Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 16:07:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480438 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5350 Dátum: 2007.10.27 szombat, 17:56:03 »

eplus2 eplus2
és ezzel miénk lehet a tökéletes IFA érzés. Lehet hogy én vagyok finnyás, de ez nagyon gáz illetve, égő vigyor3.  Ezzel egy teherauto lemásolása volt a cél? Bár igaz, hogy egy piroslámpánál az biztos, hogy állva lehet hagyni mindenkit, mert ájultra fetrengik magukat a röhögéstöl a másik sávban : Grin
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #5351 Dátum: 2007.10.27 szombat, 17:58:14 »

Hmmm! Állat !  worship  Akkor ez a következő lépés ! !

Köszi a feltöltést!
Engem teherautós éveimre emlékeztet. nyes nyes nyes
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5352 Dátum: 2007.10.27 szombat, 18:00:40 »

Felkerült az új mondeo fékpadi mérése a superchips oldalra :http://www.superchips.co.uk/curves/2007Mondeo2.0TDCi.pdf
Ez megint jóval erősebb lett, 138paci helyett 154!!! Gratula a Fordnak az erős motorokért!  taps taps :taps:Úgy emlékszem az első tdci-k 130paci helyett 147-re sikeredtek. (Fékpadi érések szerint.)
Kell ide még chiptuning, hogy 173 paci legyen belőle? Igen!!! És a nyomaték 394 Nm?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5353 Dátum: 2007.10.27 szombat, 18:02:17 »

Hmmm! Állat !  worship  Akkor ez a következő lépés ! !

Köszi a feltöltést!
Engem teherautós éveimre emlékeztet. nyes nyes nyes

Az hiszem a srác is kiszedte az A4-ből, azt hitték légfékes autója van! nyes nyes nyes
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #5354 Dátum: 2007.10.27 szombat, 18:08:04 »

Hmmm! Állat !  worship  Akkor ez a következő lépés ! !

Köszi a feltöltést!
Engem teherautós éveimre emlékeztet. nyes nyes nyes

Az hiszem a srác is kiszedte az A4-ből, azt hitték légfékes autója van! nyes nyes nyes

Bár ha 15méter, és elvisz 25 tonnát, talán még fuvarozni is lehetne vele eplus2 eplus2 eplus2
(Bocs) integet2
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5355 Dátum: 2007.10.27 szombat, 18:16:29 »

Hmmm! Állat !  worship  Akkor ez a következő lépés ! !

Köszi a feltöltést!
Engem teherautós éveimre emlékeztet. nyes nyes nyes

Jó igazatok van! Nekem sem tetszett a hangja mert tényleg elég fosul szólt de én sem ilyenre gondoltam hogy ez az amire vágyok ez kell nekem másra rá se néz...  Wink
Szóval ez ne ma legtutibb de legalább megcsinálta.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5356 Dátum: 2007.10.27 szombat, 18:19:54 »

Az ilyen chip chup reklám "mérési" lapokat sajna kellő gyanakvással kell kezelni. Ezeknek a célja a chipjük eladása ehhez meg fényezni kell (ahogy látom nagyon)
Elég csak ránézni ezekre a "mérési" görbékre és lehet látni hogy nem valós. Chippelés után a görbe kisimultabb. Főleg mostanában azért illek az Euro IV-et is tartani ehhez meg nem árt egy elektronikus szabályozású turbó ami rendesen szörözi az alapgörbét, azt itt nem nagyon látom. Sajnos én szkeptikus vagyok és ezért szeretnék látni egy valódi mérési lapot.
ui:
Én kimérettem az enyémet, többször is  Wink
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #5357 Dátum: 2007.10.27 szombat, 19:03:15 »

Szia Franky!

Szerintem jobban jársz ha élőben hallgatod meg. Nekem már benne van ha pesti vagy összefuthatunk szivesen megmutatom.

Eversman
Köszi a lehetőséget, szívesen megnézném, de sajnos nem vagyok pesti, s mostanában nem is járok arra.  szomoru1 Kérdés: minden gázelvételnél elengedi a levegőt, vagy csak bizonyos nyomás felett? A tiédnek is olyan sziszegős a hangja,mint a belinkelt  videón?
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #5358 Dátum: 2007.10.27 szombat, 19:04:00 »

Zsiri!

