Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 17:19:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480468 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:02:20 »

Szerintem ezeket a féknyeregfestéseket az optikai tuningban kéne tárgyalni, hiszen teljesen odavaló.

eddigmégaztsetudtammiazaféknyeregfestésmostmegmáraztistudomhogyvanoptikaituningtopic eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:10:49 »

Kicsit Spanyol stilus - keverve némi Taxi pug hatással - alacsony és széles kacsaszájjal az első fekvőrendőr lerombolja és randa nem erre a kasznira való, gyári ST vagy RS alap apro egyedi változtatásal maximum
eljen
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:12:52 »

Figyu. Ha magadnak csinálod,az a lényeg hogy neked tetszen. A többivel meg ne foglalkozz. Kinek ez, kinek az tetszik. A lényeg hogy szerinted fa..a a gép eljen

Nem is mondta senki, hogy magának ne csessze el csináljon ilyet... pusztán azt mondtuk, hogy "randa"...hogy Fusim tesót idézzem
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:13:23 »

Ezen az autón nem csak optikai tuning van, ezért is linkelem ide. Egyszerűen qrvajól néz ki ez a gép! Ez az első lökös mondjuk nekem nem jön be, de az összhang nagyon el van találva!

Ez a kép így magában szintén az Optikai tuning topikba való. Nem?! eplus2 Wink
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:22:19 »

Nem is mondta senki, hogy magának ne csessze el csináljon ilyet... pusztán azt mondtuk, hogy "randa"...hogy Fusim tesót idézzem

Ha már így belebonyolodtunk itt, akkor ime egy MKI RS éppen úgy ahogy jó
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:31:17 »

Ez a kép így magában szintén az Optikai tuning topikba való. Nem?! eplus2 Wink

Ne idézzün képet...pls... elég belőle egy is  eplus2
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:31:38 »


Pontosan...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:34:25 »

Ha már így belebonyolodtunk itt, akkor ime egy MKI RS éppen úgy ahogy jó

Tényleg jó. Van egy stílusa, amihez kár lenne hozzányúlni.
MKIIből csak ST a másik gyári lehetőség. Azért nem lesz túl drasztikus, csak némileg egyedibb lesz egy STnél. De valami nagyobbacska szárnyon gondolkozok, ezen a kereklámpás megoldáson, meg egy ajtók vonaláig kiszélesedő küszöbön ami talán erős lehet. A mocitetőre beömlőhöz meg a motor jobb hűtése miatt ragaszkodom, mert az ráfér.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:41:22 »

A mocitetőre beömlőhöz meg a motor jobb hűtése miatt ragaszkodom, mert az ráfér.

Ahogy Fusim írta a V6 topicban, a hátsó hengersorra bőven ráfér a plusz hűtés...ezért ezen az utólagos beömlőn már én is gondolkodtam.... de még nem találtam olyat, ami nem egy utólag odabiggyeszettet valaminek tűnt... megaztán nem ártana, ha mondjuk valamilyen módon zárható lenne...nagy zuhéban nem kellene a hideg esőnek a forró motorra ömleni.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:43:47 »

Szerintem ezeket a féknyeregfestéseket az optikai tuningban kéne tárgyalni, hiszen teljesen odavaló.

En is felraktam egy piros feknyerges autokat az Optikai tuning rovatba. Szerintem is a piros a tuti  smile
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:03:48 »

Ahogy Fusim írta a V6 topicban, a hátsó hengersorra bőven ráfér a plusz hűtés...ezért ezen az utólagos beömlőn már én is gondolkodtam.... de még nem találtam olyat, ami nem egy utólag odabiggyeszettet valaminek tűnt... megaztán nem ártana, ha mondjuk valamilyen módon zárható lenne...nagy zuhéban nem kellene a hideg esőnek a forró motorra ömleni.

