Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 15:46:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480414 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2007.07.10 kedd, 16:17:00 »

TZs!
Ezt most azért írtad,hogy értsem a poént.?
Figyu,én mivel ti egyáltalán nemismertek ,igy sokszor hosszabban/zárójelesen írok,hogy később ne kelljen magyarázkodnom/.Pont az ilyen, számomra  figurázásnak tűnt,ha te ennek ellenére
poénnak szántad,sajna én nem értettem.
És picit,hogy kicsit magadba nézz,most sem azt irtad hogy félreértés volt meg ecetera,hanem tőlem idéztél ugymond gúnnyal.na mindegy,biztos
bennem van a hiba.
Ja még majd elfelejtem,talán ez a Zacci-Angel topiknyitás,ez is jó poén,de te biztos jóba vagy velük,és tőled biztos jónéven vették.üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2007.07.10 kedd, 16:20:00 »

TZs!
Ezt most azért írtad,hogy értsem a poént.?
Figyu,én mivel ti egyáltalán nemismertek ,igy sokszor hosszabban/zárójelesen írok,hogy később ne kelljen magyarázkodnom/.Pont az ilyen, számomra  figurázásnak tűnt,ha te ennek ellenére
poénnak szántad,sajna én nem értettem.
És picit,hogy kicsit magadba nézz,most sem azt irtad hogy félreértés volt meg ecetera,hanem tőlem idéztél ugymond gúnnyal.na mindegy,biztos
bennem van a hiba.
Ja még majd elfelejtem,talán ez a Zacci-Angel topiknyitás,ez is jó poén,de te biztos jóba vagy velük,és tőled biztos jónéven vették.üdv.
Te, ez inkább nekem szólt, nem neked, és tudja, hogy én nem sértődöm meg az ugratásért.
A vég nélküli vitákról volt szó.
 
Inkább kössünk békét, és ennyi. Písz, csáveszek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2007.07.10 kedd, 16:23:00 »

Én is kiszáltam,most már rá sem érek.De majd valahogy, mondjuk egy gyorsulással eldöntjük kinek
legyen igaza!Bűnhődjenek a gumik!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2007.07.10 kedd, 16:59:00 »

TZs!
Ezt most azért írtad,hogy értsem a poént.?
Figyu,én mivel ti egyáltalán nemismertek ,igy sokszor hosszabban/zárójelesen írok,hogy később ne kelljen magyarázkodnom/.Pont az ilyen, számomra  figurázásnak tűnt,ha te ennek ellenére
poénnak szántad,sajna én nem értettem.
És picit,hogy kicsit magadba nézz,most sem azt irtad hogy félreértés volt meg ecetera,hanem tőlem idéztél ugymond gúnnyal.na mindegy,biztos
bennem van a hiba.
Ja még majd elfelejtem,talán ez a Zacci-Angel topiknyitás,ez is jó poén,de te biztos jóba vagy velük,és tőled biztos jónéven vették.üdv.
Hát nem tudom, hol fórumoztál eddig, de itt nem szokás ez a stílus. Itt senki nem sérti meg a másikat, direkt se, meg véletlenül se! Én is mondtam, hogy bocs, ha valami sértőt írtam volna, de azzal nem tudok mit kezdeni, mindentől vérszemet kapsz. Én is beszólhatnék, hogy tzs (a nevem, a logom) az végig nagybetű meg ilyenek. Az egymás ugratása meg természetesen poén. Igen, azért írtam, hogy értsd a poént. Mert ez itt a béke szigete. Tudod van egy mondás: aki viccel az humoros, aki megsértődik az nevetséges.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2007.07.10 kedd, 17:03:00 »

Én is kiszáltam,most már rá sem érek.De majd valahogy, mondjuk egy gyorsulással eldöntjük kinek
legyen igaza!Bűnhődjenek a gumik!
Ha egyszer Pécsen jársz, szívesen látlak, megihattunk a sört vagy valamit, de az gyorsulási verseny győztese fizeti!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2007.07.10 kedd, 17:43:00 »

