Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 18:05:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480495 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2004.11.06 szombat, 13:49:00 »

Hi!
Van egy 2.0TDCI mondeo-m és gondoltam meg kéne egy kicsit tuningolni Smiley
Kérdésem a következő lenne:
Károsítja-e az autót, pl. egy új sport kipufogó-rendszer?
Itt néztem ki:
www.magnumtuning.hu
A chiptuningról azt hallottam, hogy veszélyes. Erről mit tudtok?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2004.11.06 szombat, 18:09:00 »

Hi!
Van egy 2.0TDCI mondeo-m és gondoltam meg kéne egy kicsit tuningolni Smiley
Kérdésem a következő lenne:
Károsítja-e az autót, pl. egy új sport kipufogó-rendszer?
Itt néztem ki:
www.magnumtuning.hu
A chiptuningról azt hallottam, hogy veszélyes. Erről mit tudtok?
Lager,
 
ha jó a rendszer nem károsít, a Magnum -ról meg nem sok jót mondanak.
Chip ügybe nézz szét a http://www.szeleczky.hu/ oldalon, ez eredeti Ford, ettől biztos nem lesz baja. Bár az ára is olyan...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2004.11.06 szombat, 22:45:00 »

Az ár nem igazán számít (ésszerű keretek közt), a lényeg, az hogy ne essen szét az autó 2-3 év alatt.
Amúgy általában normálisan vezetek, csak néha jólesne egy kis + Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2004.11.06 szombat, 23:19:00 »

Az ár nem igazán számít (ésszerű keretek közt), a lényeg, az hogy ne essen szét az autó 2-3 év alatt.
Amúgy általában normálisan vezetek, csak néha jólesne egy kis + Smiley
Lager,
 
arra a néha pluszra, akkor nitro kell Neked. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2004.11.06 szombat, 23:30:00 »

Hi!
Van egy 2.0TDCI mondeo-m és gondoltam meg kéne egy kicsit tuningolni Smiley
Kérdésem a következő lenne:
Károsítja-e az autót, pl. egy új sport kipufogó-rendszer?
Itt néztem ki:
www.magnumtuning.hu
A chiptuningról azt hallottam, hogy veszélyes. Erről mit tudtok?
Turbodízelhez eszményi a chip, a 130 lovast fel lehet húzni 170 fölé, a kipuff rendszer ehhez képest játék, ezért ne törd a fejed kipufogó rendszeren.  
Próbálj gyárit, ha nincs akkor elsősorban nézd meg a német cégeket, amelyiket itthon meg lehet kapni azt vedd (GX, ATC, stb)
 
azért óvatosan a tdci bonyolult és érzékeny dolog, hamar meg lehet fektetni.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2004.11.07 vasárnap, 10:10:00 »

Persze nitro, alap, aztán cserélgethetem a palackokat:D
Bár kétségtelenül érdekesen nézne ki a két ülés közt egy nitros palack...
 
Akkor szerintem egy gyári chip lesz+ valami kipufogó ami jól néz ki:)Ez talán még tönkre sem teszi a motort.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 13:07:00 »

Hi!
Van egy 2.0TDCI mondeo-m és gondoltam meg kéne egy kicsit tuningolni Smiley
Kérdésem a következő lenne:
Károsítja-e az autót, pl. egy új sport kipufogó-rendszer?
Itt néztem ki:
www.magnumtuning.hu
A chiptuningról azt hallottam, hogy veszélyes. Erről mit tudtok?
Hi Lager,a chip lehet veszélyes ha nem megfelelő helyen csináltatod,olyan,hogy gyári chip nem létezik úgyhogy vigyázz azzal aki ezt mondta neked!Egyébként nekem is fel van húzva az autóm,és max 25% kal szabad növelni a teljesítményt mert ha többre teszik az már nem tesz jót a paripának!Egyébként szakszervízben sem hidd el mert én sajna ismerek pár olyan helyet ahol ennek fejében adják el a "gyári chippet"közben meg elviszik máshová és elkérik az ár 2-3 szorosát is!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 15:00:00 »