Nekem is ezek jutnak eszembe ennek kapcsán. Ez a motorháztetőforma nagyon jól ki van találva. A zárást meg leghet oldani. Mondjuk belülről egy sín lenne körben a nyílás körül amibepont bele lehetne nyomni a nyílást elfedő műanyagot. Vagy kilehetne alakítani csavarnak helyet a záróelemen és belülről is, így gyorsan be lehetne csavarozni nagy esőben. Az egész csak kreativitás kérdése. A jó forma eltalálása a nehéz szomoru1
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:05:33 »

A jó forma eltalálása a nehéz szomoru1

Egyetértek...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:06:39 »

Ahogy Fusim írta a V6 topicban, a hátsó hengersorra bőven ráfér a plusz hűtés...

Kíváncsi vagyok nagyon mennyi a valós különbség, úgyhogy tervben van nálam egy dupla plusz hőmérős megoldás beépítése, két mérési hellyel a két hengersornak...
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:08:20 »

Kíváncsi vagyok nagyon mennyi a valós különbség, úgyhogy tervben van nálam egy dupla plusz hőmérős megoldás beépítése, két mérési hellyel a két hengersornak...

Erre az eredményre én is kíváncsi vagyok... eldöntheti, valóban érdemes-e utólagos hűtéssel közdeni...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:09:19 »

Erre az eredményre én is kíváncsi vagyok... eldöntheti, valóban érdemes-e utólagos hűtéssel közdeni...

Ha megoldottam mindenképp beszámolok róla.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:12:31 »

Régebbi sportkocsiknál láttam (biztosan máshol és újabban is alkalmazzák) terelőlapokat a lökhárító mögött. Én ilyesmire is gondoltam, hogy lehetne alulról is a lökös beömlőjétől terelni a levegőt a motor mögé és ez egyfajta motorvédő burkolatnak is szolgálna alulról.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:18:08 »

Ha már így belebonyolodtunk itt, akkor ime egy MKI RS éppen úgy ahogy jó
Szép ótó eljen
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2008.03.26 szerda, 10:11:15 »

Régebbi sportkocsiknál láttam (biztosan máshol és újabban is alkalmazzák) terelőlapokat a lökhárító mögött. Én ilyesmire is gondoltam, hogy lehetne alulról is a lökös beömlőjétől terelni a levegőt a motor mögé és ez egyfajta motorvédő burkolatnak is szolgálna alulról.

Egy ilyen megoldás engem is érdekelne. Rosszat biztosan nem tesz vele az ember.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2008.03.26 szerda, 10:14:42 »

Kíváncsi vagyok nagyon mennyi a valós különbség, úgyhogy tervben van nálam egy dupla plusz hőmérős megoldás beépítése, két mérési hellyel a két hengersornak...

Szerintem nem lehet mérni túl sok különbséget, mivel azért a víz rendes tempóval kering a rendszerbe.
Inkább a blokk hőfokai között lehet a különbség.
Szerintem ez pont olyan dolog, hogy hosszas nagy tempós autópálya után, egyszer hogy megálltam, hiába benzines, kicsit járattam alapjáraton, majd leállítottam. Pisi-cigi, minden, majd beindít a kocsi, és a blokk addig úgy felmelegítette benne a vizet, hogy a hőmérő fölugrott, ventilátor bekapcsolt.
Hiába állt a víz előtte középen.
Remélem értitek, hogy mit akartam ezzel mondani?!  Huh?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2008.03.26 szerda, 21:05:22 »

Szerintem nem lehet mérni túl sok különbséget, mivel azért a víz rendes tempóval kering a rendszerbe.
Inkább a blokk hőfokai között lehet a különbség.
Szerintem ez pont olyan dolog, hogy hosszas nagy tempós autópálya után, egyszer hogy megálltam, hiába benzines, kicsit járattam alapjáraton, majd leállítottam. Pisi-cigi, minden, majd beindít a kocsi, és a blokk addig úgy felmelegítette benne a vizet, hogy a hőmérő fölugrott, ventilátor bekapcsolt.
Hiába állt a víz előtte középen.
Remélem értitek, hogy mit akartam ezzel mondani?!  Huh?

Ne aggódj, értjük!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
molnar
Vendég
« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 20:00:09 »

Egy kis tuning, kipufok most lettek polírozva koromtalanítva: http://www.youtube.com/watch?v=L36ze4rqA3U
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 22:21:01 »

A héten ismét volt egy kis tuning szerelgetés!

