Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 19:46:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480552 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 11:53:00 »

Az enyém 220-nál (óra szerint) 3600-at pörög, azaz 180-nál kb. 3000. Ezekszerint modern dízelem van...
úgy gondoltam, hogy nem 25 éves dízelkadett
 
ez a 6.-ban 90-100-zal menni és 2 litert fogyasztani dolog nagyon durva, irigylem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 12:01:00 »

úgy gondoltam, hogy nem 25 éves dízelkadett
 
ez a 6.-ban 90-100-zal menni és 2 litert fogyasztani dolog nagyon durva, irigylem
Azért az a 2liter kicsit kevés lenne
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 12:22:00 »

Azért az a 2liter kicsit kevés lenne
jó, kicsit túloztam, de a 3 már nem túlzás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 14:13:00 »

180nál 4000,200nál 4500 1.8TD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 14:31:00 »

180nál 4000,200nál 4500 1.8TD
... és mennyi a korom? 40?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 14:39:00 »

180nál 4000,200nál 4500 1.8TD
200nál 4250 2.0 automata!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 23:17:00 »

Tudom kicsit OFF, de azért is berakom a tuning topikba ezt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2006.12.01 péntek, 07:51:00 »

nem 40 hanem 100!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2006.12.01 péntek, 08:21:00 »

Tudom kicsit OFF, de azért is berakom a tuning topikba ezt!
ó, márt megint a suzukisokkal való kötözködés
 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2006.12.01 péntek, 09:27:00 »

jó, kicsit túloztam, de a 3 már nem túlzás
3.3...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2006.12.01 péntek, 10:01:00 »

nem 40 hanem 100!!!
Annyi még nem vagyok
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2006.12.01 péntek, 11:04:00 »

nem rángatja a motorfelfüggesztést? amúgy az enyém jól gyorsul 5.-ben is, de csak 80km/h felett, előzéshez nem feltétlenül kell visszakapcsolni
Nem. Tegnap frissítésképpen ráléptem, és csak morogva elindul finoman...Smiley
Az enyémnél viszont vissza kell kapcsolni, ha menni akarok, mert nekem hosszúak az áttételeim. 90-nél még csak 2000-et pörög...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2006.12.01 péntek, 11:07:00 »

Tudom kicsit OFF, de azért is berakom a tuning topikba ezt!
"Sajnos számdora nem engedélyezett a csatolmány megtekintése vagy letöltése."
És még csak a pontos helyesírást sem érdemlem meg.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2006.12.01 péntek, 14:06:00 »

"Sajnos számdora nem engedélyezett a csatolmány megtekintése vagy letöltése."
És még csak a pontos helyesírást sem érdemlem meg.
Mindegy, hadjuk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:00:00 »

Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD
Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:08:00 »

Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD
Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
ez komoly?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:10:00 »

Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD
Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
Kigyorsításnál?
Egyszercsak szétrobbant? Semmi előjele nem volt?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:28:00 »

Kigyorsításnál?
Egyszercsak szétrobbant? Semmi előjele nem volt?
De volt előjele. Böhöm nagy turbó, és az egekig húzott turbónyomás.
Ez gyárilag 62 lovas szívómoor volt? Nem sok annak a "150 ló"?
A fékeket is hozzáigazítottátok?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:30:00 »

Lásd #3697 és #3696.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:34:00 »

Lásd #3697 és #3696.
Ja, akkor az előzményekről lemaradtam.
Mennyit bírt ilyen tuning mellet?
Szerintem utcai célra, az a jó, amit a gyárból dobnak ki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:41:00 »

Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD
Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
Szomorú ezt hallani. Sad Akkor a 4 klubbos tuning verdából 3 darabos?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:42:00 »

Hát én csak akkor szerelek majd turbófeltöltőt a motorra, ha előtte alaposan megerősítettem... Még véletlenül se szeretném ha megnőne az esélye annak, hogy meghaljona moci :S Egyébként milyen árban van egy 2.0ás Zetek moci?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:43:00 »

Ja, akkor az előzményekről lemaradtam.
Mennyit bírt ilyen tuning mellet?
Szerintem utcai célra, az a jó, amit a gyárból dobnak ki
Sztem lehet játszani, de csak bizonyos határok között. Egy vastagabb hfejtömítés vagy turbós dugók kellettek volna, csakhát akkor oda a szívóD kompressziója... Valamit valamiért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:44:00 »