Hi Lager,a chip lehet veszélyes ha nem megfelelő helyen csináltatod,olyan,hogy gyári chip nem létezik úgyhogy vigyázz azzal aki ezt mondta neked!Egyébként nekem is fel van húzva az autóm,és max 25% kal szabad növelni a teljesítményt mert ha többre teszik az már nem tesz jót a paripának!Egyébként szakszervízben sem hidd el mert én sajna ismerek pár olyan helyet ahol ennek fejében adják el a "gyári chippet"közben meg elviszik máshová és elkérik az ár 2-3 szorosát is!
Nem tudom, van-e értelme egyáltalán felhúzni a tdci-t. Anélkül is megy. A szeleczkyék amit tuningot tesznek be, az olyan, mintha gyári lenne, mert nem ugrik a garancia, még ha máshol, nem ford szervízben csinálod, igen. Minden lóerő tuning csökketni a motor élettartamát. Mindegyik turbódízelnél a tuning a turbónyomás emelésével kezdődik, meg egy kicsit az üzemanyag-befecskendezési nyomást, meg egy kicsit belepiszkálnak a befecskendezésbe is. A kipuff felesleges, max optikai.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 15:03:00 »

Hi Lager,a chip lehet veszélyes ha nem megfelelő helyen csináltatod,olyan,hogy gyári chip nem létezik úgyhogy vigyázz azzal aki ezt mondta neked!Egyébként nekem is fel van húzva az autóm,és max 25% kal szabad növelni a teljesítményt mert ha többre teszik az már nem tesz jót a paripának!Egyébként szakszervízben sem hidd el mert én sajna ismerek pár olyan helyet ahol ennek fejében adják el a "gyári chippet"közben meg elviszik máshová és elkérik az ár 2-3 szorosát is!
Matyi!Jól tudom,hogy MKIII,TDDI-d van?Ha igen,akkor mondd el légyszi a tapasztalataidat tuning ügyben.Mikor csináltattad,ha nem titok,akkor az ár is érdekelne,és hogy kinél,az ország mely pontján?Köszi.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 15:06:00 »

Üdv.Mindenkinek!Ha Matyin kivül MKIII, TDDI motornál van tuningtapasztalata,kérem ossza meg velem.Vezetési élmény érdekelne,a fogyasztás alakulása,stb,stb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 15:09:00 »

Nem tudom, van-e értelme egyáltalán felhúzni a tdci-t. Anélkül is megy. A szeleczkyék amit tuningot tesznek be, az olyan, mintha gyári lenne, mert nem ugrik a garancia, még ha máshol, nem ford szervízben csinálod, igen. Minden lóerő tuning csökketni a motor élettartamát. Mindegyik turbódízelnél a tuning a turbónyomás emelésével kezdődik, meg egy kicsit az üzemanyag-befecskendezési nyomást, meg egy kicsit belepiszkálnak a befecskendezésbe is. A kipuff felesleges, max optikai.
Angel?Neked Szeleczky tuning van a gépedbe?Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 15:45:00 »

Matyi!Jól tudom,hogy MKIII,TDDI-d van?Ha igen,akkor mondd el légyszi a tapasztalataidat tuning ügyben.Mikor csináltattad,ha nem titok,akkor az ár is érdekelne,és hogy kinél,az ország mely pontján?Köszi.Zsoel.
Szia Zsoel,igen nekem tddi-m van és Szombathelyen csináltattam egy nagyon jó barátommal!Nagyon régóta foglalkozik ezzel,2 év garit ad a chipre és van tapasztalata!Elösször én is féltem de rájöttem nem kell ha tényleg okosan és hozzá értöen csinálják!Tapasztalatom az,hogy ha normál módon használod az autót kb 1 literrel csökken a fogyasztása,és és a menettulajdonsága az eszméletlen jó!'142le-s lett az auto és kb 360Nm-es lett a nyomaték!Ez kb annyit jelent,hogy simán hazavágom  gyorsulásra pl 530d bömbit!Egyébként már kb 30 ezret mentem így az autóval de negatív tapasztalatom nincs hál istennek.:-))Egyébként Angelnak abban igaza van,hogy a tdci-t én sem biztos,hogy felhuzattam volna mert az sokkal érzékenyebb mint a tddi!Legalábbis nekem ezt mondták azért is döntöttem a tddi mellett!Ja és 40e forintért csinálta!Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 15:52:00 »

