Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 18:15:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480500 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2006.12.05 kedd, 19:48:00 »

kössz Stealt !!! te legalább normális hangnemben beszélsz ! de tisztázzunk valamit én nem próbáltam kihozni annyi lovat, hanem megis vólt, jó az tény hogy mennyi ideig de CRX-eket gyaláztam barátom !!!
CRX-et?.. és az még 1ben van?... szerintem a saját autódat gyaláztad meg... de azt nagyon...persze a tiéd...úgy teszed tönkre, ahogy akarod...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:00:00 »

kössz Stealt !!! te legalább normális hangnemben beszélsz ! de tisztázzunk valamit én nem próbáltam kihozni annyi lovat, hanem megis vólt, jó az tény hogy mennyi ideig de CRX-eket gyaláztam barátom !!!
Peti!
Én elhiszem hogy a CRX-et megverted, de mivel nekem azt verték a fejembe, hogy egy gép akkor tökéletes ha tartós. Ez úgy lett volna igazi ha nem is ennyi lóerővel és nyomatékkal de tartós marad a motor. Ha elfogadsz egy tanácsot szerintem próbálj egy picit nagyobb blokkot keríteni. A méret sajnos néha számít. Inkább kevésbé túlfeszíteni de maradjon tartós. Így nem csak  egyszer hanem mindig megtudod lőni a CRX-et. A végén már nem is akarsz versenyezni vele mert tudni fogod hogy bármikor megteheted. Ja és igérd meg hogy gyári alkarészekből nem akarsz háromszoros teljesítményt kihozni.
És talán még egy tanács nem kell mindig gyalázni, mert vannak az utakon nagyvadak is. Én pl. tudom hogy Gabo kolléga off japánjának kezit csokolommal kell köszönni még a nagy olajkályhának is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2006.12.05 kedd, 21:46:00 »

Uraim!
 
Csak egy szerény meglátásom van.
Escortospeti Mondeo híján is befogadtatott baráti társaságunkba. Elfogadtuk ötleteivel, írásjelei nélkül, a modorával, blablabla.
Itt volt velünk, segített Bodának és nekem, tehát ő is a csapat tagja lett.
Akkor innentől, amikor én fogtam meg a 2. árkot Jolánommal, akkor rögtön mindenkinek nekem kellett volna esni, hogy felelőtlen vagyok, minek vezetek, ha nem tudok, blablabla?
Van Petinek elég gondja, biztos tanult az esetből, nem érzem feladatomnak, hogy egy amúgyis megszeppent emberbe még jól belerugdossak... Na és szerintem ezt mindenki elvárná, ha a történet másik oldalán állna.
Az "én megmondtam"-ot meg alapból utálom. Úgyhogy ha valakinek olyan konstruktív kritikája van, hogy "mineknyúszhozzá, úgyseérteszhozzá, negányojjá", akkor az most legyenszíves nagyon tartsa már magában, vagy térjen vissza erre, amikor elkészül Peti autója. Azthiszem, nem olyan nagy kérés.
Ha kell, vki moderálja ki, de ezt gondolom...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2006.12.05 kedd, 22:54:00 »

Uraim!
 
Csak egy szerény meglátásom van.
Escortospeti Mondeo híján is befogadtatott baráti társaságunkba. Elfogadtuk ötleteivel, írásjelei nélkül, a modorával, blablabla.
Itt volt velünk, segített Bodának és nekem, tehát ő is a csapat tagja lett.
Akkor innentől, amikor én fogtam meg a 2. árkot Jolánommal, akkor rögtön mindenkinek nekem kellett volna esni, hogy felelőtlen vagyok, minek vezetek, ha nem tudok, blablabla?
Van Petinek elég gondja, biztos tanult az esetből, nem érzem feladatomnak, hogy egy amúgyis megszeppent emberbe még jól belerugdossak... Na és szerintem ezt mindenki elvárná, ha a történet másik oldalán állna.
Az "én megmondtam"-ot meg alapból utálom. Úgyhogy ha valakinek olyan konstruktív kritikája van, hogy "mineknyúszhozzá, úgyseérteszhozzá, negányojjá", akkor az most legyenszíves nagyon tartsa már magában, vagy térjen vissza erre, amikor elkészül Peti autója. Azthiszem, nem olyan nagy kérés.
Ha kell, vki moderálja ki, de ezt gondolom...
Szóval... sajnos én általában megmondom a véleményem, ha jó, ha nem. Sajnos.
 
