Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 20:15:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480579 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2007.04.10 kedd, 17:20:00 »

>>Ennek << milyen hatása van a teljesítményre? Vagy csak a hangja miatt szoktál betenni? Hova kell pontosan beépíteni? Dízelen is dob, vagy inkább csak benzinesekhez szokták?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2007.04.10 kedd, 17:28:00 »

>>Ennek << milyen hatása van a teljesítményre? Vagy csak a hangja miatt szoktál betenni? Hova kell pontosan beépíteni? Dízelen is dob, vagy inkább csak benzinesekhez szokták?
Ez egy komolytalan dolog....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2007.04.10 kedd, 17:35:00 »

Ez egy komolytalan dolog....
Azt mondod? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2007.04.10 kedd, 17:42:00 »

Azt mondod? Smiley
Csak rá kell nézni, ennél a V-power is jobb.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2007.04.10 kedd, 19:38:00 »

Végre bekerült a turbónyomásmérőm.
 
Egyenlőre nagyon puritán módon be van rakva az A oszlop tövébe BlueTeck gyurmaragasztóval Smiley Lényeg, hogy végre mér Smiley
 
Eddig azt tapasztaltam, hogy 2-3-4-es fokozat az ahol igazából túltölt a turbó. Kettesben 1.6-ig fölugrik, míg hármasban és négyesben 1.4 et tölt a turbó.
 
Autópályán 130-140 körül 0.5 a töltés, városban 0.2-0.4 normál használat mellett.
 
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2007.04.10 kedd, 20:14:00 »

>>Ennek << milyen hatása van a teljesítményre? Vagy csak a hangja miatt szoktál betenni? Hova kell pontosan beépíteni? Dízelen is dob, vagy inkább csak benzinesekhez szokták?
Szerintem ezt szokta emlegetni Zombi kolléga is... számomra annyi maradt meg, hogy időnként fütyül kicsit ...teljesítményen nem hiszem, hogy dobna
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2007.04.10 kedd, 21:15:00 »

Csak rá kell nézni, ennél a V-power is jobb.
De miért? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2007.04.10 kedd, 21:22:00 »

>>Ennek << milyen hatása van a teljesítményre? Vagy csak a hangja miatt szoktál betenni? Hova kell pontosan beépíteni? Dízelen is dob, vagy inkább csak benzinesekhez szokták?
Ez egy lefúvószelep. A lényege, hogy váltásnál, gázelvételkor elengedi a turbónyomást. Így nem lassul le a turbó forgása és váltás után előbb felépül a töltőnyomás. Szerintem teljesítmény nem növel.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2007.04.10 kedd, 21:23:00 »

Szerintem ezt szokta emlegetni Zombi kolléga is... számomra annyi maradt meg, hogy időnként fütyül kicsit ...teljesítményen nem hiszem, hogy dobna
Nekem is van róla egy MP3, olyan versenyautós hangja van váltáskor. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2007.04.10 kedd, 21:23:00 »

Végre bekerült a turbónyomásmérőm.
 
Egyenlőre nagyon puritán módon be van rakva az A oszlop tövébe BlueTeck gyurmaragasztóval Smiley Lényeg, hogy végre mér Smiley
 
Eddig azt tapasztaltam, hogy 2-3-4-es fokozat az ahol igazából túltölt a turbó. Kettesben 1.6-ig fölugrik, míg hármasban és négyesben 1.4 et tölt a turbó.
 
Autópályán 130-140 körül 0.5 a töltés, városban 0.2-0.4 normál használat mellett.
 