Ja és a legfontosabb,hogy Németben van egy nagyon jó ismerősünk,minden progit fordhoz ő tesztel és ha végignézte és rábólint csak akkor jön az áttöltése a kocsiba!Ja ez a srác a fordnál mérnök,úgyhogy megbízható a progi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 18:37:00 »

Angel?Neked Szeleczky tuning van a gépedbe?Zsoel.
Nam, Zsoel, az enyém teljesen gyári. Matyi, azt azért megnézem, amikor lenyomod az 530d-t, hacsak nem valami régi bömös az. Tuningolni meg egyformán veszélyes mindkettőt (di, ci), nem hinném, hogy túl nagy difi lenne. A gond azzal van, hogy a nagyobb nyomás jobban igénybeveszi a motort. Bár a cimborám 2,5 td omegájánál a chiptuning után pár héttel jött az adagológenerál, a maga 400k-jával, ami persze egyáltalán nem biztos, hogy köze van a tuninghoz. A fogyi tényleg csökkenhet, mert nagyobb nyomás=jobb feltételek az égéshez.
Gyere el a talira, és összemérjük a 142 lovat a 130-cal...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 19:20:00 »

Nam, Zsoel, az enyém teljesen gyári. Matyi, azt azért megnézem, amikor lenyomod az 530d-t, hacsak nem valami régi bömös az. Tuningolni meg egyformán veszélyes mindkettőt (di, ci), nem hinném, hogy túl nagy difi lenne. A gond azzal van, hogy a nagyobb nyomás jobban igénybeveszi a motort. Bár a cimborám 2,5 td omegájánál a chiptuning után pár héttel jött az adagológenerál, a maga 400k-jával, ami persze egyáltalán nem biztos, hogy köze van a tuninghoz. A fogyi tényleg csökkenhet, mert nagyobb nyomás=jobb feltételek az égéshez.
Gyere el a talira, és összemérjük a 142 lovat a 130-cal...
Szia Angel,állok elébe a gyorsulásnak,nekem az 530d már kipipálva!:-))Igaz,hogy triptonikos volt és chip nélküli,tdci vel már sokat gyorsúltam!Majd a talin!
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 19:46:00 »

Nam, Zsoel, az enyém teljesen gyári. Matyi, azt azért megnézem, amikor lenyomod az 530d-t, hacsak nem valami régi bömös az. Tuningolni meg egyformán veszélyes mindkettőt (di, ci), nem hinném, hogy túl nagy difi lenne. A gond azzal van, hogy a nagyobb nyomás jobban igénybeveszi a motort. Bár a cimborám 2,5 td omegájánál a chiptuning után pár héttel jött az adagológenerál, a maga 400k-jával, ami persze egyáltalán nem biztos, hogy köze van a tuninghoz. A fogyi tényleg csökkenhet, mert nagyobb nyomás=jobb feltételek az égéshez.
Gyere el a talira, és összemérjük a 142 lovat a 130-cal...
Szia Angel,állok elébe a gyorsulásnak,nekem az 530d már kipipálva!:-))Igaz,hogy triptonikos volt és chip nélküli,tdci vel már sokat gyorsúltam!Majd a talin!
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 19:47:00 »

Három a magyar igazság!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 20:16:00 »

Majd elöttetek megyek és felhúzom csíkot feketéből. Aki élve kijön a füstből, az nyert!
Bye
Cit
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 21:00:00 »

Szia Curtis, Matyi: nekem meg a mondeo 2,0i és mondeo tddi kipipálva.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 21:28:00 »

Három a magyar igazság!
curtis,
 
márcsak kettő, a duplázást törlöm! Smiley
Szerdán nagy nap? Smiley Képeket tegyél fel! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 21:31:00 »