Ha valaki balesetet szenved, akár saját hibájából, azért azt csak nem cikizzük - van ilyen. Pl én aznap, amikor le kellett adnom a régit, és átvenni az újat, elnéztem egy táblát - ha nincs ABS-em a régi MKI-ben, akkor most van egy xarrá tört suzuki, így viszont simán kikerültem. Szerencsére. De. Ha az ember azt játssza, hogy 100-zal rohan a betonfal felé, és az utolsó pillanatban fékez - előbb-utóbb lököst fog keresni...
Már annakidején utaltam rá, hogy a motor nem fogja bírni, azt is leírtam, mely alkatrészekkel lehet gond. Nem pedig az úgysemérteszhozzá szöveg ment. Valószínű, hogy "némi" szakértelem lapulhat a Petinél, mert ezt összehozni nem kis feladat volt. Sőt, le a kalappal.
Amit érdemes tudni az ilyenfajta turbó-felhúzásról: PV=nRT, azaz ahogy növeled a nyomást, úgy fog a hőmérséklet is emelkedni az égéstérben. A megnövekedett nyomás miatt tönkremehet: a turbó (ez azért sokáig bírja), ledobhatja a fejet (volt már ilyen), eléghetnek a szelepek (el is fognak), elkophat a motor (jó pár tízezer km után, de a többi alkatrész addig úgysem bírja ki), szétverheti a főtengelycsapágyakat, elgörbülhet a hajtókar. Dugattyú- és gyűrűtörés.
Ilyen tuningnál már a szelepeket és a dugattyút is célszerű hűteni, mert mindkettő eléghet... De csak simán be is sülhet a motor. A féltengelyek, és a váltó sem szereti az ekkora nyomatékot.  
Aztán az is merüljön fel ilyen alkalmakkor, hogy megyünk mint a szél, de meg is tudunk állni? Azaz a fékek is kaptak tuningot? Hűtött tárcsa meg nagyobb cuccok? A futómű úgy általában maradt a régi, vagy azt is feljavítottuk? Gondolom, nem. Az az autó egész egyszerűen nem egy ilyen erős motorhoz lett tervezve.
Ha az ember készít egy komoly tuningot, és csak pályán használja, akkor azt mondom, mindent bele, lehet csak a motort húzni. De az országúton... háááát... a fene se tudja.
Szóval a tuning szerintem csak akkor teljeskörű, ha nem csak a motort piszkálja fel az ember, hanem a többit is hozzáigazítja.
Én biztosan megkeresném pl a mi nagyjainkat, akik ezen a területen csináltam már azt-azt, a Korist és a Szabikot, hátha lenne pár építő jellegű ötletük.
De az sem lenne egy utolsó ötlet, hogy a tuningolt autó már eleve legyen egy kicsit sportos változat, hogy ne a nulláról kelljen kezdeni.
Mondhatjuk, miért foglalkoztat engem ez a dolog, ha be akarja verni a fejét, verje. Ezzel én nem értek egyet, mert inkább utáljon, mintsem valami baja történjen. Másrészt egy picit a többieket is féltem, mert ahogy hallom, elég sokan belefogtak ebbe a vad tuningba. Mi már csak olyanok vagyunk, ha valaki kitalál valami menő dolgot, a többi követi: milyen pda-t venni, mit hova szerelni, hol vásárolni, és így tovább. Ha az egész vitával csak annyit sikerült elérnem, hogy mindenki egy picit belegondol az egészbe, már megérte. Ha ezért Peti megharagudtál, azt azért sajnálnám.
Én ismerem valamilyen szinten a nagyobb-tuning szekciót. Meg a ford talin is kaptunk belőle egy kis ízelítőt: az egyik scorpio pl úgy versenyzett, hogy folyt a váltóból az olaj (tudta), és jól össze is olajozta a pályát. A sierrások (vagy a kaprisok?) meg elkezdtek vadulni, pörögtek, aztán előkerült a pia is.
Persze nyilván túlszaladtam egy kicsit, gondolom a Peti nem az a részegen randalírozni, és olajjal öntözni az utakat... :-) ez tiszta sor.
Viszont. Azt hiszem, kijelenthetem, hogy az itteni emberek SZERETIK az autójukat, meg kell nézni, hogy csillog-villog egyik másik gép, és nem csak az újabbak, az MKI-, II-esek közül van pár olyan, hogy csak na. Szerintem ez a klub inkább erről szól.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2006.12.05 kedd, 23:10:00 »

Szóval... sajnos én általában megmondom a véleményem, ha jó, ha nem. Sajnos.
 