De volt előjele. Böhöm nagy turbó, és az egekig húzott turbónyomás.
Ez gyárilag 62 lovas szívómoor volt? Nem sok annak a "150 ló"?
A fékeket is hozzáigazítottátok?
Szívódízel kompresszióval az 1.3 is sok. Nem volt egekig húzva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:45:00 »

Sztem lehet játszani, de csak bizonyos határok között. Egy vastagabb hfejtömítés vagy turbós dugók kellettek volna, csakhát akkor oda a szívóD kompressziója... Valamit valamiért.
Végülis igen. Csak nem árt tudni azt a bizonyos határt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:46:00 »

Helló hát ja kigyorsításnál 2Bar turbónyomás suzuki megelőz körforgalomban aztán alkatrészszórás szélvédőjére :DDD ugy szedtem össze mindent hajtókar 2Db-ban aszfalton ja mennyit bírt utcai alázásban ?? 20.000-Km de volt gyilkolva rendesen Krézi féle 1.9-eseket fingatgatta :DDD na ezvan már megis van a donor egy fasza kis mondíból lecc a mocogó csákány :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:59:00 »

mk1 turbódezső moci
Igaz ez '93 vagy '94es évjárat (rezonátor a légszűrőn) de klappolni fog a zescortba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2006.12.02 szombat, 00:06:00 »

Ha lenne elég lóvém most, akkor egyből belefognék a tuningba, mert nálam sincs határ ha teljesítménynövelésről lenne szó. Illetve a határ természetesen a moci halála előtt van. Cheesy De kevés eza 130 ló. Előbb nemtudtam kielőzni egy 3as golfotpedig nyomtam neki szinte ahogy csövön kifért, de lassan otthagyott, bár az mondjuk rendesen fel volt tuningolva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2006.12.02 szombat, 00:25:00 »

Ha lenne elég lóvém most, akkor egyből belefognék a tuningba, mert nálam sincs határ ha teljesítménynövelésről lenne szó. Illetve a határ természetesen a moci halála előtt van. Cheesy De kevés eza 130 ló. Előbb nemtudtam kielőzni egy 3as golfotpedig nyomtam neki szinte ahogy csövön kifért, de lassan otthagyott, bár az mondjuk rendesen fel volt tuningolva.
A mondeo előnyei nem a gázpedálnál mutatkoznak meg. Te valószínüleg kevesebbet fogsz izzadni, mikor meg kell állni, és jobb esélyeid vannak, ha mégsem tudnád ezt időben megtenni.  
Tuning? Minden matrica +2Le? (Bocs) Ne felejtsd, a golf jóval könnyebb, mint te vagy...
Sztem a mondit nem kifejezetten versenyzésre fejlesztették
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2006.12.02 szombat, 09:16:00 »

Escort!
 
Azt a k....a!!Készíts róla képeket légyszi.Sajnálom igazán.
 
Rocco
Benzinesre?Kompresszort rakjál,van kitt a 2litereshez kb 190LE és kb 1milla.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2006.12.02 szombat, 09:22:00 »

leszeretném fóliáztatni az autót,viszont egyedül nem nagyon vágnék bele,ezt találtam link
fehérvári,aki tud róla vmilyen tapasztalatot megköszönném,vagy akár egy másikat ott fehérváron
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2006.12.02 szombat, 09:49:00 »

leszeretném fóliáztatni az autót,viszont egyedül nem nagyon vágnék bele,ezt találtam link
fehérvári,aki tud róla vmilyen tapasztalatot megköszönném,vagy akár egy másikat ott fehérváron
Ez a fóliázás korábban ki volt tárgyalva.
Milyet,hol,mennyiért,hol ne,stb....
Majd jelenzkeznek az illetékesen,vagy olvass vissza jó sokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2006.12.02 szombat, 10:02:00 »

Én a Thomy foliánál csináltattam.Garis,műbizonylatos.35e volt,de két autonak kellett mennie.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2006.12.02 szombat, 11:25:00 »

