Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 19:36:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2480538 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2008.04.01 kedd, 23:18:23 »

Ez egy sima drótkötélszorító! 150 pénz lehet darabja. ha ezt tuningnak árulják a többi cuccot meg se nézd! falbav
http://www.marina.hu/webshop/index.php?txbId=2251
erre gondolsz? tuning a javából! taps
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.01 kedd, 23:19:55 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2008.04.01 kedd, 23:43:27 »

http://www.marina.hu/webshop/index.php?txbId=2251
erre gondolsz? tuning a javából! taps
Az azért tetszik hogy "viszonylag szilárdan tartja a hurkot"  Viszonylag nekünk is szilárdan fogta mikor a 18mázsás kistehert húztuk zavart1
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2008.04.01 kedd, 23:48:45 »

Nek kell!  duhos2
Annyira full extrás az enyém, hogy a magassájelzőből is raktak bele!  hehe
Annyiból jobban érzem magamat, hogy a Tiéd ezhhez képest "trendebb" lehet.
 wave
Nyugi azért én speciel szeretem a V6-os mondeokat, csak sajnos nagyon kevéssel találkozni az utakon szomoru1. Mondhatni méltatlanúl kevéssel. Pedig pont ezzel több a mondeo, hogy arányába több V6 mondeo van mint V6 paszuly worship Meg, hogy dizliben is ütjük vágjuk a paszulyokat. hehe

Naplózva
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2008.04.02 szerda, 00:02:10 »

Nyugi azért én speciel szeretem a V6-os mondeokat, csak sajnos nagyon kevéssel találkozni az utakon szomoru1. Mondhatni méltatlanúl kevéssel. Pedig pont ezzel több a mondeo, hogy arányába több V6 mondeo van mint V6 paszuly worship Meg, hogy dizliben is ütjük vágjuk a paszulyokat. hehe


nyes eplus2 eljen
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:58:25 »

Nyugi azért én speciel szeretem a V6-os mondeokat, csak sajnos nagyon kevéssel találkozni az utakon szomoru1. Mondhatni méltatlanúl kevéssel. Pedig pont ezzel több a mondeo, hogy arányába több V6 mondeo van mint V6 paszuly worship Meg, hogy dizliben is ütjük vágjuk a paszulyokat. hehe

Semmi baj sincs, ettől nem veszünk össze. Kinek a pap, kinek a paplan.
Én azt a hangot nem cserélném le 5 lityós fogyiért. Neked meg nem érné meg a kétszeres fogyi ezt a hangot.
De ez így is van rendjén, szerintem.
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2008.04.05 szombat, 20:16:56 »

Én homokszórttal itthon a korlátot festettem, gondoltam jobb tapadást ad majd. Smiley Kicsit fura az biztos, de hát ki kellett próbálni. Smiley
A postaládánkon próbáltam a kalapácslakkos verziót, de valahogy ez se jött be, nekem mindig az jut róla eszembe, hogy megfolyt száradás közbe pedig, ez direkt ilyen. Smiley
A hagyományossal a kerítést festettem, azzal elégedett is lennék, de a rozsda ezen is gond nélkül átütött. Sad
Én nem tudom a Zsoelé milyen színü de nem egyformák az tuti peddig arany kalapács.
Tetszik is meg nem is pl.ha rásűt a nap akkó jó. eplus2

Naplózva

zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 00:13:43 »

Én nem tudom a Zsoelé milyen színü de nem egyformák az tuti peddig arany kalapács.
Tetszik is meg nem is pl.ha rásűt a nap akkó jó. eplus2



Engem is meglepett az "arany" szín különbsége.
A fekete autómnál is ezzel a színnel dolgoztam, majd 1 év múlva a mostani autrómnál is arany színű lett a féknyereg.
talán 1 év elteltével sűrűbb, töményebb lett a szín, de ugyanaz a festék 1 év múlva másképp mutatott.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 08:06:59 »

Én nem tudom a Zsoelé milyen színü de nem egyformák az tuti peddig arany kalapács.
Tetszik is meg nem is pl.ha rásűt a nap akkó jó. eplus2