Ha valaki balesetet szenved, akár saját hibájából, azért azt csak nem cikizzük - van ilyen. Pl én aznap, amikor le kellett adnom a régit, és átvenni az újat, elnéztem egy táblát - ha nincs ABS-em a régi MKI-ben, akkor most van egy xarrá tört suzuki, így viszont simán kikerültem. Szerencsére. De. Ha az ember azt játssza, hogy 100-zal rohan a betonfal felé, és az utolsó pillanatban fékez - előbb-utóbb lököst fog keresni...
Már annakidején utaltam rá, hogy a motor nem fogja bírni, azt is leírtam, mely alkatrészekkel lehet gond. Nem pedig az úgysemérteszhozzá szöveg ment. Valószínű, hogy "némi" szakértelem lapulhat a Petinél, mert ezt összehozni nem kis feladat volt. Sőt, le a kalappal.
Amit érdemes tudni az ilyenfajta turbó-felhúzásról: PV=nRT, azaz ahogy növeled a nyomást, úgy fog a hőmérséklet is emelkedni az égéstérben. A megnövekedett nyomás miatt tönkremehet: a turbó (ez azért sokáig bírja), ledobhatja a fejet (volt már ilyen), eléghetnek a szelepek (el is fognak), elkophat a motor (jó pár tízezer km után, de a többi alkatrész addig úgysem bírja ki), szétverheti a főtengelycsapágyakat, elgörbülhet a hajtókar. Dugattyú- és gyűrűtörés.
Ilyen tuningnál már a szelepeket és a dugattyút is célszerű hűteni, mert mindkettő eléghet... De csak simán be is sülhet a motor. A féltengelyek, és a váltó sem szereti az ekkora nyomatékot.  
Aztán az is merüljön fel ilyen alkalmakkor, hogy megyünk mint a szél, de meg is tudunk állni? Azaz a fékek is kaptak tuningot? Hűtött tárcsa meg nagyobb cuccok? A futómű úgy általában maradt a régi, vagy azt is feljavítottuk? Gondolom, nem. Az az autó egész egyszerűen nem egy ilyen erős motorhoz lett tervezve.
Ha az ember készít egy komoly tuningot, és csak pályán használja, akkor azt mondom, mindent bele, lehet csak a motort húzni. De az országúton... háááát... a fene se tudja.
Szóval a tuning szerintem csak akkor teljeskörű, ha nem csak a motort piszkálja fel az ember, hanem a többit is hozzáigazítja.
Én biztosan megkeresném pl a mi nagyjainkat, akik ezen a területen csináltam már azt-azt, a Korist és a Szabikot, hátha lenne pár építő jellegű ötletük.
De az sem lenne egy utolsó ötlet, hogy a tuningolt autó már eleve legyen egy kicsit sportos változat, hogy ne a nulláról kelljen kezdeni.
Mondhatjuk, miért foglalkoztat engem ez a dolog, ha be akarja verni a fejét, verje. Ezzel én nem értek egyet, mert inkább utáljon, mintsem valami baja történjen. Másrészt egy picit a többieket is féltem, mert ahogy hallom, elég sokan belefogtak ebbe a vad tuningba. Mi már csak olyanok vagyunk, ha valaki kitalál valami menő dolgot, a többi követi: milyen pda-t venni, mit hova szerelni, hol vásárolni, és így tovább. Ha az egész vitával csak annyit sikerült elérnem, hogy mindenki egy picit belegondol az egészbe, már megérte. Ha ezért Peti megharagudtál, azt azért sajnálnám.
Én ismerem valamilyen szinten a nagyobb-tuning szekciót. Meg a ford talin is kaptunk belőle egy kis ízelítőt: az egyik scorpio pl úgy versenyzett, hogy folyt a váltóból az olaj (tudta), és jól össze is olajozta a pályát. A sierrások (vagy a kaprisok?) meg elkezdtek vadulni, pörögtek, aztán előkerült a pia is.
Persze nyilván túlszaladtam egy kicsit, gondolom a Peti nem az a részegen randalírozni, és olajjal öntözni az utakat... :-) ez tiszta sor.
Viszont. Azt hiszem, kijelenthetem, hogy az itteni emberek SZERETIK az autójukat, meg kell nézni, hogy csillog-villog egyik másik gép, és nem csak az újabbak, az MKI-, II-esek közül van pár olyan, hogy csak na. Szerintem ez a klub inkább erről szól.
Bizony, sokan a tuningot a fékkel kezdik, és a vége a motor.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2006.12.05 kedd, 23:35:00 »

Helló hát bárki bármit mond, mikor megvettem az autót még 60 lovasan, azvolt az első fékeket ledobáltam! Papír vékonyak voltak, még eredetiek! 50éves nőé volt! 40 pénz bánta hát még mennyi lett volna ha nem én cserélem ki! és barátaim semmi gond vele eddig mindig megállt! Ja és valóban igen hátra se ártana a tárcsafék, igen már tervben van fél éve, már skiccek vannak róla 260-as 2dugattyús!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2006.12.05 kedd, 23:43:00 »

Helló hát bárki bármit mond, mikor megvettem az autót még 60 lovasan, azvolt az első fékeket ledobáltam! Papír vékonyak voltak, még eredetiek! 50éves nőé volt! 40 pénz bánta hát még mennyi lett volna ha nem én cserélem ki! és barátaim semmi gond vele eddig mindig megállt! Ja és valóban igen hátra se ártana a tárcsafék, igen már tervben van fél éve, már skiccek vannak róla 260-as 2dugattyús!
Legalább hűtött az első tárcsa?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2006.12.05 kedd, 23:56:00 »

Látod Angel, még ezt sem tudod, azt milyen nagy fordos vagy!! nemgyárt a ford 89-es évjárat után már simát csak duplafalú hűtőbordával ellátottat !! :DDD
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2006.12.06 szerda, 00:06:00 »

Látod Angel, még ezt sem tudod, azt milyen nagy fordos vagy!! nemgyárt a ford 89-es évjárat után már simát csak duplafalú hűtőbordával ellátottat !! :DDD
Hát, azt speciel nem tudom, hánytól kezdve szerelik hűtött tárcsával. Ez igaz. De a mi 99-es fiestánk féke (pedig ABS-es) nem hűtött! Ez van.
 
Én biztosan nem elégednék meg a sima gyári fékkel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2006.12.06 szerda, 09:34:00 »

Engem sohasem hagyott még cserben !!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2006.12.06 szerda, 09:53:00 »

Peti!
Én veled vagyok! Szerintem az ilyen vállalkozó szellemű emberek viszik előre fejlődést! Persze még nagyon az elején jársz ennek a dolognak, és az, hogy a saját károdon tanulsz, számomra inkább becsülendő. Persze rá fogsz jönni, hogy komolyan tuningolni, csak komoly, több éves munkával lehet és azt sem úszod meg, hogy a motorvezérlésbe bele ne nyúlj valamilyen formában. Sajnos ez mai komputerizált világban ez elkerülhetetlen. Amúgy pedig nagyon sokat tud segíteni, a megfelelő beállításban és a teljesítmény mérésben is. Kívánom neked, hogy továbbra is járd a saját utad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2006.12.06 szerda, 18:45:00 »

