Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 21:54:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480674 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5200 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 22:21:50 »

Jó és pontos az írásod, végre valaki eloszlatta a ködöt a fejekben Grin

Ezért hálából elárulom hogy, ugyan nem akartam indulni Kunmatyin gyorsulni, de most direkt okt 01-re rakattam át az új papucsok felrakását. (Nem fogom sajnálni) Csak hogy megnézzük hogy mennyit versz rá egy egy alap 2,2-re. Persze lehet, hogy találtam közben szigetelő szalagot Roll Eyes
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5201 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 22:46:54 »

Jó és pontos az írásod, végre valaki eloszlatta a ködöt a fejekben Grin

Ezért hálából elárulom hogy, ugyan nem akartam indulni Kunmatyin gyorsulni, de most direkt okt 01-re rakattam át az új papucsok felrakását. (Nem fogom sajnálni) Csak hogy megnézzük hogy mennyit versz rá egy egy alap 2,2-re. Persze lehet, hogy találtam közben szigetelő szalagot Roll Eyes

Hát nem is tudom, ezek után el merjek-e menni?Huh? Grin
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5202 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 22:54:02 »

Küldtem PÜ-t
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #5203 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 10:35:01 »

Most találtam !
http://www.videoplayer.hu/videos/play/95191
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.15 hétfő, 14:29:46 írta Joe » Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5204 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 10:50:49 »


Megjött, válaszoltam.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #5205 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 10:52:45 »

Ezt a Zsoel csinálta!
Az Ő autóját látod benne és már felrakta Ő is kb 1hete ide a fórumba.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.24 hétfő, 10:58:40 írta Zoli79 » Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5206 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 10:53:46 »

Most találtam !
[url]http://www.videoplayer.hu/videos/play/95191[url]

 taps
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5207 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 21:03:59 »

Még nem sikerült Zsolelt lepipálni, de dolgozok rajta!  Grin

http://kepfeltoltes.hu/view/070924/DC070924007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5208 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 21:30:41 »

azt vajon honnan lehet megtudni ,hogy csippelve van az auto vagy nem
a fiam ültette a bogarat belém neki 325 tds van ami 143 lovas és joval könnyebb
de azt mondja ez sokkal jobban megy , a szerelőnél  volt egy másik tdci  azt mondja messze nem ment ugy mint az enyém.fogyi 5000km átlagában 6,3 de volt 5,8 is java város.
menetközben nézték kts -el az egyetlen hiba amit találtak teljes terhelésnél aközös nyomócsőben anyomás fel megy 1800 bárra ilyenkor vagy megáll vagy izzitásjelző kivillan.
fél éve vettem elvi 78000 km el. eddig a csip lehetősége eszembe sem jutott .
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5209 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 21:44:27 »

azt vajon honnan lehet megtudni ,hogy csippelve van az auto vagy nem
a fiam ültette a bogarat belém neki 325 tds van ami 143 lovas és joval könnyebb
de azt mondja ez sokkal jobban megy , a szerelőnél  volt egy másik tdci  azt mondja messze nem ment ugy mint az enyém.fogyi 5000km átlagában 6,3 de volt 5,8 is java város.
menetközben nézték kts -el az egyetlen hiba amit találtak teljes terhelésnél aközös nyomócsőben anyomás fel megy 1800 bárra ilyenkor vagy megáll vagy izzitásjelző kivillan.
fél éve vettem elvi 78000 km el. eddig a csip lehetősége eszembe sem jutott .
Az írott chipnél nem tiltja le viszont tárolja hibaként , mivel hogy meg kell emelni a csúcsokban nyomast hogy több üzemanyagot kapjon. Hibakód kiolvasásnál lehet látni. Némelyik chippes 2200-2600-ig felnyomják, ott már van korom Shocked
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5210 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 21:50:43 »

ford tis en is kiolvasták a tárolt hibákat de csak a  diesel üza ellátási problémét irta ki, kinyomtatva a lehetséges hibákat konkrétumok nélkül. utánna jött ismerős szerelőnél a kts menet közben. csak ezt az egy eltérést találtuk.
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5211 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 22:06:17 »