Az enyém is ilyen világosabb, hemörájt arany kalapácslakk. Szerényen, visszafogottan aranyszínű.  nyes
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 14:55:18 »

Szerényen, visszafogottan aranyszínű.  nyes
Tomi ez jó duma  taps nyes nyes nyes worship
Naplózva

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 15:15:28 »

Az enyém is arany kalapácslakk, de az meg barnásabb, mint a Zsoelé.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 17:37:24 »

Az enyém a már erősen sötét barnás eloxált Ferrum árnyalatú nyes Szerintem tök jó, és ebben az árnyalatban az a jó hogy saját magát javítja a réteg eplus2. Itt nincs ám foltosodás eplus2 wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2008.04.16 szerda, 20:31:33 »

Összeszedtem pár tuningolt mondeós videót youtube-on:

- MKI kívül-belül, hifi, talán motorja is babrált : http://youtube.com/watch?v=X5ZdzncTKik
- MKI szép hanggal, shogun szárnnyal, ami szerintem stimmel az MKI-IImondeók formáihoz: http://youtube.com/watch?v=K1l8jyN-8CY
- MKI átalkulása képekben regélve, izmosabb spoilerezés, kipuff oldalt kivezetve - http://youtube.com/watch?v=oU05yZJ1ZUI
- MKI showcar with air ride - http://youtube.com/watch?v=dD__X2KX7vc
- MKI V6 átalakul, szolid spoilerek, dupla kipuff, stb - http://youtube.com/watch?v=uA2tAiIyfNI
- MKIIről csak ezt találtam: http://youtube.com/watch?v=_i_uOHnk6pA&feature=related
- netről képek összevágva (főleg MKII), de a butagyerek belerakott 1-2 balesetes képet, de van 1-2 ütős http://youtube.com/watch?v=_hj4ZvzzYHM
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

kalsa
Vendég
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2008.05.05 hétfő, 22:37:22 »

Sziasztok!
A szabik_old irta,hogy ő otthon van a motor tuningban,ezzel kapcsolatban kérdezném:
Adott egy Mondeó MKI 2000-es 136 Le-s motor,aminek most közelebbi ismeretségbe kerültem a szelepvezérlésével,egy kartersérülésből adódó olajvesztés miatt.A kérdés a következő: mivel a vezérműtengelyekre nincs felékelve a bordásszíj-kerék,van-e olyan vezérmű beállítás ami ad a motornak egy kis plusszot,akár spórolás akár végsebesség céljából?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2008.05.06 kedd, 09:17:11 »

Sziasztok!
A szabik_old irta,hogy ő otthon van a motor tuningban,ezzel kapcsolatban kérdezném:
Adott egy Mondeó MKI 2000-es 136 Le-s motor,aminek most közelebbi ismeretségbe kerültem a szelepvezérlésével,egy kartersérülésből adódó olajvesztés miatt.A kérdés a következő: mivel a vezérműtengelyekre nincs felékelve a bordásszíj-kerék,van-e olyan vezérmű beállítás ami ad a motornak egy kis plusszot,akár spórolás akár végsebesség céljából?

nincs. de a szelepeket beveri a dugótetőbe. ha ennyire egyszerű lenne a tuning akkor szakértő kezek nem kérnének sok10ezerforintot érte.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2008.05.06 kedd, 09:18:27 »

nincs. de a szelepeket beveri a dugótetőbe. ha ennyire egyszerű lenne a tuning akkor szakértő kezek nem kérnének sok10ezerforintot érte.

A "szakértők" is elkérik a sok tízezret... húúúú mennyi pancser tuningos van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2008.05.06 kedd, 09:21:30 »

A "szakértők" is elkérik a sok tízezret... húúúú mennyi pancser tuningos van.