Erről írhatnál bővebben! Smiley Mit, hol, mennyiért, hogyan, hova. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2007.04.10 kedd, 21:24:00 »

Ez egy lefúvószelep. A lényege, hogy váltásnál, gázelvételkor elengedi a turbónyomást. Így nem lassul le a turbó forgása és váltás után előbb felépül a töltőnyomás. Szerintem teljesítmény nem növel.
És vajon gyárilag akkor miért nincs benne ilyen? 20-50e Ft körül vesztegetik őket, annyit nem ér meg?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2007.04.10 kedd, 22:06:00 »

Én imádom a lefújószelepek hangját! Bár szerintem ez nagyobb, durvább turbinák esetén lehet fontos alkatrész.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2007.04.10 kedd, 22:12:00 »

szerintem a középsö dobbal lehet valamit csinálni  
 mert ha a hátsokhoz hozzá nyúlsz bíztos nagy hangja lesz,csak ez lehet a trükk.Janóék csinálnak  
 sport közép dobokat tapasztalatból mondom jó minőségben
Szerintem fordítva. Nekem pl a hátsódobom szép halk, alapjáraton szépen duruzsol, és magasabb fordulaton sincs nagy hangja. A direktszűrővel együtt gyönyörű hangja van, és autópályán szinte nemis hallatszik. Épp ezért tervezem is eladni a drágát Más fajta hátsódob tetszett meg nekem, és én hangosabbat szeretnék. Később szívesen eladom valakinek, de mostanában nemnagyon érek rá foglalkozni a dologgal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2007.04.11 szerda, 00:16:00 »

Ültető rugó tapasztalata van valakinek mk3-ra?
Milyet érdemes venni? Wolf-nál 30/30 as van, Weitecben 30/30,30/50, és 50/50 namost az 50-hez már nem jó a gyári csillapító.  
Se Koni, se Eibach nem gyárt hozzá. Maradt valami?
Eibach gyárt.40-30 van benne nekem is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2007.04.11 szerda, 07:31:00 »

a lefujó szelep csak fix geosra kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2007.04.11 szerda, 11:41:00 »

Eibach gyárt.40-30 van benne nekem is.
Olyan van, hogy csak 15-20mm legyen az ültetés?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2007.04.11 szerda, 13:53:00 »

Olyan van, hogy csak 15-20mm legyen az ültetés?
Vágd meg a rúgóidat és akor lesz Én még nemnagyon láttam 1-2 centit ültető rugókat. Annyi ültetés igazából sem az optikán nem dob, sem a stabilitáson nem javít... Min 4 centi ami már ér valamit. És a Mondeóknál van kerékjárat bőven, szóval nemkell elaprózni Esetleg cementeszsákokkal belőheted a kívánt magasságot még
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2007.04.11 szerda, 14:00:00 »

A 300mm-et lehet már érezni, hogy jobban rázna???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2007.04.11 szerda, 14:02:00 »

A 300mm-et lehet már érezni, hogy jobban rázna???
Bocsi a 300-at biztos lehet érezni, hogy ráz.Sőt még látni is ahogy szikrázik az alja, ha egyáltalán el tud indulni?!
Tehát a 30mm-re gondoltam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2007.04.11 szerda, 14:05:00 »

Szerintem az ültetéstől nem ráz jobban, talán egy kicsivel lentebb lesz a súlypontja. Szerintem, ha annyira a stabilitás lenne a lényeg, akkor vmi igazi Bilstein gátlók kellenek alá. Akkor a rugó meg már teljesen mindegy. Bár szerintem a stabilitással ezekkel a kocsikkal semmi baj sincs, hisz úgy néznek ki, mint egy tepsi. Smiley
Szerintem attól hogy a rugóból ki lesz vágva, attól egy kicsit sem lesz keményebb.
Ez csupán az én véleményem, a zsigulis tapasztalatokból. Azt sose ültettük.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2007.04.11 szerda, 14:37:00 »

Erről írhatnál bővebben! Smiley Mit, hol, mennyiért, hogyan, hova. Smiley
A műszer 10e Ft volt  
A beszerelés 4e Ft és kb 2 óra.
 