ford tis en is kiolvasták a tárolt hibákat de csak a  diesel üza ellátási problémét irta ki, kinyomtatva a lehetséges hibákat konkrétumok nélkül. utánna jött ismerős szerelőnél a kts menet közben. csak ezt az egy eltérést találtuk.
Tudomásom szerint ha chippes nem szabadna villognia nekem is az volt benne és semmi bajom nem volt vele.
A boxoknál szokott ilyen lenni, viszont az látszik ha van benne. Újraprogramozás után is megmarad akkor más a hiba, ilyenkor a írott programnak tőrlődnie kell.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5212 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 22:16:06 »

kösz nekem volt program frissités tehát akkor a probléma máshol keresendő.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5213 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 22:47:35 »

...a fiam ültette a bogarat belém neki 325 tds van ami 143 lovas és joval könnyebb...

A 325 tds ha jól tumom, 10,4 s alatt van 100-on (a mondeo 9,4). A tds adagolós, sokkal gyengébben pörög fel, mint egy közös nyomócsöves. Sokkal gyengébb a karakterisztikája. A tddi jobb nála (karakterisztikában). Csak 260 Nm a nyomaték, és az is rosszkor. Természetes, hogy a tiéd jobban megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5214 Dátum: 2007.09.25 kedd, 20:53:29 »

Még nem sikerült Zsolelt lepipálni, de dolgozok rajta!  Grin

http://kepfeltoltes.hu/view/070924/DC070924007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szerintem ez hülyeség, hogy a csippelt vagy boxolt autó kevesebbet eszik. Ha egy motor külső beavatkozás után nagyobb teljesítményt ad le, akkor az könnyebben is issza az üzemanyagtot. Az hogy a komputer kisebb fogyasztásról küld infót a kijelzőre, az inkább azért van, mert a komputer át van b*szva Smiley Nagyobb teljesítmény, több üzemanyagból tud felszabadulni. Nagyot tévedek ezekkel az állításokkal?
Mondjuk nem vagyok tisztában vele, hogy ezek a tuningboxok és csippek mire fejtik ki a hatásukat. A komputer valamelyik szabályozófunkciójának gyári beállítását módosítják?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5215 Dátum: 2007.09.25 kedd, 21:05:23 »

Szerintem ez hülyeség, hogy a csippelt vagy boxolt autó kevesebbet eszik.

Az a mondás, hogy a tuningolt motor akor eszik kevesebbet, ha ugyabban a vezetési stílusban vezetsz. Akkor a nagyobb teljesítményű motornak kevesebb üzemanyagból kell ugyanazt a teljesítményt produkálni. Namost ha valaki csipelteti a gépét, akkor azt azért teszi, hogy jobban menjen. Ergó amit megspórolhatna, azt a dinamikusabb stíllel el is veszti. Vagyis gyakorlatilag nem jár kevesebb üzemanyaggal.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5216 Dátum: 2007.09.25 kedd, 22:07:49 »


Szerintem ez hülyeség, hogy a csippelt vagy boxolt autó kevesebbet eszik. Ha egy motor külső beavatkozás után nagyobb teljesítményt ad le, akkor az könnyebben is issza az üzemanyagtot. Az hogy a komputer kisebb fogyasztásról küld infót a kijelzőre, az inkább azért van, mert a komputer át van b*szva Smiley Nagyobb teljesítmény, több üzemanyagból tud felszabadulni. Nagyot tévedek ezekkel az állításokkal?
Mondjuk nem vagyok tisztában vele, hogy ezek a tuningboxok és csippek mire fejtik ki a hatásukat. A komputer valamelyik szabályozófunkciójának gyári beállítását módosítják?
Egy kicsivel kevesebbet eszik, kb 3-4dl-el. Talán a magasabb turbónyomás miatt.
Ez chip tuningos, nem box. Tddi
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5217 Dátum: 2007.09.25 kedd, 22:31:58 »


Az a mondás, hogy a tuningolt motor akor eszik kevesebbet, ha ugyabban a vezetési stílusban vezetsz. Akkor a nagyobb teljesítményű motornak kevesebb üzemanyagból kell ugyanazt a teljesítményt produkálni.