Töltsd fel ide a videot, én is ezt használom mostanában.
A video linkjét pedig másold be ide, és akkor megnézzük.

http://videa.hu/main.php?page=upload

Köszi!
Sikerült feltenni ! worship worship worship
Megtekintés itt: http://videa.hu/play.php?v=5BEF5xb7E3Isx6q5

A videót egy német oldalról töltöttem le kb. 2 éve. Élőben én is eddig csak benzinest hallottam. A4 1,8T-ben.
Az e-bay-n lehet találni direkt dízelhez lefújót. Hogy kell-e az autóba? Nekem nem, túl hangos.
Huhh! Kemény! Szerintem hagyjuk meg a benzineseknek a BOV-ot... Dízel kerregéssel nem az igazi. Olyan, mint amikor lyukas az IFA turbója. Talán, ha fütyülős lenne, mint a "rendőrsíp", nem ilyen sziszegős...
Naplózva
Totya1980
Vendég
« Új hozzászólás #5359 Dátum: 2007.10.27 szombat, 19:15:10 »

 :worship:Sziasztok! Most regisztrálam a cluba, jelenleg még nincs Mondeom, de nagyon szeretnék egyet venni! Ehhez szeretnék segítséget kérni töletek. 2001-töl 2005-ös évjáratig l,8 literestől 2500-ig! Mire kell figyelni a vásárláskor, hol   
 érdemes kőrülnézni!?
 worship   
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #5360 Dátum: 2007.10.27 szombat, 19:34:45 »

Én megejtettem az első "tuningot" a gépen: lecseréltem a gumikat.
Eddig valami Continental ContiSport meg Dunlop akármisport gumik voltak rajta és mint itt is említettem ótvar *** volt a kocsi kanyarban és fékezéskor is (kanyarban nem is mertem fékezni). A segge meg úgy csúszkált jobbra-balra az úthibákon, mintha sárban mentem volna.
De ennek vége! (tadaaa)
Kapott új gumikat a gép: Nokian All Weather Plus téli gumikat. Meglepő módon a kocsi nem mászkál el, lehet vele fékezni lehet vele kanyarodni és már mertem sodrós kanyarban fékezni. És ami furcsa, hogyha megrángatom a kormányt, akkor nem billeg be annyira ijesztően a kasztni. Mondjuk ez a gumi merevített oldalfalú.

Ami furcsa, hogy a levett nyári gumik közül az első kettő zsír új az egyik hátsó picit használtabb, de a másik hátsó meg gyakorlatilag az élete végre ért. Szóval én úgy gondolom, hogy a furcsa menettulajdonságok egy részéért a jobb és bal oldali gumik közötti 5 milliméteres mintamélység különbség okolható. Majd jól meglesem a gumik DOT számát is, hogy mi a pálya, mert lehet a bedőlésért meg a furcsa himbilimbikért a megfáradt oldalfal a felelős.

Minden esetre az új gumikkal ég és föld a kocsi a régi állapotához képest.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #5361 Dátum: 2007.10.27 szombat, 19:37:51 »

a gumikat egyébként a gumik.com-ról rendeltem
picit izgultam mert úgy indult a dolog, utaljak el 120 ropit, de hétfőn megrendeltem a gumit és következő hét szerdán már fel is szerelődtek
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5362 Dátum: 2007.10.27 szombat, 20:18:23 »

Szia Franky!

Szerintem jobban jársz ha élőben hallgatod meg. Nekem már benne van ha pesti vagy összefuthatunk szivesen megmutatom.

Eversman
Köszi a lehetőséget, szívesen megnézném, de sajnos nem vagyok pesti, s mostanában nem is járok arra.  szomoru1 Kérdés: minden gázelvételnél elengedi a levegőt, vagy csak bizonyos nyomás felett? A tiédnek is olyan sziszegős a hangja,mint a belinkelt  videón?


mindig elengedi a levegőt ha nyomás megfelelő. tehát ha nincs meg a kellő nyomás nincs hang vagy csak nagyon kicsi. ha pedig szétpörgeted mint a videón vagy ha eleve más a turbód nagyobb magasabb nyomással akkkor hallani fogod.