A ház még 2-3e Ft, attól függően, hogy A oszlopra, vagy műszerfalra akarod rakni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2007.04.11 szerda, 14:38:00 »

Erről írhatnál bővebben! Smiley Mit, hol, mennyiért, hogyan, hova. Smiley
A műszer 10e Ft volt  
A beszerelés 4e Ft és kb 2 óra.
 
A ház még 2-3e Ft, attól függően, hogy A oszlopra, vagy műszerfalra akarod rakni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2007.04.11 szerda, 14:39:00 »

A műszer 10e Ft volt  
A beszerelés 4e Ft és kb 2 óra.
 
A ház még 2-3e Ft, attól függően, hogy A oszlopra, vagy műszerfalra akarod rakni
Turbónyomásmérő van 5e Ft ért is.
Amit én vettem az kikapcsolt állapotban fekete, csak gyujtás ráadásával világít.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2007.04.11 szerda, 17:06:00 »

A műszer 10e Ft volt  
A beszerelés 4e Ft és kb 2 óra.
 
A ház még 2-3e Ft, attól függően, hogy A oszlopra, vagy műszerfalra akarod rakni
Hova kell bekötni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2007.04.11 szerda, 17:42:00 »

Hova kell bekötni?
Nekem a turbóból kivezető csőre kötötték ami megy vissza a szívósorba.  
 
A rákötés kb. 10 perc volt.  
A belső elrendezés és kábelezés sokkal nehézkesebb volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2007.04.11 szerda, 19:49:00 »

A 300mm-et lehet már érezni, hogy jobban rázna???
Nekem 6-7 cm-rel lett ültetve. Rendesen látszik, vigyázni kell rá, de jó! Ezeket a rugógat gyártattam hozzá. A spirálozása úgy lett megcsinálva hogy maradt benne egy kis konfort érzet. Persze azért jobban ráz mint a sima gyári, de valamit valamiért. A tuningolásnál mindig le kell mondani a gyári komfortról, plussz az alkatrészek jobban használódnak, sűrübben kell cserélni. A futóművet hozzá lehet és kell is állítani!!!!! Nagyon fontos!!!!! Ami már látszik az legalább a 4cm-es ültetés, az alatt szerintem felesleges hozzá piszkálni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:03:00 »

Szerintem az ültetéstől nem ráz jobban, talán egy kicsivel lentebb lesz a súlypontja. Szerintem, ha annyira a stabilitás lenne a lényeg, akkor vmi igazi Bilstein gátlók kellenek alá. Akkor a rugó meg már teljesen mindegy. Bár szerintem a stabilitással ezekkel a kocsikkal semmi baj sincs, hisz úgy néznek ki, mint egy tepsi. Smiley
Szerintem attól hogy a rugóból ki lesz vágva, attól egy kicsit sem lesz keményebb.
Ez csupán az én véleményem, a zsigulis tapasztalatokból. Azt sose ültettük.
A rugókból tilos kivágni!!! Akkor lesz ám igazán pattogós. Rengeteg ültetési technológia van. A rugók gyűrü sűrüsége szabályozza a keménység mértékét, minél ritkább annál keményebb. Az igaz, hogy az igazi komoly ültetés az a gátlóval egybe épített rugóval lehet elérni de az 250e-től kezdődik. Itt érdemes már több mindent cserélni, szilentek stb. Igen is keményebb lesz, de ez a lényege, ettől lesz kevésbé billegősebb az autó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2007.04.11 szerda, 21:09:00 »

Nekem 6-7 cm-rel lett ültetve. Rendesen látszik, vigyázni kell rá, de jó! Ezeket a rugógat gyártattam hozzá. A spirálozása úgy lett megcsinálva hogy maradt benne egy kis konfort érzet. Persze azért jobban ráz mint a sima gyári, de valamit valamiért. A tuningolásnál mindig le kell mondani a gyári komfortról, plussz az alkatrészek jobban használódnak, sűrübben kell cserélni. A futóművet hozzá lehet és kell is állítani!!!!! Nagyon fontos!!!!! Ami már látszik az legalább a 4cm-es ültetés, az alatt szerintem felesleges hozzá piszkálni
Mennyi volt legyártatni a rugókat? Olcsóbb volt mint egy cég kínálatából megvenni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2007.04.11 szerda, 21:12:00 »

Nekem a turbóból kivezető csőre kötötték ami megy vissza a szívósorba.  
 