én nem pont azokra gondoltam akik úgy kölcsönöznek "sportos hangot", h keresztbe megfúrják a kipufogót nyes nyes nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2008.05.06 kedd, 09:34:23 »

én nem pont azokra gondoltam akik úgy kölcsönöznek "sportos hangot", h keresztbe megfúrják a kipufogót nyes nyes nyes

Meg ész nélkül töltögetik rá a szofvereket... menj el, nézd meg, hogy megy... lol.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kalsa
Vendég
« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2008.05.06 kedd, 18:26:54 »

Jaj nem arra gondoltam,hogy 4 litert spórolok 100-on ,vagy 20-al többet megy ,csak aprót finomítani.Egyébként nem tudom miért nincs ékelve a vezérműtengelyre a bordásszíj-kerék,most egy csomó tipus ilyen.A gyanutlan juser leszedi és onnantól kezdve megsütheti a jelöléseket. falbav
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2008.05.06 kedd, 21:19:34 »

Jaj nem arra gondoltam,hogy 4 litert spórolok 100-on ,vagy 20-al többet megy ,csak aprót finomítani.Egyébként nem tudom miért nincs ékelve a vezérműtengelyre a bordásszíj-kerék,most egy csomó tipus ilyen.A gyanutlan juser leszedi és onnantól kezdve megsütheti a jelöléseket. falbav

akkorsincs. ha elrakod a vezérlést akkor többnyire jön az összeakadás ... előbb v utóbb.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 19:35:11 »

Szeretnék egy hangyányit segíteni a mocinak levegőbeszívás terén. Én csak szűrőbetéten gondolkozom, direktszűrő nem érdekel. Milyen típust ajánlotok?
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 20:47:05 »

Szeretnék egy hangyányit segíteni a mocinak levegőbeszívás terén. Én csak szűrőbetéten gondolkozom, direktszűrő nem érdekel. Milyen típust ajánlotok?

Az itteni vélemény szerint a gyári szűrő a legjobb. Majdnem mindenki ezt használja.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 21:03:51 »

Az itteni vélemény szerint a gyári szűrő a legjobb. Majdnem mindenki ezt használja.
Én is azt használom most, de szeretnék több levegőt adni a motornak és a sportlégszűrő betét, 40%-al többet enged át mint a hagyományos gyári papírszűrő.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 21:08:26 »

Én is azt használom most, de szeretnék több levegőt adni a motornak és a sportlégszűrő betét, 40%-al többet enged át mint a hagyományos gyári papírszűrő.
Mi a baj a direktszűrővel?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 21:14:31 »

Mi a baj a direktszűrővel?
A 40%kal több levegő 40%kal több kosz...
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 21:16:40 »

Mi a baj a direktszűrővel?
Nem nagyon akarok alakítgatni semmit, inkább sportbetét. Szóval, ötlet? Ajánlat? Milyet is? Honnan is?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 21:33:50 »

Nem nagyon akarok alakítgatni semmit, inkább sportbetét. Szóval, ötlet? Ajánlat? Milyet is? Honnan is?
Gondolj bele! Amikor lefele mozog a dugattyú szívó ütemnél, melyik a szűkebb beáramlási lehetőség?
A bazinagy felületű légszűrő (tiszta), vagy a nyitott szelep melletti rés?
Szóval nem a papírszűrő a leggyengébb láncszem!
De mindenki maga dönt, hogy eteti a motort kosszal is, vagy csak simán üzemanyaggal. Cool Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 21:38:45 »

Gondolj bele! Amikor lefele mozog a dugattyú szívó ütemnél, melyik a szűkebb beáramlási lehetőség?
A bazinagy felületű légszűrő (tiszta), vagy a nyitott szelep melletti rés?
Szóval nem a papírszűrő a leggyengébb láncszem!
De mindenki maga dönt, hogy eteti a motort kosszal is, vagy csak simán üzemanyaggal. Cool Wink
Az előbb mondtam, hogy nem akarok direktszűrőt. Kizárólag a gyári helyre való, gyári méretű sportbetétet.
Nem ellenérveket kértem, hanem tanácsot. worship nyes help
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 21:41:27 »

Az előbb mondtam, hogy nem akarok direktszűrőt. Kizárólag a gyári helyre való, gyári méretű sportbetétet.
Nem ellenérveket kértem, hanem tanácsot. worship nyes help
Ne feltételezz rossz szándékot, de szvsz a sportbetét is beengedi azt, amit ki kellene szűrjön
Egyébként K&N-re mondják azt, hogy nagyon jó, de én biztos nem próbálkozok sose ilyesmivel.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 21:41:38 »