De Blow off nál is rengeteg van. HA ezen is élesebb kicsit "sípolósabb"  lenne ... de nem ilyen.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5363 Dátum: 2007.10.27 szombat, 20:49:12 »

háát nekem ez a Blow-Off nem kellene a villanymotorhangú TDCi motoromra Cheesy
de 1X még lesz BOV-os autóm ... csak benzines, úúgy hobbiból.
Sierrámra csináltam komplett kipufogó rendszert ... annyira SK, h a dob belsejébe kerülő csöveket is én "perforáltam", hajtogattam a csöveket, terelőket dobokat vágtam ki 1 karos lemezolló segítségével, és 1 lakatos cimborámmal hegesztettük össze. amikor elkészült akkor kiégetés után valami eszméletlen jó hangja lett. minden túlzás nélkül gázelvételkor úgy durrogott mint 1 WRC, gyorsításkor + morgott mint 1 grizzlymedve  Grin Grin Grin
szóval emellett a rendszer mellett el tudnám képzelni a BOVot. és nem kizárt, h ugyanez fog felépülni újra. a Sierra annyira a szívemhez nőtt autó, h valszeg ennek a Cosworth változatát fogom kezelésbe venni hobbiautónak.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5364 Dátum: 2007.10.27 szombat, 20:55:38 »

Van egy mpg filmem, kb 90mb, mpg, most tömörítem dvix-be, tdci-be szerelték be. Adjatok meg egy honlapcímet, hová tudom feltölteni! És még ha tudtok v.milyen convertert, ami jobb, mint az xmpeg, mert ez nem v.mi stabil.

www.youtube.com
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #5365 Dátum: 2007.10.27 szombat, 23:24:16 »

Szia Franky!

Hát nem ilyen és máshová lett beépítve. A teherautós hasonlat találó de az Ifa kicsit másképp megy!

Eddig mindekinek tetszett aki hallotta.

Eversman
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5366 Dátum: 2007.10.28 vasárnap, 12:41:12 »

Van egy iylen jelenség, a berhelt autóknál, meg gondolom rossz állapítból kifolyólag is, hogy hatalmasakat robban a kipufogó, ha jó magas fordulaton pörgetik pár másodpercig. Ez azért van, mert egy halom el nem égett benzin kerül a kipuffba, és a hőtöl begyullad, meg a gőz berobban?

itt egy videó egy Mzada RX-7esről, ami ezt nagyondurván(!!!) szemlélteti nyes nyes  csodalk

http://youtube.com/watch?v=81GPj-oOoY0
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.28 vasárnap, 15:27:08 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1609



« Új hozzászólás #5367 Dátum: 2007.10.28 vasárnap, 19:45:25 »

..Szóval én úgy gondolom, hogy a furcsa menettulajdonságok egy részéért a jobb és bal oldali gumik közötti 5 milliméteres mintamélység különbség okolható...
Hát erre lehet, hogy mérget vehetsz. Ha az elsőknél lett volna a különbség, akkor valószínűleg el is húzott volna a kocsi (nem kicsit).
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5368 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 10:47:34 »

Van egy iylen jelenség, a berhelt autóknál, meg gondolom rossz állapítból kifolyólag is, hogy hatalmasakat robban a kipufogó, ha jó magas fordulaton pörgetik pár másodpercig. Ez azért van, mert egy halom el nem égett benzin kerül a kipuffba, és a hőtöl begyullad, meg a gőz berobban?

itt egy videó egy Mzada RX-7esről, ami ezt nagyondurván(!!!) szemlélteti nyes nyes  csodalk

http://youtube.com/watch?v=81GPj-oOoY0

A durrogást a MoTeC vezérlő csinálja.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5369 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 20:25:56 »


A durrogást a MoTeC vezérlő csinálja.

Az meg mi?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5370 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 20:45:41 »

Nem érdekel senkit egy HALK HÁTSÓ SPORTDOB? Alig használtam, de nemhiszem hogy a következő tulajnak kéne.
Dupla DTM rozsdamentes acél vég van rajta, de anélkül is adhatom.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5371 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:31:50 »

Rocco
Bocsi, de a HALK HÁTSÓ SPORTDOB az milyen? az olyan mint a szűz prostituált  fejvakaras  wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5372 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 22:30:08 »

Rocco
Bocsi, de a HALK HÁTSÓ SPORTDOB az milyen? az olyan mint a szűz prostituált  fejvakaras  wave


Hát körülbelül olyan.
De egyébként olyan mint a hangos, csak halk Cheesy Utastérbe nemigazán hallatszik be, de azért ad egy szép hangot az autónak. Legalább akit hosszútávon zavarna a hangos, azt ez tutira nem zavarja.