A rákötés kb. 10 perc volt.  
A belső elrendezés és kábelezés sokkal nehézkesebb volt.
Régóta izgatja ez a dolog az én fantáziámat is. Smiley Órákat hol nézegettél? Hol van jó választék?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2007.04.11 szerda, 21:58:00 »

Mennyi volt legyártatni a rugókat? Olcsóbb volt mint egy cég kínálatából megvenni?
Nekem ingyen volt+ gátlókat is feltőltötték. Nem is a pénz volt a fontos hanem amiket lehet kapni azoktól kiesik a tömésed olyan kemények (pl:Eibach 60mm), a 30-40mm az meg kevés. Ezeket meg olyanra csinálják amilyet szeretnél, persze megfelelő keretek között és a lehetőségeghez mérten. Egyébbként meg ha jól tudom olyan 25e körül van a 4db. Vinni kell a gyárit és abból csinálják. Picit körülményes ha az ember nem tudja megoldani a ki-be szerelést. A gátlók újra töltése is 25e ft a 4 db. Csak jó gátlóba érdemes cserélni különben szétver mindent rövid idő alatt. A gagyi meg hamar kilágyul. Van lehetőség a lengökar szilentek vulkanizálására is, ez sokkal tartósabb és keményebb mint a gyári. Épített autókba is ilyeneket tesznek, Nagyon sok mindent kell ahoz megtenni hogy igazán sportos futóműved legyen. Én is idővel komplett gátlós rugóra szeretném kicserélni ami állitható ez kb: 200-300e között van. Addig ez is teljesen hibátlan!! Ja, kartervédőt azonnal feltenni különben.......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2007.04.11 szerda, 22:43:00 »

Nekem ingyen volt+ gátlókat is feltőltötték. Nem is a pénz volt a fontos hanem amiket lehet kapni azoktól kiesik a tömésed olyan kemények (pl:Eibach 60mm), a 30-40mm az meg kevés. Ezeket meg olyanra csinálják amilyet szeretnél, persze megfelelő keretek között és a lehetőségeghez mérten. Egyébbként meg ha jól tudom olyan 25e körül van a 4db. Vinni kell a gyárit és abból csinálják. Picit körülményes ha az ember nem tudja megoldani a ki-be szerelést. A gátlók újra töltése is 25e ft a 4 db. Csak jó gátlóba érdemes cserélni különben szétver mindent rövid idő alatt. A gagyi meg hamar kilágyul. Van lehetőség a lengökar szilentek vulkanizálására is, ez sokkal tartósabb és keményebb mint a gyári. Épített autókba is ilyeneket tesznek, Nagyon sok mindent kell ahoz megtenni hogy igazán sportos futóműved legyen. Én is idővel komplett gátlós rugóra szeretném kicserélni ami állitható ez kb: 200-300e között van. Addig ez is teljesen hibátlan!! Ja, kartervédőt azonnal feltenni különben.......
Tudsz mutatni képet? Kíváncsi vagyok milyen a 6-7centis ültetés a Mondin.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2007.04.11 szerda, 22:46:00 »

Tudsz mutatni képet? Kíváncsi vagyok milyen a 6-7centis ültetés a Mondin.
Ha sikerül felraknom a képet akkor igen, de csak holnap.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2007.04.11 szerda, 23:16:00 »