Az előbb mondtam, hogy nem akarok direktszűrőt. Kizárólag a gyári helyre való, gyári méretű sportbetétet.
Nem ellenérveket kértem, hanem tanácsot. worship nyes help
Ok. Bocsi.......de a sportbetétről írtam..... worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2008.05.10 szombat, 02:29:15 »

Üdv MONDEÓSOK!  worship

Több hónapja voltam fenn sajnos a fórumon, látom, sok infóról lemaradtam. Az eddigi sok jó ötletből jópárat sikerült segítségetekkel megvalósítanom.  worship

A chip tuninggal úgy látom két táborra szakadtunk. Sokan elvetik, mások örömmel használják, ismerve előnyeit. Én, miután több chippelt autót is próbáltam, támogatom, hozzunk ki ésszerűen minnél többet a mocikból. Létezik sok sport változat több modellnél, gyárilag módosított szoftverrel 30-40 le-vel erőssebben, vagy korszerűbb befecskendezést adnak ( tddi-ből tdci), de a blokk marad.
A sok eszelés után, hogy mit és hol szereltessek be, csak a szoftver felülírás maradt amit mérhető körülmények között szerettem volna megvalósítani, referenciával rendelkező helyen, szagember kezei között.
A mai nappal a kis tddi-m 155 lovas lett, 355Nm nyomatékkalmf1 Tudtak volna többet is kihozni belőle, de ez kényelmesen autózható és még nem töri el a féltengelyeket.
A fékpadi méréseket adták hozzá (előttem mérték be), előtte 124 le volt 276Nm nyomatékkal. Ezt a kis többlet lóerőt szerintem a gondos karbantartás és motorolaj, üzemanyag, váltó adalék hozta. (kopás és surlódás csökkentő)
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.10 szombat, 02:30:50 írta Zsiri » Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2008.05.10 szombat, 03:33:13 »

Szeretnék egy hangyányit segíteni a mocinak levegőbeszívás terén. Én csak szűrőbetéten gondolkozom, direktszűrő nem érdekel. Milyen típust ajánlotok?
Bár én nem értek a lovakhoz, pláne nem a MKIII-hoz, de nálam MKI-nél picit furán van megoldva a légszűrőházhoz vezető út: annyi a dolog, hogy a szűrőházból egy kanyarcső megy a szembenállok jobb index mögé. Most valami mögül szívni az ájert nem olyan kúlságos mintha egy csövet vezetnék az eredeti csőbe az autó elejéről; így direktbe kapja a kicsit több levegőt. (lényeg hogy a nagyobb darabokat (bogár,stb) egy szunyoghálóval vagy hasonló cuccal fogjuk fel, s lehetőleg ne a port szívja az útról, tehát a lehető legmagasabbra kell tenni a szívócső száját.) Nem tudom ez mennyit segít a teljesítményen - gondolom nemsokat - de az agyacskám megnyugodott hogy "lám mily ügyesen meghakkoltam a masinám és kapja a friss finom levegőt és nem rövidítem a motor élettartamát holmiféle nemodavaló szűrőkkel"  Cheesy
Joe autóját ha láttad -bár nemtom ő milyen szűrőt használ - szépen meg van oldva a levegő útja az oldallemezbe vágott nyíláson  eljen

Sőt esetleg ha valamilyen úton módon sikerül találnod egy nagyobb átmérőjű pillangószelepet...   idiota  Ez utóbbi nekem nem nagyon .. azaz nagyon nem vált be az 1,6nál : jobban ment de annyival nem, hogy indokolt legyen a 15L/100km (bár lehet, más is közrejátszott a 15ben, mostanában rosszalkodik a masinka Undecided)
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.10 szombat, 03:38:06 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2008.05.10 szombat, 11:39:38 »

...valami mögül szívni az ájert nem olyan kúlságos mintha egy csövet vezetnék az eredeti csőbe az autó elejéről; így direktbe kapja a kicsit több levegőt. (lényeg hogy a nagyobb darabokat (bogár,stb) egy szunyoghálóval vagy hasonló cuccal fogjuk fel, s lehetőleg ne a port szívja az útról, tehát a lehető legmagasabbra kell tenni a szívócső száját.) ...kapja a friss finom levegőt és nem rövidítem a motor élettartamát holmiféle nemodavaló szűrőkkel"  Cheesy