Amugy én speckó rájöttem, hogy kevéske nekem, és nemrég egy csővel helyetesítetük a középdobom. Így hangosabb lett, csak sajna magasabb fordulaton nem marad meg a mély, szép hangja az autónak, de nem volt pénzem sportközépdobra. Cheesy Majd ha valaki jelentkezik hogy megvenné az autót, akkor középdob és gyári hátsódob visszakerül a helyére. Addig meg még kidöngicsélem magamat Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

clint
Vendég
« Új hozzászólás #5373 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:16:40 »


A durrogást a MoTeC vezérlő csinálja.

Az meg mi?

Rajt elektronika, RPM limiter.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5374 Dátum: 2007.10.30 kedd, 13:04:15 »


Rajt elektronika, RPM limiter.


 nyes Köszi....   Grin

Najo hol van erről valami bővebb leírás (csak azért, mert szeretek megérteni mindent, amire felfigyelek vagy érdekel)?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5375 Dátum: 2007.10.30 kedd, 15:26:17 »


Rajt elektronika, RPM limiter.


 nyes Köszi....   Grin

Najo hol van erről valami bővebb leírás (csak azért, mert szeretek megérteni mindent, amire felfigyelek vagy érdekel)?

http://www.ptr2000.hu/old/termekek/motec/m4_m48_2.htm
Itt is találsz róla infót de a lényege hogy ez is egy vezérlő egység ami felülírja vagy helyettesítheti is az ECU-t.
Én ugy tudom ez a lényeg. javítsatok ki ha nem így lenne .
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5376 Dátum: 2007.11.28 szerda, 16:24:44 »

Hétvégén Nolfi-val beszélgettünk, szóbajött a direkt szűrő. Ő nagyon ajánlotta. MK3 2.0-ba használ valaki ilyet?
Érezhető valam kis plussz erő? Szívóhang sokkal erősebb? Melyik márka ajánlott? Elkezdett engem is foglalkoztatni a dolog, mert hiába 145 paci, de mégis gyengébbnek érzem mint a 115 pacis dízelt.
Ha felugrik a direkt szűrő, mit lehetne még csinálni egy kis plussz erő érdekében? A chip nem érdekel, aránytalanul drága ahhoz amit a benzinesen emel, meg nem is szivesen csináltatnám meg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5377 Dátum: 2007.11.28 szerda, 19:01:07 »

Hétvégén Nolfi-val beszélgettünk, szóbajött a direkt szűrő. Ő nagyon ajánlotta. MK3 2.0-ba használ valaki ilyet?
Érezhető valam kis plussz erő? Szívóhang sokkal erősebb? Melyik márka ajánlott? Elkezdett engem is foglalkoztatni a dolog, mert hiába 145 paci, de mégis gyengébbnek érzem mint a 115 pacis dízelt.
Ha felugrik a direkt szűrő, mit lehetne még csinálni egy kis plussz erő érdekében? A chip nem érdekel, aránytalanul drága ahhoz amit a benzinesen emel, meg nem is szivesen csináltatnám meg.

Szia!

Nocsak-nocsak! Elkezdenéd reszelni a kocsit? Smiley
Én direktszűrőt nem merném a kocsiba rakni. De ez csak az én véleményem. Csak ott megy bele a sok retek a motorba.
Nekem mondhat bárki bármit, ha több levegőt enged be, könnyebben, akkor több maltert, homokot cemnetet is! Smiley
De sok sikert hozzá!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5378 Dátum: 2007.11.28 szerda, 19:04:36 »

Hétvégén Nolfi-val beszélgettünk, szóbajött a direkt szűrő. Ő nagyon ajánlotta. MK3 2.0-ba használ valaki ilyet?
Érezhető valam kis plussz erő? Szívóhang sokkal erősebb? Melyik márka ajánlott? Elkezdett engem is foglalkoztatni a dolog, mert hiába 145 paci, de mégis gyengébbnek érzem mint a 115 pacis dízelt.
Ha felugrik a direkt szűrő, mit lehetne még csinálni egy kis plussz erő érdekében? A chip nem érdekel, aránytalanul drága ahhoz amit a benzinesen emel, meg nem is szivesen csináltatnám meg.