Hát nem tudom, hol fórumoztál eddig, de itt nem szokás ez a stílus. Itt senki nem sérti meg a másikat, direkt se, meg véletlenül se! Én is mondtam, hogy bocs, ha valami sértőt írtam volna, de azzal nem tudok mit kezdeni, mindentől vérszemet kapsz. Én is beszólhatnék, hogy tzs (a nevem, a logom) az végig nagybetű meg ilyenek. Az egymás ugratása meg természetesen poén. Igen, azért írtam, hogy értsd a poént. Mert ez itt a béke szigete. Tudod van egy mondás: aki viccel az humoros, aki megsértődik az nevetséges.
Szia!Azzal kezdem belátom félreértettem a dolgot.De ez elsőre nekem nem igy jött le.Próbáld végigolvasni egymásután a dolgokat az én szemszögemből,talán akkor valmelyest másként értékeled.Mindegy múlté......
Stilussal kapcsolatban,rosszul esett az amit írtál./mivel nem vagyok bunkó,és kifejezetten  
érzékeny vagyok,és nem hagyok szó nélkül semmit
ami engem érint./
Más ANGELTŐL anno komoly nyelvleckét kaptam!/amiből azért tanultam is/de a T Zs-én kicsivel irtam  az s-t .... kérdezd Angelt,hogy nyelvtanilag rossz-e igy.,?De ezt nézd el mivel sokszor másnak sem írjuk végig a nevét nagybetűvel.Közben észrevettem  a nyomtatott s betűt,majd legközelebb ugy írom.Szvsz a béke szigetnek én
meghagynám a családi fészket!De ez nem változtat
hogy itt is csak pozitív dolgok legyenek,nem pedig ellenségeskedések,széthúzások.Remélem
összeségében és egészében sikerült pozitiv hozzászólást kreálnom mivel az volt a célom.
Ui.néha járok arrafelé,mikor az öregem pincélyét
fosztogatlyuk Szászváron!De ugy legyen ahogy irtad szivesen lássuk egymást!!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2007.07.10 kedd, 17:58:00 »

Angel,
 
"Én befejeztem az Zaccival a vitákat. Beleuntam.
De ezen ti semmiképpen se vesszetek össze, wofer meg tzs."
 
Teh, varja ma'n, hat ha ezek most azert fognak osszeveszni, mert mi nem vitazunk, az nem jau. Ha' ocsem, kosse ma'n belem, mert ezek addig nem hagyjak abba...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2007.07.10 kedd, 18:10:00 »

Rendessen szét van offolv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2007.07.10 kedd, 18:11:00 »

Dehogynem.. Csak most pont egymast tuningoljak:-)) Apropo mi a 144,6dB? Ez olyan mint pl 435Nm?:-))
Hangnyomás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2007.07.11 szerda, 08:41:00 »

Szia!Azzal kezdem belátom félreértettem a dolgot.De ez elsőre nekem nem igy jött le.Próbáld végigolvasni egymásután a dolgokat az én szemszögemből,talán akkor valmelyest másként értékeled.Mindegy múlté......
Stilussal kapcsolatban,rosszul esett az amit írtál./mivel nem vagyok bunkó,és kifejezetten  
érzékeny vagyok,és nem hagyok szó nélkül semmit
ami engem érint./
Más ANGELTŐL anno komoly nyelvleckét kaptam!/amiből azért tanultam is/de a T Zs-én kicsivel irtam  az s-t .... kérdezd Angelt,hogy nyelvtanilag rossz-e igy.,?De ezt nézd el mivel sokszor másnak sem írjuk végig a nevét nagybetűvel.Közben észrevettem  a nyomtatott s betűt,majd legközelebb ugy írom.Szvsz a béke szigetnek én
meghagynám a családi fészket!De ez nem változtat
hogy itt is csak pozitív dolgok legyenek,nem pedig ellenségeskedések,széthúzások.Remélem
összeségében és egészében sikerült pozitiv hozzászólást kreálnom mivel az volt a célom.
Ui.néha járok arrafelé,mikor az öregem pincélyét
fosztogatlyuk Szászváron!De ugy legyen ahogy irtad szivesen lássuk egymást!!!
Bocs az off-ért, most már leállok! De így van ez. Egy vitában szörnyű dolgokat tudunk egymás fejéhez vágni, de azért szeretjük egymást! Asszem, ennek az egésznek az lett az értelme, hogy szereztem egy barátot! A Szászvár is jó, mert a barátnőm szülei ott laknak, így aztán gyakran járunk arra. Majd figyeld a fekete kombikat, hátul TZS felirattal!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2007.07.11 szerda, 08:50:00 »