Hi Lager,a chip lehet veszélyes ha nem megfelelő helyen csináltatod,olyan,hogy gyári chip nem létezik úgyhogy vigyázz azzal aki ezt mondta neked!Egyébként nekem is fel van húzva az autóm,és max 25% kal szabad növelni a teljesítményt mert ha többre teszik az már nem tesz jót a paripának!Egyébként szakszervízben sem hidd el mert én sajna ismerek pár olyan helyet ahol ennek fejében adják el a "gyári chippet"közben meg elviszik máshová és elkérik az ár 2-3 szorosát is!
Matyi,
 
akkor velem mindenki vigyázzon, mert én mondtam, hogy a Szeleczky tuning gyári. Smiley Ők hirdetik így különben. Smiley De én azt mondom nem lehet rossz az ő cuccuk, ott vannak az autó sportba is. Smiley
Angel tapintott rá a lényegre, gari marad így az autóra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 21:43:00 »

Matyi, Curtis: mindketten ügyesek vagytok. Az 530d 218ló/500Nm. 0-100-ra 7.1. Az ST220 0-100-ra 7,6 alatt gyorsul. Csak zárójelben jegyzem meg, hogy az 535d is 2993 cm3, azaz 3 literes, ami viszont 272 ló/560Nm, 6,5 alatt gyorsul 100-ra. Én már versenyeztem S8-al (ő velem nem), és én győztem. Mi az a triptonik? Tonik színe volt? Tiptronic az audiban/fócvágenben van, nem? Bocsi, ezt nem tudtam kihagyni... egy híresebb elütés: public->pubic. Másik ilyen: önök által ellett felejtve.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 23:44:00 »

Matyi, Curtis: mindketten ügyesek vagytok. Az 530d 218ló/500Nm. 0-100-ra 7.1. Az ST220 0-100-ra 7,6 alatt gyorsul. Csak zárójelben jegyzem meg, hogy az 535d is 2993 cm3, azaz 3 literes, ami viszont 272 ló/560Nm, 6,5 alatt gyorsul 100-ra. Én már versenyeztem S8-al (ő velem nem), és én győztem. Mi az a triptonik? Tonik színe volt? Tiptronic az audiban/fócvágenben van, nem? Bocsi, ezt nem tudtam kihagyni... egy híresebb elütés: public->pubic. Másik ilyen: önök által ellett felejtve.
Angel,amit te írsz 530d az már a legújabb lehet,én egy 2000-es évjáratuval gyorsultam es ha hiszed ha nem sikerült!Egyebként az AUTOMATA váltója elég lomha már volt szerencsém többször kipróbálni!Remélem lesz tényleg lehetőségünk kipróbálni melyikünk lesz a gyorsabb és a vesztes fizet egy sört ok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 23:51:00 »

Matyi,
 
akkor velem mindenki vigyázzon, mert én mondtam, hogy a Szeleczky tuning gyári. Smiley Ők hirdetik így különben. Smiley De én azt mondom nem lehet rossz az ő cuccuk, ott vannak az autó sportba is. Smiley
Angel tapintott rá a lényegre, gari marad így az autóra.
Scratch!Én nem rád gondoltam hanem pl arra a szakszervízre az országban ahol 150-200e Ft-ot is elkérnek az úgymond gyári chipért és közben meg hozzák le a Sz.helyi ismerősömhöz az autót tuningolni majd visszaviszik és átadják!Én erre gondoltam ha félreértetted bocsi!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2004.11.09 kedd, 00:01:00 »

Scratch!Én nem rád gondoltam hanem pl arra a szakszervízre az országban ahol 150-200e Ft-ot is elkérnek az úgymond gyári chipért és közben meg hozzák le a Sz.helyi ismerősömhöz az autót tuningolni majd visszaviszik és átadják!Én erre gondoltam ha félreértetted bocsi!
Matyi,
 
dehogy éretettem félre, semmi probléma nincs. Smiley Biztosan vannak ilyenek, amikről írsz. Nekem nincs chip benne, úgyhogy nem tudom mi a helyzet ezen a téren. A Szeleczky -set meg csak az oldalukon olvastam.
Viszont valaki itt keresett chip -es szervízt, esetleg ha neki beírnád ezt az ismerősöd elérhetőségét az lehet jó lenne. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2004.11.09 kedd, 00:05:00 »

Matyi,
 
dehogy éretettem félre, semmi probléma nincs. Smiley Biztosan vannak ilyenek, amikről írsz. Nekem nincs chip benne, úgyhogy nem tudom mi a helyzet ezen a téren. A Szeleczky -set meg csak az oldalukon olvastam.
Viszont valaki itt keresett chip -es szervízt, esetleg ha neki beírnád ezt az ismerősöd elérhetőségét az lehet jó lenne. Smiley
Akkor jó:-)))A számát nem szeretném így a fórumon kitenni de aki küld mailt annak szívesen megadom!Egyébként mikor lesz leghamarabb tali?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2004.11.09 kedd, 00:24:00 »