Nem tudom, hogy a noname rosszabb-e, de én mindenképpen valami márkát vennék... pl K&N
Nem utolsó sorban megvan az előnye, hogy szettben kapható és az utolsó csavar, konzol is megvan a beszereléshez...
Mindazonáltal nem lesz húdenagyonérezhető teljesítménynövekedés... nálam kiemelte a hangját...éppen ezért imádom
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5379 Dátum: 2007.11.28 szerda, 19:05:50 »

Csak ott megy bele a sok retek a motorba....
Nekem mondhat bárki bármit, ha több levegőt enged be, könnyebben, akkor több maltert, homokot cemnetet is! Smiley

Ez így azért erős túlzás... az EGR-nél nagyságrendekkel több mocsok megy be... ha rendszeresen tisztogatod, akkor nem okoz gondot...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #5380 Dátum: 2007.11.28 szerda, 19:07:11 »

Hétvégén Nolfi-val beszélgettünk, szóbajött a direkt szűrő. Ő nagyon ajánlotta. MK3 2.0-ba használ valaki ilyet?
Érezhető valam kis plussz erő? Szívóhang sokkal erősebb? Melyik márka ajánlott? Elkezdett engem is foglalkoztatni a dolog, mert hiába 145 paci, de mégis gyengébbnek érzem mint a 115 pacis dízelt.
Ha felugrik a direkt szűrő, mit lehetne még csinálni egy kis plussz erő érdekében? A chip nem érdekel, aránytalanul drága ahhoz amit a benzinesen emel, meg nem is szivesen csináltatnám meg.

Nem tudom, hogy a noname rosszabb-e, de én mindenképpen valami márkát vennék... pl K&N
Nem utolsó sorban megvan az előnye, hogy szettben kapható és az utolsó csavar, konzol is megvan a beszereléshez...
Mindazonáltal nem lesz húdenagyonérezhető teljesítménynövekedés... nálam kiemelte a hangját...éppen ezért imádom
Nálam a teljesítménynövekedés 0, viszont a hangja...  eplus2
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5381 Dátum: 2007.11.28 szerda, 19:14:10 »

Nálam a teljesítménynövekedés 0, viszont a hangja...  eplus2

 nyes  ha így vesszük, még fogyasztásnövelő hatása is van  eplus2
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5382 Dátum: 2007.11.28 szerda, 20:08:39 »

Szia!

Nocsak-nocsak! Elkezdenéd reszelni a kocsit? Smiley
Én direktszűrőt nem merném a kocsiba rakni. De ez csak az én véleményem. Csak ott megy bele a sok retek a motorba.
Nekem mondhat bárki bármit, ha több levegőt enged be, könnyebben, akkor több maltert, homokot cemnetet is! Smiley
De sok sikert hozzá!

Valamit kellene csinálni, mert csak nincs meg a kivánt nyomaték. Smiley Az erővel nincs gond, a gyorsuláson szeretnék valamit faragni.
Akkor eddig 1:1 szűrő témában. Smiley
A hangja is egy kicsit porszívó átlagos használati fordulatszámon, ha egy kis morgást szeretnék, kipuff dob csere az egyetlen megoldás?
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.28 szerda, 20:11:38 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5383 Dátum: 2007.11.28 szerda, 20:10:57 »

Nem tudom, hogy a noname rosszabb-e, de én mindenképpen valami márkát vennék... pl K&N
Nem utolsó sorban megvan az előnye, hogy szettben kapható és az utolsó csavar, konzol is megvan a beszereléshez...
Mindazonáltal nem lesz húdenagyonérezhető teljesítménynövekedés... nálam kiemelte a hangját...éppen ezért imádom

Nolfi is a K&N-t ajánlotta. Ebből van valami méret, hogy mekkora kell? Neked az alatta lévő műanyagdoboz ki van szedve?
Még ennek nem szedtem szét a szűrőjét, de a másikba volt a szűrőház oldalán egy másik nyilás is, amin egy szivacsot kellett cserélgetni, ha itt is van ez a dolog, oda is van kis szűrő?
Ami Neked bent van van róla kép Net-en?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5384 Dátum: 2007.11.28 szerda, 20:23:59 »

Nolfi is a K&N-t ajánlotta. Ebből van valami méret, hogy mekkora kell? Neked az alatta lévő műanyagdoboz ki van szedve?
Még ennek nem szedtem szét a szűrőjét, de a másikba volt a szűrőház oldalán egy másik nyilás is, amin egy szivacsot kellett cserélgetni, ha itt is van ez a dolog, oda is van kis szűrő?
Ami Neked bent van van róla kép Net-en?