Kedves Peti! Ez egy összetartó társaság. Ezzel nincs gond. De. Néhány dolgot mondjuk el. Pl azt, hogy az 1,6d az 55 lovas, szerintem az 1,8-as 62, de ennek nincs jelentősége. Én az első pillanatban mondtam, hogy nem fogja bírni - ehhez sok ész nem kell - a többszörös terhelést. Ez be is jött. Egyébként szerintem amit te csinálsz, az nem tuning, hanem egy überbrutál gányolás. Mind ahogy írtam, hogy saját autód aláztad meg, azt most is fenntartom. Ennyire szétcseszni egy autót... persze ez a te dolgod. Hogy nincs pénzed drága tdci-re? Így nem is lesz... eltapsoltál párszáz ezer forintot, ami simán szétfolyt az aszfalton... nekem ez valóban nem szimpatikus. Igen, itt több embernek van több milliós autója, és megsúgom neked, hogy a többség saját pénzéből vette - és hidd el, megkeresni a rávalót, az van legalább olyan vagány dolog, mint össze-vissza tákolni mindenféle alkatrészt. Azt is elárulom, sokunk autójában nincs chiptuning. A chiptuninghoz valóban nem kell ész, elég ha elviszed egy "hozzáértőhöz", legfeljebb szétreped a közös nyomócső, vagy 30 ezernél 4 csúcs cserélődik, esetleg eltörik egy dugattyú, vagy csak elkezd valami csörögni a motorban, aminek generél a vége... igen, ebben igazad van.
 
Másrészről meg alkatrészenként felépíteni egy motort nem kis dolog: ez igaz. De. Sounk itt munkaeszközként használjuk az autót, és ha mindenki elkezdi cserélgetni a turbókat, meg 2 bárra nyomja fel a nyomást, hát rövid időn belül drasztikusan megugrik a szervízek forgalma, és esetleg nem tudunk dolgozni vele... szóval én csak arra szeretnék utalni, hogy a példád nem követésre született, inkább elrettentő.
Nem százezreket cseszett szét!
Egy Td moci 50e és csókolom!
A turbó meg az adagoló megmaradt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2006.12.06 szerda, 18:49:00 »

Peti!
Én elhiszem hogy a CRX-et megverted, de mivel nekem azt verték a fejembe, hogy egy gép akkor tökéletes ha tartós. Ez úgy lett volna igazi ha nem is ennyi lóerővel és nyomatékkal de tartós marad a motor. Ha elfogadsz egy tanácsot szerintem próbálj egy picit nagyobb blokkot keríteni. A méret sajnos néha számít. Inkább kevésbé túlfeszíteni de maradjon tartós. Így nem csak  egyszer hanem mindig megtudod lőni a CRX-et. A végén már nem is akarsz versenyezni vele mert tudni fogod hogy bármikor megteheted. Ja és igérd meg hogy gyári alkarészekből nem akarsz háromszoros teljesítményt kihozni.
És talán még egy tanács nem kell mindig gyalázni, mert vannak az utakon nagyvadak is. Én pl. tudom hogy Gabo kolléga off japánjának kezit csokolommal kell köszönni még a nagy olajkályhának is.
350 lóval és összkerékkel is ki lehet kapni! Akkor csodálkoztunk...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2006.12.06 szerda, 19:39:00 »

Nem százezreket cseszett szét!
Egy Td moci 50e és csókolom!
A turbó meg az adagoló megmaradt...
A turbó nem biztos... Előzés közben biztos forgott egy kicsit aztán hipphopp eltűnt az olaj...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2006.12.09 szombat, 01:23:00 »

Pár ügyesen megépített gép. Nekem tetszenek.
 
http://img120.imageshack.us/img120/5475/2fordmondeofastandfuriopy1.jpg.
http://img372.imageshack.us/img372/1194/4jxpurzakt9.jpg.
http://img247.imageshack.us/img247/4228/contour1xp4.jpg " TARGET=_fnew>http://img247.imageshack.us/img247/4228/contour1xp4.jpg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2006.12.09 szombat, 01:24:00 »

pfff várjá ez nemjött össze
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2006.12.09 szombat, 01:25:00 »

Na
 
http://img470.imageshack.us/img470/4347/4jxpurzaut8.jpg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2006.12.09 szombat, 01:29:00 »

Boccs
 
http://img23.imagevenue.com/img.php?image=24095_Contour1_122_585lo.jpg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2006.12.09 szombat, 01:31:00 »

najo feladom... A sikertelen próbálkozásaimat kilehet moderálni mer értelmetlen. Valaki mondjon lécci egy normális képfeltöltő oldalt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2006.12.09 szombat, 10:02:00 »

najo feladom... A sikertelen próbálkozásaimat kilehet moderálni mer értelmetlen. Valaki mondjon lécci egy normális képfeltöltő oldalt...
www.kepfeltoltes.hu Töltsd fel, a linket pedig másold be az url alá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2006.12.09 szombat, 10:08:00 »

Nem feltétlenül osztom a véleményt, csak segítek:))))
tuning1
tuning2
tuning3
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2006.12.09 szombat, 10:09:00 »

Nem feltétlenül osztom a véleményt, csak segítek:))))
tuning1
tuning2
tuning3
Mégsem segítek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2006.12.09 szombat, 11:06:00 »

Mégsem segítek
A tuning3 látszik!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2006.12.09 szombat, 21:41:00 »