Rendessen szét van offolv
Jogos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2007.07.11 szerda, 08:51:00 »

Zacci, te benzinbetyár...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2007.07.11 szerda, 15:42:00 »

Zacci, te benzinbetyár...
Nehogy megint egymásnak essetek, mert azt már nem bírná ki ez a topik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2007.07.11 szerda, 19:34:00 »

Milyen Fordtuner cégek vannak? Nekem SVT jut eszembe most hirtelen.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2007.07.11 szerda, 19:52:00 »

Milyen Fordtuner cégek vannak? Nekem SVT jut eszembe most hirtelen.
Az SVT a Ford saját részlege
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2007.07.11 szerda, 19:57:00 »

Milyen Fordtuner cégek vannak? Nekem SVT jut eszembe most hirtelen.
Wolf
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2007.07.11 szerda, 20:00:00 »

Wolf
WOLF Tuning
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2007.07.11 szerda, 20:05:00 »

Stoffler
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2007.07.11 szerda, 20:08:00 »

Magic Tuning
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2007.07.11 szerda, 20:09:00 »

Keressek még ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2007.07.13 péntek, 00:50:00 »

Angel!
Szerinted miért nem használja senki a gyosrulás topikot?/ritkán/Mert Stealt még ezt is a szememre vetette.
Ja és mégvalami,irj' már egy valós listát a gyorsulási eredményekről:konkrétan st,2.2-es,2.0tdci,2.5v6,2.0benzin-es jó?mert pl a kézikönyvben 2.2-ről abszulút semmi nincs.
Kedves Wofer!
stealt nem hiszem hogy el lenne szállva csak azt nem szereti ha egy topic nem arról szól amiről kellene. Azt viszont most látom hogy rendesen szét offoltátok a topicot, hogy az valami hihetetlen. Ebben csak egy mentség van hogy látom hogy közben azért jó ismeretségek születtek is. Én a magam részéről tudomásól veszem hogy időközben patám nőt, simogathatom a denevérszárnyamat mert közben a megtestesült ördög szerepében tetszeleghetek aki reggelenete min. 2 benzinest is megeszik piritóssal.....Az se baj ha esetleg nem így van csak végre arról szóljon a topic ami.  
Tehát, hogy lehet több lovat több nyomatékot kihozni egy adott motorból, úgy hogy azért az ésszerűség határát ne lépjük túl. Ehhez adatok számok mérések kellenek. Akinek van az ha tud segítsen akinek nincs kérdezzen.  
ui: Zaccitól elnézést kérek tényleg Zozival kevertem össze az esetét, de mentéségemre legyen mondva hogy Zacci egy picit gyakran cserélget okkal ? dolgokat.
de Zacci se haragudjon meg ha dizli témában nem elsősorban az ő véleményére alapozunk.
Szerencsére az a partalan vita ami volt befejeződőtt. Nem szeretném ha újra erőre kapna. Én elsősorban lóerőkről nyomatékokról , programozásról hardvefres megoldásról szeretnák olvasni esetleg írni itt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2007.07.13 péntek, 01:00:00 »