Nekem ingyen volt+ gátlókat is feltőltötték. Nem is a pénz volt a fontos hanem amiket lehet kapni azoktól kiesik a tömésed olyan kemények (pl:Eibach 60mm), a 30-40mm az meg kevés. Ezeket meg olyanra csinálják amilyet szeretnél, persze megfelelő keretek között és a lehetőségeghez mérten. Egyébbként meg ha jól tudom olyan 25e körül van a 4db. Vinni kell a gyárit és abból csinálják. Picit körülményes ha az ember nem tudja megoldani a ki-be szerelést. A gátlók újra töltése is 25e ft a 4 db. Csak jó gátlóba érdemes cserélni különben szétver mindent rövid idő alatt. A gagyi meg hamar kilágyul. Van lehetőség a lengökar szilentek vulkanizálására is, ez sokkal tartósabb és keményebb mint a gyári. Épített autókba is ilyeneket tesznek, Nagyon sok mindent kell ahoz megtenni hogy igazán sportos futóműved legyen. Én is idővel komplett gátlós rugóra szeretném kicserélni ami állitható ez kb: 200-300e között van. Addig ez is teljesen hibátlan!! Ja, kartervédőt azonnal feltenni különben.......
Ügyes...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 08:15:00 »

Én vhogy sose ültetnék le kocsit. Az enyém is a 14"-es kerekekkel mindig húzta a sárfogót minden fekvőrendőrnél. Ha 5-en ültünk benne, még kanyarba is karcolt. Most a 16-os kerekekkel, meg hogy nem válótméret a gumi rajta, most frankó, nem ér le az alja.
Ha meg azt akarom, hogy kirázódjon a vesekövem, beülök a zsigába! Smiley
Naplózva
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 09:08:00 »

És vajon gyárilag akkor miért nincs benne ilyen? 20-50e Ft körül vesztegetik őket, annyit nem ér meg?
Tulajdonképpen minden korszerű turbóban van ilyen gyárilag lásd: www.ahturbo.hu-technikai info-visszakeringető szelep. Nem tudtam belinkelni mert valami jávás struktúra.
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Vendég
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 12:16:00 »

Régóta izgatja ez a dolog az én fantáziámat is. Smiley Órákat hol nézegettél? Hol van jó választék?
Én nem eröltettem meg magam. Utólag bánom mert 4-5e Ft is spórolhattam volna.  
 
Épp útbaesett a bombastik ahol volt is ebből a fajtából 1db, ugyhogy ott vettem.
 
Szerintem ha rendesen körbejárod a témát akár egy tizesből is ki lehet hozni. A beszerelést meg egy rátermett szaki megoldja, vagy nekem a Petrányinál is mondták, hogy megcsinálják.  
Végül egy szakihoz vittem, aki 2 perc alatt ugy szétkapta a kocsimat, hogy csak pislogtam Smiley)))))))  
Kábelt is erősebbet szerelt be mint amit gyárilag adtak.
 
Ha rásüt a nap, nem nagyon látom. Lehet jobb lett volna a fehér számlaposat venni, este viszont nagyon BABA Smiley))  
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 13:37:00 »