Szia EscortosPeti!Most olvastam vissza a topicot és én-szerény véleményem-egyet is értek Veled meg nem is.Először is megkérdőjelezem a "millió autós" dolgot.Én 2 éve 1m50e-ért vettem a kocsit,a mostanit 560e-ért.Azon még most is van hitelem,a jelenlegit fele-fele vettük az asszonnyal.Mégis nem érzem magam rosszul a milliós csodák láttán.Négy kereke van?Hát akkor?Tuning?Milyen áron?Persze jó érzés "lenyomni" egy sport v. sportosított kocsit.Én is felveszem a kesztyűt és szeretek meglepit okozni egy-két töketlen sofőrnek(ki nem).Naná,hogy például az enyémmel egyidős Passatost nem hagyom,hogy legyorsuljon de Suzukival is hagytak már le,dehát a gyerek mögöttem visszatartó erő.Még egyszer nem akarom kipróbálni a MONDEO biztonságát.A direktszűrővel kimerült nálam a tuning.Nekem az elég,Neked nem.Azt csak Te tudhatod megéri-e amit csinálsz.A kritikát tessék elfogadni,ez is benne van a pakliban.Nem mindenki fog Neked tapsolni és a kezedet szorongatni.Én is szeretem az autót szerelni,sajátkezűleg megcsinálni amit lehet.Az asszony a megmondhatója,hogy több szabadidőt töltök soksor az autóval mint Vele.De elgondolkozhatnál azon,hogy más is van az úton Rajtad kívül.Igaz,Magyarországon divat erről nem tudomást venni-azt hiszem ezzel mindenki egyetért.Szóval,csináld,de ésszel.Vigyázz Magadra-Magatokra,meg másokra is.Ne lépj be a sufni tuningosok közé,vannak úgyis éppen elegen.Ha pedig valamivel megbántottalak,akkor bocsi.Mindenesetre:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2006.12.09 szombat, 22:46:00 »

Hujuj, jó'van azért zajlik az élet még mindig. Áhhh, pont tuning témában akartam írni, erre tessék...mijeza felfordulás?
 
Ezt találtam: ST220
 
Itt a tuning szakik szerint mit módosítottak, hogy kaptak még vagy 80 pacit?? Érdekelne...
 
Próbáltam végigbogarászni a vita okát. SZVSZ 1:1 az állás.
 
- ha értenék hozzá és idôm is lenne, lehet, hogy én is nekiállnék matatni a Mondiban - pillanatnyilag nem így van
- Angel tuning sorrendje rulez és tényleg ésszel kell m?velni, hogy ne gányolás legyen a vége. 100%-ban osztom véleményét.
- sztem tuningra egy nagyobb benzines motor sokkal alkalmasabb mint egy nem túl nagy dízel. Leginkább azért, mert a benzin motor igénytelenebb és több mindent elvisel, egy bizonyos pontig. Idáig jutottam...saját autómat ócsárolom...
 
Egyébként meg most jöttem haza Ámerikából (ezért nem idegesítettem Angelt az elmúlt 2 hónapban), csak a látott Ford gépekrôl akartam beszámolni...na gyerekek azé ami ott van az beszarás. De komolyan. Nem hittem volna, hogy a muscle car mánia még mindig él. Amikor az M5-el dicsekedtem, hogy mennyire megy, meg mennyire európai...kvázi kiröhögtek. Aztán másnap beültettek álmaim autójába: 67-es Mustang GT500. Persze nem az eredeti motorral, hanem egy Hemi V8 figyelt benne (asszem Big Boy a kódneve vagy mifene), meg vagy 750 (!!!) paci. Remegett a lábam mikor kiszálltunk, persze a volán mögé nem engedtek ? hiába mondtam, hogy nekem is van egy V6, és biza az is 170 paci...megint kiröhögtek . Ha vkit érdekel, árulják a vasat 100.000 USD körül, kontakt nálam
 
BTW mutatták a fotókat: namármost ôk úgy kezdték a tuningot, hogy vázig csupaszították az autót. Aztán megerôsítették az alvázat, majd kapott remek bukócsôrendszert az autó ésatöbbi ésatöbbi. Egyedi fékrendszer, egyedi vezérm?, szinte mindent egyedileg csináltak kifejezetten az autóra és annak erejére szabva. A srác akié az autó mégcsak nem is milliomos, még nem is kifejezetten jómódú. Szépen apránként 2 év alatt "dobták össze" a vasat. Kb. 50e USD-be volt neki tokostól-vonóstól.
 
Persze erre kis hazánkban (de leginkább európában) nincs lehetôség a hozzáértés teljes hiánya miatt... Mindenesetre érdemes olvasgatni az amcsi tuning-oldalakat, nem írnak hülyeségeket!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2006.12.09 szombat, 22:50:00 »

Hujuj, jó'van azért zajlik az élet még mindig. Áhhh, pont tuning témában akartam írni, erre tessék...mijeza felfordulás?
 
Ezt találtam: ST220
 
Itt a tuning szakik szerint mit módosítottak, hogy kaptak még vagy 80 pacit?? Érdekelne...
 
Próbáltam végigbogarászni a vita okát. SZVSZ 1:1 az állás.
 
- ha értenék hozzá és idôm is lenne, lehet, hogy én is nekiállnék matatni a Mondiban - pillanatnyilag nem így van
- Angel tuning sorrendje rulez és tényleg ésszel kell m?velni, hogy ne gányolás legyen a vége. 100%-ban osztom véleményét.
- sztem tuningra egy nagyobb benzines motor sokkal alkalmasabb mint egy nem túl nagy dízel. Leginkább azért, mert a benzin motor igénytelenebb és több mindent elvisel, egy bizonyos pontig. Idáig jutottam...saját autómat ócsárolom...
 