Tehát ugyanakkora fordulaton nagyobb erőt ad le, de többet is eszik. Viszont a beavatkozás előtti teljesítményt alacsonyabb fordulatal lehet elérni, ahol valóban kevesebbet eszik. Bár ez sem biztos, mert lehet hogy ott fogy annyi benzin mint beavatkozás előtt a nagyobb fordulaton Smiley Szóval nemigazán lehet tuninggal cél a spórolás. Én egy percig nem reménykednék hogy érezhetően kevesebb benzin fogy. De ha valaki már tutira kitapasztalta, hogy kevesebbet tankol, akkor én nem vitatkozok Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5218 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 10:26:38 »

Tegnap méricskéltem kicsit. Bár elég vegyesek az adtok. Csak a terheletlen vizsgálat tudtam érdémben összehasonlítani, mert terhelve nagyon gyorsan és nagy mértékben változtak az adatok. Szóval, box nélkül üresben 2000-es fordulaton üzemanyag nyomás 75000 KPa,
turbónyomás 130 KPa. Box beépítés után üzemanyag 80000 Kpa, turbó 130 KPa. Ezek az értékek nem sokat változtak, ha a box-on a fokozatokat állítgattam ami érdekes, hogy a turbó fixen 130-al töltött. Terhelve (autózva) box-al és box nélkül is nagy mértékban változtak az értékek. Volt, hogy 2 bár fölé is ment a turbónyomás! Azt hiszem, így nem vonhatok le semmiféle következtetést.
Folyt. köv.

U.I.: A multkori képen a 4.2-es fogyasztás-t rossz turbóvezérlővel követtem el, vészüzemmódban.  eplus2 Tehát az egy antituning volt!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
somi
Vendég
« Új hozzászólás #5219 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 18:53:19 »

A boxok általában simán csak téves adatot közölnek a fedcomp-pal a beáramló levegő hőmérsékletét illetően (tuladnoképpen a MAF adatait módosítja). Hidegebbről ad jelet, így több anyagot enged a motorba. Én is lemondtam a boxról.

Ez így túl egyszerű lenne! Főleg fuldokolna a motor...

ezért nem a maf szenzor adatait modositja,hanem a lambda szonda jeleit hamisitja meg...
Naplózva
st krisz
Vendég
« Új hozzászólás #5220 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 22:42:47 »

U.I
Ha valaki Mondeo-t akar tuningolni és segitség kell neki irjon amibe tudok szivesen segitek!!
Üdv mindenkinek



Szia!

Nekem egy st220-asom van chipeltetni szeretném,tudsz olyan céget akihez nyugodt szívvel elvihetném?


Naplózva
st krisz
Vendég
« Új hozzászólás #5221 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 22:55:06 »

Sziasztok!

Tudtok vkit aki chiptunningal foglalkozik és jó is?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5222 Dátum: 2007.09.28 péntek, 09:31:10 »

Sziasztok!

Tudtok vkit aki chiptunningal foglalkozik és jó is?


Zsoel cimbije eléggé meggyőző!
http://videa.hu/main.php?page=play&v=9Z2fNLuwRHg8MBpi
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.28 péntek, 09:36:52 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5223 Dátum: 2007.09.28 péntek, 12:48:50 »

Sziasztok!

Tudtok vkit aki chiptunningal foglalkozik és jó is?


ATC
DCS
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5224 Dátum: 2007.09.28 péntek, 17:00:16 »

Sziasztok!

Sanyi barátom, aki megvette  Zsoel volt kocsiját, megcsippeltette.
Agyonig leakciózva vol neki 85e Ft.
www.kueberl.at ezen az oldalon van a cucc. Állítóleg ez nem olyan, mint a gagyi box-ok.
Csak egy infó volt.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #5225 Dátum: 2007.09.30 vasárnap, 18:54:20 »

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy van-e bármi tapasztalat 2.0-ás benzines MKIII-as Mondeno chiptuningjával kapcsolatban. Nézegetem a neten, hogy létezik olyan, hogy a szervízcsatin keresztül "újraporgramozzák" a vezérlő elektronikát és így 160LE-t hoznak ki a motorból a gyári 145 helyett. Na ennek a menete érdekelne, illetve az hogy milyen értékeket is módosítanak.
Ha esetleg valakinek van személyes tapasztalata ezzel a tuninggal kapcsolatban az nagyon érekel.