Huhh, ebbe én nem folynék bele, csak a vezetési élménybe, mert az nem az, amit irtál, az nem azt jelenti, hogy keveset váltasz.
Az az élmény, mikor brutálisan jól gyorsulsz, felpörög a motor 5-6000-ig és HALLOD is (esetleg a tuningos kipufogó rendszeren -- rendszeren, és nem ráhegesztett végen--), akár visszaváltásokkal is, mikor nem arra kell figyelni, hogy 30-al vedd be a kanyart, hanem lehet 100-al is, mert jó alattad a gumi/futómű, mikor hallod a direktszűrő hogy szívja magát, mikor kövér gázt nyomsz. Ez élmény, nem a kevés kapcsolgatás. És ezekhez LÓERŐ kell. Ezekhez benzines autó kell, mert dizlit te nem pörgetsz 6000-ig. (remélhetőleg) És a hangját se hallod ugy, az is biztos.
És hiába lehet jobb egy dizel az emelkedőn visszaváltás nélkül, hál istennek az utak 99%-a még nem emelkedő Wink
A gazdaságossági oldal engem spec nem érdekel, arról nincs tapasztalatom.
Ez volt én véleményem élményről Wink
Pont én nem akarom szét offolni a topicot de most egy darabig volt alkalmam benyás "brutálisan" jól gyorsulsát kipróbálni, szélsőséges esetben akár 1-be is visszakapcsolva mert nem volt nyomatéka az autonak, csak marketing lóereje.... Ne haragudj ez nem élmény ez csak szimplán szenvedés volt.
Természetesen igazad van kell egy autóba lóerő is, de nyomaték is. Tegyük fel, hogy meg van.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2007.07.13 péntek, 15:51:00 »

Ez legalább nemannyira off Tongue
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2007.07.13 péntek, 17:24:00 »

Ez legalább nemannyira off Tongue

Nehéz szívvel mondom ezt... de a Mondi borzasztó
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2007.07.13 péntek, 17:31:00 »

Ez legalább nemannyira off Tongue

Ja,OKÉ,tied a gép...ez aztán az ültetőkészlet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2007.07.13 péntek, 19:45:00 »

Nehéz szívvel mondom ezt... de a Mondi borzasztó
Én észre sem vettem a mondeot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2007.07.14 szombat, 09:45:00 »

Ja,OKÉ,tied a gép...ez aztán az ültetőkészlet!
Ez nem ültető, hanem keményítő!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2007.07.14 szombat, 21:57:00 »

Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek van-e értelme a direktszűrőnek ? Mert én úgy gondolom hogy csak akkor fog valamit érni ha a benzinnyomáson is emelünk egy kicsit hiszen különben szegényebb lesz a keverék ? Nem lehet hogy rosszabbúl fog tőle menni a kocsi ? Várom a véleményeteket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 10:28:00 »

Ma Zacci volt olyan szíves és beműtötte a kapcsolókat a kormányba, amit ezúton is újra köszönök. Ha az ember nem vizslatja, nem is látszik, hogy utólagos beszerelés.
Mindjárt tettünk is egy próbakört, csak sajnos a tempomat nem működött. Gyors fejrecsapás: biztosíték! De hiába, mert az is benne volt.
Otthon nekiálltam ellenőrizni, és mivel lusta voltam a PCM-et kiszerelni, méréssel állapítottam meg, hogy a kábelezés rendben van.
 
Ekkor jöttem rá, hogy a fékpedál kapcsoló szívat. A kapcsoló pöcke eredetileg nagyon hosszú és be sem lehet annyira nyomni, hogy be lehessen pattintani a helyére. De ez egy trükkös kapcsoló, nagyobb erő hatására a pöcök beljebb ugrik. Ekkor már simán bement a helyére. Viszont kiderült, hogy annyira beugrott ez a pöcök, hogy szinte el sem éri a fékpedált, így állandóan blokkolta a tempomatot.
A helyes beszerelés úgy történik, hogy az ember teljesen lenyomott fékpedálnál teszi be a teljesen kihúzott pöckű kapcsolót (+1 ember), majd a fékpedál finom felengedésével a pöcök a megfelelő mértékben fog visszaugrani. (A felengedéskor egy racsni hangja hallható)
Gyakorlatilag önbeálló a kapcsoló, és ezután a legkisebb fékpedál lenyomást is érzékeli, és azonnal oldja a tempomatot.
(Ezt érdemes lenne a tempomat beszerelésről szóló cikkbe beilleszteni!)
A pöcök teljes benyomásával a tempomat fixen tiltva van, amit a TIS is említ.
 
Ezek után még mindig nem működött a tempomat, valószínűleg a tárolt hibakód miatt. Már az akku levételén gondolkodtam a hibakód törlése érdekében, de a következő indítás után már beindult, és szépen működik a tempomat, visszajelzéssel együtt.
Mondjuk egy beállított sebesség visszajelzés jól mutatna.
 