Akkor jó:-)))A számát nem szeretném így a fórumon kitenni de aki küld mailt annak szívesen megadom!Egyébként mikor lesz leghamarabb tali?
Ez a Szeleczky lenne? Ők viszik el máshová az autót? Én annakidején megkérdeztem, mennyi idő, még berakják. Azt mondták, 1-2 nap. Egy kicsit furcsállottam, mert az ember azt hinné, kiszedsz egy chipet, be a másik, és usgyi. Ezek szerint elviszik máshová? Az ár meg asszem 220 lett volna, vagy ilyesmi. De hát ugye maga a chip valszeg filléres dolog, a szoftver drága, azt meg lehet koppintani. Na, mind1, marad az eredeti szoftver, mégha a Matyi le is nyom majd a talin: a koris is lenyomott, meg a bali is, ha nem indulok előbb :-)))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2004.11.09 kedd, 00:44:00 »

Szia Angel,állok elébe a gyorsulásnak,nekem az 530d már kipipálva!:-))Igaz,hogy triptonikos volt és chip nélküli,tdci vel már sokat gyorsúltam!Majd a talin!
Üdv
Matyi
Kiváncsivá tettél:)
Anno (kb. 1,5) évelezártuk a Pólus center hátsó parkolóját, és versenyeztem egy 530d-vel automatával.A tulaj szerint csipetlen volt:)
350 méteren fél autót adott nekem.Mondjuk azóta fejlődtem valamit, de elég meggyőző volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2004.11.09 kedd, 08:58:00 »

Akkor jó:-)))A számát nem szeretném így a fórumon kitenni de aki küld mailt annak szívesen megadom!Egyébként mikor lesz leghamarabb tali?
Szia Matyi!Tali jövő év májusában lesz.Minden évben kétszer kerül megrendezésre,május és október hónapokban.A 2004 októberiről sajna már lekéstél,bár a TDDI győzelmét a TDCI felett sokan megnézték volna.Angel esküszik a TDCI-re,de tényleg jól gyorsul a kocsija.Ha őt legyorsulod,az jó reklám lenne a chip-nek.Ui:küldtem neked mailt.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2004.11.09 kedd, 10:05:00 »

Szia Matyi!Tali jövő év májusában lesz.Minden évben kétszer kerül megrendezésre,május és október hónapokban.A 2004 októberiről sajna már lekéstél,bár a TDDI győzelmét a TDCI felett sokan megnézték volna.Angel esküszik a TDCI-re,de tényleg jól gyorsul a kocsija.Ha őt legyorsulod,az jó reklám lenne a chip-nek.Ui:küldtem neked mailt.Üdv.Zsoel.
Szia Zsoel,tényleg alapból jobb a tddi-nél a tdci,déhát a chip csodákra képes!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2004.11.09 kedd, 10:09:00 »

Ez a Szeleczky lenne? Ők viszik el máshová az autót? Én annakidején megkérdeztem, mennyi idő, még berakják. Azt mondták, 1-2 nap. Egy kicsit furcsállottam, mert az ember azt hinné, kiszedsz egy chipet, be a másik, és usgyi. Ezek szerint elviszik máshová? Az ár meg asszem 220 lett volna, vagy ilyesmi. De hát ugye maga a chip valszeg filléres dolog, a szoftver drága, azt meg lehet koppintani. Na, mind1, marad az eredeti szoftver, mégha a Matyi le is nyom majd a talin: a koris is lenyomott, meg a bali is, ha nem indulok előbb :-)))
Szia Angel,én nem tudom,hogy a Szeleczky chipje milyen,és nem is rájuk gondoltam de az tény,hogy kb 1 órát vesz igénybe egy chipelés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2004.11.09 kedd, 10:14:00 »

Nem tudom, van-e értelme egyáltalán felhúzni a tdci-t. Anélkül is megy. A szeleczkyék amit tuningot tesznek be, az olyan, mintha gyári lenne, mert nem ugrik a garancia, még ha máshol, nem ford szervízben csinálod, igen. Minden lóerő tuning csökketni a motor élettartamát. Mindegyik turbódízelnél a tuning a turbónyomás emelésével kezdődik, meg egy kicsit az üzemanyag-befecskendezési nyomást, meg egy kicsit belepiszkálnak a befecskendezésbe is. A kipuff felesleges, max optikai.
Angel pajti!
 