A teljes szűrőházat kiszedtük annak idején Korissal és a helyére került a direkt... a sárvédő oldalában ott a luk, ahová a régi csatlakozott... onnan kap levegőt, plusz volt hozzá rgy cső, ami előlről a lökhárító aljáról hoz fel friss levegőt...
Nincs fent róla képem... de mindjárt leszaladok a garázsba Shocked)
A méretet típus alapján tudod kikeresni a K&N lapján...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
K&N
« Új hozzászólás #5385 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:13:17 »

Scratch,

Az ígért képek a direktszűrőről...

Kép1
Kép2
Kép3



Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5386 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:24:49 »

Én akkor is félek ezektől a cuccoktól. A robeszomba K&N van, de az nem izgat, olasz gép.
Zsigulinál ott nő meg a nyomaték, amikor 4 leömlő, és végig 60as cső 1 dobbal a végén.
Jó, persze, nem ugyan az a gép, de valljuk be, zsigulinál kezdődik az autó!
Abba direktszűrőt nem vettünk. Flexxel körbevágtam a légszűrőházat.
De rengeteg dolog már meg van csinálva a mai autóknál, ami a zsigulin nem volt.
És mégse mennek sokkal jobban egy jó zsigánál.
Ja, még vmi!
A szívócsonkot felpolíroztam azon. Elég csúnya volt az öntvény. Az pénzbe nem kerül, viszont kicsit jobb.
Bár ennél a kocsinál nem műanyag az véletlen? Lenne még rengeteg ötletem, csak azok már kicsit szétszedősebb dolgok.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5387 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:40:01 »

Zsigulinál ott nő meg a nyomaték, amikor 4 leömlő, és végig 60as cső 1 dobbal a végén.
Jó, persze, nem ugyan az a gép, de valljuk be, zsigulinál kezdődik az autó!

a zsigulik nagy ászok a mai napig ... csak sajna benzinkutat kell venni mellé ha bele van piszkálva értelmesen.
a hengerenkénti leömlő minden autónak jót tesz, ha kell némi plusz. elég sokat tesz a gyári értékre akkor is, ha másba nincs nyúkálva. persze a vastag mennydördő kell hozzá. sajna anékül a hengerenkénti ojjan mintha nem is lenne.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5388 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:09:33 »

A teljes szűrőházat kiszedtük annak idején Korissal és a helyére került a direkt... a sárvédő oldalában ott a luk, ahová a régi csatlakozott... onnan kap levegőt, plusz volt hozzá rgy cső, ami előlről a lökhárító aljáról hoz fel friss levegőt...
Nincs fent róla képem... de mindjárt leszaladok a garázsba Shocked)
A méretet típus alapján tudod kikeresni a K&N lapján...

Nagyon macerás a komplett szűrőházat eltávolítani?
A sárvédő oldalán gyárilag ott a lyuk, vagy csinálni kell neki?
Mennyibe van egy ilyen komplett szett?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5389 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:12:26 »

Scratch,

Az ígért képek a direktszűrőről...

Kép1
Kép2
Kép3

 worship
Ami a kaszni felöli oldalon, ahonnan levegőzik, az gyári csonk?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5390 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:13:41 »

Scratch,

Az ígért képek a direktszűrőről...

Kép1
Kép2
Kép3

 worship
Ami a kaszni felöli oldalon, ahonnan levegőzik, az gyári csonk?

igen... a gyári doboz oda csatlakozik... a harmadik képen látszik az alulról jövő cső...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5391 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:26:51 »

Nagyon macerás a komplett szűrőházat eltávolítani?
A sárvédő oldalán gyárilag ott a lyuk, vagy csinálni kell neki?

Nem macerás, 1 vagy 2 csavart kell kitekerni.
De kevéske az a gyári lyukacska, érdemes odavezetni csővel még levegőt.
Nyugodtan tegyél be direktszűrőt, szeretni fogod... Tök jót szisszen ha hirtelen gázt adsz... aztán az a gyönyörű torokhang, ahogy felpörög a motor... eplus2
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5392 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:29:21 »

igen... a gyári doboz oda csatlakozik... a harmadik képen látszik az alulról jövő cső...