Az is kérdés, hogy hasonló átprogramozási lehetőség létezik-e az automata (sima paraszt automata, nem a tiptronic szerű) váltónál? A váltónál igazánidól olyat szeretnék, hogy fut a gyári program, de egy gomb lenyomásával "sport" üzemmódba vált.

Ugyanis pénteken vettem (na jó, még csak lefoglalóztam) egy ilyen Mondeot, de picit félek, hogy tohonya dögnek fogom érezni...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5226 Dátum: 2007.09.30 vasárnap, 19:16:42 »

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy van-e bármi tapasztalat 2.0-ás benzines MKIII-as Mondeno chiptuningjával kapcsolatban. Nézegetem a neten, hogy létezik olyan, hogy a szervízcsatin keresztül "újraporgramozzák" a vezérlő elektronikát és így 160LE-t hoznak ki a motorból a gyári 145 helyett. Na ennek a menete érdekelne, illetve az hogy milyen értékeket is módosítanak.
Ha esetleg valakinek van személyes tapasztalata ezzel a tuninggal kapcsolatban az nagyon érekel.

Az is kérdés, hogy hasonló átprogramozási lehetőség létezik-e az automata (sima paraszt automata, nem a tiptronic szerű) váltónál? A váltónál igazánidól olyat szeretnék, hogy fut a gyári program, de egy gomb lenyomásával "sport" üzemmódba vált.

Ugyanis pénteken vettem (na jó, még csak lefoglalóztam) egy ilyen Mondeot, de picit félek, hogy tohonya dögnek fogom érezni...
Szerintem nem fogod tohonyának érezni, hacsak nem egy STi-ből ülsz át.
A motort megcsippentei lehet, azonban szerintem nem lesz sokkal erősebb. Hogy mennyi, azt az automata miatt nem fogjuk megtudni.
Az automata váltó nem nagyon átprogramozható, én még a durashiftnél sem hallottam ilyenről.
A "kuplung" helyett lehet valami inverter izét beleszerelni, de a fene se tudja, hogy érdemes-e ennyire szétdobni a verdát.
Aztán meg az automata váltó egy bonyolult szerkezet, azaz tönkre is mehet. Nem vagyok benne biztos, hogy érdemes ekkorát kockáztatni.
Inkább élvezd a kényelmet...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #5227 Dátum: 2007.09.30 vasárnap, 19:46:18 »

Szerintem nem fogod tohonyának érezni, hacsak nem egy STi-ből ülsz át.
...

Hát ez az, egy 540-es BMW-ből fogok átülni...
Sokáig keresgéltem mi legyen az utód (BMW-re nem volt pénzem sajna), ráadásul a Mondeot kifejezettem kerültem, mert nem jön be különösebben az alakja.
Aztán múlt csütörtök este a hasznaltauto.hu-n megláttam ezt a kocsit. Fekete Mondeo Ghia, vajszínű bőr, automata, kombi, a Ghia-n túl tele mindenféle extrával. A belseje megfogott. Pénteken kimentem Solymárra, meglestem és élőben is tetszett. Gyorsan lefoglalóztam és most már arra várok, hogy megkapjam végre.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5228 Dátum: 2007.09.30 vasárnap, 20:05:22 »

Hát ez az, egy 540-es BMW-ből fogok átülni...

Mondjuk ahhoz képest az ST is kevés. De legalább ez nem fog annyit enni.
Remélem, csak megszereted, és sok örömed fog telni benne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #5229 Dátum: 2007.09.30 vasárnap, 20:24:11 »

Mondjuk ahhoz képest az ST is kevés. De legalább ez nem fog annyit enni.
Remélem, csak megszereted, és sok örömed fog telni benne.