Igaz hogy jól megy a TDCI de nekem 150 ló felett kezdődik az élet:))))
 
üdv: a nagyarcú Smiley))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2004.11.09 kedd, 10:19:00 »

Matyi
Kiváncsivá tettél:)
Anno (kb. 1,5) évelezártuk a Pólus center hátsó parkolóját, és versenyeztem egy 530d-vel automatával.A tulaj szerint csipetlen volt:)
350 méteren fél autót adott nekem.Mondjuk azóta fejlődtem valamit, de elég meggyőző volt.
Szia koris1!Chip elött én sem kekeckedtem volna a bömbivel de most azért más a helyzet!Esetleg lehetne Pesten szervezni egy minitalit és ott nagyon szívesen párki kipróbálhatja a paripát!Egyébként nem mennek v.mi nagyot az 530d-k a nyomatékuk ellenére sem mert az áttétük nem a legjobb!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2004.11.09 kedd, 10:23:00 »

Matyi
Kiváncsivá tettél:)
Anno (kb. 1,5) évelezártuk a Pólus center hátsó parkolóját, és versenyeztem egy 530d-vel automatával.A tulaj szerint csipetlen volt:)
350 méteren fél autót adott nekem.Mondjuk azóta fejlődtem valamit, de elég meggyőző volt.
Show mi show  
 
Egy normál állapotban lévő steptronic-os 530-tól (még a 183 lovastól is, mer ugye volt 193 ló -2001 év végétől és van 218 lovas)  mindanyian kapunk legalább egy autót.  
Ez tény
 
Aztán kérdés hogy milyen az ember lába, meg hogy hova volt kapcsolva a steptronic és leginkább hogy mekkora a táv:))) ugye 50 méteren indenkinek lehet esélye.
 
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy Matyi barátunk vetít, hanem azt hogy meg kell próbálni, úgyhogy tavasszal én is odaállok, ha szabad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2004.11.09 kedd, 10:26:00 »

Angel pajti!
 
Igaz hogy jól megy a TDCI de nekem 150 ló felett kezdődik az élet:))))
 
üdv: a nagyarcú Smiley))))
Peppin, biztosan igazad van, azt hiszem, mindenki mást vár el az autótól. Gondolom, azért van 1,6-2,5 és 1,8-3,0-ás motorokkal ellátva a kedvencünk. Szóval akkor neked a 2.2 TDCi kell!!!!Matyi! A bömösnél célszerű lenne kéziváltóssal összevetni, mert lehet, hogy a váltójával van valami gond, azért tudod lehagyni. Én inkább azt tartom életszerűbbnek, amit a koris mond. Bár az új 530d-vel már ő sem tudna mit kezdeni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2004.11.09 kedd, 10:29:00 »

Peppin, biztosan igazad van, azt hiszem, mindenki mást vár el az autótól. Gondolom, azért van 1,6-2,5 és 1,8-3,0-ás motorokkal ellátva a kedvencünk. Szóval akkor neked a 2.2 TDCi kell!!!!Matyi! A bömösnél célszerű lenne kéziváltóssal összevetni, mert lehet, hogy a váltójával van valami gond, azért tudod lehagyni. Én inkább azt tartom életszerűbbnek, amit a koris mond. Bár az új 530d-vel már ő sem tudna mit kezdeni.
Nekem meg az, hogy az új 2.7-es biturbót az S Jag mellett a Ford konszern a Mondeoba is beszerelje. Akkor azonnal akarok dízelt venni Smiley))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2004.11.09 kedd, 11:03:00 »