Bocs, ha hosszú, de hátha valakinek még a hasznára válik.
 
Zacci! A pill. fogyimérőt elfelejtetted megnézni.
Üdv a tempomatosok táborában.
Nekem is ez volt a jelenség hogy levett akkusaru után működött.
A Tempomat visszajelzést Vik aktiválja az AutoFort-nál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 17:52:00 »

Stealt,
 
"1.)Mert kiindultál egy téves feltételezésből hogy a dizelekkel több gond van mint a benzinesekkel, így többe kerül a fentartásuk."
 
Igen, sajna tobb gond van a mai dizli gepekkel. Ez sajna teny.
De ez nem zarja ki azta tenyt, hogy keveset zabal es jo vezetni. Enis csipem a TDCI boduletes nyomatekat, de amit eddig is mondtam, hogy tisztaban kell lenni azzal, hogy aki hasznalt dizlit vesz, es arra szamit, hogy hu de sokat sporol, az teved. 150e km korul bizony elojon a pcsucs problema, egy kis CMP hibabol adodo varatlan leallas, turbo cso repedes, stb. Amivel nemis lenne gond, ha nem lenne olyan kiba draga az alkatresz. Ezen hibak kozul en megis a CMP-t tartom a legsulyosabbnak, ami miatt ecceruen menet kozben megall a moci. Ez eletveszelyes !
 
"2.)Vezetési élményen én azt értem, hogy nem kell állandóan visszakapcsolgatnod ha előzni kell vagy jön egy part."
 
Ezzel 1et ertek. Ebben verhetetlen a dizli.
De a vezetesi elmenyt nem csak ez hatarozza meg, hanem sok minden mas is.
 
"3.)Igen a hozzászolásokat tekintve a benzines Zacci köztünk a "legnagyobb" dizel szakértő, de bocsáss meg ha nem tőle kérünk tanácsot mi akinek dizeljük van."
 
Nem vagyok szagerto, csak tisztaban vagyok azzal, hogy a TDCI nem tokeletes, es hogy hasznaltan kisebb fajta rafizetes lehet.
 
"akkor nálam is mégegyszer 3.) Más is leírta 500ekm alatt fog a disel 5milliót az üzemanyagon ebbe belefér a javítás és még bőven marad is."
 
Ez szep es jo, es Angel is ezt szajkozza. De akkor a userek miert sirnak, hogy vett egy dizlit es uristen 200+e a javittatasa ?
Ezzel az elmelettel csak aza bajom, hogy nem eletszagu.
 
"4.) Nyomaték, emmiatt fog elmenni egy parton melleted akár egy 1,6-os TDCi is."
 
Hadd menjen, ha annyira sietos neki.
 
"5.) Szerintem inkább elsősorban hozzáértés kellene."
 
Mire gondolsz ? Hogy a lendkerek termeszetebol fakadoan csattog, es ezt rogton hiabanak tekintjuk es kifakadunk ?
 
"Azért azt ne feledd hogy annak a véleményét fogadod el aki tudtunkal eddig egyedül ő hagyta el mentközben a motorblokkját (bocs Zacci nem bántani akarlak, a benzineshez mostmár biztos hogy értesz) "
 
Ezt most nem ertem. Akinek kiesett a blokkja, az zozi volt es neki TDCI gepe van. Mi kozom van nekem ehhez ? Nem en vezettem Cool)
 
Mellesleg azert mert valakinek benyas vagy dizli gepe van, meg ne jelenti azt, hogy ert is hozza.
Nekem nincs dizlim, de megis tudom, hogy a lendkerek csattog, mert ez ilyen.
Zacci,
Mégegyszer bocsi ,hogy összekevertelek a motroblokk kiejtő  Zozival,  Sajna nem összefüggésében tudtam követni az eseményeket az elmúlt időszakban, így azt sem tudtam megtenni hogy visszaolvasok, (csak néha ha volt GPRS). Mégegyszer bocsi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 18:53:00 »

Sziasztok!
 