Kapott a Mondim egy bőrszettet (amiben az anyós ülés is elektromos),  Cool
mivel a szett Angol, így a jobbos ajtón is négy elekrtomos ablak kapcsoló van (bár az még nem akar működni, de csak idő és türelem kérdése)  conf
kilépővillágításokat (sajnos így lekellett mondanom a belsővillany elhalványításról),
egy belülről is nyitható csomagtér kapcsolót a műszerfalon, meg egy szivargyújtó töltőt a csomagtartóban.
Aszem elégedett vagyok.   pias    eljen
Ja, és persze egy Ghia X felíratott a csomagtartóra!  finom

Köszönet Petinek a segitségért!   worship

Továbbá, MK2-nek az alkatrészekért!   worship
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 23:00:55 »

Egy kis tuning, kipufok most lettek polírozva koromtalanítva: http://www.youtube.com/watch?v=L36ze4rqA3U

Szépen hörög!  eljen
Nekem tetszik.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 22:51:17 »

Azt lenne a kérdésem hogy MKIII 2.0 TDDI/TDCI -t chippelt e már meg valaki (ECU cserére gondoltam csak).
Elég szép dolgot igérnek:        Ford     Mondeo     2.0 TDCI 115LE     85kw/115LE/280nm ---------> 108kw/145LE/345nm

Azért az má fincsi  vigyor3
                                     
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2008.04.01 kedd, 08:07:47 »

Azt lenne a kérdésem hogy MKIII 2.0 TDDI/TDCI -t chippelt e már meg valaki (ECU cserére gondoltam csak).
Elég szép dolgot igérnek:        Ford     Mondeo     2.0 TDCI 115LE     85kw/115LE/280nm ---------> 108kw/145LE/345nm

Azért az má fincsi  vigyor3
                                     
Itt megtalálod.
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=6305
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:25:51 »

Engem inkább az érdekelne kinek mi a véleménye?

Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:38:20 »

TDCi-vel gyorsiltál már? Elméletileg akkor te lennél a nyerő...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:42:03 »

Engem inkább az érdekelne kinek mi a véleménye?

az én véleményem túl egyszerű: én soha nem tetetnék CSAK csippelést az autómba, inkább más okosságokon tördelném a fejem. úgy játszhatna a dolog, h ezt azt kicserélgetnék és a lecserélt alkatrészekhez igazítani a vezérlést.
aztán 1 másik dolog, mivel nem az én autómról van szó, és mindenki nézete más ezügyben: kész dobozok beépítésének sztem nem sok az értelme. persze más a baba fekvése, ha csinálnak 1 állapotfelmérést és az egész ketyerét arra az adott autóra hangolják.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:05:17 »

TDCi-vel gyorsiltál már? Elméletileg akkor te lennél a nyerő...

Elméletileg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:14:05 »

TDCi-vel gyorsiltál már? Elméletileg akkor te lennél a nyerő...
Hát azért kamillateánál erősebb mérget ne vegyél rá eplus2 wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:22:57 »

az én véleményem túl egyszerű: én soha nem tetetnék CSAK csippelést az autómba, inkább más okosságokon tördelném a fejem. úgy játszhatna a dolog, h ezt azt kicserélgetnék és a lecserélt alkatrészekhez igazítani a vezérlést.
aztán 1 másik dolog, mivel nem az én autómról van szó, és mindenki nézete más ezügyben: kész dobozok beépítésének sztem nem sok az értelme. persze más a baba fekvése, ha csinálnak 1 állapotfelmérést és az egész ketyerét arra az adott autóra hangolják.