Ez a fóliázás korábban ki volt tárgyalva.
Milyet,hol,mennyiért,hol ne,stb....
Majd jelenzkeznek az illetékesen,vagy olvass vissza jó sokat.
merre fele?hányadik hsz kb?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2006.12.02 szombat, 11:56:00 »

van valakinek tapasztalata műanyag alkatrészek króm, vagy krómhatású bevonatolásával kapcsolatban? Ha valaki csináltatott már ilyet, akkor írja már meg, hogy elégedett volt-e vele és hol csináltatta. Kösszenet
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2006.12.02 szombat, 12:52:00 »

van valakinek tapasztalata műanyag alkatrészek króm, vagy krómhatású bevonatolásával kapcsolatban? Ha valaki csináltatott már ilyet, akkor írja már meg, hogy elégedett volt-e vele és hol csináltatta. Kösszenet
Zsoel a Te embered.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2006.12.02 szombat, 13:43:00 »

A mondeo előnyei nem a gázpedálnál mutatkoznak meg. Te valószínüleg kevesebbet fogsz izzadni, mikor meg kell állni, és jobb esélyeid vannak, ha mégsem tudnád ezt időben megtenni.  
Tuning? Minden matrica +2Le? (Bocs) Ne felejtsd, a golf jóval könnyebb, mint te vagy...
Sztem a mondit nem kifejezetten versenyzésre fejlesztették
Ezt én is belátom, de szerintem azért hatalmas előnye ennek az autónak, hogy nemgyenge moci van benne... Smiley És ráadásul biztonságos és megbízható is. És frankón néz ki. Ezekért akartam már évekóta Mondit Smiley Csak én iylen telhetetlen vagyok, de mostanába még nem tuningolom, mer nem dolgozok, hanem tanulok és nicns rá lóvém. Amuyg teljes mértékben meg avgyok vele elégedve. A fékezésről annyit hogy nemrég rádöbbentem hogy gyakorlatilag nincs hátsó fékköröm, mer valami gáz van a hátsó fékeimmel Cheesy Ugyhogy azé csodálkoztam hogy nem harap a fék ahogy kéne. De jövőhéten megcsináltatom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2006.12.02 szombat, 13:52:00 »

Szia boda minek csináljak képeket majd megnézed :DDD amugy meg leszarom ennek ezvolt a sorsa már ugyis szarvolt ez a motor de jövőhéten hozom új autót komplett ilyet még gyártási nap is megegyezik csak 5 ajtós és anyiba kerül komplett autó mintha vennég 1 motort meg váltót ugyhogy ikább egészet azt turbós motort turbós váltóval átrakom és féltengelyeket bakokat aztán kész  
JA utóirat kinőttem turbósításból és elgondolkoztam piacradobom adagolót sőtt lehet turbót is ki ajánl érte többet az viszi bosch garrett 18V
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2006.12.02 szombat, 14:07:00 »

Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD
Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
Ahhoz képest nagyon örülsz neki...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2006.12.02 szombat, 14:10:00 »

Ha lenne elég lóvém most, akkor egyből belefognék a tuningba, mert nálam sincs határ ha teljesítménynövelésről lenne szó. Illetve a határ természetesen a moci halála előtt van. Cheesy De kevés eza 130 ló. Előbb nemtudtam kielőzni egy 3as golfotpedig nyomtam neki szinte ahogy csövön kifért, de lassan otthagyott, bár az mondjuk rendesen fel volt tuningolva.
Tuning helyett, inkább egy 2.5 V6-ot ajánlanák, vagy MK3-ba 3.0 V6-ot, tartósabb, és erösebb is lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2006.12.02 szombat, 14:28:00 »

Tuning helyett, inkább egy 2.5 V6-ot ajánlanák, vagy MK3-ba 3.0 V6-ot, tartósabb, és erösebb is lesz.
De az nem eszik többet mint egy tuningolt kevesebb köbcis moci? Meg a fenntartási költségei is nagyobbak ha jól tudom (meg ha jól hallottam köbcentire kell majd adózni?). ráadásula tuninggal csökken a fogsztás is ha az ember nem nyomja neki. ha meg nyomja akkor az igenjó. Hangzásra is. pláne ha lefújószelepek is dolgoznak a turbó meg egy sportkipufógórenszer stb mellett
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2006.12.02 szombat, 16:06:00 »