Hogy van ez? Az autó elejétől megy cső a sárvédőhöz a gyári szájhoz? Szerintem a több levegő + gyári szűrő több port enged át, mint ha direktszűrővel engedünk be több levegőt, mivel egy jó direktszűrő rendesen bevonva olajréteggel hatékonyabban szűr. Az nemhinném, hogy helytálló, hogy több levegő=> ugyanannyival több szennyeződés. Valamennyivel tény, hogy több lesz, de szerintem nem fog hamarabb károsodni a motor, ettől a kevés kis portól ami így bejut.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2008.05.10 szombat, 11:44:05 »

Hogy van ez? Az autó elejétől megy cső a sárvédőhöz a gyári szájhoz? Szerintem a több levegő + gyári szűrő több port enged át, mint ha direktszűrővel engedünk be több levegőt, mivel egy jó direktszűrő rendesen bevonva olajréteggel hatékonyabban szűr. Az nemhinném, hogy helytálló, hogy több levegő=> ugyanannyival több szennyeződés. Valamennyivel tény, hogy több lesz, de szerintem nem fog hamarabb károsodni a motor, ettől a kevés kis portól ami így bejut.
Mindenki eldönti, mennyit rizikózik meg a saját autójával.
Nekem az évi 60-70e km-be nem fér bele a kicsit is bizonytalan működés, meg a minimális "teljesítménynövekedésbe" beleölt többszázezer... Továbbra is tartom, hogy a direktszűrő nem jó ötlet. Akkor inkább egy nagyobb hengerűrtartalmú autóra való levegőszűrő.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:11:25 »

Hogy van ez? Az autó elejétől megy cső a sárvédőhöz a gyári szájhoz?
Pontosan smile

Szerintem a több levegő + gyári szűrő több port enged át,
Mondasz valamit ... majd megézem milyen lett a légszűrő igy. (Most lett cserélve)

mint ha direktszűrővel engedünk be több levegőt, mivel egy jó direktszűrő rendesen bevonva olajréteggel hatékonyabban szűr. (...)
Rólam tudni kell, hogy lusta vagyok mint az enimöl, s nekem egyszerübb kicserélni a simaszűrőt, mint  mosogatni meg olajozni a direktet. Egyébként az olajat nem szivja be? Nem értek hozzá..  Lips Sealed  worship

Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:33:57 »

Valamikor voltak úgynevezett olajtükrös szűrők, ezek kb úgy dolgoztak, mint a most divatos vizesporszívók, az olajon keresztül szívta a levegőt, a mocsok az olajban maradt, a levegő meg ment tovább. De ezek az olajos direktszűrők abszolút nem így működnek...
valszeg valamennyit szív az olajból is, de akkor max picit lesz diesel...  eplus2

Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:39:41 »

valszeg valamennyit szív az olajból is, de akkor max picit lesz diesel...  eplus2

 vigyor3
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:44:08 »

A mai nappal a kis tddi-m 155 lovas lett, 355Nm nyomatékkalmf1 Tudtak volna többet is kihozni belőle, de ez kényelmesen autózható és még nem töri el a féltengelyeket.
Nem lett ez egy  kicsit sok neki? Gondolom nem az MMT6-os váltó van benne. Tartok tőle, hogy nem fogja bírni tartósan a kuplung és a váltó.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2008.05.10 szombat, 16:43:16 »

