem lesz tőle, csak jobban fog rázni.
Tévedsz sokkal stabilabb és nem jelentősen keményebb de minőségit kell venni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 18:21:00 »

Az enyémet kicsit magasnak találom, ezért szeretném kicsit ültetni!Ezen a gépen nincs kép a drágámról de majd dobok fel egyet, hogy lásd.Amúgy nem drasztikus beavatkozásra gondoltam, csak pár centire...
30 mm-es 30k körül kaphatsz jó minőségben!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 19:10:00 »

nem tudom láttátok-e. Ha nem megmutatom..érdemes megnézni:mondeo RS
Igazi sufnituning. Ocsmány, szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 19:13:00 »

30 mm-es 30k körül kaphatsz jó minőségben!
Annak van értelme,hogy csak az elejét ültetni??? (merthogy a hátulja az olyan okés,de elöl olyan nagy hely van a sárvédőív,és a gumi között..Végülis csak esztétikai indok...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 19:14:00 »

30 mm-es 30k körül kaphatsz jó minőségben!
Most leltem rá a carstyling oldalán akciós Raceland rugószettre 18-tól...Holnap rákérdezek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 22:45:00 »

Szia ZOMBIE végre készlett kocsi most fürödtem le nyakig olaj retek félnapos meló hengerfejpakolás és hűtőcsere hát megúsztam 1 hengerfejtömítéssel mert nemrepedtel sehol hengerfej legalábbis ugy néztük tüzkarikáknál fújt át hogy megfőtt aztán beledolgozott hűtőbe és a kis hűtőm felrobbant ugyhogy azis csere na az mégundorítóbb meló volt !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 13:00:00 »

Szia ZOMBIE végre készlett kocsi most fürödtem le nyakig olaj retek félnapos meló hengerfejpakolás és hűtőcsere hát megúsztam 1 hengerfejtömítéssel mert nemrepedtel sehol hengerfej legalábbis ugy néztük tüzkarikáknál fújt át hogy megfőtt aztán beledolgozott hűtőbe és a kis hűtőm felrobbant ugyhogy azis csere na az mégundorítóbb meló volt !!!
Hát, hogy te milyen kitartó vagy mé nem veszel egy jó Mondeot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 13:10:00 »

Annak van értelme,hogy csak az elejét ültetni??? (merthogy a hátulja az olyan okés,de elöl olyan nagy hely van a sárvédőív,és a gumi között..Végülis csak esztétikai indok...)
Azért nincs mert csak szettbe kapsz 4 db.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 15:13:00 »

Azért nincs mert csak szettbe kapsz 4 db.
Az okés, de mondjuk hátra nem teszem be...  ??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 15:36:00 »

Sziasztok'
 
Van valakinek tapasztalata a belso diszlecek cserejeben? (Az ora korul, a sebvalto korul, meg az ajtokon)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2006.10.31 kedd, 17:36:00 »

MK1,1.6!A vezérműklt.-csere közben lettem figyelmes a vezérmű tengelyeken lévő piros jelölésre amikkel összerakva a kipufogó oldali tengely egy foggal hamarabb nyitna!A szerelőm azt mondta, hogy lehet, hogy kicsit izmosabb lenne.Mindenesetre összeraktam úgy ahogy volt!Valaki nem tud esetleg erről kicsit többet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2006.10.31 kedd, 17:48:00 »

Szia ZOMBIE végre készlett kocsi most fürödtem le nyakig olaj retek félnapos meló hengerfejpakolás és hűtőcsere hát megúsztam 1 hengerfejtömítéssel mert nemrepedtel sehol hengerfej legalábbis ugy néztük tüzkarikáknál fújt át hogy megfőtt aztán beledolgozott hűtőbe és a kis hűtőm felrobbant ugyhogy azis csere na az mégundorítóbb meló volt !!!
hát ez tényleg nem sámli! két sorban leírtad az autógenerálozás teljes menetét!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2006.11.01 szerda, 12:03:00 »

Helló!
 
Érdeklődnék, hogy valakinek van ilyen "szakáll" a Mondeoján
ford_mondeo_mk3_elso_spoiler_tunning_toldas
 
Ha igen legyen kedves lefotózni nekem, hogy hogy áll a kocsin és mennyi a magassága a földtől..
 
Nagyon tetszik, még az ára is jó -csak látnám, hogy néz ki kocsin...
 
Előre is kösz.. Landser
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2006.11.01 szerda, 12:35:00 »

Helló!
 
Érdeklődnék, hogy valakinek van ilyen "szakáll" a Mondeoján
ford_mondeo_mk3_elso_spoiler_tunning_toldas
 
Ha igen legyen kedves lefotózni nekem, hogy hogy áll a kocsin és mennyi a magassága a földtől..
 