Nekem ingyen volt+ gátlókat is feltőltötték. Nem is a pénz volt a fontos hanem amiket lehet kapni azoktól kiesik a tömésed olyan kemények (pl:Eibach 60mm), a 30-40mm az meg kevés. Ezeket meg olyanra csinálják amilyet szeretnél, persze megfelelő keretek között és a lehetőségeghez mérten. Egyébbként meg ha jól tudom olyan 25e körül van a 4db. Vinni kell a gyárit és abból csinálják. Picit körülményes ha az ember nem tudja megoldani a ki-be szerelést. A gátlók újra töltése is 25e ft a 4 db. Csak jó gátlóba érdemes cserélni különben szétver mindent rövid idő alatt. A gagyi meg hamar kilágyul. Van lehetőség a lengökar szilentek vulkanizálására is, ez sokkal tartósabb és keményebb mint a gyári. Épített autókba is ilyeneket tesznek, Nagyon sok mindent kell ahoz megtenni hogy igazán sportos futóműved legyen. Én is idővel komplett gátlós rugóra szeretném kicserélni ami állitható ez kb: 200-300e között van. Addig ez is teljesen hibátlan!! Ja, kartervédőt azonnal feltenni különben.......
Én 500-600 Euro környékén láttam az ebay-en komplett szettet rugóval, gátlóval, garanciával. Én csak optikailag szeretném egy kicsit, ha lejjebb lenne 3-3 centivel. A rugókat nem szabad vágatni! Nekem a komfort így jó ahogy van, de azért jó lenne, ha nem lenne ökölnyi nagyságú rés a vas és a kerék között... Új kerekeket, új gumikat meg százezres nagyságrendért lehetne venni, így marad a 3-3 centis ültetés rugókkal. Szintén az ebay-en láttam és szállítással 20-25-ből itthon is lehet. Marad a gyári gátló, kicsit pofásabb lesz, de nem szedi szét a futómővet
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 19:20:00 »

Tulajdonképpen minden korszerű turbóban van ilyen gyárilag lásd: www.ahturbo.hu-technikai info-visszakeringető szelep. Nem tudtam belinkelni mert valami jávás struktúra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 19:21:00 »

Én nem eröltettem meg magam. Utólag bánom mert 4-5e Ft is spórolhattam volna.  
 
Épp útbaesett a bombastik ahol volt is ebből a fajtából 1db, ugyhogy ott vettem.
 
Szerintem ha rendesen körbejárod a témát akár egy tizesből is ki lehet hozni. A beszerelést meg egy rátermett szaki megoldja, vagy nekem a Petrányinál is mondták, hogy megcsinálják.  
Végül egy szakihoz vittem, aki 2 perc alatt ugy szétkapta a kocsimat, hogy csak pislogtam Smiley)))))))  
Kábelt is erősebbet szerelt be mint amit gyárilag adtak.
 
Ha rásüt a nap, nem nagyon látom. Lehet jobb lett volna a fehér számlaposat venni, este viszont nagyon BABA Smiley))  
 

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2007.04.14 szombat, 23:34:00 »

Tudsz mutatni képet? Kíváncsi vagyok milyen a 6-7centis ültetés a Mondin.
Ilyen lett, talán még a 18-as kereket elbírná a 17-es helyett. Majd meglátom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2007.04.14 szombat, 23:42:00 »

Itt a másik kép, az előbb nem sikerült.    
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2007.04.15 vasárnap, 01:17:00 »

Itt a másik kép, az előbb nem sikerült.    
ejha na ez már ültetés! De ezzel így a legkisebb fekvőrendőr is para
Én max air ride-dal merném így letenni, mert azzal nem gáz, ha szorult helyzetbe kerülnék, egy gombnyomás felemeli az autót na de majd ha több100 ezer forintom lesz rá... Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2007.04.15 vasárnap, 20:47:00 »

ejha na ez már ültetés! De ezzel így a legkisebb fekvőrendőr is para
Én max air ride-dal merném így letenni, mert azzal nem gáz, ha szorult helyzetbe kerülnék, egy gombnyomás felemeli az autót na de majd ha több100 ezer forintom lesz rá... Cheesy
Nem vészes, persze jobban oda kell figyelni. Egyébként az álló rendőrrel jobban kell vigyázni, több "kárt" okoz. (Bocsi a klubbos rendőröktől)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2007.04.15 vasárnap, 23:58:00 »

Nem vészes, persze jobban oda kell figyelni. Egyébként az álló rendőrrel jobban kell vigyázni, több "kárt" okoz. (Bocsi a klubbos rendőröktől)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2007.04.20 péntek, 15:18:00 »