De az nem eszik többet mint egy tuningolt kevesebb köbcis moci? Meg a fenntartási költségei is nagyobbak ha jól tudom (meg ha jól hallottam köbcentire kell majd adózni?). ráadásula tuninggal csökken a fogsztás is ha az ember nem nyomja neki. ha meg nyomja akkor az igenjó. Hangzásra is. pláne ha lefújószelepek is dolgoznak a turbó meg egy sportkipufógórenszer stb mellett
Hát valamiért, valami...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2006.12.02 szombat, 17:42:00 »

Sziasztok Most én a hengerfej bövitésen és vezérműtengely cserén gondolkodom,csinált már mondeon valaki ilyen átalakítást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2006.12.02 szombat, 18:39:00 »

Szia boda minek csináljak képeket majd megnézed :DDD amugy meg leszarom ennek ezvolt a sorsa már ugyis szarvolt ez a motor de jövőhéten hozom új autót komplett ilyet még gyártási nap is megegyezik csak 5 ajtós és anyiba kerül komplett autó mintha vennég 1 motort meg váltót ugyhogy ikább egészet azt turbós motort turbós váltóval átrakom és féltengelyeket bakokat aztán kész  
JA utóirat kinőttem turbósításból és elgondolkoztam piacradobom adagolót sőtt lehet turbót is ki ajánl érte többet az viszi bosch garrett 18V
Escortos! A zadagoló érdekel... Ha nem drága és annak is a fele...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2006.12.02 szombat, 19:09:00 »

szia Tádé nekem 70 rongyomban van adagoló, én nemakarok rajta kereskedni de ha valaki nem ad érte annyit én nem bukok rajta akkor ott rohad meg a polcon! Amugy új 11-es elemek hegyestárcsa van benne, számítógépes padon csinálta hivatalos bosch szervíz állító csavarokat lefestették rajta garancia miatt! Nagyon disznó csak motorok bírják :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2006.12.02 szombat, 19:20:00 »

szia Tádé nekem 70 rongyomban van adagoló, én nemakarok rajta kereskedni de ha valaki nem ad érte annyit én nem bukok rajta akkor ott rohad meg a polcon! Amugy új 11-es elemek hegyestárcsa van benne, számítógépes padon csinálta hivatalos bosch szervíz állító csavarokat lefestették rajta garancia miatt! Nagyon disznó csak motorok bírják :DDD
Huh, akkor ha lesz is vmi belőle, az karácsony után...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2006.12.02 szombat, 21:07:00 »

Az intercooler mennyi lenne Mr?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2006.12.02 szombat, 21:27:00 »

Boda vettem 1 komplett 93 Td escortot lábán jövök vele haza rádobom enyém rendszámát hazáig mert osztrák ittvan veszprém megyében komplett kocsi átdobom motort váltóval bölcsővel féltengelyekkel enyémet meg eltemetem motort meg minden hóbelebancot és vége tuningnak ha versenyezni akarok veszek 1 RS 2000-es escortot vagy 1 Coswort-ot ezek széria autók nem erre vannak ezek gyári állapotban elmennek dieselek hakicsit odafigyelnek olajcserére szíjakra 5-600 ezeret kész hű kis autók ezek gyári keretek között
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2006.12.02 szombat, 23:05:00 »

Boda vettem 1 komplett 93 Td escortot lábán jövök vele haza rádobom enyém rendszámát hazáig mert osztrák ittvan veszprém megyében komplett kocsi átdobom motort váltóval bölcsővel féltengelyekkel enyémet meg eltemetem motort meg minden hóbelebancot és vége tuningnak ha versenyezni akarok veszek 1 RS 2000-es escortot vagy 1 Coswort-ot ezek széria autók nem erre vannak ezek gyári állapotban elmennek dieselek hakicsit odafigyelnek olajcserére szíjakra 5-600 ezeret kész hű kis autók ezek gyári keretek között
(szerintem ez új rekord a fórumon, mármint írásjelek nélkül)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2006.12.02 szombat, 23:09:00 »

(szerintem ez új rekord a fórumon, mármint írásjelek nélkül)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.