Nagyon tetszik, még az ára is jó -csak látnám, hogy néz ki kocsin...
 
Előre is kösz.. Landser
Valami ilyesmi lehet
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2006.11.01 szerda, 13:28:00 »

Szia ZOMBIE végre készlett kocsi most fürödtem le nyakig olaj retek félnapos meló hengerfejpakolás és hűtőcsere hát megúsztam 1 hengerfejtömítéssel mert nemrepedtel sehol hengerfej legalábbis ugy néztük tüzkarikáknál fújt át hogy megfőtt aztán beledolgozott hűtőbe és a kis hűtőm felrobbant ugyhogy azis csere na az mégundorítóbb meló volt !!!
Hí !
 
Pénteken kiderül, hogy kész lessz-e az adagolóm. Utána hívlak !
 
Üdv: Zombi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2006.11.01 szerda, 20:06:00 »

Nem kellene ezt naponta 5x beírni...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 13:34:00 »

Nem kellene ezt naponta 5x beírni...
Bocsesz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 15:27:00 »

Bocsesz...
Ha még a piros pöttyökkről van szó, akkor arra annyit, hogy szerinted gyárilag miért nem csinálták másképpen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 16:06:00 »

Ha még a piros pöttyökkről van szó, akkor arra annyit, hogy szerinted gyárilag miért nem csinálták másképpen
Arróol, igen!Talán mert ha annyira "hegyesre" szerelnék többet kajálna, vagy valami hasonló!De csak tippelgetek...Viszont gyári jelnek tűnik az is!Mármint a fehér jelölések is és a pirosak is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 16:13:00 »

Az viszont tuti, hogy egy fog még nem katasztrófa egy 16 szelepesnél!De lehet, hogy job, ha belegondolsz...Ha a kipufi-oldal hamarabb nyit, gyorsabb a az az ütem, ami viszont elősegítheti az újabb feltöltést!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2006.11.07 kedd, 10:35:00 »

Sziasztok!
 
Egy K&N direktszűrőt használok, amihez alulról egy  cső segítségével "torlódik be" a levegő. Ilyenkor télen lezárjam a csövet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2006.11.07 kedd, 10:43:00 »

Sziasztok!
 
Egy K&N direktszűrőt használok, amihez alulról egy  cső segítségével "torlódik be" a levegő. Ilyenkor télen lezárjam a csövet?
a PUG-on a levegőszívó bejáratán levő "csapóajtó" egy facsarral téli üzemre lett állítva, most a leömlőt körülvevő burkolat alól szívja a jó kis meleg levegőt egy gégecsövön, ha magas fordulaton kevés neki, akkor a csapóajtó kinyílik, és direkten szív
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2006.11.07 kedd, 10:47:00 »

a PUG-on a levegőszívó bejáratán levő "csapóajtó" egy facsarral téli üzemre lett állítva, most a leömlőt körülvevő burkolat alól szívja a jó kis meleg levegőt egy gégecsövön, ha magas fordulaton kevés neki, akkor a csapóajtó kinyílik, és direkten szív
hát nálam ilyen lehetőség nincsen! Vagy megtáplálom alulról és jön be a csövön a -10fok a szűröhöz vagy kiiktatom a csövet és akkor a motortérből fogja szívni. Csak nem tudom, hogy milyen hátrányai vannak, ha folyamatosan a csőből kapja a hideget?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2006.11.07 kedd, 12:17:00 »

Ne iktassad ki aztat a csövetet!!
Minél hidegebb jön annál jobb!!Csak mig felmelegszik a motor ne toljad neki!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2006.11.07 kedd, 13:53:00 »

hát nálam ilyen lehetőség nincsen! Vagy megtáplálom alulról és jön be a csövön a -10fok a szűröhöz vagy kiiktatom a csövet és akkor a motortérből fogja szívni. Csak nem tudom, hogy milyen hátrányai vannak, ha folyamatosan a csőből kapja a hideget?!
Zárd le vagy iktasd ki a csövet igy is elég hideg levegöt kap a motor.És még ezzel az átalakitással sem fog ugy menni a gép mint tavasszal vagy nyáron ez a direkt szürő hátránya.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2006.11.07 kedd, 14:10:00 »

Zárd le vagy iktasd ki a csövet igy is elég hideg levegöt kap a motor.És még ezzel az átalakitással sem fog ugy menni a gép mint tavasszal vagy nyáron ez a direkt szürő hátránya.
Nos, akkor most melyik is legyen?? Smiley
A MAF után a levegő hőmérő miért van ott?? Zudom, mert odarakták. Smiley De mi a szerepe??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2006.11.07 kedd, 14:12:00 »

roby666, ezt hogy érted, miért nem...
 