Nem tudja véletlen vki, hogy a magyar rallyba is szokták használni (tilos) az ún. "lötyit".  
Hallott már erről vki? A benzinbe nyomatják be, hülye szagú lesz a kipufogógázuk, és látványosan jobbab mennek tőle.
Mi a szösz lehet ez? Biztos az enyémmel is csodákat művelne!!!
A Racing fuel-ra gondolsz?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2007.07.17 kedd, 10:07:00 »

stealt,
 
Semmi gond
A nyomatek legyen veled !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2007.07.17 kedd, 10:10:00 »

A Racing fuel-ra gondolsz?
Szia.
 
Nem is a hexán benzinre gondolok, hanem plusszba még vmi löttyöt öntenek bele, és attól lesz fickós a kocsi. Állítólag úgy csinálják, hogy lemennek egy pár gyorsot ezzel a trutyival, és az utolsó körre meg "rendes" benzint raknak bele, lötty nélkül, hogy akkor már ne tudják kimutatni ezt a dolgot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2007.07.17 kedd, 19:06:00 »

Szia.
 
Nem is a hexán benzinre gondolok, hanem plusszba még vmi löttyöt öntenek bele, és attól lesz fickós a kocsi. Állítólag úgy csinálják, hogy lemennek egy pár gyorsot ezzel a trutyival, és az utolsó körre meg "rendes" benzint raknak bele, lötty nélkül, hogy akkor már ne tudják kimutatni ezt a dolgot.
Pádárzoli
hallottam arról, hogy van olyan, hogy i-Hexan és kereskedelmi forgalomban is van. Szerintem az i-Hexan nem jó motorba. De van kifejezetten Racing fuel is olyan kb 102 oktánnal. Magasabb a végforrpontja és egy hangyapöcörönyit nagyobb a fajsúlya mint a "sima" benzinnek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2007.07.17 kedd, 19:12:00 »

stealt,
 
Semmi gond
A nyomatek legyen veled !
Az velem van. Mind a 435:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2007.07.17 kedd, 19:28:00 »

Az velem van. Mind a 435:-))
csak 435?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2007.07.17 kedd, 19:54:00 »

csak 435?
Dicsérem az ilyen beszólásokat De: gonosz mocsok dög vagyok, ha megkérdezem, hogy neked éppen most 1-2 napig még mennyi van Addig is, hogy értelmesen teljen az időd szerintem át kéne ballagnod a szomszádba inkább., mert terveim vagyon és ahhoz kell az ami maradt a feketéből Jánosmester azt mondta hogy péntekre lesz anyag:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2007.07.17 kedd, 20:10:00 »

Dicsérem az ilyen beszólásokat De: gonosz mocsok dög vagyok, ha megkérdezem, hogy neked éppen most 1-2 napig még mennyi van Addig is, hogy értelmesen teljen az időd szerintem át kéne ballagnod a szomszádba inkább., mert terveim vagyon és ahhoz kell az ami maradt a feketéből Jánosmester azt mondta hogy péntekre lesz anyag:-))
Már 2 napja nála van az ami maradt a feketéből!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2007.07.17 kedd, 20:17:00 »

Már 2 napja nála van az ami maradt a feketéből!
Na azért
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2007.07.18 szerda, 09:10:00 »

Pádárzoli
hallottam arról, hogy van olyan, hogy i-Hexan és kereskedelmi forgalomban is van. Szerintem az i-Hexan nem jó motorba. De van kifejezetten Racing fuel is olyan kb 102 oktánnal. Magasabb a végforrpontja és egy hangyapöcörönyit nagyobb a fajsúlya mint a "sima" benzinnek.
Szia.
 
Ezt a csodalöttyöt hol lehet szerinted kapni? Lehet, hogy kipróbálnám. De ugye nem bas*tatja a lambda-szondát, és a katalizátort?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2007.07.18 szerda, 09:11:00 »

Már 2 napja nála van az ami maradt a feketéből!
Szia. Zsoel.
 
Vhol vannak már fent képek az új kocsidról?
Szívesen megnézném őket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2007.07.18 szerda, 11:53:00 »

Sziasztok!
 