Nekem meg az, hogy az új 2.7-es biturbót az S Jag mellett a Ford konszern a Mondeoba is beszerelje. Akkor azonnal akarok dízelt venni Smiley))
Szerintem több oka van annak, hogy nem szereli be. Az egyik, hogy orrnehéz lenne. A másik, hogy letolná a trónról a ST-t, és ahelyett kellene egy még nagyobbat csinálni. A másik, hogy a 2,7-es szerintem nem biturbó, hanem twinturbo. A difi az az, hogy a biturbónál azért van 2 turbó, mert az egyik lassabb, a másik gyorsabb, és a két különböző karaktrisztikájú turbó más és más tartományban segít. A twin pedig a v motornál jön jól, itt az egyik 3 hengernek, meg a másiknak is külön-külön turbója van, de ezek egyformák
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2004.11.09 kedd, 11:44:00 »

Szerintem több oka van annak, hogy nem szereli be. Az egyik, hogy orrnehéz lenne. A másik, hogy letolná a trónról a ST-t, és ahelyett kellene egy még nagyobbat csinálni. A másik, hogy a 2,7-es szerintem nem biturbó, hanem twinturbo. A difi az az, hogy a biturbónál azért van 2 turbó, mert az egyik lassabb, a másik gyorsabb, és a két különböző karaktrisztikájú turbó más és más tartományban segít. A twin pedig a v motornál jön jól, itt az egyik 3 hengernek, meg a másiknak is külön-külön turbója van, de ezek egyformák
Na most ki lettem okosítva, köszi.  
De az még nem fér a fejembe, hogy miért ne lehetne ST 220, vagy 300 néven új diesel St-t csinálni, ha egyszer a hírek szerint az új IV. változatban hadrendbe állítják a Volvó R-es 5 hengeres 300 lovas motorját, főként hogy a fent említett bi-twin turbó gyakorlatilag teljesítményben szinte megfelel a mai 220-asnak, mivel 224 ló.
 
Üdv
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2004.11.09 kedd, 11:58:00 »

Akkor jó:-)))A számát nem szeretném így a fórumon kitenni de aki küld mailt annak szívesen megadom!Egyébként mikor lesz leghamarabb tali?
Matyi,
 
országos tali tavasz.
Mini tali meg pasz, azt figyelni kell itt a fórumon.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2004.11.09 kedd, 12:53:00 »

Na most ki lettem okosítva, köszi.  
De az még nem fér a fejembe, hogy miért ne lehetne ST 220, vagy 300 néven új diesel St-t csinálni, ha egyszer a hírek szerint az új IV. változatban hadrendbe állítják a Volvó R-es 5 hengeres 300 lovas motorját, főként hogy a fent említett bi-twin turbó gyakorlatilag teljesítményben szinte megfelel a mai 220-asnak, mivel 224 ló.
 
Üdv
Asszem azért, mert a fordot a volvó alá szeretnék pozicionálni. Viszont az új mondeóban biztosan lesz 6 hengeres dízel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2004.11.09 kedd, 14:05:00 »

A mondeot még nem néztem ilyen szempontbol át, de az orion-nál azért erősítettem a keresztszabilizátort elöl, mert az az elülső "vázkeret"re van rögzítve, és hosszirányban ez tartja a lengőkarokat. Több fordon láttam már ilyent, szerintem a mondi is iz lehet.
Ez tulajdonképpen két kb 15*35 ös zártszelvény volt, ami a kocsi elejétöl az utastér alatti merevítőig vezetett, 2 helyen "létraként" összekötve. A nagyok ezt "kazánlemezbül csinálják, és így védi az egész elejét a kocsinak. Én ezen spóroltam, amit a váltóm bánt.
Egyábként így elmondva tényleg egyszerű, de elég sokat modelleztem, amíg a toronymerevítő a motoráz lecsukása mellett is elfért, a baj az hogy én itthon enm tudtam szép ívet hajtani a csövekre, és amikor kész lett magam is elborzadtam.
A rallysok egyébként a gumibakokat/szilenteket is cserélni szokták, mert a szilent extrém körülmények között engedhet pás mm-t és ha a gumibai is ezt teszi, akár kicsúszhat a féltengely, fennakadhat a váltórudazat stb
Üdv!
 A szilentjeim mindenegyes darabja ki lett cserélve !!! TÖMÖR!!!-re. Úgy sütötték, sütögették őket, majd miután kihűlt a búboskemence bele is préselték vala azokat a helyükre. A kanyarstabilitásom így kb. a rugókkal és a gátlókkal kiegészítve hihetetlen letté. Többször volt rá azóta példa, hogy "nagy" autók csak az egyenesben bírtak egy kicsit elmennei, a kanyarban szégyenletesen és játszi könnyedséggel a hátsójukban voltam, hajmeresztő kisodródásokba, csúszásokba és életveszélybe sodorva őket. Nem kötelező így menni, ha nem bírja a járgány. Egyenesben meg könnyű nyomni a gázt...
Ez persze azzal jár, hogy keményebb az egész autó, minden kis városi és országúti egyenetlenséget megérezni és a kasznit is jobban terheli a *** úttest. Ezért gondoltam a merevítésre, nehogy kinyírjam a hegesztéseket.
 Majd ha meglesz a toronymerevítőm, újból értekezünk.
 Ha esetleg más is akar az enyémhez hasonló csodafutúművet, csak szóljon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2004.11.09 kedd, 15:13:00 »