Nekem az tetszik még: állítottam rajta, próbáld ki, melyik a jobb... vajon megérzi az ember a pár lóerő különbséget? NEM.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:51:31 »

Nekem az tetszik még: állítottam rajta, próbáld ki, melyik a jobb...
Nekem ez szokott működni.
Házunk mellett zorall emelkedő, ott ki lehet próbálni az erejét (alsó fordulatszámtartományban mennyire gyengül el)
Bicskéről hazafelé van egy kellemes, viszonylag hosszú emelkedő, 80 magasságában 5. gangban nekifutok, és figyelem, mennyire kér egy fokozatot vissza.
Hiába, 90 lóval az ember az apró változásokat is megérzi...  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2008.04.01 kedd, 13:19:03 »

Hát ilyen potisállitós szarságokat biztos nem tennék a kocsimba, és semmi átalakitást nem szeretnék , csak sima ECU optimalizálást és tuningot. Abból baj nem lehet max jobban megy a vas.
Konkrétan az érdekelt volna hogy a fogyasztás csökkenés mennyire valós dolog??
Van aki ezt,másik meg azt mondja. Nekem olyan ember kell akinek van is és tud nyilatkozni. A népmesék mind a 4 része megvan DVD-n  vigyor3 szal az nem érdekel....
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:02:08 »

Hiába, 90 lóval az ember az apró változásokat is megérzi...  eplus2
Nem vagy te benzines, hogy beépíttett magaságmérőd legyen. Biztos csutkán tolod neki  eplus2 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:02:57 »

Hát ilyen potisállitós szarságokat biztos nem tennék a kocsimba, és semmi átalakitást nem szeretnék , csak sima ECU optimalizálást és tuningot. Abból baj nem lehet max jobban megy a vas.
Konkrétan az érdekelt volna hogy a fogyasztás csökkenés mennyire valós dolog??
Van aki ezt,másik meg azt mondja. Nekem olyan ember kell akinek van is és tud nyilatkozni. A népmesék mind a 4 része megvan DVD-n  vigyor3 szal az nem érdekel....

ENnek csak az lesz a szépséghibája hogy pont a  motor saját védelmét fogod így felülíratni Undecided
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:08:40 »

Biztos csutkán tolod neki  eplus2 wave
Leszoktam róla. Drága...  eplus2
Nem a gázolaj, hanem a motoralkatrész...  nyes
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:10:29 »

Nem vagy te benzines, hogy beépíttett magaságmérőd legyen. Biztos csutkán tolod neki  eplus2 wave

Nekem sincsen beépített magasságmérőm. Kikérem maganak.  beka2
Bár az M3mon felfele jobban gyorsult a TDCi, de az enyém sem lassult vissza. Most hétvégén próbáltuk.
Bár a TDCi-s szerint ő meg akkor lepődött meg, amikor egyenes úton elléptem előle egy nagyot. Dehát alföldi gyerek vagyok én kerüljük a hegyeket a kocsimmal.  vigyor3
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:36:45 »

.... Dehát alföldi gyerek vagyok én kerüljük a hegyeket a kocsimmal.  vigyor3
..."Lenn az alföld tengersík vidékin
Ott vagyok honn, ott az én világom;
Börtönéből szabadúlt sas lelkem,
Ha a rónák végtelenjét látom.

Felröpűlök ekkor gondolatban
Túl a földön felhők közelébe,
S mosolyogva néz rám a Dunától
A Tiszáig nyúló róna képe.

Délibábos ég alatt kolompol
Kis-Kunságnak száz kövér gulyája;
Deleléskor hosszu gémü kútnál
Széles vályu kettős ága várja."...

.... ahogy már Petőfi is megírta....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:03:45 »

Nekem sincsen beépített magasságmérőm. Kikérem maganak.  beka2
Bár az M3mon felfele jobban gyorsult a TDCi, de az enyém sem lassult vissza. Most hétvégén próbáltuk.
Bár a TDCi-s szerint ő meg akkor lepődött meg, amikor egyenes úton elléptem előle egy nagyot. Dehát alföldi gyerek vagyok én kerüljük a hegyeket a kocsimmal.  vigyor3

Becsapósak azok a hegyi kanyarok, én már előztem meg a 60LE-ős Ford Ka-val is a hegyekbe Audit. Persze egyenebe ellépett, de a kanyarokba én voltam jobb. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2008.04.01 kedd, 16:55:09 »