"még ezzel az átalakitással sem fog ugy menni a gép mint tavasszal vagy nyáron ez a direkt szürő hátránya."
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2006.11.07 kedd, 14:30:00 »

ezt én sem éretem??
Minnél hidegebb van annál,több oxigén van vagymi,jobb az égés.
Miért is rossz a direkt szürő?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2006.11.08 szerda, 14:21:00 »

Sziasztok!
 
Egy K&N direktszűrőt használok, amihez alulról egy  cső segítségével "torlódik be" a levegő. Ilyenkor télen lezárjam a csövet?
Senki nem használ már d.szűrőt??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2006.11.08 szerda, 14:23:00 »

ki mondta ezt?Én használok dieselemhez!!Mer?Most lesz kinyitva oldalt mint Joe kollégájé:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2006.11.08 szerda, 14:51:00 »

ki mondta ezt?Én használok dieselemhez!!Mer?Most lesz kinyitva oldalt mint Joe kollégájé:))
mer akkor most mi legyen, maradhat egész télen direktbe a cső a direktbesz.-be? Az rendben, hogy nyáron kapjon frissebb, hidegebb levegőt, de télen ez a k. hideg nem fog túlfogyasztást eredményezni.    Meg akkor minek van a hőmérő a MAF után?
 
Mi lesz kinyitva oldalt ?? Csak nem kopoltyút csinálsz??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2006.11.08 szerda, 15:42:00 »

de,de.Én bitos nem szedem le télire a direkt szurőt!
Legfeljebb lassabban melegszik az auto.És??addig sapkában ulsz:))
Sztem nem lesz tulfogyasztás,de persze jobban harap=jobban fogod nyomni úgy lesz fogyi novekedés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2006.11.08 szerda, 16:07:00 »

de,de.Én bitos nem szedem le télire a direkt szurőt!
Legfeljebb lassabban melegszik az auto.És??addig sapkában ulsz:))
Sztem nem lesz tulfogyasztás,de persze jobban harap=jobban fogod nyomni úgy lesz fogyi novekedés
Próbáld inkább alulról becsövezni a szűrőig Joe-nak úgyismindegy alapon a javításnál csinálták meg, neked érintetlen az oldalad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2006.11.08 szerda, 16:18:00 »

de jól néz ki,olyant akarok!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2006.11.08 szerda, 16:21:00 »

de jól néz ki,olyant akarok!!
ön dönt ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 07:55:00 »

kivág:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 11:18:00 »

ezt én sem éretem??
Minnél hidegebb van annál,több oxigén van vagymi,jobb az égés.
Miért is rossz a direkt szürő?
Én azért irtam azt"még ezzel az átalakitással sem fog ugy menni a gép mint tavasszal vagy nyáron ez a direkt szürő hátránya."mivel télen átlagosan lesz minusz 5 celsius fok erre a menet szél a motorháztető alatti torlónyomás is rányomat a direkt szörő meg kialakitásánál fogva több levegöt is szív mint a hagyományos szürő igy a maf szenzor is egy olyan szélsöséges értéket mér ami nem segíti elő azt hogy jobban menjen a gép.Sőt még egy kicsit rosszabul is megy mint tavasszal vagy nyáron.
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 11:32:00 »

akkor minek a direkt szurő ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 12:20:00 »

akkor minek a direkt szurő ?
Nyárra mint a kardigán, télen hideg, nyáron minek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 14:57:00 »

Kollégák. A hideg, és vagy nedves levegő csak jó a motornak, teljesítménynek. Mégpedig azé, mer a hideg levegőből több molekula fér be mint ha meleg. Hasonló dolog miatt van a turbó miatt felmelegített levegő utjába tett intercooler. Hogy hűtse, és több férjen a hengerbe belőle. Tuning még az is ha a szabvány cooler helyett monjuk duplát, vagy dupla akkorát teszünk. Attól is jobban megy.
Nedvesség. Az pedig jó az égésnek ha elég jól van porlasztva. Márpedig a párás levegőben jól van porlasztva. Régebben OFF Ladaszerű járgányokhoz fogyicsökkentésként vízpermetet is alkalmaztak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 15:56:00 »

akkor minek a direkt szurő ?
jól néz ki a motortérbe optikai tuning semmi más.Legalábbis mondeokba nem ad semmi pluszot.Jó példa erre a mostani nagytalin a Levis és az én gyorsulásom.Szinte fej-fej mellet mentünk neki gyári légszürője van nekem direkt,és én csak azért nyertem mert ki van iktatva a katalizátorom.De ezt már régebben is tárgyalták az oldalon.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.