Szia koris1!Chip elött én sem kekeckedtem volna a bömbivel de most azért más a helyzet!Esetleg lehetne Pesten szervezni egy minitalit és ott nagyon szívesen párki kipróbálhatja a paripát!Egyébként nem mennek v.mi nagyot az 530d-k a nyomatékuk ellenére sem mert az áttétük nem a legjobb!
Matyi.Most be vagyok havazva,de csütörtökön hivlak.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2004.11.09 kedd, 15:30:00 »

Matyi.Most be vagyok havazva,de csütörtökön hivlak.Zsoel.
Ok,várom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2004.11.09 kedd, 16:25:00 »

Asszem azért, mert a fordot a volvó alá szeretnék pozicionálni. Viszont az új mondeóban biztosan lesz 6 hengeres dízel.
Honnan lenne Huh??
 
Ilyet BMW-AUDI-MERCEDES-en kívül nem gyárt senki ja kivéve a már részletezett Jaguar-t. És 1-2 terepjárót, de az nem számít.
 
Üdv:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2004.11.09 kedd, 16:33:00 »

Honnan lenne Huh??
 
Ilyet BMW-AUDI-MERCEDES-en kívül nem gyárt senki ja kivéve a már részletezett Jaguar-t. És 1-2 terepjárót, de az nem számít.
 
Üdv:
Például a PSA teszi azt, 2,7-es HDi néven, és a közös fejlesztés jogán került át a jagcsihoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2004.11.10 szerda, 07:25:00 »

Ok,várom!
Matyi!Addig is kérdezd már meg a haverodat az aktuális árakról,esetleg vhol Bp-en tudnánk-e talizni,vagy csak nálatok.Illetve tudna-e ajánlani vki mást,hozzánk közelebb.Előre is köszi.Zsoel.Ui:azért  "Te" gépedet kipróbálnám,ha lehet.Havonta 2-3 alkalommal megyek fel Bp-re,összefuthatnánk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2004.11.10 szerda, 09:28:00 »

Matyi!
Minitalin láttam radardetektorod, de nem emlékszem a típusára. Persze ND oldalán fent van a képe, de ettől még nem tudom! Meg hogy-é adták?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2004.11.11 csütörtök, 17:46:00 »

Szia Cody!A metróban vettem és tényleg jelez időben csak sokszor jelez be másra is mint pl fotocellás ajtó meg ilyenek!Egyébként 25e Ft-ért vettem és most csak ezt a típust lehet venni(nem emlékszem a pontos nevére)!Üdv
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2004.11.11 csütörtök, 19:18:00 »

Matyi!
Minitalin láttam radardetektorod, de nem emlékszem a típusára. Persze ND oldalán fent van a képe, de ettől még nem tudom! Meg hogy-é adták?
cody,
 
http://www.radardetektor.hu/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2004.11.11 csütörtök, 22:50:00 »

Matyi!
Minitalin láttam radardetektorod, de nem emlékszem a típusára. Persze ND oldalán fent van a képe, de ettől még nem tudom! Meg hogy-é adták?
Hi Cody,na megnéztem a típusát,QUINTEZZ XT-7000!Üdv
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.