Nem kényszerből vettem, hanem mert tetszik a kocsi. Tehát "csak" megszoknom kell, a megszeretésen már túl vagyok Smiley
Na nem offolok tovább...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5230 Dátum: 2007.09.30 vasárnap, 23:12:12 »

Mondjuk ahhoz képest az ST is kevés. De legalább ez nem fog annyit enni.
Remélem, csak megszereted, és sok örömed fog telni benne.

Nem kényszerből vettem, hanem mert tetszik a kocsi. Tehát "csak" megszoknom kell, a megszeretésen már túl vagyok Smiley
Na nem offolok tovább...

Te, mi itt általában azért vagyunk itt, mert megtetszett az autó... ez egy ilyen társaság.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #5231 Dátum: 2007.10.01 hétfő, 09:44:12 »

Közben levelet váltottam az ATC-vel és ez az eredmény:
"benzinmotoros autóknál a chip tuning a befecskendezés és az előgyújtás finomhangolását jelenti, amely a 2.0 literes Mondeo esetén mintegy 10 LE és 12 Nm többletet hozhat az átlagfogyasztás egyidejű csökkenése mellett.
A sebességváltó illesztésére nincs szükség, az alkalmazkodik a motorkarakterisztika változásaihoz.
Automata sebességváltóval szerelt Mondeonál sajnos nincs mód a teljesítmény fékpadon történő mérésére."
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #5232 Dátum: 2007.10.01 hétfő, 09:48:21 »

Közben levelet váltottam az ATC-vel és ez az eredmény:
"benzinmotoros autóknál a chip tuning a befecskendezés és az előgyújtás finomhangolását jelenti, amely a 2.0 literes Mondeo esetén mintegy 10 LE és 12 Nm többletet hozhat az átlagfogyasztás egyidejű csökkenése mellett.
A sebességváltó illesztésére nincs szükség, az alkalmazkodik a motorkarakterisztika változásaihoz.
Automata sebességváltóval szerelt Mondeonál sajnos nincs mód a teljesítmény fékpadon történő mérésére."

Nem is kell azt mérni.
Jobb helyeken ugy kapod a tuningot hogy próba, aztán ha nem tetszik, néhány napon belül vissza kiveszik.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5233 Dátum: 2007.10.01 hétfő, 09:50:57 »

Közben levelet váltottam az ATC-vel és ez az eredmény:
"benzinmotoros autóknál a chip tuning a befecskendezés és az előgyújtás finomhangolását jelenti, amely a 2.0 literes Mondeo esetén mintegy 10 LE és 12 Nm többletet hozhat az átlagfogyasztás egyidejű csökkenése mellett.
A sebességváltó illesztésére nincs szükség, az alkalmazkodik a motorkarakterisztika változásaihoz.
Automata sebességváltóval szerelt Mondeonál sajnos nincs mód a teljesítmény fékpadon történő mérésére."

az olcsóbb verziókból válogatva, tehetsz még rá sportpuffot, hengerenkénti leömlővel, sportlevszűrőt, és még jópár ilyen pici beavatkozás, amik összességében még 1 kicsi pluszra képesek.
ha viszont semmi sem drága akkor ott van Wolf, és az OFF 540i akár felejtős is lehet Cheesy
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5234 Dátum: 2007.10.01 hétfő, 10:35:30 »

Nem is kell azt mérni.
Jobb helyeken ugy kapod a tuningot hogy próba, aztán ha nem tetszik, néhány napon belül vissza kiveszik.

Hát, azért jobb azt mérni, mert ott látszik, hol, milyen a görbe... meg az ember érzése nem egy megbízható dolog.
Értem én, hogy menjen mint a disznyó, oszt jólvan... de az aftomatásnál is lehet méricskélni, csak az alsó részeket nem tudod megmérni, mert elvált.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5235 Dátum: 2007.10.01 hétfő, 15:50:17 »

Sziasztok.

Az ATC-nél elvileg van chip az n kocsimhoz. 8Le, és 8 Nm-t írtak rá. Tudom, ez nagyon szerény adat, de az enyém 1.6-os. Szerintetek ezt a 2 db 8-as lehetne érezni a kocsin? Vki hergelt már meg ilyen kis köbcentis mondeot?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5236 Dátum: 2007.10.01 hétfő, 16:31:54 »

Sziasztok.