Nem lett ez egy  kicsit sok neki? Gondolom nem az MMT6-os váltó van benne. Tartok tőle, hogy nem fogja bírni tartósan a kuplung és a váltó.
Jól gondolod,  wave ettől én is tartok, ezért tuning előtt igyekeztem felkészíteni a gépet,de a kuplungot nem lehet felkészíteni.  Szerintem most néhány hétig csak az újdonság miatt lesz veszélyeztetve, amikor próbálgatom. A chiptuning miatt nem fogom eszementen széthajtani. (remélem türtőztetem magam falbav) Normál használat mellett is tökéletes most az autó, sőt sokkal csendesebb lett.
 A váltóm amúgy egyszerű 5 gangos, de lecseréltettem benne az olajat+ Metabond GT adalék, a motorba is friss olaj+ Metabond C. Minden tankolásnál szintén +M. adalék. Bízom benne, hogy ezekkel az adalékokkal nem csak több lóerőt, simább, csendesebb járást érek el, de bizonyos fokig a kopásgátlással védik is. ( fékpadon tuning előtt 124 le-őt tudott a gép, nem csak pszihésen éreztem erősebbnek adalékolás után a gépet)

Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2008.05.10 szombat, 19:31:15 »

Jól gondolod,  wave ettől én is tartok, ezért tuning előtt igyekeztem felkészíteni a gépet,de a kuplungot nem lehet felkészíteni.  Szerintem most néhány hétig csak az újdonság miatt lesz veszélyeztetve, amikor próbálgatom. A chiptuning miatt nem fogom eszementen széthajtani. (remélem türtőztetem magam falbav) Normál használat mellett is tökéletes most az autó, sőt sokkal csendesebb lett.
 A váltóm amúgy egyszerű 5 gangos, de lecseréltettem benne az olajat+ Metabond GT adalék, a motorba is friss olaj+ Metabond C. Minden tankolásnál szintén +M. adalék. Bízom benne, hogy ezekkel az adalékokkal nem csak több lóerőt, simább, csendesebb járást érek el, de bizonyos fokig a kopásgátlással védik is. ( fékpadon tuning előtt 124 le-őt tudott a gép, nem csak pszihésen éreztem erősebbnek adalékolás után a gépet)

azt már több helyről hallottam, h a metabond nagyon jó anyag eljen
lehet nem hinni az adalékokban, mindenkinek szíve joga, de ez télleg qrrwayoo
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2008.05.10 szombat, 20:02:59 »

azt már több helyről hallottam, h a metabond nagyon jó anyag eljen
lehet nem hinni az adalékokban, mindenkinek szíve joga, de ez télleg qrrwayoo

A Ford minden ilyesmit tilt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2008.05.10 szombat, 20:27:06 »

A Ford minden ilyesmit tilt.
Eddig úgy gondoltam én is, h. ezek csak annyit használnak mint, a hit. nezze
Amúgy a gépemről csak annyit, hogy az előélete a lehető legrosszabb, több mint 3 éve vettem és nem rég kiderült, Olasz import. Szervízkönyv nuku, km. óra állása akkor a szokásos( (adjuk el, mert ennyivel megveszik) 85ekm-volt, ez lehetett akár 285ekm is + az olasz temperamentumos használat. Most 164ekm van benne. Amikor megvetttem 1800-as fordulat alatt nem tudtam terhelni, rögtön olajcsere + adalék utána lement a terhelhetőség 1500-as fordulatra.
Valamennyi gyár tiltja az adalékolást, engem nem érdekel, csak az, hogy ilyen előéletű autó a gyári programmal + 9 lóerőt tudott.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2008.05.10 szombat, 20:30:28 »

gyári programmal + 9 lóerőt tudott.
Krézi féle bowdenessel meg valami űrhajó turbóval szvsz 280ló is kijönne belőle...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2008.05.10 szombat, 20:33:13 »

A Ford minden ilyesmit tilt.

ez azért így nem igaz! nem tiltja, de nem javasolja. viszont nem azért nem javasolja, mert carr a metabond, v bármelyik gyártó adaléka hanem nincs hozzá üzleti érdeke. neki az a jó ha tönkremegy a váltó és venni kell újat, és bármi más alkatrészre is igaz ugyanez.
ott van élő példának a ford olaj. azt mindenki tudja, h van attól lényegesen jobb olaj (nem a ford olaj minősége kérdőjeles!!!) mégis a ford 5w30 olajat ajánlja a ford ... mert abban van érdekeltsége.
én se ajánlom, h a multinál vegyél sampont ... vegyél nálam! az egész ajánlósdi ennyire egyszerű alapokon fexik.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2008.05.10 szombat, 20:34:12 »