Egyébként meg most jöttem haza Ámerikából (ezért nem idegesítettem Angelt az elmúlt 2 hónapban), csak a látott Ford gépekrôl akartam beszámolni...na gyerekek azé ami ott van az beszarás. De komolyan. Nem hittem volna, hogy a muscle car mánia még mindig él. Amikor az M5-el dicsekedtem, hogy mennyire megy, meg mennyire európai...kvázi kiröhögtek. Aztán másnap beültettek álmaim autójába: 67-es Mustang GT500. Persze nem az eredeti motorral, hanem egy Hemi V8 figyelt benne (asszem Big Boy a kódneve vagy mifene), meg vagy 750 (!!!) paci. Remegett a lábam mikor kiszálltunk, persze a volán mögé nem engedtek ? hiába mondtam, hogy nekem is van egy V6, és biza az is 170 paci...megint kiröhögtek . Ha vkit érdekel, árulják a vasat 100.000 USD körül, kontakt nálam
 
BTW mutatták a fotókat: namármost ôk úgy kezdték a tuningot, hogy vázig csupaszították az autót. Aztán megerôsítették az alvázat, majd kapott remek bukócsôrendszert az autó ésatöbbi ésatöbbi. Egyedi fékrendszer, egyedi vezérm?, szinte mindent egyedileg csináltak kifejezetten az autóra és annak erejére szabva. A srác akié az autó mégcsak nem is milliomos, még nem is kifejezetten jómódú. Szépen apránként 2 év alatt "dobták össze" a vasat. Kb. 50e USD-be volt neki tokostól-vonóstól.
 
Persze erre kis hazánkban (de leginkább európában) nincs lehetôség a hozzáértés teljes hiánya miatt... Mindenesetre érdemes olvasgatni az amcsi tuning-oldalakat, nem írnak hülyeségeket!
Wow...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2006.12.09 szombat, 22:58:00 »

Wow...
Én is ezt hebegtem még vagy egy óráig, aztán elkezdtem gondolkodni, hogy miért vesznek vacak M5-ös BMW-t másfélszer ennyiért??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 00:33:00 »

Hujuj, jó'van azért zajlik az élet még mindig. Áhhh, pont tuning témában akartam írni, erre tessék...mijeza felfordulás?
 
Ezt találtam: ST220
 
Itt a tuning szakik szerint mit módosítottak, hogy kaptak még vagy 80 pacit?? Érdekelne...
 
Próbáltam végigbogarászni a vita okát. SZVSZ 1:1 az állás.
 
- ha értenék hozzá és idôm is lenne, lehet, hogy én is nekiállnék matatni a Mondiban - pillanatnyilag nem így van
- Angel tuning sorrendje rulez és tényleg ésszel kell m?velni, hogy ne gányolás legyen a vége. 100%-ban osztom véleményét.
- sztem tuningra egy nagyobb benzines motor sokkal alkalmasabb mint egy nem túl nagy dízel. Leginkább azért, mert a benzin motor igénytelenebb és több mindent elvisel, egy bizonyos pontig. Idáig jutottam...saját autómat ócsárolom...
 
Egyébként meg most jöttem haza Ámerikából (ezért nem idegesítettem Angelt az elmúlt 2 hónapban), csak a látott Ford gépekrôl akartam beszámolni...na gyerekek azé ami ott van az beszarás. De komolyan. Nem hittem volna, hogy a muscle car mánia még mindig él. Amikor az M5-el dicsekedtem, hogy mennyire megy, meg mennyire európai...kvázi kiröhögtek. Aztán másnap beültettek álmaim autójába: 67-es Mustang GT500. Persze nem az eredeti motorral, hanem egy Hemi V8 figyelt benne (asszem Big Boy a kódneve vagy mifene), meg vagy 750 (!!!) paci. Remegett a lábam mikor kiszálltunk, persze a volán mögé nem engedtek ? hiába mondtam, hogy nekem is van egy V6, és biza az is 170 paci...megint kiröhögtek . Ha vkit érdekel, árulják a vasat 100.000 USD körül, kontakt nálam
 
BTW mutatták a fotókat: namármost ôk úgy kezdték a tuningot, hogy vázig csupaszították az autót. Aztán megerôsítették az alvázat, majd kapott remek bukócsôrendszert az autó ésatöbbi ésatöbbi. Egyedi fékrendszer, egyedi vezérm?, szinte mindent egyedileg csináltak kifejezetten az autóra és annak erejére szabva. A srác akié az autó mégcsak nem is milliomos, még nem is kifejezetten jómódú. Szépen apránként 2 év alatt "dobták össze" a vasat. Kb. 50e USD-be volt neki tokostól-vonóstól.
 
Persze erre kis hazánkban (de leginkább európában) nincs lehetôség a hozzáértés teljes hiánya miatt... Mindenesetre érdemes olvasgatni az amcsi tuning-oldalakat, nem írnak hülyeségeket!
Gondolom, csak összekeverték az ST-nél a dolgokat... az nem 220 kW, hanem 226 lóerő... a leírást meg a akatalógusból szedték ki.
 
Az amerikai kaland, az tényleg jól hangzik. Az egyik ismerősöm a corvette tulaj (az övé a barkas/corvette is). Kihívott versenyre egy M5-öt (nem a legújabbat). A bömös gyorsult, mint a szél, ez meg szó szerint körbeautózta: balról mellé, elé, jobbra, majd mögé. A béemvés iszonyúan ideges lett... mindig van egy erősebb autó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 00:38:00 »

Hujuj, jó'van azért zajlik az élet még mindig. Áhhh, pont tuning témában akartam írni, erre tessék...mijeza felfordulás?
 
Ezt találtam: ST220
 
Itt a tuning szakik szerint mit módosítottak, hogy kaptak még vagy 80 pacit?? Érdekelne...
 
Próbáltam végigbogarászni a vita okát. SZVSZ 1:1 az állás.
 