Nekem sincsen beépített magasságmérőm. Kikérem maganak.  beka2
Bár az M3mon felfele jobban gyorsult a TDCi, de az enyém sem lassult vissza. Most hétvégén próbáltuk.
Bár a TDCi-s szerint ő meg akkor lepődött meg, amikor egyenes úton elléptem előle egy nagyot. Dehát alföldi gyerek vagyok én kerüljük a hegyeket a kocsimmal.  vigyor3
Dehogynem, van az neked is csak a többségnek még érzékenyeb a magasságmérője  eplus2. Bebizonyítsam? eplus2 wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2008.04.01 kedd, 17:56:11 »

ENnek csak az lesz a szépséghibája hogy pont a  motor saját védelmét fogod így felülíratni Undecided

Milyen védelem?
Ez nekem ujj !!!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2008.04.01 kedd, 17:59:34 »

Dehogynem, van az neked is csak a többségnek még érzékenyeb a magasságmérője  eplus2. Bebizonyítsam? eplus2 wave

Nek kell!  duhos2
Annyira full extrás az enyém, hogy a magassájelzőből is raktak bele!  hehe
Annyiból jobban érzem magamat, hogy a Tiéd ezhhez képest "trendebb" lehet.
 wave
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2008.04.01 kedd, 18:26:16 »

A Merwede rugókról hallott már valaki valamit? Most vettem 40 mm es ültetőket, de nem ismerem a márkát.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2008.04.01 kedd, 18:31:07 »

xabey!

olyan első lököst mint a tiéd hol lehet venni és mennyiért?
Iszonyat tetszik!!!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2008.04.01 kedd, 20:00:18 »

Hát ilyen potisállitós szarságokat biztos nem tennék a kocsimba, és semmi átalakitást nem szeretnék , csak sima ECU optimalizálást és tuningot. Abból baj nem lehet max jobban megy a vas.
Konkrétan az érdekelt volna hogy a fogyasztás csökkenés mennyire valós dolog??
Van aki ezt,másik meg azt mondja. Nekem olyan ember kell akinek van is és tud nyilatkozni. A népmesék mind a 4 része megvan DVD-n  vigyor3 szal az nem érdekel....

csak akkor nem lehet baj, ha autóra optimalizált dolgot kapsz. sajna ijjet kevés helyen kínálnak ... de azéé létezik. a fogyi olyan, h volt itt aki beszámolt már kevesebb fogyiról ... én elhiszem neki. de persze van ami pont többet kér, ez is benne van a pakliban. szal lehet kevesebb normális keretek között, de lehet akár több is.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2008.04.01 kedd, 20:32:15 »

xabey!

olyan első lököst mint a tiéd hol lehet venni és mennyiért?
Iszonyat tetszik!!!

Szia ez a gyári ST lökös, én ebayen lőttem. van most is:

itt
itt
és itt

Üdv
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2008.04.01 kedd, 20:42:32 »

Kinek mi a véleménye az olyan ültetésről mikor a rugókat húzzák össze

lásd.http://shop.kabex.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=213&flypage=shop.flypage&product_id=1465&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1
Nem tervezem csak érdekel mi is ez?
Naplózva

gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2008.04.01 kedd, 22:00:49 »

Kinek mi a véleménye az olyan ültetésről mikor a rugókat húzzák össze

lásd.http://shop.kabex.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=213&flypage=shop.flypage&product_id=1465&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1
Nem tervezem csak érdekel mi is ez?

Ez egy sima drótkötélszorító! 150 pénz lehet darabja. ha ezt tuningnak árulják a többi cuccot meg se nézd! falbav
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2008.04.01 kedd, 22:10:59 »

Nem tervezem...
Én is így szoktam kezdeni...
Nem tervezem, de érdekel, mit fütyülne egy Gt22 a mondeon...  eplus2
Naplózva
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2008.04.01 kedd, 23:11:24 »

Ez egy sima drótkötélszorító! 150 pénz lehet darabja. ha ezt tuningnak árulják a többi cuccot meg se nézd! falbav
szomoru1 eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.