Nem tudja véletlen vki, hogy a magyar rallyba is szokták használni (tilos) az ún. "lötyit".  
Hallott már erről vki? A benzinbe nyomatják be, hülye szagú lesz a kipufogógázuk, és látványosan jobbab mennek tőle.
Mi a szösz lehet ez? Biztos az enyémmel is csodákat művelne!!!
Itt a fiatalok a modellboltban kapható Nitro metán-t(folyadék halmazállapotú)teszik a benyához és sokkal jobban megy tőle az autójuk,de tényleg sokkal jobban,hihetetlen.Viszont 1 liter ilyen lött kb 5e huf.Én is használom,de 1/18-as modellautóban,itt a Metil-hez keverem kb 15-20%-ban.Nitrometán nélkül ugyanis nagyon x.rul megy a gép..Az 1/1-es benzinesekhez meg 10%-ot tesznek a srácok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2007.07.18 szerda, 12:45:00 »

Itt a fiatalok a modellboltban kapható Nitro metán-t(folyadék halmazállapotú)teszik a benyához és sokkal jobban megy tőle az autójuk,de tényleg sokkal jobban,hihetetlen.Viszont 1 liter ilyen lött kb 5e huf.Én is használom,de 1/18-as modellautóban,itt a Metil-hez keverem kb 15-20%-ban.Nitrometán nélkül ugyanis nagyon x.rul megy a gép..Az 1/1-es benzinesekhez meg 10%-ot tesznek a srácok.
Először is köszönöm a válaszod.
A katalizátort, meg a lambdát nem teszi tönkre?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2007.07.18 szerda, 13:51:00 »

PadarZoli,
 
Ha tunningolod az uzemanyagot, es ezaltal jobban megy a gep, annak biza lehetnek karos kovetkezmenyei. Itt igazabola  mertek az ami kerdes. Ugyanis ha jobban megy a verda az okositott naftatol, akkor elofordulhat hogy magasabb homersekleten eg, ami nemcsak a dugattyukra lehet karos hatassal (tulzott hoterheles), hanem a lambdara es a katalizatorra is. Jo, nyilvan a katalizator akkor mukodik, ha kvazi izzik, de azert annak is van egy tureshatara. A lmabda szonda szinten nem szereti a tulzott forrosagot. Ez egyebkent igaz a chip es programozott tunningra is, ahol pl. megemelik a turbo nyomast. Ott pl. szamolni kell valamennyi plussz hoterhelessel is. Az, hogy mekkora mertekben valtozik ezaz ertek, es mekkora az alkatreszeknek a turese, nah az egy igen jo kerdes. Mondhatnank aztis, hogy kizart dolog, mer nemtom. Tipus fuggo. Ezert is van az, hogy van olyan moci, amit jobban lehet tunningolni es van olyan, amit kevesbe, mert ecceruen szethullik. Egyebkent a lambdat inkabb akkor tudod tonkre tenni, ha uzemanyag kerul a kozelebe es az ott eg el, nem az egesterben. Csak ugye, ha okositott az uzemyanag, nem lehet elore megjosolni, hogy fog viselkedni a motorvezerles. Lehet tul gyorsan eg el az anyag egy resze, es a maradek bekerul a kipufogo rendszerbe, ami aztan kinyirhatja a lambdat es a katit. A rossz gyujtas pl. okozhat ilyen problemat. Sajna nalam ecce mar elofordult, hogy valami trutyit tankoltam, elkoszolodott a rendszer, lecsokkent a nyomas, es valceg bekerult a kipufba nemi elegetlen uzemanyag, ami aztan szepen elegett a katiban. Ammeg ennek oromere kette tort. Es akkor meg nem beszeltunk a megnovekedett teljesitmeny okozta egyebb mechanikus plussz terhelesekrol, amit a hajtokarok, csapagyak, fotengely stb. kap.
Szal nem szabad tulzasba vinni. Nemi tartalek mindig van a szerkezetben.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2007.07.18 szerda, 13:56:00 »