Köszi!
Milyen gyakran szoktad, mosni, olajozni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5393 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:30:15 »

Nem macerás, 1 vagy 2 csavart kell kitekerni.
De kevéske az a gyári lyukacska, érdemes odavezetni csővel még levegőt.
Nyugodtan tegyél be direktszűrőt, szeretni fogod... Tök jót szisszen ha hirtelen gázt adsz... aztán az a gyönyörű torokhang, ahogy felpörög a motor... eplus2

Igen, már csak a szett ára érdekel. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5394 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:36:30 »

A gyári adatlapja szerint nekem évente kellene hozzányúlnom...de ha már kezd elszürkülni és elveszteni az olaj piros színét, akkor kipucolom...
Amikor mi vettük Peppinnel, valami 27K volt ára.
Ha rákeresel a K&N oldalán a Local Dealer-re, akkor ezt kapod:

OMEGA MOTOR KFT
Gyöngyös, Szent Bertalan u. 5.
+36 37 316243
http://www.omegamotor.hu
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5395 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:41:51 »

A gyári adatlapja szerint nekem évente kellene hozzányúlnom...de ha már kezd elszürkülni és elveszteni az olaj piros színét, akkor kipucolom...
Amikor mi vettük Peppinnel, valami 27K volt ára.
Ha rákeresel a K&N oldalán a Local Dealer-re, akkor ezt kapod:

OMEGA MOTOR KFT
Gyöngyös, Szent Bertalan u. 5.
+36 37 316243
http://www.omegamotor.hu

Hát, nekem tapasztalatom nincs direkt ügybe, de szerintem azt sűrőbben kéne takarítani.
A kismocihoz azt mondta a szerelő, hogy max 500 km-enként takarítsam ki.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5396 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:43:52 »

A gyári adatlapja szerint nekem évente kellene hozzányúlnom...de ha már kezd elszürkülni és elveszteni az olaj piros színét, akkor kipucolom...
Amikor mi vettük Peppinnel, valami 27K volt ára.
Ha rákeresel a K&N oldalán a Local Dealer-re, akkor ezt kapod:

OMEGA MOTOR KFT
Gyöngyös, Szent Bertalan u. 5.
+36 37 316243
http://www.omegamotor.hu

 worship
Felkeresem őket.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5397 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:45:12 »


Hát, nekem tapasztalatom nincs direkt ügybe, de szerintem azt sűrőbben kéne takarítani.
A kismocihoz azt mondta a szerelő, hogy max 500 km-enként takarítsam ki.

az hülyeség lenne...nyáron hetente pucolhatnám... és nagyon nem mindegy, milyen körülmények között használod... poros földutakon nyilván más, mint városban... ezért mondtam, hogy a színe árulkodó
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5398 Dátum: 2007.11.28 szerda, 23:05:46 »

Hát városba azért van por rendesen.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5399 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 15:18:39 »

A gyári adatlapja szerint nekem évente kellene hozzányúlnom...de ha már kezd elszürkülni és elveszteni az olaj piros színét, akkor kipucolom...
Amikor mi vettük Peppinnel, valami 27K volt ára.
Ha rákeresel a K&N oldalán a Local Dealer-re, akkor ezt kapod:

OMEGA MOTOR KFT
Gyöngyös, Szent Bertalan u. 5.
+36 37 316243
http://www.omegamotor.hu

Hát, nekem tapasztalatom nincs direkt ügybe, de szerintem azt sűrőbben kéne takarítani.
A kismocihoz azt mondta a szerelő, hogy max 500 km-enként takarítsam ki.

Nekem az előző autóm meg volt reszelve rendesen.
A direktszűrőm carbonházas volt, talán a legjobb választás mert jóval kissebb volt a meleg levegő bevitel mint a többi direktnél.
Amit a takarításról és kosz beviteről írtál egyáltalán nem állja meg a helyét. Jó ha 5000 km után tiszítod de mindíg a színe árulja el, hogy kell e mosni ahogy Maffy is írta.


Arra én sem esküdnék meg, hogy teljesítményt javítja, egy barátomnak ugyan a Focusán javított miután ATC-s chipnél megmértek direkttel ill. nélküle is. Direkttel +2Le vel többet mutatott az autó mint papír légszűrővel. Hogy ez az érték a valóságban mennyire állja meg a helyét senki se tudja.
Hangra, érzésre mindenképp javít az autó képességein. Én csak ajánlani tudom, mert idővel még olcsóbbá is válik, hogy csak takarítani kell nem kell midíg újat venni. Nekem ugyan DÍZEL a Mondim, de már kinéztem a megfelelő K&N 57i szettet hozzá.

http://www.kandn.com/instructions/57-0485.pdf
vagy
http://www.kandn.com/instructions/57-0577.pdf

Remélem segítettem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.