Lenne egy kerdesem.
Van itt egy srac, aki azt mondja, hogy valami szamitogepes okossaggal eleg dolgokat lehetne csinalni. Megpedig egy 1.8-as benyasbol (125hp/92kw) ki lehetne hozni 141hp/104kw adatokat +25NM. (Soot, allitolag a fogyasztas is javulhat.)
Ez valoban lehetseges lenne?
Ha meg is lehet csinalni, ez hogyan befolyasolja a garanciat, marmint ha az auto meg garancialis?
Van ehhez hasonlo otletetek?
Nem vaghatja ilyesmi haza az egesz kocsit?
Nem igazan akarom megcsinalni, de az a plusz ami jarna vele kicsit azert csabit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2007.04.20 péntek, 15:48:00 »

Lenne egy kerdesem.
Van itt egy srac, aki azt mondja, hogy valami szamitogepes okossaggal eleg dolgokat lehetne csinalni. Megpedig egy 1.8-as benyasbol (125hp/92kw) ki lehetne hozni 141hp/104kw adatokat +25NM. (Soot, allitolag a fogyasztas is javulhat.)
Ez valoban lehetseges lenne?
Ha meg is lehet csinalni, ez hogyan befolyasolja a garanciat, marmint ha az auto meg garancialis?
Van ehhez hasonlo otletetek?
Nem vaghatja ilyesmi haza az egesz kocsit?
Nem igazan akarom megcsinalni, de az a plusz ami jarna vele kicsit azert csabit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2007.04.20 péntek, 15:51:00 »


Igen, meglehet.
Garancia viszont ugorhat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2007.04.20 péntek, 16:05:00 »

Lenne egy kerdesem.
Van itt egy srac, aki azt mondja, hogy valami szamitogepes okossaggal eleg dolgokat lehetne csinalni. Megpedig egy 1.8-as benyasbol (125hp/92kw) ki lehetne hozni 141hp/104kw adatokat +25NM. (Soot, allitolag a fogyasztas is javulhat.)
Ez valoban lehetseges lenne?
Ha meg is lehet csinalni, ez hogyan befolyasolja a garanciat, marmint ha az auto meg garancialis?
Van ehhez hasonlo otletetek?
Nem vaghatja ilyesmi haza az egesz kocsit?
Nem igazan akarom megcsinalni, de az a plusz ami jarna vele kicsit azert csabit.
Nekem volt egy off bévecim. Egyhatos mocival. Azon gondolkodtam, hogy a fenébe lehetne a 101 paciból legalább 120-at csinálni. Szétnéztem a neten hetekig. Chip-tuning, (vagy számítógépes szabályozás), szívó-oldali, kipuff-oldali tuning stb... speckó gyertyák a kábelekkel, stb.. és így kötöttem ki a 2 literes Mondinál
Arról nem is beszélve, hogy ha belenyúlnak az elektronikába, az is okozhat problémákat. Én azt mondanám, ha garanciával csinálja az ismerős, akkor talán. Az is lényeges, hogy az autó egyéb, a tuninggal (teljesítmény-növeléssel érintett) alkatrészei esetleg korábban kophatnak, sérülhetnek. Erre sokan felhívták a figyelmemet, mikor bele akartam vágni annak idején. Egy optimalizálás az elektronikának esetlet garanciával jól jöhet azért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2007.04.20 péntek, 21:15:00 »

koszi a segitseget, valoszinu, egyenlore meg nem lesz semmi, felek tole egy kicsit. Majd legkozelebb nagyobb motorban gondolkozom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2007.04.20 péntek, 21:34:00 »

koszi a segitseget, valoszinu, egyenlore meg nem lesz semmi, felek tole egy kicsit. Majd legkozelebb nagyobb motorban gondolkozom.
Ez a helyes meglátás....
Volt egy időszak, amikor én is majdnem elcsábúltam, utána érdeklődtem, aztán rájöttem: ezt nem nekem találták ki. Ha már semmi sem vígasztal és mindenáron 10 LE-el többet akarok, akkor elgondolkodom egy új autón:))
Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.