A Ford minden ilyesmit tilt.
Amúgy mi a véleményed a gázolaj adalékolásról. A kén szegényített gázolajnak nálunk olyan alacsony a viszkozitása, h. megeszi az adagolót, a porlasztó csúcsokat. ( veszprémi egyetemen vizsgálták a benzint és a gázolajat, az eredmény no publikus)
Te is ezért váltál meg a tddi-dtől, ha jól tudom!
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2008.05.10 szombat, 20:50:57 »

A fékpadi méréseket adták hozzá (előttem mérték be), előtte 124 le volt 276Nm nyomatékkal. Ezt a kis többlet lóerőt szerintem a gondos karbantartás és motorolaj, üzemanyag, váltó adalék hozta. (kopás és surlódás csökkentő)


Ezt nem nagyon értem, a TDDi alapból csak 115 lovas 280 Nm nyomatékkal, az erősebbik fajta. A tiéd mitől volt 124? Már előtte is volt átalakítás rajta? Vagy a motor és váltó adaléktól lett még további 9 Le?
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.10 szombat, 20:52:29 írta tomi3118 » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2008.05.10 szombat, 20:59:33 »

Ezt nem nagyon értem, a TDDi alapból csak 115 lovas 280 Nm nyomatékkal, az erősebbik fajta. A tiéd mitől volt 124? Már előtte is volt átalakítás rajta? Vagy a motor és váltó adaléktól lett még további 9 Le?
Semmilyen átalakítást nem volt előtte, szerintem  csak az üzemanyag+ motorolaj adalék miatt lett erősebb. A tuningot amúgy az ATC-nél csináltattam, elsőre tuti lett! Most már csak az erőátvitelnek kell túlélnie a tuningot.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2008.05.10 szombat, 21:01:27 »

Semmilyen átalakítást nem volt előtte, szerintem  csak az üzemanyag+ motorolaj adalék miatt lett erősebb. A tuningot amúgy az ATC-nél csináltattam, elsőre tuti lett! Most már csak az erőátvitelnek kell túlélnie a tuningot.
Zsiri PÜ ment
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2008.05.10 szombat, 21:05:22 »

Eddig úgy gondoltam én is, h. ezek csak annyit használnak mint, a hit. nezze
Amúgy a gépemről csak annyit, hogy az előélete a lehető legrosszabb, több mint 3 éve vettem és nem rég kiderült, Olasz import. Szervízkönyv nuku, km. óra állása akkor a szokásos( (adjuk el, mert ennyivel megveszik) 85ekm-volt, ez lehetett akár 285ekm is + az olasz temperamentumos használat. Most 164ekm van benne. Amikor megvetttem 1800-as fordulat alatt nem tudtam terhelni, rögtön olajcsere + adalék utána lement a terhelhetőség 1500-as fordulatra.
Valamennyi gyár tiltja az adalékolást, engem nem érdekel, csak az, hogy ilyen előéletű autó a gyári programmal + 9 lóerőt tudott.

Én csak azt írtam le ami a könyvébe van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2008.05.10 szombat, 21:07:49 »

Amúgy mi a véleményed a gázolaj adalékolásról. A kén szegényített gázolajnak nálunk olyan alacsony a viszkozitása, h. megeszi az adagolót, a porlasztó csúcsokat. ( veszprémi egyetemen vizsgálták a benzint és a gázolajat, az eredmény no publikus)
Te is ezért váltál meg a tddi-dtől, ha jól tudom!

Semmi, én nem gázolajozok már. Smiley
Én azért váltam meg a TDDi-től, mert már egy MK2 ára rá lett költve az adagolójára, és többet nem akartam kockáztatni, meg voltak már bajai.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2008.05.10 szombat, 21:08:35 »

Semmilyen átalakítást nem volt előtte, szerintem  csak az üzemanyag+ motorolaj adalék miatt lett erősebb. A tuningot amúgy az ATC-nél csináltattam, elsőre tuti lett! Most már csak az erőátvitelnek kell túlélnie a tuningot.

A jó tuning a fékekkel kezdődik! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.