Az ATC-nél elvileg van chip az n kocsimhoz. 8Le, és 8 Nm-t írtak rá. Tudom, ez nagyon szerény adat, de az enyém 1.6-os. Szerintetek ezt a 2 db 8-as lehetne érezni a kocsin? Vki hergelt már meg ilyen kis köbcentis mondeot?

Szerény véleményem szerint lófasz Grin Miért nem veszel egy 1,8-ast? Azt már meg lehetne érezni  Smiley És kb annyival is eszik többet, mintha az 1,6ot tuningolnád érezhetően erősebbre.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5237 Dátum: 2007.10.01 hétfő, 17:25:55 »

Szerény véleményem szerint lófasz Grin Miért nem veszel egy 1,8-ast? Azt már meg lehetne érezni  Smiley És kb annyival is eszik többet, mintha az 1,6ot tuningolnád érezhetően erősebbre.
Az 1,8-as eszik kevesebbet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5238 Dátum: 2007.10.01 hétfő, 19:09:19 »

Vennék én v6ot is szívesen. Csak az a bajom, hogy ilyen állapotú, mint az enyém, csak a mesében lehet.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5239 Dátum: 2007.10.02 kedd, 10:04:43 »

Sziasztok.

Az ATC-nél elvileg van chip az n kocsimhoz. 8Le, és 8 Nm-t írtak rá. Tudom, ez nagyon szerény adat, de az enyém 1.6-os. Szerintetek ezt a 2 db 8-as lehetne érezni a kocsin? Vki hergelt már meg ilyen kis köbcentis mondeot?

Egy barátom tuningolta az ATC-nél az 1.6-os Focusát,.
Nagyon elégedett volt a cég szakértelmével.

Haromszori pados mérés, utóhangolás, menetpróba egyszóval jól dolgoznak, csak kicsit drága.

Persze ő nem csak chippelte az 1.6-os Focust. Új vezérkerék, tengely, 4-1 leömlő, Supersprint kipuff rendszer, stb.
Bármilyen meglepő a három mérésbe belefért egy direktszűrős mérés és ugyan csak 2 Le-vel, de többet mértek padon vele és a nyomaték görbe is egy hajszállal korábban indul fölfelé. (Persze neki nem a motor mögött van a légszűrő, hanem elől egy boxból kapja a luftot).

Remélem tudtam segíteni.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5240 Dátum: 2007.10.02 kedd, 14:06:16 »

Szia.

Kösz a választ.  wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5241 Dátum: 2007.10.02 kedd, 18:24:57 »

Vennék én v6ot is szívesen. Csak az a bajom, hogy ilyen állapotú, mint az enyém, csak a mesében lehet.

Sajnos nagyon nehéz jó gépet kifogni. Szomorú, hogy az emberek mennyire igénytelenek tudnak lenni. Minek vesz egy igénytelen, akinek mindegy milyen, csak menjen egy Mondeót? Na mindegy. Eddig még énsem találkoztam igazán fasza állapotú V6ossal. Olyannal viszont már igen amelyiknek már inkább bontásra kéne mennie... Sad
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5242 Dátum: 2007.10.02 kedd, 22:13:32 »

de csak csurgatom a nyálamat, hogy mik vannak, meg mennyiért a mobile.de oldalon.
Szép ST-k másfélért...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5243 Dátum: 2007.10.02 kedd, 22:39:22 »

de csak csurgatom a nyálamat, hogy mik vannak, meg mennyiért a mobile.de oldalon.
Szép ST-k másfélért...

vehetsz olyat magadnak szl0v@k rendszámmal Wink
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5244 Dátum: 2007.10.03 szerda, 09:53:14 »

de csak csurgatom a nyálamat, hogy mik vannak, meg mennyiért a mobile.de oldalon.
Szép ST-k másfélért...