PadarZoli,
 
Ha tunningolod az uzemanyagot, es ezaltal jobban megy a gep, annak biza lehetnek karos kovetkezmenyei. Itt igazabola  mertek az ami kerdes. Ugyanis ha jobban megy a verda az okositott naftatol, akkor elofordulhat hogy magasabb homersekleten eg, ami nemcsak a dugattyukra lehet karos hatassal (tulzott hoterheles), hanem a lambdara es a katalizatorra is. Jo, nyilvan a katalizator akkor mukodik, ha kvazi izzik, de azert annak is van egy tureshatara. A lmabda szonda szinten nem szereti a tulzott forrosagot. Ez egyebkent igaz a chip es programozott tunningra is, ahol pl. megemelik a turbo nyomast. Ott pl. szamolni kell valamennyi plussz hoterhelessel is. Az, hogy mekkora mertekben valtozik ezaz ertek, es mekkora az alkatreszeknek a turese, nah az egy igen jo kerdes. Mondhatnank aztis, hogy kizart dolog, mer nemtom. Tipus fuggo. Ezert is van az, hogy van olyan moci, amit jobban lehet tunningolni es van olyan, amit kevesbe, mert ecceruen szethullik. Egyebkent a lambdat inkabb akkor tudod tonkre tenni, ha uzemanyag kerul a kozelebe es az ott eg el, nem az egesterben. Csak ugye, ha okositott az uzemyanag, nem lehet elore megjosolni, hogy fog viselkedni a motorvezerles. Lehet tul gyorsan eg el az anyag egy resze, es a maradek bekerul a kipufogo rendszerbe, ami aztan kinyirhatja a lambdat es a katit. A rossz gyujtas pl. okozhat ilyen problemat. Sajna nalam ecce mar elofordult, hogy valami trutyit tankoltam, elkoszolodott a rendszer, lecsokkent a nyomas, es valceg bekerult a kipufba nemi elegetlen uzemanyag, ami aztan szepen elegett a katiban. Ammeg ennek oromere kette tort. Es akkor meg nem beszeltunk a megnovekedett teljesitmeny okozta egyebb mechanikus plussz terhelesekrol, amit a hajtokarok, csapagyak, fotengely stb. kap.
Szal nem szabad tulzasba vinni. Nemi tartalek mindig van a szerkezetben.
Akkor, ha egy kicsit csurgatnék a tankba belőle, azzal elvileg baja nem lesz?!
De próbált már ki itt vki ilyesmit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2007.07.18 szerda, 14:35:00 »

Először is köszönöm a válaszod.
A katalizátort, meg a lambdát nem teszi tönkre?
Max ledobja a hengerfejet. De utána biztos sokáig lesz témánk, kellőképpen okoskodva fogjuk kielemezni, és mindannyian tanulunk  TE károdon. Tudtommal rallys gyerekek csintalankodnak ilyennel, csak nekik a motor azért meg van erősítve, kovácsolt hajtókar stb. Valami ilyen mechanikus erősítés nálad? Esetleg te is minden futam után szét illetve össze akarod rakni a motort?  
Ne tedd használd inkább a sima verseny üzemanyagot meg rakj bele direkt szűrőt meg sport kipuffot, ezeket még kibirja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2007.07.18 szerda, 14:56:00 »

Max ledobja a hengerfejet. De utána biztos sokáig lesz témánk, kellőképpen okoskodva fogjuk kielemezni, és mindannyian tanulunk  TE károdon. Tudtommal rallys gyerekek csintalankodnak ilyennel, csak nekik a motor azért meg van erősítve, kovácsolt hajtókar stb. Valami ilyen mechanikus erősítés nálad? Esetleg te is minden futam után szét illetve össze akarod rakni a motort?  
Ne tedd használd inkább a sima verseny üzemanyagot meg rakj bele direkt szűrőt meg sport kipuffot, ezeket még kibirja.
Nem akarom én nagyon "reszelni" a kocsimat, csak egy 5let volt. Inkább a hengerfej maradjon a helyén!
Verseny benzint hol lehet kapni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2007.07.18 szerda, 15:09:00 »

Nem akarom én nagyon "reszelni" a kocsimat, csak egy 5let volt. Inkább a hengerfej maradjon a helyén!
Verseny benzint hol lehet kapni?
Én ezt ismerem.
De van külföldi is, gondolom az nem annyira játszik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2007.07.18 szerda, 15:22:00 »

Én ezt ismerem.
De van külföldi is, gondolom az nem annyira játszik
Így van, az annyira nem játszik. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2007.07.18 szerda, 15:28:00 »

Köszönöm.
Kicsit utánnajárok a témának.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.