- ha értenék hozzá és idôm is lenne, lehet, hogy én is nekiállnék matatni a Mondiban - pillanatnyilag nem így van
- Angel tuning sorrendje rulez és tényleg ésszel kell m?velni, hogy ne gányolás legyen a vége. 100%-ban osztom véleményét.
- sztem tuningra egy nagyobb benzines motor sokkal alkalmasabb mint egy nem túl nagy dízel. Leginkább azért, mert a benzin motor igénytelenebb és több mindent elvisel, egy bizonyos pontig. Idáig jutottam...saját autómat ócsárolom...
 
Egyébként meg most jöttem haza Ámerikából (ezért nem idegesítettem Angelt az elmúlt 2 hónapban), csak a látott Ford gépekrôl akartam beszámolni...na gyerekek azé ami ott van az beszarás. De komolyan. Nem hittem volna, hogy a muscle car mánia még mindig él. Amikor az M5-el dicsekedtem, hogy mennyire megy, meg mennyire európai...kvázi kiröhögtek. Aztán másnap beültettek álmaim autójába: 67-es Mustang GT500. Persze nem az eredeti motorral, hanem egy Hemi V8 figyelt benne (asszem Big Boy a kódneve vagy mifene), meg vagy 750 (!!!) paci. Remegett a lábam mikor kiszálltunk, persze a volán mögé nem engedtek ? hiába mondtam, hogy nekem is van egy V6, és biza az is 170 paci...megint kiröhögtek . Ha vkit érdekel, árulják a vasat 100.000 USD körül, kontakt nálam
 
BTW mutatták a fotókat: namármost ôk úgy kezdték a tuningot, hogy vázig csupaszították az autót. Aztán megerôsítették az alvázat, majd kapott remek bukócsôrendszert az autó ésatöbbi ésatöbbi. Egyedi fékrendszer, egyedi vezérm?, szinte mindent egyedileg csináltak kifejezetten az autóra és annak erejére szabva. A srác akié az autó mégcsak nem is milliomos, még nem is kifejezetten jómódú. Szépen apránként 2 év alatt "dobták össze" a vasat. Kb. 50e USD-be volt neki tokostól-vonóstól.
 
Persze erre kis hazánkban (de leginkább európában) nincs lehetôség a hozzáértés teljes hiánya miatt... Mindenesetre érdemes olvasgatni az amcsi tuning-oldalakat, nem írnak hülyeségeket!
Ja, a tuningról...
A szívómorort elég nehéz tuningolni, ahhoz már komolyabban kell érteni, nem elég csak felcsavarni a nyomást, meg több anyagot bele, minden lóerőért komoly harc van.
Ugye a motor által beszívott levegő adott, ezen csak egy kicsit lehet segíteni. A benzin-levegő aránya többnyire adott, ha több a benzin, nem is robban be. Ott szinte csak a fordulatszám emelése hoz sikert - de az meg nem egyszerű, mert a löket, meg a kompresszió...
 
Persze ha turbót, kompresszort, vagy nitrót raksz rá (az egyszerűség kedvéért mindhármat :-)) na akkor már kezd izgalmassá (és drágává) válni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 11:18:00 »

Gondolom, csak összekeverték az ST-nél a dolgokat... az nem 220 kW, hanem 226 lóerő... a leírást meg a akatalógusból szedték ki.
 
Az amerikai kaland, az tényleg jól hangzik. Az egyik ismerősöm a corvette tulaj (az övé a barkas/corvette is). Kihívott versenyre egy M5-öt (nem a legújabbat). A bömös gyorsult, mint a szél, ez meg szó szerint körbeautózta: balról mellé, elé, jobbra, majd mögé. A béemvés iszonyúan ideges lett... mindig van egy erősebb autó.
Ennyire hülye nem lehet, hogy összekeveri, a lóerôt a kW-tal...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 17:49:00 »

Ennyire hülye nem lehet, hogy összekeveri, a lóerôt a kW-tal...
Az Ámerikás tapasztalataidon egyáltalán nem csodálkozom, eddig nekem egyetlen egyszer sem sikerült kint olyan autóban ülni ami minimum nem volt 3.2 vagy sokkal több. Tetszett a multkori eset  itthon azt mondták hogy kint majd kapok egy Ford Focust vagy hasonló kategoriájú autót, én hülye meg neki álltam aggodni hogy jaj vajon lesz e benne légkondi. A Herzt-es hölgy lenyugtatot hogy nyugodjon meg kedves beteg lesz benne. Na a Ford Focus vagy hasonlo egy Chevrolet Impala volt 3.9 V6 233hp valaki normnális azért arrafele?Huh? DE azért a nyomatékossága a harapása miatt a semmi pénzért nem adnám érte a 2.2 TDCi-t Ezek kint nem is ismerik a diseleket, így megis érdemlik a tudatlanok, hogy kredenc méretű mindenféle HEMI meg egyébb benya motorokat használjanak ha nyomatékot akarnak. BUTÁK-k
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:02:00 »

Nem nyomatékot akarnak, hanem lóerôt a DragWay-re
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:06:00 »

Én meg azt tapasztaltam, hogy dízelt szinte csak pikáppokban vagy teherautókban, buszokban használnak.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:43:00 »

Én meg azt tapasztaltam, hogy dízelt szinte csak pikáppokban vagy teherautókban, buszokban használnak.
Természetesen csak személyautokra értettem, a buszokban és teherautoknál maradt még valami eszük. De tény ami tény személyautóban diselt nem találni kint
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 10:05:00 »