Nagyon macerás meg költséges kinntről venni autót?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5245 Dátum: 2007.10.03 szerda, 10:19:45 »

vehetsz olyat magadnak szl0v@k rendszámmal Wink
[/quote]

Magyar embernek magyar rendszám kell!
Amúgyis ezt a szlovákoknak:  boxer gun violent
Még mindig nem fizette ki a szlovák biztosító, amit már vagy fél éve egy kamion okozott a kocsimban!
Még mindig: "Ügyintézés alatt van a dolog"
Úgyhogy kötelet a nyakukba, meg az összes biztosítónak.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5246 Dátum: 2007.10.03 szerda, 10:37:11 »

vehetsz olyat magadnak szl0v@k rendszámmal Wink

mostanába hallottam asszem TéVébe, h ki akarják ezeket szűrni. szal mind1 milyen rendszám lesz az autón (hol van regisztrálva), ha itt használják akkor itt kell fizetni rá dolgokat. a regadó persze így is kikerülhető az előzetes dolgok szerint, de ezek a retkek úgyis olyanba fognak nyúlni ami nekik jó. EUtól kaptak már többször felszólítást, h a regadó túlzásba van víve, de kicsit átírják a szabályokat viszont fizetni semmivel sem kell kevesebbet. ha ezt lesz....k akkor azt is kinézem belőlük, h Fritztől szednek majd éves adót, csak azéé mert itt jár az autója. ezzel gyakorlatilag lehetetlenné is teheti azt, h külföldi rendszámos autóval furikázzanak az emberek.
részletekről nem volt szó, csak ijjen tervezetszerű dologról.
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.03 szerda, 10:42:53 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5247 Dátum: 2007.10.03 szerda, 13:42:40 »

vehetsz olyat magadnak szl0v@k rendszámmal Wink

mostanába hallottam asszem TéVébe, h ki akarják ezeket szűrni. szal mind1 milyen rendszám lesz az autón (hol van regisztrálva), ha itt használják akkor itt kell fizetni rá dolgokat. a regadó persze így is kikerülhető az előzetes dolgok szerint, de ezek a retkek úgyis olyanba fognak nyúlni ami nekik jó. EUtól kaptak már többször felszólítást, h a regadó túlzásba van víve, de kicsit átírják a szabályokat viszont fizetni semmivel sem kell kevesebbet. ha ezt lesz....k akkor azt is kinézem belőlük, h Fritztől szednek majd éves adót, csak azéé mert itt jár az autója. ezzel gyakorlatilag lehetetlenné is teheti azt, h külföldi rendszámos autóval furikázzanak az emberek.
részletekről nem volt szó, csak ijjen tervezetszerű dologról.

A lényeg, hogy le kell adni a lakcímkártyádat
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5248 Dátum: 2007.10.03 szerda, 14:10:11 »

Ezt nehéz lesz elkapni. A szabályzás úgy szól, ha egy évben több, mint fél évet egy országban töltesz, ott kell honosítani a verdát.
Vagyis, ha a német multi alkalmazottja, a Helmut itt dolgozik, neki is ki kéne fizetni a regadót!!! És magyar táblát kapna. Ha te pedig az osztrákoknál vagy, több mint fél évet, akkor oda osztrák tábla kell. Arra azért kíváncsi vagyok, ha átjelentem magam, visszaadják a regadót? Persze, hogy nem.

Elég nehéz lesz bárkit is elkapni, mert hogy bizonyítja, hogy te több, mint 182 napot vagy itt vagy ott... főleg, ha megszűnik a határátkelő.

De azt tudni kell, hogy onnan kezdve szlovák vagy osztrák ember vagy, vagyis ott adózol, ott kapod a cs pótlékot, meg ilyenek.
Arra azért kíváncsi lennék, ezt hogy kell értenem. Bejelentkezek a németekhez, majd felmarkolom a munkanélkülit... na mind1.
Megyek dolgozni.

És soha nem jelentek át semmit a szlovákokhoz. Se céget, se autót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5249 Dátum: 2007.10.04 csütörtök, 23:30:57 »

Tuljadonképpen csak úgy felmerült bennem, hogy akik tuning szoftver írás ágával foglalkoznak azok honnan a fenéből tudják pl egy írott szoftvernél, hogy alapbol mikor, mekkora értéknél tilt le mondjuk a fedcomp. pl ha megemelkedik a közös nyomocső nyomása? Szerintem sehonnan. Akkor felőlük hadd repedjen a CR?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.