Ennyire hülye nem lehet, hogy összekeveri, a lóerôt a kW-tal...
De. Miért ne?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 12:34:00 »

De. Miért ne?
Mer' 7-800 lóerős dízelt még itt európában sem nagyon találsz, kint meg aztán esélyed sincs rá. Monnyuk hülyeség is lenne 700 pacis dízellel járkálni Smiley)) Ráadásul kint még mindig a lóerő hódít...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 12:36:00 »

De. Miért ne?
Jajajaj rosszra válaszoltam amigo, szorri. Viszont az ST-t tuttira lehet még húzni egy picit, monnyuk turbó vagy kompresszor nélkül ennyire azért nem, de 260 magasságába fel lehet tornászni. Csak arra lennék kíváncsi, hogy az erőátviteli alkatrészeken kívül mit kell módosítani???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 13:38:00 »

Jajajaj rosszra válaszoltam amigo, szorri. Viszont az ST-t tuttira lehet még húzni egy picit, monnyuk turbó vagy kompresszor nélkül ennyire azért nem, de 260 magasságába fel lehet tornászni. Csak arra lennék kíváncsi, hogy az erőátviteli alkatrészeken kívül mit kell módosítani???
Féket
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 15:06:00 »

Jajajaj rosszra válaszoltam amigo, szorri. Viszont az ST-t tuttira lehet még húzni egy picit, monnyuk turbó vagy kompresszor nélkül ennyire azért nem, de 260 magasságába fel lehet tornászni. Csak arra lennék kíváncsi, hogy az erőátviteli alkatrészeken kívül mit kell módosítani???
Biztomsági övet, első lökhárítót...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 16:17:00 »

Féket
260 lőerő, nem km/h Smiley)))))))))) Bárcsak kapnék egy jó fék miatt + 30 pacit Smiley)))))))
 
Na de télleg, lehet egyáltalán turbó nélkül vmit elérni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 17:31:00 »

260 lőerő, nem km/h Smiley)))))))))) Bárcsak kapnék egy jó fék miatt + 30 pacit Smiley)))))))
 
Na de télleg, lehet egyáltalán turbó nélkül vmit elérni
Szerintem erre Koris volt V6-osa a példa némi átalakitás után verte az ST-t.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 19:21:00 »

Mit alakított át rajta??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 22:02:00 »

+20 lóerő
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 23:49:00 »

Szerintem Koris szép lassan mindent átcserélt ST cuccra.
És az is lehet, hogy nem ment jobban az autója, mint egy sima ST, csak ő nagyon jó sofőr (egyébként az).
 
Az st220-ra van chiptuning, ami állítólag felhúzza 260 lóra. Ha igaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2006.12.12 kedd, 07:25:00 »

260 lőerő, nem km/h Smiley)))))))))) Bárcsak kapnék egy jó fék miatt + 30 pacit Smiley)))))))
 
Na de télleg, lehet egyáltalán turbó nélkül vmit elérni
Benyáson turbósítani nem eccerű, számítógépet meg kell győzni, hogyha van túlnyomás, legyen túlbenzin is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2006.12.12 kedd, 12:42:00 »

Benyáson turbósítani nem eccerű, számítógépet meg kell győzni, hogyha van túlnyomás, legyen túlbenzin is.
Nem beszélve arról, hogy benyáson már hűteni sem árt a turbót, mert némiképp melegebb. És ugyi pontosan be kell tartani a benzin-levegő arányt... nem lehet csak ész nélkül emelni a nyomást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2006.12.12 kedd, 14:47:00 »

Szerintem Koris szép lassan mindent átcserélt ST cuccra.
És az is lehet, hogy nem ment jobban az autója, mint egy sima ST, csak ő nagyon jó sofőr (egyébként az).
 
Az st220-ra van chiptuning, ami állítólag felhúzza 260 lóra. Ha igaz.
Öööö, az meg milyen chip?? Vmikor régebben keresgéltem, de sehol nem leltem V6-ra olyan megoldást, ami többet adott volna 5 lóerőnél Smiley))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2006.12.12 kedd, 23:54:00 »

Öööö, az meg milyen chip?? Vmikor régebben keresgéltem, de sehol nem leltem V6-ra olyan megoldást, ami többet adott volna 5 lóerőnél Smiley))
A májusi ford talin kinn volt egy rendőr ST, ami állítólag ennyi volt. Úgymondt gyári chip. Legalábbis a muki ezt mondta. Nekem is soknak tűnik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2006.12.13 szerda, 12:03:00 »

Sziasztok az lenne a kérdésem mogy tudja-e valaki mi az a többlet a 2.0 mondeo motorba ami 21 le eredményez, a 1.8 hoz képest.Azért kérdezem mert már utánna néztem és azt mondták, hogy a hengerfejek azonosak.A 200ccm meg nem adhat annyi többletet szerintem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2006.12.13 szerda, 12:09:00 »

Sziasztok az lenne a kérdésem mogy tudja-e valaki mi az a többlet a 2.0 mondeo motorba ami 21 le eredményez, a 1.8 hoz képest.Azért kérdezem mert már utánna néztem és azt mondták, hogy a hengerfejek azonosak.A 200ccm meg nem adhat annyi többletet szerintem.
Htá van az a 200cm3, meg a beömlő, nagyobb a pillangószelep. Más a váltó, a kipuff, és a komputer is nyílván többet enged. Bár az 1,8 komputere jó a 2,0-ba, úgyhogy nem hiszem, hogy itt túl sok lehet. Egyébként a 200cm3 miért nem elég a többlet nagy százalékához?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.